Σκάνδαλα και σκαμπρόζικα

Τελικά όλους ξυλάγγουρα τους έβγαλε
H Έλεν φταίει που ήταν η Βουγιουκλάκη τσαμπουκαλού και ζηλόφθονη, η Καρέζη τεμπελαριό, ο Παπαμιχαήλ μπεκροκανάτα, η Παπά σα να κατάπιε ομπρέλα, η Συνοδινού ψηλογκαμήλα, ο Πάλλης εξανιζόλ, η Ζουμπουλάκη κυρία με τας καμελίας κι ο Κακαβάς ψωνισμένο πικραμύγδαλο; Τι να σου κάνει κι ο δάσκαλος άμα έχεις δυο αριστερά πόδια; #je suis Ellen
 
# Αν με ζητήσει η Κόμισα, πείτε της μετακόμισα...

Σήμερα θα σας δώσω για σχολιασμό μερικά αποσπάσματα από συνέντευξη της Νόνικας Γαληνέα. Οι συνεντεύξεις της πάντα βγάζουν ειδησούλες, διότι η Νόνικα τα λέει τσεκουράτα. Δόθηκε πριν σχεδόν δύο χρόνια στη Μυρτώ Λοβέρδου και μπορείτε να τη διαβάσετε ολόκληρη
εδώ.

Για τον Αλέκο Αλεξανδράκη:

Ο Αλέκος ήταν η ασπίδα μου, το πιστεύω μου,
ο κατάλληλος άνθρωπος που θα μπορούσε να με παραλάβει μετά τον Κουν και να με ολοκληρώσει σαν προσωπικότητα. Μου έπεσε το λαχείο της ζωής μου. Ο Αλέκος ήταν το λαχείο της ζωής μου, και είναι ακόμα. Δεν υπήρχε άλλος τέτοιος άνθρωπος.

Για την Ελένη Χατζηαργύρη:

Οι άνθρωποι με τους οποίους πραγματικά συνδέθηκα και με βοήθησαν στην ζωή μου ήταν ο Μίνως ο Βολανάκης, ο Χρήστος ο Λαμπράκης, ο Στρατής Ανδρεάδης, σύντροφος της μητέρας μου για 45 χρόνια και η Ελένη Χατζηαργύρη, την οποία και πάντρεψα και της γνώρισα και τον άντρα της.
Αλλά τελικά είναι η μόνη, ευτυχώς, που μου έχωσε ένα κοφτερό μαχαίρι στην πλάτη. Και με είχε προειδοποιήσει ο Μινωτής. Τρώγαμε ένα βράδυ στο σπίτι του Αβέρωφ και μου λέει ο Μινωτής, “εσύ κάνεις παρέα με την Ελένη, και δεν σου έχει δώσει ακόμα μαχαιριά στην πλάτη; Περίμενέ την”. Αυτό ήταν για μένα –και γι΄αυτό το αναφέρω, κάτι που με τσάκισε. Αργότερα, πήγα στον Χορν, που δούλευε μαζί της στον “Αρχιμάστορα Σόλνες” και τον παρακάλεσα αν μπορούσε να μεσολαβήσει για να είμαι και πάλι με την Ελένη. Είχαν περάσει επτά χρόνια που δεν είχαμε μιλήσει. Δεν μπορούσα χωρίς την Ελένη –μου είχε αντικαταστήσει τον Κουν. Ο Χορν μου είπε ότι απλά “θα σας καλέσω παραμονή Πρωτοχρονιάς στο σπίτι. Εχω καλέσει και τον Καραμανλή, και θα τελειώσει το θέμα”. Και μετά γυρίζει και με κοιτάει μέσα στα μάτια και μου λέει: “Μα γιατί θέλεις να ξανα-είσαστε μαζί; Η ίδια δεν μπορεί να φέρει βόλτα τον εαυτό της, εσένα τι να σου προσφέρει;” Τι πανέξυπνος άνθρωπος που ήταν ο Χορν. Παρ΄όλα αυτά η ψυχή δεν τα άκουγε αυτά. Εκείνο το βράδυ στου Χορν με περίμενε με μια τσάντα που της είχα χαρίσει. Ξανασυνδεθήκαμε με την Ελένη και ξαναρχίσαμε την συνήθεια της καθημερινότητας: Να περνάω να την παίρνω από το σπίτι και να πηγαίνουμε στο Κολωνάκι για καφέ, να χαζεύουμε, να μιλάμε. Και μου το ξανάκανε…»

Για Αλίκη-Τζένη:

Με την Αλίκη αγαπηθήκαμε
, δεν μπορείς να συνδεθείς με την Αλίκη. Κρατούσε πάντα κάποια πράγματα αποκλειστικά για τον εαυτό της. Ηθελε να σου παρουσιάζει την Αλίκη που εκείνη ενέκρινε, όχι την πραγματική Αλίκη, που επίσης ενέκρινε, απολύτως, αλλά δεν ήθελε να την μοιραστεί. Ηταν καλός άνθρωπος η Αλίκη. Χαρισματικό άτομο, καταπληκτική στην κωμωδία –και δεν μιλάω για τις ταινίες, αλλά στο θέατρο, που έχω γελάσει πολύ μαζί της. Ηθελε να προχωράει, ήθελε να πηγαίνει προς Ευρώπη και στα ντυσίματά της και στα πάρτι που έκανε. Μου στάθηκε σαν φίλη μια-δύο φορές που βρέθηκα σε πάρα πολύ δύσκολη θέση, με υπερασπίστηκε. Και πάντα θα της βγάζω το καπέλο για το κουράγιο της, την δύναμή της και, δυστυχώς, και για την δυστυχία της.
Ναι, πράγματι το κωμικό ήταν έντονο και σε μένα αλλά δεν μπόρεσα να το αξιοποιήσω. Γιατί δεν υπήρχαν ανάλογοι ρόλοι γι΄αυτόν τον υπέροχο ηθοποιό που λεγόταν Αλέκος Αλεξανδράκης. Τι κωμικός που ήταν. Εφευγα από την σκηνή από τα γέλια. Ηταν τόσο χαριτωμένος και στην ζωή του».
«Πηγαίναμε παρέα τα βράδια, η Αλίκη με τον Δημήτρη ή τον εκάστοτε σύντροφό της, η Τζένη με τον Κώστα, ο Καρράς που ερχόταν αρκετές φορές, ο Βουτσινάς… Μαζευόμασταν μετά τις παραστάσεις και τρώγαμε, ή στο Abreuvoir ή στην Καισαριανή, στην “Τράτα”. Μετά τα αστεία που έλεγαν οι άλλοι, έλεγε κι ένα αστείο ο Αλέκος, και τότε πέφταμε κάτω από το τραπέζι. Είχε φοβερό χιούμορ και τρομερό μυαλό. Αλλά και ο Αλέκος κράταγε πάρα πολλά πράγματα για τον εαυτό του. Δεν τον ενδιέφερε να αποδείξει το μέγεθος του μυαλού του ή τις γνώσεις του. Είχε μια αυτοπεποίθηση. Ηξερε ότι είχε την αγάπη του κόσμου, δεν έπαιζε κανέναν ρόλο μαζί τους. Και έμπαινε στην θέση του άλλου.
Η Τζένη είχε μια δυνατή προσωπικότητα, εξαιρετική ηθοποιός, την είχα δει σε παραστάσεις και είχα μείνει. Αλλά ήταν ανάλογα με το πως ξύπναγε. Περάσαμε περιόδους που ήμασταν κολλητές και άλλες που δεν λέγαμε ούτε καλημέρα. Πιο δύσκολος άνθρωπος. Δεν νομίζω να ξεπέρασε ποτέ την Αλίκη. Ενώ η Αλίκη έκανε μεγάλη προσπάθεια. Την θυμάμαι να μου λέει να τηλεφωνήσω στην Τζένη για να βγούμε για φαγητό. Δεν την έπαιρνε η ίδια. “Την φοβάμαι”, μου έλεγε, χαριτωμένα…».


Δε μπορώ να μη σχολιάσω την αναφορά στο Χορν εκεί που λέει οτι ήταν πανέξυπνος άνθρωπος. Πιθανόν να μην το θυμόσαστε, γιατί το είχαμε γράψει προ αμνημονεύτων, αλλά η Γαληνέα είχε πει σε συνέντευξη της πως ο Χορν έφταιγε που χώρισε με τον Αλεξανδράκη.
Θα ήθελα σαν τρελή να γράψει την αυτοβιογραφία της η Νόνικα, είμαι σίγουρη πως θα συζητούσαμε για χρόνια! ΝΟΝΙΚΑ ΑΝ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΓΡΑΨΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!
 
# Αν με ζητήσει η Κόμισα, πείτε της μετακόμισα...

Σήμερα θα σας δώσω για σχολιασμό μερικά αποσπάσματα από συνέντευξη της Νόνικας Γαληνέα. Οι συνεντεύξεις της πάντα βγάζουν ειδησούλες, διότι η Νόνικα τα λέει τσεκουράτα. Δόθηκε πριν σχεδόν δύο χρόνια στη Μυρτώ Λοβέρδου και μπορείτε να τη διαβάσετε ολόκληρη
εδώ.

Για τον Αλέκο Αλεξανδράκη:

Ο Αλέκος ήταν η ασπίδα μου, το πιστεύω μου, ο κατάλληλος άνθρωπος που θα μπορούσε να με παραλάβει μετά τον Κουν και να με ολοκληρώσει σαν προσωπικότητα. Μου έπεσε το λαχείο της ζωής μου. Ο Αλέκος ήταν το λαχείο της ζωής μου, και είναι ακόμα. Δεν υπήρχε άλλος τέτοιος άνθρωπος.

Για την Ελένη Χατζηαργύρη:

Οι άνθρωποι με τους οποίους πραγματικά συνδέθηκα και με βοήθησαν στην ζωή μου ήταν ο Μίνως ο Βολανάκης, ο Χρήστος ο Λαμπράκης, ο Στρατής Ανδρεάδης, σύντροφος της μητέρας μου για 45 χρόνια και η Ελένη Χατζηαργύρη, την οποία και πάντρεψα και της γνώρισα και τον άντρα της.
Αλλά τελικά είναι η μόνη, ευτυχώς, που μου έχωσε ένα κοφτερό μαχαίρι στην πλάτη. Και με είχε προειδοποιήσει ο Μινωτής. Τρώγαμε ένα βράδυ στο σπίτι του Αβέρωφ και μου λέει ο Μινωτής, “εσύ κάνεις παρέα με την Ελένη, και δεν σου έχει δώσει ακόμα μαχαιριά στην πλάτη; Περίμενέ την”. Αυτό ήταν για μένα –και γι΄αυτό το αναφέρω, κάτι που με τσάκισε. Αργότερα, πήγα στον Χορν, που δούλευε μαζί της στον “Αρχιμάστορα Σόλνες” και τον παρακάλεσα αν μπορούσε να μεσολαβήσει για να είμαι και πάλι με την Ελένη. Είχαν περάσει επτά χρόνια που δεν είχαμε μιλήσει. Δεν μπορούσα χωρίς την Ελένη –μου είχε αντικαταστήσει τον Κουν. Ο Χορν μου είπε ότι απλά “θα σας καλέσω παραμονή Πρωτοχρονιάς στο σπίτι. Εχω καλέσει και τον Καραμανλή, και θα τελειώσει το θέμα”. Και μετά γυρίζει και με κοιτάει μέσα στα μάτια και μου λέει: “Μα γιατί θέλεις να ξανα-είσαστε μαζί; Η ίδια δεν μπορεί να φέρει βόλτα τον εαυτό της, εσένα τι να σου προσφέρει;” Τι πανέξυπνος άνθρωπος που ήταν ο Χορν. Παρ΄όλα αυτά η ψυχή δεν τα άκουγε αυτά. Εκείνο το βράδυ στου Χορν με περίμενε με μια τσάντα που της είχα χαρίσει. Ξανασυνδεθήκαμε με την Ελένη και ξαναρχίσαμε την συνήθεια της καθημερινότητας: Να περνάω να την παίρνω από το σπίτι και να πηγαίνουμε στο Κολωνάκι για καφέ, να χαζεύουμε, να μιλάμε. Και μου το ξανάκανε…»

Για Αλίκη-Τζένη:

Με την Αλίκη αγαπηθήκαμε
, δεν μπορείς να συνδεθείς με την Αλίκη. Κρατούσε πάντα κάποια πράγματα αποκλειστικά για τον εαυτό της. Ηθελε να σου παρουσιάζει την Αλίκη που εκείνη ενέκρινε, όχι την πραγματική Αλίκη, που επίσης ενέκρινε, απολύτως, αλλά δεν ήθελε να την μοιραστεί. Ηταν καλός άνθρωπος η Αλίκη. Χαρισματικό άτομο, καταπληκτική στην κωμωδία –και δεν μιλάω για τις ταινίες, αλλά στο θέατρο, που έχω γελάσει πολύ μαζί της. Ηθελε να προχωράει, ήθελε να πηγαίνει προς Ευρώπη και στα ντυσίματά της και στα πάρτι που έκανε. Μου στάθηκε σαν φίλη μια-δύο φορές που βρέθηκα σε πάρα πολύ δύσκολη θέση, με υπερασπίστηκε. Και πάντα θα της βγάζω το καπέλο για το κουράγιο της, την δύναμή της και, δυστυχώς, και για την δυστυχία της.
Ναι, πράγματι το κωμικό ήταν έντονο και σε μένα αλλά δεν μπόρεσα να το αξιοποιήσω. Γιατί δεν υπήρχαν ανάλογοι ρόλοι γι΄αυτόν τον υπέροχο ηθοποιό που λεγόταν Αλέκος Αλεξανδράκης. Τι κωμικός που ήταν. Εφευγα από την σκηνή από τα γέλια. Ηταν τόσο χαριτωμένος και στην ζωή του».
«Πηγαίναμε παρέα τα βράδια, η Αλίκη με τον Δημήτρη ή τον εκάστοτε σύντροφό της, η Τζένη με τον Κώστα, ο Καρράς που ερχόταν αρκετές φορές, ο Βουτσινάς… Μαζευόμασταν μετά τις παραστάσεις και τρώγαμε, ή στο Abreuvoir ή στην Καισαριανή, στην “Τράτα”. Μετά τα αστεία που έλεγαν οι άλλοι, έλεγε κι ένα αστείο ο Αλέκος, και τότε πέφταμε κάτω από το τραπέζι. Είχε φοβερό χιούμορ και τρομερό μυαλό. Αλλά και ο Αλέκος κράταγε πάρα πολλά πράγματα για τον εαυτό του. Δεν τον ενδιέφερε να αποδείξει το μέγεθος του μυαλού του ή τις γνώσεις του. Είχε μια αυτοπεποίθηση. Ηξερε ότι είχε την αγάπη του κόσμου, δεν έπαιζε κανέναν ρόλο μαζί τους. Και έμπαινε στην θέση του άλλου.
Η Τζένη είχε μια δυνατή προσωπικότητα, εξαιρετική ηθοποιός, την είχα δει σε παραστάσεις και είχα μείνει. Αλλά ήταν ανάλογα με το πως ξύπναγε. Περάσαμε περιόδους που ήμασταν κολλητές και άλλες που δεν λέγαμε ούτε καλημέρα. Πιο δύσκολος άνθρωπος. Δεν νομίζω να ξεπέρασε ποτέ την Αλίκη. Ενώ η Αλίκη έκανε μεγάλη προσπάθεια. Την θυμάμαι να μου λέει να τηλεφωνήσω στην Τζένη για να βγούμε για φαγητό. Δεν την έπαιρνε η ίδια. “Την φοβάμαι”, μου έλεγε, χαριτωμένα…».


Δε μπορώ να μη σχολιάσω την αναφορά στο Χορν εκεί που λέει οτι ήταν πανέξυπνος άνθρωπος. Πιθανόν να μην το θυμόσαστε, γιατί το είχαμε γράψει προ αμνημονεύτων, αλλά η Γαληνέα είχε πει σε συνέντευξη της πως ο Χορν έφταιγε που χώρισε με τον Αλεξανδράκη.
Θα ήθελα σαν τρελή να γράψει την αυτοβιογραφία της η Νόνικα, είμαι σίγουρη πως θα συζητούσαμε για χρόνια! ΝΟΝΙΚΑ ΑΝ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΓΡΑΨΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!
Η Νόνικα Γαληνέα έχει γράψει την αυτοβιογραφία της. Έχει τίτλο "Επέστρεφε" και κυκλοφόρησε το 2007 από τις εκδόσεις Ιανός.
 
#Μεγάλη μπουκιά φάε....

Το μακρινό 2017 σας έγραφα για τη Γαληνέα και το Χορν αυτά:
Καθόλου δεν με σημάδεψε και δεν μου λείπει ο Χορν. Αντιθέτως, είχα έρθει σε τρομερή ρήξη τότε μαζί του. Ένας λόγος που χώρισα τον Αλέκο ήταν αυτός. Δεν θέλω να μπω σε τέτοιες λεπτομέρειες τώρα, μετά από τόσα χρόνια».

Δεν ξέρω για σας εγώ πάντως σαν να ακούω τη φωνή του Χορν απ το υπερπέραν "Μαααααααααλιστααα"

Κατά πως φαίνεται δε θα μάθουμε ποτέ..
Αλλά #Μεγάλη μπουκιά φάε.... γιατί αγαπημένοι φίλοι μου έμαθα τα της Γαληνέα με το Χορν και φυσικά τρέχω να σας τα πω, να πλουτίσετε κι εσείς τις γνώσεις σας! Αφορμή για να μάθω στάθηκε ο φίλος μας @atanasio, που με πληροφόρησε πως η Νόνικα έχει γράψει βιβλίο, εγώ το αγόρασα, το διάβασα (μα πότε τα προλαβαίνω όλα, είναι απορίας άξιο), και
παρότι η Νόνικα δήλωσε πως "δε θέλει να μπει σε τέτοιες λεπτομέρειες μετά από τόσα χρόνια" μπήκε τελικά.

" Στο τραπέζι κουβεντιάζαμε ο Στέφανος Σταθάτος, πρεσβευτής τότε στο Λονδίνο, ο Τάκης κι εγώ. Μόλις είχαμε τελειώσει το φαγητό και οι υπόλοιποι έπιναν τον καφέ τους στον καναπέ. Η συζήτηση στο τραπέζι ήταν πολιτική και κάποια στιγμή εγώ είπα πως δε θεωρούσα τυχαίο το γεγονός οτι ο ελληνικός λαός ξαναψήφισε τον Ανδρέα Παπανδρέου. Ποιος είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε! Τινάχτηκε ως το ταβάνι. Άρχισε να ουρλιάζει, μου είπε πως δεν μπόρεσε ποτέ στη ζωή του να με χωνέψει, πως λυπόταν τον Αλεξανδράκη που ήταν μαζί μου και δε θυμάμαι τι άλλο. Τα 'χασα. Δεν πίστευα στ αφτιά μου. Περίμενα απεγνωσμένα την παρέμβαση του Αλέκου η οποία δυστυχώς δεν ήρθε. Αυτός έλεγε... έλεγε... Στο τέλος του είπα: «Η σιωπή μου προς απάντηση σου». Και η απάντηση του ήταν: «Ούτε την κυρία δεν ξέρεις να παίζεις καλά»
Δεν θα αναφερόμουν ποτέ στο συγκεκριμένο γεγονός από σεβασμό σε έναν άνθρωπο που δεν είναι πια στη ζωή. Αλλά αυτή η φράση έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη δική μου ζωή.
Όταν φύγαμε απο κει είπα στον Αλέκο πως δεν ήθελα να ζήσω άλλο μαζί του. Ήμουν βαθιά, βαθύτατα πληγωμένη που ο άνθρωπος μου δε με υπερασπίστηκε για κάτι που ήταν τόσο άδικο. Αυτό που είχα πει ήταν απλώς η πραγματικότητα.
Ο Αλέκος μου είπε πως δεν τον άκουσε. Μπορεί να είναι κι έτσι. Δεν μπόρεσα όμως να τον πιστέψω. Θα ήταν αδύνατο να μην τον είχε ακούσει. Ο Χορν φώναζε, για να μην πω ωρύετο, και ο χώρος ήταν ένα και μοναδικό δωμάτιο κι αυτό μικρό.
Όταν έχασε τη γυναίκα του την Άννα λίγο καιρό αργότερα του έγραψα ένα συλλυπητήριο γράμμα γιατί έτσι ένιωσα πως όφειλα να κάνω. Μου απάντησε κάνοντας και μια τυπική αναφορά στο ατυχές γεγονός που είχε συμβεί ανάμεσα μας. Αλλά εγώ είχα τελειώσει με αυτόν τον άνθρωπο οριστικά -όποιος κι αν ήταν αυτός. Είχα πληγωθεί βαθιά. Δυστυχώς αυτό το γεγονός ήταν κι η αρχή του τέλους με τον Αλεξανδράκη. Δε μπόρεσα να τον συγχωρέσω που με άφησε εκτεθειμένη, γιατί περιμένοντας τη δική του συμπαράσταση εγώ δεν υπερασπίστηκα τον εαυτό μου όπως γνωρίζω πολύ καλά να κάνω. Εγώ δε θα του το είχα κάνει ποτέ αυτό..... "


Νονικα Γαληνέα, Επέστρεφε, εκδ ΙΑΝΟΣ.

Προς υπεράσπιση του Αλέκου να σας πω οτι ο Βανδής γράφει στο βιβλίο του πως ο Αλεξανδράκης ήταν περήφανος στ αφτιά :-) και το θυμήθηκα μόλις διάβασα το παραπάνω. Κατά τα λοιπά καταλαβαίνω απολύτως τη Νόνικα, και την ξενέρα (πως αλλιώς να την πούμε; ) που έφαγε και απο το φίλο της το Χορν και από το σύντροφο της τον Αλέκο.
Το βιβλίο το περίμενα πιο αποκαλυπτικό να είμαι ειλικρινής, είναι λίγο στρογγυλεμένο. Επίσης έχει πολύ γκλάμουρους για τα γούστα μου. Δε μπορώ εγώ τόσο υπέρλαμπρο γκλάμουρους με κότερα, πρεσβευτές κλπ.
Πάντως ακόμα ένα θέμα τον Σκανδάλων διευθετήθηκε με επιτυχία! Και για να σας λύσω την απορία, γράφει και για τη Χατζηαργύρη και την μεταξύ τους παρεξήγηση, αλλά είναι ψιλοασήμαντη ιστορία. Πάντως ο Παπανδρέου δεν εμπλέκεται αυτή τη φορά :-)
 
Aν οντως εγιναν ολα ετσι οπως τα περιγραφει η Νονικα, τοτε καλα εκανε και τελειωσε με αυτους τους ανθρωπους. Απαραδεκτοι και οι δυο. Μια γυναικα περιμενει παντα να την υπερασπιστει ο καλος της, αλλιως φαινεται λιγος στα ματια της. Ετσι ειναι η γυναικεια φυση. Θελουμε προστασια και τον αντρα μας να ζητησει το λογο απο αυτον που μας προσβαλε, εχουμε - δεν εχουμε δικιο.
Περιμενουμε και την ιστορια με την Χατζηαργυρη, εστω και ψιλοασημαντη. :)
 
Aν οντως εγιναν ολα ετσι οπως τα περιγραφει η Νονικα, τοτε καλα εκανε και τελειωσε με αυτους τους ανθρωπους. Απαραδεκτοι και οι δυο. Μια γυναικα περιμενει παντα να την υπερασπιστει ο καλος της, αλλιως φαινεται λιγος στα ματια της. Ετσι ειναι η γυναικεια φυση. Θελουμε προστασια και τον αντρα μας να ζητησει το λογο απο αυτον που μας προσβαλε, εχουμε - δεν εχουμε δικιο.
Περιμενουμε και την ιστορια με την Χατζηαργυρη, εστω και ψιλοασημαντη. :)

και η σχεση τοσων χρονων σβηνεται μονοκοντηλια με ενα στιγμαιο λαθος;
 
και η σχεση τοσων χρονων σβηνεται μονοκοντηλια με ενα στιγμαιο λαθος;
Αν ηταν στιγμιαιο λαθος, ο χωρισμος θα ηταν κατι αδικο και παραλογο.
Θεωρω ομως πως ο Αλεξανδρακης κρατουσε μονιμα τη θεση του αμιλητου κρυμμενου στη γωνιτσα του και θεωρω επισης πως δεν εβγαινε μπροστα οταν επρεπε να καθαρισει για την καλη του. Αν η Νονικα το ειδε αυτο καμποσες φορες στα 20 και βαλε χρονια της σχεσης τους, σιγουρα θα την πειραξε πολυ. Οταν λοιπον καποια στιγμη το ειδε και σε κατι τοσο εντονο και σοβαρο οσο στην περιπτωση με τον Χορν τοτε μαλλον αυτο ηταν και η σταγονα που ξεχειλισε το ποτηρι.
Συσσωρευονται με τα χρονια αυτα τα πραγματα. Δεν γινονται μια κι εξω.
 
Αγαπητή karapiperim, ευχαριστώ για την αναφορά και χαίρομαι που στάθηκα η αφορμή για να βρεις και να διαβάσεις το ενδιαφέρον -αν και, όπως λες, υπερβολικά γκλαμουράτο-βιβλίο της Νόνικας Γαληνέα. Όπως γράφει και η Βιβή, βρίσκω απαράδεκτη τη συμπεριφορά του Χορν απέναντί της και δικαιολογημένη την αντίδρασή της απέναντι στη στάση του Αλεξανδράκη. Πάντως, πρέπει να πέρασαν αρκετά χρόνια από το γεγονός με τον Χορν μέχρι να χωρίσουν ο Αλεξανδράκης και η Γαληνέα: το ΠΑΣΟΚ βγήκε για δεύτερη φορά το 1985 και το ζεύγος χώρισε αρχές της δεκαετίας του 1990.
 
Πάντως, πρέπει να πέρασαν αρκετά χρόνια από το γεγονός με τον Χορν μέχρι να χωρίσουν ο Αλεξανδράκης και η Γαληνέα: το ΠΑΣΟΚ βγήκε για δεύτερη φορά το 1985 και το ζεύγος χώρισε αρχές της δεκαετίας του 1990.
Μήπως ήταν μια δικαιολογία το περιστατικό; Μετά από 5 χρόνια το θυμήθηκε;

Τελικά οι άνθρωποι της τέχνης δεν είναι και τόσο "υπεράνω" :happyjump:Τσακώνονται για μικροπράγματα. Τζάμπα τόση μελέτη, τόσα διαβάσματα, τόσο θέατρο...

Μου κάνει πάντως εντύπωση που ο Χορν θαύμαζε τον Λογοθετίδη, που θαύμαζε κάποιον άλλο εκτός του εαυτού του δηλαδή, χιχιχιχιχι
 
Μήπως ήταν μια δικαιολογία το περιστατικό; Μετά από 5 χρόνια το θυμήθηκε;

Τελικά οι άνθρωποι της τέχνης δεν είναι και τόσο "υπεράνω" :happyjump:Τσακώνονται για μικροπράγματα. Τζάμπα τόση μελέτη, τόσα διαβάσματα, τόσο θέατρο...

Μου κάνει πάντως εντύπωση που ο Χορν θαύμαζε τον Λογοθετίδη, που θαύμαζε κάποιον άλλο εκτός του εαυτού του δηλαδή, χιχιχιχιχ

Μήπως ήταν μια δικαιολογία το περιστατικό; Μετά από 5 χρόνια το θυμήθηκε;

Τελικά οι άνθρωποι της τέχνης δεν είναι και τόσο "υπεράνω" :happyjump:Τσακώνονται για μικροπράγματα. Τζάμπα τόση μελέτη, τόσα διαβάσματα, τόσο θέατρο...

Μου κάνει πάντως εντύπωση που ο Χορν θαύμαζε τον Λογοθετίδη, που θαύμαζε κάποιον άλλο εκτός του εαυτού του δηλαδή, χιχιχιχιχι
Μα ο Χορν δε θαύμαζε τον εαυτό του, θεωρούσε οτι ήταν μετριότατος και το έλεγε συνέχεια. Απλά δε θαυμαζε τα είδωλα που θαυμάζετε εσείς, αυτό σας ξενίζει.
 
Φίλη Vasilia,

Πολλάκις έχεις ειρωνευτεί, μιλήσει άσχημα και γενικά έχεις άσχημη συμπεριφορά προς τα μέλη του φόρουμ με τα οποία ανταλλάζεις απόψεις, ενώ αυτά σου μιλάνε ευγενικά. Και όλο αυτό για την ΕΜΜΟΝΗ σου, γιατί ΕΜΜΟΝΗ είναι, όχι λατρεία/θαυμασμός, για το πρόσωπο του Χορν. Θα σε παρακαλούσα για μία ακόμη φορά:

ΑΛΛΑΞΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ! Εκτός και αν δεν έχεις μάθει να φέρεσαι.

Φιλικά.
Ευελπιστώ προς συμμόρφωσή σου.
 
Φίλη Vasilia,

Πολλάκις έχεις ειρωνευτεί, μιλήσει άσχημα και γενικά έχεις άσχημη συμπεριφορά προς τα μέλη του φόρουμ με τα οποία ανταλλάζεις απόψεις, ενώ αυτά σου μιλάνε ευγενικά. Και όλο αυτό για την ΕΜΜΟΝΗ σου, γιατί ΕΜΜΟΝΗ είναι, όχι λατρεία/θαυμασμός, για το πρόσωπο του Χορν. Θα σε παρακαλούσα για μία ακόμη φορά:

ΑΛΛΑΞΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ! Εκτός και αν δεν έχεις μάθει να φέρεσαι.

Φιλικά.
Ευελπιστώ προς συμμόρφωσή σου.
Μην ανησυχείς, δεν θα ξανασχοληθώ. Απλά τυχαίνει για κάποιους παλιούς ηθοποιούς να έχω διαβάσει και να γνωρίζω αρκετά, όταν διαβάζω απόψεις που δεν στηρίζονται πουθενά μου φαίνεται άσχημο. Πχ δεν μπορεί κανείς να πει οτι ο βέγγος δεν ήταν μεγάλη καρδιά, ο λογοθετίδης εργάτης του θεάτρου, η παξινού γνήσιο ταλέντο, ο χορν γενναιόδωρος και με ταπεραμέντο, ο αλεξανδράκης γοητευτικός κτλ, όποιος ισχυρίζεται τα αντίθετα ε λέει αναλήθειες, πως να το κάνουμε. Απλά μου αρέσει να υπάρχει κάποια αντικειμενικότητα. Αυτό μόνο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μην ανησυχείς, δεν θα ξανασχοληθώ.
Δεν σε κρατάει κανένας εδώ μέσα. Αν δε σου αρέσει το "κλίμα" του φόρουμ ή τα μέλη του και το μόνο που κάνεις είναι να διαπληκτίζεσαι και να ειρωνεύεσαι, τότε καλύτερα να αποχωρήσεις.

Φιλικά και αυτό.
 
Μα κ'εγώ θαυμάζω τον Δημήτρη Χορν ως ηθοποιό μέσα από τις ταινίες του (στο θέατρο δυστυχώς δεν πρόλαβα να τον δω). Το ότι θαυμάζω κάποιον για τις ικανότητές του στο επάγγελμά του, δεν σημαίνει ότι τον θαυμάζω ως άνθρωπο. Θα δώσω ένα παράδειγμα από τον χώρο της λογοτεχνίας: λατρεύω τα βιβλία του Καραγάτση αλλά ξέρω ότι ήταν μισογύνης και στριμμένος στην καθημερινότητά του. 'Εχω διαβάσει όλα του τα βιβλία, αλλά δεν θα ήθελα να κάνω παρέα μαζί του και είμαι σίγουρη ότι ούτε αυτός θα ήθελε να κάνει παρέα μ' εμένα :ylsuper:

Μάλλον έχουν συμβεί κάποια γεγονότα που δεν γνωρίζω σχετικά με την Vasilia. Πολλές φορές κάνουμε πλάκα μέσα από τα ποστ μας - περιμένω πάντα με ανυπομονησία τα ποστ ενός μέλους για την Βουγιουκλάκη και γελάω πολύ μ' αυτά. Αυτό είναι ένας από τους βασικούς λόγους που μπαίνω στο φόρουμ: η διασκέδαση. Νομίζω ότι οι περισσότεροι μπαίνουν στο φόρουμ για τον ίδιο λόγο.
 
Απλά δε θαυμαζε τα είδωλα που θαυμάζετε εσείς, αυτό σας ξενίζει.

Ωχ μας πήρες χαμπάρι!

Baal_01.jpg
 
Εμένα- αν και δε με ρώτησε κανείς- μ αρέσει που γράφεις στο φόρουμ vasilia. Μπορώ μάλιστα να παραδεχθώ, μιας που είμαστε μεταξύ μας, ότι περιμένω πάντα τα σχόλια σου όταν γράφω για τον αγαπημένο μας Χορν. Ψηφίζω να συνεχίσει να γράφει η vasilia σε τακτικοτερη κιόλας βάση.
Υγ. Και μην ξεχνάτε, σας αγαπώ!
 
Πίσω
Μπλουζα