Φωτογραφίες από το αρχείο της ΕΡΤ

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
:sealed: δηλ. οι φωτό των τελευταίων posts είναι όλες από Βάρκιζα;; :zip:

Νιόβη θα ήμουν υπόχρεος αν - κατά τα πρότυπα του ''που γυρίστηκαν οι Ελληνικές ταινίες'' - υπήρχε η δυνατότητα αντιπαραβολής (όποτε είναι εύκολο) :please: :thanx2:
 
697.jpg


696.jpg


695.jpg


694.jpg


693.jpg
 
Παρατηρώ ότι η τιραντούλα που δήθεν χωρίς να το καταλάβει η φέρουσα πέφτει από τον ώμο ατημέλητα και χαριτωμένα και δημιουργεί ελπίδα ή κίνδυνο περαιτέρω αποκαλύψεων δεν είναι αποκλειστικότης νεαρών ενζενύ ή ωρίμων κυριών αντιστοίχως. Όταν οι κύριοι φορούσαν ολόσωμα μαγιώ συνέβαινε και σ' αυτούς (Ποστ 334, φωτό 4, ο κύριος αριστερά). Ο κύριος δεξιά είναι τολμηρότερος μια που το μαγιώ του είχε απο την αρχή μία τιράντα, πράγμα που στα στερεότυπα καρτούν είναι μοντελάκι εποχής κρο-μανιόν, τότε που η προβιά στερεωνόταν μόνο σε έναν ώμο και ο άλλος έμενε ελεύθερος να στηρίζει το ρόπαλο.

Στην από πάνω φωτό έχω ένα γεωμετρικό πρόβλημα. Από το πόσο είναι βυθισμένοι οι άνθρωποι δεξιά και αριστερά το νερό είναι κάπου 10 πόντους βαθύ (δείτε ας πούμε τον μασίστα αριστερά και τον κοκκαλιάρη δεξιά). Πώς τα καταφέρνει λοιπόν η κυρία μπροστά και είναι βυθισμένη μέχρι τους ώμους? Εντάξει, δεν είναι όρθια, αλλά δεν είναι και μπρούμυτα, θα φαίνονταν διάφορες περιοχές της αν ήταν (δείτε τις πατούσες του ερμαφρόδιτου πλάσματος δίπλα της, μόνο μέχρι τη φτέρνα βυθίζονται). Εκτός αν υπάρχουν βολικά βραχάκια πίσω και γκρεμός μπροστά.

Αλλά η καλύτερη φωτογραφία είναι αυτή της χαριτόβρυτης νεαράς με το κομψό ποδαράκι που προσπαθεί να ισορροπήσει πάνω στο κολωνάκι, με το δεξί της χέρι εμπνευσμένο από την πόζα του Δία/Ποσειδώνα του Αρτεμισίου, το αριστερό από τον έφηβο των Αντικυθήρων, και γλουτούς που θα τους ζήλευε ως και η Saraghina του Φελλινιαίου 8 1/2.

Μα γιατί οι φωτογραφίες στην πλαζ είναι τόσο πιο αστείες από τις κανονικές?
 
Από τον "Κατάλογο τηλεοπτικών θεατρικών παραστάσεων" σε διπλανό θέμα:

Αν ο κόσμος μας έβλεπε μαζί του Κλοντ Μπαλ (9/5/1977 & 14/8/1978)

Σκηνοθεσία: Σταύρος Ζερβάκης-Κώστας Ρηγόπουλος Μουσική Γιώργος Κατσαρός

Κάκια Αναλυτή-Κώστας Ρηγόπουλος-Νίκος Γαλανός-Δημήτρης Ιωακειμίδης- Αγγέλικα Καπελλαρή-Βασίλης Μαυρομάτης-Νίκος Παγκράτης-Μάκης Πανώριος-Μάκης Ρευματάς

Αυτό πρέπει να είναι το θεατρικό έργο του Post 338,φωτό 2.

Η 4η φωτογραφία (Βασταρδής, Σύλβα, Καλογήρου) πρέπει να είναι από το "Άνθος του κάκτου" των Μπαριγιέ και Γκρεντύ (βλ. Retrodbase)

Η φωτογραφία με Ηλιόπουλο και Χόπτηρη με προβληματίζει. Μου έφερε στο νου το "Ψύλλοι στ' αυτιά" του Φεϋντώ αλλά δεν ταιριάζουν τα ρούχα και ο πίνακας που παραπέμπουν σε Ρωσία.
 
elephadas είπε:
Η φωτογραφία με Ηλιόπουλο και Χόπτηρη με προβληματίζει. Μου έφερε στο νου το "Ψύλλοι στ' αυτιά" του Φεϋντώ αλλά δεν ταιριάζουν τα ρούχα και ο πίνακας που παραπέμπουν σε Ρωσία.
Είναι από τη "Λέσχη των τρελών" του Βαλεντίν Κατάγιεφ.
 

Αν δεν κάνω λάθος, το κτήριο στην 3η φωτογραφία, παραδίπλα από την Αγγλο-Αμερικανική τράπεζα, υπάρχει ακόμα (με την προσθήκη ενός ορόφου) στην Ακτή Μιαούλη 45, στον Πειραιά.

1@hannele[/USER], εσύ που ξέρεις τον Πειραιά καλά, αναγνωρίζεις το κτήριο?

kt.jpg

 
Αν δεν κάνω λάθος, το κτήριο στην 3 φωτογραφία, παραδίπλα από την Αγγλο-Αμερικανική τράπεζα, υπάρχει ακόμα (με την προσθήκη ενός ορόφου) στην Ακτή Μιαούλη 45, στον Πειραιά.

kt.jpg
 
Μια χαρά τα βλέπω τα κορίτσια του '20 - '30 αν αναλογιστούμε τα μηνύματα που λαμβάνουμε μέσα από τις ''ηθογραφίες'' των ελληνικών ταινιών του '60 πχ.

Παρατηρώ επίσης τον παππού με τα ξυπόλητα εγγόνια επάνω στα πουρνάρια/βράχια/κατσάβραχα.

Σμιλευμένος κόσμος σε ψυχή και σώμα.
 
Πίσω
Μπλουζα