ΧΒΟΧ360 vs PS3

Συμπαθάτε με, αλλά θα περιμένω να δω τις διαφορές στα RESIDENT EVIL 5 και ASSASIN'S CREED, μεταξύ των 2 κονσολών για να παραδεχτώ την ανωτερότητα του "κουτιού"...

Επίσης, θα περιμένω να δω και τα :

UNCHARTED: DRAKE'S FORTUNE

KILLZONE 2

FOLKLORE

MGS4

EYE OF JUDGEMENT

Come 2008...... He who laughs last, laughs best! :D

Here we go again...

Μα που είναι ΑΥΤΟΣ και δεν απάντησε ακόμα;;; :confused:

Συνήθως, δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω!!! :D :D:D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα ευκόλως εννούμενα παραλείπονται.........
 
Τώρα ρε συ Wally, πιστεύεις σοβαρά ότι θα κάτσει να διαβάσει έστω και ένας το κατεβατό σου; :conf:
 
Χαχαχαχαχαχαχα!!!!

Ε,αυτες τις εν-γενει αδυναμιες του PS3 τις λεγανε εδω και καιρο.

Απλα εδω τα λεει ενας προγραμματιστης μιας καταξιωμενης εταιρειας σε στυλ ολα-σε-ενα-νοικοκυρεμενα

Δεν λεει και τιποτα ακαταλαβιστικο...εχω κανει bold τα πιο σημαντικα κομματια.

Και δεν επιασε και το θεμα του μεγαλου ποσοστου reserved-ram με το καλημερα... :D
 
Wally είπε:
Χαχαχαχαχαχαχα!!!!
Ε,αυτες τις εν-γενει αδυναμιες του PS3 τις λεγανε εδω και καιρο.

Απλα εδω τα λεει ενας προγραμματιστης μιας καταξιωμενης εταιρειας σε στυλ ολα-σε-ενα-νοικοκυρεμενα
Aυτο που παρελειψε να σας πει ο Wally ειναι οτι ο προγραμματιστης της καταξιωμενης εταιριας εχει φαει ποδι εδω και καιρο απο αυτην.

Εχω και αλλα να πω για τον εν'λογω κυριο Jason Booth αλλα θα αρκεστω στο να επισημανω παλι οτι σε αυτο το thread ποσταρονται ανακριβειες.

Beware. :D
 
Τζου ρε!

Μα δεν λεει κατι αγνωστο ο χριστιανος.

Πασχει (εκτος των αλλων) στα vertex και στο fillrate...στο μεγαλυτερο βαθμο φταιει η μπαγιατοκαρτα που του κοτσαρανε τελευταια στιγμη.Το ξερει και η one-legged Mary. :D

Αλλα αν εχεις προβλημα πριν μπεις στο ρινγκ, οταν αρχισουν οι μπουνιες (pixel shading)...asta vrasta (στα λατινικα σημαινει "αστα βραστα" :p )

Και επειδη γουσταρουμε κουκια μετρημενα ;)

Xenos(360) VS RSX(PS3)

GPU Transistor Count

PS3 - RSX transistor count: 300.2 million transistors

Xbox 360 - Xenos transistor count: 337 million (232 million parent die+105 million EDRAM daughter die)

GPU clock

Xbox 360 - Xenos clocked at 500 Mhz

PS3 - RSX clocked at 500 MHz

GPU video memory

Xbox 360 - Xenos: 512 MB of 700 Mhz GDDR3 VRAM on a 128-bit bus

Xbox 360 - Xenos: 10 MB daughter Embedded DRAM as framebuffer (32GB/s bus, multiplied by 8 thanks to multisampling unpacking for an effective bandwidth of 256 MB/s, the internal eDRAM bandwidth)

PS3 - RSX: 256 MB GDDR3 VRAM clocked at 700 Mhz on a 128-bit bus

PS3 - RSX: 256 MB of Rambus X D R DRAM via Cell (with latency penalty)

Triangle Setup

Xbox 360 - 500 Million Triangles/sec

PS3 - 250 Million Triangles/sec

Vertex Shader Processing

Xbox 360 - 6.0 Billion Vertices/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 2.0 Billion Vertices/sec (using only 16 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 1.5 Billion Vertices/sec (using only 12 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 1.0 Billion Vertices/sec (using only 8 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 1.1 Billion Vertices/sec (if all 8 Vertex Pipelines remain)

PS3 - 0.825 Billion Vertices/sec (if downgraded to 6 Vertex Pipelines)

Filtered Texture Fetch

Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec

PS3 - 13.2 Billion Texels/sec (if all 24 Pixel Pipelines remain)

PS3 - 11.0 Billion Texels/sec (if downgraded to 20 Pixel Pipelines)

Vertex Texture Fetch

Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec

PS3 - 4.4 Billion Texels/sec (if all 8 Vertex Pipelines remain)

PS3 - 3.3 Billion Texels/sec (if downgraded to 6 Vertex Pipelines)

Pixel Shader Processing with 16 Filtered Texels Per Cycle (Pixel ALU x Clock)

Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 17.6 Billion Pixels/sec (if all 24 Pixel Pipelines remain)

PS3 - 13.2 Billion Pixels/sec (if downgraded to 20 Pixel Pipelines)

Pixel Shader Processing without Textures (Pixel ALU x Clock)

Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)

Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)

PS3 - 26.4 Billion Pixels/sec (if all 24 Pixel Pipelines remain)

PS3 - 22.0 Billion Pixels/sec (if downgraded to 20 Pixel Pipelines)

Multisampled Fill Rate

Xbox 360 - 16.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz)

PS3 - 8.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz)

Pixel Fill Rate with 4x Multisampled Anti-Aliasing

Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz / 4)

PS3 - 2.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz / 4)

Pixel Fill Rate without Anti-Aliasing

Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)

PS3 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)

Frame Buffer Bandwidth

Xbox 360 - 256.0 GB/sec (dedicated for frame buffer rendering)

PS3 - 22.4 GB/sec (shared with other graphics data: textures and vertices)

PS3 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for textures and vertices)

PS3 - 10.0 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for textures and vertices)

Texture/Vertex Memory Bandwidth

Xbox 360 - 22.4 GB/sec (shared with CPU)

Xbox 360 - 14.4 GB/sec (with 8.0 GB/sec subtracted for CPU)

Xbox 360 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for CPU)

PS3 - 22.4 GB/sec (shared with frame buffer)

PS3 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for frame buffer)

PS3 - 10.0 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for frame buffer)

PS3 - additional 20.0 GB/sec when reading from X D R memory (with latency penalty)

Shader Model

Xbox 360 - Shader Model 3.0+ / Unified Shader Architecture

PS3 - Shader Model 3.0 / Discrete Shader Architecture
Αardvark ως συνηθως μου αφησες τη μπαλα στο φιλέ.Παλι pwned εισαι :D

pwned.jpg


pwnfq3no0.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wally είπε:
Τζου ρε!Μα δεν λεει κατι αγνωστο ο χριστιανος.

Πασχει (εκτος των αλλων) στα vertex και στο fillrate...στο μεγαλυτερο βαθμο φταιει η μπαγιατοκαρτα που του κοτσαρανε τελευταια στιγμη.Το ξερει και η one-legged Mary. :D

Αλλα αν εχεις προβλημα πριν μπεις στο ρινγκ, οταν αρχισουν οι μπουνιες (pixel shading)...asta vrasta (στα λατινικα σημαινει "αστα βραστα" :p )


Τζου σε σενα ρε. :D

Και ο Ροκυ ειχε χιλιαδυο προβληματα πριν μπει στο ρινγκ (του πεθανε ο προπονητης) αλλα τους καθαρισε εν καιρω.

Tου PS2 το fillrate μηπως θυμασαι τι εκανε στο gamecube kαι στο xbox. :eviltongue:

To χβοχ 360 ειναι pc και ειναι ευκολο να αναπτυξεις παιχνιδια σε pc ,γνωστο ,τα του ps3 issues δεν ειναι τιποτα δυσκολο να λυθουν με λιγο research.

Time is on our side.
 
Eνα ενα τα ποστ να τα προλαβαινω. :D

"Το αν η κονσολα που ειναι πιο τεχνικα advanced κερδισε σε platform war" δρομο δεν σε συμφερει να παρεις γιατι εχουμε απειρα παραδειγματα απο προηγουμενες γενιες οποτε backup με μεγαλα βηματα.

PWN δεν ξερω τι σημαινει. :tease:
 
Αθεοφοβε αφου δεν σου αρκει η εξηγηση παραπανω θα στο πω με εικονες

pwned.jpg


water_pwned.jpg


pwned-bike.jpg


PWNED!.JPG


pwned1.jpg


pwned111za6.jpg


pwned.jpg


pwned.jpg
 
@

You know who!

Είμαι στη δουλειά ρε μπαγάσα και δε μπορώ τώρα... θα στα χώσω το απόγευμα ! :D :D:D

Σε μια κρίση ειλικρίνειας, μιλώντας πιστεύω αντικειμενικά και χωρίς παρωπίδες, μόνο next gen gaming, δε βλέπω αυτή τη στιγμή και στις δύο κονσόλες...

Τα γραφικά (γιατί εκεί επικεντρώνεται κυρίως το next gen), δεν με πείθουν, ούτε στο PS3 ούτε στο XBOX360... Το μόνο παιχνίδι, αν θέλετε, που μόλις το είδα, είπα οτι είναι ένα άλμα προς τα εμπρός, είναι το LITTLE BIG PLANET, και όπως έχουμε πει σε προηγούμενα posts, είναι λόγος απόκτησης PS3...

Όμως, δεν είναι λογικό να δώσεις τόσα χρήματα για να έχεις ένα παιχνίδι πραγματικά next gen. Βέβαια θα μου πείτε, θα έχεις και το φθηνότερο Blu-Ray player της αγοράς... όμως, μια κονσόλα παιχνιδιών, πρώτα την έχεις για παιχνίδια και μετά για όλα τ'άλλα...

Τώρα, όσον αφορά το XBOX360, τι να σας πω ρε παιδιά... Δεν με συγκινεί καθόλου, δε πα να έχει δώρο, και μια Playmate, με κάθε αγορά του!

Ίσως να φταίει η προκατάληψή μου με τον Gates. Ίσως το οτι ποτέ δε συμπάθησα τα PCs και ιδιαίτερα το PC gaming (μη βαράτε) και η άποψή μου είναι πως το XBOX και το XBOX360, είναι PC_IN_A_BOX... Άσε που δε μ'άρέσει και σαν μηχάνημα (εξωτερικά, χειριστήριο). Ίσως να φταίει το οτι τόσα χρόνια, ήμουν (και είμαι) PSONE και PS2 gamer.

Ίσως να φταίνε όλα τα παραπάνω...

Τέλος, θα παραμείνω με το μέρος της SONY, μέχρι τελικής πτώσεως, παρά τις αντιξοότητες που διαβάζω καθημερινώς (βάζει το χέρι του σε αυτό και ο Wally) και ελπίζω-πιστεύω σε ένα καλύτερο μέλλον...

Φως στο τούνελ :

Οι πωλήσεις του 40GB PLAYSTATION 3, εκτοξεύθηκαν στο 3094%, στο Amazon! (στοιχεία Σαββάτου 27/10/07)

Άντε... βαράτε αλύπητα!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Με 2 κάτι μπορεί να γίνει... :D :D:D
 
Ετσι ετσι...η ποιοτητα πανω απο ολα !!! :biglaugh::biglaugh::biglaugh:
 
Φως στο τούνελ :Οι πωλήσεις του 40GB PLAYSTATION 3, εκτοξεύθηκαν στο 3094%, στο Amazon! (στοιχεία Σαββάτου 27/10/07)

Άντε... βαράτε αλύπητα!!!
Δηλαδη απο 1 κομματι,πουλησε 3094?

Παντως στα bestseller του Amazon δεν το βλεπω! :D
 
Χριστούγεννα είναι.... Christmas spirit is in the air.... κλπ.

Με πιάσανε και μένα οι "καλές μου"...

Άντε βρε... Συμφιλίωση!

Τι καλύτερο από ένα Χριστουγεννιάτικο τραγουδάκι για να μας χαλαρώσει; :D

 
War is war δεν χωρανε ευαισθησιες. :D
 
Πίσω
Μπλουζα