Aγαπημένη Κονσόλα [1991-2001]

Aγαπημένη Κονσόλα [1991-2001]

  • Nintendo Gamecube

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Sega Dreamcast

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Atari Jaguar

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Playstation 1

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Playstation 2

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Neo Geo

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • CD32

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%

  • Συνολικοί ψηφοφόροι
    3
Υπάρχουν άνθρωποι που παίζουν παιχνίδια, τα οποία έχουν μια ιστορία να πουν. Και η ιστορία αυτή για να ειπωθεί σωστά, χρειάζεται FMVs.

Δεν είναι κακό για κάποιους...
 
Εγω εμαθα και αγαπησα το FFVII επειδη ειχε και FMV. Εαν δεν ειχε, πιθανον να μην μου αρεσε τοσο, ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.

Τα FMV ηταν αυτο ακριβως, τα φρου-φρου και ο εντυπωσιασμος εκεινης της εποχης. Τα εβλεπες και τα εδειχνες και σε φιλους να ζηλεψουν.

Ειδικα εαν ειχαν Ν64 !
 
DINO είπε:
Υπάρχουν άνθρωποι που παίζουν παιχνίδια, τα οποία έχουν μια ιστορία να πουν. Και η ιστορία αυτή για να ειπωθεί σωστά, χρειάζεται FMVs.Δεν είναι κακό για κάποιους...
Σύμφωνοι αλλά και τα cutscenes με τα γραφικά του παιχνιδιού είναι άσχημα? Το Zelda μια χαρά "βιντεάκια" δεν είχε? Ισα ισα που δεν σε χαλάει η τεράστια διαφορά από τα FMVs στα real time 3D γραφικά. Αλλά ναι, δεν θα διαφωνήσω ότι όντως τα FMVs ήταν κάτι εντυπωσιακό τότε αλλά όχι ότι ήταν και απολύτως απαραίτητα για να πει την ιστορία του ένα game...

Φίλε Mike ποτέ δεν ζήλεψα τα FMVs... όπως και τώρα έτσι και τότε τα "πέρναγα" όποτε μπορούσα εκτός και αν με ενδιέφερε ντε και καλά το story αν και δεν παίζω Jrpg. Αν είχα να ζηλέψω κάτι από PS1 αυτό ήταν τα horror games του. Αλλά δεν τα ζήλευα για πολύ γιατί σύντομα είχα και τις 2 κονσόλες ενώ μετά βγήκε και το Shadowman στο N64 (η έκδοση του PS1 δεν βλεπόταν)... Ε, ρε παιχνιδάρα αρρωστημένη :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγω ομως δεν ζηλεψα κανενα παιχνιδι του Ν64, ουτε τα ζελντα φυσικα και αυτο σημαινει οτι με καλυψε το ps1. Δεν λεω οτι δεν ειχε καλα παιχνιδια το Ν64 και το saturn, αλλα δεν μου εκαναν "κλικ". RPG δεν επαιζα ουτε παιζω, με εξαιρεση τα FF 7,8,9 τοτε. Προτιμουσα το ps1 γιατι ειχε gran tourismo, πολλα street fighter και πολλα shooters οπως raiden project, strikers 1943, r-types, X-2 (που τα αγορασα πολυ αργοτερα) και διαφορα αλλα που επαιζα στα arcades. Δυστυχως για καποιον που επαιζε shooters και fighting το ps1 ηταν μονοδρομος. Ακομα και τα command 'n conquer ελιωνα, που το πηρα περσι σε Ν64 και δεν το εχω ανοιξει ακομα. Επισης τα resident evil μου αρεσαν αρκετα.

Τωρα μετα απο τοσα χρονια, πιστευω οτι δεν εχασα τοσα πολλα που δεν πηρα Ν64 ή saturn, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΑ ΘΑ ΕΧΑΝΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΠΕΡΝΑ PS1.
 
Other_Reality είπε:
+1 , συμφωνώ σε όλα. Και θα προσθέσω ότι, όταν η Sega παρουσίαζε το Mega cd 2, η Nintendo ακόμα υποσχόταν το cd add-on για το Snes. Δικαίως τους την έφερε, σε όλους ανεξαιρέτως η Sony, και τους πήρε τα εσώρουχα. Ας μην ξεχνάμε ότι η Nintendo ακολουθεί τεχνολογικά όλους τους άλλους , με σημαία έναρξης αυτής της περιόδου το Ν64.
πανω σε αυτο να πω οτι η nintendo ειχε παραγγείλει cd-rom add on απο την sony για το snes οπου τελικα δεν τα βρήκαν και της έμειναν τη sony τα cdrom και αποφάσισε να μπει στο χωρο μιας και τοτε και ποιος δεν έμπαινε .. τυχαία δηλαδή βρέθηκε εδω που ειναι αλλα τα πηγε καλα
 
Imgema είπε:
Το N64 δεν είχε καμία ελπίδα να σταθεί δίπλα στο PS1 κάτω από αυτές τις συνθήκες. Και την όποια επιτυχία έκανε, την έκανε γιατί είχε παιχνιδάρες που όσο και αν θέλανε δεν μπορούσαν να αγνοήσουν.
Πόσο μα πόσο συμφωνώ φίλε Imgema με τις απόψεις σου στο topic. Το Nintendo 64 ήταν για μένα μία πλήρης κονσόλα με ποιοτικά παιγνίδια για τους περισσότερους τομείς, ακόμη και το 1080 ήταν μακράν το καλλίτερο στην κατηγορία του. Ένα πράμα το οποίο βρίσκω αστείο σήμερα είναι πως τα ίδια άτομα που θεοποιούν το PSX επειδή άνοιξε τις πόρτες σε περισσότερους παικτες (εν ονόματι casuals), είναι οι ίδιοι ακριβώς που θάβουν σήμερα το Wii για τον ίδιο λόγο.

Πάμε όμως στο θέμα μας. Είμαι ένας gamer που είχα και N64 και PSX στην εποχή τους καθώς και δεκάδες τίτλους για καθεμία από τις δύο κονσόλες. Έτσι θεωρώ ότι η άποψή μου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα διότι τα δοκίμασα όλα και έβγαλα συμπέρασμα, δεν κρίνω κάτι το οποίο δεν κατείχα. Έτσι λοιπόν, βρίσκω τη σύγκριση μεταξύ PSX και N64 ανούσια διότι η κονσόλα της Nintendo υπερτερούσε σε πολλούς τομείς άσχετα με τον αριθμό πωλήσεων. Στην Ελλάδα άνθισε το PSX διότι το τσιπάκι ήταν στη μόδα και σου έδιδε τη δυνατότητα να έχεις τον οποιοδήποτε τίτλο με 2000-3000 δρχ και νωρίτερα από την ημερομηνία κυκλοφορίας. Ποιος θα αντισταθεί σε κάτι τέτοιο όταν τα cartridges είχαν 28.900 δρχ?

Κι όμως αντιστάθηκα σε αυτή την αναγκαστική μόδα και ποτέ μου δεν το μετάνιωσα. Παιγνίδια όπως Mario Kart, Mario 64, Goldeneye, Banjo, Zelda στιγμάτισαν την παιδική μου ηλικία και πραγματικά ευγνωμονώ τη Nintendo για τα όμορφα παιδικά χρόνια που μου χάρισε. Αυτές τις αναμνήσεις δε θα τις αντάλλαζα με τίποτε στον κόσμο. Το PSX ήταν ένα καλό και σοβαρό μηχάνημα να περάσεις την ώρα σου χωρίς πολλά έξοδα αλλά μέχρι εκεί, τα παιγνίδια του δε φτάνουν το μέγεθος και την αξία αυτών που ανέφερα προηγουμένως για το N64.
 
Το N64 ηταν η πρωτη και η τελευταια αποπειρα της N να κανει κατι nextgen.

Ενω θεωρητικα το hardware σκοτωνε, (ισχυρη CPU, perspective correction με hardware, Z Buffer, AA, 4mb unified RAM, bilinear κτλ) εν τουτοις (υποθετω για λογους κοστους?) κοπηκαν οι λεπτομερειες που θα απογειωναν τις επιδοσεις.

Μερικα απο τα στραβοπατηματα ηταν η αργη μνημη, η ελαχιστη ποσοτητα texture μνημης (4kb - ελεος!! καρτουν λουκ), το αναγκαστικο(?) ΑΑ (διαβαζω οτι η κυρια μνημη του ειχε 9bit αντι για 8 - το τελευταιο bit ηταν για το AA) κτλ

Δεν θα μπω στα θεματα της κασετας...

Εκει παντως που πυροβολησε τον εαυτο της στο ποδι ηταν το θεμα του microcode που εφτασε στους developers στα τελη της ζωης της κονσολας.

Επισης εντυπωση μου κανει που ενω η Ν ειχε πολυ σκληρο ποιοτικο ελεγχο στους τιτλους της, φαινεται οτι ιεραρχουσε τα γραφικα πολυ παραπανω απο οτι το framerate, σε βαθμο υπερβολικο. Ισως ειναι η κονσολα μετα το Jaguar με το μικροτερο μεσο ορο καρε(?). Το λεω με επιφυλαξη διοτι εχω παιξει μονο καμια δεκαρια παιχνιδια σε πραγματικο μηχανημα.

Ξεκινησε επισης τη μοδα της ελλειψης dedicated sound processor που δυστυχως ακολουθησαν ολες οι επομενες κονσολες πλην του Dreamcast βεβαιως βεβαιως...

Δεν τρελαινομαι ουτε για Ν64, ουτε για PS αλλα το N64 ηταν σαφως ισχυροτερο.
 
Ναι στα χαρτια ακομα και το saturn ηταν καλυτερο απο το ps1. Τελικα δεν μετρανε τα specs.

Αυτο που μετραει στις πωλησεις ειναι ο "θορυβος" και το ποσο ακουγεται μια κονσολα.

Εκεινη την εποχη στις παρεες υπηρχε μονο το ps1. Ολοι αυτο ειχαν, ολοι για αυτο μιλαγαν, μαλλον ηταν ντροπη να εχεις κατι παλιο, οπως μια κονσολα με την ξεπερασμενη κασετα. Ακομα και εαν το Ν64 ηταν μεταγενεστερο του ps1! Περιοδικα, μαγαζια, παρεες ολοι ελεγαν μονο για το ποσο καλο ειναι το ps1, ποιος μπορουσε να αντισταθει? Μου θυμιζει κατι εποχες με τα παπουτσια με αεροσολες που ειχαν κυκλοφορησει και ολοι αυτα ηθελαν. Ηταν κατι σαν marketing μεσα στην κοινωνια. Αυτο που ειπα πιο πανω "της μοδας".
 
Εκει που βγαζω το καπελο στη Sony ειναι στο χειρουργικα αποτελεσματικο hype/marketing (μεχρι πριν την ελευση του PS3). Εχωσε πολλα λεφτα, εκανε συμμαχιες-φωτια, ειχε και καταλληλο κοσμο και οντως δημιουργησε τρελα viral ads.

Οπως λεει ο Mike, αν εκεινη την εποχη διαβαζες περιοδικα και τα επαιρνες στα σοβαρα, θα λυποσουν αν ειχες Saturn ή N64. Ιδιαιτερα το Saturn πολεμηθηκε ανηλεως απο τον ειδικο τυπο τοτε. Αλλα και το Ν64 ηταν στις μαυρες λιστες επισης...
 
Ολες αυτες οι τεχνικες λεπτομερεις για το N64 κανεναν gamer οπαδο της NINTENDO και του N64 δεν ενδιαφερουν την στιγμη που απολαυσε παιχνιδαρες οπως zelda ocarina of time,zelda majora's mask,Goldeneye 007,perfect dark,super mario 64,Donkey kong 64,Banzo kazooie,banjo tooie,Wave race 64,star fox 64,Diddy kong racing,Conkers bud fury day,Paper mario,f-zero x,Turok,Τurok 2,turok 3 shadow of oblivion,seeds of evil,star war rogue squadron,mario kart 64,wipeout 64,pilotwings 64,ολα τα mario party,mario golf,mario tennis,mystical ninja starring goemon,super smash bros οπως και Resident evil 2 Πολυ πιο ομορφο απο την psx εκδοση,oπως το castlevania και κυριως το castlevania legacy of darkness που ειναι παιχνιδαρες αλλα οι ασχετοι και οι και καλα κρητικοι τα ψιλοεθαψαν αλλα και πολλα αλλα παιχνιδια.

Oποτε μετα απο αυτη την Next gen προσπαθεια της η NINTENDO καταλαβε οτι δεν εχει χαιρι αυτο και αλλα πραγματα μετρανε αλλα την πατησε ομως ξανα με το game cube που εχει απιστευτα παιχνιδια αλλα και εκει αλλα πραγματα μετρουσαν οπως το τσιπαρισμα του ps2 παρατησε καταμερος το next gen και κολησε δυο game cube με χειρηστηριο ενα ασυρματο μαρκουτσι τα ονομασε Wii και Wiimote και τους πηρε το σκαλπ με πωλησεις 30 εκκατομυρια κομματια παραπανω απο το ρημαδοxbox360 και το polystation 3 που ηταν κλασης ανωτερα απο αυτο.

Μονο η NINTENDO θα μπορουσε να το κανει αυτο με μια τοσο ανισχυρη με βαση τον ανταγωνισμο κονσολα γιατι ειναι η μοναδικη εταιρια που ξερει να φτιαχνει παιχνιδια με ολη την σημασια της λεξεως.Και τωρα με το Wii U διορθωσε ολα τα λαθη της αλαξε εντελως την γλυκαναλατη στρατηγικη της και μπηκε πολυ επιθετικα και καταφερε μονο με ενα παιχνιδι το Bayonetta 2 να κανει ολοκληρο των κοσμο των Videogames να μιλαει γιαυτην με τους οπαδους να ειναι τρελα χαρουμενοι και τους εχθρους να βριζουν και να καταριουνται.Και αν γιννει πραξη και με της αλλες αποκλιστηκοτητες της sega που παραγωγος θα ειναι η NINTENDO οπως ακουγεται τοτε η NINTENDO θα εχει ενα εντυπωσιακο πακετο και η αποκλειστικοτητα του Bayonetta 2 ειναι μονο η αρχη.
 
Wally είπε:
Επισης εντυπωση μου κανει που ενω η Ν ειχε πολυ σκληρο ποιοτικο ελεγχο στους τιτλους της, φαινεται οτι ιεραρχουσε τα γραφικα πολυ παραπανω απο οτι το framerate, σε βαθμο υπερβολικο.
Οι δημιουργοί του F-Zero X θα σε κοιτούσαν με απορία τώρα. Οι άνθρωποι θυσίασαν τα πάντα όσον αφορά τα γραφικά για να τρέχει το παιχνίδι στα 60fps (με 30 σκάφη ταυτόχρονα στην οθόνη) και για να έχει το παιχνίδι τον τελειότερο έλεγχο σε παιχνίδι του είδους (σαν βετεράνος του παιχνιδιού μπορώ να σου πω πως το πετύχανε). Κι όμως τότε πολλοί κράζανε το παιχνίδι για τα απλοϊκά γραφικά αλλά λίγοι εκτίμησαν το gameplay και την αίσθηση ταχύτητας που κατά την άποψή μου είναι έτη φωτός πιο μπροστά από τα Wipeout.

Τα παιχνίδια που είχαν πρόβλημα στο frame rate ήταν το Turok 2, το Perfect Dark σε κάποιες πίστες και το DK64 ήταν κάπως βαρύ σε σχέση με το ομαλό και γρήγορο Banjo ή Mario 64. Κατά τα άλλα δεν μπορώ να πω ότι σαν κονσόλα γενικά είχε πρόβλημα με το frame rate συγκριτικά με Saturn και PS1. Αλλά αν το συγκρίνουμε με Dreamcast τότε ναι, λογικό να φαίνεται ότι έχει πρόβλημα.

Επίσης υπήρχε τότε και το πονεμένο θέμα PAL vs NTSC. Waverace, Starfox και Zelda είχαν αισθητά χαμηλότερο frame rate εδώ από ότι σε Αμερική και Ιαπωνία, από αυτά που τέσταρα εγώ. Τώρα δεν ξέρω πόσο μεγάλες είναι οι διαφορές αντίστοιχα σε PS1/Saturn.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@Μπιλ Αν ειναι να το παμε σπεκουλατα...ελοχευει παντα ο κινδυνος, η μονη εταιρεια του κουρμπετιου με κερδη (η MS) να ξεκινησει να αγοραζει παλι στουντιος. Ηδη ξεκινησε με developers. Η 343i ειναι ουσιαστικα all-star-team που συναρμολογησε η MS...

Να ψωνισει μια Sega (τα αδαμαντινα sequels της Sega τρεχουν σε MS κονσολικα) και μια Retro (ηδη τσιμπησε καποιους developers) σε τιμη χαρτζηλικι μπρος στα ετησια κερδη της και να ληξει το πανηγυρι στα αποδυτηρια. Αυτο θα γινοταν στα σιγουρα αν στο τιμονι ειχε τον Moore. Αυτος ο χωριστρακιας που εχει τωρα, παρα-ειναι pollitically-correct για να προβει σε τοσο επιθετικες κινησεις...δυστυχως...

Τελος σπεκουλας

χαχαχαχαχαχα
 
Αυτό που κάνει η MS, να παίρνει τους καλύτερους exclusive 3rd party από την Nintendo είναι προκλητικό για μένα. Πήρε την RARE και την έκανε σαν τα μούτρα της. Μετά η Nintendo είχε την Retro Studios την οποία πολλοί αποκάλεσαν άξιο αντικαταστάτη της τότε RARE και αμέσως έβαλε η Microsoft το χεράκι της και εκεί να αρπάξει ότι μπορεί, μπας και τους φτιάξει κανένα καλό παιχνίδι... Και αντί αυτού φτιάχνουν Halo!

Δεν ξέρω αν πρέπει να κράζω την Microsoft που κλέβει τους developers από την Nintendo ή την Nintendo που την αφήνει να το κάνει.
 
Εδω θα ημαστε και θα δουμε τι θα γιννει.Η NINTENDO αλαξε κυριοι δεν ειναι αυτη που ηταν και θα το δειτε στην πορεια αυτο.Ωσο για την Sega κολαει περισσοτερο με την NINTENDO παρα με της micro$oft και $ony και αυτο το εχουν καταλαβει πολυ καλα.

Τωρα ωσο γιαυτους που εκλεψε η micro$oft απο την NINTENDO ειδαμε τα χαλια τους που τα παιχνιδια που εφτιαξαν και αξιζουν ειναι μετρημενα στα μισα δαχτυλα του ενος χεριου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτη ειναι η σκληρη αληθεια της αγορας, εαν δεν κλεψεις τους καλυτερους πως θα φταιξεις καλυτερα παιχνιδια.

Μετα το ps1 (και την ιστορια sony-nintendo) τιποτα δεν ειναι αθωο. Εδω η sony ειχε αγορασει την psygnosis πολυ καιρο πριν βγαλει το ps1.

Ξεχαστε την εποχη του θεμιτου ανταγωνισμου οπως RARE (SNES) - sonic Team (MD), εδω ολα ειναι υποχθονια !
 
οι φαν της nintendo εχουν σε κατι πολυ δικιο και μην κρυβόμαστε.. αν το nintendo 64 ειχε cdrom και έπαιρνε και αντιγραφές θα ηταν μακραν το νουμερο 1 μηχανημα της εποχης.. κατι σαν το dreamcast που αν ειχε dvd θα ζουσε ακομα.. (υποθέτω δηλαδή γιατι και με το GD-ROM αν θέλανε θα ζούσε.. )
 
oloi επαιρναν το πσ γιατι επαιζε αντεγραμενα κ αντι να αγορασεις μια κασετα του ν 64 αγοραζεσ με τα ιδια λεφτα δεκα του πσ...σε παιχνιδια το νιντεντο σκαλεσ ανωτερο σε ποιοτητα η μερα με τη νυχτα αλεξισφερο το νιτεντο..τομ πσ ηταν μοδα κ καλα δεν ξερω γιατι.. αν δεν επαιρνε αντεγραμενα θα ηταν σε πωλησεις πολυ πιο κατω απο το δυνατοτερο κ καλυτερο σε ορισμενουσ τομεις σατουρν...νιντεντο κ τα μυαλα στο μιξερ τα τελευταια 25 χρονια δεν με εχει απογοητευσει ποτε...οσο για τη σονυ...φτου φτου μακρια απο μας ....
 
Για το Saturn δεν ξέρω... εδώ η Sega έκανε πολύ πιο σοβαρά λάθη από την Nintendo. Άσχετα από την σύγχυση που προκάλεσε με το 32Χ, αν η Sega έφτιαχνε λίγο καλύτερα τα πρώτα arcade ports τα οποία έφτιαξε πολύ βιαστικά (ώστε τα περιοδικά να μην λένε συνέχεια για το πόσο καλύτερο είναι το Ridge Racer από το Daytona) θα είχε τελείως διαφορετική τροπή το πράγμα. Φαντάζεστε τι θα γινόταν αν στην αρχή έβγαζε κάτι τόσο καλό όσο το Sega Rally ή το Virtua Fighter 2 port? Αντί αυτού είχαμε (εκτός του πρόχειρου Daytona) ports του Virtua Racing και Virtua Fighter που με το ζόρι ήταν καλύτερα από τα 32Χ ports, μάλιστα πολλοί προτιμούν του 32Χ. Πόσο πια να καλύψει το Panzer Dragoon?

Και αν είχε βγάλει και ένα καλό Sonic όπως έκανε η Nintendo με το Mario 64 θα είχαμε πολύ διαφορετικές ιστορίες να λέμε τώρα. Ισως η Sony να έμπαινε στο club των "κατασκευαστών ηλεκτρονικών ειδών που προσπάθησαν να βγάλουν κονσόλα και απέτυχαν" όπως η Panasonic και η Philips.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
fonis είπε:
oloi επαιρναν το πσ γιατι επαιζε αντεγραμενα κ αντι να αγορασεις μια κασετα του ν 64 αγοραζεσ με τα ιδια λεφτα δεκα του πσ...σε παιχνιδια το νιντεντο σκαλεσ ανωτερο σε ποιοτητα η μερα με τη νυχτα αλεξισφερο το νιτεντο..τομ πσ ηταν μοδα κ καλα δεν ξερω γιατι.. αν δεν επαιρνε αντεγραμενα θα ηταν σε πωλησεις πολυ πιο κατω απο το δυνατοτερο κ καλυτερο σε ορισμενουσ τομεις σατουρν...νιντεντο κ τα μυαλα στο μιξερ τα τελευταια 25 χρονια δεν με εχει απογοητευσει ποτε...οσο για τη σονυ...φτου φτου μακρια απο μας ....
"...PlayStation has a library of 2,418 games."

"[N64] Of the console's 387 official releases..."

-από την wikipedia-

'nuff said :cool: ,εκτός κι αν πιστεύεις ότι είναι πιο πιθανό να βρεις περισσότερα καλά παιχνίδια σε μια λίστα με ούτε 400 τίτλους παρά σε μια με 2400 (δεν αναφέρομαι σε μεμονωμένους τίτλους αλλά συνολικά,το λέω για να μην αρχίσουν πάλι οι παραθέσεις του super mario 64,zelda ocarina of time κτλ)
 
Μάλλον εννοεί ότι τα λίγα καλά παιχνίδια που έχει το Ν64 είναι καλύτερα από τα καλά παιχνίδια του PS1 και ας έχει περισσότερα το τελευταίο. Πράγμα με το οποίο συμφωνώ αλλά είναι καθαρά προσωπική άποψη και θέμα γούστου.
 
Πίσω
Μπλουζα