Ειναι η τεταρτη φορα φορα που προσπαθω να γραψω απαντηση στο θεμα και χανω το κειμενο μου, δεν μπορω να βαλω quotes λογω των πολλων και διαφορετικων γραμμων που χρειαζεται.
Mike
Ειμαστε μελη σε ανοιχτη κοινοτητα και σε θεμα που καλως η κακως με αφορα. Δεν ειναι ουτε δικος σου ουτε δικος μου χωρος για να ορισεις εσυ ποιος απανταει σε ποιον.
Και επειδη νομιζεις πως εχεις βγαλει λαθος, ανθρωπους που τυχαινει να εχω καποια επαφη και γνωση του τι ειναι, αλλα και καποιους τρελους, οπως και πετας ανυποστατα πραγματα απο εδω και απο εκει, δεν ειναι δυνατο να κατσω με σταυρωμενα τα χερια. Καταλαβαινεις.
Μιλησα για το
Super street fighter 2 οπου αναφερθηκε προηγουμενως. Το οποιο ειναι πεντε δισκετες. Και επισης καταφερει να ειναι
ακομα χειροτερο απο το ηδη κακο Street Fighter 2. Δεν μου κανει εντυπωση παντως αυτο, η amiga ειχε ανεκαθεν παραδοση να βγαζει κακες και φθηνιαρικες μετατροπες, φανηκε εξαλλου και απο το ποσο αδυναμα φαινοντε τα περισσοτερα παιχνιδια της amiga, οπου κυκλοφορησαν και στα τρια μηχανηματα.
Διαρκως το γυρνας στα προγραμματα και στις δυνατοτητες πλυν του παιχνιδιου, αν και πολλακις τονισαμε πως μιλαμε για τα
παιχνιδια. Δεν ξερω τι εκανες εσυ με το Ελληνικο lotto και με το Ελληνικο WB, αλλα εγω με τα παιχνιδακια που επαιζα στα Snes / Mega Drive μια χαρα την εβγαζα. Και παρεπιπτωντος, πολλα απο αυτα ειχανε και Ελληνικες οδηγιες, πραγμα μαλλον ανηκουστο για τα δεδομενα της amiga. Πραγμα οχι ομως και παραξενο, μιας και η αντιπροσωπεια και οι εταιριες ειχαν γραμμενους τους παιχνιδαδες της amiga εκει που δεν πιανει μελανι, λογικη ανταποδωση μιας και αυτοι που στηριζαν τους δημιουργους με αυθεντικα παιχνιδια τους εβρισκες με τηλεσκοπιο.
Η εξισωση της τιμης του Virtua racing με τιμολογιακη πολιτικη
ολης της βιβλιοθηκης του Mega Drive ειναι παιδικα λυπηρο που υπωθηκε. Ενημερωτικα λοιπον, οντως το Virtua racing ειχε πολυ υψηλη τιμη, σχεδον οσο τρια παιχνιδια πρωτης κατηγοριας του Mega Drive, λογω της
πανακριβης τεχνολογιας οπου χρησιμοποιηθηκε για την δημιουργια και την κυκλοφορια του. Σε καθε περιπτωση,
ΔΕΝ υπηρξε τιτλος με αυτο το ποσο στο Mega Drive, και τα παιχνιδια του ειχαν μια λογικη τιμη βαση κοστους και προγραμματισμου της παραγωγης του. Βλεπεις, το Mega Drive ειχε (επι το πλειστον) παιχνιδια φτιαγμενα απο εταιριες σε cartridges, και οχι απο τυχαρπαστους σε δισκετες. Εξου και η διαφορα της ποιοτητας των τιτλων. Για Neo Geo τα εχουμε ξαναπει σε αλλο θεμα, διαβασε το ξανα.
Διαβασα την απαντηση σου #248 & 271 και δεν ξερω απο που να αρχισω τωρα.. Καταρχας κρινεις βαση της δικης σου γειτονιας,
[edit]. Το Nes λοιπον, ειχε τοσο περισσοτερες πωλησεις απο την amiga εν Ελλαδι, οπου ειναι απλα ασκοπο να αναλυθει καν. Απο το cool shop της γειτονιας περασες ποτε απεξω να δεις τι γινοτανε με κονσολες η κοιτουσες τι κανατε μονο σχολειο σου; Ενημερωτικα λοιπον, οι πωλησεις των Nes/Master system & Snes / Mega Drive ηταν τοσο μπροστα απο της αντιστοιχες της amiga, οπου η υποστηριξη των μηχανηματων σε τιτλους και σε περιφερειακα υπηρχε για τοσα χρονια οπου η amiga φυτοζουσε. Και μιλαω γενικοτερα, στην Ελλαδα ηταν ξεγραμμενη αρκετα χρονια περισσοτερο.
Για το kick-off και το sensible soccer.. Ε, τεσσερις χιλιαδες παιχνιδια εχει η amiga, τι πιο λογικο να μιλαμε διαρκως μονο για αυτα.
Spyros_S
Ολα τα μηχανηματα ειναι ακριβα στο πρωτο χρονο κυκλοφοριας τους, και οντως ειχαν ερθει αρκετα ακριβοτερα απο το εξωτερικο. Αυτο δεν αλλαζει πως η amiga ηταν και ακριβοτερη στο να παρεις περιφερειακα, αναβαθμισεις κτλ. Αυτα δεν υπηρχαν στα Snes / Mega Drive.
Και επειδη σαν παιδι εγω ηθελα οχι ολα τα παιχνιδια του κοσμου, αλλα να παιζω οσο καλυτερα παιχνιδια μπορουσα, ειχα το Snes και το Mega Drive μου. Τι να γινει, ενα παιχνιδι το εξαμηνο να μπορουσα να παρω, θα επαιρνα ενα καλο παιχνιδι, και οχι παιχνιδια με το κιλο οπως ειχε η amiga. Και ως μυστηρια ( ;;; ) εξελιξης της επιλογης μου αλλα ολων και των αλλων, ειχαμε εταιριες και αντιπροσωπια που νοιαζοταν για εμας, με υποστηριξη, εκδηλωσεις, προσφορες και χιλια δυο πραγματα. Εδω καλα καλα "εσεις" δεν ειχατε αντιπροσωπεια για την amiga, δεν μπορω να δω ειλικρινα πως μπορει να συγκριθει εδω με τις κονσολιτσες μας.
Other_Reality
Οι ενοικιασεις ξεκινησανε απο τις 500, και με την παροδο του χρονου αλλαζε η τιμολογιακη πολιτικη βαση δημοτικοτητος, θελτικοτητος, σπανιοτατος και κυκλοφοριας του τιτλου. Η amiga οντως ειχε αλλα και εχει καλα παιχνιδια. Εκαστος στο ειδος του. Αλλα εχει λιγοτερα καλα διαχρονικα παιχνιδια, οπως και παιχνιδια με καλυτερες της τοτε εποχης μεταφορες. Τα Snes / Mega Drive ειχαν μακραν καλυτερες αποκλειστικοτητες.
Shinobi
Η συγκριση αρχισε οταν υπωθηκε πως η amiga εχει καλυτερη ποσοτητα/ποιοτητα τιτλων απο τα Snes / Mega Drive. Βαση αυτου, αλλα και το οτι τα περισσοτερα κοινα της παιχνιδια ηταν στα τρια μηχανηματα, πιστευω πως περισσοτερο σχετιζεται με αυτα.
Η amiga
ΔΕΝ ειχε μεγαλυτερο μεριδιο ουτε στα επισημα παιχνιδια, ουτε στα μηχανηματα. Το Snes
μονο του ειχε 200.000 πωλησεις στην Ελλαδα. Αυτο το ειχα συζητησει με project manager της αντιπροσωπειας.
Και το Snes και το Mega Drive ειχαν στο μεγαλυτερο χρονο ζωης τους για αντιπροσωπειες τις Itochu & Zegetron. Ποιος ειχε την amiga; Αφου καθε εξαμηνο αλλαζε χερια η αντιπροσωπευση της!
Snes / Mega Drive μηχανηματα, τιτλους, περιφερειακα κτλ εβρισκες
ΠΑΝΤΟΥ. Καταστηματα παιχνιδιων, βιντεοπαιχνιδιων, ηλεκτρικων/ηλεκτρονικων ειδων, πολυκαταστηματα, μεχρι και super market! Ποιος πουλουσε amiga;
Κυριως τα απολυτως εξιδικευμενα καταστηματα. Ποσες χιλιαδες ηταν επιτελους αυτα; Η ποσες δεκαδες μηχανηματα δινανε την ημερα; Το user ηταν φιλικο προς το αναγνωστικο κοινο των home micros/16bit και εγραφε συγκριτικα
ελαχιστα για τις κονσολες. Απο τους λογους που ειχα παρει λιγα user και pixel τοτε ηταν αυτος, περισσοτερα διαβαζες σε περιοδικα γενικου τυπου (πχ σαινια, αλμανακο κτλ) παρα σε αυτα. Παραδοξο και ομως συνεβει.
Ace
Αν ειχες μια amiga ως τελους, και ηθελες να παιζεις/βλεπεις/ενημερωνεσε για καλα παιχνιδια, θα εβλεπες και τα Mega Drive / Snes. Δεν νομιζω πως εχει η ηλικια καποιο ζητημα με αυτο. Αν καταλαβαινω καλα, σταματησες τοτε να ασχολησε γενικοτερα με τα παιχνιδια και γιαυτο δεν παρακολουθησες την συνεχεια.
Περι wow factor, μπορεις να δεις τιτλους οπως το Donkey Kong Country και το Yoshi's island, οπου τυχαινει επισης να ειναι και σιγουρα καλυτεροι τιτλοι απο το κατω του μετριου shadow of the beast..
Οπως απαντησα και στον
Mike, οι πωλησεις των 8bit/16bit κονσολων ηταν φοβερες. Υπηρξε αναφορα για το αντιθετο καπου; πχ στο User; Μου κανει εντυπωση που αυτο επαναλαμβανεται εδω και δεν εχω ιδεα απο που προερχεται αυτο.
Phil_vr (που ησουν εσυ εξαφανισμενος!)
Περι ποσοτητας των τιτλων το ειπαμε. Ειχαμε ολα οσα περιγραφεις, αλλα κυριως παιζαμε παιχνιδια μεγαλυτερη σε διαρκεια, καλυτερα/πιο προσεγμενα, καθως και για εμας τουλαχιστον, καλυτερα. Μπορει εγω πχ να εδωσα 15.000δρχ για το Maximum carnage, αλλα ειχα μια παιχνιδαρα που την επαιζα ξανα και ξανα. Που να δει ομως το amigaκι παιχνιδαρα τετοιου επιπεδου, δεν μπορουσα με τιποτα να βολευτω με τους τιτλους spiderman και batman οπου ειχε. Πως να παω στο ξεροκομματο οταν εχω δει και μπορω να παρω το φιλετο;
Επισης τα Mega Drive ειχαν
ΚΑΙ arcade παιχνιδια. Σου διαφευγει το γεγονος πως η amiga στη μετα-micro εποχη, πρακτικα επερνε μετατροπες απο τα arcades και τις κονσολες. Οπου χρησιμοποιουσαν 3+ κουμπια, διχως να λαβουμε υποψην το
↑. Οποτε , δεν εχεις δει ανωτερα παιχνιδια που κυκλοφορησαν στα Snes / Mega Drive και εισαι με την εντυπωση πως στην amiga ειναι καλυτερα. Στην πραγματικοτητα ομως, τα arcades της amiga, οπως και πολλες αλλες κατηγοριες παιχνιδιων, ειναι απλα κακες και ελειπεις μεταφορες.
Τα Snes / Mega Drive στην Ελλαδα ειχαν
μακραν καλυτερη υποστηριξη απο τριτες εταιριες. Και τουλαχιστον σε χειρηστηρια που το εχω ψαξει απο τοτε, ειχαμε παρα πολλες επιλογες διαθεσιμες. Δεν ισχυει παντως οτι ηταν ακριβοτερα! Το ακριβως αντιθετο μαλιστα. Με 3000/5000δρχ επαιρνες ολοκαινουργιο χειρηστηριο, τα αυθεντικα παιζαν τοτε καπου στα 8000δρχ, και πολλα χειρηστηρια απο τριτες εταιριες ηταν καλυτερα των επισημων! Τα joysticks φυσικα κοστιζανε κατιτις παραπανω, διχως ομως να ειναι στα πλαισια του παραλογου.
ASiC
Εισαι και εσυ θεατης του παραλογου φιλε μου. Εχουμε φαει τοσο πολυ kick off και sensible soccer οπου θα ξεχασουμε και οτι υπηρξε οτιδηποτε αλλο στη τελικη.
Να θυμησουμε ομως τι υπηρξε στα Snes / Mega Drive που δεν τα ειδε ποτε στον υπνο της η amiga.
https://www.youtube.com/watch?v=zKjs2MWxw_Eμεγαλα, καλοσχεδιασμενα μοντελα, αψογη κινηση και ηχος, και δεν χρειαζεται να αλλαζεις δισκετα καθε φορα που ακουμπας την μπαλα.
Α, και παιζουν με περισσοτερα απο δυο κουμπια!
Καπου εδω καταφερα επιτελους να γραψω το κειμενο διχως να το χασω παλι. Θα επανερθω φυσικα για να μπουμε σε σωστη τροχια, και να ενημερωσουμε τους φιλους μας οπου ειχαν την ατυχια να εχουν/δει μονο την amiga, με ολα τα παιχνιδια που δυστηχως τοτε χασανε, ωστε να επανορθωσουν και να αναγνωρισουν την ανωτεροτητα και μεγαλειο των Snes / Mega Drive.