Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

ASiC είπε:
Πιστεύω όσοι δεν ήταν/είναι φανατισμένοι με το μηχάνημα τους θα μπορούσαν να την ψάξουν λιγάκι παραπάνω και να έπρατταν ανάλογα.
Στην περίπτωσή μου πάντως δεν είχε σχέση ο "φανατισμός", όσο το ότι αφ' ενός μεν η Amiga με κάλυπτε περισσότερο απο τις κοσνόλες για ορισμένα είδη παιχνιδιών που μου άρεσαν, και αφ' ετέρου θεωρούσα υπερβολή να διαθέσω χρήμα σε *επιπλέον* 16-bit μηχανάκια (Μegadrive, SNES, κλπ.) έστω και αν μου εξασφάλιζαν κάποιες (πολύ καλές ομολογουμένως) εκδόσεις ορισμένων παιχνιδιών.

Αντίθετα, προτίμησα η επόμενη αγορά μου να έχει να κάνει με αναβάθμιση σε 32-bit (πράγμα που έγινε με την αγορά του '386 μου γύρω στον Οκτώβριο του '92 - μηχάνημα που πάλι θα μου επέτρεπε να ασχοληθώ με game genres τα οποία μου άρεσαν περισσότερο απο κάποια άλλα).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Other_Reality είπε:
Fifa International, μήπως εννοείς εκείνο το double dragon με μπάλα ; :diablotin:
2 παιχνίδια σ 'ένα, τι καλύτερο;! :p

billy είπε:
η Amiga με κάλυπτε περισσότερο απο τις κοσνόλες για ορισμένα είδη παιχνιδιών που μου άρεσαν.
Αυτό ακριβώς! Ότι καλύπτει τον καθένα :)
 
mike είπε:
ετσι για να αναψουν λιγο τα αιματα γιατι σας βλεπω πεσμενους: υπαρχει καμια κονσολα της νιντεντο που να εχει ενα σοβαρο racing?
Καλά λες, να ανάψουν, αλλά τώρα έπεσες σε genre που δεν με πολύ τρελαίνει. Racing ξεκίνησα να παίζω πιο πολύ στο XBOX1...

Θα σου προτείνω όμως ένα άλλο genre που είμαι σίγουρος ότι είχε κάποια καλά η Amiga αλλά δεν νομίζω όμως να έφτανε με τίποτα τις κονσόλες. Beat em ups σε στιλ Final Fight. To αγαπημένο μου ήταν το TMNT4 Turtles in Time το οποίο μάλιστα ήταν για μένα καλύτερο και από το arcade! (καλύτερος χειρισμός, ποιότητα ήχου στην μουσική, ένα έξτρα finisher και πιο πολλές πίστες, ενώ τα γραφικά ήταν σχεδόν ίδια) Aλλά το πιο πρωτότυπο και όμορφο πιστεύω ήταν αυτό.

(Comix Zone)


Πραγματικό έργο τέχνης! Είχα ξετρελαθεί με το animation και με τον τρόπο που ο Sketch περνάει από το ένα καρέ του κόμικ στο άλλο. Και πολύ καλή η μουσική επίσης. Μια προσεγμένη παραγωγή με φαντασία, πρωτοτυπία και μεράκι. Ε, εδώ φαίνεται ότι οι "χαρτογιακάδες" αφήνανε και λίγο τους devs να παίξουν και να πειραματιστούν.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αχα ! Σου λεω για racing και το γυρνας σε beat em up !

αυτο ειναι αντικειμενικο επιχειρημα :D :D

Ειδικα τα side scrolling beat'em up ειναι τα αγαπημενα μου, οπως cadilacs & dinosaurs, captain commando, punisher (που το πηρα καινουργιο(!) για MD.

Kαι οι κονσολες εχουν φοβερα τετοια παιχνιδια (ταιριαζουν σε κονσολες 16μπιτ θα ελεγα) με αγαπημενο μου το pirates of the dark waters.

Ομως και στην αμιγκα υπαρχουν πολλα:

1)Spidenman + Captain America : μετριο gameplay, cutscenes, παλιο παιχνιδι

2) Dragon Ninja : μια απλη μεταφορα απο το ηλεκτρονικο, τιποτα ιδιαιτερο

3) Βarbarian 1 + 2 : οχι της palace, της psygnosis

4) renegade : τα 8μπιτ ειναι εδω, καλυτερα να παιξω spectrum

5) Batman returns : ενταξει λεμε και καμια βλακεια να περασει η ωρα

6) Last action hero : το παιχνιδι δεν εχει καμια σχεση με το αντιστοιχο σε κονσολες, ειναι πιο αργο, διαφορετικες κινησεις και γενικα διαφορετικο παιχνιδι, με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ μουσικη, κανονικο heavy metal με τελεια αποδοση

7) battle toads : το παιχνιδι που λες, παραγωγη της RARE για αμιγκα

8) double dragon 1, 2, 3 : τα γνωστα, μετρια

9) motorhead : ενα παιχνιδι που δεν υπαρχει στις κονσολες, ωραια μουσικη, πολυ γελιο με τον Lemmy να σπαει κεφαλια με κιθαρες

10) shadow warriors : ειχα φαει απειρες ωρες και εχω ριξει τρελο βρισιδι σε αυτο το παιχνιδι

11) The strangers : καλα αυτο δε μετραει ειναι AGA, αλλα εχει γελιο

12) Turtles : το ηλεκτρονικο, μετριο

13) final fight : τεραστια sprites και τιποτε αλλο

Οποτε δεν μπορεις να πεις οτι δεν ειχα επιλογη, ασχετα που λιγα ηταν καλα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ωραίος ο mike. :thumbup:

Τo Motorhead είχε φάση, ενώ το Last Action Hero θυμάμαι στο USER που είχαν γράψει ότι με την κίνηση του χτυπήματος/"κεφαλιάς", έμοιαζε ο Arnie σαν να κάνει headbanging. :D (ταιριαστό, καθ' ότι *όντως* το παιχνίδι είχε μουσικάρα !!)

Πάντως απο τα παραπάνω, το Shadow Warriors είναι το προσωπικό μου αγαπημένο. :) (To αγαπημένο του mike μάλλον είναι το Golden Axe - αν και είναι εκτός λίστας).

Αλλοι παρόμοιοι τίτλοι που μεταφέρθηκαν απο τα arcades είναι και τα Alien Storm, NARC, Dynamite Dux, κ.α. (υπάρχουν και κάποια πιό "γραμμικά", όπως Ninja Warriors (το οποιο μου άρεσε πολύ), Altered Beast, Ε-Swat, Shinobi, Shadow Dancer, κλπ-κλπ.)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ειναι η τεταρτη φορα φορα που προσπαθω να γραψω απαντηση στο θεμα και χανω το κειμενο μου, δεν μπορω να βαλω quotes λογω των πολλων και διαφορετικων γραμμων που χρειαζεται.

Mike

Ειμαστε μελη σε ανοιχτη κοινοτητα και σε θεμα που καλως η κακως με αφορα. Δεν ειναι ουτε δικος σου ουτε δικος μου χωρος για να ορισεις εσυ ποιος απανταει σε ποιον.

Και επειδη νομιζεις πως εχεις βγαλει λαθος, ανθρωπους που τυχαινει να εχω καποια επαφη και γνωση του τι ειναι, αλλα και καποιους τρελους, οπως και πετας ανυποστατα πραγματα απο εδω και απο εκει, δεν ειναι δυνατο να κατσω με σταυρωμενα τα χερια. Καταλαβαινεις. :)

Μιλησα για το Super street fighter 2 οπου αναφερθηκε προηγουμενως. Το οποιο ειναι πεντε δισκετες. Και επισης καταφερει να ειναι ακομα χειροτερο απο το ηδη κακο Street Fighter 2. Δεν μου κανει εντυπωση παντως αυτο, η amiga ειχε ανεκαθεν παραδοση να βγαζει κακες και φθηνιαρικες μετατροπες, φανηκε εξαλλου και απο το ποσο αδυναμα φαινοντε τα περισσοτερα παιχνιδια της amiga, οπου κυκλοφορησαν και στα τρια μηχανηματα.

Διαρκως το γυρνας στα προγραμματα και στις δυνατοτητες πλυν του παιχνιδιου, αν και πολλακις τονισαμε πως μιλαμε για τα παιχνιδια. Δεν ξερω τι εκανες εσυ με το Ελληνικο lotto και με το Ελληνικο WB, αλλα εγω με τα παιχνιδακια που επαιζα στα Snes / Mega Drive μια χαρα την εβγαζα. Και παρεπιπτωντος, πολλα απο αυτα ειχανε και Ελληνικες οδηγιες, πραγμα μαλλον ανηκουστο για τα δεδομενα της amiga. Πραγμα οχι ομως και παραξενο, μιας και η αντιπροσωπεια και οι εταιριες ειχαν γραμμενους τους παιχνιδαδες της amiga εκει που δεν πιανει μελανι, λογικη ανταποδωση μιας και αυτοι που στηριζαν τους δημιουργους με αυθεντικα παιχνιδια τους εβρισκες με τηλεσκοπιο.

Η εξισωση της τιμης του Virtua racing με τιμολογιακη πολιτικη ολης της βιβλιοθηκης του Mega Drive ειναι παιδικα λυπηρο που υπωθηκε. Ενημερωτικα λοιπον, οντως το Virtua racing ειχε πολυ υψηλη τιμη, σχεδον οσο τρια παιχνιδια πρωτης κατηγοριας του Mega Drive, λογω της πανακριβης τεχνολογιας οπου χρησιμοποιηθηκε για την δημιουργια και την κυκλοφορια του. Σε καθε περιπτωση, ΔΕΝ υπηρξε τιτλος με αυτο το ποσο στο Mega Drive, και τα παιχνιδια του ειχαν μια λογικη τιμη βαση κοστους και προγραμματισμου της παραγωγης του. Βλεπεις, το Mega Drive ειχε (επι το πλειστον) παιχνιδια φτιαγμενα απο εταιριες σε cartridges, και οχι απο τυχαρπαστους σε δισκετες. Εξου και η διαφορα της ποιοτητας των τιτλων. Για Neo Geo τα εχουμε ξαναπει σε αλλο θεμα, διαβασε το ξανα.

Διαβασα την απαντηση σου #248 & 271 και δεν ξερω απο που να αρχισω τωρα.. Καταρχας κρινεις βαση της δικης σου γειτονιας, [edit]. Το Nes λοιπον, ειχε τοσο περισσοτερες πωλησεις απο την amiga εν Ελλαδι, οπου ειναι απλα ασκοπο να αναλυθει καν. Απο το cool shop της γειτονιας περασες ποτε απεξω να δεις τι γινοτανε με κονσολες η κοιτουσες τι κανατε μονο σχολειο σου; Ενημερωτικα λοιπον, οι πωλησεις των Nes/Master system & Snes / Mega Drive ηταν τοσο μπροστα απο της αντιστοιχες της amiga, οπου η υποστηριξη των μηχανηματων σε τιτλους και σε περιφερειακα υπηρχε για τοσα χρονια οπου η amiga φυτοζουσε. Και μιλαω γενικοτερα, στην Ελλαδα ηταν ξεγραμμενη αρκετα χρονια περισσοτερο.

Για το kick-off και το sensible soccer.. Ε, τεσσερις χιλιαδες παιχνιδια εχει η amiga, τι πιο λογικο να μιλαμε διαρκως μονο για αυτα.

Spyros_S

Ολα τα μηχανηματα ειναι ακριβα στο πρωτο χρονο κυκλοφοριας τους, και οντως ειχαν ερθει αρκετα ακριβοτερα απο το εξωτερικο. Αυτο δεν αλλαζει πως η amiga ηταν και ακριβοτερη στο να παρεις περιφερειακα, αναβαθμισεις κτλ. Αυτα δεν υπηρχαν στα Snes / Mega Drive.

Και επειδη σαν παιδι εγω ηθελα οχι ολα τα παιχνιδια του κοσμου, αλλα να παιζω οσο καλυτερα παιχνιδια μπορουσα, ειχα το Snes και το Mega Drive μου. Τι να γινει, ενα παιχνιδι το εξαμηνο να μπορουσα να παρω, θα επαιρνα ενα καλο παιχνιδι, και οχι παιχνιδια με το κιλο οπως ειχε η amiga. Και ως μυστηρια ( ;;; ) εξελιξης της επιλογης μου αλλα ολων και των αλλων, ειχαμε εταιριες και αντιπροσωπια που νοιαζοταν για εμας, με υποστηριξη, εκδηλωσεις, προσφορες και χιλια δυο πραγματα. Εδω καλα καλα "εσεις" δεν ειχατε αντιπροσωπεια για την amiga, δεν μπορω να δω ειλικρινα πως μπορει να συγκριθει εδω με τις κονσολιτσες μας.

Other_Reality

Οι ενοικιασεις ξεκινησανε απο τις 500, και με την παροδο του χρονου αλλαζε η τιμολογιακη πολιτικη βαση δημοτικοτητος, θελτικοτητος, σπανιοτατος και κυκλοφοριας του τιτλου. Η amiga οντως ειχε αλλα και εχει καλα παιχνιδια. Εκαστος στο ειδος του. Αλλα εχει λιγοτερα καλα διαχρονικα παιχνιδια, οπως και παιχνιδια με καλυτερες της τοτε εποχης μεταφορες. Τα Snes / Mega Drive ειχαν μακραν καλυτερες αποκλειστικοτητες.


Shinobi


Η συγκριση αρχισε οταν υπωθηκε πως η amiga εχει καλυτερη ποσοτητα/ποιοτητα τιτλων απο τα Snes / Mega Drive. Βαση αυτου, αλλα και το οτι τα περισσοτερα κοινα της παιχνιδια ηταν στα τρια μηχανηματα, πιστευω πως περισσοτερο σχετιζεται με αυτα.

Η amiga ΔΕΝ ειχε μεγαλυτερο μεριδιο ουτε στα επισημα παιχνιδια, ουτε στα μηχανηματα. Το Snes μονο του ειχε 200.000 πωλησεις στην Ελλαδα. Αυτο το ειχα συζητησει με project manager της αντιπροσωπειας.

Και το Snes και το Mega Drive ειχαν στο μεγαλυτερο χρονο ζωης τους για αντιπροσωπειες τις Itochu & Zegetron. Ποιος ειχε την amiga; Αφου καθε εξαμηνο αλλαζε χερια η αντιπροσωπευση της!

Snes / Mega Drive μηχανηματα, τιτλους, περιφερειακα κτλ εβρισκες ΠΑΝΤΟΥ. Καταστηματα παιχνιδιων, βιντεοπαιχνιδιων, ηλεκτρικων/ηλεκτρονικων ειδων, πολυκαταστηματα, μεχρι και super market! Ποιος πουλουσε amiga; Κυριως τα απολυτως εξιδικευμενα καταστηματα. Ποσες χιλιαδες ηταν επιτελους αυτα; Η ποσες δεκαδες μηχανηματα δινανε την ημερα; Το user ηταν φιλικο προς το αναγνωστικο κοινο των home micros/16bit και εγραφε συγκριτικα ελαχιστα για τις κονσολες. Απο τους λογους που ειχα παρει λιγα user και pixel τοτε ηταν αυτος, περισσοτερα διαβαζες σε περιοδικα γενικου τυπου (πχ σαινια, αλμανακο κτλ) παρα σε αυτα. Παραδοξο και ομως συνεβει.

Ace

Αν ειχες μια amiga ως τελους, και ηθελες να παιζεις/βλεπεις/ενημερωνεσε για καλα παιχνιδια, θα εβλεπες και τα Mega Drive / Snes. Δεν νομιζω πως εχει η ηλικια καποιο ζητημα με αυτο. Αν καταλαβαινω καλα, σταματησες τοτε να ασχολησε γενικοτερα με τα παιχνιδια και γιαυτο δεν παρακολουθησες την συνεχεια.

Περι wow factor, μπορεις να δεις τιτλους οπως το Donkey Kong Country και το Yoshi's island, οπου τυχαινει επισης να ειναι και σιγουρα καλυτεροι τιτλοι απο το κατω του μετριου shadow of the beast..

Οπως απαντησα και στον Mike, οι πωλησεις των 8bit/16bit κονσολων ηταν φοβερες. Υπηρξε αναφορα για το αντιθετο καπου; πχ στο User; Μου κανει εντυπωση που αυτο επαναλαμβανεται εδω και δεν εχω ιδεα απο που προερχεται αυτο.

Phil_vr (που ησουν εσυ εξαφανισμενος!)

Περι ποσοτητας των τιτλων το ειπαμε. Ειχαμε ολα οσα περιγραφεις, αλλα κυριως παιζαμε παιχνιδια μεγαλυτερη σε διαρκεια, καλυτερα/πιο προσεγμενα, καθως και για εμας τουλαχιστον, καλυτερα. Μπορει εγω πχ να εδωσα 15.000δρχ για το Maximum carnage, αλλα ειχα μια παιχνιδαρα που την επαιζα ξανα και ξανα. Που να δει ομως το amigaκι παιχνιδαρα τετοιου επιπεδου, δεν μπορουσα με τιποτα να βολευτω με τους τιτλους spiderman και batman οπου ειχε. Πως να παω στο ξεροκομματο οταν εχω δει και μπορω να παρω το φιλετο;

Επισης τα Mega Drive ειχαν ΚΑΙ arcade παιχνιδια. Σου διαφευγει το γεγονος πως η amiga στη μετα-micro εποχη, πρακτικα επερνε μετατροπες απο τα arcades και τις κονσολες. Οπου χρησιμοποιουσαν 3+ κουμπια, διχως να λαβουμε υποψην το ‎. Οποτε , δεν εχεις δει ανωτερα παιχνιδια που κυκλοφορησαν στα Snes / Mega Drive και εισαι με την εντυπωση πως στην amiga ειναι καλυτερα. Στην πραγματικοτητα ομως, τα arcades της amiga, οπως και πολλες αλλες κατηγοριες παιχνιδιων, ειναι απλα κακες και ελειπεις μεταφορες.

Τα Snes / Mega Drive στην Ελλαδα ειχαν μακραν καλυτερη υποστηριξη απο τριτες εταιριες. Και τουλαχιστον σε χειρηστηρια που το εχω ψαξει απο τοτε, ειχαμε παρα πολλες επιλογες διαθεσιμες. Δεν ισχυει παντως οτι ηταν ακριβοτερα! Το ακριβως αντιθετο μαλιστα. Με 3000/5000δρχ επαιρνες ολοκαινουργιο χειρηστηριο, τα αυθεντικα παιζαν τοτε καπου στα 8000δρχ, και πολλα χειρηστηρια απο τριτες εταιριες ηταν καλυτερα των επισημων! Τα joysticks φυσικα κοστιζανε κατιτις παραπανω, διχως ομως να ειναι στα πλαισια του παραλογου.

ASiC

Εισαι και εσυ θεατης του παραλογου φιλε μου. Εχουμε φαει τοσο πολυ kick off και sensible soccer οπου θα ξεχασουμε και οτι υπηρξε οτιδηποτε αλλο στη τελικη.

Να θυμησουμε ομως τι υπηρξε στα Snes / Mega Drive που δεν τα ειδε ποτε στον υπνο της η amiga.

https://www.youtube.com/watch?v=zKjs2MWxw_Eμεγαλα, καλοσχεδιασμενα μοντελα, αψογη κινηση και ηχος, και δεν χρειαζεται να αλλαζεις δισκετα καθε φορα που ακουμπας την μπαλα.

Α, και παιζουν με περισσοτερα απο δυο κουμπια!

Καπου εδω καταφερα επιτελους να γραψω το κειμενο διχως να το χασω παλι. Θα επανερθω φυσικα για να μπουμε σε σωστη τροχια, και να ενημερωσουμε τους φιλους μας οπου ειχαν την ατυχια να εχουν/δει μονο την amiga, με ολα τα παιχνιδια που δυστηχως τοτε χασανε, ωστε να επανορθωσουν και να αναγνωρισουν την ανωτεροτητα και μεγαλειο των Snes / Mega Drive.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Getta Robo είπε:
Ενημερωτικα λοιπον, οι πωλησεις των Nes/Master system & Snes / Mega Drive ηταν τοσο μπροστα απο της αντιστοιχες της amiga
Tωρα για αυτο θες να σου απαντησω εγω? το ΝΕΣ περισσοτερες πωλησεις απο την αμιγκα στην Ελλαδα? δεν υπαρχει και καταλληλο "προσωπακι" να βαλω διπλα. ή μιλας για ολες τις κονσολες μαζι? να βαλουμε τοτε ολους τους υπολογιστες μαζι.

Εχει και ενα οριο η ......

Οι πωλησεις κονσολων στην Ελλαδα, ας υποθεσουμε οτι το MD πουλησε 100 (χιλιαδες ή εκατομυρια συμφωνα με τον απο πανω)

MD 100

SNES 70

MS 50

NES 5

GB 100 ισως παραπανω

GG 40

JAGUAR 25

CD32 <10

NEO-GEO, 3DO, PCengine < 5

Aυτα ειναι τα νουμερα για να καταλαβουν και οσοι δεν ξερουν τις αναλογιες, στο περιπου παντα.

Και τα νουμερα που λενε οι αντιπροσωπιες ειναι αυτα που εκαναν εισαγωγη και δοθηκαν σε μαγαζια, ασχετα με το ποσα τελικα κατεληξαν σε πελατες και ποσα εμεινα σε στοκ.\

[edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Getta Robo: Αυτο λεω φιλε μου, πως παιζατε 5-10 παιχνιδια καλα, που τα χρυσοπληρωνατε για να τα αποκτησετε, και συνεχιζατε να τα σκατε για παιχνιδια που νοικιαζατε αργοτερα. Καλο και χρυσο το gaming, αλλα τα γραφικα δεν εκαναν παντα το gaming οπως περιτρανα αποδειξαν τα 8bit home. Δοξα το θεο δεν ελειπαν απο την Amiga τα καλα arcades, οπως τα Golden Axe, Bubble Bobble, Rainbow Islands, Toki, Mega Twins και μια αρμαθια αλλα, που ομως τα ειχαμε και τα παιζαμε. 30-40 arcades (λεω ενα αριθμο), αντε και δεν ηταν ολα ακριβη conversions και δεν ηταν ολα προσεγμενα. Τα ειχαμε ομως και τα ειχαμε διαθεσιμα οποτε θελαμε. Και μαζι με αυτα αλλα 500. Και αλλα τοσα. Πιστευεις πραγματικα πως η gaming εμπειρια σου ηταν καλυτερη απο αυτη των home users?

Δεν αντιλεγω φιλε σε πολλα απο οσα λες (αν και τα third party controllers και περιφερειακα ηρθαν ΠΟΛΥ αργοτερα και οχι οταν κυκλοφορουσαν τα μηχανηματα και οι τιμες τους ηταν οντως ακριβες), για τις παιχνιδομηχανες που ειχαν ενα και μονο σκοπο, και το καταφερναν καλα. Για τα ports, εκει δεν μπορουν να βγουν συμπερασματα, καθως το πουσαρισμα και η λεπτομερης δουλεια ηταν ερμαιο των δυνατοτητων των porters οσο και των deadlines που αναφερθηκε καπου παραπανω. Kαι ας μην ξεχναμε και την δυνατοτητα που ειχαν οι παιχνιδομηχανες να παιρνουν εξτρα chip στο cartridge (αν δεν κανω το SNES το εκμεταλλευοταν σε πολλα παιχνιδια) για να καλυπτει τυχον αδυναμιες του hardware για να τα φερει βολτα. Η Amiga ειχε ενα σωρο πραγματα να ελεγχει ταυτοχρονα καθως επαιζε παιχνιδια απο σποντα (γιατι υπολογιστης γεννηθηκε), αλλα και μονο που καταφερνε και μπορουσε να αποδιδει εφαμιλλα παιχνιδια με κατι που ειχε σχεδιαστει αποκλειστικα για αυτο, φανταζομαι ειναι απο μονο του σημειο σεβασμου. Οτι ηταν για τα MD/SNES τα inhouse teams, ηταν για την Amiga η Psygnosis, η Core και η Team 17 και τα παιχνιδια τους ειναι ισως το καλυτερο showcase της Amiga.

Για τις μεταφορες απο arcades και το συνολο πληκτρων.. ισως να συνηθισα τοσο πολυ το να εχω ενα αριστο control πχ στο bubble bubble (και συγκεκριμενα με την δυνατοτητα να αναπηδα πανω σε μια φουσκα προσπαθωντας να ανεβει ψηλοτερα σε επιπεδο, ενω ταυτοχρονα να πεταει/σκαει φουσκες στον τοιχο αυξανοντας το σκορ οσο θα διαρκουσε η αναβαση), με το να εχω το fire μονο για τις φουσκες και με το joystick πανω να πηδαει, πιστευω πως ειναι απειρως ευκολοτερο απο το να παταω συνεχως το κουμπι του fire με το ενα δακτυλο, το κουμπι για αναπηδηση με το αλλο δακτυλο (του ιδιου χεριου ετσι?). Εφερα ενα παραδειγμα, αλλα ειναι μια σχολη απο μονη της το home gaming που εκανε πολυ ευκολοτερη την ζωη μας ακομα και στα arcade ports, τουλαχιστον στο θεμα χειρισμου.

Για την αντιπαραθεση Fifa/Fever pitch κλπ με τo Kick Off, δεν υπαρχει καν συγκριση. Το gameplay στο Kick Off ειναι η μετενσαρκωση του αθληματος σε ψηφιακη μορφη και δεν υπαρχει καν συγκριση σε αυτο. Ομορφα γραφικα τα ποδοσφαιρακια αυτα (που θυμιζουν κατι μεταξυ Peter Beardsleys International Soccer και Italia 90), αλλα μεχρι εκει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δε λέω οτι η αμίγκα είναι άχρηστη. Κάθε άλλο, πρόκειται για ένα απο μηχανήματα-σταθμός. Απλά δε τη θεωρώ το απόλυτο μηχάνημα για τα πάντα. Είναι κάτι ενδιάμεσα απο ένα fairlight synth, ένα SGI workstation, ένα PC και μία καλή παιχνιδομηχανή. Κι αυτό είναι το απίστευτο της υπόθεσης. Οτι κατάφερε να συνδιάσει όλα αυτά σε μια λογική τιμή.

Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι η απόλυτη κυρίαρχος σε όλα τα παραπάνω. Μια μέση προς καλή λύση είναι κι ένα τα πρώτα Multimedia συστήματα που βγήκαν (Αν δε κάνω λάθος τα πρώτα ήταν τα MSX με εξωτερικές κάρτες ήχου, laserdisc, genlock κλπ). Αν εξαιρέσουμε τον παράγοντα "πειρατεία" που μπορούσε ο καθε ένας να έχει πρόσβαση σε ότι ήθελε τζαμπαντάν, πέρα απο adventures, strategy και ορισμένα action, προσωπικά δε μου λέει και πολλά.

Αν θες να παίζεις τα καλυτερα παιχνίδια, θα πάρεις παιχνιδομηχανή. Αν θες να κάνεις animation για ταινίες, θα πάρεις SGi workstation. Αν θες να γράψεις μουσική (παραγωγή στούντιο), θα πας σε synth και samplers. Αν θέλεις να τσιμπολογάς κάτι απ' όλα αυτά, θα πάρεις αμίγκα! Συγνώμη, αλλά αυτή είναι η γνώμη μου.
 
Other_Reality είπε:
Fifa International, μήπως εννοείς εκείνο το double dragon με μπάλα ;
diablotin.gif
Oχι αυτό είναι το Nintendo World Cup
tinysmile_twink_t.png


phil_vr είπε:
Για τις μεταφορες απο arcades και το συνολο πληκτρων.. ισως να συνηθισα τοσο πολυ το να εχω ενα αριστο control πχ στο bubble bubble (και συγκεκριμενα με την δυνατοτητα να αναπηδα πανω σε μια φουσκα προσπαθωντας να ανεβει ψηλοτερα σε επιπεδο, ενω ταυτοχρονα να πεταει/σκαει φουσκες στον τοιχο αυξανοντας το σκορ οσο θα διαρκουσε η αναβαση), με το να εχω το fire μονο για τις φουσκες και με το joystick πανω να πηδαει, πιστευω πως ειναι απειρως ευκολοτερο απο το να παταω συνεχως το κουμπι του fire με το ενα δακτυλο, το κουμπι για αναπηδηση με το αλλο δακτυλο (του ιδιου χεριου ετσι?). Εφερα ενα παραδειγμα, αλλα ειναι μια σχολη απο μονη της το home gaming που εκανε πολυ ευκολοτερη την ζωη μας ακομα και στα arcade ports, τουλαχιστον στο θεμα χειρισμου.
To Bubble Bobble μπορεί να παιχτεί κάπως με ένα πλήκτρο γιατί είναι ένα απλό παιχνίδι που παίζεται με 2 πλήκτρα στα arcades/κονσόλες. Αντικαθιστάς το "πανω" με το άλμα και είσαι οκ (αν σε βολεύει). Εγώ όμως δεν μιλάω για απλά παιχνίδια τώρα. Μιλάω για games που μπορεί να χρησιμοποιούν από 4 κουμπιά και πάνω. Για αυτά τα παιχνίδια υπάρχουν τρεις επιλογές στην Amiga:

1) Υποστήριξη keyboard. Όμως αυτό, για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω και εξηγήστε μου παρακαλώ, δεν είναι standard στην Amiga. Βγάζουν ένα SF ή Mortal Kombat και δεν σου δίνουν έστω σαν option να κάνεις use το keyboard? οκ, και πάλι δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά με ένα κουμπί αυτά τα παιχνίδια ΔΕΝ παίζονται. Και μην πεταχτεί παρακαλώ κανείς να μου πει ότι "εγώ έτσι έχω μάθει και παίζω μια χαρά" γιατί πολύ απλά αυτό που παίζεις ΔΕΝ είναι SF ούτε Mortal Kombat. Είναι ένα άλλο παιχνίδι με τα γραφικά του SF/Mortal Kombat. Και τον τίτλο.

2) "Κόψιμο" κινήσεων/απλοποίηση του gameplay. Απλά κόβουμε τις μισές κινήσεις και αφήνουμε τα τελείως απαραίτητα (εαν και εφόσον το παιχνίδι μπορεί να τερματιστεί κουτσά-στραβά). Ανάλογα το παιχνίδι, αυτό μπορεί να είναι πολύ κακό εώς απλά κακό. Καλό πάντως δεν είναι ποτέ, απλά η ζημιά στο gameplay είναι μικρή ή μεγάλη.

3) Απλά δεν βγαίνει το παιχνίδι καθόλου και τελειώνει εκεί η υπόθεση. Παίζεις κάτι άλλο πιο απλό.

Με λίγα λόγια με την Amiga περιορίζεται κανείς σε απλά ή λίγο πιο περίπλοκα games που όμως είναι κουτσουρεμένα. Αυτό μπορεί να είναι καλό για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει να παίξει κάτι με πιο πολύ βάθος. Και τα απλά games δεν είναι κακά, το αντίθετο μάλιστα, ένα απλό game μπορεί πιο εύκολα να είναι και πιο εθιστικό. Ευτυχώς υπάρχουν και τα strategy τα οποία από ότι καταλαβαίνω υποστιρίζουν keyboard/mouse. Για αυτόν όμως που θέλει κάτι πιο "εξελιγμένο" στο gameplay, σε περισσότερα genres, με πιο πολύ έλεγχο ή πιστά arcade ports από λίγο πιο σύγχρονα Games του 90 και μετά, η κονσόλα είναι μονόδρομος.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Tελειως φιλικα προς imgema, περι joystick, κουμπιων κτλ που πιστευω να συμφωνεις!

1) εαν ενα παιχνιδι μπορει να παικτει με 1 κουμπι, γιατι να πρεπει υποχρεωτικα π.χ. να παιχτει με 2, με το δευτερο κουμπι για αλμα? καλυτερα με 1 παρα με 2. Η απλοτητα ειναι καλυτερη απο την πολυπλοκοτητα.

2) εαν ενα παιχνιδι απαιτει πολλα κουμπια (SF2) καλυτερα να παιζεται με οσα κουμπια απαιτει. Αν ειναι ομως να μην βγει καθολου π.χ. επειδη η κονσολα εχει 3 και οχι 6 κουμπια, τοτε καλυτερα ειναι να βγει και ας παιζεται με 3 μονο ή 2 μονο κουμπια.

3) Το tomahawk σαν joystick με μπιλια εχει καλυτερη αισθηση απο οποιοδηποτε joypad. Και φυσικα εχει το μοχλο δεξια, που ειναι το σωστο για δεξιοχειρες. Ασχετα με τα κουμπια αυτο.

4) Τα aftermarket περιφερειακα υπαρχουν και ειναι διαθεσιμα τοσο σε κονσολες οσο και σε Α500, ασχετα με την τιμη, μπορεις να βρεις αυτο που θες.

Και πως φαινεται πως εισαι του emulator: το SF2 (και το SSF2) στην αμιγκα παιζεται και με πληκτρολογιο, για να εχεις εξτρα κουμπια. Επισης υποστηριζει joypad με περισσοτερα κουμπια. Το Super Street fighter 2 turbo παιζεται με 6κουμπο joypad (ολες οι κινησεις) ή διαφορετικα με 6 πληκτρα στο πληκτρολογιο, δεν υποστηριζεται παιχνιδι με 1 κουμπι joystick. Μπορεις να χρησιμοποιησεις τον μοχλο μονο του joystick, αλλα τα κουμπια υποχρεωτικα θα ειναι 6.

Και παμε τωρα σε κατι αλλο, την υποτιθεμενη μεταβαση απο Α500 σε κατι αλλο.

1) ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους γνωστους/φιλους/συγγενεις μου δεν θεωρουσε αναβαθμιση να παει απο Α500 σε 16μπιτ κονσολα, με την εννοια οτι δινω/αντικαθιστω την Α500 με κατι καλυτερο, γιατι σωστα δεν το θεωρουσαν καλυτερο. Για τους περισσοτερους κατοχους Α500 ηταν πολυτελεια η αγορα δευτερου 16μπιτ μηχανηματος και αρκετων cartidge. Οσοι πηραν το εκαναν σαν συμπληρωμα (οπως εγω) για ενα 5-10 % εξτρα gaming με παιχνιδια οπως το NBA JAM για εμενα ή το mario/sonic για αλλους. Σε καμια περιπτωση αντικατασταση ή αναβαθμιση.

2) σχεδον ΚΑΝΕΝΑΣ (και παλι) απο τους κατοχους Α500 δεν αναβαθμιστηκε σε Α1200. Απο τα 10 ατομα, μονο ενας ακουσα οτι πηρε, ποτε δεν την ειδα απο κοντα. Εξαντλησαν τις δυνατοτητες της Α500 μεχρι τα τελη της δεκαετιας του '90 και μετα πηγαν σε κατι πολυ διαφορετικο/δυνατο οπως σε pentium2 ή ps1. Εγω πηγα σε ps1 φυσικα. Αυτο ειναι μεγαλο θεμα προς συζητηση: γιατι στην Ελλαδα δεν εγινε η αναβαθμιση σε Α1200 μολις βγηκε που τοτε ηταν στην κορυφη της τεχνολογιας? ισως δεν θεωρησαν οτι δεν ηταν παρα πολυ καλυτερη απο την Α500? ισως κραταγαν μια "πισινη" μετα τις απανωτες κυκλοφοριες Α500plus και Α600? μηπως ειδαν οτι ακομα υποστηριζοταν η Α500 και ειχαν ακομα ψωμι μπροστα τους (οπως εγω)? μηπως το κλεισιμο της commodore τους εκανε επιφυλακτικους για την υποστηριξη της αμιγκα?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ASiC είπε:
Δε λέω οτι η αμίγκα είναι άχρηστη. Κάθε άλλο, πρόκειται για ένα απο μηχανήματα-σταθμός. Απλά δε τη θεωρώ το απόλυτο μηχάνημα για τα πάντα. Είναι κάτι ενδιάμεσα απο ένα fairlight synth, ένα SGI workstation, ένα PC και μία καλή παιχνιδομηχανή. Κι αυτό είναι το απίστευτο της υπόθεσης. Οτι κατάφερε να συνδιάσει όλα αυτά σε μια λογική τιμή.
Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι η απόλυτη κυρίαρχος σε όλα τα παραπάνω. Μια μέση προς καλή λύση είναι κι ένα τα πρώτα Multimedia συστήματα που βγήκαν (Αν δε κάνω λάθος τα πρώτα ήταν τα MSX με εξωτερικές κάρτες ήχου, laserdisc, genlock κλπ). Αν εξαιρέσουμε τον παράγοντα "πειρατεία" που μπορούσε ο καθε ένας να έχει πρόσβαση σε ότι ήθελε τζαμπαντάν, πέρα απο adventures, strategy και ορισμένα action, προσωπικά δε μου λέει και πολλά.

Αν θες να παίζεις τα καλυτερα παιχνίδια, θα πάρεις παιχνιδομηχανή. Αν θες να κάνεις animation για ταινίες, θα πάρεις SGi workstation. Αν θες να γράψεις μουσική (παραγωγή στούντιο), θα πας σε synth και samplers. Αν θέλεις να τσιμπολογάς κάτι απ' όλα αυτά, θα πάρεις αμίγκα! Συγνώμη, αλλά αυτή είναι η γνώμη μου.
Καπου εχετε χασει την μπαλα παιδια. Η Amiga ηταν το τελειοτερο υπολογιστικο συστημα που μπορουσε καποιος να αγορασει την εποχη εκεινη. Για ποια ημιμετρα μιλαμε? Με την ιδια λογικη σας και οι παιχνιδομηχανες δεν ηταν το απολυτο σε συγκριση με τα arcades, οποτε αν θελεις να παιζεις τα καλυτερα παιχνιδια θα παρεις ενα αυτουσιο arcade ετσι? Οτι ειχαμε με την Amiga τοτε, δεν ειναι πολυ μακρια απο οτι χαιρομαστε σημερα και αποδειξη ειναι πως εμποδισε την αγορα PC πολλων παιδιων μεχρι και τις αρχες του 2000. Τα MD/SNES καταφεραν να εμποδισουν κανεναν να μην παρει Dreamcast και Playstation μεχρι τοτε? Μην τα ισοπεδωνετε ολα.

Για την απλοτητα χειρισμου με καλυψε ο mike παραπανω. Το αν θεωρειτε εξελιξη το να εισαστε τυλιγμενοι σε ενα joypad και να παιζετε με ολα τα δακτυλα σαν χταποδι, εισαστε αξιοι της μοιρας σας. :)
 
phil_vr είπε:
Καπου εχετε χασει την μπαλα παιδια. Η Amiga ηταν το τελειοτερο υπολογιστικο συστημα που μπορουσε καποιος να αγορασει την εποχη εκεινη..... Μην τα ισοπεδωνετε ολα.
Ενώ αυτό δεν είναι ισοπέδωση δηλαδή; Επίσης είναι ακριβώς αυτό που είπες "Την εποχή εκείνη". Μετά το 90-91 τι έκανες, επαναλαμβάνω, αν ήθελες να παίξεις σοβαρά παιχνίδια;! Και λέγοντας σοβαρά αναφέρομαι σε υπερπαραγωγές με budget κι όχι φτηνιάρικα ports και one-man-show software.

Επίσης υπήρξαν κι άλλα μηχανήματα που έκαναν την αμίγκα να τρέχει και να μη φτάνει όπως πχ το X68000. Το αν δε περπάτησαν στα μέρη μας δε σημαίνει οτι δεν υπήρξαν.

phil_vr είπε:
Για την απλοτητα χειρισμου με καλυψε ο mike παραπανω. Το αν θεωρειτε εξελιξη το να εισαστε τυλιγμενοι σε ενα joypad και να παιζετε με ολα τα δακτυλα σαν χταποδι, εισαστε αξιοι της μοιρας σας. :)
Δε παίζεστε, πραγματικά... Δεν είναι εξέλιξη το Joypad; Κοίτα, αν δε την παλεύετε οι αμιγκάδες με περισσότερα απο ένα κουμπί, δε σημαίνει οτι η γη σταμάτησε να γυρίζει. Το να θεωρειτε σοβαρό παίζοντας fighting, ακόμη και απλά platform (βάρα-πήδα) με ένα κουμπί και να ψάχνεις το space όταν είναι να βαρέσεις καμια προσευχή στο shinobi, τότε πραγματικά εσείς είστε άξιοι της μοίρας σας. Και είπαμε να μην αρχίσουμε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς, έτσι;
 
φίλε Getta Robo μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα.

Μίλησα ουσιαστικά για διαφορετικές "σχολές" gamer που η κάθε μία έχει σεβαστούς λόγους να υπερασπίζεται την επιλογή της. Απλά εστίαζα ότι το πέρασμα στην Ελλάδα από αμίγκα σε κονσόλα 16μπιτ ή το αντίστροφο δεν ήταν σύνηθες λόγω των στρεβλώσεων της ελληνικής αγοράς. Μακάρι να μπορούσε κανείς να έχει ότι επιθυμούσε αλλά ήταν οικονομικά αδύνατο στους πολλούς. Έπαιρνε ή το ένα ή το άλλο και απολάμβανε τα θετικά της επιλογής του. Όλα τ' άλλα που έγραψες περί αντιπροσωπειών κλπ θυμίζουν fanboy που πέραν της πλάκας που επίσης και εγώ κάνω δεν με εκφράζει και θέλω να πιστεύω ότι δεν εκφράζει και εσένα.

-----------------------------

Θέλω όμως να δικαιώσω σε κάτι τους κονσολάδες! Δεν είμαστε σωστοί όταν επιχειρηματολογούμε ότι τα πολλά κουμπιά στο pad είναι πισωγύρισμα. Είτε το θέλουμε, είτε όχι δεν είναι έτσι αφού η πρόοδος έδειξε ότι τελικά αυτό το φορμά χειριστηρίου επικράτησε και υπάρχει 25 χρόνια μετά στις μέρες μας. Δεν με αφορούν οι λόγοι που έγινε απλά ότι αυτό έγινε. Από την άλλη και σ' εμάς τους home users δεν υπήρξε πρακτικά πρόβλημα με την χρήση των μονοκουμπων χειριστηρίων! Είμασταν συνηθισμένοι οπότε δεν καταλαβαίναμε διαφορά αφού από τα οκταμπιτα έτσι παίζαμε. Να είστε όμως σίγουροι ότι αν είχαμε την δυνατότητα να έχουμε παραπάνω κουμπιά και να μην πατάμε το space λόγου χάρη όπου χρειαζόταν δεν θα μας χάλαγε και θα το μαθαίναμε και αυτό. Μην θεωρείτε λοιπόν πλεονέκτημα τα μονοκουμπα αλλά περισσότερο συνήθεια που δεν μας χάλαγε. Άλλωστε και τα coin ops πολλά κουμπιά είχαν...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα επιχειρηματα σας σκοτωνουν πραγματικα. Αν μπορειτε να θαβετε ενα μηχανημα οπως η Amiga που ηταν η τεχνολογια προσωποποιημενη σε καθε επιπεδο και ηταν συνειδητη επιλογη για οσους την επελεγαν, αντι για μηχανακια που τα αγοραζαν παιδακια στην ουσια, τοτε δεκτο, τα μηχανακια σας σκιζανε. Αφου ξεφυγαμε απο επιχειρηματα το thread τεινει να εξελιχθει σε υπολογιστης εναντιων game system. Nice.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πηγα να βρω στο Google να βρω μια εικονα για "Ειρηνη Υμιν" και δεν μπορειτε να φανταστειτε τι μου εβγαζε!!

Οποτε θα το πω ανευ οπτικης συνοδειας: Μερες που ειναι, ειρηνη υμιν αδερφοι! :)

Κριμα να το εκτροχιασουμε απο τη στιγμη που ενα τοσο ευφλεκτο θεμα εχει κυλισει τοσο ωραια
 
phil_vr είπε:
Τα επιχειρηματα σας σκοτωνουν πραγματικα. Αν μπορειτε να θαβετε ενα μηχανημα οπως η Amiga που ηταν η τεχνολογια προσωποποιημενη σε καθε επιπεδο και ηταν συνειδητη επιλογη για οσους την επελεγαν, αντι για μηχανακια που τα αγοραζαν παιδακια στην ουσια, τοτε δεκτο, τα μηχανακια σας σκιζανε.
Θες να με τρελάνεις ρε phil τώρα;! Πότε σου έθαψα την αμίγκα;;!! Κάνε μου quote μια προταση μου που να λέω οτι η amiga sucks ass, σε παρακαλώ! Να ισχυρίζεσαι οτι η αμιγκα ήταν το απόλυτο μηχάνημα για gaming, programming, music producing, space shuttle launching, cleaning, laundering, cooking και-γω-δε-ξερω-τι είναι λογικό για σένα;!

spyros_s είπε:
Θέλω όμως να δικαιώσω σε κάτι τους κονσολάδες! Δεν είμαστε σωστοί όταν επιχειρηματολογούμε ότι τα πολλά κουμπιά στο pad είναι πισωγύρισμα. Είτε το θέλουμε, είτε όχι δεν είναι έτσι αφού η πρόοδος έδειξε ότι τελικά αυτό το φορμά χειριστηρίου επικράτησε και υπάρχει 25 χρόνια μετά στις μέρες μας. Δεν με αφορούν οι λόγοι που έγινε απλά ότι αυτό έγινε. Από την άλλη και σ' εμάς τους home users δεν υπήρξε πρακτικά πρόβλημα με την χρήση των μονοκουμπων χειριστηρίων! Είμασταν συνηθισμένοι οπότε δεν καταλαβαίναμε διαφορά αφού από τα οκταμπιτα έτσι παίζαμε. Να είστε όμως σίγουροι ότι αν είχαμε την δυνατότητα να έχουμε παραπάνω κουμπιά και να μην πατάμε το space λόγου χάρη όπου χρειαζόταν δεν θα μας χάλαγε και θα το μαθαίναμε και αυτό. Μην θεωρείτε λοιπόν πλεονέκτημα τα μονοκουμπα αλλά περισσότερο συνήθεια που δεν μας χάλαγε. Άλλωστε και τα coin ops πολλά κουμπιά είχαν...
Το ένα κουμπί και η πειρατεία όταν χρησιμοποιείται σαν προτέρημα, πραγματικά με ξεπερνάει...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Asic, στο post #294 κανεις quote σε μια παραγραφο μου, κοβοντας την οπως σε βολευει και βγαζεις το δικο σου συμπερασμα αφηνωντας το ερωτημα του αν τα ισοπεδωνω εγω ολα. Την ιδια στιγμη εχεις περασει αβλεπη το μεσο της παραγραφου μου, στην ερωτηση στο αν τα καλυτερα παιχνιδια που θελεις να παιζεις (με βαση το σκεπτικο σου) δεν ειναι σε παιχνιδομηχανη αλλα στα πραγματικα arcades. Mιλας για "απολυτα" και αφηνεις στην ακρη τα αυτουσια arcades και το οτι η Amiga ηταν ενα μηχανημα που εκανε ενα σωρο πραγματα που δεν ειχαν σχεση με παιχνιδια αλλα συναμα ειχε ισαξιας ποιοτητας παιχνιδια με τις παιχνιδομηχανες σου. Nice tactic.
 
ASiC είπε:
Δεν είναι εξέλιξη το Joypad; Κοίτα, αν δε την παλεύετε οι αμιγκάδες με περισσότερα απο ένα κουμπί, δε σημαίνει οτι η γη σταμάτησε να γυρίζει. Το να θεωρειτε σοβαρό παίζοντας fighting, ακόμη και απλά platform (βάρα-πήδα) με ένα κουμπί και να ψάχνεις το space όταν είναι να βαρέσεις καμια προσευχή στο shinobi, τότε πραγματικά εσείς είστε άξιοι της μοίρας σας. Και είπαμε να μην αρχίσουμε τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς, έτσι;
Ειναι αναγκαστικη εξελιξη. Οταν τα παιχνιδια γινονται πολυ περισσοτερο πολυπλοκα και απαιτουν περισσοτερα κουμπια, χρειαζεται να βρεθει ενας ανατομικος τροπος να μπουν ολα αυτα στο χερι μας. Ετσι το "καλό" χερι πηγε στα πολλα κουμπια, ενω παλια το "καλό" χερι ηταν στο πιο σημαντικο σημειο στο μοχλο. Φυσικα και δεν θα μπορουσε να γινει κατι διαφορετικο, εξελιξη λεγεται αυτο, πως θα μπορουσες να παιζεις HALO με το tomahawk του ενος κουμπιου? αλλα για σκεψου και το αντιθετο... πως θα σου φαινοταν να παιζεις kick off με το joypad του xbox360 ?

Διαφωνεις σε κατι με την αποψη που εγραψα δυο ποστ πιο πανω? σε παιχνιδια που παιζονται με 1 κουμπι προτιμας το joypad? προτιμας το ιδιο παιχνιδι που μπορει να παικτει κανονικα με 1 κουμπι, να το παιζεις με 2 ?

Γιατι εγω δεν εχω προβλημα με τα απειρα κουμπια του 360, αναγκαστικα ετσι θα παιξω γιατι δεν μπορω να παιξω αλλιως. Αλλα οχι και το πακμαν με joypad.

Και εν παση περιπτωση φιλε Asic δεν ειναι το θεμα μας εαν η αμιγκα ειναι ή δεν ειναι το καλυτερο μηχανημα που βγηκε ποτε* αλλα εαν ειναι καλυτερη στα games απο τις 16μπιτ κονσολες. Και δεν εχουν σχεση αναφορες με Χ68000 και αρχημιδης ή δεν ξερω εγω τι, γιατι με αυτη τη λογικη πολυ καλυτερα παιχνιδια επαιζες και στα arcades απο τις κονσολες.

* ειναι!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
phil_vr είπε:
Asic, στο post #294 κανεις quote σε μια παραγραφο μου, κοβοντας την οπως σε βολευει και βγαζεις το δικο σου συμπερασμα αφηνωντας το ερωτημα του αν τα ισοπεδωνω εγω ολα. Την ιδια στιγμη εχεις περασει αβλεπη το μεσο της παραγραφου μου, στην ερωτηση στο αν τα καλυτερα παιχνιδια που θελεις να παιζεις (με βαση το σκεπτικο σου) δεν ειναι σε παιχνιδομηχανη αλλα στα πραγματικα arcades. Mιλας για "απολυτα" και αφηνεις στην ακρη τα αυτουσια arcades και το οτι η Amiga ηταν ενα μηχανημα που εκανε ενα σωρο πραγματα που δεν ειχαν σχεση με παιχνιδια αλλα συναμα ειχε ισαξιας ποιοτητας παιχνιδια με τις παιχνιδομηχανες σου. Nice tactic.
Θα σου απαντήσω, μην ανησυχεις. Δεν προσπαθώ ν' αποφύγω τίποτα. Φυσικά και τα καλύτερα παιχνίδια ήταν στα arcade. Δε θέλει μυαλό αυτό. Αλλά μιας και το χιλιάρικο που είχα φυτέψει στην πίσω αυλή δεν φύτρωσε ποτέ, πήγα στο αμέσως καλύτερο: τις κονσόλες. Λες οτι ακολουθώ κάποια τακτική για να διαστρεβλώνω τα posts, μάλιστα. Σε παρακαλώ εξήγησέ μου τη δική σου τακτικη να θεωρεις άχρηστο οτιδήποτε δεν είναι "αμιγκα".

mike είπε:
Ειναι αναγκαστικη εξελιξη. Οταν τα παιχνιδια γινονται πολυ περισσοτερο πολυπλοκα και απαιτουν περισσοτερα κουμπια, χρειαζεται να βρεθει ενας ανατομικος τροπος να μπουν ολα αυτα στο χερι μας. Ετσι το "καλό" χερι πηγε στα πολλα κουμπια, ενω παλια το "καλό" χερι ηταν στο πιο σημαντικο σημειο στο μοχλο. Φυσικα και δεν θα μπορουσε να γινει κατι διαφορετικο, εξελιξη λεγεται αυτο, πως θα μπορουσες να παιζεις HALO με το tomahawk του ενος κουμπιου? αλλα για σκεψου και το αντιθετο... πως θα σου φαινοταν να παιζεις kick off με το joypad του xbox360 ?
Διαφωνεις σε κατι με την αποψη που εγραψα δυο ποστ πιο πανω? σε παιχνιδια που παιζονται με 1 κουμπι προτιμας το joypad? προτιμας το ιδιο παιχνιδι που μπορει να παικτει κανονικα με 1 κουμπι, να το παιζεις με 2 ?

Γιατι εγω δεν εχω προβλημα με τα απειρα κουμπια του 360, αναγκαστικα ετσι θα παιξω γιατι δεν μπορω να παιξω αλλιως. Αλλα οχι και το πακμαν με joypad.

Και εν παση περιπτωση φιλε Asic δεν ειναι το θεμα μας εαν η αμιγκα ειναι ή δεν ειναι το καλυτερο μηχανημα που βγηκε ποτε* αλλα εαν ειναι καλυτερη στα games απο τις 16μπιτ κονσολες. Και δεν εχουν σχεση αναφορες με Χ68000 και αρχημιδης ή δεν ξερω εγω τι, γιατι με αυτη τη λογικη πολυ καλυτερα παιχνιδια επαιζες και στα arcades απο τις κονσολες.

* ειναι!
Ποτέ μου δε χώνεψα τα joysticks. Μονάχα στα arcades που ήταν ολόκληρη ντουλάπα και μπορούσες να τα κοπανάς άνετα.

Με του 360 όχι. Αλλά με του md θα το ευχαριστιόμουνα κιόλλας!

Κοίταξε, άλλο να "παίζει κανονικά" και άλλο να "παίζει όπως πρέπει". Να πρέπει δηλαδή να κάνω ταυτόχρονα 2 κινήσεις με το joystick πατώντας το fire για να πηδήξει (τυχαίο παράδειγμα) το μπαρμπαδέλι και για να γίνει η ίδια κίνηση στο joypad πατάς απλά το 2ο κουμπί.

Πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω τον απίστευτο fanboyσμο ορισμένων... Το ένα είναι πολυμηχάνημα και το άλλο είναι κατασκευασμένο ειδικά για ένα σκοπό. Θέλω μια απάντηση με το χέρι στην καρδιά, ποιό θα τα καταφέρει καλύτερα;!

Εννοείτε οτι τα arcades ήταν το τέλειο αλλά όπως έγραψα και ποιο πάνω...

Εάν ακολουθήσουμε την λογική αυτή θα πάμε αλλού. Γιατί να μιλήσουμε για γραφικά της αμίγκα αφου τα SGI ήταν πολύ καλύτερα. Ήχος, Apple 2gs κοκ... Απλά ήθελα να δείξω οτι επειδή μεγαλώσαμε με κάτι και φυσικά το αγαπήσαμε, δε πάει να πει οτι αυτο είναι και δεν υπάρχει τίποτα άλλο στον κόσμο.
 
Πίσω
Μπλουζα