Mike ναι μιλαω για ολες τις πωλησεις του NES με ολες τις πωλησεις της amiga. Βαλε 500/600/700/800/900/1200 μαζι, δεν εχει σημασια. Πως ακριβως συγκρινεις εσυ τις πωλησεις; Απο αυτα που εβλεπες που ειχαν τα παιδια στο σχολειο σου η απο το τοπικο πειρατη/αμιγκαδικο της γειτονιας; Ανοιξε ενα εντυπο της εποχης και θα δεις να ειναι λουσμενο με διαφημισεις για το Nes, απο το μηχανημα και τα παιχνιδια του μεχρι εκδηλωσεις πανω σε αυτο. Αν ασχολιοσουν τοτε με το αθλημα θα εβλεπες πως ετσι ειχαν τα πραγματα εδω.
Ποσα πιστευεις πως εδωσε εδω η αντιπροσωπεια της amiga; Και για ποια αντιπροσωπεια στη τελικη μιλαμε; Που ακουστηκε και τι εκανε στη τελικη στην Ελλαδα;
Ακομα και απουλητα κομματια να ηταν, ποιος πουλουσε αμιγκα ειπαμε; Τα εξιδικευμενα του κεντρου και κανας ρομαντικος που εφερνε κανα μηχανημα μια στο τοσο. Εχεις καμια ιδεα που μπορουσες να βρεις Nes; Σκεφτομαι που
δεν μπορουσες να βρεις Nes και δυσκολευομαι. Καλα αυτο το πετυχημενο με το 5 χιλιαδες πωλησεις για Nes και με το 10 χιλιαδες για το CD32 πως να το ζωγραφισω; Που CD32 φερνανε πρακτικα 3 καταστηματα (Teleclub, Athens club, Infoworld) και το πηρανε πεντακοσιοι νοματαιοι σε ολη την Ελλαδα;
Σε λιγο θα ακουσουμε πως ειχε και σοβαρη αντιπροσωπεια η amiga στην Ελλαδα!
Phil_Vr
Βασικα ειχαμε κατα παρα πολλα περισσοτερα καλα παιχνιδια, αλλα καταλαβες τι θες να πω. Και φυσικα τα γραφικα δεν εκαναν ποτε το καλο παιχνιδι, κατι που ξερουμε καλα για το Snes / Mega Drive. Μας μαθανε ομως πως τα 5/10 frames per second κανουν μαλλον προβληματικο ενα παιχνιδι, γιαυτο δεν εμβαθυνε και περισσοτερος κοσμος στα ενδοτερα της amiga. Οπως και να το κανεις, τα περισσοτερα παιχνιδια που γραφεις (
ΕΙΔΙΚΑ το Golden Axe) ειναι σκουπιδι μπροστα στην ανωτερη εκδοση του Mega Drive, κυριως γιαυτο το λογο.
Και ναι πιστευω πως η εμπειρια μου ηταν ανωτερη, δεν με ενδιεφεραν τα graphic/text adventures ουτε τα strategy και τα Snes / Mega Drive με υπερκαλυπταν στις κατηγοριες παιχνιδιων που ηθελα να παιζω. Και προπαντως, διχως να εχω τοσο ασχημα υποκαταστατα οπως γινοτανε με την amiga. Και σε μεταφορες, και σε πρωτοτυπα δικα της παιχνιδια.
Third party περιφερειακα εξυπακουεται πως δεν τα φερνανε οι επισημες αντιπροσωπειες, αλλα τριτοι εισαγωγεις. Και για να σου μιλησω με ονοματα καταστηματων, στη περιοχη μου απο το 1991 κανανε εισαγωγες καταστηματα οπως το console club, teleclub & athens club απο το εξωτερικο και υπηρχαν κανονικοτατα απο τοτε. Και σε ποικοιλια, και σε καλες τιμες.
Συγνωμη αλλα τοτε, αλλα και τωρα, ως
παικτης δεν με ενδιαφερει τι προβληματα εχει η καθε εταιρια, με τα χρονοδιαγραμματα της. Και να στο θεσω και ετσι. Οταν εγω επαιζα street fighter 2 στο ποταπο και τιποτενιο Snes μου, ειχα μια αρκετα καλη μεταφορα. Εσυ οταν επαιζες (απλο παραδειγμα) street fighter 2 στην amiga σου, το υπερμηχανημα των 200.000δρχ, συλλογιζοσουν πως η εταιρια ειχε προβλημα με την αναπτυξη και την μεταφορα λογω διαφωνιων στο χειρισμο του πως θα επρεπε να βγει το παιχνιδι, και γιαυτο ηταν αθλιο σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αρα δεν σε ενοιαζε;
Συγνωμη αλλα δεν με ενοιαζε καθολου μα καθολου ως παικτης, αν ειχαν δωσει οι δικοι μου τοσα λεφτα για πεντε φορες καλυτερο συστημα, και ειχα τοσο κακο σκουπιδαριο-μεταφορες οπως το street fighter 2 της amiga, θα ειχα σουταρει το συστημα με συνοπτικες διαδικασιες.
Περι showcase, εκει τιθεται και η σημαντικη διαφορα φιλοσοφιας των κονσολων (τοτε τουλαχιστον) με τα home. Δεν μας ενοιαζε να φαινοντε εντυπωσιακα τα παιχνιδια. Αλλα ειναι καλα παιχνιδια. Γιαυτο και τιτλοι οπως το shadow of the beast και το agony απετυχαν η θα αποτυγχαναν στις κονσολες. Γιατι ειχες πολλα περισσοτερα καλα παιχνιδια να παιξεις, και γιατι ειναι τιτλοι κατω του μετριου οι συγκεκριμενοι.
Οπως ειπαμε και παραπανω, τα Snes / Mega Drive ειχανε
και αυτα arcade τυπου τιτλους. Και παιζανε και με 30+ frames per second και οχι με 10 οπως της amiga. Ουτε καν σε πολλες δισκετες να αλλαζεις καθε λεπτο επισης. Αν ηθελες καλα παιχνιδια, ειχες πολλες επιλογες. Φυσικα ομως, δεν θα αγοραζες παιχνιδια με το κιλο, οπως εκανες με την amiga. Πιθανοτατα ομως, θα ειχες καλυτερους/ποιοτικοτερους τιτλους και επι το πλειστον ανωτερους.
Δεν εχω πολλα καλα πραγματα να πω για το kick off, δεν ειναι το παιχνιδι που θα δοξασω. Αλλα το οτι το παιχνιδι παραμενει Α και Ω στους περισσοτερους φιλους της amiga, μου λεει πολλα. Οπως και να εχει ομως, τα Snes / Mega Drive ειχανε εξαιρετικα ποδοσφαιρακια / αθλητικους τιτλους, και σιγουρα τεχνικοτερους και απολαυστικοτερους απο της amiga.
Για την απαντηση σου στον Asic, μην κρυβομαστε πισω απο δακτυλα. Οι περισσοτεροι amigaδες πηρανε τα μηχανηματα με την προφαση οτι θα μπορεσουνε να ασχοληθουν "επαγγελματικα" με το μηχανημα, αλλα ελαχιστοι κανανε κατι τετοιο. 99% ως κονσολα ειχανε το συστημα με πολυ μικρες εξαιρεσεις. Το οτι οντως το μηχανημα ειχε αλλα και εχει απιστευτες δυνατοτητες δεν αλλαζει την πραγματικοτητα που υπηρχε στην Ελλαδα!
spyros_s
η σχολη των παιχνιδιων στα Snes / Mega Drive τυχαινει να προχωρησαν, να συνεχισαν την πορεια που αρχισαν τα Nes / Master System. Αν και φυσικα υπηρξαν παιχνιδια με μεγαλυτερη προσεγγιση στη παλια σχολη, κυριως μιλαμε για φυσικη συνεχεια. Οπου αντικειμενικα, αρεσε, πετυχε και καθιερωθηκε. Γιατι πιστευεις πως δεν καταφερε το αντιστοιχο η amiga;
Και μιλαω
απολυτα αντικειμενικα διχως προκαταληψεις για την αντιπροσωπεια. Διαβαζω τευχη του pixel και του user και καθε τρεις και λιγο γραφουν νεα για μεταφορα της αντιπροσωπειας! Και θυμαμαι επισης που για ποσο καιρο στην Ελλαδα δεν υπηρχε τεχνικο τμημα για την amiga, λογω αυτου. Πως ακριβως ειμαι "fanboy της πλακας" απο την στιγμη που δεν πηρε κανεις απο ολους αυτους στα σοβαρα την εγχωρια αγορα;
Other_Reality
Εισαι καλος ανθρωπος και συμπαθεστατος, αλλα Ω Θεοι Του Δασους, αυτο το πραγμα ειναι κινουμενος εφιαλτης... Δεν μπορω να εκφρασω ποσο ευγνομων ειμαι στις συγκιριες του χωροχρονου και δεν ειχα δει αυτο το τερατουργημα απο τοτε. Ισως να σταματουσα τα βιντεοπαιχνιδια και να εβλεπα ολη μερα ποδοσφαιρο!
Για τα ποδοσφαιρακια τωρα, πως ακριβως συγκρινεις τα παραπανω παιχνιδια που αναφερω με αστειους τιτλους της amiga οπως τα John Barnes European Football και το World Championship Soccer;
Και καπου εδω, ας θυμησουμε στους φιλους μας, τους υπερμαχους της amiga, το ποσο ανισχυρη ηταν και παραμενει, μπροστα στο αιωνιο μεγαλειο των Snes / Mega Drive, με λιγα παραδειγματα.
Φυσικα, θα ηταν εξαιρετικα αδικο να μιλησω για παιχνιδια-σταθμους οπως τα Mario και Sonic, αφου και τα δυο μαζι διαμελιζουν το 99% της βιβλιοθηκης της amiga. Γιαυτο, θα συγκρινουμε τα "καλυτερα"/δημοφιλεστερα παιχνιδια της amiga, με καποια καλα, αλλα οχι τοσα γνωστα παιχνιδια των Snes / Mega Drive.
Elfmania - Amiga
Πριν μιλησουμε για την παιχνιδαρα με ονομα Golden Axe 3, ας απαντησουμε γιατι δεν κυκλοφορησε στην amiga, στους δυσμοιρους φιλους μας που την πατησαν με την αποκτηση του μηχανηματος μονο για να παιζουν παιχνιδια.
Γιατι το πρωτο παιχνιδι θελει τουλαχιστον τρια κουμπια για να παιξει σωστα, και επειδη δεν το πηρε κανεις, ετσι λοιπον οι δυο επομενες φοβερες συνεχειες κυκλοφορησαν μονο στο Mega Drive. Ας προσεχατε!
Και ναι, το Golden Axe 3 τελειοποιει ολα τα στοιχεια που αγαπησαμε στο πρωτο (και φυσικα δευτερο) τιτλο, σε βαθμο οπου εντυπωσιαζει με την εξελιξη του. Φυσικα σε ολους τους τεχνικους και οπτικους τομεις παραμενει εκπληκτικο ως και σημερα, και ειναι απολαυστικο απο την αρχη ως και το τελος.
Θα επανερθω με περισσοτερα παραδειγματα της ανωτεροτητας των τιτλων των snes / mega drive σε πολυ περισσοτερα ειδη παιχνιδιων λιαν συντομος, ως τοτε φυσικα ο καθενας πρεπει να κανει μια μικρη ερευνα για το τι εχανε τοσα χρονια, κριμα να μην εχετε παιξει πραγματικα καλα παιχνιδια!