Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

@Getta

Άν το μεγαλείο του Snes/MD απέναντι στην Amiga, ειδικά στα ποδοσφαιράκια που πόσταρες απέναντι στα Kick Off 2 και SWOS, είναι ακόμη περισσότερα τραγελαφικά πατινάζ με έλλειψη gameplay, πραγματικά άσε τις παραθέσεις βίντεο, και ας υποστηρίζουν και 86 κουμπιά στο joypad. Μια δυο φορές εκανα το λάθος να παίξω ποδοσφαιράκι σε MD με joypad (και σε Snes) και γελούσα τόσο πολύ, σχεδόν έκλαιγα με το τί έπαιζαν οι αντιπροσωπειάτοι κονσολάδες με τα ελληνικά μάνουαλς. Αν αυτά είναι ποδοσφαιρακια που ξεπερνούν αυτά της Amiga, φοβάμαι να δω τα άλλα, αλήθεια στο λέω. Ακόμη και το Maximum carnage μπήκα στον κόπο να δώ που ανέφερες ότι είναι παιχνίδάρα και σιγά μην υπήρχε στην Amiga, και είδα ένα brawler, με σπαστικιά FM μουσική, εισαγωγή με στατικές οθόνες (όπως συνηθιζόταν άλλωστε στα κονσόλια, σιγά μην είχατε δεί ποτέ εισαγωγή, με animation).

Γι'αυτό το λόγο θα ποστάρω ένα παιχνίδι που το βρίσκω καλύτερο απο το Maximum Carnage, και ήταν και ΔΩΡΕΑΝ


Προφανώς αστειεύομαι, είναι σχδεόν ισάξιο όχι και καλύτερο :cool: . Στον τομέα της μουσικής και του ήχου όμως, ακόμη και ένα τσάμπα παιχνίδι απο κάποιον σε κάποια πολωνική κρεβατοκάμαρα, έχει καλύτερη ποιότητα απο μια υπερπαραγωγή της Acclaim για το MD.
 
Other_Reality είπε:
@Getta
εισαγωγή με στατικές οθόνες (όπως συνηθιζόταν άλλωστε στα κονσόλια, σιγά μην είχατε δεί ποτέ εισαγωγή, με animation).

Προφανώς αστειεύομαι, είναι σχδεόν ισάξιο όχι και καλύτερο :cool: . Στον τομέα της μουσικής και του ήχου όμως, ακόμη και ένα τσάμπα παιχνίδι απο κάποιον σε κάποια πολωνική κρεβατοκάμαρα, έχει καλύτερη ποιότητα απο μια υπερπαραγωγή της Acclaim για το MD.
Γιατί ρε παιδιά μιλάτε χωρίς να το έχετε ψάξει πρώτα; Another world, flashback, adventures of batman & robin, sonic 3d (αυτό fmv video έπαιζε!!!) ακόμα και το "all your base are belong to us" (zerowing)!!! Και πόσα ακόμα...

Για τον ήχο ο πωλονός χρησιμοποίησε μάλλο samples απο κάποιο korg ή roland χωρίς φυσικά να πληρώσει πνευματικά δικαιώματα :diablotin:

Στο md όταν χρησιμοποιούσαν fm patches απο επαγγελματικά synths ή ακόμη καλύτερα όταν έγραφαν τους δικούς τους drivers το αποτέλεσμα ήταν απίστευτο
 
Συγκριτικά με τις εισαγωγές στην Amiga, στις κονσόλες δεν έβλεπες σχεδόν τίποτα. Τα έχω παίξει τα παιχνίδια που λές, μερικά τα έχω κιόλας στο MD, ΟΚ έχουν, αλλα θές να μπώ στην διαδικασία να ποστάρω εισαγωγές απο Amiga τώρα ; Θα νυχτώσουμε ! Το παιχνίδι που πόσταρα το έκανα χιουμοριστικά τελοσπάντων, δεν περίμενα να το πάρει στα σοβαρά κανείς, εξάλλου πρέπει να το ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα, για παιχνίδια μιλάμε. Το αν εχω ψάξει η όχι τα παιχνίδια επίαης, δεν τίθεται θέμα, σχεδόν τα άπαντα απο 16bit έχουν περάσει απο τα χέρια μου, αλλα φυσικά είμαι περισσότερο έμπειρος στην Amiga, γιατί εκεί έχω γράψει τα περισσότερα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Another world και Flashback ας πούμε, είναι ports απο Amiga, γι'αυτό και έχουν τέτοια εισαγωγή (χειρότερη βέβαια απο την πρωτότυπη σε ήχο τουλάχιστον)

wikipedia:

Flashback was initially released for the Amiga in 1992, then ported to MS-DOS, Acorn Archimedes, Sega Mega Drive/Genesis and Super Nintendo in 1993. CD-ROM versions of Flashback for the Mega-CD, 3DO, CD-i, MS-DOS, Apple Macintosh and the FM Towns were released during 1994 and 1995, together with a cartridge version for the Atari Jaguar in 1995.
another world

Originally developed for the Amiga and Atari ST and later released for the Apple IIGS and DOS platforms, the game was widely ported to other contemporary systems.
Η μόνη πλατφόρμα που είχε καλύτερη εισαγωγή, και γενικώς production values στο Another World απο αυτήν της Amiga, ήταν η έκδοση του 3DO, αρκετά χρόνια και...bits μετά
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ASiC είπε:
Το ένα είναι πολυμηχάνημα και το άλλο είναι κατασκευασμένο ειδικά για ένα σκοπό. Θέλω μια απάντηση με το χέρι στην καρδιά, ποιό θα τα καταφέρει καλύτερα;!
Tωρα πραγματικα ειναι λογικη αυτη? και το αταρι 2600 ειναι φτιαγμενο μονο για παιχνιδια, γιατι θα επρεπε να ειναι καλυτερο απο την αμιγκα στα παιχνιδια?

Ναι οι κονσολες ηταν φτιαγμενες μονο για παιχνιδια, αλλα δεν ειχαν το hardware και τελικα ουτε το software της αμιγκα, τι να κανουμε τωρα? Δεν ειπαμε οτι δεν κανουν για παιχνιδια -αυτο ελειπε αλλωστε να μην εκαναν, οπως το jaguar!- αλλα το οτι ενας υπολογιστης με καλυτερο hardware (απ)εδωσε καλυτερο software δεν ειναι κατι ακατορθωτο.

EDIT : περι εισαγωγων: εδω φαινεται το πλεονεκτημα της μεγαλυτερης χωριτηκοτητας των δισκετων απο τα cartidge. Στην αμιγκα μπορουσε ο κατασκευαστης να "θυσιασει" αρκετα ΚΒ ή ολοκληρη δισκετα για φοβερη εισαγωγη, μαλιστα μπορει να ειχε και μια ξεχωριστη δισκετα μονο για εισαγωγη που εαν ηθελες την εβλεπες ή απλα ξεκιναγες το παιχνιδι απο την δευτερη, ενω στις κονσολες τα ΚΒ στοιχιζαν. Απο την μια ετρωγαν πολυτιμο χωρο απο τα περιορισμενης χωρητικοτητας cartidge, απο την αλλη ενα μονο τσιπακι "μνημης" 512ΚΒ για εισαγωγη θα αυξανε αρκετα το κοστος του cartidge. Oποτε θεωρω σωστη λυση την μη-υπαρξη εισαγωγων για λογους σκοπιμοτητας στις κονσολες. Και αυτο αλλαξε 360 μοιρες με την ελευση των CD οπου εκει ο πολυς και φθηνος αποθηκευτικος χωρος εκανε τους προγραμματιστες να βαζουν μεσα ενα παιχνιδι 1ΜΒ π.χ. και αλλα 10ΜΒ εισαγωγης, τσαμπα ειναι να μην βαλουμε οτι βρουμε?

Για να δουμε φιλε other_reality εαν θα ειχε εισαγωγες το 3DO εαν επερνε cartidge! με τιποτα, ειπαμε στοιχιζει. Δες τα παιχνιδια jaguar και Ν64, καμια σχεση με τα αντιστοιχα του ps1 που ειχαν κατι εισαγωγες ΝΑ με το συμπαθειο, οπως των FF.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η amiga ήταν όχι απλά το καλύτερο μηχάνημα μέχρι να βγει το playstation αλλά μπορώ να πω ότι ήταν ο Βούδας των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, οποιοσδήποτε έχει στοιχειώδη σχέση με το αντικείμενο και δεν έμαθε τα ηλεκτρονικά από emulators θα το παραδεχόταν.

Φυσικά αυτό το μηχάνημα μόνο στα χέρια μιας Commodore θα πήγαινε άπατο οποιαδήποτε άλλη εταιρία ακόμα και η amstrad θα το είχε άλλα 10 χρόνια στην αγορά.

Αυτό γιατί μετά την αποχώρηση του τραμιελ ουσιαστικά δεν υπήρχε Commodore, κάποιοι περαστικοί ήταν που αργότερα πήγαν στη sega κλπ τους έκλεισαν κι αυτούς και ησυχάσαμε.

ΥΓ Ελπίζω να μη χρειάζεται να αναφέρω τις πατέντες που είχε η amiga για multitasking, blitter και πόσα άλλα που αντέγραψαν κατά κόρον οι ανταγωνιστές πολύ αργότερα.
 
Ο ένας μου λέει για το 2600, ο άλλος για Βούδες, multitasking και blitters (Unix, ασχετα αν δε μπορουσες να το εχεις σπιτι σου τοτε, και Atari 8bit σου λέει κάτι ;) ... Ενα κουμπι, πειρατεία κλπ κλπ πραγματικα δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Νόμισα οτι θα μπορούσαμε να κάνουμε μια πιο τεχνική κουβέντα κι όχι "το δικο μου είναι καλυτερο απο το δικο σου".

Λοιπον, Amiga uebber alles, heil boink ball και τα μυαλά στο μπλέντερ οεο...
 
ASiC είπε:
Το ένα κουμπί και η πειρατεία όταν χρησιμοποιείται σαν προτέρημα, πραγματικά με ξεπερνάει...
από αυτά που έγραψα αυτό συμπέρανες; Αν ναι νομίζω ότι τσάμπα συζητάμε...
 
Wally είπε:
Πηγα να βρω στο Google να βρω μια εικονα για "Ειρηνη Υμιν" και δεν μπορειτε να φανταστειτε τι μου εβγαζε!!
Οποτε θα το πω ανευ οπτικης συνοδειας: Μερες που ειναι, ειρηνη υμιν αδερφοι! :)

Κριμα να το εκτροχιασουμε απο τη στιγμη που ενα τοσο ευφλεκτο θεμα εχει κυλισει τοσο ωραια
Μπήκα στον κόπο να το κάνω απο περιέργεια, νομίζω αν έμπαινε κάποια απο τις φωτό στο συγκεκριμένο googlαριζμα θα χαλάρωνε λιγάκι η ατμόσφαιρα lol :p
 
spyros_s είπε:
από αυτά που έγραψα αυτό συμπέρανες; Αν ναι νομίζω ότι τσάμπα συζητάμε...
Μα δεν αντιλεγω σ αυτά που έγραψες. Συμφωνώ απόλυτα. Ίσως έπρεπε να το επισημανω. Με συγχωρεις.

Και να πω την αλήθεια δε μου φαίνεται και πολύ για συζήτηση. Απλα αναφερουμε ποσο τέλεια είναι η αμιγκα ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ηταν το πρώτο μηχάνημα που είχες την αίσθηση ότι παίζεις ηλεκτρονικά στο σπίτι το 1986 σε αντίθεση με το nes που είχε 4χρωμα γραφικά (3χρωμα για την ακρίβεια αλλά οκ) ο ήχος του είναι ενα κλικ καλύτερος του σπεκτρουμ 48κ και πολλές φορές έπαιζες ένα παιχνίδι και αναβοσβήνει τα sprites για να δείξει ότι και καλά τη παλεύει στα video games.

Αργοτερα βέβαια ο ανταγωνισμός εξελίχθηκε αλλά και το snes ήταν ένα συμβατικό μηχάνημα δεν ήταν και κάτι το φοβερό, 3mhz επεξεργαστή ο οποίος είναι κατά πολύ χειρότερος ακόμα και του 68000 δε μιλάμε για 68020 η 030 γιατί η σύγκριση φτάνει τα όρια του γραφικού, ανάλυση σπεκτρουμ και χειρότερο ήχο από amiga.

Φυσικά οι Ιάπωνες έδωσαν ρέστα, από τα παιχνιδια που εχω δει πιστεύω ότι το μηχάνημα αυτό το ξεζουμισαν όσο δε πήγαινε άλλο, εννοείται βέβαια ότι έβγαζαν και τρελά λεφτά γιατί στα πιο πολλά παιχνίδια πιάνουν το 90-95% των ικανοτήτων της κονσόλας κάτι που απαιτεί πολύ δουλειά και πολύ πολύ χρήμα.
 
Shinobi είπε:
αλλά και το snes ήταν ένα συμβατικό μηχάνημα δεν ήταν και κάτι το φοβερό, 3mhz επεξεργαστή ο οποίος είναι κατά πολύ χειρότερος ακόμα και του 68000 δε μιλάμε για 68020 η 030 γιατί η σύγκριση φτάνει τα όρια του γραφικού, ανάλυση σπεκτρουμ και χειρότερο ήχο από amiga.
"Ανάλυση spectrum" έχεις και στην Amiga αν θες να έχεις πολλά χρώματα και πολλά sprites. Ο ήχος χειρότερος από την Amiga? Με τα 4 κανάλια που σε πόσα παιχνίδια άκουγες ή σκέτα sfx ή σκέτη μουσική? Ok.

O επεξεργαστής ήταν όντως αργός αλλά σε μία κονσόλα δεν μετράει μόνο η CPU. Αν ήταν έτσι τότε το MD, το Neo-Geo και το Jaguar θα είχαν τις ίδιες δυνατότητες. Πολύ σύντομα αυτό το πρόβλημα ξεπεράστηκε. Εγώ να φανταστείς έμαθα ότι το SNES έχει αργό επεξεργαστή πολύ αργότερα, στο internet. Eίμουν πολύ απασχολημένος με το να εντυπωσιάζομαι από τα games του. Εξάλλου από ότι ξέρω μόνο στην αρχή της ζωής του είχε πρόβλημα με κάποια slowdowns σε shoot em ups.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Mike ναι μιλαω για ολες τις πωλησεις του NES με ολες τις πωλησεις της amiga. Βαλε 500/600/700/800/900/1200 μαζι, δεν εχει σημασια. Πως ακριβως συγκρινεις εσυ τις πωλησεις; Απο αυτα που εβλεπες που ειχαν τα παιδια στο σχολειο σου η απο το τοπικο πειρατη/αμιγκαδικο της γειτονιας; Ανοιξε ενα εντυπο της εποχης και θα δεις να ειναι λουσμενο με διαφημισεις για το Nes, απο το μηχανημα και τα παιχνιδια του μεχρι εκδηλωσεις πανω σε αυτο. Αν ασχολιοσουν τοτε με το αθλημα θα εβλεπες πως ετσι ειχαν τα πραγματα εδω.

Ποσα πιστευεις πως εδωσε εδω η αντιπροσωπεια της amiga; Και για ποια αντιπροσωπεια στη τελικη μιλαμε; Που ακουστηκε και τι εκανε στη τελικη στην Ελλαδα;

Ακομα και απουλητα κομματια να ηταν, ποιος πουλουσε αμιγκα ειπαμε; Τα εξιδικευμενα του κεντρου και κανας ρομαντικος που εφερνε κανα μηχανημα μια στο τοσο. Εχεις καμια ιδεα που μπορουσες να βρεις Nes; Σκεφτομαι που δεν μπορουσες να βρεις Nes και δυσκολευομαι. Καλα αυτο το πετυχημενο με το 5 χιλιαδες πωλησεις για Nes και με το 10 χιλιαδες για το CD32 πως να το ζωγραφισω; Που CD32 φερνανε πρακτικα 3 καταστηματα (Teleclub, Athens club, Infoworld) και το πηρανε πεντακοσιοι νοματαιοι σε ολη την Ελλαδα;

Σε λιγο θα ακουσουμε πως ειχε και σοβαρη αντιπροσωπεια η amiga στην Ελλαδα!

Phil_Vr

Βασικα ειχαμε κατα παρα πολλα περισσοτερα καλα παιχνιδια, αλλα καταλαβες τι θες να πω. Και φυσικα τα γραφικα δεν εκαναν ποτε το καλο παιχνιδι, κατι που ξερουμε καλα για το Snes / Mega Drive. Μας μαθανε ομως πως τα 5/10 frames per second κανουν μαλλον προβληματικο ενα παιχνιδι, γιαυτο δεν εμβαθυνε και περισσοτερος κοσμος στα ενδοτερα της amiga. Οπως και να το κανεις, τα περισσοτερα παιχνιδια που γραφεις (ΕΙΔΙΚΑ το Golden Axe) ειναι σκουπιδι μπροστα στην ανωτερη εκδοση του Mega Drive, κυριως γιαυτο το λογο.

Και ναι πιστευω πως η εμπειρια μου ηταν ανωτερη, δεν με ενδιεφεραν τα graphic/text adventures ουτε τα strategy και τα Snes / Mega Drive με υπερκαλυπταν στις κατηγοριες παιχνιδιων που ηθελα να παιζω. Και προπαντως, διχως να εχω τοσο ασχημα υποκαταστατα οπως γινοτανε με την amiga. Και σε μεταφορες, και σε πρωτοτυπα δικα της παιχνιδια.

Third party περιφερειακα εξυπακουεται πως δεν τα φερνανε οι επισημες αντιπροσωπειες, αλλα τριτοι εισαγωγεις. Και για να σου μιλησω με ονοματα καταστηματων, στη περιοχη μου απο το 1991 κανανε εισαγωγες καταστηματα οπως το console club, teleclub & athens club απο το εξωτερικο και υπηρχαν κανονικοτατα απο τοτε. Και σε ποικοιλια, και σε καλες τιμες.

Συγνωμη αλλα τοτε, αλλα και τωρα, ως παικτης δεν με ενδιαφερει τι προβληματα εχει η καθε εταιρια, με τα χρονοδιαγραμματα της. Και να στο θεσω και ετσι. Οταν εγω επαιζα street fighter 2 στο ποταπο και τιποτενιο Snes μου, ειχα μια αρκετα καλη μεταφορα. Εσυ οταν επαιζες (απλο παραδειγμα) street fighter 2 στην amiga σου, το υπερμηχανημα των 200.000δρχ, συλλογιζοσουν πως η εταιρια ειχε προβλημα με την αναπτυξη και την μεταφορα λογω διαφωνιων στο χειρισμο του πως θα επρεπε να βγει το παιχνιδι, και γιαυτο ηταν αθλιο σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αρα δεν σε ενοιαζε;

Συγνωμη αλλα δεν με ενοιαζε καθολου μα καθολου ως παικτης, αν ειχαν δωσει οι δικοι μου τοσα λεφτα για πεντε φορες καλυτερο συστημα, και ειχα τοσο κακο σκουπιδαριο-μεταφορες οπως το street fighter 2 της amiga, θα ειχα σουταρει το συστημα με συνοπτικες διαδικασιες.

Περι showcase, εκει τιθεται και η σημαντικη διαφορα φιλοσοφιας των κονσολων (τοτε τουλαχιστον) με τα home. Δεν μας ενοιαζε να φαινοντε εντυπωσιακα τα παιχνιδια. Αλλα ειναι καλα παιχνιδια. Γιαυτο και τιτλοι οπως το shadow of the beast και το agony απετυχαν η θα αποτυγχαναν στις κονσολες. Γιατι ειχες πολλα περισσοτερα καλα παιχνιδια να παιξεις, και γιατι ειναι τιτλοι κατω του μετριου οι συγκεκριμενοι.

Οπως ειπαμε και παραπανω, τα Snes / Mega Drive ειχανε και αυτα arcade τυπου τιτλους. Και παιζανε και με 30+ frames per second και οχι με 10 οπως της amiga. Ουτε καν σε πολλες δισκετες να αλλαζεις καθε λεπτο επισης. Αν ηθελες καλα παιχνιδια, ειχες πολλες επιλογες. Φυσικα ομως, δεν θα αγοραζες παιχνιδια με το κιλο, οπως εκανες με την amiga. Πιθανοτατα ομως, θα ειχες καλυτερους/ποιοτικοτερους τιτλους και επι το πλειστον ανωτερους.

Δεν εχω πολλα καλα πραγματα να πω για το kick off, δεν ειναι το παιχνιδι που θα δοξασω. Αλλα το οτι το παιχνιδι παραμενει Α και Ω στους περισσοτερους φιλους της amiga, μου λεει πολλα. Οπως και να εχει ομως, τα Snes / Mega Drive ειχανε εξαιρετικα ποδοσφαιρακια / αθλητικους τιτλους, και σιγουρα τεχνικοτερους και απολαυστικοτερους απο της amiga.

Για την απαντηση σου στον Asic, μην κρυβομαστε πισω απο δακτυλα. Οι περισσοτεροι amigaδες πηρανε τα μηχανηματα με την προφαση οτι θα μπορεσουνε να ασχοληθουν "επαγγελματικα" με το μηχανημα, αλλα ελαχιστοι κανανε κατι τετοιο. 99% ως κονσολα ειχανε το συστημα με πολυ μικρες εξαιρεσεις. Το οτι οντως το μηχανημα ειχε αλλα και εχει απιστευτες δυνατοτητες δεν αλλαζει την πραγματικοτητα που υπηρχε στην Ελλαδα!

spyros_s

η σχολη των παιχνιδιων στα Snes / Mega Drive τυχαινει να προχωρησαν, να συνεχισαν την πορεια που αρχισαν τα Nes / Master System. Αν και φυσικα υπηρξαν παιχνιδια με μεγαλυτερη προσεγγιση στη παλια σχολη, κυριως μιλαμε για φυσικη συνεχεια. Οπου αντικειμενικα, αρεσε, πετυχε και καθιερωθηκε. Γιατι πιστευεις πως δεν καταφερε το αντιστοιχο η amiga;

Και μιλαω απολυτα αντικειμενικα διχως προκαταληψεις για την αντιπροσωπεια. Διαβαζω τευχη του pixel και του user και καθε τρεις και λιγο γραφουν νεα για μεταφορα της αντιπροσωπειας! Και θυμαμαι επισης που για ποσο καιρο στην Ελλαδα δεν υπηρχε τεχνικο τμημα για την amiga, λογω αυτου. Πως ακριβως ειμαι "fanboy της πλακας" απο την στιγμη που δεν πηρε κανεις απο ολους αυτους στα σοβαρα την εγχωρια αγορα;

Other_Reality

Εισαι καλος ανθρωπος και συμπαθεστατος, αλλα Ω Θεοι Του Δασους, αυτο το πραγμα ειναι κινουμενος εφιαλτης... Δεν μπορω να εκφρασω ποσο ευγνομων ειμαι στις συγκιριες του χωροχρονου και δεν ειχα δει αυτο το τερατουργημα απο τοτε. Ισως να σταματουσα τα βιντεοπαιχνιδια και να εβλεπα ολη μερα ποδοσφαιρο!

Για τα ποδοσφαιρακια τωρα, πως ακριβως συγκρινεις τα παραπανω παιχνιδια που αναφερω με αστειους τιτλους της amiga οπως τα John Barnes European Football και το World Championship Soccer;

Και καπου εδω, ας θυμησουμε στους φιλους μας, τους υπερμαχους της amiga, το ποσο ανισχυρη ηταν και παραμενει, μπροστα στο αιωνιο μεγαλειο των Snes / Mega Drive, με λιγα παραδειγματα.

Φυσικα, θα ηταν εξαιρετικα αδικο να μιλησω για παιχνιδια-σταθμους οπως τα Mario και Sonic, αφου και τα δυο μαζι διαμελιζουν το 99% της βιβλιοθηκης της amiga. Γιαυτο, θα συγκρινουμε τα "καλυτερα"/δημοφιλεστερα παιχνιδια της amiga, με καποια καλα, αλλα οχι τοσα γνωστα παιχνιδια των Snes / Mega Drive.

Elfmania - Amiga

Πριν μιλησουμε για την παιχνιδαρα με ονομα Golden Axe 3, ας απαντησουμε γιατι δεν κυκλοφορησε στην amiga, στους δυσμοιρους φιλους μας που την πατησαν με την αποκτηση του μηχανηματος μονο για να παιζουν παιχνιδια.

Γιατι το πρωτο παιχνιδι θελει τουλαχιστον τρια κουμπια για να παιξει σωστα, και επειδη δεν το πηρε κανεις, ετσι λοιπον οι δυο επομενες φοβερες συνεχειες κυκλοφορησαν μονο στο Mega Drive. Ας προσεχατε!

Και ναι, το Golden Axe 3 τελειοποιει ολα τα στοιχεια που αγαπησαμε στο πρωτο (και φυσικα δευτερο) τιτλο, σε βαθμο οπου εντυπωσιαζει με την εξελιξη του. Φυσικα σε ολους τους τεχνικους και οπτικους τομεις παραμενει εκπληκτικο ως και σημερα, και ειναι απολαυστικο απο την αρχη ως και το τελος.

Θα επανερθω με περισσοτερα παραδειγματα της ανωτεροτητας των τιτλων των snes / mega drive σε πολυ περισσοτερα ειδη παιχνιδιων λιαν συντομος, ως τοτε φυσικα ο καθενας πρεπει να κανει μια μικρη ερευνα για το τι εχανε τοσα χρονια, κριμα να μην εχετε παιξει πραγματικα καλα παιχνιδια!
 
Αναλυση σπεκτρουμ δεν ειχε ουτε το ΣΝΕΣ ουτε η Α500, αλλα δεν συγκρινουμε τα μηχανηματα με τον σπεκτρουμ, αλλα μεταξυ τους.


Και συγκεκριμενα στην αναλυση (παλι) υπερεχει η Α500, αφου οσοι γνωριζουν το hardware της αμιγκα (γενικα) θα γνωριζουν οτι στην αμιγκα δεν υπαρχουν στανταρντ αναλυσεις σε στυλ πισι (320Χ200, 800Χ600 κτλ) αλλα η αναλυση "φτιαχνεται" σε οποιο συνδιασμο θελει ο προγραμματιστης. Θεωρητικα μια μεγαλη αναλυση για α500 ειναι η
704x576 μακραν καλυτερη απο τη μεγιστη των 512Χ478 του ΣΝΕΣ.

 


Αλλα για οσους δεν ξερουν, να θυμιζω οτι η συνηθισμενη αναλυση σε Α500 ηταν 320 Χ 256 ενω σε ΣΝΕΣ συνηθως απο 256 Χ 224. Φυσικα και τα δυο μηχανημα ειχαν παιχνιδια υψηλοτερης αναλυσης, στην Α500 το darkseed με hires interlaced και στο ΣΝΕΣ το DK με αναλυση μεχρι 512 Χ 224 οχι συνεχεια.

Getta Robo είπε:
Mike ναι μιλαω για ολες τις πωλησεις του NES με ολες τις πωλησεις της amiga. Βαλε 500/600/700/800/900/1200 μαζι, δεν εχει σημασια. Πως ακριβως συγκρινεις εσυ τις πωλησεις; Απο αυτα που εβλεπες που ειχαν τα παιδια στο σχολειο σου η απο το τοπικο πειρατη/αμιγκαδικο της γειτονιας; Ανοιξε ενα εντυπο της εποχης και θα δεις να ειναι λουσμενο με διαφημισεις για το Nes, απο το μηχανημα και τα παιχνιδια του μεχρι εκδηλωσεις πανω σε αυτο. Αν ασχολιοσουν τοτε με το αθλημα θα εβλεπες πως ετσι ειχαν τα πραγματα εδω.Ποσα πιστευεις πως εδωσε εδω η αντιπροσωπεια της amiga; Και για ποια αντιπροσωπεια στη τελικη μιλαμε; Που ακουστηκε και τι εκανε στη τελικη στην Ελλαδα;

Ακομα και απουλητα κομματια να ηταν, ποιος πουλουσε αμιγκα ειπαμε; Τα εξιδικευμενα του κεντρου και κανας ρομαντικος που εφερνε κανα μηχανημα μια στο τοσο. Εχεις καμια ιδεα που μπορουσες να βρεις Nes; Σκεφτομαι που δεν μπορουσες να βρεις Nes και δυσκολευομαι. Καλα αυτο το πετυχημενο με το 5 χιλιαδες πωλησεις για Nes και με το 10 χιλιαδες για το CD32 πως να το ζωγραφισω; Που CD32 φερνανε πρακτικα 3 καταστηματα (Teleclub, Athens club, Infoworld) και το πηρανε πεντακοσιοι νοματαιοι σε ολη την Ελλαδα;
Τελικα εχεις κουφαθει απο τη πολλη... νιντεντιαση. Διαβασε ρε ανθρωπε οτι γραφω για ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ % και οχι για συνολικες πωλησεις.

Το ΝΕΣ πουλησε περιπου το 1/10 των Α500 ΚΑΙ ΜΟΝΟ, στην Ελλαδα. Συνολικα στην Ελλαδα υπηρχαν περιπου 60.000 εως 80.000 χρηστες αμιγκα *. Το ΝΕΣ ειχε λιγοτερες απο 5.000 πωλησεις.

[edit by D@re] αυτό δεν χρειαζόταν. Αν θες να το πας επί προσωπικού, μέσω πμ.

ΕDIT : *= συμφωνα με ειδικο περιοδικο του χωρου, το 1996 οι ενεργοι χρηστες αμιγκα (γενικα) ηταν πανω απο 50.000. Τα προηγουμενα χρονια ηταν περισσοτεροι. Εαν βρεις και το περιοδικο (σου θυμιζω οτι ειχε κλεισει το πιξελ) κερδιζεις ενα golden axe 3 για MD, να δεις την παιχνιδαρα απο κοντα, που βγηκε μονο Ιαπωνια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
"Ανάλυση spectrum" έχεις και στην Amiga αν θες να έχεις πολλά χρώματα και πολλά sprites.
Το snes παίζει σε 256χ224 σχεδόν το ίδιο με σπέκτρουμ 48κ που παίζει 256χ192, η Amiga παίζει 320χ256 δηλαδή 30% περισσότερα γραφικά.

Αυτό δε γίνεται αντιληπτό γιατί οι παλιές TV έκαναν stretch την εικόνα και φαινόταν ίδια σχεδόν με τα άλλα συστήματα της εποχής.

Imgema είπε:
Ο ήχος χειρότερος από την Amiga? Με τα 4 κανάλια που σε πόσα παιχνίδια άκουγες ή σκέτα sfx ή σκέτη μουσική? Ok.
Αν θέλεις οπωσδήποτε μια κονσόλα που να συγκρίνεται με Amiga στον ήχο, μόνο το neo geo μπορεί μετά πάμε στα arcade με πολύ εξελιγμένα τσιπάκια της yamaha για να βρούμε (σχεδόν) ισάξιο ήχο.
 
Shinobi είπε:
Αν θέλεις οπωσδήποτε μια κονσόλα που να συγκρίνεται με Amiga στον ήχο, μόνο το neo geo μπορεί μετά πάμε στα arcade με πολύ εξελιγμένα τσιπάκια της yamaha για να βρούμε (σχεδόν) ισάξιο ήχο.
Εγώ μιλάω για τα 4 κανάλια που είναι πολύ λίγα (πιο λίγα και από του NES) κι εσύ μου λες για Neo-Geo και arcades? Μήπως έχασα τίποτα? Κάνατε κανένα post και δεν το είδα?
 
Getta Robbo μόνο το πρώτο βιντεάκι που έβαλες είδα, και έσκασα στα γέλια, αν κρίνω από αυτό νομίζω είναι τελείως υποκειμενικά τα όσα γράφεις. Άθλια γραφικά σκέτο ψηφιδωτό flat κίνηση και κάτι μπιπ μπιπ από ήχο.

Χρειάζεται να δω και τα άλλα?

ΥΓ Eternal Champions λέγεται το παιχνίδι αυτό που υποτίθεται είναι καλύτερο από το Elfmania, μήπως μπερδέψανε τα negative στα γραφικά?

Κάπου το έχασαν, μιλάμε για τρελό πανηγύρι από pixel εδώ κι εκεί. Σοβαρά τώρα αγοράσατε αυτό το πράγμα?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Getta Robo είπε:
Φυσικα, θα ηταν εξαιρετικα αδικο να μιλησω για παιχνιδια-σταθμους οπως τα Mario και Sonic, αφου και τα δυο μαζι διαμελιζουν το 99% της βιβλιοθηκης της amiga.
Περιμενεις πραγματικα να σε παρω στα σοβαρα γραφοντας αυτο? Για το υπολοιπο σεντονι, πραγματικα θα ντρεπομουν να το γραψω αν ημουν στην θεση σου. Οτι να ναι κυριολεκτικα.
 
mike είπε:
Συνολικα στην Ελλαδα υπηρχαν περιπου 60.000 εως 80.000 χρηστες αμιγκα *. Το ΝΕΣ ειχε λιγοτερες απο 5.000 πωλησεις.
Oρίστε? Από που τα βρίσκετε αυτά τα νούμερα για το NES?

Shinobi είπε:
Σοβαρά τώρα αγοράσατε αυτό το πράγμα?
Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το παιχνίδι αυτό μιας και από fighting έπαιζα μόνο Street Fighter και MK. Αλλά να σε ρωτήσω, θα αγόραζες ποτέ το SF της Amiga (εφόσον δεν είχες την δυνατότητα αντιγραφής)?
 
ASiC είπε:
Μα δεν αντιλεγω σ αυτά που έγραψες. Συμφωνώ απόλυτα. Ίσως έπρεπε να το επισημανω. Με συγχωρεις.Και να πω την αλήθεια δε μου φαίνεται και πολύ για συζήτηση. Απλα αναφερουμε ποσο τέλεια είναι η αμιγκα ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Εγώ δεν θα σου πω ότι είναι τέλεια η αμίγκα...σου εξήγησα όμως το γιατί βλέπεις αυτή την λατρεία από τους 40άρηδες! Όλα είναι θέμα συγκυριών...ρε ... είχαμε την τιμή να την ζήσουμε την εποχή αυτή... αν την είχες ζήσει με τα δικά μας δεδομένα έτσι θα έκανες και εσύ! Αφού δεν την έζησες λογικό να βλέπεις τα πραγματα με την δική σου θεώρηση που επουδενί δεν είναι παράλογη απλά είναι διαφορετική!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το βλέπω και το ξαναβλέπω αυτό το eternal champions, ακόμα και atari st η PC 286 με EGA να έγραφε από κάτω θα το πίστευα. Ω ρε τι πράμα είναι αυτό.

Παιδιά μια συμβουλή πριν ανεβάσετε βιντεάκια για εντυπωσιασμό ψάξτε το πρώτα, τόσο πολύ dithering έχω να δω από την εποχή του amstrad 6128.
 
Πίσω
Μπλουζα