Mike
Για ποια nintendιαση μιλας; amigιαση θες να πεις μαλλον. Ποιες αναλογιες; Απο ποιον; Και ποτε; Πως δηλαδη; Με την amiga που την πουλουσαν που; Στο κεντρο Αθηνα - Θεσσαλονικη και δεκα ρομαντικοι στην υπολοιπη Ελλαδα; Εχεις ιδεα που υπηρχε διαθεσιμο προς πωληση το Nes / Master system και το Snes / Mega Drive; Απο τα λεγομενα σου, μαλλον οχι.
Ποιος εφερε 60.000-80.000 κομματια στην Ελλαδα; Τοσες μερες ρωταω
ποιος στο καλο αντιπροσωπευε την Commodore για περισσοτερους απο εξι μηνες και απαντηση δεν παιρνω.
Για το Nes δεν χρειαζεται να μπω σε καμια προσωπικη επιθεση, ειτε δεν ασχοληθηκες με τον χωρο απο τοτε, ειτε εχεις πλασει μυθοπλαστικα στοιχεια για την δικη σου πραγματικοτητα. Ενημερωτικα, παιζει και να εκανε 5000 πωλησεις το μηχανημα
ΜΟΝΟ απο το Μινιον σε ολη την ζωη του. Αλλα ναι, πως να συγκριθει το Nes που υπηρχε πωληση
παντου, με την amiga που την εβρισκες
κυριως στα απολυτως εξιδικευμενα καταστηματα του κεντρου. Βγαζει απολυτο νοημα κατι τετοιο.
Και γιατι βλεπω ξανα και ξανα το 5% που εβαλες στο Nes και το <10% που εβαλες στην Amiga CD32. Οι κυριοι πωλητες στην Ελλαδα του CD32 απο hardware software ηταν το teleclub και το infoworld. Επειδη συχναζα στο πρωτο, αλλα και επειδη εχω μιλησει με ανθρωπους απο το δευτερο, οι πωλησεις του CD32 ηταν χαλια. Γιαυτο και δεν εβρισκες παιχνιδια πουθενα πολυ γρηγορα. Το που ειχε <10% ποσοστα στην αγορα θα ειναι σε καποιο βιβλιο για ανεκδοτα με βιντεοπαιχνιδια φανταζομαι.
Phil_vr
Συγνωμη κιολας φιλε μου, αλλα συζητω μαζι σου ευθυμα και ας διαφωνω καθετως με αυτο που ισχυριζεσαι (περι κουμπιων συγκεκριμενα) διχως να δυσανασχετω, σεβομενος πληρως το οτι ειναι αποψη σου. Ουτε μειωσα κατηγοροντας τους κατοχους amiga για τιποτα, ουτε ομως κατεκρινα τα λεγομενα σου. Δεν ντρεπομαι για τιποτα απο αυτα που εχω γραψει στο θεμα, λυπαμαι ομως που ο διαλογος σου απεναντι μου αλλα και των κονσολαδων γενικοτερα πηρε προβλητικη και απαξιωτικη χρεια. Τι ακριβως να πω για το Mario World και το Sonic 3; Περαν τη επιτυχιας και αποδοχης τους, επιρεασαν τοσο τις συνεχειες τους, οσο και και ποσα αλλα παιχνιδια. Τι ακριβως επιρεασαν θετικα παιχνιδια-σταθμοι της amiga οπως τα agony και shadow of the beast;
Shinobi
Καλα εδω μιλαμε για την κουλτουρα-προσφορα του elfmania, δεκα-δεκαπεντε ολακαιρα frames per second και κινηση αεροστατου στους χαρακτηρες. Και ασπρομαυρο να ηταν το eternal champions, παλι καλυτερο παιχνιδι θα ηταν. Οπως και παραμενει. Λατρευω παντως οταν διαβαζω για την ανωτεροτητα του ηχου των παιχνιδιων στην amiga, οταν τα μισα της παιχνιδια με καλο ηχο ειτε ειναι κατω του μετριου, και οταν τα αλλα μισα τους λειπει μουσικη η και ειδικα εφφε σε σχεση με τα αντιστοιχα των Snes / Mega Drive. Ευτυχως που δεν ειχαμε τεχνολογικα ανωτερα συστηματα, συγκριση παντα με την amiga, και ειχαμε ΚΑΙ καλα παιχνιδια, ΚΑΙ με καλη μουσικη, ΚΑΙ με ειδικα εφφε.
Τελος, επιλεξτε για ποια amiga μιλαμε.. Εξαρχης ξεκαθαρισα πως μιλαμε για την 500αρα. Τωρα
ξαναπηγε στην 1200αρα. Να βαλουμε και τα Saturn / Nintendo 64 να τελειωνουμε;
Και αφου υπηρξε σαφεις επιτυχια με τις συγκρισεις των
καλυτερων τιτλων της amiga, με
καλους τιτλους των Snes / Mega Drive, θα συνεχισουμε και σημερα, βλεποντας και παλι την ανωτεροτητα των κονσολων μας μπροστα στα ερασιτεχνικου επιπεδου παιχνιδια της amiga.
Teenage mutant ninja turtles - Amiga
https://www.youtube.com/watch?v=3dL8CxwIIss
Μια μεταφορα του πολυ καλου Nes τιτλου. Αν και το υπερμηχανημα amiga ειναι περιπου πενηντα φορες ισχυροτερο απο το ποταπο (και με μολις 5000 πωλησεις στην Ελλαδα συμφωνα με τις φημες!) Nes, καταφερνει να εχει ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ κινηση, καθως και να του λειπουν πολλα ειδικα εφφε απο τον ηχο! Δυστηχως η ανωτερη καρτα ηχου δεν εσωσε την κατασταση ουτε και εδω. Τα γραφικα οντως ειναι καλυτερα απο το Nes, αλλα θυμιζουν περισσοτερο το 8bit pc engine, παρα ενα σοβαρο και ανωτερο υπολογιστη, οπως η amiga.
Teenage mutant ninja turtles: Turtles in time / The hyperstone heist Snes / Mega Drive
Η συνεχεια του πολυ καλου street basketball, ακομα πιο ανανεωμενο. Τεραστιοι χαρακτηρες, αψογη κινηση, ηχος και μουσικη, αφθονο διασκεδαση και γελιο. Εκει που κανεις θα πιστευε πως το 2x2 αρχισε και τελειωσε με το nba jam, το barkel shut up an jam 2 μας διεψευσε ευχαριστα.
Μια ερωτηση προς τους κατοχους και φιλους της amiga. Αφου οντως εχει το μηχανημα καλα παιχνιδια, γιατι επαναλαμβανετε καθε τρεις γραμμες το kick off και κατω του μετριου τιτλους οπως το agony και το shadow of the beast;