Getta Robo
RetroNuts!
- Joined
- 27 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 2.280
- Αντιδράσεις
- 410
Ας πουμε και δυο πραγματα περι παρουσιασεων και περιοδικων και ατομων που παρουσιαζαν. Στην micros / home computers εποχη, οι παρουσιασεις στα παιχνιδια γινονταν κυριως απο παιχνιδια που εστελναν οι εταιρειες, η απο αντιγραφες. Το ιδιο ισχυει και στα μετεπειτα χρονια αλλα ειναι διαφορετικη ιστορια.To ζουμί σε όλη την υπόθεση είναι ότι δεν ξέρεις αν κάποιος reviewer δίκιο ή όχι ή αν όντως έχει δει όλες τις εκδόσεις. Γι αυτό δεν θεωρώ τα reviews καλά sources για συγκρίσεις. Μονο συγκριτικά κοιτάω.
Επι εποχης κασετων ομως, τα πραγματα αλλαζουν. Συνεχιζουν να στελνουν καποια λιγα παιχνιδια οι απειροελαχιστες τοτε εταιρειες, αλλα δυο ηταν οι κυριοι τροποι πλεον. Παιχνιδια που εστελναν τα καταστηματα ειτε με την μορφη "δωρεας" η δανεισμου. Τις περισσοτερες φορες, εγγραφαν στο ιδιο το αρθρο που και πως απεκτησαν το παιχνιδι. Το αλλος τροπος ομως, που αγνοουν πολλοι, ειναι ο εξεις. Γινοταν παρουσιαση, βαση αλλων περιοδικων (πχ οπως εκανε το gamepro απο το αμερικανικο τμημα) η απο ευρωπαικο τυπο οπως εκαναν οι υπολοιποι, η και δελτια τυπου οπως εκανε σιγουρα στο τελος της ζωης του το πρωτο Pixel.
Αυτα περι συντακτων που και καλα τα εχουν ολα και τα παιζουν ολα κτλ. Σιγουρα υπηρξαν καποιοι ελαχιστοι, αλλα ηταν πραγματικα ελαχιστοι. Ολοι οι υπολοιποι δουλευαν με αυτα τα προτυπα. Και οπως καταλαβαινεις, συντακτης που βγαινει και λεει πως τα SF2 / MK2 ειναι αυτουσιες και πετυχημενες μεταφορες απο την Amiga επειδη ετσι το εγραψε, προφανως δεν μιλαμε για αξιολογο και σοβαρο ανθρωπο στο αντικειμενο του. Εδω μπαινουμε και σε ενα αλλο κεφαλαιο, την "στηριξη" συγκεκριμενων εταιρειων σε συντακτες, αλλα ειναι νερα που δεν θελει να εμβαθυνουμε η κοινοτητα και δεν μπορω να γραψω περισσοτερα.
Επισης πολυ καλο κομματι, ο πραγματικος χωρος που καταλαμβαναν τα παιχνιδια σε δισκετες, εναντι των εκδοσεων σε κασετα. Σου λεει ο αλλος βαση απλης λογικης, 4 δισκετες x1mb, αρα χρειαζεσαι 4mb χωρο κασετα για να βγει 1:1 το αποτελεσμα. Οπου και καλα πιστευαν πως τα πετσοκοβαν στις κονσολες.To μέγεθος του rom τι σχέση έχει? Και του Mega CD κάποια παιχνίδια γεμίζουν 500MB αλλα το game είναι μόλις 4-5 και τα υπόλοιπα redbook audio.
Ελα ντε που η πραγματικοτητα διαφερει. Διαφευγει σε πολλους, πως ανακυκλωναν δεδομενα στις δισκετες, προκειμενου να μην φορτωνει ενα παιχνιδι καθε μισο δευτερολεπτο. Οποτε μπορει να υπαρχει πανω απο το 50% του περιεχομενου της προηγουμενης δισκετας, στην επομενη, εστω να τρεχει πιο γρηγορα. Πολυ χαρακτηριστικο παραδειγμα και εδω το SF2, 4 δισκετες στην Amiga, μια κασετα 2mb στο SNES. Οπου στο τελευταιο ειναι απλα ανωτερη εκδοση σε ολους τους τομεις.
Μην επεκταθουμε και σε παραδειγματα οπως το Star Ocean που ειναι 6mb σε συμπιεση. Θα χρειαζοντουσαν 12+ δισκετες για να το παιξουν!
Αναρωτιεμαι παντως, αν οντως υπαρχει λογικος και αντικειμενικος ανθρωπος, που να δει αριστουργηματα οπως το Yoshi's Island η το Super Mario RPG και να αποδεχτει το ποσο εκπληκτικα ομορφα ειναι. Αλλα με Brian the Lion στην εξισωση.. Δυσκολα τα πραγματα. Ειναι δυσκολο να ασχοληθουμε πχ για το Yogi the Bear του SNES η με το A Dinosaur's Tale που ειναι καπως αντιστοιχης εμβελειας.Και πάλι δεν κατάλαβες τι εννοώ με τα "καλύτερα δείγματα". Δεν εννοώ καλύτερα παιχνίδια, εννοώ τα 5-10 με τα καλύτερα ΓΡΑΦΙΚΑ. Kανουμε σύγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών υποτίθεται, όχι γούστου. Δεν είναι δύσκολο να βγάλεις μία λίστα με 5 games που θεωρείς πως έχουν τα καλύτερα γραφικά στην Amiga φαντάζομαι και οι περισσότεροι θα έχουν τα ίδια 2-3 παιχνίδια στην λίστα τους. Φαντάζομαι το Lionheart να το έχουν όλοι στην λίστα.
Παρεπιπτωντος, εδω διαβαζω πως θεωρητικα το SNES μπορει να δειξει ολη την παλεττα του, με τις καταλληλες προυποθεσεις.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video_game_console_palettes#Super_NES_(SNES)