Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

Σας παρακολουθω εδω και 8 σελιδες να "τσακωνεστε" σε μια τελειως ακυρη συγκριση...τι σχεση εχει ενας υπολογιστης με μια κονσολα;

Και ναι η Amiga ηταν πρωτιστως υπολογιστης ασε που στο Ελλαντα καταντησε να χρησιμοποιειται μονο για παιχνιδια.Στο εξωτερικο η ταπεινη Amigoula ειχε απειρες σοβαρες και επαγγελματικες χρησεις...

Ασε που κανεις δεν αναφερει σε τοσες σελιδες ποσο πιο ευκολο ειναι να φτιαξεις κατι που εχει ΜΙΑ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ χρηση απο κατι που εχει 100 χρησεις!Προφανως λοιπον και ηταν ευκολο τοσο για τη Sega οσο για τη Ninty να φτιαξουν τις κονσολες τους να ειναι καλυτερες στα παιχνιδια ποσο μαλλον οταν τις κυκλοφορησαν χρονια μετα την Amiga.

Αλλα ακομα και ετσι οι διαφορες ηταν μικρες ενω σε καποια ειδη παιχνιδιων η Amiga δεν ειχε αντιπαλο!Αυτο απο μονο του τα λεει ολα και προσωπικα για μενα τελειωνει το οποιο θεμα συζητησης που επαναλαμβανω ειναι τελειως ακυρο ετσι και αλλιως...
 
mike είπε:
Για να τελειωνει το θεμα:Η συγκριση εχει δυο τομεις : 1) τα ξερα τεχνικα χαρακτηριστικα. Εκει αναφερουμε τις δυνατοτητες του hardware και μονο, ασχετα με το εαν τελικα δεν το εχει αγορασει κανενας ή δεν υπαρχει κατι να το αξιοποιει (βλεπε ενα γιαπωνεζικο μηχανημα sharp X68000). Εκει τα ξερα στοιχεια λενε οτι η Α500 εχει 4096 χρωματα ταυτοχρονα στην οθονη και αναλυσεις πολυ μεγαλυτερες απο τις κονσολες. Στα επιμερους στοιχεια hardware υπαρχουν και αλλες λεπτομερειες οπως τα sprites, τα agnus/blitter/copper της Α500, το mode7 του SNES κτλ. Τα ιδια ξερα ισχυουν και για τον ηχο (π.χ. τα 4 "μόνο" καναλια ηχου της Α500), τα ιδια ισχυουν για την μνημη (εδω τι να πει κανενας, δεν χωραει συγκριση) και αλλα τετοια. Ολα αυτα δεν εχουν μεγαλη σημασια, για εμενα ειναι ανευ ουσιας γιατι υπαρχει και ο δευτερος τομέας.

2) πως αποδιδουν αυτα τα τεχνικα χαρακτηριστικα. Οσο καλο και και να ειναι το hardware, το software το αποδεικνυει, μπορει να εχεις χειροτερο hardware και τελικα να εχεις καλυτερο αποτελεσμα. Το saturn ηταν τουλαχιστον ισαξιο του ps1 (μαλλον καλυτερο του ps1) και ομως το ps1 γαζωσε σε παιχνιδια. Ετσι και εδω, απλα αναφερουμε οτι στα ξερα χαρακτηριστικα η Α500 ειναι καλυτερη, χωρις αυτο να λεει τιποτα για το τελικο αποτελεσμα και το ποσο καλα ηταν τα παιχνιδια. Αρα φυσικα και δεν μπορεις να πεις οτι η Α500 ειναι καλυτερη απο τις κονσολες "απο τα χαρτια" και μονο.
Θα συμφωνήσω με το post απλά να προσθέσω ότι η παραπάνω μνήμη της Amiga υπάρχει λόγω λειτουργικού. Οι κονσόλες ποτέ δεν χρειάζονταν πολύ ram, μόνο στην τελευταία γενιά έγιναν "άπληστες" λόγω των αδηφάγων (για αυτά που προσφερουν) λειτουργικών που έχουν.
 
Ναι αλλα μην ξεχνας οτι στα περισσοτερα παιχνιδια η Α500 ΔΕΝ χρησιμοποιουσε το λειτουργικο! Για αυτο και ειχε πολυ καλυτερη κατανομη resources απο τα pc.
 
Επειδή η σύγκριση είναι ανεύ όρων και μέτρων, θα αφήσω λίγο το hardware κομμάτι στην άκρη που τόσο καλά αναλύσατε και θα πιάσω τις βιβλιοθήκες. Έχουμε έναν 16-bit home computer απο την μια, και μια 16-bit παιχνιδομηχανή απο την άλλη. Και ερωτώ: Πόσοι απο σας θα αγοράζατε παιχνιδομηχανή για να παίξετε Monkey Island ή Fate of Atlantis? Προφανώς κανένας! Χαχαχαχαχα. Βέβαια θα μου πεις απο την άλλη: Mortal Kombat, Street Fighter II, στην Amιga?? Μπλιάααξξξ!! Ναι αλλά μια δόση μπορούσες να την πάρεις! Με λίγα λόγια μπορεί κανένα μηχανάκι να μην έκανε για allaround gaming, αλλά η Amiga είχε ένα κλικ παραπάνω στο κομμάτι "εκπληρώνω απωθημένα". Και ο λόγος? Αυτή η 880kb δισκέτα που κάποιοι την βρίσκετε πολύ λίγη. Γιατί πολύ απλά την ώρα που εσύ φίλε κονσολά έσκαγες ένα μάτσο λεφτά για να πάρεις το Lemmings και το Turrican σε cartidge, εγώ το αντέγραφα απο τον γείτονα!! :D :D

ΥΓ: Για να μην αναφερθώ σε παιχνίδια όπως Sensible Soccer, Kick Off, Shadow Of The Beast και τόσα άλλα, που η μεταφορά τους στις κονσόλες είναι άστα να πανε...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
gremlinakos είπε:
Για να μην αναφερθώ σε παιχνίδια όπως Sensible Soccer, Kick Off, Shadow Of The Beast και τόσα άλλα, που η μεταφορά τους στις κονσόλες είναι άστα να πανε...
Οπως είπες κι εσύ πριν, όπως μπορούσες να "ριμαδοπαίξεις" Mortal Kombat και Street Fighter στην Amiga έτσι και οι console users μπορούσαν να κάνουν το ίδιο με τα διάφορα μέτρια Amiga ports, αν ήθελαν και αν είχαν ήδη βαρεθεί για κάποιο λόγο να παίζουν τις κατά πολύ ανώτερες εκδόσεις Street Fighter/MK και φυσικά τα ακόμα ανώτερα exclusives στις κονσόλες.

Βέβαια οι πιο πολλές μεγάλες εταιρίες δεν έκαναν ΚΑΝ port τα καλά games των κονσολών στην Amiga οπότε δεν υπήρχε καν η επιλογή να τα παίξεις, έστω και σαν μέτρια ports. Και το φταίξιμο βέβαια πολλοί Amiga users (σε αυτό το topic κιόλας) το ρίχνουν στο ότι τα παιχνίδια "τα αντιγράφανε απο τον γείτονα!!", κάτι που την μία το φωνάζουν περήφανα σαν το τεράστιο Υπερ του συστήματος (λες και οι άλλοι ήταν χαζοί που πλήρωναν για τον κόπο των developers) και την άλλη φταίει που δεν είχαν οι μεγάλες εταιρίες περιθώριο κέρδους... Ετσι είναι η πειρατεία μάγκες, έχει τα καλά της αλλά έχει και τα κακά της.

Εμείς πληρώναμε κύριοι για τα games μας, γι αυτό ήταν και καλύτερα ;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καποια στιγμη παντως θα ηθελα να δω απο κοντα μια amiga .Πριν χρονια ειχα ενα συμμαθητη ο οποιος ηταν ορκισμενος φαν αμιγκα .
 
@ psy_danis : Α καταλαβα γραφεις για την αμιγκα "απο οσο εχεις ακουσει". Οπως και διαφοροι αλλοι εδω μεσα που δεν ειχαν δει ποτε αμιγκα. Οπως ειπε και ενος σοφος :

"δεν περιμενω να καταλαβεις γιατι δεν ησουν εκει".

Και δεν το λεω προσωπικα για εσενα, δεν γινεται να συγκρινεις κατι μετα απο 20 χρονια εαν δεν το εζησες τοτε.

@imgema : καλα παλι επεστρεψες να απαντησεις? δεν βαρεθηκες ακομα ? :)

αυτο που λες ισχυει και αναποδα

Imgema είπε:
Βέβαια οι πιο πολλές μεγάλες εταιρίες δεν έκαναν ΚΑΝ port τα καλά games των κονσολών στην Amiga οπότε δεν υπήρχε καν η επιλογή να τα παίξεις, έστω και σαν μέτρια ports.
δηλαδη και οι μεγαλες εταιριες της αμιγκα δεν εκανα ΚΑΝ port τα καλα παιχνιδια τους, οποτε δεν ειχες επιλογη να τα παιξεις σε κονσολες εστω και σαν μετρια ports. Οπως τα project-X, disposable heroes, agony, assasin, superfrog που εχουν ηδη αναφερθει. Καθε μηχανημα ειχε και καποιος developers που ασχολιοντουσαν περισσοτερο με αυτο.
 
mike είπε:
καλα παλι επεστρεψες να απαντησεις? δεν βαρεθηκες ακομα ? :)
Mike αυτό το topic δημιουργήθηκε από εμένα και εσένα ουσιαστικά. Είναι δικό μας παιδί. Να μην το υποστηρίξουμε? (Εχω την εντύπωση πως αυτό που μόλις έγραψα ακούγεται ΠΟΛΥ λάθος :p )

mike είπε:
αυτο που λες ισχυει και αναποδα δηλαδη και οι μεγαλες εταιριες της αμιγκα δεν εκανα ΚΑΝ port τα καλα παιχνιδια τους, οποτε δεν ειχες επιλογη να τα παιξεις σε κονσολες εστω και σαν μετρια ports. Οπως τα project-X, disposable heroes, agony, assasin, superfrog που εχουν ηδη αναφερθει.
Το ξέρω. Η διαφορά όμως είναι ότι δεν βγάλαμε συμπέρασμα γιατί δεν βγήκαν αυτά τα παιχνίδια στις κονσόλες. Κάποιοι είπαμε ότι απλά είχαμε καλύτερα exclusives οπότε δεν χρειαζόμασταν Amiga games (με το οποίο εγώ συμφωνώ). Ενώ για το αντίστροφο βγάλαμε συμπέρασμα και αυτό ήταν η πειρατεία. Με αυτό συμφώνησαν οι περισσότεροι. Και επειδή ο φίλος που απάντησα έδωσε την πειρατεία σαν παράδειγμα ανωτερότητας του μηχανήματος απλά υπενθύμισα ότι λόγω της πειρατείας αυτής δεν βγήκαν όλα αυτά τα καλά παιχνίδια των κονσολών στην Amiga άρα δεν μπορούμε να λέμε ότι η πειρατεία στη Amiga ήταν μόνο για καλό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσαμε να κατατάξουμε στα "υπέρ" την πειρατεία... Έ ρε βούρδουλας που μας χρειάζεται...
 
ASiC είπε:
Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσαμε να κατατάξουμε στα "υπέρ" την πειρατεία... Έ ρε βούρδουλας που μας χρειάζεται...
Κι όμως δεν είναι καθόλου έτσι.. φαντάσου ένα μηχάνημα που μόλις βγαίνει στην αγορά. Για να αγοραστεί το μηχάνημα πρέπει να υπάρχει αρκετό και οικονομικό s/w. Για να υπάρξει αυτό το s/w πρέπει να πουληθούν αρκετά μηχανήματα ώστε να είναι οικονομικά συμφέρουσα η ανάπτυξη του. Ο ρόλος της πειρατείας είναι να σπάσει αυτό τον φαύλο κύκλο.Έτσι τα πρώτα παιχνίδια που σπάνε δημιουργούν τη διαθεσιμότητα software που είναι απαραίτητη για την πώληση του μηχανήματος. Όταν οι πωλήσεις του μηχανήματος είναι πλέον αρκετές, η πειρατεία βλάπτει γιατί δημιουργεί αντικίνητρο στην ανάπτυξη του s/w.
 
Φυσικά και μας χρειάζεται βούρδουλας χαχα! Δεν ξέρω αν είναι πλεονέκτημα ή όχι η πειρατεία , αλλα αν δεν υπήρχε όσον αφορά την Amiga στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν ξέρω ποιά θα ήταν ακριβώς η τύχη της τότε, σαν gaming computer. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε την (επιτηδευμένη για μένα) τσιπαρισμένη επιτυχία των psx Και ps2 της Sony. Κάμια απο τις 2 κονσόλες δεν στερειται απο τίτλους, ίσα ίσα. Γιατί πως να το κάνουμε, κάθε μαγνητικό και οπτικό μέσο αποθήκευσης ήχου ή δεδομένων, έχει κατασκευαστεί με την ιδιότητα να αντιγράφεται ή και να διαγράφεται. Κόντρα στην ιστορία θα πάμε ??

Φίλε μου Imgema θα σου το θέσω αλλιώς μιας και μιλάμε για 20 χρόνια πίσω και είχαμε την αθώα ματιά του πιτσιρικα: Φυσικά και δεν είναι παράδειγμα ανωτερότητας η πειράτεια. Η <<ευελιξία>> της Amiga όμως και η αρχιτεκτονική της είναι παραδείγματα ανωτερότητας. Ε μέσα στην <<ευελιξία>> που λέω, είναι και η δυνατότητα αντιγραφής δισκετών :p
 
ChrisTOS είπε:
Κι όμως δεν είναι καθόλου έτσι.. φαντάσου ένα μηχάνημα που μόλις βγαίνει στην αγορά. Για να αγοραστεί το μηχάνημα πρέπει να υπάρχει αρκετό και οικονομικό s/w. Για να υπάρξει αυτό το s/w πρέπει να πουληθούν αρκετά μηχανήματα ώστε να είναι οικονομικά συμφέρουσα η ανάπτυξη του. Ο ρόλος της πειρατείας είναι να σπάσει αυτό τον φαύλο κύκλο.Έτσι τα πρώτα παιχνίδια που σπάνε δημιουργούν τη διαθεσιμότητα software που είναι απαραίτητη για την πώληση του μηχανήματος. Όταν οι πωλήσεις του μηχανήματος είναι πλέον αρκετές, η πειρατεία βλάπτει γιατί δημιουργεί αντικίνητρο στην ανάπτυξη του s/w.
Με λίγα λόγια θεωρείς την ΚΛΟΠΗ και την ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ μέρος του υγιούς επιχειρείν... Μάλιστα...

Το να βγει εξ αρχής ένα μηχάνημα στην αγορά με σωστό, ποιοτικό software και λογική τιμή, το αποκλείουμε εντελώς, έτσι;
 
Δεν νομιζω οτι επικροτει την κατασταση,απλα αναφερει πως λειτουργει το συστημα.
 
Imgema είπε:
Κάποιοι είπαμε ότι απλά είχαμε καλύτερα exclusives οπότε δεν χρειαζόμασταν Amiga games (με το οποίο εγώ συμφωνώ).
Θες να γινω αντιδημιουργικος: και η amiga ειχε τα δικα της exclusives και οι amiga users δεν χρειαζονταν τις κονσολες (με το οποιο εγω συμφωνω).

Οτι και να γραψεις, οτι και να γραψω, η απαντηση ειναι απλα μια "αλλαγη" της λεξης "κονσολα" με την λεξη "αμιγκα" αλλα και το αντιθετο φυσικα. Δεν βγαζει πουθενα.

Τωρα η πειρατεια ειναι αλλο θεμα. Πρεπει να ξεκινησει να πιαστει το θεμα απο την αρχη, στο πρωτο μισο της δεκαετιας του '80 και φυσικα στα τοτε κραταια 8μπιτ home. Απο εκει θα ελεγα συνεχιστηκε στην Α500, η Α500 ηταν η λογικη συνεχεια των amstrad/C64/atari/spectrum και υπηρξε συνεχεια και στα pc. Αντιθετα η πειρατεια στις κονσολες δεν υπηρχε (οχι διαδεδομενα), αλλωστε σε αυτο βασιστηκαν πολλοι κατασκευαστες software και το πρωτο μηχανημα με τρελη πειρατεια ηταν το ps1, πολλα-πολλα χρονια μετα τις πρωτες κονσολες. H πειρατεια δεν εχει καποιο στανταρντ, γιατι πως εξηγουνται οι 10 εκ. πωλησεις του FF7 οταν ολοι μπορουσαν να το παρουν αντεγραμμενο?
 
mike είπε:
Θες να γινω αντιδημιουργικος: και η amiga ειχε τα δικα της exclusives και οι amiga users δεν χρειαζονταν τις κονσολες (με το οποιο εγω συμφωνω).Οτι και να γραψεις, οτι και να γραψω, η απαντηση ειναι απλα μια "αλλαγη" της λεξης "κονσολα" με την λεξη "αμιγκα" αλλα και το αντιθετο φυσικα. Δεν βγαζει πουθενα.

Τωρα η πειρατεια ειναι αλλο θεμα. Πρεπει να ξεκινησει να πιαστει το θεμα απο την αρχη, στο πρωτο μισο της δεκαετιας του '80 και φυσικα στα τοτε κραταια 8μπιτ home. Απο εκει θα ελεγα συνεχιστηκε στην Α500, η Α500 ηταν η λογικη συνεχεια των amstrad/C64/atari/spectrum και υπηρξε συνεχεια και στα pc. Αντιθετα η πειρατεια στις κονσολες δεν υπηρχε (οχι διαδεδομενα), αλλωστε σε αυτο βασιστηκαν πολλοι κατασκευαστες software και το πρωτο μηχανημα με τρελη πειρατεια ηταν το ps1, πολλα-πολλα χρονια μετα τις πρωτες κονσολες. H πειρατεια δεν εχει καποιο στανταρντ, γιατι πως εξηγουνται οι 10 εκ. πωλησεις του FF7 οταν ολοι μπορουσαν να το παρουν αντεγραμμενο?
Οταν εχεις ομως αποκλειστικους τιτλους επιπεδου Fire+Ice, Superfrog και Brian the Lion, ενω απο την αλλη οχθη υπαρχουν τα Sonic, Donkey Kong Country και Mario World, υπαρχει ενα πολυ σοβαρο ζητημα διαφορας ποιοτητας και επιπεδου. Γιαυτο και μαλλον εμεις οι "κονσολαδες" γελαμε καθε φορα που αναφεροντε οι αποκλειστικοτητες της Amiga σε καποια ειδη παιχνιδιων οπου κακα τα ψεματα, "δεν το ειχε". Σε αντιθεση φυσικα με τα Mega Drive / Snes.

Επισης υπαρχει πολυ μεγαλη διαφορα του αγοραζω δυο αγραφες δισκετες και αντιγραφω ενα παιχνιδι Amiga, απο το να αντιγραψεις ενα παιχνιδι Ps1. Απο την τιμη του αγραφου cd, μεχρι τον τροπο εγραφης, το κλειδωμα και τοσα αλλα.

Εσυ οταν ηθελες να αντιγραψεις κατι σε Amiga, εκανες τα παραπανω. Για να αντιγραψεις CD εν ετη 1997 επρεπε να ησουν το λιγοτερο προνομιουχος για να εχεις ολο τον απαραιτητο εξοπλισμο κτλ.

Παρεπιπτωντος, το Final Fantasy VII πουλησε παντου εκτος απο τους ψαγμενους rpgαδες. Ηταν και το πιο διαφημιζομενο και προβαλομενο παιχνιδι της εποχης του, εξου και οι πολυ μεγαλες πωλησεις του. Και σε αντιθεση με τις περισσοτερες χωρες του κοσμου, η πειρατεια εξω ειναι σοβαρο ζητημα και δεν το παιρνουνε στο χαλαρο οπως γινοταν και γινεται εδω.

Χωρια βεβαια οπου την Amiga στα παιχνιδια δεν την πηρανε στα σοβαρα ουτε το αφοσιωμενο κοινο της. :)
 
Το να πας στο πειρατη και να αγορασεις 10 δισκετες αμιγκα ειναι ακριβως το ιδιο με το να πας στον πειρατη να αγορασεις 10 γραμμενα CD.

Τα αυθεντικα παιχνιδι αμιγκα δεν αντεγραφοντουσαν, μεταξυ φιλων αντεγραφοντουσαν μονο τα πειρατικα, αρα παλι καποιος επρεπε να ειχε παει σε πειρατη.

Τωρα για τα exclusive δεν χρειαζεται να σου απαντησω, και εμεις το ιδιο και καλυτερα γελαμε με "αποκλειστικα" revolution-x , lethal enforcers κτλ

Εαν δεν σου αρεσει το fire&ice (τυχαιο ονομα) γουστα ειναι αυτα, και σε καποιον αλλον δεν αρεσει το mario, με το ζορι θα του πεις τι του αρεσει?
 
ASiC είπε:
Με λίγα λόγια θεωρείς την ΚΛΟΠΗ και την ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ μέρος του υγιούς επιχειρείν... Μάλιστα... Το να βγει εξ αρχής ένα μηχάνημα στην αγορά με σωστό, ποιοτικό software και λογική τιμή, το αποκλείουμε εντελώς, έτσι;
Εγώ μπορεί να θεωρώ το κλειστό λογισμικό ΗΘΙΚΑ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ και τους πειρατές ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ του. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Η πειρατεία είναι μέρος του παιχνιδιού και το σύστημα λειτούργησε κάπως έτσι.

 
ChrisTOS είπε:
Εγώ μπορεί να θεωρώ το κλειστό λογισμικό ΗΘΙΚΑ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ και τους πειρατές ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΕΣ του. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Η πειρατεία είναι μέρος του παιχνιδιού και το σύστημα λειτούργησε κάπως έτσι.

Είδαμε και που κατάντησαν οι υπολογιστές βάση αυτού του συστήματος...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εκεινη την εποχη τα πραγματα ηταν πολυ διαφορετικα στο θεμα πειρατεια.

1) Δεν υπηρχε τοσο ευκολη προσβαση σε απειρο αυθεντικο s/w. Ο πειρατης ειχε πραγματικα "τα παντα" και ηταν κοντα στο σπιτι σου. Αντιθετα τα computer shops ηταν μακρυα και δεν ειχαν ολο το software.

2) ειμαστα μικροτεροι σε ηλικια και επισης τα χρηματα εκεινη την εποχη ξοδευοντουσαν πιο δυσκολα, οχι οπως με τον σημερινο υπερκαταναλωτισμο. Δεν εφταναν να παρεις αρκετα παιχνιδια σε κονσολες ή αυθεντικα για υπολογιστες.

3) ηταν διαδεδομενο και ολοι το θεωρουσαν "λογικο" να αντιγραφουν

4) η επιλογη του hardware συνηθως ειχε να κανει και με το εαν ειχε δυνατοτητα αντιγραφης. Ετσι οταν ειχες ps1 θεωρειτο "βλακεια" να αγοραζεις αυθεντικα ενω μπορουσες να παιζεις αντιγραφα.

5) δεν υπηρχε περιπτωση να κλαψεις τα χρηματα σου για αγορα αυθεντικου παιχνιδιου που ηταν μαπα ή απλα δεν αρεσε σε εσενα

Ετσι εκεινη την εποχη εγω αγορασα αμιγκα για ειχε αντιγραμμενα παιχνιδια (ολοι ελεγαν "σιγα μην δωσω τοσο λεφτα για ενα παιχνιδι) και μετα αγορασα ps1 για τον ιδιο λογο. Δεν αγορασα ουτε ενα αυθεντικο παιχνιδι αμιγκα, για πολλους λογους.

Τωρα τα πραγματα εχουν αλλαξει, εμενα η αποψη μου τωρα ειναι "αντεγραψε οσο παιχνιδια θες, και εαν σου αρεσει καποιο αγορασε το για να επιβραβευεις τους δημιουργους". Ετσι τωρα εχω αγορασει αυθεντικα παρα πολλα παιχνιδια αμιγκα που μου αρεσαν τοτε.
 
mike είπε:
Ετσι εκεινη την εποχη εγω αγορασα αμιγκα γιατι ειχε αντιγραμμενα παιχνιδια (ολοι ελεγαν "σιγα μην δωσω τοσο λεφτα για ενα παιχνιδι) και μετα αγορασα ps1 για τον ιδιο λογο. Δεν αγορασα ουτε ενα αυθεντικο παιχνιδι αμιγκα, για πολλους λογους.
Δηλαδή εσύ ο ίδιος μας λες τώρα ότι επέλεξες Amiga όχι για τα παιχνίδια που είχε αλλά γιατί είχες ευκολότερη πρόσβαση σε αυτά. Δεν ξέρω, εγώ διαλέγω το μηχάνημα σύμφωνα με τους τίτλους που έχει. Πρώτα κοιτάω ποιο μηχάνημα έχει τα καλύτερα για μένα games και μετά αγοράζω. Γι αυτό αποφεύγω να αγοράζω από πολύ νωρίς ένα καινούριο μηχάνημα. Στην τελική προτιμώ να παίξω ένα παιχνίδι που μου αρέσει πολύ παρά 10 που απλά σκοτώνω την ώρα μου.

Στην ουσία είναι σαν να μας λες ότι αν το MD/SNES είχαν τελικά πειρατεία (και η Amiga όχι) θα επέλεγες αυτά, θα τα συνήθιζες και τώρα θα έλεγες για Μario/Sonic/Metroid ή θα μίλαγες για shootemups όπως τα Thunderforce, Ranger X κλπ και θα γέλαγες κι εσύ με τα Fire&Ice και Superfrog. Εγώ όμως είχα ήδη δει πολλά games σε Amiga και 16bit κονσόλες και μετά έκανα την επιλογή μου, η οποία βασίστηκε καθαρά σε ποια games μου άρεσαν περισσότερο.

Το ζητούμενο (για μένα τουλάχιστον) δεν είναι με ποιο μηχάνημα είχες πιο πολλά παιχνίδια αλλά ποιο είχε τα πιο καλά. Ποιότητα>Ποσότητα. Θες να μας πεις ότι επέλεξες Amiga χωρίς να ξέρεις αν τα παιχνίδια που έχει είναι τα καλύτερα για σένα, μόνο και μόνο γιατί θα τα έπαιρνες τσάμπα και στο τέλος "έτυχε" να είναι και τα καλύτερα?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα