Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

Προσωπικά είχα αγοράσει αρκετά παιχνίδια (γύρω στα 15) για Amiga αλλά και πάρα πολλά (40 κάπου εκεί) σε Amstrad 6128 που είχα παλιότερα, όπως και σε pc, ps2 και psp, και σήμερα ακόμη αγοράζω που και που κανένα καλό παιχνιδάκι σε android. Γιατί αν δε στηρίξεις το δημιουργό θα σταματήσει να βγάζει παιχνίδια στο φορμάτ που έχεις απλό είναι, όπως έγινε και με την amiga άλλωστε.
 
@ imgema : οταν πηρα την αμιγκα δεν ειχαν βγει τα περισσοτερα απο τα καλα παιχνιδια της, ουτε καν κυκλοφορουσαν επισημα οι 16μπιτ κονσολες και δεν μπορουσες να τις αγορασεις. Η επιλογες τοτε ηταν amiga ή atari ή pc ή 8μπιτ home. Απο κονσολες τα nes (ανεπισημα και με ελαχιστες ευκαιριες να τα βρεις) και το master system, αλλα και το gameboy που τελικα αγορασε ο αδερφος μου. Ομως σαν βασικα αγορα δεν θα επερνα ποτε μια κονσολα, γαιτι με τον υπολογιστη εκανες και κατι πιο σοβαρο. Και οτι μπορουσα να αντιγραψω τα ηδη υπαρχονται παιχνιδια ΝΑΙ ηταν πολυ σημαντικο.

Μετα εγινε το μπαμ και βγηκαν τα κορυφαια παιχνιδια για Α500, εγω την ειχα παρει με rainbow island, parasol stars, golden axe (κορυφη!) και αλλα 7 παιχνιδια που δεν επαιζαν, γιατι στην προσφορα ελεγε "με 10 παιχνιδια δωρο" εννουσε αυθεντικα, αλλα εμενα με ειδαν μικρο και ασχετο και μου εδωσαν 10 αντιγραμμενες δισκετες! Ακομα και τα computer shop εδιναν επισημα αντεγραμμενες δισκετες! Και το PS1 το πηρα ΚΥΡΙΩΣ γιατι ειχε δυνατοτητα αντιγραφης. Εγω διαφερω απο εσενα, προτιμουσα τοτε να εχω 100 τιτλους και να τους παιξω ολους, ωστε να βρω τι αρεσει ΣΕ ΕΜΕΝΑ (και καποια κρυμμενα διαμαντια) παρα να παω και να παρω το "φοβερο" donkey που ολοι ελεγαν (αργοτερα) για αυτο. Και εαν δεν μου αρεσε ΕΜΕΝΑ ?

ΤΕΛΙΚΟ ΠΟΣΤ :





Δεν μπορει να βγει ακρη στη συγκριση.


1) στο software δεν βγαινει ακρη γιατι ειναι καθαρα υποκειμενικο τι αρεσει στον καθενα. Εαν εμενα μου αρεσει φανατικα το mario και υποθετικα το SNES ειχε μονο το μαριο και κανενα αλλο παιχνιδι, οσα φοβερα exclusive του md και να ελεγες, εγω δεν θα σου απαντουσα οτι "μαριο δεν εχει, εγω αυτο θελω"? Αρα τα exclusive εχουν σχεση με την υποκειμενικη βαθμολογιση και εγω προσωπικα προτιμω το disposable heroes απο το mario, δεν αλλαζεις μια προσωπικη αποψη.



2) στο hardware μπορει να γινει μια "αντικειμενικη" συγκριση, με αριθμους οπως αριθμος χρωματων κτλ αλλα δεν μπορει να αποτελει κριτηριο μονο το hardware, γιατι ετσι θα ηταν πολυ καλυτερη κονσολα το Jaguar απο το SNES ! Αρα ναι μεν στους αριθμους ειναι μαλλον καλυτερη η αμιγκα, αλλα δεν λεει απολυτως τιποτα αυτο.



3) ολα τα υπολοιπα, πειρατεια, joystickVSjoypad, τιμες software, περιφερειακα, επεκτασεις κτλ ειναι μαλλον δευτερευοντα εφοσον ειχες ηδη διαλεξει τι θα παρεις, εαν θες να παιξεις sonic δεν σε νοιαζουν αυτα, για αυτο και εγω πηρα MD για να παιζω NBA JAM, δεν θα κοιταγα εαν το χειριστηριο εχει 3 κουμπια ενω του SNES εχει 6.


 


Αρα
ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΚΡΗ :wink:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nα ρωτήσω κάτι; Γιατί γελάτε οι κονσολάδες με το superfrog (ή με την enhanced έκδοση για cd32);

Εγώ το θεωρούσα και το θεωρώ ακόμα πολύ καλό πλάτφορμ παιχνίδι, ανεξαρτήτως αν στις κονσόλες υπάρχουν καλύτερα ή όχι!
 
Να σου πω εγω : ο καθενας γελαει με οτι θελει, καλιστα και εσυ μπορει να γελας με το donkey kong, το mario και το sonic, προσωπικη αποψη ειναι, δεν μπορει να σου πει κανενας τιποτα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Να σου πω εγω : ο καθενας γελαει με οτι θελει, καλιστα και εσυ μπορει να γελας με το donkey kong, το mario και το sonic, προσωπικη αποψη ειναι, δεν μπορει να σου πει κανενας τιποτα.
Ειπες πριν τελικο ποστ Μιχαλη...Μη ξανακυλας....
 

εγώ δεν βλέπω κάτι το αστείο εδώ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο κοσμος τεινει να γνωριζει την προσφορα της Amiga στον ευρυτερο χωρο των παιχνιδιων. Εχει καλα shooters, point & click / text / graphic adventures, puzzles και rpgs. Με αυτα καθιερωθηκε και με αυτα ασχολουντε οι παιχνιδαδες που τους ενδιαφερει να δουνε τα καλα και ποιοτικα παιχνιδια της.

Οι φιλοι και υποστηρικτες του μηχανηματος, δεν φαινεται ομως να πολυαποδεχοντε οτι σε πολλα (αν οχι αλλα περισσοτερα) ειδη παιχνιδιων, η Amiga ηταν κοντα στο πατο.

Να δεχτω οτι για να παρεις μια Amiga η καποιο αλλο μηχανημα τωρα επρεπε να φτυσεις αιμα. Δεκτο και πληρως κατανοητο. Αλλα οταν βλεπω τωρα σχολια τυπου "η Amiga εκανε τα παντα τελεια δεν ειχε ποτε πουθενα προβλημα ολα ηταν τελεια" με παραξενευει πολυ θα ελεγα.

Ποιο Superfrog ρε παιδια; Και ποιο Fire+Ice; Καλα παιχνιδια με τι γνωμωνα; Τα απλοικα και προιμα παιχνιδια που γνωρισανε πολυ πχ στον Spectrum; Να πω ενταξει, αυτο ειχατε αυτο ξερατε αυτο προτιμουσατε, αλλα απο την στιγμη που και καλυτερα παιχνιδια υπηρχαν απο τοτε, και προσβασιμα ητανε και ειναι τωρα, πως να γινει συγκριση; Πρεπει να το ειχα αναφερει στο προηγουμενο θεμα, το μεγαλυτερο προβλημα της Amiga ηταν το ιδιο το "αφοσιωμενο" κοινο της. Διαβαζω τον τελευταιο μηνα κριτικες της τοτε και τωρα εποχης, και παιζω Amiga παιχνιδια και ωρες και στιγμες νομιζω πως καποιοι κατεβηκαν απο αλλο πλανητη.

Πχ μια απο τις (τοτε) κλασικες διαμαχες, ηταν ( και ειναι; ) το Golden Axe. Αν και ο πλανητης Γη ειναι σε αρμονια με την πραγματικοτητα, δηλαδη το οτι η τοτε καλυτερη οικιακη εκδοση ηταν του Mega Drive, υπαρχουν ακομα ορδες γραφικων ανθρωπων, οπου θεωρουνε την εκδοση της Amiga καλυτερη.

επειδη... εχει καλυτερη μουσικη...

Εγω θυμαμαι να παιζω Golden Axe με τρια πληκτρα (αλμα, μαγεια, σπαθι/τσεκουρωμα), να εχω κουμπι και για την παυση, καθως και την αγνωστη λειτουργια, το πανω () να μπορει να σου αλλαζει το επιπεδο μεσα απο το ψευδοτριδιαστατο περιβαλλον, αντι να λειτουργει ως καποιο απο τα αλλα τρια πληκτρα ταυτοχρονα, οπως φανταζομαι γινεται στην Amiga.

Αλλα ενταξει, εσεις φανταζομαι οτι ακουγατε την μουσικη του παιχνιδιου, και λεγατε "μα τι ωραια μουσικη εχει η εκδοση της Amigaς", το παιχνιδι καθεαυτου μαλλον ηταν δευτερευον υποθεση.

Οντως υπαρχει γουστο και επιλογη του καθενως στα παιχνιδια και οχι μονο. Υποκειμενικα ο καθενας παιζει οτι του αρεσει, αντικειμενικα υπαρχουν καλα, μετρια, και οχι και τοσο καλα παιχνιδια. Αν ειναι δυνατον να υπαρχει το Bubba 'n' stix σε καποια λιστα με "καλα" παιχνιδια........ Θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε στο τελος...
 
Κοίταξε, αγαπητέ Getta Robo...

...όσον αφορά στο Golden Axe -και σε πολλά άλλα arcades της γενιάς 68000- την καλύτερη σπιτική έκδοση στην Ελλάδα, την πρωτοείδαμε το 1990 στην Amiga. Αυτό είναι γεγονός. Γεγονός όπως επίσης είναι, ότι και το Golden Axe του Mega Drive, είναι μακράν αρτιότερο. Αλλά το σπουδαιότερο γεγονός, είναι ότι την περίοδο 1988-1990, Mega Drive βλέπαμε μόνο στα περιοδικά και μας έτρεχαν τα σάλια, να πούμε και την αλήθεια, άλλα μέχρι εκεί. Σποραδικά εμφανιζόταν καμία -πανάκριβη- παράλληλη εισαγωγή, ως επί το πλείστον ασιατικών μηχανημάτων, με ανύπαρκτη υποστήριξη και παιχνίδια.

Πέραν τούτου, το Golden Axe της Amiga, το προγραμμάτισε μία ανεξάρτητη ομάδα, τριών ανθρώπων, για λογαριασμό της άπειρης στα 16bit, Probe, η οποία με τη σειρά της χρησιμοποίησε το δίκτυο διανομής της Virgin Interactive, για την προώθηση και την παραγωγή. Έγινε του deadline το κάγκελο, με λίγα λόγια. Πάλι καλά δηλαδή, που το Golden Axe της Amiga, είναι όπως είναι, διότι θα μπορούσε με αυτές τις συνθήκες, να ήταν και πολύ χειρότερο. Διότι, όπως όλοι ξέρουμε πλέον, σε τέτοιες περιπτώσεις, οι προγραμματιστές των conversion, στην συντριπτική πλειονότητα, δεν είχαν καμία πρόσβαση στον αυθεντικό κώδικα, δεν είχαν καν ένα arcade προσωρινά στην διάθεσή τους, για άμεση σύγκριση και αναφορά. Πήγαιναν οι άνθρωποι στα ουφάδικα με μια τσάντα κέρματα, ένα μπλοκ σημειώσεων, μια φωτογραφική μηχανή, άντε μια κάμερα στην καλύτερη και ένα δημοσιογραφικό μαγνητοφωνάκι και μαζεύαν υλικό για να φτιάξουν το παιχνίδι, που ο άλλος τους ζητούσε να είναι έτοιμο για τις γιορτές. Μιλάμε για μεσαίωνα.

Που να συγκριθεί το παραπάνω θέατρο του παραλόγου, με τους in-house προγραμματιστές της SEGA, το coin-op μπροστά τους διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή σε free play, τον αυθεντικό κώδικα στο χέρι, τα sprites και το animation έτοιμα στο workstation για επεξεργασία κοκ. Τα deadlines, από την άλλη, δεν άλλαζαν και πολύ, αλλά αλλιώς δουλεύεις στην μία περίπτωση και αλλιώς στην άλλη, που μάλιστα έχεις και τον κατασκευαστή του hardware να επιβλέπει και να συνδράμει, διότι το καλό game ήταν και η διαφήμιση του μηχανήματός του, τα ποιοτικά games πουλούσαν το hardware στις κονσόλες. Τουλάχιστον έτσι γινόταν με τους 1st party τίτλους, χωρίς να απέχουν πολύ και οι 3d party, διότι ο Ιάπωνας ήταν επαγγελματίας, στην τέχνη του gaming, σε αντίθεση με τους Ευρωπαίους που τα πράγματα ήταν τελείως χύμα. Στην Amiga ποιος να έκανε quality control, η Commodore; Η πρακτική τότε, ήταν όσο περισσότερο software, τόσο καλύτερα. Ευτυχώς, άλλαξε αυτό, με την έλευση των 16bit κονσολών, αλλά στις τελευταίες γενιές έχουμε κατρακυλήσει πάλι. Ευτυχώς που σώζουν την κατάσταση οι 1st party και exclusive τίτλοι.

Βέβαια, όταν ο προγραμματιστής ήξερε το μηχάνημα και δεν τον έβρισκαν τελευταία στιγμή "για να μας φτιάξει την έκδοση του Exolon" και δεν τον κυνηγούσαν από πίσω οι χαρτογιακάδες, έφτιαχνε αρτιότατα και αξεπέραστα παιχνίδια, όπως την Σκιά του Κτήνους, που αρέσει δεν αρέσει, είχε τεράστιο wow factor, διότι είχε τα 50FPS του, τα 20απλά scrolling του, τη μουσικάρα του, τις γραφικάρες του, τις 128 χρωματάρες του, τις τεράστιες spritάρες του και όλα αυτά τα υπερθετικά, που κανένα άλλο μηχάνημα, της 16bit era, δεν μπόρεσε να αναπαραγάγει έτσι μαζεμένα...
 
Ace εισαι εξαιρετικος στα κειμενα σου και στις αναλυσεις σου, αλλα εδω πεφτεις σε μια διαχρονικη amigoπαγιδα.

Δεν εξεταζω την ιστορικη/παρασκηνιακη αιτιολογια του γιατι καταφερανε να ειναι χειροτερο το Golden Axe στην Amiga. Αν και οντως καλο ειναι να μαθαινουμε και να γνωριζουμε το υποβαθρο πανω στο αντικειμενο που ασχολουμαστε και αγαπαμε, το σημαντικο πραγμα εδω ειναι πως για ακομα μια φορα η Amiga ειχε υποδιεστερη μεταφορα του παιχνιδιου, καθως και ελαχιστοι φαινεται να αποδεχοντε την κατωτεροτητα του παιχνιδιου Golden Axe της Amiga, εναντι της αντιστοιχης Mega Drive εκδοσης.

Μαζι σου, στην Amiga κυκλοφορησε νωριτερα. Και ναι, ειχανε μαλλον μεγαλυτερες δυσκολιες καθολη την διαρκεια δημιουργιας του. Πιθανοτα ειχανε και αρκετες αναποδιες γενικοτερα. Οντως ειχε και καλυτερη μουσικη.

Ωστοσο ομως, ελαχιστοι αποδεχοντε πως η εκδοση του Mega Drive παραμενει ανωτερη. Και ως μεταφορα και ως παιχνιδι και ως συνολο τιτλου. Τι σαλτσες να βαλει κανεις για να αναδειξει την εκδοση της Amiga; Αφου ειναι απλα ανωτερο στο Mega Drive; Και ομως, ειναι παρα πολλοι αυτοι που προφανως βλεπουνε πραγματα που δεν υπαρχουν, και θεωρειται ανωτερη εκδοση για αυτους στην Amiga! Και το λεω αφου διαβαζω αρκετες αγγλοφωνες και τις ελληνοφωνες κοινοτητες για Amiga!

Τωρα για το/τα Shadow of the beast, ειναι ισως η παλαιοτερη διαφωνια μου με τους φιλους του τιτλου και τα εντυπα της εποχης. Ειναι καλογυαλισμενα και εντυπωσιακα ως τιτλοι, αλλα βαρετα και μετρια ως παιχνιδια.

Παρεπιπτωντος, δεν γνωριζω εαν υπηρξαν συλλογοι η και προσπαθειες πανω στη προωθηση και συσταση τοτε συλλογων για την Amiga, αλλα το 80% αν οχι περισσοτερο των Amigaδων τοτε πρακτικα ειχανε το μηχανημα για να παιζουνε Kick-Off και Sensible Soccer, ασχετως των τοσο καλων και αξιολογων παιχνιδιων που ειχε στο συνολο της η Amiga.

Δεν υπηρχε κατι αντιστοιχο στους Mega Drive / Snes κατοχους. Το τοτε συνολο των ατομων που ειχανε τα μηχανηματα, ειχανε κατα πολυ σφαιρικοτερη βιβλιοθηκη και επιλογες στα παιχνιδια. Φυσικα υπηρξαν ατομα που ψαχνοντουσαν με το μηχανημα, αλλα ηταν η συντριπτικη μειοψηφια. Εξου και μεταξυ αλλων οπου τα καταστηματα λειτουργουσανε με αντιγραφα, ο κοσμος πηγαινε για Kick-Off/Sensible Soccer και ελαχιστοι ψαχνοντουσαν περεταιρω.
 
Ace είπε:
έφτιαχνε αρτιότατα και αξεπέραστα παιχνίδια, όπως την Σκιά του Κτήνους, που αρέσει δεν αρέσει, είχε τεράστιο wow factor, διότι είχε τα 50FPS του, τα 20απλά scrolling του, τη μουσικάρα του, τις γραφικάρες του, τις 128 χρωματάρες του, τις τεράστιες spritάρες του και όλα αυτά τα υπερθετικά, που κανένα άλλο μηχάνημα, της 16bit era, δεν μπόρεσε να αναπαραγάγει έτσι μαζεμένα...
Βασικά.... υπήρχαν πολλά παιχνίδια και στις 2 κονσόλες που έφταναν και ξεπερνούσαν αυτά τα γραφικά. Τα 50/60 fps, το multiscroling και τα πολλά sprites δεν ήταν κάτι τόσο εντυπωσιακό για τις κονσόλες και δεν θα δεις κανέναν να μιλάει για αυτά αφού ήταν κάτι δεδομένο. Ακόμα και μέτρια/άγνωστα παιχνίδια στις κονσόλες έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Οσο για το Shadow of the Beast.... Ολο και όλο το παιχνίδι είχε 3-4 πίστες/backgrounds και η μόνη που βλεπότανε ήταν η αρχική με το multiparallax και τα ωραία σχεδιασμένα δέντρα. Οι υπόλοιπες ήταν τελείως αδιάφορες. Δεν είχε καμία σχέση οπτικά με τα Donkey Kong Country (πχ) τα οποία και καλύτερα γραφικά είχαν και πιο καλό animation και πιο πολλά parallax layers και πιο πολύ ποικιλία και οι πίστες ήταν εξίσου όμορφες καθ όλη την διάρκεια του παιχνιδιού.
Καταλαβαίνω τι θες να πεις στο post σου και συμφωνώ μαζί σου αλλά μου το χάλασες στο τέλος :p
 
Ωραια το ακουσαμε και αυτο, εχει καλυτερα γραφικα το donkey απο το SOTB.

Επειδη ειναι δεδομένο οπως λες να εχουν αυτα τα πραγματα οι κονσολες, για αυτο και η εκδοση του SOTB στο MD ηταν τοσο αθλια.

Για το golden axe, καλυτερα να διαβασουν οσοι δεν ξερουν το συγκρητικο εδω μεσα το 2010, οπου καθαρα αντικειμενικα ο ανεξαρτητος και αντικειμενικος συγγραφεας του αρθρου (εγω!) βγαζει καλυτερη την εκδοση του MD, ασχετα πως αναφερει οτι η εκδοση αμιγκα εχει καλυτερο ηχο και ειναι πολυ καλη γενικα.
 
mike είπε:
για αυτο και η εκδοση του SOTB στο MD ηταν τοσο αθλια.
Αντε πάλι, σύγκριση ενός παιχνιδιού που οι Amiga users έχουν σαν κορυφαίο, με ένα κακό port στο MD που κανένας MD user δεν ήθελε να παίξει... Σύγκρινε το με ένα καλό παιχνίδι στο MD αν θες να είναι δίκαιη η σύγκριση.

mike είπε:
Ωραια το ακουσαμε και αυτο, εχει καλυτερα γραφικα το donkey απο το SOTB
Γιατί όχι? Αν εξαιρέσεις το art direction το οποίο είναι θέμα γούστου και λάβεις υπόψιν μόνο τον τεχνικό τομέα (parallax scrolling, χρώματα, sprites, animation, frame rate) που βλέπεις την τεράστια διαφορά? Σίγουρα πάντως το DK έχει περισσότερο animation σε όλα τα sprites. Για μένα ναι, το DKC έχει και καλύτερα γραφικά, όπως και πολλά άλλα games στο MD/SNES. Και μην ξεχνάς ότι το SOTB έχει καλά γραφικά μόνο σε ένα σημείο, το υπόλοιπο παιχνίδι είναι μέτριο οπτικά. Είπαν να βγάλουν ένα graphics demo και μετά λένε, ε, δεν βάζουμε και 2-3 πίστες ακόμα μέσα (και με πιο μέτρια γραφικά) να το πουλήσουμε σαν παιχνίδι?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Ωραια το ακουσαμε και αυτο, εχει καλυτερα γραφικα το donkey απο το SOTB.η εκδοση αμιγκα εχει καλυτερο ηχο και ειναι πολυ καλη γενικα.
Πως ακριβως ειναι πολυ καλη; Με το ενα πληκτρο αντι για τρια; Με τα 10/15 καρε ανα δευτερολεπτο και την αθλια κινηση; Δεν λεω, αν εβγαινε ετσι για Amstrad θα ηταν οντως πολυ εντυπωσιακο, για τα δεδομενα της Amiga μαλλον ομως ειναι πολυ υποδιεστερο. Μεχρι και η εκδοση του Master System καλυτερο παιχνιδι ειναι σε σχεση με της Amiga.
 
Ρε παιδιά μην πιανόμαστε απο τα αποτυχημένα ports, γιατί είναι φάυλος κύκλος. Σ αυτό το θέμα, νομίζω πως όλοι έχουν δίκιο και λόγο να υποστηρίζουν το μηχάνημά τους. Παίξτε το Corsarios part2 σε Amstrad και μετά δοκιμάστε το σε Amiga! Είναι τόσο κακές οι μεταφορές καμια φορά, που ακόμα και 8μπιτοι κοντράροντε στα ίσα με τα μεγάλα 16μπιτα αδερφια τους. Οπότε δεν μπορεις να τα παρεις ως παράδειγμα, για να συγκρίνεις hardware.

Καλά , όσο για την σύγκριση Shadow με Donkey , είναι σαν να συγκρίνουμε Σταυρίδη με Αυλωνίτη!
 
gremlinakos είπε:
Καλά , όσο για την σύγκριση Shadow με Donkey , είναι σαν να συγκρίνουμε Σταυρίδη με Αυλωνίτη!
Ποιο όμως αντιπροσωπεύει τον Σταυρίδη και ποιο τον Αυλωνίτη? Εδώ σε θέλω :p
 
Τεχνικα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο το golden axe. Ουτε στα ηλεκτρονικα ηταν, ουτε στο MD ηταν. Αρα γιατι επρεπε να ειναι στην αμιγκα?

Η εκδοση για amiga ειναι πολυ καλη γιατι ειναι ενα ευχάριστο, ευκολο και διασκεδαστικο παιχνιδι, οπως ακριβως και το coin-op, και επειδη δεν εχει πολλες κινησεις, παιζεται ανετα στην Α500 με 1 κουμπι + 1 ακομα για μαγεια. Δεν εχει τιποτα αξιοσημειωτο τεχνικα γιατι δεν χρειαζοταν.

Και εχει ενα ΤΕΡΑΣΤΕΙΟ υπερ σε σχεση με την εκδοση του MD : δεν εχει τα bug που εχει η εκδοση του MD, που εισαι σε μια ελαφρως μεγαλυτερη αποσταση (χιλιοστα) απο τον αντιπαλο και βλέπεις το sprite σου να ξεκιναει και να εκτελει combo στον αερα !!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδη τοσοι ανθρωποι μεσα στη sega, ουτε ενας δεν το επαιξε? τι αθλιοτητα ειναι αυτη, πατας το fire button, καταφερνεις το πρωτο χτυπημα, συνεχιζει το combo καταφερνεις το δευτερο και μετα ο ηρωας σου χορευει στον αερα και ο αντιπαλος σε κοιταει.... και το χειροτερο μπορει ανετα να σε βαρεσει και εσυ δεν μπορεις να κανεις τιποτα. ΟΚ, εγω προσωπικα δεν εχω προβλημα, εχω μαθει την εκδοση και "κολλαω" πανω στους αντιπαλους, αλλα δεν ειναι λυση αυτη, θα επρεπε να συμβαινει αυτο που συμβαινει στην αμιγκα: α) εισαι αρκετα κοντα και εκτελειται το combo β) δεν εισαι αρκετα κοντα και δεν ξεκιναει το comdo.

Γενικα το gameplay διαφερει πολυ, θα μπορουσα να κανω τεραστεια αναλυση, αλλα στην αμιγκα ειναι πιο ευκολο γιατι εαν μαθεις ενα κολπο μπορεις ξεκινοντας να βαρας εναν αντιπαλο να τον σκοτωσεις, ενω στο MD ειναι πιο σωστο, εαν ξεκινησεις να βαρας εναν αντιπαλο, σε καποια στιγμη θα πεσει και θα απομακρυνθει. Θα σηκωθει και θα ξαναρθει...

Την εκδοση για master system την εχεις παιξει ή απο το μυαλο σου τα εβγαλες? Να σου πω εγω που την εχω λιωσει, οτι για master system ειναι αρκετα καλο παιχνιδι, αλλα οχι και να το συγκρινεις με τις 16μπιτ εκδοσεις. Για πες μου εσυ τι βρηκες καλυτερο στην εκδοση για master system.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Τεχνικα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο το golden axe. Ουτε στα ηλεκτρονικα ηταν, ουτε στο MD ηταν. Αρα γιατι επρεπε να ειναι στην αμιγκα?Η εκδοση για amiga ειναι πολυ καλη γιατι ειναι ενα ευχάριστο, ευκολο και διασκεδαστικο παιχνιδι, οπως ακριβως και το coin-op, και επειδη δεν εχει πολλες κινησεις, παιζεται ανετα στην Α500 με 1 κουμπι + 1 ακομα για μαγεια. Δεν εχει τιποτα αξιοσημειωτο τεχνικα γιατι δεν χρειαζοταν.

Και εχει ενα ΤΕΡΑΣΤΕΙΟ υπερ σε σχεση με την εκδοση του MD : δεν εχει τα bug που εχει η εκδοση του MD, που εισαι σε μια ελαφρως μεγαλυτερη αποσταση (χιλιοστα) απο τον αντιπαλο και βλέπεις το sprite σου να ξεκιναει και να εκτελει combo στον αερα !!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδη τοσοι ανθρωποι μεσα στη sega, ουτε ενας δεν το επαιξε? τι αθλιοτητα ειναι αυτη, πατας το fire button, καταφερνεις το πρωτο χτυπημα, συνεχιζει το combo καταφερνεις το δευτερο και μετα ο ηρωας σου χορευει στον αερα και ο αντιπαλος σε κοιταει.... και το χειροτερο μπορει ανετα να σε βαρεσει και εσυ δεν μπορεις να κανεις τιποτα. ΟΚ, εγω προσωπικα δεν εχω προβλημα, εχω μαθει την εκδοση και "κολλαω" πανω στους αντιπαλους, αλλα δεν ειναι λυση αυτη, θα επρεπε να συμβαινει αυτο που συμβαινει στην αμιγκα: α) εισαι αρκετα κοντα και εκτελειται το combo β) δεν εισαι αρκετα κοντα και δεν ξεκιναει το comdo.

Την εκδοση για master system την εχεις παιξει ή απο το μυαλο σου τα εβγαλες? Να σου πω εγω που την εχω λιωσει, οτι για master system ειναι αρκετα καλο παιχνιδι, αλλα οχι και να το συγκρινεις με τις 16μπιτ εκδοσεις. Για πες μου εσυ τι βρηκες καλυτερο στην εκδοση για master system.
Εκει κλασικα κολατε οι Amigaδες. Οντως δεν εχει τιποτα αξιοσημειωτο στο τεχνικο τομεα, και απλα παραμενει διαχρονικη παιχνιδαρα ως σημερα. Μπορει να μην ειχε 600 χρωματα ουτε πεντακοσια καναλια ηχου αλλα ειναι απο τα παιχνιδια που ανοιξαν το δρομο στο ειδος καθως παιζεται εξαιρετικα ευχαριστα ως και σημερα.

Το γιατι θα επρεπε να ειναι τι στην Amiga ειναι ενα τεραστιο κεφαλαιο. Πιστευω πως οταν δινεις κοντα στις 200.000δρχ για ενα υπερσυστημα, και ενας "ανταγωνιστης" σου, βγαζει ανωτερες μεταφορες με το 1/5 της ιπποδυναμης σου, μαλλον τοτε κατι παει λαθος. Αποψη μου παντα ετσι;

Δεν σχολιαζω για το οτι παιζει ανετα με ενα πληκτρο, αυτο ειναι οξεια Amigaτιαση και απανταται συχνα στους ανα τον κοσμο Amigaδες. Παλι καλα που δεν το επαιζες με mouse ξερω γω.

Α και παρεπιπτωντος, στο Mega Drive εχουνε κυκλοφορησει δυο εκδοσεις του παιχνιδιου, οπου στην εκδοση 1.1 εχουνε διορθωσει τα περισσοτερα προβληματα. Τωρα θα μου πεις γιατι το βγαλανε ετσι. Δεν βαριεσαι, επισης βγαλανε τα Golden Axe 2+3, επισης παιχνιδαρες που δεν ειδε στον υπνο της η Amiga.. Αλλα συγνωμη, ξεχασα πως η Amiga ειχε "αριστουργηματα" επιπεδου Gods.. Οπου και να βγαινανε στα Snes/Mega Drive θα ητανε για να μαζευανε σκονη, εμεις ειχαμε και παιζαμε καλα παιχνιδια βλεπεις.

Για το Master System που λες, εκτος απο οτι εχει τρια πληκτρα, εχει και αλμα, και αλλαζεις θεση μεσα στο χωρο του επιπεδου. Οπως και επισης παιζει πολυ γρηγοροτερα απο της Amiga, πραγμα που του προσθετει κατα πολυ στη διασκεδαση. Και ολα αυτα απο ενα ποταπο Master System εναντιον τωρα του υπερσυστηματος της Amiga...
 
Να πω κι εγώ, μιας και μιλάμε για το Golden Axe, ότι δεν έχω παίξει ούτε την Amiga, ούτε την MD έκδοση. Έχω όμως λιώσει την Arcade έκδοση, μάλιστα ήταν το game το οποίο με έκανε να ασχοληθώ με τα videogames γενικότερα. Απλά δεν μπορώ να φανταστώ με τίποτα μία έκδοση με 1 κουμπί. Ουτε καν το "πάνω" δεν μπορείς να αντικαταστήσεις με το άλμα γιατί είναι παιχνίδι με ισομετρική οπτική οπότε το χρειάζεσαι για να κινηθείς προς τα πάνω προφανώς. Μετά θες ένα κουμπί για τα χτυπήματα και ένα για τα μαγικά. 3 κουπιά minimum, δεν μπορώ να φανταστώ το παιχνίδι να παίζεται σωστά με οτιδήποτε λιγότερο.
 
Imgema είπε:
Ποιο όμως αντιπροσωπεύει τον Σταυρίδη και ποιο τον Αυλωνίτη? Εδώ σε θέλω :p
χαχαχαχαχα με προκαλείς!!

Ααα κι όσο για το golden axe, οι segaδες σαφώς και θα έπρεπε να κοκορεύονται γιατί το εν λόγω game είναι παιδί της sega, αλλά να το βάλουν στην πρώτη γραμμή για να κοντράρουν την amiga version?? Χαχαχαχαχα

Με επιχείρημα τα 3 buttons? Τότε παίξτε sensible soccer σε SNES και MD, επειδή του βάλαν 3 buttons, πλάκα με κάνετε? Επίσης αν δεν κάνω λάθος είναι παραδοσιακά arcade game, γιατί να το παιξουμε κε gamepad, αφού μπορούμε να το παίξουμε με joystick? Για τον ήχο και την παλέτα? Αφήστε το καλύτερα, ούτε για αστείο... :p

ΥΓ: Πέρα απο την πλάκα, εφόσον η amiga εχει ολοκληρο keyboard, ποιο ειναι το πρόβλημα? Για μενα βασίκα μόνο το jump button, τίποτε άλλο..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
gremlinakos είπε:
Με επιχείρημα τα 3 buttons? Τότε παίξτε sensible soccer σε SNES και MD, επειδή του βάλαν 3 buttons, πλάκα με κάνετε?
Nαι αλλά τι σχέση έχει το Golden Axe για το οποίο συζητάμε με το Sensible Soccer? Το ένα είναι παιχνίδι που παίζεται άνετα με 1 κουμπί και το άλλο θέλει 3 κουμπιά για να παιχτεί σωστά ή όπως το σκέφτηκε ο δημιουργός του τέλος πάντων.
 
Πίσω
Μπλουζα