gremlinakos
RetroActive
- Joined
- 28 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 523
- Αντιδράσεις
- 170
Απαντησες μονος σου : η λεξη κλειδι ειναι "φανταστώ". Κρινεις κατι που δεν εχεις παιξει ποτε, βαλτο και παικτο σε πραγματικη αμιγκα σε πραγματικο 1084 μονιτορ και με tomahawk και ελα να μου πεις οτι δεν παιζεται καλα. Επειδη το golden axe ειναι ενα απο πιο αγαπημενα μου παιχνιδια, το εχω λιωσει σε ΟΛΕΣ τις εκδοσεις που υπαρχει, μπορω να πω καλυτερα απο τον καθενα τι ισχυει για αυτο. Στην αμιγκα το οτι κανεις αλμα με το "πανω+fire" δεν εχει καμια απολυτως επιδραση στο gameplay, εαν σκεφτεις λογικα θα το καταλαβεις, δεν μπορεις ταυτοχρονα να κινησε επανω και να κανεις αλμα, ακομα και με 3 κουμπια να το παιζεις, αρα δεν χανεις καποια κινηση με το πανω+fire. Θες να κατσω να σου αναλυσω λεπτομερειες για το gameplay, οπως οτι στο MD ξεκινοντας ενα combo ο ηρωας ακινητοποιειται, ενω στην αμιγκα μπορεις αναμεσα σε combo ή ακομα και οταν σε βαρανε να ριξεις ακομα και μαγεια? δεν λεω οτι ειναι καλυτερο σε αμιγκα, ειναι ομως διαφορετικο. Δεν θες και δεν χρειαζεται να μπουμε σε τετοιες λεπτομερειες, αρκει να με πιστεψεις οτι το παιχνιδι παιζεται ανετα σε αμιγκα χωρις το παραμικρο προβλημα στο gameplay λογω του κουμπιου.Imgema είπε:Να πω κι εγώ, μιας και μιλάμε για το Golden Axe, ότι δεν έχω παίξει ούτε την Amiga, ούτε την MD έκδοση. Έχω όμως λιώσει την Arcade έκδοση, μάλιστα ήταν το game το οποίο με έκανε να ασχοληθώ με τα videogames γενικότερα. Απλά δεν μπορώ να φανταστώ με τίποτα μία έκδοση με 1 κουμπί. Ουτε καν το "πάνω" δεν μπορείς να αντικαταστήσεις με το άλμα γιατί είναι παιχνίδι με ισομετρική οπτική οπότε το χρειάζεσαι για να κινηθείς προς τα πάνω προφανώς. Μετά θες ένα κουμπί για τα χτυπήματα και ένα για τα μαγικά. 3 κουπιά minimum, δεν μπορώ να φανταστώ το παιχνίδι να παίζεται σωστά με οτιδήποτε λιγότερο.
Το οτι γενικα ενα παιχνιδι παιζεται και "συμβιβαστικα" με λιγοτερα κουμπια δεν σημαινει οτι δημιουργει προβλημα, απλα οτι θα ηταν καλυτερο να παιζεται με περισσοτερα. Αυτο ισχυει οπως εγραψα πολυ πριν για το SF2 αλλα δεν ισχυει για το golden axe που παιζεται απροβληματιστα και το ιδιο.gremlinakos είπε:Πάντως αυτός εδώ, δεν νομίζω να είχε πρόβλημα: http://www.youtube.com/watch?v=401n2CDGY1E
Οχι μονο συνεχιζω αλλα δεν εχω και προβλημα, ειπαμε προσωπικα γουστα ειναι αυτα, τι να πω εγω στον imgema ποιο παιχνιδι θα του αρεσει? Αλλο πραγμα ομως "εγω προτιμω το ταδε", αλλο πραγμα "ειναι καλυτερο το ταδε". Για τι ειναι καλυτερο? γιατι μου αρεσει εμενα και εσενα?Και τα δυο αυτα παιχνιδια δεν συγκρινονται για το λογο οτι εχουν βγει σε πολυ διαφορετικες περιοδους, το SOTB κυκλοφορησε 5 χρονια πριν το DK.Hellraiser είπε:Πραγματικα ρε Μιχαλη μετα τη συγκριση του γοριλα με το επικο Shadow of the beast συνεχιζεις τη συζητηση;
Εισαι ηρωας φιλαρακο....
Αναρωτηθηκες ομως γιατι το SOTB εμεινε στην ιστορια και θεωρειται πιο σημαντικο απο "τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τόσα άλλα" που αναφερεις?ASiC είπε:Εντάξει, καλό χρυσό και με φοβερό wow factor το shadow of the beast και πολλά άλλα. Να πω την αμαρτία μου όμως, τα platforms και τα fighting στην amiga μου φαινόταν σαν 2ης διαλογής...
Όσο τα strategy, rpg και adventures ήταν φανταστικά, στα platforms & fighting κάπου το έχανε. Δε λέω οτι δεν είχε παιχνιδάρες. Απλά κάτι τους έλειπε...
Εγώ πιστεύω οτι έχει να κάνει με το budget που που είχαν οι προγραμματιστές σε κάθε πλατφόρμα.
Πραγματικά, όσο καλό και να είναι το beast, απέναντί του στέκεται περήφανα τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τόσα άλλα και χωρίς έναν κουβά custom chips...
Μήπως επειδή το sotb ήταν η αποκορύφωση της amiga και, λογικό είναι, να μην το αφήνουν οι οπαδοί της να ξεχαστεί; Ποιος το θεωρεί πιο σημαντικό απο αυτά που ανέφερα; Οι αμιγκάδες;mike είπε:Αναρωτηθηκες ομως γιατι το SOTB εμεινε στην ιστορια και θεωρειται πιο σημαντικο απο "τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τόσα άλλα" που αναφερεις?
Να ρωτήσω, γιατί όχι? Τι παραπάνω έχει το SOTB από το DKC και "δεν χωράει συζήτηση"? Ενημερώστε μας για να καταλάβουμε...Hellraiser είπε:Πραγματικα ρε Μιχαλη μετα τη συγκριση του γοριλα με το επικο Shadow of the beast συνεχιζεις τη συζητηση;
Δηλαδή για να καταλάβω... Κινούμαι προς τα πάνω και συναντώ έναν εχθρό και θέλω να τον βαρέσω. Αν όμως ήδη κινούμαι προς τα πάνω (άρα έχω πατημένο το πάνω) και πατήσω το fire να βαρέσω αυτός αντί να βαρέσει θα πηδήξει? Η θα πρέπει να σταματήσω να κινούμαι έτσι ώστε να πατήσω το πάνω και το fire μαζί στιγμιαία για να το πάρει σαν άλμα? Και οι 2 περιπτώσεις δεν είναι πρακτικές. Το ότι μπορείς να το συνηθίσεις δεν σημαίνει ότι είναι και καλός έλεγχος αυτός... Μετά υπάρχει και μία κίνηση που τρέχεις και πηδάς (ενώ τρέχεις) και αν το κάνεις αυτό πηδάς πιο ψηλά και μπορείς να κάνεις μία πολύ δυνατή επίθεση προς τα κάτω. Για να τρέχεις όμως πρέπει να έχεις πατημένη και κάποια κατεύθυνση δεξιά ή αριστερά. Αυτό πως γίνεται στην Amiga? Αφού για να πηδήξεις πρέπει να πατήσεις το πάνω, άρα θα πρέπει να αφήσεις την κατεύθυνση που είχες. Και αν το κάνεις αυτό στο Arcade, σταματάει το τρέξιμο.mike είπε:Στην αμιγκα το οτι κανεις αλμα με το "πανω+fire" δεν εχει καμια απολυτως επιδραση στο gameplay, εαν σκεφτεις λογικα θα το καταλαβεις, δεν μπορεις ταυτοχρονα να κινησε επανω και να κανεις αλμα, ακομα και με 3 κουμπια να το παιζεις, αρα δεν χανεις καποια κινηση με το πανω+fire.
Ως τι έμεινε στην ιστορία? Εγώ το μόνο που ξέρω είναι για τα γραφικά του σε σχέση με games της εποχής του και μόνο. Τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τα τόσα άλλα δεν έμειναν στην ιστορία γιατί στα μηχανήματα αυτά υπήρχαν άλλα games που το κάνανε αυτό.mike είπε:Αναρωτηθηκες ομως γιατι το SOTB εμεινε στην ιστορια και θεωρειται πιο σημαντικο απο "τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τόσα άλλα" που αναφερεις?
Ελα ρε συ, με όλα αυτά που είπες νόμιζα ότι το παιχνίδι βγήκε το 86 ή κάτι τέτοιο.... και λέω αποκλείεται να θυμάμαι τόσο λάθος. Το παιχνίδι βγήκε το 89. Υπήρχαν ήδη games με εξίσου καλά γραφικά, αν όχι στην Amiga τότε στo MD. Το Ghouls n Ghosts μια χαρά "arcade στο σπίτι" ήταν.mike είπε:Nα σου πω εγω: γιατι την εποχη που κυκλοφορησε δεν υπηρχε τιποτα αντιστοιχο. Εδειχνε μια νεα ταξη πραγματων που θα ερχοταν, με τα σπιτικα μηχανηματα να πλησιαζουν πολυ τα coin-ops, πραγμα που εγινε μεσα απο την αμιγκα και τις 16μπιτ κονσολες φυσικα. Τοτε ολοι επαιζαν σπιτι τους παιχνιδια οπως το arkanoid στον 6128, το mario στο NES, τα παιχνιδια του master system και τα παιχνιδια του atariST, που ολα ομως ηταν πολυ κατωτερα απο τα coin-ops. Αυτο το παιχνιδι εκανε ΠΑΤΑΓΟ γιατι εδειχνε οτι τελικα μπορει να ερθει αυτη η τεχνολογια σπιτι μας. Σαν gameplay ηταν δυσκολο εως απαραδεκτα δυσκολο, δεν εχει βαθος και οτι αλλο λες, αλλα δεν ενοιαζε κανεναν, οταν καταλαβαν οτι αυτο το πραγμα που λεγεται αμιγκα θα φερει ΤΑ γραφικα και ΤΟΝ ηχο σπιτι τους, ηξεραν οτι μετα απο αυτο τιποτα δεν θα ειναι το πια το ιδιο. Και δεν αφορουσε μονο τους αμιγκαδες, το νεο συναρπαστικο hardware+software ηρθε και απο αλλου, αλλα η psygnosis εδειξε οτι μπορει να γινει, οταν οι αλλοι εβγαζαν παιχνιδι με 16 χρωματα.
Παλι σου απανταω: ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΞΕΙ. εαν κινησε προς τα πανω και μετα πατησεις το fire, βαραει κανονικα, οπως στο MD. Για αλμα πρεπει να κανεις ταυτοχρονα πανω+fire. Kαι η κινηση που τρεχεις και πηδας, υπαρχει κανονικοτατα στην αμιγκα, τρεχει οπως στο MD με δυο γρηγορα μπροστα και εκτελεις μετα το αλμα, κανονικα. Εαν αφησεις την κατευθυνση, σταματαει, ακριβως το ιδιο με το arcade. Μαλλον θα πρεπει να δεις καποιον να παιζει για να καταλαβεις, εαν σου φερω μια Α500 θα δεις οτι ολα εκτελουνται πανευκολα, εχοντας παιξει παντου το παιχνιδι δεν βρισκω την παραμικρη δυσκολια.Imgema είπε:ΝΔηλαδή για να καταλάβω... Κινούμαι προς τα πάνω και συναντώ έναν εχθρό και θέλω να τον βαρέσω. Αν όμως ήδη κινούμαι προς τα πάνω (άρα έχω πατημένο το πάνω) και πατήσω το fire να βαρέσω αυτός αντί να βαρέσει θα πηδήξει? Η θα πρέπει να σταματήσω να κινούμαι έτσι ώστε να πατήσω το πάνω και το fire μαζί στιγμιαία για να το πάρει σαν άλμα? Και οι 2 περιπτώσεις δεν είναι πρακτικές. Το ότι μπορείς να το συνηθίσεις δεν σημαίνει ότι είναι και καλός έλεγχος αυτός... Μετά υπάρχει και μία κίνηση που τρέχεις και πηδάς (ενώ τρέχεις) και αν το κάνεις αυτό πηδάς πιο ψηλά και μπορείς να κάνεις μία πολύ δυνατή επίθεση προς τα κάτω. Για να τρέχεις όμως πρέπει να έχεις πατημένη και κάποια κατεύθυνση δεξιά ή αριστερά. Αυτό πως γίνεται στην Amiga? Αφού για να πηδήξεις πρέπει να πατήσεις το πάνω, άρα θα πρέπει να αφήσεις την κατεύθυνση που είχες. Και αν το κάνεις αυτό στο Arcade, σταματάει το τρέξιμο.
Για πες μου ενα το 1989 ? ειχε το GnG τα γραφικα του SOTB ?Imgema είπε:Ελα ρε συ, με όλα αυτά που είπες νόμιζα ότι το παιχνίδι βγήκε το 86 ή κάτι τέτοιο.... και λέω αποκλείεται να θυμάμαι τόσο λάθος. Το παιχνίδι βγήκε το 89. Υπήρχαν ήδη games με εξίσου καλά γραφικά, αν όχι στην Amiga τότε στo MD. Το Ghouls n Ghosts μια χαρά "arcade στο σπίτι" ήταν.
Γι αυτό ΡΩΤΑΩ βρε άνθρωπε!mike είπε:Παλι σου απανταω: ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΞΕΙ.Μαλλον πρεπει να σου θυμισω κατι, χρειαζεται να γινες καλυτερος παικτης
Οχι, πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχει τόσο καλοσχεδιασμένα backgrounds/foregrounds ούτε το parallax. To parallax του SOTB ήταν όντως πολύ εντυπωσιακό εκείνη την εποχή. Αλλά τα sprites στο GnG είναι πιο καλοσχεδιασμένα και με καλύτερο animation. Τέλος πάντων εγώ δεν είπα ότι δεν έχει καλά γραφικά (στην αρχή του τουλάχιστον), είπα ότι στις κονσόλες είδαμε καλύτερα, έστω και αν ήταν αργότερα. Και στην Amiga ακόμα είδαμε αργότερα πιο εντυπωσιακά γραφικά.mike είπε:Για πες μου ενα το 1989 ? ειχε το GnG τα γραφικα του SOTB ?
Όσο κι αν δε θέλετε να το πιστέψετε, η τεχνολογία coin-op ήρθε στο σπίτι μας με τις κονσόλες. Η αμίγκα ήταν αυτό που ήταν κι έπαιζε μόνη της στη δική της κατηγορία. Και τα κατάφερε τέλεια.mike είπε:Nα σου πω εγω: γιατι την εποχη που κυκλοφορησε δεν υπηρχε τιποτα αντιστοιχο. Εδειχνε μια νεα ταξη πραγματων που θα ερχοταν, με τα σπιτικα μηχανηματα να πλησιαζουν πολυ τα coin-ops, πραγμα που εγινε μεσα απο την αμιγκα και τις 16μπιτ κονσολες φυσικα. Τοτε ολοι επαιζαν σπιτι τους παιχνιδια οπως το arkanoid στον 6128, το mario στο NES, τα παιχνιδια του master system και τα παιχνιδια του atariST, που ολα ομως ηταν πολυ κατωτερα απο τα coin-ops. Αυτο το παιχνιδι εκανε ΠΑΤΑΓΟ γιατι εδειχνε οτι τελικα μπορει να ερθει αυτη η τεχνολογια σπιτι μας. Σαν gameplay ηταν δυσκολο εως απαραδεκτα δυσκολο, δεν εχει βαθος και οτι αλλο λες, αλλα δεν ενοιαζε κανεναν, οταν καταλαβαν οτι αυτο το πραγμα που λεγεται αμιγκα θα φερει ΤΑ γραφικα και ΤΟΝ ηχο σπιτι τους, ηξεραν οτι μετα απο αυτο τιποτα δεν θα ειναι το πια το ιδιο. Και δεν αφορουσε μονο τους αμιγκαδες, το νεο συναρπαστικο hardware+software ηρθε και απο αλλου, αλλα η psygnosis εδειξε οτι μπορει να γινει, οταν οι αλλοι εβγαζαν παιχνιδι με 16 χρωματα.
ASiC είπε:Όσο κι αν δε θέλετε να το πιστέψετε, η τεχνολογία coin-op ήρθε στο σπίτι μας με τις κονσόλες. Η αμίγκα ήταν αυτό που ήταν κι έπαιζε μόνη της στη δική της κατηγορία. Και τα κατάφερε τέλεια.
Δεν μπορούσε να τα βάλει με θηρία σαν τη sega και τη nintendo. Το είπες και μόνος σου: 3 τύποι στο ουφάδικο με σημειωματάρια κλπ κλπ... Κάτσε και δες μοναχα πόσα ονόματα θα περάσουν στο τέλος του sonic, του mario κλπ.
Οκ με συγχωρείς.mike είπε:Βασικα δεν τα ειπα εγω αυτα !
Το έχεις παίξει στο Arcade ή όχι? Γιατί αυτό που λες ότι "μερικες φορες σε βαραγαν θες-δες θες" δεν ισχύει. Αν ξέρεις πως να παίξεις εννοείται. Ναι, το τερμάτιζα χωρίς να χάσω ζωή, αφού το είχα μάθει πια, το είχα λιώσει. Μάλιστα θυμάμαι εποχή που έριχνες 50ρικο (την αμέσως προηγούμενη σαιζόν από το 20ρικο) και σου έδινε 2 credits. Οπότε εγώ βαριόμουν να το ξανατερματίσω καπάκι και πάντα κάποιος που με είχε μάθει περίμενε από πάνω μου να σηκωθώ για να παίξει το 2ο credit.mike είπε:Και στα arcade ηταν πολυ πιο δυσκολο απο την αμιγκα, το τερματιζες με 1 κερμα χωρις να χασεις ζωη? ειχε αυτο το περιεργο και σωστο χαρακτηριστηκο οτι μερικες φορες σε βαραγαν θες-δες θες και δεν μπορουσες να κανεις τιποτα. Ετσι μου ερχεται να παω σε κανα ουφαδικο (ή σε κανα φιλο με καμπινα τελως παντων) και να παιξω golden axe να δω εαν ειναι τοσο ευκολο.
Και αυτό μας δείχνει ότι έχει καλό χειρισμό? Ουσιαστικά μας λες ότι το ίδιο το παιχνίδι είναι πιο δύσκολο λόγω του χειρισμού.mike είπε:Χρειαζεται να γινεις καλυτερος παιχτης παιζοντας αμιγκα.
Ηθελα να τεθει αυτο το ζητημα σε καποια φαση. Δεν ειμαι ο μεγιστος οπαδος του Donkey Kong Country, αλλα ουτε και του Shadow Of The Beast, αλλα επειδη τα ξαναεπαιξα και τα τρια πριν λιγο καιρο, θα ελεγα πως εχουνε πολυ σοβαρα προβληματα ως τιτλοι.Hellraiser είπε:Πραγματικα ρε Μιχαλη μετα τη συγκριση του γοριλα με το επικο Shadow of the beast συνεχιζεις τη συζητηση;
Εισαι ηρωας φιλαρακο....
Τωρα ποιο ειναι το σωστο και πoιο το ειρωνικο?Getta Robo είπε:απαραδεκτο χειρισμο (αντικειμενικα) στην Amiga.....
Αλλα ναι, ειπαμε πως το tomahawk ειναι το καλυτερο πραγμα που σχεδιασε οργανισμος στον ευρυτερο γαλαξια
Και εγω εχω μια αντιστοιχη ιδεα, μιας και τα χειριστηρια του SNES εχουν 6 κουμπια να φτιαξουμε το sonic να παιζει με 6 κουμπια, ->, <- κτλ για κατευθυνση, ενα κουμπι για σκετο αλμα, αλλο κουμπι για αλμα προς τα αριστερα (μιας και το να παταμε αλμα και αριστερα ειναι δυσκολο), αλλο κουμπι για αλμα προς τα δεξια, αλλο κουμπι για κατω+αλμα που γινεται μπαλιτσα (μην παταμε ταυτοχρονα κατω+αλμα που ειναι δυσκολο) κτλ.Getta Robo είπε:Αλλα ναι, ειπαμε πως το tomahawk ειναι το καλυτερο πραγμα που σχεδιασε οργανισμος στον ευρυτερο γαλαξια και παιζει με ενα πληκτρο, αρα ολα τα παιχνιδια πρεπει να ειναι ετσι. Εχω μια ακομα καλυτερη ιδεα, να βγαλουμε και το πανω (↑) και να το αντικαταστησουμε πατωντας τρεις φορες το κατω (↓). Γιατι οχι να βγαλουμε και το ενα και μοναδικο κυριως πληκτρο, και να το αντικαταστησουμε πατωντας πεντε φορες δεξια (→). Τι να τα κανουμε τα κουμπια, εχουμε το tomahawk, μπορουμε απλα να χειριζομαστε το joystick!
Για όσους βολεύονται με joysticks ίσως. Εγώ ας πούμε προτιμώ τον σταυρό κατεύθυνσης (τους κανονικούς όχι τους στρογγυλούς).mike είπε:Αρα εαν θες να εισαι αντικειμενικος θα παραδεκτεις οτι το tomahawk ειναι το καλυτερο χειριστηριο που υπαρχει για παιχνιδια με 1 κουμπι
Καλά τώρα θα ψαρώσεις. Αμα σου πω ότι έχω το Tomahawk θα με πιστέψεις? Με έκανες και έψαξα ένα arcade stick που είχα και τελικά είχα αυτό! Για δες λίγο από κάτω, έχει ένα σήμα που λέει "Aneroussis Control"? Αυτό είναι? Ε, τόσο καιρό το είχα και δεν το θυμόμουν φαντάσου... και ήρθες και στο σπίτι μου και πιάσαμε κουβέντα και μου το ανέλυες πως είναι, πως δουλεύει κλπ κι εγώ ο βλάκας το είχα ήδηmike είπε:Σε ποιο παιχνιδι το προτιμας? εχεις δοκιμασει να το παιξεις με σκληρο arcade στικ ?πες μου ενα του MD (που σιγουρα εχεις) να σου πω εαν ειναι καλυτερο. Αλλα απο την αλλη ποσα παιχνιδια του MD παιζονται με 1 ή το πολυ δυο κουμπια? δεν εχει πρακτικη αξια η συγκριση.