Amiga VS 16 Bit Κονσόλες

Πραγματικα ρε Μιχαλη μετα τη συγκριση του γοριλα με το επικο Shadow of the beast συνεχιζεις τη συζητηση;

Εισαι ηρωας φιλαρακο....
 
Εντάξει, καλό χρυσό και με φοβερό wow factor το shadow of the beast και πολλά άλλα.

Να πω την αμαρτία μου όμως, τα platforms και τα fighting στην amiga μου φαινόταν σαν 2ης διαλογής...

Όσο τα strategy, rpg και adventures ήταν φανταστικά, στα platforms & fighting κάπου το έχανε. Δε λέω οτι δεν είχε παιχνιδάρες. Απλά κάτι τους έλειπε...

Εγώ πιστεύω οτι έχει να κάνει με το budget που που είχαν οι προγραμματιστές σε κάθε πλατφόρμα.

Πραγματικά, όσο καλό και να είναι το beast, απέναντί του στέκεται περήφανα τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τόσα άλλα και χωρίς έναν κουβά custom chips...
 
Imgema είπε:
Να πω κι εγώ, μιας και μιλάμε για το Golden Axe, ότι δεν έχω παίξει ούτε την Amiga, ούτε την MD έκδοση. Έχω όμως λιώσει την Arcade έκδοση, μάλιστα ήταν το game το οποίο με έκανε να ασχοληθώ με τα videogames γενικότερα. Απλά δεν μπορώ να φανταστώ με τίποτα μία έκδοση με 1 κουμπί. Ουτε καν το "πάνω" δεν μπορείς να αντικαταστήσεις με το άλμα γιατί είναι παιχνίδι με ισομετρική οπτική οπότε το χρειάζεσαι για να κινηθείς προς τα πάνω προφανώς. Μετά θες ένα κουμπί για τα χτυπήματα και ένα για τα μαγικά. 3 κουπιά minimum, δεν μπορώ να φανταστώ το παιχνίδι να παίζεται σωστά με οτιδήποτε λιγότερο.
Απαντησες μονος σου : η λεξη κλειδι ειναι "φανταστώ". Κρινεις κατι που δεν εχεις παιξει ποτε, βαλτο και παικτο σε πραγματικη αμιγκα σε πραγματικο 1084 μονιτορ και με tomahawk και ελα να μου πεις οτι δεν παιζεται καλα. Επειδη το golden axe ειναι ενα απο πιο αγαπημενα μου παιχνιδια, το εχω λιωσει σε ΟΛΕΣ τις εκδοσεις που υπαρχει, μπορω να πω καλυτερα απο τον καθενα τι ισχυει για αυτο. Στην αμιγκα το οτι κανεις αλμα με το "πανω+fire" δεν εχει καμια απολυτως επιδραση στο gameplay, εαν σκεφτεις λογικα θα το καταλαβεις, δεν μπορεις ταυτοχρονα να κινησε επανω και να κανεις αλμα, ακομα και με 3 κουμπια να το παιζεις, αρα δεν χανεις καποια κινηση με το πανω+fire. Θες να κατσω να σου αναλυσω λεπτομερειες για το gameplay, οπως οτι στο MD ξεκινοντας ενα combo ο ηρωας ακινητοποιειται, ενω στην αμιγκα μπορεις αναμεσα σε combo ή ακομα και οταν σε βαρανε να ριξεις ακομα και μαγεια? δεν λεω οτι ειναι καλυτερο σε αμιγκα, ειναι ομως διαφορετικο. Δεν θες και δεν χρειαζεται να μπουμε σε τετοιες λεπτομερειες, αρκει να με πιστεψεις οτι το παιχνιδι παιζεται ανετα σε αμιγκα χωρις το παραμικρο προβλημα στο gameplay λογω του κουμπιου.

gremlinakos είπε:
Πάντως αυτός εδώ, δεν νομίζω να είχε πρόβλημα: http://www.youtube.com/watch?v=401n2CDGY1E
Το οτι γενικα ενα παιχνιδι παιζεται και "συμβιβαστικα" με λιγοτερα κουμπια δεν σημαινει οτι δημιουργει προβλημα, απλα οτι θα ηταν καλυτερο να παιζεται με περισσοτερα. Αυτο ισχυει οπως εγραψα πολυ πριν για το SF2 αλλα δεν ισχυει για το golden axe που παιζεται απροβληματιστα και το ιδιο.

Και τι βιντεο ειναι αυτο? εγω τερματιζω το golden axe στην αμιγκα 100 φορες καλυτερα απο αυτον, μην σου πω οτι το τερματιζω και με κλειστα ματια και χωρις να ακουμπαω το joystick, τοσο καλα το ξερω. Θες να ερθεις σπιτι να δεις? εδω καποιος μου ειπε κατι για το pang, και το τερματισα μπροστα του, καλα να παθει.

Hellraiser είπε:
Πραγματικα ρε Μιχαλη μετα τη συγκριση του γοριλα με το επικο Shadow of the beast συνεχιζεις τη συζητηση;
Εισαι ηρωας φιλαρακο....
Οχι μονο συνεχιζω αλλα δεν εχω και προβλημα, ειπαμε προσωπικα γουστα ειναι αυτα, τι να πω εγω στον imgema ποιο παιχνιδι θα του αρεσει? Αλλο πραγμα ομως "εγω προτιμω το ταδε", αλλο πραγμα "ειναι καλυτερο το ταδε". Για τι ειναι καλυτερο? γιατι μου αρεσει εμενα και εσενα?Και τα δυο αυτα παιχνιδια δεν συγκρινονται για το λογο οτι εχουν βγει σε πολυ διαφορετικες περιοδους, το SOTB κυκλοφορησε 5 χρονια πριν το DK.

Θελει κανεις αναλυτικο συγκριτικο με αντικειμενικη αποψη? μην γραφω αδικα.

ASiC είπε:
Εντάξει, καλό χρυσό και με φοβερό wow factor το shadow of the beast και πολλά άλλα. Να πω την αμαρτία μου όμως, τα platforms και τα fighting στην amiga μου φαινόταν σαν 2ης διαλογής...

Όσο τα strategy, rpg και adventures ήταν φανταστικά, στα platforms & fighting κάπου το έχανε. Δε λέω οτι δεν είχε παιχνιδάρες. Απλά κάτι τους έλειπε...

Εγώ πιστεύω οτι έχει να κάνει με το budget που που είχαν οι προγραμματιστές σε κάθε πλατφόρμα.

Πραγματικά, όσο καλό και να είναι το beast, απέναντί του στέκεται περήφανα τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τόσα άλλα και χωρίς έναν κουβά custom chips...
Αναρωτηθηκες ομως γιατι το SOTB εμεινε στην ιστορια και θεωρειται πιο σημαντικο απο "τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τόσα άλλα" που αναφερεις?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Αναρωτηθηκες ομως γιατι το SOTB εμεινε στην ιστορια και θεωρειται πιο σημαντικο απο "τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τόσα άλλα" που αναφερεις?
Μήπως επειδή το sotb ήταν η αποκορύφωση της amiga και, λογικό είναι, να μην το αφήνουν οι οπαδοί της να ξεχαστεί; Ποιος το θεωρεί πιο σημαντικό απο αυτά που ανέφερα; Οι αμιγκάδες;

Και πραγματικά, τι προσφερε το sotb στο gaming; Πέρα απο μια πανδαισία γραφικών και ήχου, δεν ήταν τίποτα άλλο. Gameplay; Μετριότατο!
 
Hellraiser είπε:
Πραγματικα ρε Μιχαλη μετα τη συγκριση του γοριλα με το επικο Shadow of the beast συνεχιζεις τη συζητηση;
Να ρωτήσω, γιατί όχι? Τι παραπάνω έχει το SOTB από το DKC και "δεν χωράει συζήτηση"? Ενημερώστε μας για να καταλάβουμε...


mike είπε:
Στην αμιγκα το οτι κανεις αλμα με το "πανω+fire" δεν εχει καμια απολυτως επιδραση στο gameplay, εαν σκεφτεις λογικα θα το καταλαβεις, δεν μπορεις ταυτοχρονα να κινησε επανω και να κανεις αλμα, ακομα και με 3 κουμπια να το παιζεις, αρα δεν χανεις καποια κινηση με το πανω+fire.
Δηλαδή για να καταλάβω... Κινούμαι προς τα πάνω και συναντώ έναν εχθρό και θέλω να τον βαρέσω. Αν όμως ήδη κινούμαι προς τα πάνω (άρα έχω πατημένο το πάνω) και πατήσω το fire να βαρέσω αυτός αντί να βαρέσει θα πηδήξει? Η θα πρέπει να σταματήσω να κινούμαι έτσι ώστε να πατήσω το πάνω και το fire μαζί στιγμιαία για να το πάρει σαν άλμα? Και οι 2 περιπτώσεις δεν είναι πρακτικές. Το ότι μπορείς να το συνηθίσεις δεν σημαίνει ότι είναι και καλός έλεγχος αυτός... Μετά υπάρχει και μία κίνηση που τρέχεις και πηδάς (ενώ τρέχεις) και αν το κάνεις αυτό πηδάς πιο ψηλά και μπορείς να κάνεις μία πολύ δυνατή επίθεση προς τα κάτω. Για να τρέχεις όμως πρέπει να έχεις πατημένη και κάποια κατεύθυνση δεξιά ή αριστερά. Αυτό πως γίνεται στην Amiga? Αφού για να πηδήξεις πρέπει να πατήσεις το πάνω, άρα θα πρέπει να αφήσεις την κατεύθυνση που είχες. Και αν το κάνεις αυτό στο Arcade, σταματάει το τρέξιμο.

mike είπε:
Αναρωτηθηκες ομως γιατι το SOTB εμεινε στην ιστορια και θεωρειται πιο σημαντικο απο "τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τόσα άλλα" που αναφερεις?
Ως τι έμεινε στην ιστορία? Εγώ το μόνο που ξέρω είναι για τα γραφικά του σε σχέση με games της εποχής του και μόνο. Τα Adventures of Batman and Robin, Toy Story, Lion King και τα τόσα άλλα δεν έμειναν στην ιστορία γιατί στα μηχανήματα αυτά υπήρχαν άλλα games που το κάνανε αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nα σου πω εγω: γιατι την εποχη που κυκλοφορησε δεν υπηρχε τιποτα αντιστοιχο.

Εδειχνε μια νεα ταξη πραγματων που θα ερχοταν, με τα σπιτικα μηχανηματα να πλησιαζουν πολυ τα coin-ops, πραγμα που εγινε μεσα απο την αμιγκα και τις 16μπιτ κονσολες φυσικα. Τοτε ολοι επαιζαν σπιτι τους παιχνιδια οπως το arkanoid στον 6128, το mario στο NES, τα παιχνιδια του master system και τα παιχνιδια του atariST, που ολα ομως ηταν πολυ κατωτερα απο τα coin-ops. Αυτο το παιχνιδι εκανε ΠΑΤΑΓΟ γιατι εδειχνε οτι τελικα μπορει να ερθει αυτη η τεχνολογια σπιτι μας. Σαν gameplay ηταν δυσκολο εως απαραδεκτα δυσκολο, δεν εχει βαθος και οτι αλλο λες, αλλα δεν ενοιαζε κανεναν, οταν καταλαβαν οτι αυτο το πραγμα που λεγεται αμιγκα θα φερει ΤΑ γραφικα και ΤΟΝ ηχο σπιτι τους, ηξεραν οτι μετα απο αυτο τιποτα δεν θα ειναι το πια το ιδιο. Και δεν αφορουσε μονο τους αμιγκαδες, το νεο συναρπαστικο hardware+software ηρθε και απο αλλου, αλλα η psygnosis εδειξε οτι μπορει να γινει, οταν οι αλλοι εβγαζαν παιχνιδι με 16 χρωματα.
 
mike είπε:
Nα σου πω εγω: γιατι την εποχη που κυκλοφορησε δεν υπηρχε τιποτα αντιστοιχο. Εδειχνε μια νεα ταξη πραγματων που θα ερχοταν, με τα σπιτικα μηχανηματα να πλησιαζουν πολυ τα coin-ops, πραγμα που εγινε μεσα απο την αμιγκα και τις 16μπιτ κονσολες φυσικα. Τοτε ολοι επαιζαν σπιτι τους παιχνιδια οπως το arkanoid στον 6128, το mario στο NES, τα παιχνιδια του master system και τα παιχνιδια του atariST, που ολα ομως ηταν πολυ κατωτερα απο τα coin-ops. Αυτο το παιχνιδι εκανε ΠΑΤΑΓΟ γιατι εδειχνε οτι τελικα μπορει να ερθει αυτη η τεχνολογια σπιτι μας. Σαν gameplay ηταν δυσκολο εως απαραδεκτα δυσκολο, δεν εχει βαθος και οτι αλλο λες, αλλα δεν ενοιαζε κανεναν, οταν καταλαβαν οτι αυτο το πραγμα που λεγεται αμιγκα θα φερει ΤΑ γραφικα και ΤΟΝ ηχο σπιτι τους, ηξεραν οτι μετα απο αυτο τιποτα δεν θα ειναι το πια το ιδιο. Και δεν αφορουσε μονο τους αμιγκαδες, το νεο συναρπαστικο hardware+software ηρθε και απο αλλου, αλλα η psygnosis εδειξε οτι μπορει να γινει, οταν οι αλλοι εβγαζαν παιχνιδι με 16 χρωματα.
Ελα ρε συ, με όλα αυτά που είπες νόμιζα ότι το παιχνίδι βγήκε το 86 ή κάτι τέτοιο.... και λέω αποκλείεται να θυμάμαι τόσο λάθος. Το παιχνίδι βγήκε το 89. Υπήρχαν ήδη games με εξίσου καλά γραφικά, αν όχι στην Amiga τότε στo MD. Το Ghouls n Ghosts μια χαρά "arcade στο σπίτι" ήταν.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
ΝΔηλαδή για να καταλάβω... Κινούμαι προς τα πάνω και συναντώ έναν εχθρό και θέλω να τον βαρέσω. Αν όμως ήδη κινούμαι προς τα πάνω (άρα έχω πατημένο το πάνω) και πατήσω το fire να βαρέσω αυτός αντί να βαρέσει θα πηδήξει? Η θα πρέπει να σταματήσω να κινούμαι έτσι ώστε να πατήσω το πάνω και το fire μαζί στιγμιαία για να το πάρει σαν άλμα? Και οι 2 περιπτώσεις δεν είναι πρακτικές. Το ότι μπορείς να το συνηθίσεις δεν σημαίνει ότι είναι και καλός έλεγχος αυτός... Μετά υπάρχει και μία κίνηση που τρέχεις και πηδάς (ενώ τρέχεις) και αν το κάνεις αυτό πηδάς πιο ψηλά και μπορείς να κάνεις μία πολύ δυνατή επίθεση προς τα κάτω. Για να τρέχεις όμως πρέπει να έχεις πατημένη και κάποια κατεύθυνση δεξιά ή αριστερά. Αυτό πως γίνεται στην Amiga? Αφού για να πηδήξεις πρέπει να πατήσεις το πάνω, άρα θα πρέπει να αφήσεις την κατεύθυνση που είχες. Και αν το κάνεις αυτό στο Arcade, σταματάει το τρέξιμο.
Παλι σου απανταω: ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΞΕΙ. εαν κινησε προς τα πανω και μετα πατησεις το fire, βαραει κανονικα, οπως στο MD. Για αλμα πρεπει να κανεις ταυτοχρονα πανω+fire. Kαι η κινηση που τρεχεις και πηδας, υπαρχει κανονικοτατα στην αμιγκα, τρεχει οπως στο MD με δυο γρηγορα μπροστα και εκτελεις μετα το αλμα, κανονικα. Εαν αφησεις την κατευθυνση, σταματαει, ακριβως το ιδιο με το arcade. Μαλλον θα πρεπει να δεις καποιον να παιζει για να καταλαβεις, εαν σου φερω μια Α500 θα δεις οτι ολα εκτελουνται πανευκολα, εχοντας παιξει παντου το παιχνιδι δεν βρισκω την παραμικρη δυσκολια.

Μαλλον πρεπει να σου θυμισω κατι, χρειαζεται να γινεις καλυτερος παικτης :p

Imgema είπε:
Ελα ρε συ, με όλα αυτά που είπες νόμιζα ότι το παιχνίδι βγήκε το 86 ή κάτι τέτοιο.... και λέω αποκλείεται να θυμάμαι τόσο λάθος. Το παιχνίδι βγήκε το 89. Υπήρχαν ήδη games με εξίσου καλά γραφικά, αν όχι στην Amiga τότε στo MD. Το Ghouls n Ghosts μια χαρά "arcade στο σπίτι" ήταν.
Για πες μου ενα το 1989 ? ειχε το GnG τα γραφικα του SOTB ?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Παλι σου απανταω: ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΞΕΙ.Μαλλον πρεπει να σου θυμισω κατι, χρειαζεται να γινες καλυτερος παικτης :p
Γι αυτό ΡΩΤΑΩ βρε άνθρωπε! :p

Το παιχνίδι το τερμάτιζα στο Arcade χωρίς να χάσω ζωή όταν ήμουν 10 χρονών, δεν είναι και το πιο δύσκολο arcade αλλά δεν νομίζω να χρειάζεται να γίνω και καλύτερος παίκτης.

mike είπε:
Για πες μου ενα το 1989 ? ειχε το GnG τα γραφικα του SOTB ?
Οχι, πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχει τόσο καλοσχεδιασμένα backgrounds/foregrounds ούτε το parallax. To parallax του SOTB ήταν όντως πολύ εντυπωσιακό εκείνη την εποχή. Αλλά τα sprites στο GnG είναι πιο καλοσχεδιασμένα και με καλύτερο animation. Τέλος πάντων εγώ δεν είπα ότι δεν έχει καλά γραφικά (στην αρχή του τουλάχιστον), είπα ότι στις κονσόλες είδαμε καλύτερα, έστω και αν ήταν αργότερα. Και στην Amiga ακόμα είδαμε αργότερα πιο εντυπωσιακά γραφικά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Nα σου πω εγω: γιατι την εποχη που κυκλοφορησε δεν υπηρχε τιποτα αντιστοιχο. Εδειχνε μια νεα ταξη πραγματων που θα ερχοταν, με τα σπιτικα μηχανηματα να πλησιαζουν πολυ τα coin-ops, πραγμα που εγινε μεσα απο την αμιγκα και τις 16μπιτ κονσολες φυσικα. Τοτε ολοι επαιζαν σπιτι τους παιχνιδια οπως το arkanoid στον 6128, το mario στο NES, τα παιχνιδια του master system και τα παιχνιδια του atariST, που ολα ομως ηταν πολυ κατωτερα απο τα coin-ops. Αυτο το παιχνιδι εκανε ΠΑΤΑΓΟ γιατι εδειχνε οτι τελικα μπορει να ερθει αυτη η τεχνολογια σπιτι μας. Σαν gameplay ηταν δυσκολο εως απαραδεκτα δυσκολο, δεν εχει βαθος και οτι αλλο λες, αλλα δεν ενοιαζε κανεναν, οταν καταλαβαν οτι αυτο το πραγμα που λεγεται αμιγκα θα φερει ΤΑ γραφικα και ΤΟΝ ηχο σπιτι τους, ηξεραν οτι μετα απο αυτο τιποτα δεν θα ειναι το πια το ιδιο. Και δεν αφορουσε μονο τους αμιγκαδες, το νεο συναρπαστικο hardware+software ηρθε και απο αλλου, αλλα η psygnosis εδειξε οτι μπορει να γινει, οταν οι αλλοι εβγαζαν παιχνιδι με 16 χρωματα.
Όσο κι αν δε θέλετε να το πιστέψετε, η τεχνολογία coin-op ήρθε στο σπίτι μας με τις κονσόλες. Η αμίγκα ήταν αυτό που ήταν κι έπαιζε μόνη της στη δική της κατηγορία. Και τα κατάφερε τέλεια.

Δεν μπορούσε να τα βάλει με θηρία σαν τη sega και τη nintendo. Το είπες και μόνος σου: 3 τύποι στο ουφάδικο με σημειωματάρια κλπ κλπ... Κάτσε και δες μοναχα πόσα ονόματα θα περάσουν στο τέλος του sonic, του mario κλπ.
 
Χρειαζεται να γινεις καλυτερος παιχτης παιζοντας αμιγκα.

Και στα arcade ηταν πολυ πιο δυσκολο απο την αμιγκα, το τερματιζες με 1 κερμα χωρις να χασεις ζωη? ειχε αυτο το περιεργο και σωστο χαρακτηριστηκο οτι μερικες φορες σε βαραγαν θες-δες θες και δεν μπορουσες να κανεις τιποτα. Ετσι μου ερχεται να παω σε κανα ουφαδικο (ή σε κανα φιλο με καμπινα τελως παντων) και να παιξω golden axe να δω εαν ειναι τοσο ευκολο.

ASiC είπε:
Όσο κι αν δε θέλετε να το πιστέψετε, η τεχνολογία coin-op ήρθε στο σπίτι μας με τις κονσόλες. Η αμίγκα ήταν αυτό που ήταν κι έπαιζε μόνη της στη δική της κατηγορία. Και τα κατάφερε τέλεια.
Δεν μπορούσε να τα βάλει με θηρία σαν τη sega και τη nintendo. Το είπες και μόνος σου: 3 τύποι στο ουφάδικο με σημειωματάρια κλπ κλπ... Κάτσε και δες μοναχα πόσα ονόματα θα περάσουν στο τέλος του sonic, του mario κλπ.


Βασικα δεν τα ειπα εγω αυτα !
 
mike είπε:
Και στα arcade ηταν πολυ πιο δυσκολο απο την αμιγκα, το τερματιζες με 1 κερμα χωρις να χασεις ζωη? ειχε αυτο το περιεργο και σωστο χαρακτηριστηκο οτι μερικες φορες σε βαραγαν θες-δες θες και δεν μπορουσες να κανεις τιποτα. Ετσι μου ερχεται να παω σε κανα ουφαδικο (ή σε κανα φιλο με καμπινα τελως παντων) και να παιξω golden axe να δω εαν ειναι τοσο ευκολο.
Το έχεις παίξει στο Arcade ή όχι? Γιατί αυτό που λες ότι "μερικες φορες σε βαραγαν θες-δες θες" δεν ισχύει. Αν ξέρεις πως να παίξεις εννοείται. Ναι, το τερμάτιζα χωρίς να χάσω ζωή, αφού το είχα μάθει πια, το είχα λιώσει. Μάλιστα θυμάμαι εποχή που έριχνες 50ρικο (την αμέσως προηγούμενη σαιζόν από το 20ρικο) και σου έδινε 2 credits. Οπότε εγώ βαριόμουν να το ξανατερματίσω καπάκι και πάντα κάποιος που με είχε μάθει περίμενε από πάνω μου να σηκωθώ για να παίξει το 2ο credit.


mike είπε:
Χρειαζεται να γινεις καλυτερος παιχτης παιζοντας αμιγκα.
Και αυτό μας δείχνει ότι έχει καλό χειρισμό? Ουσιαστικά μας λες ότι το ίδιο το παιχνίδι είναι πιο δύσκολο λόγω του χειρισμού.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Hellraiser είπε:
Πραγματικα ρε Μιχαλη μετα τη συγκριση του γοριλα με το επικο Shadow of the beast συνεχιζεις τη συζητηση;
Εισαι ηρωας φιλαρακο....
Ηθελα να τεθει αυτο το ζητημα σε καποια φαση. Δεν ειμαι ο μεγιστος οπαδος του Donkey Kong Country, αλλα ουτε και του Shadow Of The Beast, αλλα επειδη τα ξαναεπαιξα και τα τρια πριν λιγο καιρο, θα ελεγα πως εχουνε πολυ σοβαρα προβληματα ως τιτλοι.

Οντως εχουνε εντυπωσιακο σχεδιασμο πολλα επιπεδα και το περιβαλων. Η μουσικη των παιχνιδιων, ειδικα του πρωτου τιτλου, ειναι απο τις καλυτερες σε παιχνιδι που γραφτηκαν ποτε. Αλλα ως παιχνιδι καθεαυτου, ειναι μαλλον βαρετο και επαναλαμβανομενο. Μαλλον υπαρχει λογος που θυμουντε ολοι πρωτιστως το ποσο οπτικα εντυπωσιακο, και το ποσο φοβερη μουσικη εχει, παρα το ποσο διασκεδαστικο και ενδιαφερων ειναι ως τιτλος.

Παρεπιπτωντος, υπαρχουν ανθρωποι με κινητικα προβληματα η και χωρις ακρα, και ζωγραφιζουνε χωρις χερια με διαφορα μερη του σωματος τους. Εξαιρετικα μαλιστα. Επειδη καποιοι μαθανε να παιζουνε παιχνιδια με απαραδεκτο χειρισμο (αντικειμενικα) στην Amiga, δεν νομιζω πως θα πρεπει να γινουμε και εμεις μαζοχιστες και να παιζουμε ετσι.

Αλλα ναι, ειπαμε πως το tomahawk ειναι το καλυτερο πραγμα που σχεδιασε οργανισμος στον ευρυτερο γαλαξια και παιζει με ενα πληκτρο, αρα ολα τα παιχνιδια πρεπει να ειναι ετσι. Εχω μια ακομα καλυτερη ιδεα, να βγαλουμε και το πανω (↑) και να το αντικαταστησουμε πατωντας τρεις φορες το κατω (↓). Γιατι οχι να βγαλουμε και το ενα και μοναδικο κυριως πληκτρο, και να το αντικαταστησουμε πατωντας πεντε φορες δεξια (→). Τι να τα κανουμε τα κουμπια, εχουμε το tomahawk, μπορουμε απλα να χειριζομαστε το joystick!
 
Getta Robo είπε:
απαραδεκτο χειρισμο (αντικειμενικα) στην Amiga.....

Αλλα ναι, ειπαμε πως το tomahawk ειναι το καλυτερο πραγμα που σχεδιασε οργανισμος στον ευρυτερο γαλαξια
Τωρα ποιο ειναι το σωστο και πoιο το ειρωνικο?

Γιατι το σωστο ειναι το δευτερο και με τεραστεια διαφορα απο οτιδηποτε κυκλοφορησε ή θα κυκλοφορησει ποτε σε αυτον ή σε οποιονδηποτε γαλαξια.

Getta Robo είπε:
Αλλα ναι, ειπαμε πως το tomahawk ειναι το καλυτερο πραγμα που σχεδιασε οργανισμος στον ευρυτερο γαλαξια και παιζει με ενα πληκτρο, αρα ολα τα παιχνιδια πρεπει να ειναι ετσι. Εχω μια ακομα καλυτερη ιδεα, να βγαλουμε και το πανω (↑) και να το αντικαταστησουμε πατωντας τρεις φορες το κατω (↓). Γιατι οχι να βγαλουμε και το ενα και μοναδικο κυριως πληκτρο, και να το αντικαταστησουμε πατωντας πεντε φορες δεξια (→). Τι να τα κανουμε τα κουμπια, εχουμε το tomahawk, μπορουμε απλα να χειριζομαστε το joystick!
Και εγω εχω μια αντιστοιχη ιδεα, μιας και τα χειριστηρια του SNES εχουν 6 κουμπια να φτιαξουμε το sonic να παιζει με 6 κουμπια, ->, <- κτλ για κατευθυνση, ενα κουμπι για σκετο αλμα, αλλο κουμπι για αλμα προς τα αριστερα (μιας και το να παταμε αλμα και αριστερα ειναι δυσκολο), αλλο κουμπι για αλμα προς τα δεξια, αλλο κουμπι για κατω+αλμα που γινεται μπαλιτσα (μην παταμε ταυτοχρονα κατω+αλμα που ειναι δυσκολο) κτλ.

Ακομα καλυτερα να φτιαξουμε ενα joypad με καμια 100αρια κουμπια, οσοι ειναι οι συνδιασμοι κινησεων π.χ. στο NBA JAM (αλλο κουμπι για πασα ενω κινουμαστε δεξια, αλλο κουμπι για πασα ενω κινουμαστε προς τα αριστερα κτλ) να βαλουμε και ενα κουμπι που να το παταμε οταν δεν εχουμε καποιο αλλο κουμπι να πατησουμε (no use button θα λεγεται).

Εαν θες παμε και στοιχηματακι, βρες μου ενα οποιοδηποτε παιχνιδι που να παιζει με 1 πληκτρο, σε οποιαδηποτε κονσολα εχει 9πιν βυσμα, και προσπαθησε να παιξεις καλυτερα με οτιδηποτε αλλο συνδεσεις επανω, ακομα και το sonic να παιξεις.

Αλλα ξερω τι θα μου απαντησεις: τι γινεται οταν το παιχνιδι παιζει με πολλα πληκτρα, ετσι ειναι, συμβιβασμος οπως ειχα πει και πιο παλια, δεν θα μπορουσε ποτε να παιχτει το NBA JAM ή το metroid με tomahawk, τιποτα δεν ειναι τελειο.

Αρα εαν θες να εισαι αντικειμενικος θα παραδεκτεις οτι το tomahawk ειναι το καλυτερο χειριστηριο που υπαρχει για παιχνιδια με 1 κουμπι, αλλα ειναι αδυνατο να παιξεις παιχνιδια με 3 και επανω κουμπια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Αρα εαν θες να εισαι αντικειμενικος θα παραδεκτεις οτι το tomahawk ειναι το καλυτερο χειριστηριο που υπαρχει για παιχνιδια με 1 κουμπι
Για όσους βολεύονται με joysticks ίσως. Εγώ ας πούμε προτιμώ τον σταυρό κατεύθυνσης (τους κανονικούς όχι τους στρογγυλούς).
 
Σε ποιο παιχνιδι το προτιμας? εχεις δοκιμασει να το παιξεις με σκληρο arcade στικ ?

πες μου ενα του MD (που σιγουρα εχεις) να σου πω εαν ειναι καλυτερο. Αλλα απο την αλλη ποσα παιχνιδια του MD παιζονται με 1 ή το πολυ δυο κουμπια? δεν εχει πρακτικη αξια η συγκριση.
 
mike είπε:
Σε ποιο παιχνιδι το προτιμας? εχεις δοκιμασει να το παιξεις με σκληρο arcade στικ ?πες μου ενα του MD (που σιγουρα εχεις) να σου πω εαν ειναι καλυτερο. Αλλα απο την αλλη ποσα παιχνιδια του MD παιζονται με 1 ή το πολυ δυο κουμπια? δεν εχει πρακτικη αξια η συγκριση.
Καλά τώρα θα ψαρώσεις. Αμα σου πω ότι έχω το Tomahawk θα με πιστέψεις? Με έκανες και έψαξα ένα arcade stick που είχα και τελικά είχα αυτό! Για δες λίγο από κάτω, έχει ένα σήμα που λέει "Aneroussis Control"? Αυτό είναι? Ε, τόσο καιρό το είχα και δεν το θυμόμουν φαντάσου... και ήρθες και στο σπίτι μου και πιάσαμε κουβέντα και μου το ανέλυες πως είναι, πως δουλεύει κλπ κι εγώ ο βλάκας το είχα ήδη :p

Προτιμώ τον σταυρό κατεύθυνσης γιατί είναι πιο άνετος, απλά το ακουμπάς με το δάχτυλο και δεν χρειάζεται να στηρίζεις όλο το joystick με το άλλο χέρι ούτε να βεντουζάρεις το arcade stick σε ένα γραφείο και να είσαι καθηλωμένος εκεί. Ξάπλα στον καναπέ και σταυρός κατεύθυνσης. Άνεση. Και τι σημασία έχει αν ένα παιχνίδι παίζεται με ένα κουμπί? Και το Sonic με ένα κουμπί παίζεται, μια χαρά παίζει και με pad με πολλά κουμπιά, απλά δεν τα χρησιμοποιείς όλα και διαλέγεις ποιο κουμπί σε βολεύει να πατάς (αφού όλα τα κουμπιά κάνουν το ίδιο πράγμα).

Πάντως αν όντως έχουμε το ίδιο Tomahawk αυτό σημαίνει ότι δεν είναι exclusive της Amiga οπότε μπορείτε να σταματήσετε επιτέλους να μας το πασαλείβετε στην μούρη, μουαχαχα :p

Nα, αυτό είναι, το βρήκα εύκολα στο google image δεν χρειάστηκε να βγάλω φωτο

heiristirio-aneroussis-tomahawk.jpg


Τώρα θα μου πεις τι δουλεία έχω με αυτό το μαραφέτι του ενός κουμπιού στο Mega Drive, δεν το είχα πάρει εγώ, μου το είχε δώσει πολύ παλιά ένας φίλος μαζί με κάτι παιχνίδια και μέσα σε αυτά ήταν το ms Pac Man και το Bomberman. Προφανώς θα το είχε για να παίζει αυτά. Γι αυτό κι εγώ δεν το πολυχρησιμοποίησα αφού δεν μπορούσα να παίξω με αυτό τα παιχνίδια που μου αρέσουν. Πάντως έχω παίξει με arcade stick + πολλά κουμπιά στο SNES, έχει την φάση του αλλά προτιμώ την ξάπλα+σταυρό για πολύωρο gaming.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα