Θα δοκιμασω μερικα απο αυτα. Πιστευω να προλαβω φετος.
Οσο για το θεμα DOOM, αντιγραφω ΑΚΡΙΒΩΣ λεξη προς λεξη το αρθρο
στο PIXEL 129, μιλαμε για 1996 !!! ουτε καν 91-92. Σελιδα 51:
"Κατα την αποψη μου το breathless ειναι πολυ καλυτερο απο το DOOM, φθανει μαλιστα στα επιπεδα του DOOM 2. Το ιδιο ισχυει και για το Marathon των ΜΑC, που του μοιαζει αρκετα. Προτου ασκησετε κριτικη, θα ηθελα να αναλογιστειτε οτι το breathless φτανει στα επιπεδα του DOOM 2 σε μια αμιγκα με 68030, ενω το doom 2 απαιτει pentium και το Marathon POWER MAC. Αυτο συνεπαγεται οτι σε αναλυση 1 Χ 1 full screen σε 68030 υστερει λιγο σε ταχυτητα σχετικα με το Doom, αλλα για δοκιμαστε να τρεξετε Doom σε 386...
Βασει των ανωτερω, μπορουμε να ισχυριστουμε οτι το breathless ειναι το ΚΟΡΥΦΑΙΟ ως προς τη σχεση αποδοση/κοστους, εν συγκριση με τα υπολοιπα παιχνιδια του ειδους σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ πλατφορμα"
Και στην σελιδα 103 γραφει
"Ο λογος τωρα σε ενα παιχνιδι για Amiga, το Fears. Συμμεριζομενος την αποψη πολλων γι'αυτο το θεμα, το fears και η Α1200 εδωσαν την απαντηση σε εκεινους που πληρωσαν τα μαλλια της κεφαλης τους (300+ χιλιαδες) για να αγορασουν PC. Το fears γελοιοποιει και γελαει με το DOOM για PC με texture mapping in real time, μεγαλη ποικιλια επιπεδων, χαωδεις περιοχες για εξερευνηση κ.α."
Αλλα αυτα ειναι αποψεις ατομων, δεν μπορω να τα αποδειξω.
Αν και οσο επιχειρηματα εχουν αντιπαρατεθει, ειναι απο πληροφοριες του ιντερνετ,
αρα καποιος τα εχει γραψει, δεν ειναι σιγουρα αντικειμενικα.
Το μονο που ποτε δεν αμφισβητω και το εγραψα, ειναι τα ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ.
(αντε και τα αυτια μου).