Amiga vs Atari ST

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Shinobi
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
ε εντάξει, το 1990 βγήκε το SNES... Επίσης είχα την εντύπωση ότι μετράμε hardware, όχι πότε μπορούσε να το αγοράσει κάποιος... :P
 
Δεν υπαρχει συγκριση του sf2 σε αμιγκα και SNES.

Καμια σχεση. Το παιχνδια σε SNES ειναι σχεδον ιδιο με το ηλεκτρονικο,

εχει ιδιο gameplay, καλα γραφικα, μετριο ηχο, και ειναι καλυτερο απο της Α500.

Απλα της Α500 ειναι αλλο παιχνιδι, δεν ειναι sf2. Στην αμιγκα απιστευτα πιο γρηγορο,

με καλυτερη μουσικη, αλλα δεν εχει σχεση σε gameplay με το ηλεκτρονικο.

Οταν θα γραψω το μεγιστο συγκριτικο ιδιων 16μπιτ παιχνιδιων (Α500 VS Megadrive VS SNES) θα παρεις την απαντηση σου. (να σου αποκαλυψω οτι το SF2 ειναι καλυτερο σε SNES).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και απλα προς αποκατασταση της ιστοριας, το Kick Off 2 ειχε βγει ΚΑΙ σε PC απλα ηταν ελεεινο και τρισαθλιο απο αποψη ταχυτητας και scrolling τουλαχιστον. Κατα τ'αλλα συμφωνω οτι η Α500 ηταν παραγματικα value for money για την εποχη της και εκανε στα 1989-1991, οσα εκανε ενα PC με υπερ-πουσαρισμα 1 με 2 χρονια αργοτερα.
 
Οταν θα γραψω το μεγιστο συγκριτικο ιδιων 16μπιτ παιχνιδιων (Α500 VS Megadrive VS SNES) θα παρεις την απαντηση σου. (να σου αποκαλυψω οτι το SF2 ειναι καλυτερο σε SNES).
σε αυτή τη περίπτωση ίσως θα έπρεπε να συμπεριλάβεις και την έκδοση του sharp x68000 κι ας δεν κυκλοφόρησε εκτός Ιαπωνίας.

στο βασικό θέμα τώρα,για ένα άτομο που θέλει να ξεκινήσει τώρα με 16μπιτα home (δηλαδή εγώ :D αν και η αλήθεια είναι ότι δεν βιάζομαι),ποία θα είναι η καλύτερη λύση για αγορά εφόσον δεν θέλει να αδειάσει με τη μία το πορτοφόλι του και δεν θέλει να μπλέξει με αγορές από το εξωτερικό (δηλαδή,ποίο είναι πιο εύκολο να συλλέξεις στηριζόμενος αποκλειστικά στην ελληνική αγορά)?
 
Ισως καλυτερα ειναι να παρεις αταρι, γιατι γραφεις πιο ευκολα δισκετες απο την αμιγκα.

Οσο για το μεγκα-συγκρητικο, θα ειναι μεταξυ τον πιο διαδεδομενων 16μπιτ, δηλαδη

Α500 SNES MD. Και μονο σε ιδια παιχνιδια .
 
bspus είπε:
Το κατεβασα αλλα πρεπει να φτιαξω πρωτα ενα dosbox η VM για να το τρεξω.Δεν νομιζω οτι ηταν αυτο. Αυτο που λεω ειχε μονο τους 8 βασικους χαρακτηρες. Δεν ειχε τιποτα απο αρχικες εικονες, ενδιαμεσες, ουτε φυσικα τελη. Ολα τα χτυπηματα αφαιρουσαν την ιδια ενεργεια, ενω αν ηθελες να παιξεις διπλο με τον ιδιο παικτη, ο δευτερος εβγαινε παντα πρασινος!

Ολοφανερα μισοτελειωμενη δουλεια αλλα ειχε potential.
Σου έφτιαξα ένα screenshot...

Ισως να ήταν αυτό, ίσως και όχι - ήταν πάντως πολύ ωραίο το άτιμο !!

sfliu.png
 
Πραγματικα η Amiga 500 μου εδωσε ατελειωτες ωρες παιχνιδιου και ακομα μου δινει, ηταν και ειναι η πρωτια στα Arcade παιχνιδια,με τον 286 απολαυσα πολλα παιχνιδια της Sierra,και της lucasart ,αλλα οταν ειχα παρει τον 386dx40 με cdrom, το gaming πηγε σε αλλη φαση π.χ. journeyman project,Iron Helix,under killing moon,myst,doom 1/2,xcom 1/2,Hell,star wars rebel assault,wing commander 2,privateer,brain dead 13 μεχρι και το phantasmagoria επαιξα σε αυτο το PC.

http://www.youtube.com/watch?v=-DmPbK7RJ1M
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
με κάνατε και πήρα video με το κινητό το SSF2 για DOS....

 
keropi είπε:
με κάνατε και πήρα video με το κινητό το SSF2 για DOS....
Kαλά, το Super ήταν ΦΟΒΕΡΟ στο PC - ούτε συζήτηση !! :headbangdude:

Καμία σχέση με την αρχική έκδοση του SF2 για PC. Το Super άγγιζε το "arcade perfect" !! (και ήταν και επίσημη κυκλοφορία. Δεν υπήρχε πλέον ανάγκη για "λύσεις" όπως αυτή του παλιότερου sfliu).

Ακόμα θυμάμαι το review του USER...

Είχα προσκυνήσει λέμε !! Ηταν η πρώτη φορά που έπαιζα τόσο τέλειο Street Fighter σε δικό μου μηχάνημα... (δεν είχα ποτέ SNES και Μegadrive βλέπετε, και ο καιρός των "δυνατών" emulators, Callus, Genecyst, KGen, ZSnes, κλπ, απείχε μερικά χρόνια ακόμα...).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
μπορεί να έκανα και λάθος, σα να βλέπω τώρα ότι μάλλον οι προηγούμενοι λέγανε για το "σκέτο" SF2... τεσπα, ανέβασα ένα video ΛΟΛ
 
keropi είπε:
μπορεί να έκανα και λάθος, σα να βλέπω τώρα ότι μάλλον οι προηγούμενοι λέγανε για το "σκέτο" SF2... τεσπα, ανέβασα ένα video ΛΟΛ
Χάλια το κινητό σου...

Norton commander i see? :P
 
πάντως για το συγκριτικό όλων των εκδόσεων του street fighter 2 υπάρχουν βίντεο,ορίστε τo πιο ολοκληρωμένo που αποτελείται από δύο μέρη (έχει και την έκδοση της amiga και του atari st,γενικά όμως έχει μερικές ελλείψεις)

[ame=

[MEDIA=youtube]AlXo_1mRkFs[/MEDIA]]http://www.youtube.com/watch?v=AlXo_1mRkFs
EDIT μήπως η συζήτηση από ένα σημείο και μετά να μεταφερθεί σε ένα νέο thread που να αφορά τη διαμάχη μεταξύ όλων των 16μπιτων (και μη) συστημάτων μιας και έχει πάρει ήδη αυτή τη κατεύθυνση?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@ κεροπι : εγω εγραψα "ανεβασε βιντεο του sf2 σε Α500 και 286 να δουμε αν ειναι ιδια"

Αυτο που ανεβασες δεν ειναι ουτε 286 ουτε καν sf2.

Και το SUPER street fighter 2 εχει βγει σε Α1200/cd32. To προηγουμενο "the new challencers"

υπαρχει μεχρι και για απλη Α500. Τρεχει αυτο σε 286 ?

Το thread ειναι πια "ποσο πλησιαζουν τα υπολοιπα 16μπιτ μηχανηματα, το καλυτερο 16μπιτ μηχανημα"
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
@ κεροπι : εγω εγραψα "ανεβασε βιντεο του sf2 σε Α500 και 286 να δουμε αν ειναι ιδια"Αυτο που ανεβασες δεν ειναι ουτε 286 ουτε καν sf2.
χαλάρωσε. το κατάλαβα και 2-3 ποστς παραπάνω λέω ότι έκανα λάθος. Ήταν περασμένη η ώρα. Και δε θα σου κάνω την χάρη να συγκρίνω με 286 επειδή έτσι το καταλαβαίνεις εσύ... :P :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

mike είπε:
Και το SUPER street fighter 2 εχει βγει σε Α1200/cd32. To προηγουμενο "the new challencers"υπαρχει μεχρι και για απλη Α500. Τρεχει αυτο σε 286 ?
Δεν ξέρω αν τρέχει σε 286 δεν είχα την τύχη να το έχω

mike είπε:
Το thread ειναι πια "ποσο πλησιαζουν τα υπολοιπα 16μπιτ μηχανηματα, το καλυτερο 16μπιτ μηχανημα"
πρέπει να ορίσεις τί εννοείς 16bit πρώτα :P

τσίμπα και ένα lecture για τον 68000 από εργασία , που είναι απλό και κατανοητό: http://blog.fke.utm.my/~nadzir/courses/SEE3223-07082/notes/lecture02.pdf

έχουμε και αυτά από εδώ: http://book.opensourceproject.org.cn/embedded/oreillyedsignbed/opensource/0596003625/dbhardware-chp-7-sect-1.html και http://www.cpu-world.com/CPUs/68000/

και ένα μικρό c/p:

Motorola 68000 - Architecture

 


Motorola 68000 - Address bus



The 68000 was a clever compromise. When the 68000 was introduced, 16-bit buses were really the most practical size. However, the 68000 was designed with 32-bit registers and address spaces, on the assumption that hardware prices would fall.


 


It is important to note that even though the 68000 had 16-bit ALUs, addresses were always stored as 32-bit quantities, i.e. it had a flat 32-bit address space.
This meant that the 68000 was, and is, a 32-bit microprocessor.

όλοι να κάνουν λάθος; τυχαίο; δε νομίζω!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
billy είπε:
Σου έφτιαξα ένα screenshot...
Ισως να ήταν αυτό, ίσως και όχι - ήταν πάντως πολύ ωραίο το άτιμο !!
Μπραβο, αυτο ηταν τελικα :clap:

Ο πρασινος ryu δεν αφηνει καμια αμφιβολια.

Μαλλον η εκδοση που ειχα δει εγω ηταν πολυ πρωιμη, η μπορει να ηταν και το "original" sf2ibm το οποιο αναφερει ο liu οτι hackare
 
Το Χ68000 βγήκε 2 χρόνια μετά την Amiga, σε κάποια σημεία ήταν καλύτερο σε άλλα χειρότερο το σίγουρο είναι ότι σχεδιάστηκε από την αρχή για Gaming Machine και έμεινε εκεί (είχε και τα arcades από πίσω).

Η Amiga ξεκίνησε για gaming machine αλλά στη συνέχεια έγινε και υπολογιστής οπότε εγώ το βλέπω σαν σύνολο.

Και τα 2 μηχανήματα είναι πολύ δυνατά

Και τα 2 μηχανήματα είχαν τα μειονεκτήματα τους*

* μιλάω για τον X68000 και τον ST :D
 
εεεεεεεεεεεε δεν μου απαντάει ο mike :( μπορεί να παρεξηγήθηκε; :precry2:

μου φαίνεται θα αρχίσω να λέω για ST πάλι , ο DINO έκανε μεγάλο διάλειμμα!!! :o

:animeek:
 
Πίσω
Μπλουζα