ProjectX είχα και εγώ στον 386sx μου, δεν εντόπισα καμοιά διαφορά με την amiga έκδοση...
ας δούμε όμως και τα παιχνίδια των Bitmap Brothers για παράδειγμα: το ίδιο χάλια scrolling είχαν και στο pc και στην amiga.
IBM PS1/pro (386sx/20, 512kb VGA, 2MB Ram, 80MB HDD σε controller και μια ESS SBpro συμβατή) είχα το 1990. Όχι μόνο δεν το μετάνιωσα αλλά είχα και παιχνίδια ισάξιας αναψυχής με την amiga. Έπαιζα Ultima Underworlds, Βeholders, Ultima VII/VIII , Jazz JackRabbit, και λοιπές αηδιούλες
είχα και το "τρομερό" ProjectX που ωχριούσε μπροστά στο Raptor, είχα και την
καλή έκδοση SSF2T της Capcom που ήταν 7 δισκέττες και ολόιδια με το arcade σχεδόν...
Το 1993-4 η Rainbow Arts μας χάρισε και την καλύτερη έκδοση TurricanII που υπάρχει παντού με 256 χρώματα, 50fps σταθερά ΠΑΝΤΟΥ και 44khz (ή 48khz για Windows Sound System) μουσική (.mod ήταν στην ουσία) (στον 386sx πάντα)
Αργότερα το 1992 απέκτησα και 1200αρα , έπαιζα κάποια platforms αλλά ως εκεί, πλέον στο pc είχα Yamaha Sound Edge κάρτα ήχου (SBpro + 2MB wavetable + DSP) και 1MB CL5422 vga... είχε ξεφύγει η δουλειά...
το ότι είχες δει pc οποιασδήποτε τιμής σε φίλους σου δεν λέει τίποτα απολύτως: αν είχαν 386 και σου δείχνανε το Duke Nukum , τότε πολύ απλά πετάξανε τα λεφτά τους... Αν στα τέλη του '91 σου δείχνανε το Ultima Underworld τί θα έκανες ;
γιατί τα ProjectX είναι του 1992, το SWOS του 1994 και το DuneII που ειπώθηκε ήταν του 1993 ... Δεν βγήκαν το 1989 για να είμαστε ακριβείς, αν θυμάστε τότε υπήρχαν τα εντελώς μούφα OCS παιχνίδια με την halfbright παλέτα τους και την σπασμωδική τους κίνηση (εκτός φυσικά ελάχιστων εξαιρέσεων)...
επίσης mike ακόμα κολλάς ότι ο 6800 είναι 16αρης...
ΔΕΝ είναι έτσι ακριβώς. Και στον 386DX να πας, ότι τον περιτρυγύριζε ήταν 16bit. Άρα κατ'εσέ τί είναι το μηχάνημα; 32bit? 16? 24? πώς ακριβώς προσδιόρισες τα bits ενός 386? Aπό την ISA vga? ISA soundcard?
Και σύγκριση 386 (επεξεργαστής του 1988 μην το ξεχνάμε κιόλας) με PS1 μόνο γελοία είναι....