phil_vr είπε:
Κανενα παιχνιδι δεν ηταν unplayable σε καποιο μηχανημα (...) Τωρα μας ξυνιζουν ολα μιας και καλομαθαμε σε ορους οπως framerates, τα ματια μας προσαρμοστηκαν σε tft standards κλπ.
Σωστότατος ο Phil.
Το ότι ένα παιχνίδι είναι λιγότερο ομαλό ή έχει υποδεέστερη μουσική σε μία έκδοση, δεν το καθιστά αυτόματα unplayable.
Π.χ. εγώ δεν θεωρώ "unplayable" το Elite στον CBM, έστω και αν σέρνεται. Ούτε και το Starglider, ούτε και το Castle Master, oύτε και το Total Eclipse, ούτε και τόσα άλλα. (μην πιάσουμε τα 3D και τα MHz των επεξεργαστών πάλι, γιατί θα κλάψουν μανούλες...)
Οσο για τo τσιπάκι ήχου του amstrad, *δεν* είναι "κακό". Απλά το SID είναι ανώτερο. Simple as that.
Αλλωστε το έχουμε πεί δεκάδες φορές, και το επαναλαμβάνουμε κάθε τόσο: Κάθε μηχάνημα έχει τα δυνατά και τα αδύνατά του σημεία.
Και σχετικά με το (υπέροχο) μόνιτορ του Amstrad, και αυτό το θέμα το έχουμε εξαντλήσει σε παλίοτερο topic, οπότε δεν έχουμε πολλά να πούμε.
Οποιον τον ενοχλούσε ή δάκρυζαν τα ματάκια του, απλά ήταν υπερευαίσθητος και θα έπρεπε να φροντίσει να επισκεφθεί οφθαλμίατρο, ή να πάει στο φαρμακείο και να πάρει καλού-κακού μία κούτα με κολλύριο να 'χει να πορεύεται.
Οι τότε τηλεοράσεις μας ήταν ΑΠΕΙΡΩΣ χειρότερες απο θέμα ακτινοβολίας. Δεν γίνεται να σε ενοχλεί το μόνιτορ, αλλά ως διά μαγείας η τηλεόραση να μην σε επηρεάζει.
Επιπλέον δεν γίνεται κάποιον να τον ενοχλεί *ειδικά* το μόνιτορ του amstrad και να μην τον πειράζει κάποιο άλλο (π.χ. το 1901) διότι είχαν την ίδια χαμηλή σάρωση και εξέπεμπαν την ίδια ακτινοβολία. Κατα συνέπεια όποιος θέλει να τα "χώσει" για το μόνιτορ απλά και μόνο επειδή έγραφε "amstrad" επάνω, λυπάμαι, αλλά είναι *άκυρος*.
Και όσο για την περίφημη "κακή ευκρίνεια" στο ογδοντάστηλο (640x200) απλά
δεν υφίσταται.
Απόδειξη το ΕΥΚΡΙΝΕΣΤΑΤΟ κείμενο στα adventurάκια των Infocom, Magnetic Scrolls και Level 9 που παίζαμε στο CRYSTAL-CLEAR και ΔΙΑΥΓΕΣΤΑΤΟ έγχρωμο μονιτόρι μας !!
phil_vr είπε:
Ενας πιτσιρικας που θα καταφερνε να πεισει τον πατερα του να δωσει καπου τα διπλασια λεφτα απο οτι κοστιζε ενα gameboy, λιγο θα τον ενδιεφερε αν θα κρατουσαν οι μπαταριες αρκετα η αν ηταν χοντροκομενο..
Να μην ξεφυγουμε απο το thread.. η ουσια ειναι οτι κανενα αλλο μηχανημα δεν καταφερε να δωσει οσα τα CPC με βαση οσα ζητουσαν για την αποκτηση τους.
Τα εχω πει και ξανα περι της χρησιμοτητας και του all around χαρακτηρα των CPC σε σχεση με οποιοδηποτε αλλο 8bit.
http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?t=11086&page=7
Ακ-ρι-βως.
Περιττές οι συζητήσεις περί gameboy. Ο Phil το έθεσε πολύ σωστά: Παίζει θέμα τιμής (όπως και στην περίπτωση του ακατανόμαστου). Και η χαμηλή τιμή είναι μεγάλος παράγοντας για την πλειοψηφία του κόσμου.
Και βέβαια πολύ καλά έκανε ο Phil και έδωσε link στο παλιότερο topic. Οσοι ξέχασαν τι είχαμε (ξανα)συζητήσει τότε, ας του ρίξουν μία ματιά.
Τώρα, επειδή μου αρέσει να είμαι δίκαιος, θα πρέπει να πω πως η αναφορά στην μικρή playing area σε αρκετά παιχνίδια του CPC που έχουν scrolling, είναι σωστή. Πρέπει να υπάρχει και κάποιος "συμβιβασμός" στο μέγεθος της playing area, για να διευκολυνθεί το scrollάρισμα.