ATARI 8bit games

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας DINO
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Αυτό όμως σημαίνει ότι θα έχει και μεγαλύτερη ανάλυση, 320x192 σε σχέση με τα 256x192 του Spectrum.
 
npac είπε:
... στον Spectrum είχε χρώμα και σε 8bit Atari, 30 χρόνια μετά, θα είναι ασπρόμαυρο ???Κάποιος δεν έχει διαβάσει καλά για το ANTIC και το GTA... Μετεξεταστέος !!!

Να του στείλω το DeReAtari Dino?
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

Αυτοί οι Πολωνοί, πολλά ασπρόμαυρα φτιάχνουν, τελευταία...

Δείτε το παιχνίδι για το οποίο μιλάμε και σε αυτό το site:

http://atarionline.pl/v01/index.php?ct=nowinki&ucat=1&subaction=showfull&id=1378492628
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φαίνεται ωραίο - και ειδικά η μουσική βελτιώνει αισθητά το όλο σύνολο. :) (επίσης ωραίο είναι και το εφφέ με τα δέντρα που μοιάζουν να "λυγίζουν" στις στροφές).

Οι αποχρώσεις του γκρίζου βέβαια τα χαλάνε λίγο, αφού ο ατάρης μας έχει συνηθίσει αλλιώς.

Πάντως έχω παρατηρήσει ότι σε διάφορα παιχνίδια των οκτάμπιτων atari, αρκετές φορές χρησιμοποιείται παλέττα χρωμάτων που βασίζεται κυρίως σε ένα χρώμα & τις αποχρώσεις του (ακόμα και σε παιχνίδια χαμηλότερων αναλύσεων), όπως π.χ. στο Feud, στο Zybex, ή και σε πιό μοντέρνα games (σαν το trailblazeroειδές yoomp).

Πέραν της εξομοίωσης είμαι ψιλο-άσχετος με τα 8-bit atari, αλλά -υποθέτω- ότι αυτό έχει να κάνει με κάποιο απο τα mode γραφικών του atari (?), και με αυτόν τον τρόπο γίνεται μία κάποια "βελτίωση" επιδόσεων (ή εξοικονόμηση μνήμης, κλπ ?). Το λέω αυτό διότι μου φαίνεται περίεργο να αποτελεί απλά "καλλιτεχνική" επιλογή - ειδικά όταν έχουμε να κάνουμε με παιχνίδια χαμηλών αναλύσεων όπως αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω.

(επι τη ευκαιρία ορίστε και ένα link με το προ πενταετίας cpc port του Deathchase, για όποιον amstrad user δεν το είχε προλάβει).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
billy είπε:
(επι τη ευκαιρία ορίστε και ένα link με το προ πενταετίας cpc port του Deathchase, για όποιον amstrad user δεν το είχε προλάβει).
Υποψιαζομαι αυτο που θελει εντεχνως(*) να υπαινιχθει ο Mr. Billy ειναι, οτι ενω μεχρι και ο Tandy Coco/Dragon καποια στιγμη απεκτησαν port του 3d Deathchase ,

μονο ο Commodore 64 δεν ..... (απ οσο γνωριζω τουλαχιστον (***))

(*)Εως και δ :diablotin: λιως

 

 


(***) Αν εξαιρεσουμε βεβαια τον
κλωνο του Zagan Warrior για C16/plus4 το οποιο με την σειρα του ηταν κλωνος του 3d Deathchase




107045.gif
107045.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χαχα !!

Κι όμως, δεν υπονόησα κάτι τέτοιο στα γραφόμενά μου. :D

Δεν είχα ψάξει καν το αν ο C64 είχε Deathchase, και δυστυχώς με τα games των C16 & Plus/4 σπάνια ασχολούμαι. Παρ' όλα αυτά θα κοιτάξω να δοκιμάσω κάποια στιγμή και το Zegan Warrior.
 
billy είπε:
Πάντως έχω παρατηρήσει ότι σε διάφορα παιχνίδια των οκτάμπιτων atari, αρκετές φορές χρησιμοποιείται παλέττα χρωμάτων που βασίζεται κυρίως σε ένα χρώμα & τις αποχρώσεις του (ακόμα και σε παιχνίδια χαμηλότερων αναλύσεων), όπως π.χ. στο Feud, στο Zybex, ή και σε πιό μοντέρνα games (σαν το trailblazeroειδές yoomp).

Πέραν της εξομοίωσης είμαι ψιλο-άσχετος με τα 8-bit atari, αλλά -υποθέτω- ότι αυτό έχει να κάνει με κάποιο απο τα mode γραφικών του atari (?), και με αυτόν τον τρόπο γίνεται μία κάποια "βελτίωση" επιδόσεων (ή εξοικονόμηση μνήμης, κλπ ?).
Billy, τα 8bit Atari είχαν δύο επεξεργαστές γραφικών, το Antic που λειτουργούσε σαν κανονικός επεξεργαστής (με δυνατότητα απευθείας πρόσβαση στη μνήμη, τρελούς χρονισμούς, display list interupts και άλλα χαριτωμένα) και το CTIA/GTIA (CTIA:Color Television Interface Adaptor στα 400/800, GTIA:Graphics Television Interface Adaptor στα XL,XE) που έκανε τον χειρισμό των χρωμάτων και των sprites (player/missile graphics στην Atari ορολογία). Το CTIA/GTIA ήταν εξέλιξη του αντίστοιχου TIA που είχε η παιχνιδομηχανή της Atari, το γνωστό 2600.

Η Atari σχεδίαζε τον διάδοχο του 2600 και στο πλαίσιο αυτό είχε αναπτύξει το CTIA το 1977. Το 1978 πάρθηκε η απόφαση να εμπλακεί η ATARI στην πολλά υποσχόμενη αγορά των μικρουπολογιστών, ζηλεύοντας τη δόξα της Apple και την επιτυχία του Apple II. Το CTIA όμως είχε σχεδιαστεί για παιχνίδια : γρηγορα γραφικά, πολλά χρώματα, sprites με ανίχνευση σύγκρουσης, αλλά ΟΧΙ χαρακτήρες και γραφικά υψηλής ανάλυσης για πίτες, ραβδογράμματα και ότι άλλο θα μπορούσε να εμφανίσει το Visicalc (το πρώτο λογιστικό φύλλο, μπαμπάς του Lotus 123 και παππούς του EXCEL, και η εφαρμογή που καθιέρωσε τον Apple II σαν αναγκαίο υπολογιστή σε κάθε σύγχρονο γραφείο). Αλλά δεν τους πήγαινε η καρδιά να μη το χρησιμοποιήσουν, άρα το χρησιμοποίησαν και παράλληλα σε χρόνο ρεκόρ σχεδίασαν και το θεϊκό ANTIC!

Οπότε, όποιος ήθελε πολλά χρώματα, επέλεγε να αξιοποιήσει το CTIA, όποιος ήθελε κείμενο και υψηλή ανάλυση, το ANTIC. Το CTIA έβγαζε 16 διαφορετικά χρώματα στην ίδια φωτεινότητα ή 16 διαφορετικές φωτεινότητες του ίδιου χρώματος. Γι'αυτό το λόγο Billy βλέπεις παλιά παιχνίδια ή demos να έχουν 16 αποχρώσεις του ίδιου χρώματος, σε σχετικά χαμηλή ανάλυση.

Το καλό ήταν ότι οι δύο αυτοί επεξεργαστές δούλευαν και σε σειρά και με τρελλούς συνδιασμούς, με αποτέλεσμα, με λίγο παραπάνω παίδεμα μπορούσες να έχεις όχι 16 αποχρώσεις ενός χρώματος ή 16 διαφορετικά χρώματα της ίδιας απόχρωσης, αλλά και τα 256 χρώματα ταυτόχρονα στην οθόνη. Όχι άσχημα για υπολογιστή σχεδιασμένο το 1978 ! Βέβαια, ο περιορισμός των 16 χρωμάτων ή 16 αποχρώσεων ίσχυε, άλλα ίσχυε για κάθε οριζόντια γραμμή. Μπορούσες δηλ. σε κάθε γραμμή να αλλάζεις την χρωματική παλλέτα. Η τεχνική αυτή δούλευε πολυ καλά, αλλά φυσικά είχε τους περιορισμούς της και σίγουρα δεν θα ήταν εύκολο να υλοποιηθεί στο Deathchaise, τουλάχιστον με τις γνώσεις που είχα σαν 15χρονος το 1987. Αλλά τα 26 χρόνια εμπειρίας που συσωρεύτικαν από τότε και οι φανταστικές δυνατότητες της Atari κοινότητας της Πολωνίας, με κάνουν να περιμένω κάτι καλύτερο.

(συγνώμη για το κατεβατό. Νομίζω ότι από δω και πέρα όποιος θα έχει απορεία για τα ATARI, απλά θα φοβάται να ρωτήσει :sealed: )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φίλε npac, ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές πληροφορίες. :thumb:

Ομολογώ ότι λίγο μετά το post που έκανα προχτές, έκατσα και έψαξα σχετικές (αν και λίγο "σκόρπιες") πληροφορίες στο ιντερνέτιον για τα διάφορα modes του atari (χρώματα, αποχρώσεις, κλπ) και βρήκα αρκετά χρήσιμα στοιχεία, αλλά εσύ τα έγραψες πολύ ωραία, συμμαζεμένα και σωστά δομημένα - όπως κάνεις σε όλα σου τα posts άλλωστε. :)

Οπως σωστά έγραψες, τώρα ξεκαθαρίζονται αρκετά πραγματάκια. Ευχαριστώ και πάλι !!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
kaz-kompo-2013-atari.jpg

Kaz Kompo 2013 Τι ειναι αυτο ????

Ολες οι Atari 8 bit νεες game κυκλοφοριες του 2013 συγκεντρωμμενες σε ενα αρχειο .

Καλα και τι κανουμε στο παρων thread στις προηγουμενες σελιδες , (μπορει να πει καποιος )???

Αν και οι περισσοτερες σημαντικες-τρανταχτες κυκλοφοριες αναφερθηκαν ηδη ,ολο και καποια -αρκετα απ οτι φαινεται απο τις 80+ entries- θα μας ξεφυγαν ,οποτε ειναι ευκαιρια να τα προσεξουμε σε δευτερο χρονο.

Βεβαια περα απο το προφανες ολα σε ενα/οργανωτικο κινητρο των game κυκλοφοριων του 2013 , παραλληλα διοργανωνεται και ψηφοφορια για τα κορυφαιa games της χρονιας ....

H λιστα αλφαβητικα

1. Alien 82. Amaurote 128

3. Another Stupid Game…

4. Assembloids XE

5. Asteroidz

6. Atari Sudoku 1.3

7. Attack of the Mutant Pigeons

8. Balz

9. Battle Eagle

10. Boulder Dash Mugen 9

11. Boulder Dash Mugen 10

12. Boulder Dash Mugen 11

13. Boulder Dash Mugen 12

14. Boulder Dash Mugen 13

15. Boulder Dash Mugen 14

16. Boulder Dash Mugen Extras

17. Box1ng

18. Catch the X

19. Centment

20. Daffy

21. Deathchase XE

22. Deathrace without Jason Statham

23. Dev War

24. Dice 2013

25. Dynakillers Unchained

26. Heisser Draht

27. Heli in the Caves

28. Helicops

29. The Horde

30. The Hunt

31. Impact

32. Jan Ken Pon

33. Kiki Pong

34. Koza Fighter

35. Labirynty Robbo

36. Liczenie obrazkσw

37. Mahjong XE

38. Mini-Race

39. Moonlander

40. Motorki

41. Munching Mandy

42. Oxygen for Life

43. Perfect Pitch

44. PET Galaga

45. Piranha

46. Polcon

47. Race against time

48. Robbo SWS Magnetic

49. Robbo SWS-1

50. Robbo SWS-2

51. Robbo SWS-3

52. Robbo SWS-4

53. Robo Type

54. The Rockies

55. Rolltris

56. Search of the Spectrix

57. Slovenian Quiz

58. Soccer Pong

59. Speedway One

60. Sumator

61. Super Mini Robbo

62. Table Football M4+

63. Tetryx

64. Tre Robbo 27

65. Tre Robbo 28

66. Tre Robbo 29

67. Tre Robbo 30

68. Tre Robbo 31

69. Tre Robbo 32

70. Tre Robbo 33

71. Tre Robbo 34

72. Tre Robbo 35

73. Tre Robbo 36

74. Tre Robbo 37

75. Tre Robbo 38

76. Tre Robbo 39

77. Venture

78. Where is Elvis?

79. Wybierak do stolca / Invasion from Excrex

80. X:8

81. Xirius Defect

Τα κατεβαζετε ολα μαζεμενα σε ενα >>>> d/load link μολις εναμιση Mb .

Προέλευση >>> http://atariage.com/forums/topic/225673-kaz-kompo-2013-vote-for-your-favourite-games-from-the-last-year/
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
να ρωτήσω κάτι εδώ τους γνώστες...αυτά τα 8μπιτα παταράκια γιατί δεν πέτυχαν στην Ευρώπη;

Ήταν τιμολογημένα ακριβά; Δεν τα έφεραν επίσημα Ευρώπη; Δεν στηρίχθηκαν με software; Μου κάνει εντύπωση διότι κρίνω ότι κάλλιστα θα μπορούσαν να έχουν θέση δίπλα στα cpc, στα σπέκτρουμ και στα c64! Δεν τα θυμάμαι καθόλου εκείνα τα χρόνια στα μαγαζιά και δεν ήξερα κανέναν που να έχει! Για μένα η ατάρι στους υπολογιστές εμφανίστηκε κατευθείαν στα 16μπιτ με τα στ το 1985 που απλά ήταν κάτι που δεν μπορούσα να έχω λόγω κόστους!
 
Γραφικως σε συγκριση με τους αλλους 8bit pale in comparison (CPC ,Spectrum,Commodore) και ελειψη software ,ισως και τιμη κατεμε οι λογοι.


Βαλε και το ονομα ΑTARI που ηταν συνδεδεμενο με κονσολοπαιχνιδια που το παιδακι δεν θα μπορουσε να πεισει τον μπαμπα του οτι το ηθελε για κατι σοβαρο.



Θυμαμαι εναν να εχει 8bito atari σε 80ς γεματα απο Homes των τριων μεγαλων.



Τα πα ολα.
:)
 
spyros_s είπε:
αυτά τα 8μπιτα παταράκια γιατί δεν πέτυχαν στην Ευρώπη;Ήταν τιμολογημένα ακριβά; Δεν τα έφεραν επίσημα Ευρώπη; Δεν στηρίχθηκαν με software;

Μου κάνει εντύπωση διότι κρίνω ότι κάλλιστα θα μπορούσαν να έχουν θέση δίπλα στα cpc, στα σπέκτρουμ και στα c64! Δεν τα θυμάμαι καθόλου εκείνα τα χρόνια στα μαγαζιά και δεν ήξερα κανέναν που να έχει! Για μένα η ατάρι στους υπολογιστές εμφανίστηκε κατευθείαν στα 16μπιτ με τα στ το 1985 που απλά ήταν κάτι που δεν μπορούσα να έχω λόγω κόστους!
Tα οκτάμπιτα Atari σαφώς και είχαν έρθει επίσημα στην ευρώπη. (συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Αλλωστε απο την αντιπροσωπεία που έπαιρνα τα carts του 2600, σε μία απο τις τελευταίες μου αγορές ο υπάλληλος είχε προσπαθήσει να με "σπρώξει" σε αγορά ενός 800XL το οποίο μου παρουσίασε ως το "next big thing").

Ηταν πάντως ιδιαίτερα διαδεδομένα σε ορισμένες χώρες όπως η Πολωνία.

Σε Αμερική τα οκτάμπιτα Atari είχαν σαφές πλεονέκτημα στα γραφικά / κίνηση και τον ήχο απέναντι στα Apple II (τα οποία παρ' όλα αυτά στηρίχθηκαν απο απίστευτο όγκο όχι μόνο εκπαιδευτικού αλλά και ψυχαγωγικού software), όμως τελικά δεν μπόρεσαν να νικήσουν τον (επίσης ισχυρό σε κίνηση και ακόμα περισσότερο σε ήχο) C64 με την ανταγωνιστική τιμή, ο οποίος μέσα σε λίγα χρόνια απο την εμφάνισή του υποστηρίχθηκε και διαδόθηκε ευρέως.

Στην δε Αγγλία, ο πάμφθηνος Spectrum καθιερώθηκε πολύ σύντομα ως το best seller της αγοράς.

Πάντως ομοίως και εγώ δεν είχα κανένα φίλο ή συμμαθητή που να έχει τέτοιο micro. Eίχα γνωστούς που ήταν κάτοχοι οκτάμπιτων micros (όπως ΒΒC, Apple II, MSX, κλπ) τα οποία δεν ανήκαν στην κλασσική "αγία τριάδα" των Spectrum/Commodore/Amstrad, αλλά κανένας μα κανένας δεν είχε οκτάμπιτο Atari. (Μάλλον ήταν τυχαίο, διότι υπήρχε αγοραστικό κοινό στην Ελλάδα - μικρό μεν, αλλά υπήρχε).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Έτσι ακριβώς... Υπήρχε πολύ μικρό αγοραστικό κοινό και δεν υπήρχε και υποστήριξη σε software.

Το 90% των τίτλων που παρουσιάζονταν στα περιοδικά της εποχής, δεν ήταν για τα οχτάμπιτα Atari.

Ακόμα κι έτσι πάντως, εγώ έβρισκα παιχνίδια (budjet κυρίως) σε ένα τοπικό κατάστημα ηλεκτρικών στην Πάτρα, όπου σε μια γυάλινη βιτρίνα είχε μονο παιχνίδια για XL/XE!!!

Επίσης, η εδώ αντιπροσωπεία έκανε πολύ καλή δουλειά με εξελληνισμό πολλών προγραμμάτων.

Κι όταν λέω εξελληνισμό, δεν εννοώ μόνο τα γραπτά κείμενα.

Παραδείγματος χάριν είχα τον "Βιορυθμό" όπου κάτα τη διάρκεια που φόρτωνε από την κασσέτα, μια γυναικεία φωνή στα Ελληνικά, με τη συνοδεία μουσικής, εξηγούσε τι ήταν ο Βιορυθμός...

Κατά τα άλλα, σαφώς και δε δέχομαι οτι τα XL/XE υστερούσαν σε σύγκριση με τον Spectrum ή ακόμα και με τον C64 και δεν το λέω από οπαδικής πλευράς... Η υστέρηση είχε σαφώς να κάνει με τον αριθμό των τίτλων που κυκλοφορούσαν...
 
Εμ.... #) παιδάκια θα μπορούσατε να με βοηθήσετε ώστε να αποκαταστήσουμε τις χαμένες εικόνες στα αρχικά ποστ? #)
 
Κατά τα άλλα, σαφώς και δε δέχομαι οτι τα XL/XE υστερούσαν σε σύγκριση με τον Spectrum ή ακόμα και με τον C64 και δεν το λέω από οπαδικής πλευράς... Η υστέρηση είχε σαφώς να κάνει με τον αριθμό των τίτλων που κυκλοφορούσαν...
Δεν βοηθούσε και το γεγονός, ότι ούτε στο Pixel αναφερόταν τίποτε, για 8bit Atari. Θυμάμαι ότι ήταν να μου έρθει ένας Atari 800XL, από Αμερική (Λέμε τώρα. Η υπόσχεση ήταν, βγάλε καλό βαθμό και σου το φέρω του χρόνου :xm: . Έβγαλα καλό βαθμό, και όντως τον αγόρασα..... στα 37 μου :P ), αγόρασα και το Pixel που φαινόταν πιο "παιχνιδιάρικο", να δω τι games κυκλοφορούσαν. Δεν βρήκα τίποτε, και δεν θυμάμαι και καμιά παρουσίαση μηχανήματος 8bit Atari. Ενώ και games κυκλοφορούσαν και εφαρμογές, αλλά τότε η αγορά ήταν πολύ περιορισμένη και κλειστή.
 
Είχε γίνει παρουσίαση 8-bit Atari μηχανήματος στο Pixel (τεύχος 7 - για όσους το είχαν προλάβει τότε), αλλά όντως σε γενικές γραμμές δεν υπήρχε η ίδια "κίνηση" με κυκλοφορίες & παρουσιάσεις που αφορούσαν τα Spectrum/Commodore/Amstrad (και όσο περνούσε ο καιρός, οι αναφορές όλο και μειώνονταν, και το ίδιο συνέβαινε και με άλλα μηχανάκια που είχαν μικρότερη απήχηση στην ελληνική αγορά, όπως τα Texas Instruments, MSX, NewBrain, Oric, Dragon 32/64, κλπ).
 
Είχε γίνει παρουσίαση 8-bit Atari μηχανήματος στο Pixel (τεύχος 7 - για όσους το είχαν προλάβει τότε)
Άρχισα να αγοράζω Pixel αργότερα, γι' αυτό δεν το είχα δεί #) .
 
Προβολή συνημμένου 109377

Nemo είπε:
Kaz Kompo 2013 Τι ειναι αυτο ????

Ολες οι Atari 8 bit νεες game κυκλοφοριες του 2013 συγκεντρωμμενες σε ενα αρχειο .

Καλα και τι κανουμε στο παρων thread στις προηγουμενες σελιδες , (μπορει να πει καποιος )???

Αν και οι περισσοτερες σημαντικες-τρανταχτες κυκλοφοριες αναφερθηκαν ηδη ,ολο και καποια -αρκετα απ οτι φαινεται απο τις 80+ entries- θα μας ξεφυγαν ,οποτε ειναι ευκαιρια να τα προσεξουμε σε δευτερο χρονο.

Βεβαια περα απο το προφανες ολα σε ενα/οργανωτικο κινητρο των game κυκλοφοριων του 2013 , παραλληλα διοργανωνεται και ψηφοφορια για τα κορυφαιa games της χρονιας ....

......

Τα κατεβαζετε ολα μαζεμενα σε ενα >>>> d/load link μολις εναμιση Mb .

Προέλευση >>> http://atariage.com/forums/topic/225673-kaz-kompo-2013-vote-for-your-favourite-games-from-the-last-year/

1. Assembloids XE 323 points

2. Deathchase XE 279 points

3. The Hunt 267 points

4. X:8 256 points

5. Balz 180 points

6. Heli in the Caves 172 points

7. Battle Eagle 147 points

8. Rolltris 146 points

9. Alien 8 123 points

10. Amaurote 128 101 points

11. Robo Type 78 points

12. PET Galaga 72 points

13. Dynakillers Unchained 64 points

14. Mahjong XE 55 points

15. Xirius Defect 50 points

16. Helicops 34 points

16. Wybierak do stolca / Invasion from Excrex 34 points

18. Kiki Pong 33 points

19. Daffy 28 points

20. Piranha 26 points
Η βαθμολογια κατοπιν της ληξης της ψηφοφοριας για καποιον, που θελει να δοκιμασει δειγματοληπτικα καποια απο τα 80+ games.

kaz-kompo-2013-atari.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το καλύτερο test για υπολογιστή της Atari το είχε δημοσιεύσει το "Computer για όλους" στο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 1985. Ο συντάκτης ήταν αμερικανοσπουδαγμένος και κάτοχος Atari, οπότε η παρουσίαση του 130ΧΕ ήταν ιδιαίτερα κολακευτική και πολύ αναλυτική - και με οδήγισε να επιλέξω τον 130XE σαν τον πρώτο μου υπολογιστή (επιλογή που ποτέ δε μετάνιωσα).

Μια σημαντική παράμετρος στο θέμα "πωλήσεις των 8bit Atari στην ευρωπαϊκή αγορά" είναι η οργάνωση του καναλιού διανομής. Η Atari με την παιχνιδομηχανή της, το VCS2600, είχε μπει σε όλα τα καταστήματα ηλεκτρονικών και όλες τις μεγάλες αλυσίδες πωλήσεων. Λογικά, η διάθεση και των υπολογιστών της Atari έγινε από τα ίδια σημεία. Τα καταστήματα ηλεκτρονικών, έχοντας καλομάθει με το VCS 2600, που απλά το έβαζες στην μπρίζα και δούλευε και που μετά ερχόταν ξανά και ξανά ο πελάτης για να αγοράσει παιχνίδια σε Rom Cartridges, δεν μπορούσαν και δεν ήθελαν να πουλάνε υπολογιστές. Σκέψου τον καημένο τον πωλητή σε Ράδιο Κορασίδη (καλή του ώρα) να πρέπει να απαντάει σε τεχνικές ερωτήσεις πιτσιρικάδων, να υποστηρίζει τον πελάτη που δεν του δουλεύει το diskdrive και να πρέπει να αντιγράφει και κασέτες...

Αγνωόντας τα Computer Shops, η Atari, αγνόησε ένα σημείο πώλησης που παρήχε μεγαλύτερη πληροφόριση στον πελάτη και καλύτερη εξυπηρέτιση. Και αυτό τελικά βγήκε εις βάρος της. O υποψήφιος πελάτης που θα πήγαινε σε ένα computer shop και θα έβλεπε "τρελαμένους" έτοιμους να του εξηγήσουν (οκ, πολλές φορές λανθασμένα) οποιαδήποτε απορεία του στους υπολογιστές και που θα τον γέμιζαν με κασσέτες με αντεγραμμένα παιχνίδια, αποκλείεται να αγόραζε τελικά ένα Atari Computer που απλά θα έβλεπε σαν "κουτί" σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών.

Παρόλαυτα, η επίσημη Atari είχε και μερικές πραγματικά καινοτόμες ιδέες για την προώθηση του προϊόντος της. Όπως π.χ. το Atari Camp! 3102398441_431f92ec48.jpg

Ναι, υπήρχε κατασκήνωση, όπου τα πιτσιρίκια μαθένανε για υπολογιστές καλοκαιριάτικα (1981-1983).
 
npac είπε:
Παρόλαυτα, η επίσημη Atari είχε και μερικές πραγματικά καινοτόμες ιδέες για την προώθηση του προϊόντος της. Όπως π.χ. το Atari Camp! Προβολή συνημμένου 110291Ναι, υπήρχε κατασκήνωση, όπου τα πιτσιρίκια μαθένανε για υπολογιστές καλοκαιριάτικα (1981-1983).
Ριξε ματια και εδω
 
Πίσω
Μπλουζα