** Call of Duty ** Official Thread

Grip είπε:
A,μιας και μιλάνε για γραφικά,ποια κάρτα γραφικών μέχρι 150 ευρώ θα μου προτείνατε να βάλω στο pc (Amd64 3700 με mobo Gigabyte K 8N) μου ώστε να είμαι άνετος με το cod4...??
Αυτη την ερωτηση,επειδη προβλεπω να δεχεσαι πολλες απαντησεις,και για να μη βγουμε οff-topic,μαλλον θα ηταν καλυτερα να την εβαζες εδω

Βαλ'την εκει και σβηνω εγω το post αυτο,μη σε νοιαζει... :)
 
Εγώ γιατί έχω την εντύπωση πως τα γραφικά στο demo δεν είναι ολοκληρωμένα?

Να πως κατέληξα σε αυτό το συμπέρασμα: δοκίμασα το demo στην μέγιστη ανάλυση, με όλες τις ρυθμίσεις στο full. (Ναι pooky, έβαλα ανάλυση πάνω απο 1024*768 :D )

Αφού έπαιξα μέχρι το τέλος, ξαναδοκίμασα με τις ίδιες ρυθμίσεις, αλλά σε 1024*768 (όχι θα έσκαγα! :D ) .Τα γραφικά φαινόταν πιο λεπτομερή και με καλύτερες υφές, απ'ότι στην μέγιστη ανάλυση! Πως γίνεται αυτό??

Άρα έχω την εντύπωση πως είτε έχει γίνει κάποια μαϊμουδιά ή είναι κάποιο bug.

Θα το ξαναδοκιμάσω αύριο με τους τελευταίους drivers της Ati, να δω αν υπάρχει διαφορά. Ξέχασα να πως πως η κάρτα μου είναι η Χ1650 pro .
 
Λοιπόν εκτός του ότι στο μεγάλο μου μηχάνημα το παιχνίδι σπέρνει, είναι και πάλι ενδιαφέροντα τα αποτελέσματα που έβγαλα τολμώντας να ινσταλλάρω το demo σε Northwood 2,8 1 Giga ram και 6800 απλή με 128 μέγα.

Σε ανάλυση 1024Χ768, όσο πάει η 15άρα που φοράει το μηχάνημα, το παιχνίδι παίζει μια χαρά. Χωρίς κανένα σπάσιμο, χωρίς κουμπώματα και παύσεις.

Φαίνεται πώς οι κατασκευαστές παιχνιδιών έχουν αταλάβει πώς αν οι νέες μηχανές γραφικών δεν είναι πλήρως παραμετροποιήσιμες, ώστε να μπορούν τα παιχνίδια να τρέχουν και σε παλιότερα μηχανάκια όχι και τόσο ισχυρά, δεν πρόκειται να πουλήσουν. Τα αποτελέσματα είναι πολύ ενθαρρυντικά.

@ Theoritikos: Ούτε στην 8800, ούτε στην 6800 δεν είδα πουθενά κάτι περίεργο στα γραφικά φίλε. Μια χαρά έδειχναν και οι δύο χωρίς κανένα πρόβλημα.
 
Grip είπε:
Εγώ παιδιά το δηλώνω...Το παιχνίδι θα κάνει θραύση...

Δεν είναι μόνο το γραφικά του..

Είναι και ο ήχος που έχει..

Είναι τα πάντα!!!!!(μήπως τα παραλέω...:biglaugh: )
θα το κανω install αυριο,μεθαυριο.....αλλα πολυ φοβαμαι οτι θελει δυπιρηνο
 
To παραπάνω post το είδες;

Δεν θέλει επεξεργαστή διπλού πυρήνα, ένας απλός αρκεί. Ούτε και την καραφυσάω κάρτα γραφικών.
 
Γιατι πoιο παιχνιδι θελει διπυρηνο....;;
 
Απο τα φρεσκα π.χ το Bioshock (αν και φοβαμαι οτι και το COD4 τον θελει τον CoreDuo του :D )
 
Δηλαδη αυτα τα δυο εκμεταλλευονται τους δυο πυρηνες Wally..;
 
Το Bioshock σιγουρα.

Αλλα εχω την εντυπωση οτι ολα τα τελευταια παιχνιδια ειναι multithreaded (εξαιρεση αν θυμαμαι καλα το Stalker)

Οι νεες κονσολες (ή καλυτερα η αναγκη να υπαρχει οσο το δυνατο πιο κοινο code base) αναγκασαν τους προγραμματιστες να περασουν την "πολυπυρηνη λογικη" και στα PC games...
 
Όλο και κάτι κερδίζεις με τους 2 πυρήνες. Ριξε μια ματιά εδώ. Σε ορισμένα games κερδιζεις και 10% ;)

Γενικά πάντως τα dual (είτε επεξεργαστές είναι είτε κάρτες γραφικών) δεν δίνουν επ'ουδενεί διπλές αποδόσεις σε παιχνίδια/εφαρμογές (κάτι που αρχικά νόμιζα με το SLI :p ). Φαντάσου όμως οτι ένας συνδιασμός Core Duo με ενα SLI (διπλη NVidia) ή Crossfire (Ati), μπορεί να αποδόσει συνολικά και +30%, οπότε είναι καλή λύση :thumbup:
 
Οι πολυπυρήνες CPU έχουν μεγάλη απόδοση όταν χρησιμοποιείς κάποιο server πρόγραμμα (εκτός από το ίδιο το λειτουργικό), π.χ. Sql Server, IIS, Exchange κλπ κλπ. Τα χρησιμοποιώ καθημερινά και μπορώ να σας πω με σιγουριά ότι έχει μεγάλη διαφορά με τους μονοπύρηνους. Ειδικά ο SQL Server σου έχει μια λίστα για να επιλέξεις τις CPU που θα χρησιμοποιεί το σύστημα. Ενα από τα συστήματα που δουλεύω, είναι Quad XEON CPU CoreDUO με Hypertrhreading(χαρακτηριστικό των XEON), και ξέρετε πόσες CPU βλέπει; 16!!!! 4 CPU x CoreDUO(2)=8 x Hypertreading(2)=16

Παραθέτω πληροφορία από Wikipedia:

Hyper-threading, officially called Hyper-Threading Technology (HTT), is Intel's trademark for their implementation of the simultaneous multithreading technology on the Pentium 4 microarchitecture. It is a more advanced form of Super-threading that debuted in U.S. patent 4,847,755 (Gordon Morrison, et. al) and can be seen in use on the Intel Xeon processors and was later added to Pentium 4 processors. The technology improves processor performance under certain workloads by providing useful work for execution units that would otherwise be idle, for example during a cache miss. A Pentium 4 with Hyper-Threading enabled is treated by the operating system as two processors instead of one.
 
Η "επιστροφη" της Intel ηταν πολυ δυνατη.

Πιστευω οτι πλεον ο CoreDuo ειναι μονοδρομος (και για μπιζνα και για gaming)

Το Δεκεμβρη παω και εγω για σπιτικη αναβαθμιση (στην δουλεια ηδη προβηκαμε σε upgrade)
 
Εκ των πραγμάτων Wally. Αλλωστε με τους τετραπύρηνους σε πλήρη δράση πλέον και οι διπύρηνοι σε λίγο καιρό θα είναι ...ρετρό :D

Εγώ πάντως οταν κάνω αναβάθμιση, και ένας λόγος θα είναι σίγουρα το COD4 όσο και αν φαίνεται υπερβολικό, δε θα βάλω Intel αλλά AMD, διπύρηνο όμως, λόγω διαφοράς χρημάτων. Αλλωστε το 98% της δουλειάς μου βρίσκεται στο εργοστάσιο, αρα δε με ενδιαφέρει ντε και καλά να έχω Ιντελ και στο σπίτι.
 
Eμενα παντως η εντυπωση μου εξακολουθει να ειναι οτι ο αριθμος αυξησης των επιδοσεων εχει πεσει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ μετα τους P4,και το ολο παιχνιδι με τους πολλους πυρηνες,δε με πολυπειθει....

Δε ξερω,μπορει να εχω αδικο,και απλα τα games που ερχονται να με διαψευσουν...!!
 
Μη συγκρίνεις την απόδοση μιας CPU από τα σύγχρονα παιχνίδια. Τα παιχνίδια δεν παίζουν καλύτερα με γρήγορη CPU αλλά με γρήγορη VGA. Σου ξαναλέω, στη δουλειά μου ασχολούμαι κάθε τόσο και με αναβαθμίσεις εργοστασιακών σερβερς. Ο πιο πρόσφατος είναι αυτός που γράφω πιο πάνω. Σηκώνει Windows Server 2003 Enterprise σε περίπου 25 δευτερόλεπτα. Οταν το διαπίστωσα αυτό, μου έπεσε το σαγόνι. :animeek:

Η ταχύτητά του είναι πραγματικά φρικαλέα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι αμα του βάλεις μια VGA που αγοράζει ο μέσος χρήστης, θα παίζει το Χ παιχνίδι πιο γρήγορα από κάποιον άλλον υπολογιστή π.χ. με μια CPU dual core. Αλλωστε antializing, blur, anisostrophic κλπ κλπ, είναι τεχνολογίες που μόνο οι VGA ενσωματώνουν και όχι οι κύριες CPU.
 
Ναι Νίκο, σωστά.

Κι εδώ γίνεται το πιό συχνό λάθος. Αγοράζουν όλοι έναν επεξεργαστή που δέρνει και τσιγκουνεύονται σε μνήμη και κάρτα γαρφικών. Έχω δει τετραπύρηνα μηχανάκια με 8400 gs και 1 giga ram να σου φεύγει ο τάκος.

Και με αυτά να προσπαθούν να ξεκινήσουν Vista 64 bit Ultimate και να μην κινείται τίποτε. Μετά φταίει ο τεχνικός που το έστησε, η ο Bill Gates, μα φυσικά ποτέ ο κάγκουρας που το παρήγγειλε.

Καλύτερα μονοπύρηνος 3800+ με 8800, παρά τετραπύρηνος με 7600. Αυτό είναι κανόνας. Στα παιχνίδια η VGA πάνω από όλα. Τώρα για τις άλλες εφαρμογές, ε ναι αν το Word κάνει μισό δευτερόλεπτο να ανοίξει παραπάνω από ότι σε κάποιο άλλο μηχάνημα, θα επιβιώσω.

Άλλωστε εγώ προσωπικά ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ χρησιμοποιώ το gaming rig μου για οτιδήποτε άλλο εκτός από games. Ούτε καν antivirus δεν υπάρχει μέσα και φυσικά ΔΕΝ είναι συνδεδεμένο στο Internet. Φυσικά σιχαίνομαι τα on line games.
 
Λογω κορεσμου-πυκνοτητας (και Ν αλλων λογων) οι πολλοι πυρηνες ειναι το μελλον.

Σε τι μορφη?Πολλες οι υποψηφιοτητες.Θα δειξει...

Τωρα παντως δεν μπορω να φανταστω γιατι καποιος να παει σε μονοπυρηνο...

Αλλωστε μην ξεχναμε οτι η καλη καρτα θελει και καλο ταισμα ;)
 
Wally είπε:
Λο
Τωρα παντως δεν μπορω να φανταστω γιατι καποιος να παει σε μονοπυρηνο...
1). Γιατί τον βρήκε στο δρόμο.

2). Γιατί είναι n00b!

3). Γιατί ο πωλητής - ξερόλας στο κάθε μαϊμουδιάρη θέλει να ξεφορτωθεί στόκ.

4). Γιατί είναι n00b!

5). Γιατί η μαμά του είναι άσχετη και αγόρασε το φτηνότερο.

6). Γιατί είναι άσχετος και αγόρασε αυτός το φτηνότερο.

7), Γιατί είναι n00b!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
 
Ε,αυτο λεω ρε Νικο,για παιχνιδια μιλουσα ουσιαστικα,απλα μαλλον δεν ημουν και πολυ σαφης τελικα... :)

Ενας μονοπυρηνος με μια 8800 σε συγκριση με εναν διπυρηνο με 8800,προς το παρον,νομιζω οτι δεν εχουν πολυ μεγαλη διαφορα στα παιχνιδια...

Βεβαια,σε αυτο το υποθετικο παραδειγμα,μαλλον θα ειχαμε φαινομενο bottleneck στην πρωτη περιπτωση,οποτε η διαφορα ισως και να φαινοταν παραπανω,γι'αυτον ακριβως το λογο...
 
Πίσω
Μπλουζα