Πρώτη φορά διαβάζω για αυτό! Ποια ρύθμιση πρέπει να επιλέξω?
Φορτώνεις ένα παιχνίδι και πας στις επιλογές "latency".
Εκεί υπάρχει το "Hard GPU sync". Αυτό το ενεργοποιείς απλά. Πιο κάτω θα σου έχει "hard GPU frames" Οσο πιο λίγα τόσο πιο καλά, "0" είναι το καλύτερο (και το πιο βαρύ).
Μετά υπάρχει το "frame delay" το οποίο βοηθάει ελάχιστα από όσο έχω καταλάβει αλλά ακόμα και αυτό προστίθεται. Εκεί όσο πιο πολλά βάλεις τόσο το καλύτερο, εγώ μέχρι 5 - 6 βάζω. Ειναι ανάλογα και πόσο βαρύ είναι το core. Θα καταλάβεις ότι δεν αντέχει όταν ακούσεις τον ήχο να χαλάει.
Με αυτά είσαι εντάξει. Μπορείς να φέρεις την επίδοση κοντά σε CRT οθόνη. Αν ομως έχεις κάποιον σύγχρονο i5 και πάνω συνέχισε πιο κάτω.
Υπάρχει και το "run-ahead frames". Αυτό είναι και το πιο βαρύ από όλα αλλά και το πιο "κουφό". Με αυτό μπορείς να κόψεις τα frames of lag που ένα παιχνίδι το έχει από την μάνα του, δηλαδή ακόμα και στην πραγματική κονσόλα! Για παράδειγμα: Ακόμα και στο πραγματικό SNES, ο Super Mario στο SMW ανταποκρίνεται στο 3ο frame. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν 2 frames of lag. Αν ενεργοποιήσεις αυτό το option και επιλέξεις 2 frames, τότε ο Μαριο θα ανταποκρίνεται στο αμέσως επόμενο frame, δηλαδή θα είναι πιο γρήγορο και από την κανονική κονσόλα!
Αυτό είναι και λίγο experimental και το κάθε παιχνίδι έχει τα δικά του frames of lag, συνήθως όμως είναι 1 ή 2. Απλά να προσέχεις να μην βάλεις παραπάνω από όσα πρέπει γιατί μετά γίνονται διάφορα τρελά bugs. Για να βρεις πόσα frames of lag υπάρχουν σε κάποιο παιχνίδι, υπάρχει το εργαλείο "frame advance". Αλλά για μένα απλά κόβε 1 frame γενικά ή άστο απενεργοποιημένο και βάζε το μόνο σε συγκεκριμένα παιχνίδια. Ετσι κι αλλιώς είναι πολύ απαιτητικό option και όσα frames βάζεις τόσο φορτώνεις την CPU. Σε κάποια cores δεν θα μπορείς να βάλεις ούτε 1 έτσι κι αλλιώς (Mednafen Saturn, BSNES, κλπ). Αλλά σε κάτι SNES9x, Nestopia κλπ θα μπορείς και παραπάνω από 1. Μετά είναι και θέμα πόσο καλά ανταποκρίνεται το κάθε core σε αυτό. Σε κάποια cores δεν δουλεύει καν (πρέπει να υποστηρίζει save states) ενώ σε κάποιο άλλο μπορεί να έχει κάποια bugs στον ήχο. Γενικά είναι πειραματικό το option αλλά σε κάποια cores δουλεύει άψογα.
Εννοείται ότι όλα αυτά τα ενεργοποιείς και όλα μαζί. GPU sync ΟΝ, "0" GPU frames, 3-4 frame delay, -1 run ahead. Αλλά θα πρέπει να έχεις έναν καλό Desktop επεξεργαστή. Laptop, android κλπ άστα. Εγώ προσωπικά βάζω πάντα GPU sync ΟΝ με "0" GPU frames και άντε μέχρι 4-5 frame delay. Το Run ahead δεν το πολύ βάζω εκτός και αν υπάρχουν πολλά frames of lag από την μάνα. Στο Super Mario World πχ βάζω ένα γιατί δουλεύει καλά και πιστεύω ότι 2 frames "από την μαμά" είναι πολλά.
EDIT: Στο Final Soldier υπάρχει 1 frame of lag από την μαμά (το οποίο είναι μια χαρά). Αλλά αν θέλει κάποιος μπορεί ακόμα και αυτό να το αφαιρέσει και να δει αν έχει καλύτερη επίδοση στο gameplay του.