Gaming News [PC]

Σε ποιο κόσμο ζει η Ubisoft είπαμε;

Καλά δεν θα μάθουν ποτέ μερικοί; Είδαν τι πάθανε με το Starforce. Πάνε γυρεύοντας να πάθουνε χειρότερα;

Ξέρω δεκάδες gamers σε pc που δεν ασχολούνται με multiplayer και σε καμία περίπτωση δεν θέλουν το gaming pc τους να είναι συνδεδεμένο στο Internet. Ένας από αυτούς είμαι κι εγώ. Δεν με ενδιαφέρει να τρέχουν από πίσω antiviruses, firewalls, και ένα σωρό άλλα χαζοπρογράμματα που τρώνε resources. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπει αυτό το μηχάνημα στο Internet ο κόσμος να χαλάσει, όπως και να πάρω αυθεντικό οποιοδήποτε παιχνίδι επικροτεί και ακολουθεί αυτή τη πάγια τακτική.

Η ομάδα που μαζευόμαστε και παίζουμε μεταξύ μας σε lan ακολουθεί την ίδια τακτική (εξ' ου και το κώλυμα μας με τα gaming laptops) στα μηχανάκια (μάλλον τουμπανάκια) που καθείς διαθέτει για gaming αποκλειστικά και μόνο για αυτό.

Οι "υπεύθυνοι" της Ubisoft πρέπει να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου......
 
pooky(1) είπε:
Συμφωνώ απόλυτα. Ένα παιχνίδι σαν το DOA δεν υπάρχει περίπτωση να παιχτεί "στα γρήγορα". Αν δεν δεις τι κάνει το κάθε spell, αν δεν διαβάσεις την ιστορία που ξετυλίγεται, αν δεν δοκιμάσεις εναλλακτικές και αν δεν διαθέσεις άπλετο χρόνο, καλύτερα να μη το αρχίσεις καθόλου.
Είναι καθαρό rpg για hardcore rpgάδες, αυτούς που θα ξεκινήσουν D&D session τη Πέμπτη το βράδυ και θα τελειώσουν Δευτέρα χαράματα.

Από την άλλη για ένα quick fix το Serious Sam είναι ότι πρέπει, κάτι σαν τα driving.
Μήπως ενοείς DAO (Dragon Age Origins) αντί για DOA (Dead Or Alive)...

Και αν ισχυσουν τα προηγούμενα... θα δούμε μια δραματική πτώση στα παιχνίδια τηε Ubi, (παεί να φτιάξει το δικό της steam)
 
Yeap! DAO ήθελα να πω. Just a typo!
 
ubisfot = teh epic fail

έλεος....
 
Πριν κατακρίνουμε τη Ubisoft ας δούμε και τη περίπτωση του Bioshock 2.

Θα χρησιμοποιεί "Games for windows" και θα επιτρέπει μέχρι 15 activations, μετά τηλέφωνο στη Microsoft.

Προτίμησαν αυτό από το SecureRom, δηλαδή ήταν μια κατάσταση "Σκύλας-Χάρυβδης".

Αν εσείς είχατε δώσει μερικές δεκάδες εκατομμύρια για να φτιάξετε ένα παιχνίδι θα το αφήνατε DRMfree στην αγορά?

Και αν το κάνατε για τον Α ή Β λόγο πιστεύετε ότι θα 'χατε χρήματα για το Bioshock 3?

Ή πιστεύετε ότι οι μέτοχοι θα σας άφηναν στο πόστο σας? :)

Όλοι έχουμε άποψη του τι είναι σωστό και πρέπον, κοινώς όλοι θέλουμε DRM free παιχνίδια, Όλοι τα θέλουμε να είναι φθηνά ώστε να τα αγοράζουμε, όλοι τα θέλουμε να είναι καλύτερα από τα προηγούμενα (που φυσικά κλέψαμε), φυσικά και οι υπεύθυνοι της κάθε εταιρίας γνωρίζουν ότι και εμείς και φυσικά πολλά περισσότερα, μιας και δεν είναι ουρανοκατέβατοι.

Η πραγματικότητα όμως αναγκάζει τις εταιρίες να προσπαθήσουν (τουλάχιστον) να αμυνθούν της βλακείας (μας).

Διάβαζα ένα survey από κάποιους προγραμματιστές στο iPhone που μιλάνε για 90% πειρατεία των προγραμμάτων τους. Αυτοί ΔΕΝ έχουν τρόπο να προστατέψουν τη πνευματική τους ιδιοκτησία λόγω Apple. Πιστεύετε ότι αν τους έδινε τη δυνατότητα η μαμά να βάλουν κάποιας μορφής κλείδωμα στα προγράμματα τους δεν θα το έκαναν?

Ε στο PC μπορούν και το κάνουν, και μέχρι εμείς οι καταναλωτές να συνειδητοποιήσουμε το πραγματικό μας συμφέρον και να μην το παίζουμε/λέμε/κάνουμε εξυπνάδες θα συνεχίζουν να το κάνουν, τουλάχιστον στους "μεγάλους" και ακριβούς τίτλους.
 
Αν κλειδώνεις τα προιόντα σου δεν σημαίνει οτι θα πληρωθείς για αυτά.

Γιατι θα σπάσεις τα νέυρα αυτών που τελικά θα το πάρουν και όχι αυτών που θα το κλέψουν.

Παράδειγμα αν η Ubi βάλει αυτό το κλείδωμα, ε κανένας δεν θα το αγοράσει.

Αν τα παιχνίδια αξίζουν, θα βγάλουν τα λεφτά τους οσο πειρατεία και να έχουν (Dragon Age Origins πχ )

Αν είχα φτιάξει ττο Bioshock 2 και το πίστευα, θα το άφηνα DRM free.

Να μήν σου πω οτι θα ζητούσα μόνο 20? για το παιχνίδι και τα υπόλοιπα donations οποιος γουστάρει.
 
Μιλάμε για ένα παιχνίδι δεκάδων εκατομμυρίων σε μια αγορά που η πειρατεία βασιλεύει και για μια εταιρία που είναι εισηγμένη. Πως θα πας να πεις κάτι τέτοιο σε ανθρώπους που επενδύουν τα χρήματα τους σε αγορά με τεράστιο ποσοστό πειρατείας?

Πως εσύ (και δε στη λέω σε καμία περίπτωση) γνωρίζεις περισσότερο από αυτούς που βρίσκονται στα οικονομικά και στο management της Ubisoft και της κάθε Ubisoft πόσο μπορεί να κοστολογηθεί ένα παιχνίδι για να υπάρχει κέρδος ικανό για να υπάρχει συνέχεια και όχι να αναφέρεις ένα (break even) σε αυτούς που σου δίνουν τα χρήματα;

Κατ επέκταση πως θα πεις ότι επενδύεις σε ένα ίσως καινούριο είδος παιχνιδιού ή σε κάτι "ριψοκίνδυνο" όταν δεν έχεις βγάλει κάποια χρήματα από έναν γνωστό τίτλο που να σου επιτρέπουν να "πειραματιστείς" και να δημιουργήσεις.

Ή ακόμα χειρότερα πως θα σου μείνουν χρήματα για να δικαιολογήσεις μια πιθανή αποτυχία σου?

Να θυμίσω την περίπτωση World of Goo που το είχαν αφήσει ελεύθερο σε donations και ταυτόχρονα είχαν κάνει ένα survey? Εκεί φάνηκε περίτρανα ότι ο κόσμος επειδή δεν έχει ιδέα πόσο κοστίζει η παραγωγή ενός παιχνιδιού δίνει πολύ χαμηλά ποσά.
 
Η βάση του συλλογισμού μου είναι οτι τα περισσότερα μέτρα δεν αποθαρρύνουν τους πειρατές αλλα αυτους που αγοράζουν το παιχνίδι νόμιμα.

Οταν βγήκε το Dawn of War 2 ειχα την τύχη να μου το δώσει ενας φίλος πρίν το παρει και για τον ευτό του.

Η εγατάσταση δεν ολοκληρώθηκε ποτε στο μηχανημα μου γιατι ο registration server του steam ειχε πέσει εκείνη την μέρα.

Δηλαδή ενω είχαμε ολα τα requirements που γράφει στο κουτί, (και internet connection) δεν μπορούσαμε να παίξουμε το παιχνίδι που νόμιμα είχαμε πάρει (59?).

Την ίδια περίπου χρονική στιγμή ενα τρίτος φιλος μας επαιζε κανονικά με το πειρατικό του.

Πές μου εναν λόγο ξαναπάρω παιχνίδι με online registration (πόσο μάλον μεσω steam, μιας προγραματιστικής βλακείας που βαραίνει το σύστημα μου και μόνο), οσο γαμάτο και αν είναι οταν υπάρχει παντα η πιθανότητα να μείνω με το cd στο χέρι γιατι ο ταδε server δυσλειτουργησε η να έχω περιορισμένα installations ενώ στο μηχάνημα μου που εχει win κανω φορματ καθε τρίμηνο.

Όχι ρε φίλε θα πάρω το πειρατικό και θα το παίξω για καμμία βδομαδούλα να μου φύγει η κάψα, γιατι στα παιχνίδια που γίνεται αυτό, 9 στις 10 βγαίνουν μάπα. Κανένα καλό παιχνίδι που άντεξε στην αρένα της gaming αγορας δεν το έκανε με την προστασία του αλλα με την ποιότητα του.
 
Κανένα καλό παιχνίδι που άντεξε στην αρένα της gaming αγορας
Μεινε εκει και σκεψου οι σχεδον κανενα παιχνιδι δεν αντεξε την αρενα της αγορας. Ολα τα ποιοτικα παιχνιδια, που κοστισαν εκατομμυρια, δεν εφεραν πισω τα λεφτα τους απλα δημιουργησαν εναν μυθο που εκμεταλλευτηκε η εταιρεια τους ωστε να συγκεντρωσει χρηματα για το επομενο παιχνιδι της.

Βλεπεις το θεμα απο την πλευρα του αγοραστη - αλλα ξεχνας οτι αν η εταιρεια δεν βρει τροπο να εισπραξει τα χρηματα που επενδυσε - δεν θα ξαναδεις ποτε κανενα καλο και ποιοτικο παιχνιδι.

Αυτη η τραμπαλα υπαρχει απο καταβολης της αγορας του videogaming και εχει χαντακωσει αμετρητες εταιρειες σε διαρκεια ετων. Εξαιρεσεις υπαρχουν παντα βεβαια αλλα δυστυχως επιβεβαιωνουν τον κανονα.

Προσωπικα - πιστευω στη μη νομιμοτητα του DRM και δεν αγοραζω τετοιου ειδους software - αλλα απο την αλλη δεν ειναι δυνατον να ειχα και 4 ντουλαπες κοπιες και να υποστηριζα οτι με καταπιεζει το DRM. Απλα μενω εξω απο αυτο το παιχνιδι πλεον.
 
Η γνώμη μου είναι κατέβασε το Demo και παίξε το παιχνίδι, όλα έχουν πλέον.

Αν δεν σου αρέσει δεν υπάρχει θέμα, χάσιμο χρημάτων, DRM και δε ξέρω γω τι άλλο.

Αν σου αρέσει πραγματικά και είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις σημαίνει ότι θα συγχωρέσεις την όποια προσπάθεια κάνει μια εταιρία να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα. Ειδικά με το steam που λες για να έχει downtime σημαίνει ότι απλά πέτυχες την περίπτωση, μπορείς να δεις στα στατιστικά του ότι το uptime του είναι σχεδόν 100%.

Επίσης μπορείς να ενεργοποιήσεις τον μηχανισμό να μην χρειάζεται να είσαι συνδεδεμένος μόνιμα στο internet, αυτό βέβαια προϋποθέτει μια πρώτη σύνδεση.

Τώρα αν δεν σου αρέσει το securerom ή όσα είχαμε ως τώρα θα μπορούσες να το πληρώσεις το παιχνίδι και μετά κάνε ότι θέλεις. Αν θες να το παίξεις από αντίγραφο παίξε το, σημασία έχει να πάνε τα χρήματα σε αυτούς που κάτσανε και το γράψανε. Η πλειοψηφία των χρηστών δεν το αγοράζει, το κατεβάζει, αφού παίξει μια βδομάδα λέει ένα "δεν αξίζει τα χρήματα του" και μετά το σβήνει από το δίσκο.

Είναι σαν να βγαίνω στον δρόμο να μπαίνω στο πρώτο αυτοκίνητο που θα βρω ξεκλείδωτο να κάνω τη δουλειά μου για μια βδομάδα και μετά να το παρατήσω σε μια μάντρα γιατί απλά δε μου άρεσε.

Ξεχνάμε ότι πληρώνουμε ακριβώς αυτό! Το να παίξουμε αυτή τη βδομάδα/μήνα/ες.

Αν μας αρέσει ένα παιχνίδι μπορούμε να το καταλάβουμε και από το Demo....

Οι νέες μέθοδοι προστασίας που βασίζονται στη σύνδεση του Internet δε σε αφήνουν να παίξεις από αντίγραφο και ας έχεις αγοράσει το πρωτότυπο. Το θέμα είναι όμως ότι αυτή η γκρίνια για τη προστασία δεν είναι κάτι που ξεκίνησε τώρα με τις νέες αυτές μεθόδους.

Είμαι σίγουρος ότι αν έλεγες στην πλειοψηφία όσων κατεβάζουν κάποιο παιχνίδι να το πάρουν τσάμπα αλλά θα πρέπει να είναι connected για να παίξουν, το πιθανότερο είναι να μην τους πειράξει. Αν τους πεις δώσε 40? θα σταματήσει εκεί η κουβέντα με κλασσική ατάκα..."##@$(ς είσαι? αφού μπορώ να το κατεβάσω".
 
Μα βασίζομαι στο οτι δεν εχω 4 ντουλάπες κόπιες. Εχω ενα καρότσι αυθεντικα, (και τα έχεις δει!!) collectors editions και μου την σπάει οταν δεν μπορώ να βρώ παιχνίδια που μου αρέσουν και τα θέλω αυθεντικά.

Αλλα απο την άλλη θέλω να βάζω το παιχνιδάκι και να παίζει, αντε να βάλω και ενα serial αντε να έχω και το cd στο drive για security (αν και ειμαι απο τους ανθρώπους που θα ψαξει NoCD crack για να μήν φθείρει το original).

Αλλα ως εκεί. δεν έχει δικαίωμα η Ubi να ξέρει πότε εγω παίζω single player, ούτε μπορώ να προσευχομαι στην tellas να μην κανει διακοπή στην συνδεση τις ωρες που είμαι σπίτι και θέλω να παίξω παιχνιδάκια. Αν δέν την ενδιαφέρει την εταιρία οτι ο αγοραστής το πάιρνει το παιχνίδι για να διασκεδάσει, να αρχισει να φτιάχνει πίτσες και όχι παιχνίδια.

Θες τα λεφτά μου? να έρθουν σε σενα και όχι στον μαυρούλη η σαν donation σε torrent, φτιαξε μου κατι που αξίζει και θα τα πάρεις. Μην με υποτιμάς οπως κλειδόνοντας τα πάντα.

Δεν μπορείς να λές "Δεν έχεις τίποτα να φοβηθείς απο τους ελεγχους αν δέν εχεις κανει τιποτα παράνομο" και μήν δέχεσαι την απαντηση "Δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα απο την πειρατεία αν εχεις καλά παιχνίδια". (προς την εταιρία ε οχι τον Ηρακλή...)
 
Εννοειται οτι δεν μιλουσα για τις δικες σου ντουλαπες ετσι ? :D

Τωρα σε οσα λες - εχεις δικιο - παντα ομως απο τη πλευρα του τελικου καταναλωτη. Ποιος ομως λεει οτι το καλο παιχνιδι ΔΕΝ αντιγραφεται ? που το συναντησες αυτο ? ολα τα παιχνιδια αντιγραφονταν απο τον καιρο του spectrum μεχρι σημερα. Λογικο ειναι λοιπον να ψαχνουν οι εταιρειες να βρουν τροπο να βγαλουν κερδος.

Και εννοειται οτι διαφωνω παντα με την ιδεα του DRM.
 
Την κατάσταση πιστεύω την έφτασαν μέχρι εδώ και οι ίδιες οι εταιρείες.

Οι τιμές πρώτα από όλα θα μπορούσαν να είναι μικρότερες. Μη ξεχνάτε ότι το προϊόν έχει σαν target group πιτσιρίκια, άνθρωποι σαν και μένα στα 40 και βάλε που κάθονται όλη μέρα μπροστά από έναν υπολογιστή και παίζουν παιχνίδια είναι μετρημένοι στα δάκτυλα του ενός χεριού. Δυστυχώς ή ευτυχώς, το πιτσιρίκι δεν θα δώσει 50 ευρώ να αγοράσει ένα παιχνίδι έτσι και αλλιώς.

Σε δεύτερη μοίρα έρχεται το DRM. Ο mainstreamer που αγοράζει ένα παιχνίδι δεν ξέρει και δεν καταλαβαίνει τι είναι το DRM. Άλλωστε αν περίμενε το DRM να του κάνει τον υπολογιστή του σπίτι με κόκκινα φανάρια στην είσοδο, θα ήταν ευτυχισμένος. Δεκάδες άλλοι παράγοντες θα του έχουν γονατίσει το μηχάνημα πολύ πριν φτάσουμε στο DRM.

Δεν με ενδιαφέρει αν η Ubisoft είναι εισηγμένη ή μη. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να ελέγχει τον υπολογιστή μου συνεχώς. Ούτε έχω καμία όρεξη να γονατίζω τη σύνδεσή μου για πάρτη της. Αν θέλει να μειώσει την πειρατεία να μειώσει πρώτα από όλα τις τιμές.

Να πάμε τώρα και σε ένα τρίτο παράγοντα. Τους ανθρώπους που έτσι και αλλιώς θα κατέβαζαν το παιχνίδι. Είναι πολλοί; Η πλειοψηφία. Η μη μου πείτε πως όλοι όσοι έχουν 24άρες γραμμές τις έχουν για να σερφάρουν και μόνο. (Έχω 2mbps και μου φτάνει και η 512kbps.... )

Τα παιχνίδια που φχαριστιέμαι τα αγοράζω πρωτότυπα. Για παράδειγμα το Fallout III, Oblivion, Forza motorsport, Dragon Age Origins (3 φορές, 3 διαφορετικές εκδόσεις), Dirt II, Dirt, GRID και άλλα πολλά.

Συμφωνώ με το Saulot, ένα παιχνίδι αν είναι καλό θα πουλήσει από μόνο του, δεν χρειάζεται καν να κλειδωθεί............

(Χαλάμε το thread όμως, μήπως να το μετακινούσε ο Ηρακλής αλλού;;; )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι αλλα αν είσαι online και έχει βγεί καποιο patch την εκατσες, πρεπει να περιμένεις να τελειώσει το update (που δεν σε ρωτάει αν θες να κάνεις)

Αν και το προβλημα μαου με το steam ειναι οτι υπαρχουν παιχνίδια που το θέλουν ντε και καλά.

Και δεν λέω οτι τα καλα παιχνίδια δεν αντιγράφονται, αντίθετα συνήθως αντιγράφονται περισοτερο αλλα πουλάνε και περισσοτερο για παράδειγμα το Sims 3.
 
Ναι αλλα αν είσαι online και έχει βγεί καποιο patch την εκατσες, πρεπει να περιμένεις να τελειώσει το update (που δεν σε ρωτάει αν θες να κάνεις)

Αν και το προβλημα μαου με το steam ειναι οτι υπαρχουν παιχνίδια που το θέλουν ντε και καλά.

Και δεν λέω οτι τα καλα παιχνίδια δεν αντιγράφονται, αντίθετα συνήθως αντιγράφονται περισοτερο αλλα πουλάνε και περισσοτερο για παράδειγμα το Sims 3.
 
Ναι αλλα αν είσαι online και έχει βγεί καποιο patch την εκατσες, πρεπει να περιμένεις να τελειώσει το update (που δεν σε ρωτάει αν θες να κάνεις)
Ναι. Αλλά αυτό είναι διαφορετικό από το να χρειάζεται να είσαι online συνέχεια. Και ένα από τους στόχους του Steam ήταν ακριβώς αυτός: Να μην χρειάζεται κάθε φορά να ψάχνεις για patch. (Ίδια λειτουργία έχει και το Impulse και στο 360 το Xbox Live)
 
το steam λέει πολύ (και έχει και offline mode):

-κάνεις copy το φάκελο σε άλλο pc και έχεις κομπλε όλα τα παιχνίδια σου

-κάνεις φορματ; κανένα install ξανα. απλά τρέχεις το exe από το φάκελο του steam

-δεν χρειάζεται να κυνηγάς τα patch (η μια φορά που θα περιμένεις δεν συγκρίνεται με τις 100 φορές που απλά παίζεις και δεν ασχολείσαι)

-βλέπεις τι παίζει κανα φιλαράκι και αν γουστάρεις κάνεις και Join αμαλάχει'ναούμ :)

-δεν βάζεις dvd ουτε nocdpatches :p

γενικά κάνει τη ζωή πιο εύκολη,

το σοβαρό κακό είναι ότι οι τιμές (πλην προσφορών) δεν είναι πολύ φτηνές για ηλεκτρ. περιεχόμενο στο οποίο δεν έχεις το κουτάκι και το manual, δεν υπάρχει μεταπώληση ή άλλοι συλλεκτικοί λόγοι κλπ κλπ κλπ
 
αυτός ο περιορισμός με το συνεχές online check του παιχνιδιού είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ μούφα... λες και δε θα βγει crack για αυτή τη χαζομάρα... στην ουσία παιδεύουν αυτούς που θα αγοράσουν αυθεντικά τα παιχνίδια τους...
 
Αν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα υπάρχει μια εύκολη λύση.

Αγόρασε το, κράτα το στη ντουλάπα σφραγισμένο και παίζε με το πειρατικό. Η ουσία είναι να πάρουν τα χρήματα οι άνθρωποι που το έφτιαξαν ώστε να υπάρχει συνέχεια.
 
Πίσω
Μπλουζα