Halo 4

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ηδη καποιοι αναφερουν 4 ωρες gameplay στο normal mode...
 
Διαβαζω για 9 ωρες στο Heroic και διψηφιες στο Legendary - για το Campaign χωρις Spartan Ops και τετοια (btw αδικει καποιος το παιχνιδι αν το παιζει σε Normal - τουλαχιστον τα προηγουμενα της σειρας)

EDIT

Polygon : 11 hours on Heroic, Destructoid : 7-8 hours on Normal.
 
4 ωρες χαρας (?) για normal ανθρωπους - με 60 dollars απο την Wayland Yutani

Εντωμεταξυ αλλα μας ελεγαν και ειχαμε ησυχασει αλλα φευ...
 
Δεν ειναι 4 ωρες. Διαβασα σχεδον ολα τα reviews. Ακομα και στο Normal ειναι 7-8 ωρες.

Αλλο Fight και αλλο War ;)
 
Herco ένα τέταρτο είναι το campaign τελικά. Έχω ενημέρωση από μέσα, trust me...
 
Με ποιον τρόπο γίνεται το παιχνίδι μεγαλύτερο στα πιο δύσκολα modes? Στο Goldeneye ας πούμε είχες και περισσότερα πράγματα να κάνεις (περισσότερες αποστολές που δεν υπήρχαν στα προηγούμενα modes). Αν είναι να γίνεται απλά μεγαλύτερο σε διάρκεια λόγω του ότι θα πεθαίνεις περισσότερες φορές και θα κάνεις περισσότερα reloads ε, τότε δεν το αναφέρεις, λογικό είναι, όσο πιο πολύ δυσκολεύει ένα παιχνίδι τόση πιο πολύ ώρα σου παίρνει. Σε όλα τα παιχνίδια γίνεται αυτό. Εγώ μιλάω για game content τώρα.

Με την πρώτη ευκαιρία θα το νοικιάσω και θα το παίξω στο heroic, ελπίζω να μην είναι κλειδωμένο και πρέπει πρώτα να το παίξω στο normal γιατί θα πρέπει να μου αρέσει πολύ για να το παίξω 2η φορά και αμφιβάλλω.
 
Εγω παντως το Goldneye βλεπω να το τελειωνουν σε speedrun και στα 3 επιπεδα δυσκολιας αθροιζομενα σε 1 ωρα και 12 λεπτα.

Αν παντως στο Normal, που δεν ειναι δυσκολο, θες 7-8 ωρες να "περπατησεις" τον κοσμο, ειναι μια χαρα διαρκεια.

Τα επιπεδα δυσκολιας ειναι ξεκλειδωτα ;)
 
Herco ένα τέταρτο είναι το campaign τελικά. Έχω ενημέρωση από μέσα, trust me...






 
Το ηξερα οτι καποιος απο δω μεσα εβγαινε με την Corrine Yu - ευγε Stormy :D
 
Tο μέτρο σύγκρισης που αφορά το μέγεθος διάρκειας του παιχνιδιού ποτέ δεν το κατάλαβα. Σε ελάχιστα παιχνίδια μεγάλης διάρκειας δεν βαρέθηκα…


 
Wally είπε:
Εγω παντως το Goldneye βλεπω να το τελειωνουν σε speedrun και στα 3 επιπεδα δυσκολιας αθροιζομενα σε 1 ωρα και 12 λεπτα.
Ε, τώρα νομίζω ότι δεν χρειαζόταν να αναφέρεις world records από άτομα που ξέρουν το παιχνίδι απ'εξω και ανακατωτά. Δηλαδή έτσι μετράμε την διάρκεια των παιχνιδιών? Γιατί εγώ νόμιζα ότι απλά βγάζουμε έναν μέσο όρο για κάποιο άτομο που δεν έχει παίξει ποτέ το παιχνίδι. Ένας πρωταθλητής (σε χρόνους) του Halo σε πόση ώρα πιστεύεις ότι θα το τελειώνει?

.
Με αυτήν την λογική ας μετράμε την διάρκεια των παιχνιδιών σύμφωνα με αυτό το Site. Οπότε το Goldeneye διαρκεί μόνο 30 λεπτά και το Zelda 22 λεπτά (οπότε ψέματα λέγανε όλοι για 40 ώρες, δες πόσο έξω έπεσαν).

7-8 ώρες για single player game είναι λίγο αλλά θα μου πεις ότι "όλα τα παιχνίδια έτσι είναι" άρα οκ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για να γινεται κουβεντα και πλακα να πω οτι το παγκοσμιο ρεκορ στο Halo2 ειναι 3.5 ωρες στο Legendary. :D

Εν τω μεταξυ στο GAF ειναι ολοι με το δακτυλο στο F5 περιμενοντας το review του Edge για να ξεκινησει το μεγαλο flame... :)
 
Wally είπε:
Για να γινεται κουβεντα και πλακα να πω οτι το παγκοσμιο ρεκορ στο Halo2 ειναι 3.5 ωρες στο Legendary. :D
Εντάξει καλή η πλάκα αλλά σε αυτό που αναφέρεις καλό είναι να μπορούμε να ξεχωρίσουμε ότι το ένα παιχνίδι απαιτεί εξερεύνηση και έχει πιο μικρές (αλλά πιο γεμάτες) πίστες σε μέγεθος (goldeneye) ενώ το Halo είναι γραμμικό και έχει μεγάλες (άδειες) εκτάσεις. Σε ένα speedrun δεν χρειάζεται να εξερευνήσεις γιατί το ξέρεις όλο το παιχνίδι απέξω και κόβεις δρόμους. Σε ένα linear παιχνίδι, όσο καλά και αν το ξέρεις, δεν μπορείς να κάνεις πολλά shortcuts ή να φτιάξεις ένα γρήγορο path, σε περιορίζουν οι εκτάσεις που πρέπει να διανύσεις και το δρομολόγιο που είναι πάνω κάτω standard.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
περα απο την πλακα που καναμε στο chat. το εγραψα και εκει πριν κανεις edit το ποστ σου wally. ειπα οτι το υπολογιζω γυρω στο 8αωρο για το νορμαλ χωρις να ξερω πολλα για το συγκεκριμενο παιχνιδι. Αλλα τα περισσοτερα συγχρονα fps τοσο περιπου ειναι..

edit. 2 απογευματα δηλαδη :diablotin:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ντάξει, η διάρκεια είναι σχετική κατά τη γνώμη μου. Εγώ που εξερευνώ και παίζω αργά, γιατί δεν θέλω να χάσω ούτε ένα texture, μου παίρνει στάνταρ παραπάνω. Όπως με τα uncharted, που καθόμουν να ξετρυπώσω τα πάντα, και φυσικά μου πήρε πολύ περισσότερο από το μέσο όρο για τον τερματισμό. Άμα τρέχω σαν παλαβός δε το φχαριστιέμαι με τίποτα...

Τώρα για το Halo 4, επειδή το βλέπω ζόρικο, θα κοιτάξω να βρω κάνα φθηνό 360 μπας και το χαρώ και εγώ ο Playstationάκιας. Έχει μερικά καλά exclusives το ρημάδι.
 
Κολαση!

Destructoid (100/100): "343 Industries have done a remarkable job at continuing the Halo legacy. They've gone all out, creating a fantastic sequel that brought forth a major focus on storytelling while upping the visual and audio direction to a level that will be tough for anyone to rival with these few remaining years of the current console generation."

IGN (98/100): "Halo has been rebuilt. It has been redefined. And it has been reinvigorated. The Xbox's original king has returned to his rightful place on the throne."

Game Informer (93/100): "343 Industries introduces an episodic cooperative experience with enormous potential to change the way post-release content is delivered in games. Spartan Ops brings a new cinematic episode every week, along with five connected missions. The large battles and objectives available in these missions are ideal for a group of friends, and at a little over an hour per episode, it's perfect for a weekly gaming meet-up."

Gamespot (90/100): "Halo 4 is every bit the massive shooter package that its predecessors were, and it holds the series' standard high. The thrilling and emotional return of Master Chief and Cortana is the highlight, and the campaign breaks new ground in narrative quality for the franchise. The top-notch competitive multiplayer picks up where Halo: Reach left off, infusing the action with some mainstream elements while still remaining undeniably unique. Spartan Ops may stay a mere sideshow or prove its worth in the weeks to come."

Eurogamer (80/100): "At the end of Halo 4's campaign, after the credits have rolled, 343 Industries posts a short message thanking fans for trusting the company with their beloved universe and asking us to remember that this is just a first step. It's a telling memo that reveals a certain nervousness about the task at hand: a plea that we understand the weight of responsibility these creators have felt in adopting Master Chief."

 
Με αυτά τα reviews το σκέφτομαι και εγώ να προμηθευτώ το παιχνίδι! :o
 
King-Conan_Conan-the-Barbarian.jpg
 
Δεν νομιζω οτι θελει αλλαγη εκ βαθρων με καινουργιο Sequel σαν του Κοναν,δεν ειναι τοσο πεπαλαιωμενες οι ιδεες του σαν παιχνιδι,νομιζω εισαι αδικος με αυτην την φωτογραφια.
 
Εμμ νομιζω οτι αλλο εννουσε ο Storm... :)
 
Τι οτι θελει να αλλαξει setting σε κατι πιο medevil,βαρεθηκε τα ιδια και τα ιδια σκηνικα,δεν ξερω εγω στεναχωρηθηκα απο την αντιμετωπιση του.
 
Πίσω
Μπλουζα