Halo 4

Το τεχνικα δεν περιλαμβανει μονο τα γραφικα.

Το ΚΖ3 ηταν ομορφοτερο απο το Η3 αλλα δεν ειχε AI, physics, soundtrack της προκοπης, ισορροπημενο campaign, σοβαρο multiplayer, τεραστια τεραιν, οχηματα και πανω απο ολα αξιομνημονευτες επικες ΜΑΧΕΣ.

Το Halo 4 τα εχει σε αναβαθμισμενη ποσοτητα + γραφικα που δεν εχουμε ξαναδει σε κονσολα. Περιμενω εναγωνιως την τεχνικη αναλυση απο τους Digital Foundry
 
Master-Chief-and-Cortana-Halo-Cosplay.jpg
 
Wally είπε:
Ξεκιναει η μαχη. Ενα ολοκληρο συμπαν περιμενει σωτηρια.
Προσεχε μη λαχανιασεις απο την πολυ μαχη για την σωτηρια του συμπαντος; :p
@DINO Ρε Atariman περιμενεις να βγαλεις ακρη τωρα;Οτι και να βγει ολοι αυτοι το Ηalo 4 καλητερο θα το βγαλουν και το μονο που κανουν ειναι να βγαζουν οτι στραβη ειδηση υπαρχει για το Wii U και της καλες να της αποκρυπτουν.Και αφου κοιτανε τα Review κατι 8αρια που πηρε το Halo 4 δεν ειδα κανεναν να τα αναφερει.
 
Wally είπε:
Το τεχνικα δεν περιλαμβανει μονο τα γραφικα.
Το ΚΖ3 ηταν ομορφοτερο απο το Η3 αλλα δεν ειχε AI, physics, soundtrack της προκοπης, ισορροπημενο campaign, σοβαρο multiplayer, τεραστια τεραιν, οχηματα και πανω απο ολα αξιομνημονευτες επικες ΜΑΧΕΣ.

Το Halo 4 τα εχει σε αναβαθμισμενη ποσοτητα + γραφικα που δεν εχουμε ξαναδει σε κονσολα. Περιμενω εναγωνιως την τεχνικη αναλυση απο τους Digital Foundry
Σε νωρίτερο ποστ από του Dino, είχα εκφράσει και εγώ μια "ανησυχία" να το πω, για το σχόλιο περί κονσολικώς καλυτερότερου για το H4. Έπεσε στο κενό ! Προφανώς δεν έχεις παίξει, δει ή ακούσει το Killzone 3 ! Γιατί εντάξει το Α.Ι δεν νομίζω να είναι καλύτερο του Halo (παρότι αρκετά καλό), αλλά campaign,soundtrack (! τζίσους, μιλάμε για την επικότερη μουσική σε FPS ), multiplayer απλά δεν παίζονται. Τώρα το Halo 4 ακόμα δεν το έχω παίξει, στα γραφικά όμως ζορίζομαι να πιστέψω ότι είναι καλύτερα του KZ3. Ντάξει, είναι και θέμα γούστου (παλέτα χρωμάτων, τεχνοτροπία, αισθητική). Το Halo πάντα μου έκανε λίγο "rainbow friendly" να το πω, με τους μοβ εξωγήινους ας πούμε, ενώ το KZ έχει μεγαλύτερο ζοριλίκι, λίγο πιό αντρουά τελοσπάντων αισθητική.
 
Mια εικονα, χιλιες λεξεις

25275.jpg
 
Mιά χαρά ταιριάζει και κάποιο Halo μέσα στην φωτογραφία.

Other_Reality είπε:
Το Halo πάντα μου έκανε λίγο "rainbow friendly" να το πω, με τους μοβ εξωγήινους ας πούμε.
Και μην ξεχνάς να αναφέρεις τα μικρά χαριτωμένα εξωγηινάκια/στρουμφάκια που υποτίθεται ότι είναι αστεία, χαζοχαρούμενα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο τέλος πάντων.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Να ρωτησω κατι τους "καμενους" με το Halo: στο Halo 3 REACH ο χαρακτηρας δεν πεθαινει στο τελος? ή δεν ειναι ο master chief? ή μηπως υπαρχει τροπος (αφου τερματισεις το παιχνιδι και φυγει ο πυραυλος) να την γλυτωσεις απο την αποστολη "survive" ? εγω δοκιμασα να το παιξω μερικες φορες, ομως μου φανηκε οτι σιγουρα ο χαρακτηρας πεθαινει, αφου ακομα και αν κανεις τα αδυνατα-δυνατα και αποδεκατισεις απειρους εχθρους, δεν αφηνουν οπλα, οποτε καποτε σου τελειωνουν οι σφαιρες και ....
 
Δεν ειναι ο Master Chief! Στο Reach εχεις την Noble Team.

Στο τελος, ως Noble6, αφου η τελευταια ελπιδα της ανθρωποτητας ειναι πλεον safe (Cortnana) και το Pillar of Autumn ξεφευγει, μενεις μονος να αντιμετωπισεις τις ορδες των Covenant αφου ο Reach εχει πλεον πεσει. Πολεμας μεχρις εσχατων. Πριν το τελος βγαζει το κρανος, που λειτουργει σαν καμερα. Θυμασαι το σπασμενο κρανος οταν ξεκιναγες το παιχνιδι?

Ειναι κατ εμε το καλυτερο φιναλε σε Halo game. Ο καλυτερος τροπος να αποχαιρετισει η Bungie το franchise
 
Mε μπερδεψες! Καλα το καταλαβα οτι οσο και να προσπαθεις, δεν υπαρχει περιπτωση για "survive" που λεγεται η αποστολη.

Και οτι δεν παιζει ο Master Chief το καταλαβα, δεν μπορουσες να κρατησεις δυο οπλα ταυτοχρονα -μου αρεσε αυτη η δυνατοτητα.

Ομως αυτο με το franchise δεν το καταλαβα. Η bungie δεν ειχε φτιαξει και το HALO 3, που πρωταγωνιστουσε ο master chief?

Στο HALO 4 θα πρωταγωνιστει ο master chief, αρα θα συνεχιζεται το σεναριο, ασχετα με την εταιρια παραγωγης. Δηλάδη θα υπαρχει συνεχεια στο αρχικο σεναριο της bungie, αλλα απο αλλη εταιρια.
 
Ακριβως.

Το Halo3 ηταν το τελευταιο παιχνιδι της Bungie οπου ειχε Master Chief και ηταν υπο τη σκεπη της MS.

Μετα η Bungie απαγκιστρωθηκε απο την MS, η οποια ως κατοχος του brand Halo της εδωσε αδεια να φτιαξει αλλα δυο παιχνιδια αλλα χωρις πρωταγωνιστη τον Master Chief (ODST και Reach).

Εκει "εκπαιδευτηκε" και ενα κομματι που αργοτερα θα γινοταν μερος της 343i οπου εφτιαξε το Halo4 και συνεχιζει την ιστορια εκει που την αφησε το Halo 3.

Ουφ :)
 
Χτύπησα πριν από λίγο την limited edition μετά από πεζοπορία 2+ ωρών πήγαινε και άλλων τόσων ωρών γύρνα με τα πόδια από Χολαργό στο κέντρο που ήταν και το μοναδικό κατάστημα που το είχε διαθέσιμο και μου το κράτησε από το τηλέφωνο μια και δεν την είχα προπαραγγείλει.

Καταπορώθηκα, δεν μπορούσε η απεργία των ΜΜΕ να έχει έρθει σε καλύτερη μέρα. Θα το βάλω το βράδυ (legitimate) να το παίξω από την αρχή μια και unofficial δεν κρατήθηκα και το έπαιξα στο flashed phat 360 μου που πιάνει γενικώς αράχνες τον υπόλοιπο καιρό.

Έχοντας τελειώσει και τα Uncharted (τα οποία άρχισα από το 1 για να τα παίξω στη σειρά όλα μαζί το ένα μετά το άλλο) σύγγριση ανάμεσα στα 2 αυτά παιχνίδια δεν μπορώ να κάνω. Δεν είναι ακριβώς το ίδιο genre για μένα στο Uncharted 3 για παράδειγμα καβαλάς άλογα και κάνεις ακροβατικά σαν τη μαϊμού, ενώ στο Halo 4 εμμ..... καμία σχέση και το σκηνικό και ο στόχος και το περιβάλλον και το σενάριο. Ποιός είναι ο νικητής για μένα; Κανένας, είναι όλα υπέροχα!!!!!!

Και δεν καταλαβαίνω τι στο διάκο έχουν να κάνουν σχόλια για το Wii U στο παρών thread. FanboIs πάρτε το χαμπάρι. Δεν ασχολούμαστε όλοι αποκλειστικά με τις fluffy παραγωγές της Ninty. Και όσο και διακαώς θα θέλατε να έχετε εσείς το HALO στις κονσόλες σας, δεν θα το αποκτήσετε. Πάτε να σώσετε τη Peach ξανά και γυρίστε στα Thread σας. :p :p
 
pooky(1) είπε:
Και όσο και διακαώς θα θέλατε να έχετε εσείς το HALO στις κονσόλες σας, δεν θα το αποκτήσετε. Πάτε να σώσετε τη Peach ξανά και γυρίστε στα Thread σας
Χα! Από το να πυροβολούμε συνέχεια τα ίδια εξωγήινα στρουμφάκια για ώρες μέχρι να μας πέσει το pad από το χέρι επειδή μας πήρε ο ύπνος (true story) καλύτερα να σώζουμε την Peach. Και αν πρέπει αναγκαστικά να παίξουμε ένα από τα δύο τότε να αφήνουμε και την πόρτα της επίτηδες ανοιχτή μπας και την κλέψουν αμέσως πάλι για να την ξανασώσουμε :diablotin: :diablotin:
 
Ευλογια ειναι που δεν εχουμε κατι σαν το Halo στης κονσολες μας.NINTENDO fanboy γεννηθηκα και NINTENDO fanboy θα πεθανω.Ιωαννης μελισσανιδης με ταλεντο στην κωλοτουμπα εγω προσωπικα δεν προκειται να γεινω ποτε.
 
Nαι δεν λεω καλοι οι φαν της νιντεντο και η ολη φαση, αλλα εδω ειναι ενα θρεντ με τιτλο "HALO 4".

Δηλαδη και εμενα μου αρεσαν τα playmobil, να αρχισω να γραφω σε αυτο το θρεντ?

Υπαρχουν απειρα αλλα θρεντ να γραψουμε για τα νιντεντο που γουσταρουμε.
 
Παιδια ας επιστρεψουμε στο θεμα...ειναι Halo day today αλλωστε

Παω διοτι εχω κατι ανοιχτες ιστοριες στον Requiem ;)
 
mike είπε:
εδω ειναι ενα θρεντ με τιτλο "HALO 4".
Οπότε καλά κανω και κράζω εδώ την σειρά ή πρέπει να πάω σε άλλο thread? :p

Πέρα από την πλάκα θέλω κι εγώ να το παίξω αλλά αντε να το βρεις ξενοίκιαστο τώρα...
 
Παντως δεν ειναι δυνατον να διαβαζουμε θεικες δηλωσεις περι γραφικων, περι physics, περι στησιματος, περι εμπειριας .... και να μην κανουμε συγκρισεις.

Στο ακολουθο πχ video οι εξωγηινοι ειναι μπλε μαρεν ή μωβ - η "φυσικη" ειναι του απιστευτου επιπεδου οτι οι αντιπαλοι ειτε πηδανε ειτε πετανε , ενω οι γηινοι σερνονται ή τσουβαλιαζονται αριστερα δεξια - για ποια physics μιλαμε ? εχεις ενα εξωγηινο τερραιν με δικη του αισθηση βαρυτητας και αυτοσχεδιαζεις στο πως θα κινουνται ολα - που ειναι ο ρεαλισμος ? Που ειναι η ενταση ? Γιγαντιαια αδεια επιπεδα υπαρχουν μονο - οκ ειναι το multiplayer - αλλα και παλι θες χαπια να μη σε παρει ο υπνος.


Ειλικρινα αυτο το θεμα με τα physics ειναι αστειο - σε οτιδηποτε συγκριθει. Και ξαναλεω κλεινοντας οτι δεν ειμαι φαν αυτων των "κινηματογραφικων" fps.
 
Εφόσον από αυτού του είδους τα παιχνίδια κοιτάω μόνο τα γραφικά, από τα 2 βιντεάκια βλέπω ότι το Killzone έχει πιο πολύ λεπτομέρια στην γεωμετρία και γενικώς υπάρχει περισσότερο object detail και το κάθε καρέ είναι πιο χορταστικό/γεμάτο. Αν και ο σκουπιδότοπος με τα χαλάσματα (τον οποίο οι designers εχουν ελευθερία να γεμίσουν με random objects για να φαίνεται γεμάτο και "busy") θεματικά είναι πολύ βαρετό και πολυχρησιμοποιημένο τοπίο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συγκρινεις multiplayer map τσιτα στα ability skulls με κανονικο campaign?

Ρε παιδια, παιχτε κανα παιχνιδι πρωτα και μετα κανετε οσο flame θελετε.

Ο Ηρακλης για να πεσει σε τετοια λουμπα παει να πει οτι δεν εχει φορτωσει Halo στη ζωη του.
 
Χαχα, ωραίος ο herco. Συγκρίνει κλειστή πίστα Team Slayer (Team Deathmatch δηλαδή - για τους περισσότερους που δεν το γνωρίζουν σε αυτό το thread) με το campaign mode του Killzone.

crying-baby.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα