Halo 4

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Χωρις διαθεση flame. Κουβεντα κανουμε.

 


Εχει πολλα cinematics.
Δεν εχει

To εφτιαξε η MS αρα ειναι κακο. Γιατι?

Εχει εγκληματικα μεγαλο budget. Που το κακο?

Μοιαζει με παιδι με Porsche (?!). Ο Mario που σωζει πριγκιπισσουλες ειναι παιδι του λαου?

H δυσκολια ειναι να ανεβαζεις την ασπιδα των αντιπαλων και να μειωνεις τη δικη σου. Εμμμ οχι

Βγηκαν βιβλια γι αυτο. Να τα καψουμε στη πλατεια? Δεν σε αναγκασε κανεις να τα διαβασεις. :)


Κατεστρεψε το ειδος. To Metroid M τοτε τι εκανε? To HALO συνεθεσε υπαρχουσες ιδεες και τις πηγε παρακατω.


Στο GoldenEye οι αντιπαλοι ηταν απλα εμποδια. Στα HALO "σκεφτονται" κιολας.
 
Οτι παιχνιδι ειναι πρωτου προσωπου φαινεται μονο το οπλο κλπ για μενα ειναι FPS και μια χαρα βλεπ[ω την συγκριση με το Halo.
 
...περισσότερο στάθηκα στο bold τμήμα του σχολίου.
Πριν παίξουμε το HALO 4, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την αναλογία gameplay/cinematics; Ειδικά όταν αυτή -αντίθετα με όσα αναγράφηκαν σε προηγούμενα post- βρίσκεται σε πολύ υψηλό ποσοστό, υπέρ του gameplay βέβαια, στα προηγούμενα HALO.

Ε πες το απο την αρχη Ace, να ξερω τι να απαντησω :P

Ναι - σωστο το επιχειρημα σου - αν και για να το χωρατεψουμε λιγο - πριν δουμε το τελικο παιχνιδι ουτε εσυ ξερεις αν ειναι οντως το μισο cinematic ;)

Σοβαρα τωρα - υπηρξε κατακορυφη αυξηση των cinematics στο Halo3 και μετα, σε συγκριση με τα 2 πρωτα - οκ σαφως δεν ηταν το μισο παιχνιδι (τραβηγμενο σχημα λογου για threads αντεκλησεων οπως αυτο :P ) αλλα η διαφορα ηταν εμφανης. Αλλοι το βρισκουν θετικο - προσωπικα δεν μου αρεσε.

Κοιτα - το πετυχημενο ατμοσφαιρικα παιχνιδι με ιστορια που τραβαει και εναν κοσμο που σε κολλαει πανω του - δεν ειναι αυτο που εχουν γυρισει 2 ταινιες για να σε βαλουν στο κλιμα - δεν ειναι αυτο που εχουν γραψει ενα ραφι βιβλια για να μαθεις τι παιζεις - δεν ειναι αυτο που το στουμπωνουν με ενδιαμεσα cinematics - αλλα αυτο που στα δινει ολα αυτα με το gameplay του με λεπτομερειες που ανακαλυπτεις παιζοντας και οχι παρακολουθωντας videακια. Ναι, ακουγεται αυστηρο αυτο - αλλα εδω καλουμαστε να κρινουμε το (και καλα) κορυφαιο FPS και ταυτοχρονα το κορυφαιο παιχνιδι του XBOXxyz - οποτε τα κριτηρια πρεπει να ειναι (προσωπικα βεβαια, αλλα ) απολυτα και οχι με μισολογα ("καλο μεν αλλα στα σημεια χανει" κλπ κλπ κλπ).
 
Wally είπε:
Χωρις διαθεση flame. Κουβεντα κανουμε.



Κατεστρεψε το ειδος.
To Metroid M τοτε τι εκανε? To HALO συνεθεσε υπαρχουσες ιδεες και τις πηγε παρακατω.


Στο GoldenEye οι αντιπαλοι ηταν απλα εμποδια. Στα HALO "σκεφτονται" κιολας.
Απαντώ σε αυτά που με ενδιαφέρουν χωρίς διάθεση flame εννοείται.

Το ΟtherM ξέρεις πολύ καλά (φαντάζομαι) πόσο το μισώ. Αλλά δεν έχει καμία σχέση με το FPS genre. Εχει να κάνει μόνο με τα Metroid και αν κατέστρεψε κάτι, αυτό είναι συγκεκριμένα το Metroid franchise.

Οσο για το AI, για τα δεδομένα του 1997 οι αντίπαλοι του Goldeneye σκέφτονταν επίσης. Ο τρόπος που αντιδρούσαν κυρίως σε διάφορα πράγματα ήταν κάτι καινούριο τότε. Φυσικά εξελίχθηκε γρήγορα και σύντομα στο Halflife οι στρατιώτες είχαν ακόμα καλύτερο AI και Tactics. Το Halo το κράτησε αυτό το στοιχείο ευτυχώς. Αλλά γιατί δεν κράτησε και τις διαφορετικές ρεαλιστικές αντιδράσεις που κάνουν οι αντίπαλοι ανάλογα που τους χτυπάς ας πούμε? Έχεις παίξει ποτέ το Perfect Dark? Γιατί να πηγαίνει δηλαδή ένα βήμα μπροστά σε έναν τομέα όπως το AI και να κάνει μία βουτιά στον πάτο σε άλλους τομείς? (και το Halflife το ίδιο λάθος έκανε στον τομέα αυτό δυστυχώς). Τα Goldeneye-Perfect Dark εξακολουθούν ακόμα και σήμερα να έχουν το πιο λεπτομερές hit detection. Γιατί αυτό?

Πάντως ακόμα δεν πήρα απάντηση για τα στρουμφάκια που σκοτώνεις στο Halo. Υποτίθεται ότι πρέπει να τα πάρουμε στα σοβαρά? Είναι εκεί για comedy relief? Εξηγήστε μου κάποιος!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν νομιζω οτι πατωσε πουθενα. Μαλιστα αν θελει καποιος σωνει και καλα να εξερευνησει, εχει επικων διαστασεων τεραιν και προσθεσε και τα skulls.
 
Ενα επικών διαστάσεων τεραιν αλλά άδειο και χωρίς features ή πράγματα να κάνεις. Περισσότερο είναι έτσι για να υπάρχει χώρος για στις αρκετά επικές μάχες (καθόλου άσχημα), να οδηγείς τα οχήματα (λίγο forced) και για το οπτικό του θέματος.

Να πω σε αυτό το σημείο ότι δεν απαξιώνω τελείως το παιχνίδι, σίγουρα έχει κάποια καλά στοιχεία απλά το θεωρώ υπερβολικά overrated γιατί υπήρξαν πολύ καλύτερα παιχνίδια του είδους σε παλιότερες γενιές και με ενοχλεί το ότι άλλοι devs πλέον αντιγράφουν αυτό το στιλ και όχι κάποιο άλλο πιο εξελιγμένο shooter.

Πλην του Bioshock το οποίο πήρε από το System Shock 2... πάλι καλά :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλά. Το Halo είναι που έχει καταστρέψει το gaming. Τα εκατομμύρια που το έχουν αγοράσει σε 5 μέχρι τώρα συνέχειες και έχουν λίωσει και στο online είναι κορόιδα που έχουν πέσει στη φάκα του marketing της MS. Όλος ο τύπος που γράφει πάντα εξαιρετικές κριτικές τα έχει τσιμπήσει. Είναι ένα απλό FPS που έιναι κυρίως cinematics και είναι βαρετό και θα μπορούσε κάποιος να προτιμήσει το Serious Sam για παράδειγμα.
 
Ε δεν ειπε κανεις "κυριως cinematics" - Οσο για το Serious Sam μια χαρα παιχνιδι ηταν :)
 
Stormwatch είπε:
Καλά. Το Halo είναι που έχει καταστρέψει το gaming. Τα εκατομμύρια που το έχουν αγοράσει σε 5 μέχρι τώρα συνέχειες και έχουν λίωσει και στο online είναι κορόιδα που έχουν πέσει στη φάκα του marketing της MS. Όλος ο τύπος που γράφει πάντα εξαιρετικές κριτικές τα έχει τσιμπήσει. Είναι ένα απλό FPS που έιναι κυρίως cinematics και είναι βαρετό και θα μπορούσε κάποιος να προτιμήσει το Serious Sam για παράδειγμα.
Τι σχέση έχει η επιτυχία που έκανε? Φυσικά και θα έκανε επιτυχία αφού είναι casual, όλοι μπορούν να το παίξουν και μόνο σε άλλους πλανήτες δεν διαφημίστηκε σαν τρελό. Δεν ξέρω αν βάλανε διαφήμιση του Halo σε κανένα Mars Rover....

Και τα shovelware party games στο Wii πολύς κόσμος τα αγόρασε, αυτό όμως δεν έκανε ζημιά στο gaming για σένα? Πρόσεξε, δεν λέω ότι κατέστρεψε το genre (δεν είπα όλο το gaming) από οικονομικής άποψης. Αλλά από άποψη ποιότητας. Πάντα όταν κάτι γίνεται mainstream εξελίσσεται αν το πάρεις καθαρά από οικονομική άποψη αλλά συνήθως η ποιότητα θυσιάζεται ώστε να γίνει εύπεπτο για τις μάζες. Δεν υπάρχει τίποτε πιο mainstream από τα μοντέρνα shooters όσον αφορά το gaming σήμερα (εκτός ίσως από τα smarphone games). Όσο πιο απλοϊκά και εύπεπτα είναι, τόσο πιο πολύ πουλάνε. Βλέπε και τα Call of Duty.

Wally είπε:
Δεν νομιζω οτι πατωσε πουθενα.
Στο προηγούμενο post ανέφερα το hit detection (ένα από τα παραδείγματα) το οποίο παλιότερα παιχνίδια το είχαν σχεδόν τελειοποιήσει αλλά στο Halo είναι σαν να μην υπάρχει.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To HALO ειναι casual επειδη πουλησε πολυ. Λατρευω τις γενικευσεις!!!

 

 


 
Το Halo είναι casual γιατί είναι πολύ απλοϊκό και εύπεπτο (άρα πιο προσιτό σε όλους, άρα περισσότεροι potential πελάτες). Μετά, διαφημίστηκε σαν να ήταν το φάρμακο κατά του καρκίνου, έγινε πασίγνωστο, εξέλιξε και το online multiplayer στις κονσόλες (να κάτι που πραγματικά εξέλιξε) και πούλησε τρελά για αυτούς τους λόγους, κατά την άποψή μου. Κατά τα άλλα σαν single player game υπήρξαν πολύ καλύτερα games που δεν πούλησαν ούτε το 1/10. Νομίζω όλοι μπορούν να βγάλουν αυτό το συμπέρασμα από τα λεγόμενα μου.

Εσύ γιατί πιστεύεις ότι το CoD (δεν θυμάμαι πιο ακριβώς τώρα) είναι το πιο πετυχημένο (σε πωλήσεις) παιχνίδι όλων των εποχών?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γιατι βγηκε σε 5-6 πλατφορμες. Γιατι φτιαχτηκε για να ειναι blockbuster. Γιατι εχει πολυ καλο online. Και γιατι ειναι απλοικο...οπως λες εσυ...ανεβαζεις δυσκολια μικραινει η "ασπιδα" σου, μεγαλωνει των αντιπαλων.

To HALO ηταν το franchise που κρατησαν ως flagship οι XBOX1 users στα χρονια που τα περιοδικα ριχνανε τα δηλητηρια για "το τουβλο, τη μαουνα, το μαυρο ασχημο πραγμα".

Εχει προσφερει απο τοτε πρωτογνωρο AI, καινοτομιες που δανειστηκαν ολοι, φοβερα physics σε ολο τον κοσμο του, προσεγμενα γραφικα-ηχο-control-τεχνολογια, εξαιρετικο online με matching ισοδυναμων παιχτων και επιλογες, solid story που δεν επαναλαμβανεται και εχει universe για να κατσει, μαχες με δυνατοτητα αναριθμητων στρατηγικων, ενα campaign που δεν ειναι ιδιο με το προηγουμενο, ζυγισμενων δυνατοτητων οπλα, οχηματα, skulls που patch-αρουν και το θεμα "εξερευνηση", κεντρικο χαρακτηρα που τραβαει, δικαιο χωρις sudden deaths και αηδιες, πολυ λεπτομερεια κτλ κτλ κτλ

Γιατι να ΜΗΝ πουλησει?
 
Καλά, ή συγκρισή του Halo με τα shovelware party cooking breastfeeding games του Wii είναι εντελώς άκυρη...
 
Wally είπε:
Εχει προσφερει απο τοτε πρωτογνωρο AI
Δεν θα το χαρακτήριζα πρωτόγνωρο. Βελτιωμένο ίσως αφού έβαλε και αυτό το λιθαράκι του στον τομέα AI μετά το Goldeneye και το Half-Life.

καινοτομιες που δανειστηκαν ολοι
Μπορείς να αναφέρεις μερικές παρακαλώ? Οχι ότι διαφωνώ απλά δεν ξέρω κατα πόσο οι καινοτομίες του καλυτέρεψαν ή χειροτέρεψαν το genre (πχ regenerating health).

φοβερα physics σε ολο τον κοσμο του
Αυτό δεν το είχα προσέξει να σου πω την αλήθεια ούτε έχω ακολουθήσει την πορεία εξέλιξης των physics στα παιχνίδια αλλά το πρώτο FPS που θυμάμαι όπου τα physics είχαν σημαντικό ρόλο στο gameplay ήταν το HalfLife 2.

προσεγμενα γραφικα-ηχο-control-τεχνολογια
Διαφωνώ σε όλα πλην του ελέγχου ο οποίος είναι πάνω κάτω προσεγμένος σε όλα τα FPS αλλιώς δεν θα παιζόταν. Τα γραφικά ας πούμε τα βρίσκω βαρετά και "άδεια" πλην του reach και από ότι φαινεται και του Halo4. Αλλά αυτά είναι και θέμα γούστου.

εξαιρετικο online με matching ισοδυναμων παιχτων και επιλογες
Συμφωνώ αν και δεν ασχολούμαι με online σε κονσόλες.

solid story που δεν επαναλαμβανεται και εχει universe για να κατσει
Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη γιατί ο κόσμος του ποτέ δεν με τράβηξε, ίσως γιατί βαριόμουν να το παίξω.

μαχες με δυνατοτητα αναριθμητων στρατηγικων
Δεν πιστεύω ότι υπάρχουν και πολλές διαφορετικές στρατηγικές, πόσο μάλλον αναρίθμητες. Αλλά αυτό είναι μονο η άποψή μου. Δεν το έχω παίξει στο τελευταίο mode δυσκολίας οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν ξαφνικά γίνεται και stategy game εκτός από FPS.

ενα campaign που δεν ειναι ιδιο με το προηγουμενο
Αν ήταν ίδιο το campaign ενός Halo με του προηγουμένου θα ήταν remake ή reboot και όχι sequel.

ζυγισμενων δυνατοτητων οπλα, οχήματα
Συμφωνώ για τα οχήματα, για τα όπλα δεν είναι κάτι σπουδαίο, πολλά FPS το πετυχαίνουν αυτό αν εννοείς ότι το κάθε όπλο έχει διαφορετική στρατηγική και χρήση.

skulls που patch-αρουν και το θεμα "εξερευνηση"
Εδώ θα διαφωνήσω κάθετα γιατί μάλλον έχεις παρεξηγήσει τι εννοώ με τον όρο εξερεύνηση.

κεντρικο χαρακτηρα που τραβαει
Τραβάει τι? :P Αν εννοείς ότι είναι ενδιαφέρον χαρακτήρας, διαφωνώ αλλά δεν έχω διαβάσει τα novels. Με νοιάζουν μόνο τα παιχνίδια.

δικαιο χωρις sudden deaths και αηδιες, πολυ λεπτομερεια κτλ κτλ κτλ
Δεν το κατάλαβα αυτό.

Γιατι να ΜΗΝ πουλησει?
Δεν είπα να μην πουλήσει. Απλά νομίζω ότι υπάρχει μια εντύπωση πως ότι πουλάει είναι ντε και καλά καλής ποιότητας. Αυτό δεν ισχύει. Το ότι πούλησε κάτι δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχει χίλια δυο λάθη ή ότι δεν μπορεί να κατακριθεί.

Stormwatch είπε:
Καλά, ή συγκρισή του Halo με τα shovelware party cooking breastfeeding games του Wii είναι εντελώς άκυρη...
Δεν τα συγκρινα σαν παιχνίδια. Ηταν ένα παράδειγμα του ότι δεν σημαίνει ντε και καλά ότι αν κάτι πουλάει σαν τρελό έχει και την ανάλογη ποιότητα. Νομίζω ότι παρεξηγούνται πολύ όσα λέω στα post μου, δεν ξέρω αν φταίω εγώ λόγω του ότι δεν τα γράφω καλά αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω να συζητάω σε αυτό το τόπικ έστω και αν μου αρέσουν αυτού του είδους οι συζητήσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Δεν τα συγκρινα σαν παιχνίδια. Ηταν ένα παράδειγμα του ότι δεν σημαίνει ντε και καλά ότι αν κάτι πουλάει σαν τρελό έχει και την ανάλογη ποιότητα. Νομίζω ότι παρεξηγούνται πολύ όσα λέω στα post μου, δεν ξέρω αν φταίω εγώ λόγω του ότι δεν τα γράφω καλά αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω να συζητάω σε αυτό το τόπικ έστω και αν μου αρέσουν αυτού του είδους οι συζητήσεις.
Ε, ατυχέστατο παράδειγμα τότε...
 
Υπερβολικό θα έλεγα. Όσο υπερβολικό ήταν και το ότι θεωρείς ότι πιστεύω πως οποιος αγόρασε το Halo και κάηκε με αυτό είναι κορόιδο. Ουδέποτε είπα, η άφησα να εννοηθεί, ότι όποιος παίζει απλοϊκά παιχνίδια (ή γουστάρει το online το οποίο ήδη συμφώνησα ότι είναι κορυφαίο) είναι χαζός ή κορόιδο.
 
Είμαι πεπεισμένος πως...

...δεν έχει παίξει κάποιος το HALO:Combat Evolved, αν δεν γνωρίζει ότι, όχι απλώς έθεσε τις βάσεις στο AI, αλλά το AI του, έντεκα ολόκληρα χρόνια μετά, παραμένει επίκαιρο και playable, την στιγμή που άλλα, console και PC FPS 11ετίας, προκαλούν τον γέλωτα, αν κάποιος, αποπειραθεί να τα παίξει σήμερα. (Perfect Dark, λόγου χάρη.)

Ποιος μπορεί να ξεχάσει εκείνη την παύση των millisecond, που αμέσως μετά την ακολουθούσε το μήνυμα "Loading... Done!" Ρίγος! Τα λοιπά περί γραφικών αρνούμαι να τα σχολιάσω σε ένα site όπως το GRM και μετά από τόσες και τόσες συζητήσεις που έχουν γίνει, περί του "φτάνουν πια τα γραφικά, χωρίς gameplay!"

Η engine του HALO πρόσφερε physics, με πραγματική βαρύτητα και σώματα που εκτινάσσονταν στον αέρα, όταν άλλες engines, ίδιας εποχής, παρουσίαζαν death animations με... transparency. Το δε Half Life 2, παρουσιάστηκε τρία ολόκληρα χρόνια μετά, το Combat Evolved...

Dual weild, limited weapons, οχήματα, autosave, κατάργηση health packs, κάναμε χρόνια να τα δούμε σε άλλες engines.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Προσωπικα ως retrogamer δεν γελαω παιζοντας DOOM (20ετιας) - τωρα για την ανωτεροτητα και την ρεαλιστικοτητα εχουμε επισης μιλησει πολλες φορες σε αυτο το φορουμ ("αν θες να "παιξεις" σε μια ταινια φαντασιας, καντο, αλλα δεν τη χρειαζεσαι για να διασκεδασεις παιζοντας videogames").
 
Τρελο budget στα χρονια της χολερας. Αμην

Halo 4 is the most expensive game Microsoft has ever made, Microsoft Studios head Phil Spencer tells Polygon. It is "absolutely" the most money Microsoft has ever spent developing a game, he says. "Nothing's even close."
Estimates for development costs of Halo 3 average out at $60 million, and that was including a massive marketing budget of about $30 million. Halo 3: ODST ended up bringing in more than $170 million in its first 24 hours on the market. Overall, Halo is a $3 billion franchise, Spencer says.
 
Πίσω
Μπλουζα