Halo 4

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
5 years in prison (μαζι με τα παιδια της imars) - check :fafoutis:
 
herco είπε:
Αυτο που εχω καταλαβει μετα απο τοσα Halia - και ειδικα τωρα με το 4 - ειναι οτι αυτοι οι ανθρωποι ειχαν εξαρχης το μερακι να φτιαξουν μια Χολυγουντιανη ταινια τυπου Alien + Star Wars + Space Troopers - και μας πρηζουν τοσα χρονια με ενα παιχνιδι που απευθυνεται κυρια σε ανθρωπους που εχουν επισης το μερακι να "παιξουν" σε μια τετοια ταινια....
Το κλιπ που εβαλε ακριβως απο πανω ο Aardy ειναι λεει gameplay launch treiler - οκ - περαν μιας στιγμιαιας εμφανισης 1/2 δευτερολεπτου action το υπολοιπο ειναι ενα ingame (και preproduction) cinematic.... οπως ειναι και το μισο παιχνιδι δηλαδη.

Υπαρχουν πολυ καλυτερα FPS εκει εξω - πραγματικα παιχνιδια - και οχι ενα συνοθυλευμα fps stages με ενα κρανακι με χρυσοχρωμη ζελατινα και μια δακρυβρεχτη ιστορια για τον λοχια/ηρωα (με παντοφλες) που χαθηκε για το καλο της ανθρωποτητας (σεναριο που εχουμε φαει με το κουταλι). Απλα ειναι η συνεχεια της περιπτωσης της ιδιας της κονσολας που με το ζορι - και με το αχανες πορτοφολι της εταιρειας παραγωγης - δημιουργει τεχνητα ενα status στην αγορα.
+1000, check.
 
Εγω θα ελεγα να παιξετε κανενα και να μην κρινετε απο πορτοφολια και εξωφυλλα...

Ιδιαιτερα εσυ Ηρακλη που εχεις μια εφεση στα λογοτεχνικα, νομιζω θα επρεπε να εκτιμησεις το Halo universe οπως εχει στηθει. Αρκετα (πολυ προσεγμενα κατα γενικη ομολογια) βιβλια κυκλοφορησαν για να το υποστηριξουν και απεχει πολυ απο δακρυβρεχτες ιστοριες και γκομενικα. To Announcement Trailer βριθει λεπτομερειων που ειναι στα βιβλια γι αυτο και οσοι δεν εχουν ασχοληθει με το ζητημα το βρηκαν απλα καλο.

Το βασικο φυσικα δεν ειναι αυτο, ειναι το ιδιο το παιχνιδι. Τα τρομερα σεκανς, οι παμπολλοι τροποι αντιμετωπισης τους, οι πραγματικα εξυπνοι αντιπαλοι, το δικαιο gameplay και η προσοχη στη λεπτομερεια...ολα τυλιγμενα σε ενα αψογα φροντισμενο τεχνικα "περιτυλιγμα".
 
Εσυ τουλαχιστον ξερεις οτι εχω λιωσει και το αρχικο Halo και το Halo2 - το πρωτο ηταν μετριο και το 2ο απλα καλο. Απο κει και περα αυτη η "δημιουργια" Halo Universe και συγγραφη novels και το ολο (οχι τεχνικο) περιτυλιγμα του τελικου προιοντος (που δεν παυει να ειναι απλα ενα FPS) ειναι αφενος εκτος πραγματικοτητος και αφετερου συγκρινομενο με αλλα Universes (πχ StarWars, StarTrek, WoW κλπ) πολυ - μα παρα πολυ - λιγο.

Δεν εχω σκοπο να περασω την υπολοιπη ζωη μου εξαπολυοντας κατηγοριες για το Halo - εξαλλου προσωπικες διαπιστωσεις ειναι ολα αυτα - αλλα δεν μπορω να μη σχολιασω οτι το ολο - και παραλογα ακριβο - project δεν διαθετει στο τελικο του προιον (το παιχνιδι το ιδιο) την ποιοτητα που διατεινεται η m$. Ειναι ενα απο τα δημιουργηματα της εν λογω εταιρειας που δεν εχει ορια στο budget του με μονο σκοπο τη διατηρηση του status της m$ σε μια αγορα που μπηκε με το ζορι.
 
Και η Sony ραδιοφωνα εφτιαχνε ρε Herc. Η MS τουλαχιστον ασχολειτο με λογισμικο.

FPS δεν σημαινει κακο παιχνιδι. Υπαρχει η πλεμπα, υπαρχει και η μετεξελιξη.

Δεσμευσου να σκασεις μια μερα απο το σπιτι να ξεκινησουμε ενα co-op ή οχι Legendary ή Heroic campaign και πιστευω θα αμβλυνθουν οι αντιρρησεις σου.
 
Εγώ έχω παίξει τα 1,2,3 μέχρι το 80% περίπου (δεν τα τερμάτισα λόγω βαρεμάρας) και το Reach το οποίο το τερμάτισα γιατί είχε τουλάχιστον καλύτερα γραφικά και art design οπότε μου κράτησε τουλάχιστον το οπτικό ενδιαφέρον (το Halo 3 ούτε καν γραφικά καλά δεν είχε). Αποφεύγω να κρίνω ένα παιχνίδι αν δεν το έχω παίξει εκτός σπανίων περιπτώσεων που είμαι σίγουρος ότι δεν θα μου αρέσει λόγω στοιχείων που ξέρω και έχω δει σε gameplay videos (πχ το RE6 δεν σκοπεύω να το παίξω γιατί ξέρω ήδη ότι είναι τίγκα στα QTEs και ότι είναι καθαρά mindless action με πολλά cut-scenes και επειδή προτιμώ τα παλιά survival RE ξέρω ότι θα με εκνευρίσει όπως το 5 που έπαιξα).

Γενικώς δεν επιμένω να "κράζω" ένα παιχνίδι αν δεν μου αρέσει, ούτε θέλω να "την χαλάω" σε κάποιον που το γουστάρει πολύ, απλά η περίπτωση του Halo είναι ιδιαίτερη γιατί πιστεύω ότι είναι το game που σταμάτησε την εξέλιξη των FPS και τα πήγε πίσω, σε επίπεδο gameplay και level design πάντα (δεν με ενδιαφέρουν τα novels, οι ταινίες, τα τραγούδια και τα ποιήματα). Πριν το Halo τα FPS ήταν το αγαπημένο μου genre τώρα με τα Halo και τους "κλώνους" του (CoD, ΜοΗ, Battlefield, Killzone) κλπ δεν ασχολούμαι πλέον τόσο. Κάνα Bioshock μόνο αραιά και που.

Οπότε αν βρω την ευκαιρία να πω την γνώμη μου για το game και να εκφράσω την δυσαρέσκειά μου για αυτό, την αρπάζω. Ειδικά όταν βλέπω να το θεοποιούν, εκεί απλά δεν μπορώ να μην σχολιάσω... :diablotin: :diablotin:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βρε σχολιασε. Συζητηση κανουμε. Αλλα αν το παραλληλιζεις με COD, μαλλον δεν το εχεις παιξει ή το επαιξες σε κανα αναπηρικο βαθμο δυσκολιας και εχασες τα 3/4 του παιχνιδιου.
 
Ποτέ δεν παίζω στο easy, συνήθως παίζω τα παιχνίδια σε μεσαίο βαθμό δυσκολίας και αν δω ότι είναι εύκολα το ανεβάζω λίγο. Tο θέμα δεν είναι μόνο η δυσκολία του να κρατηθείς ζωντανός. Όλοι μπορούν να φτιάξουν ένα δύσκολο παιχνίδι. Απλά ανεβάζεις το damage και το defence των εχθρών και κατεβάζεις τα δικά σου. Στο τέλος όμως το gameplay και το design δεν αλλάζει, κάνεις τα ίδια που έκανες πριν απλά πρέπει να είσαι πιο γρήγορος, να έχεις καλύτερο σημάδι κλπ. Το θέμα είναι ότι το gameplay και το Design του Halo παραείναι "simplistic" και δεν με τραβάει ώστε να θέλω να παίξω στο hardest setting. Προτιμώ να "ταλαιπωρούμαι" με παιχνίδια που μου κρατούν το ενδιαφέρον ζωντανό και μου δίνουν πολύ περισσότερα πράγματα να κάνω.
 
Και η Sony ραδιοφωνα εφτιαχνε ρε Herc. Η MS τουλαχιστον ασχολειτο με λογισμικο.
Ντροπη.

Μιλας για τον συνεφευρετη του CD - τον εφευρετη του Betamax, τον εφευρετη του Walkman, του DCC , του Dolby Digital 5.1 (που θες να εχουν τα παιχνιδια σου) - των 3.5 δισκετων (που χρησιμοποιουσες για δεκαετιες στο pc σου) και τοσων αλλων. Αγορασε τις φαλιρησμενες Columbia και CBS για να εχεις να βλεπεις ταινιες σημερα - οκ οχι χωρις αντιτιμο - αλλα μιλαμε για κυρια συμβολη στο Χολυγουντιανο θεαμα που ακομα και αν το φτυνουμε, τουλαχιστον το παρακολουθουμε.

Η Sony Computer Entertainment ξεκινησε το 1993 - την ιδια εποχη που η m$ σου πουλαγε ακομα τα αθλια 3.11 - τι ειδους συγκρισεις ξεκινας να κανεις ?

(ελεος, με αναγκαζεις να γραφω καλα λογια για τη SONY που δεν την παω καθολου)

* EDIT - Αμα ψησεις και τους υπολοιπους, πολυ ευχαριστως - αλλα αστο το Hallo - ας φαμε κανα σουβλακι καλυτερα.
 
Οχι. Ειναι εντελως διαφορετικο το AI και η συνθεση αντιπαλων που αντιμετωπιζεις.

@Ηρακλη Το "ραδιοφωνα" ηταν σχημα λογου οπως καταλαβαινεις.
 
Wally είπε:
Οχι. Ειναι εντελως διαφορετικο το AI και η συνθεση αντιπαλων που αντιμετωπιζεις.
Nαι αλλά στην ουσία πάλι κάνεις το ίδιο πράγμα συνέχεια. Σκοτώνεις αντιπάλους που σου ρίχνει το παιχνίδι και ψάχνεις cover να καλυφθείς και να γεμίσεις την ζωή σου. Repeat x 1000. Με λίγα λόγια δεν υπάρχει ποικιλία πέρα από το να σκοτώνεις πράγματα (αυτά τα μικρόσωμα στρουμφάκια, btw, υποτίθεται ότι είναι αστεία?).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@Ηρακλη Το "ραδιοφωνα" ηταν σχημα λογου οπως καταλαβαινεις.
Ακομα και σαν σχημα λογου ομως δεν πολυστεκει.

Θυμησου οτι η SONY εβγαζε "μηχανακια" (MSX) απο το 1983 - την ιδια περιπου εποχη που ξεκινουσε η SEGA τις κονσολες της.

Τεσπα - αυτο που ειπα και υποστηριζω ειναι οτι η m$ μπηκε με το ζορι στην αγορα αυτη - με 4 δις $ χασουρα του XBOX1 - και με το ιδιο σκηνικο στο 360 της διπλασιας παραγωγης επι των πωλησεων - για μενα κανει το ιδιο εδω και χρονια με το Halo. Αυτο προκαλει αρνητικες σκεψεις και παρομοια προδιαθεση για το τελικο προιον.
 
Με αυτή την λογική και το Radiant Silvergun είναι ένα ακόμα shooter...
 
Πραγματικά...

herco είπε:
Το κλιπ που εβαλε ακριβως απο πανω ο Aardy ειναι λεει gameplay launch treiler - οκ - περαν μιας στιγμιαιας εμφανισης 1/2 δευτερολεπτου action το υπολοιπο ειναι ενα ingame (και preproduction) cinematic.... οπως ειναι και το μισο παιχνιδι δηλαδη.

Imgema είπε:
...απορώ, εφόσον έχετε παίξει, όπως λέτε, τα πρώτα HALO, για ποιον λόγο ισχυρίζεστε ότι σαν παιχνίδια, είναι κατά το ήμισυ cinematics. Ακριβώς το αντίθετο είναι, θα έλεγα εγώ, που τα ξαναέπαιξα πρόσφατα μάλιστα, με πολύ gameplay και λίγα cinematics, εδώ κι εκεί, ίσα ίσα, για να προωθούν την ιστορία του.
 
Stormwatch είπε:
Με αυτή την λογική και το Radiant Silvergun είναι ένα ακόμα shooter...
Ατυχής η αναλογία κατα την γνώμη μου. Σε ένα shooter όπως αυτό το νόημα είναι να σκοτώνεις τα πάντα ενώ αποφεύγεις τις σφαίρες. Ενα καλό shooter σαν αυτό δεν χρειάζεται κάτι άλλο όπως εξερεύνηση, puzzles, μυστικά, αποστολές, stelth tactics κλπ, το μόνο που ζητάει είναι αντανακλαστικά. Είναι το genre τέτοιο. Δεν μου αρέσει τόσο πολύ προσωπικά αλλά το καταλαβαίνω και μπορώ να παίξω με άνεση κάποια καλά.

Τo Νόημα των FPS δεν θα πρέπει να είναι απλά να σκοτώνεις (εκτός από κάτι Serious Sam και Painkiller τα οποία τουλάχιστον έχουν ποικιλία εχθρών, έχουν οπτικό ενδιαφέρον και μία πιο ανάλαφρη διάθεση). Αρχικά μπορεί να ήταν έτσι αλλά ακόμα και στο DOOM είχες να κάνεις και άλλα πράγματα εκτός από το να σκοτώνεις, όπως πχ να βρεις τον δρόμο σου, ουσιαστικά να λύσεις τους λαβύρινθους και να αποφύγεις τις παγίδες του level design (ειδικά στο Doom64 το level design ήταν υποδειγματικό).

Στα τέλη του 90 όμως εξελίχθηκαν τα πράγματα. Tα Turok, Goldeneye, Perfect Dark, System Shock, Deus X και αρκετά άλλα έκαναν το genre πιο ενδιαφέρον και πιο "immersive" γιατί το νόημα (για μένα) της οπτικής πρώτου προσώπου είναι ότι μπαίνεις ο ίδιος στον κόσμο του game και όταν είσαι σε έναν νέο κόσμο θες να ανακαλύψεις πράγματα από μόνος σου χωρίς να σε πιάνει το παιχνίδι από το χεράκι. Στο Goldeneye πχ είχες 2-5 αποστολές (ανάλογα την δυσκολία) και έπρεπε να κόψεις εσύ τον λαιμό σου για να καταλάβεις πως θα τις κάνεις (χωρίς blinking arrows). Είχες 2-3 στοιχεία, 2-3 gadgets και έπρεπε να βρεις που θα πας και τι θα κάνεις με πλήρη ελευθερία στο πως θα δράσεις. Οι αντίπαλοι ήταν απλά εμπόδια για να πετύχεις τον στόχο σου και όχι ο ίδιος ο στόχος όπως είναι στα Halo και στα περισσότερα μοντέρνα FPS.

Όσον αφορά το cinematic feel, ένα παιχνίδι μπορεί να είναι cinematic και χωρίς να έχει πολλά cutscenes. Συνήθως αυτά που βάζουν την ιστορία πάνω από το gameplay και αυτά που περιορίζουν την ελευθερία κινήσεων ώστε να μην ξεφύγεις από το story board και να μην χάσεις κάποια story elements. Το Halo για μένα πέφτει σε αυτήν την κατηγορία αλλά σίγουρα υπάρχουν και χειρότερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ace τo σχολιο μου ηταν για το κλιπ που ποσταρε ο Aardvark και παρουσιαζε ενα gameplay launch του Halo 4 - οταν εντοπισουμε το gameplay του Halo4 σε αυτο το κλιπ να ειναι πανω απο το 1/2 δευτερολεπτο, να παραδεχτω οτι εσφαλα.
 
Δηλαδη για να παιξω ενα παιχνιδι πρεπει να ξερω απο λογοτεχνικα και να διαβασω βιβλια;Xωνω μεσα το παιχνιδι και θελω να παιξω και ουτε συμπαντα με νοιαζουν ουτε τιποτα.Ο Herco εχει δικειο στα παντα ακομα και στης τελειες στα post του και επειδη ο ανθρωπος ξερει πολυ καλα την ελληνικη γλωσσα τα εξηγει καλητερα απο μενα πχ αν τα εγραφα.Το Halo ειναι ενα fps σαν ολα τα αλλα δεν εχει κατι το πρωτοποριακο και εχει δικειο ο imgema που λεει οτι κατεστρεψε το ειδος.Τι παραπανω εκτος απο τα γραφικα δηλαδη εχει το Halo απο το Metroid;Aπολυτως τιποτα.Το πιο ΥΠΕΡΕΚΤΗΜΗΜΕΝΟ παιχνιδι ολων των εποχων ειναι και με τα εκκατομυρια της micro$oft για διαφημηση εγειναι αυτο που εγειναι.Ειναι σαν το γιο που με τα λεφτα του μπαμπα κυκλοφορει με porsche και Ferrari και αυτοματα αυτο τον κανει πετυχημενο.Αυτο ακριβως ειναι το Halo του παιδι του μπαμπα με τα πολλα φραγκα.

Υ.Γ και γω ηθελα να το γραψω αυτο αλλα το ξεχασα.Στο βιντεο πουθενα δεν βλεπω εγω gameplay παρα μονο FMV και τιποτα αλλο.
 
Προσωπικά...

herco είπε:
Το κλιπ [...] ειναι ενα ingame (και preproduction) cinematic.... οπως ειναι και το μισο παιχνιδι δηλαδη.
...περισσότερο στάθηκα στο bold τμήμα του σχολίου.

Πριν παίξουμε το HALO 4, είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την αναλογία gameplay/cinematics; Ειδικά όταν αυτή -αντίθετα με όσα αναγράφηκαν σε προηγούμενα post- βρίσκεται σε πολύ υψηλό ποσοστό, υπέρ του gameplay βέβαια, στα προηγούμενα HALO.
 
Βασικά το Metroid ανήκει σε διαφορετικό, hybrid θα έλεγα, genre και δεν πιστεύω ότι έχει νόημα να το συγκρίνουμε με το Halo. Είναι στην ουσία ένα Super Metroid από την οπτική γωνία της Samus.

Α, και τα γραφικά των Prime είναι πολύ ανώτερα από των Halo στο XBOX1 και κατά την γνώμη μου και από το Halo 3 αλλά ας μην το αγγίξουμε αυτό το θέμα καλύτερα...
 
Πίσω
Μπλουζα