Psy_Danis_3
RetroActive
- Joined
- 19 Mαϊ 2013
- Μηνύματα
- 291
- Αντιδράσεις
- 3
Καλο κομματι ο Megatron απο Transformers !
Δεν νομίζω να ισχύει αυτό. Μια χαρά γνώριζαν τα homes. Οι Αμερικάνοι είχαν home computers και τα χρησιμοποιούσαν για games πριν από εμάς στην Ευρώπη. Είχαν τα Atari 400/800, Commodore VIC, Apple 2 κλπ, εποχές που η καλύτερη κονσόλα ήταν το Atari 2600. Τότε τα videogames είχαν κάνει ήδη το μεγάλο μπαμ εκεί, πολύ πριν από εμας εδώ πέρα. Οταν όμως βγήκε το NES στην Αμερική, όλοι παρατήσανε απλά τα 8bit homes ενώ εμείς εδώ ακόμα ασχολούμασταν με τα loading των κασετόφωνων και τα απαίσια γραφικά του Spectrum/C64. (και όλα αυτά έγιναν παρά το ότι οι κονσόλες στην Αμερική θεωρούνταν ξεπερασμένες μετά το "crash").Other_Reality είπε:Όσο για την διαχρονικότητα και τη δόξα, πάλι διαφωνώ, καθώς αυτό υπερισχύει σαν άποψη κυρίως των περισσότερο mainstream/console gamers, και δη Αμερικανών, που καλώς η κακώς δεν γνώριζαν και πολύ τι πάει να πεί Amiga, η home computer για να είμαστε περισσότερο ακριβείς.
Ετσι κι αλλιώς δεν μίλησα για gameplay, έδωσα το παιχνίδι σαν παράδειγμα για τα γραφικά του μόνο. Δεν πολύ παίζω shootemups ούτε είμαι εξπέρ στο είδος. Πάντως έπαιξα το Agony και μπορώ να πω πως, παρομοίως, δεν ενθουσιάστηκα. Μου άρεσε το flying animation του "σκάφους", το animation των κυμάτων της θάλασσας και μία γέφυρα σε ένα background που πήγαινε πέρα δώθε. Εκτός από αυτά δεν είδα κάτι ιδιαίτερο στα γραφικά. Ασε που τα projectiles ήταν ψιλό απαίσια και πολύ κουραστικά στο μάτι. Σε κάποιες φάσεις τα projectiles φαίνονταν σαν να είναι ακίνητα. Απλά έβλεπες ένα trail από ακίνητα sprites.mike είπε:Και επαιξα λιγο το ranger-X, δεν μπορω να πω οτι ενθουσιαστηκα με το gameplay, δεν ειναι κατι ιδιαιτερο, μαλλον σπαστικο ειναι. Στα γραφικα μια χαρα, γενικα ειχε καλα εφφε, ωραιες εκρηξεις και κινηση, αλλα με τετοιο gameplay μου εσπασε τα νευρα και αποφασισα να παιξω glaylancer.
Σαφως και δεν θα σου αρεσει με το ζορι το Axelay. Το να το βρεις κακο η μετριο ομως δεν ανερει το γεγονος οτι και αρεσει σε πολυ κοσμο, και καλο θεωρειται απο πολλους, και εχει και επιτυχια. Ο χαρακτηρισμος δεν θα ελεγα πως με βρισκει συμφωνο, αλλα ναι, το Aleste ειναι καλυτερο παιχνιδι.mike είπε:Δηλαδη με το ζορι θα μου αρεσει το Axelay? αφου το επαιξα και το βρηκα μετριο ως κακο, εσενα σου φαινεται καλο, αυτη ειναι η υποκειμενικοτητα. Το οτι καποιοι σχεδιαστες ειπαν "εχουν το scaling, rotation, mode7" κτλ και ας φτιαξουμε με αυτα ενα shooter, μου φαινεται κακη σαν ιδεα. Δηλαδη κουτσοι-στραβοι στον Αγιο Παντελεημωνα, βρηκαμε το scaling και φτιαχνουμε οτιδηποτε. Αφου δεν ταιριαζουν αυτα σε σε ενα shooter, δεν αλλαζει αυτο, φτιαχτε ενα πολυ καλο shooter οπως ειναι κανονικα τα shooter, οπως το (κατα την γνωμη μου) καλυτερο shooter του SNES, το aleste. Στο MD πραγματικα τα shooter που θα εβαζα αριστη βαθμολογια ειναι πολλα, χανεται η μπαλα. Στο SNES θα εβαζα αριστα στα δυο που ανεφερα πιο πανω, στο MD θα εβαζα σε καμια δεκαρια, και στην Α500 επισης. Και οχι δεν θα εβαζα αριστα στο eliminate down, μπορω να πω οτι ακομα κλαιω τα χρηματα που εδωσα να το παρω.
Λοιπον το hall of light τοσα χρονια δεν το ηξερα, οντως ειναι πολυ καλο και το μελεταω δυο μερες τωρα. Θα συνεχισω παντως να υποστηριζω αυτα που εγραψα και παραπανω. Συγκεκριμενα στο hall of light, βαζοντας ως επιλογη να εμφανιζει "παιχνιδια" OCS, να μην ειναι μερος καποιας συλλογης, και να εχουν κυκλοφορησει "επισημως", μου εμφανιζει 5109 αποτελεσματα. Απο την πρωτη σελιδα ομως, εχει διπλα παιχνιδια σε διαφορετικες γλωσσες, παιχνιδια freeware/shareware οπου κυκλοφορησαν "μετα θανατου" της amiga, επανακδοσεις καθως και προγραμματα οπου μετα βιας μπορουμε να τα πουμε παιχνιδια. Αρα θα ελεγα πως ο αριθμος βγαζοντας ολα αυτα, διχως υπολογιζοντας την πιθανοτητα αλλου λαθους (πχ ECS/OCS παιχνιδια που δεν επαιζαν στο kickstart της 500αρας κτλ), ο αριθμος τους ειναι μαλλον πιο κοντα στα 3000 παρα στα 5000. Εντυπωσιακος αριθμος σιγουρα, αλλα απο την αλλη με αντιστοιχα κριτηρια εχω 3536 roms για το Snes πχ, διχως να τα εχω και ολα!Other_Reality είπε:@Gettarobo
http://hol.abime.net/ - εδώ να πηγαίνεις για amigoαναζητήσεις, όχι στο Lemon. Είναι πολλά περισσότερα χρόνια το site, και γενικά σαν database θεωρείται η πλέον ψαγμένη και ακριβής, χώρια το έξτρα περιεχόμενο όπως amiga magazine reviews και scans. Σύμφωνα με αυτό σου αρίθμησα, μπορείς να το επαληθεύσεις. Του κιλού σε 5μιση χιλιάδες παιχνίδια είναι λογικό να βρείς, πάντως !
Πάντως συνεχίζω (και θα συνεχίζω !) να διαφωνώ μαζί σου στο κομμάτι της σύγκρισης των libraries. Φυσικά δεν είναι highlight το Turrican (μάλλον λες το 3, γιατί το 2 που είναι και το καλύτερο απλώς δεν υπάρχει αλλού) ή τo Lionheart. Mε τόσα παιχνίδια, έχουμε πολύ πράμα να αναφέρουμε, και είναι απλώς αδύνατο να βγάλεις ένα τοπ 10, 20 ή 100 ακόμη. Στα racing ανέφερες το micro machines, και το Lotus. Αν είχες παίξει τις εκδόσεις για Amiga θα αναγνώριζες την σαφέστατη ανωτερότητά τους. Πάντως, στα μπασκετάκια θα συμφωνήσω μαζί σου, όσο και αν λατρεύω το TVS Basketball. ΟΚ, η Amiga δεν είχε NBA Jam, ούτε NBA Live, όμως είναι λίγο άδικο να της το καταλογίζουμε αυτό γνωρίζοντας τους publishers και το ζήτημα της πειρατείας. Όσο για την διαχρονικότητα και τη δόξα, πάλι διαφωνώ, καθώς αυτό υπερισχύει σαν άποψη κυρίως των περισσότερο mainstream/console gamers, και δη Αμερικανών, που καλώς η κακώς δεν γνώριζαν και πολύ τι πάει να πεί Amiga, η home computer για να είμαστε περισσότερο ακριβείς. Eίναι φυσικό γι'αυτούς να μην γνωρίζουν καν την ύπαρξη υπερκλασικών παιχνιδιών, γι'αυτό το λόγο. Μάλιστα, επειδή βλέπω συνέχεια βίντεο στο youtube απο τέτοιους gamers/συλλέκτες, πρέπει να δείς την έκπληξη που ζωγραφίζεται στο προσωπό τους όταν έρχονται αντιμέτωποι για πρώτη φορά με την Amiga. Μερικοί πιό ψαγμένοι αμερικάνοι, ιδίως πρώην PC gamers όπως ο LGR για παράδειγμα, πρόσφατα ξεκίνησε να κανει και reviews για Amiga και δεν κρύβει το θαυμασμό του για την ποιότητα των τίτλων, και φυσικά να παραδέχεται την πρώτερη άγνοιά του για την πλατφόρμα.
Στην Ευρώπη και στην Ελλάδα τελοσπάντων που βρισκόμαστε, η βασίλισσα των 16bit ήταν και παραμένει η Amiga. Τα πιο εξελλιγμένα games που δεν υπήρξαν στην Amiga, αλλα στο MD και το Snes, δεν υπήρξαν γιατί η Amiga είχε πλέον πεθάνει αγοραστικά. Το 1995 ας πούμε δεν υπήρχε καθόλου δραστηριότητα. Εξάλλου, λίγο μετά ήρθε το Playstation, και ακόμη κυκλοφορούσαν παιχνίδια για τα 16bit.
Δεν καταλαβα σωστα τι εννοεις. Γραφεις κατα λεξη "ειναι απλα ανωτερο απο το αντιστοιχο της Amiga" και εγω καταλαβαινω οτι συγκρινεις το "3" της Α500 με το αντιστοιχο "3" που ειναι το Mega/Super Turrican και σε αυτο εχεις δικιο, δεν ειναι το καλυτερο στην Α500. Αλλα πιο πανω αναφερεις "μου επιτρεψεις να διαφωνησω για το οτι το δευτερο ειναι το καλυτερο", αλλα δεν καταλαβαινω εαν συγκρινεις το "2" της Α500 με το "2" του MD (Universal Soldier) ή συγκρινεις το "2" της Α500 με τα Mega/Super Turrican.Getta Robo είπε:Το Snes/Mega Drive λοιπον, εχουν τα υπεροχα Super Turrican / Mega Turrican, οπου να μου επιτρεψεις να διαφωνησω για το οτι το δευτερο ειναι το καλυτερο της σειρας. Και το Mega Turrican που ειναι πρακτικα το τριτο της σειρας, ειναι απλα ανωτερο απο το αντιστοιχο της Amiga. Χρωμα, κινηση, ηχος, ελεγχος.
Στο Mega Drive κυκλοφορησαν δυο Turrican. Το ομωνυμο, πρωτο παιχνιδι και μια "ανανεωμενη" εκδοση οπου ειναι πρακτικα και το τριτο μερος της σειρας.mike είπε:Δεν καταλαβα σωστα τι εννοεις. Γραφεις κατα λεξη "ειναι απλα ανωτερο απο το αντιστοιχο της Amiga" και εγω καταλαβαινω οτι συγκρινεις το "3" της Α500 με το αντιστοιχο "3" που ειναι το Mega/Super Turrican και σε αυτο εχεις δικιο, δεν ειναι το καλυτερο στην Α500. Αλλα πιο πανω αναφερεις "μου επιτρεψεις να διαφωνησω για το οτι το δευτερο ειναι το καλυτερο", αλλα δεν καταλαβαινω εαν συγκρινεις το "2" της Α500 με το "2" του MD (Universal Soldier) ή συγκρινεις το "2" της Α500 με τα Mega/Super Turrican. Εαν διαβασει ο other_reality οτι δεν θεωρεις το "2" το καλυτερο που βγηκε ποτε, θα καψει το ΣΝΕΣ του. Εγω ηδη ετοιμαζομαι να του χαρισω το δικο μου.
Αν και μου αρεσει το tomahawk ειναι λιγο ακυρη η συγκριση με τα χειρηστηρια. Καταρχας η Amiga δεν εχει χειρηστηριο ετσι και αλλιως απο το εργοστασιο, τουλαχιστον σε οσα πακετα εχω δει. Με το tomahawk δεν παιζεις καλα το ιδιο ολα τα παιχνιδια, οντως ειναι πολυ ωραια εμπειρια με τα kick off / sensible soccer αλλα ειναι κοντα στο μαζοχισμο σε platforms, action παιχνιδια και αλλα. Αντε σημαδεψε εσυ τωρα ψηλα διαγωνια με το tomahawk πχ στο Midnight Resistance, απο την στιγμη που πανω=αλμα και λειτουργει με το σταυρο ενος χειριστηριου αντικειμενικα καλυτερα. Και για παραδειγμα το Street Fighter που δινεις, καλη τυχη να βγαλεις οποιαδηποτε κινηση με ενα κουμπι. Παρεπιπτωντος, η Amiga ειχε το tomahawk, αλλα το Snes ειχε την Hori και την ascii, και το Mega Drive ειχε την Honey Bee/Competition Pro. Οπου θα ελεγα πως δυστηχως το/τα tomahawk απο ανταποκριση φαινοντε πολυ λιγα. Υποψην, δεν παω καν σε επιλογες για κανονικα arcade χειρηστηρια, τιμονιερες, πιστολια, και ασυρματα χειριστηρια γιατι μιλαμε για διασυρμο της Amiga περι των περιφερειακων.mike είπε:Στο θεμα χειριστηριο τωρα: καταρχην οταν μιλαμε για software, συμπεριλαμβανουμε και αλλους εξωτερικους παραγοντες, οπως το χειριστηριο που παιζουμε, την τιμη του software, το εαν εχει swapping, ποσο ευκολα το βρισκουμε κτλ? Τοτε θα πρεπει να εχουν ολα τα παιχνιδια της Α500 τουλαχιστον +200% gameplay σε σχεση με οποιοδηποτε παιχνιδι σε οποιαδηποτε κονσολα, μονο απο το tomahawk !!! Δεν υπαρχει συγκριση με κανενα joypad/joystick σε κανενα φορματ, ειναι το μοναδικο χειριστηριο που εαν σου πω πατα γρηγορα π.χ. κατω, δεξια, πανω, δεξια/κατω, πανω/αριστερα κτλ κτλ μπορεις να το κανεις χωρις λαθος, αλλα το καλυτερο ειναι οτι ακομα και λαθος να κανεις, το καταλαβαινεις. Αντιθετα στα joypad προσπαθεις να κανεις ενα "ημικυκλιο" στο SF και εαν παιζεις στο training που σου δειχνει απο κατω τι πατησες, βλεπεις καμια δεκαρια ακυρες κατευθυνσεις, και το καλυτερο ειναι οτι δεν ξερεις πως διαολο τις εκανες! Αλλα και παλι αυτα δεν ειναι θεματα που αφορουν αυτο καθε αυτο το software, γιατι και το disk swapping που αναφερεται δεν ισχυει εαν εχεις σκληρο δισκο στην Α500. Οποτε ολα αυτα ειναι σχετικα, απο την μια δεν θες disk swapping, θες να εχεις πολλα κουμπια, θες να μην εχεις πειρατεια, απο την αλλη εχεις χειριστηριο με μπιλια, δεν εχεις δευτερο κουμπι, εχεις δισκετες, ετσι ειναι αυτα δεν μπορεις να τα εχεις ολα.
Τα παραδοσιακα adventures και οικιακα μηχανηματα/παιχνιδοκονσολες δεν τα πηγαινανε καλα απο ενα σημειο και επειτα, ηταν κατι κοινα αποδεκτο απο τοτε. Απλα ηταν κατι σχετικα αγνωστο. Οποιος ηθελε να ασχοληθει με αυτα τα παιχνιδια σχεδον αυστηρα πηγαινε σε καποιο τυπου υπολογιστη και ο κοσμος ηταν ευτυχισμενος με αυτο.mike είπε:Ακομα και το cartidge συγκριτικα με την δισκετα εχει μεινοκτηματα, πως μπορεις σε ενα cartidge των 4ΜΒ ενα παιχνιδι των 10+ΜΒ οπως το flight of the amazon queen? Οποτε εδω σου απανταω σε δυο ερωτηματα: οι κονσολες 16μπιτ δεν ειχαν adventures λογω του περιορισμου της χωρητικοτητας των cartidge, η Α500 δεν ειχε NBA JAM λογω του περιορισμου στα κουμπια των χειριστηριων, δεν νομιζω να ηταν λογικη ιδεα να παιξεις NBA JAM με 1 κουμπι -δεν γινεται- ουτε φυσικα να βγει το NBA JAM σε εκδοση για πληκτρολογιο -αισχος θα ηταν.
Συμφωνώ. Το D-Pad του Mega Drive έχει τα ίδια προβλήματα (σε λίγο μικρότερο βαθμό) που έχει και το D-pad του 360. Στο d-pad του SNES είναι αδύνατον να πατήσεις διαγώνια καταλάθος.Vetus είπε:Eπειδή ξανάπιασα και πρόσφατα το χειριστήριο του Mega Drive το d-pad του δεν είναι κι ό,τι πιο βολικό σε αντίθεση με το d-pad του SNES που είναι άψογο.
Kαι παλι λιγο ειναι σε σχεση με το "απειρο" που προσφερουν οι δισκετες και τα CD.Getta Robo είπε:Ενημερωτικα, το μεγαλυτερο μεγεθος σε παιχνιδι στο Snes, μαλλον ειναι το Star Ocean. Το παιχνιδι καθεαυτου ειναι "μολις" περιπου 6mb, αλλα χρησιμοποιει ενα βοηθητικο τσιπακι οπου στη πραγματικοτητα συμπιεζει το κανονικο του μεγεθος. Οπου αυτο ειναι 12mb. Αρα, ναι, το Snes και μπορουσε και εβγαλε παιχνιδαρες μεγαλες στο μεγεθος ως αρχειο, και τεραστια παιχνιδια γενικοτερα.