Megadrive ή SNES; [και ολίγον από AMIGA πλέον]

Καλά, τα παιχνίδια που προανέφερα για σύγκριση MD και Amiga τα έχετε δεί (SOTB, Lotus, Leander, Desert Strike etc) ; Που είναι περισσότερα τα χρώματα στο MD : Επίσης ξεχνάμε τους Copper ουρανούς της Amiga μου φαίνεται !

1375120431792.jpg

Lionheart : 184 χρώματα

Universe_-_1994_-_Core_Design_Ltd..jpg

Universe : 256 χρώματα

Brian_the_Lion-3.jpg

Brian The Lion : 100 χρώματα

400full.jpg

Shadow Of The Beast : 120+ χρώματα

elfmania4.jpg

Elfmania : 100+ χρώματα

H παλέτα του MD είχε να διαλέξει ανάμεσα σε 512 χρώματα. ΟΚ, ήταν σχεδιασμένη να δείχνει 64, όμως με τα παραπάνω tricks η Amiga έβγαζε πολύ περισσότερα. Όταν, βεβαίως, δεν παίζαμε κάποιο κακό ST port. Αμαν ρε Mike... :)

Shadow of the Beast (UE).jpg
 
Διαβασες καλα τι λεω? οτι ΣΥΝΗΘΩΣ ολα τα 16μπιτ παιχνιδια ειχαν 32 χρωματα, σε amiga, pc, SNES, MD. Οχι ολα φυσικα τα παιχνιδια.

Και το MD ειχε 32 χρωματα απο 512 μεγιστο, το SNES 256 και η Α500 ειχε μεγιστο τα 4096, γιατι δεν βαζεις screenshot απο το Walker της Α500 με τα 4096 χρωματα? Αλλα οπως διαβασες τα μεγιστα χρωματα απεχουν αιωνες απο τα πραγματικα χρησιμοποιουμενα. Επισης ξεχασες να βαλεις το wolfchild, το Jim power, το SOTB3, agony, Risky woods και οτι αλλο ξεχναω.

ΕDIT : το Walker

1655_dbs1.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά ο τίτλος λέει Megadrive ή SNES...γιατί αναφέρετε όλοι την Amiga? Το θέμα είναι η σύγκριση μεταξύ των άνω κονσολών. Έπειτα μπορεί όπως λέτε τα χρώματα να μην έχουν σημασία κλπ κλπ αλλά εγώ βλέπω ίδια παιχνίδια στο MD και στο SNES τα οποία έχουν μεγάλη διαφορά όπως π.χ. ΜΚ3, ΝΒΑ JAM,Lion King είναι μερικά παραδείγματα.

Imgema είπε:
Δεν νομίζω ότι ο αριθμός χρωμάτων έχει να κάνει με το πόσο καλά είναι τα games ενός μηχανήματος, ας πάρουμε για παράδειγμα το Master System των 32 χρωμάτων το οποίο καταπατήθηκε από το NES των 16 χρωμάτων.
Δε νομίζω ότι δεν έπαιξε ρόλο ο χρωματισμός εδώ. Δες τα Ghostbusters, Lion King και θα δεις διαφορά, ειδικά στο 1ο. Το MS καταπατήθηκε από το NES? Έχεις νούμερα γι'αυτό? Θέλω πολύ να μάθω τις πωλήσεις των 2 μηχανημάτων στη χώρα μας.
 
To MD είχε 64 χρώματα ταυτόχρονα από παλέτα 512 χρωμάτων. Κάποια λίγα παιχνίδια μπόρεσαν και έσπασαν το φράγμα των 64 χρωμάτων, το πιο τρανό παράδειγμα είναι το Vectorman το οποίο έχει κορυφαία γραφικά στην κονσόλα και φτάνει τα 80+ χρώματα ταυτόχρονα στην οθόνη παρά το πολλαπλό scrolling, τα πολλά εφέ και τα sprites στην οθόνη. Και οι στατικές οθόνες του Toy Story στην κονσόλα πλησίαζαν τα 200 χρώματα. Υπήρχε ένα video στο youtube που ανέλυε κάποια games και πόσα χρώματα δείχνουν.

Για το SNES δεν ξέρω ποιο game πουσάρει τα χρώματα περισσότερο ή αν είναι κάποιο που ξεπερνάει τα 256.
 
Τα 32 χρώματα δεν είναι καθόλου λίγα, αλλά πρέπει τα γραφικά εξαρχής να γίνουν σε 32 χρωματα και όχι να γίνουν port απο 256 γιατί χάνεται μεγάλο μέρος της ποιότητας της εικόνας. Με τα σημερινά converters βέβαια η διαφορά είναι ανεπαίσθητη αλλά τότε δεν υπήρχαν τέτοια κόλπα.
 
johnny19818 είπε:
Δε νομίζω ότι δεν έπαιξε ρόλο ο χρωματισμός εδώ. Δες τα Ghostbusters, Lion King και θα δεις διαφορά, ειδικά στο 1ο. Το MS καταπατήθηκε από το NES? Έχεις νούμερα γι'αυτό? Θέλω πολύ να μάθω τις πωλήσεις των 2 μηχανημάτων στη χώρα μας.
Στην χώρα μας το MS τα πήγε πολύ καλά αλλά βοήθησε και το γεγονός ότι η Nintendo δεν ήρθε επίσημα εδώ πριν το 1991... οπότε στην ουσία το MS ήταν σχεδόν μόνο του (κι εγώ MS είχα). Αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις είχαν μεγάλη διαφορά με το NES.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_million-selling_game_consoles

Γενικώς το θέμα με τα χρώματα ήταν κάτι που ενδιέφερε τους home computer users κυρίως. Θυμάμαι από τα περιοδικά, εποχές 8-bit homes, που μετρούσαν τα χρώματα ένα ένα και κάπως αυτό έχει μείνει στο μυαλό των home users σαν απωθημένο. Οι κονσολάδες (και τα περιοδικά κονσολών) δεν είχαν τόσο πολύ έννοια τα χρώματα. Τι 32, τι 64, τι 256.... Ακόμα και το Game Gear που διαφημιζόταν για τα χρώματά του δεν έκανε τους κονσολάδες να ξεχάσουν το Game Boy... Μόνο οι τίτλοι είχαν σημασία, τίποτε άλλο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Υπήρχε ένα video στο youtube που ανέλυε κάποια games και πόσα χρώματα δείχνουν.
Aυτο το γνωστο ανιστοριτο βιντεο που δειχνει το virtua racing να εχει αρκετα χρωματα, αλλα ο ασχετος παρουσιαστης δεν εχει ακουσει ποτε για το SVP τσιπ που ειχε το cartidge και ειναι αυτο υπευθυνο για τα χρωματα, γιατι ο παρουσιαστης παιζει σε emulator. Και πραγματικα εχει σημασια εαν το NBA JAM εχει παραπανω χρωματα ή τελως παντων οποιοδηποτε παιχνιδι? τι να τα κανω τα "demo" σε στυλ φαντασμαγορια ? εαν ειναι να παιζεις παιχνιδαρες οπως το Donkey Kong, δεν κοιτας τα χρωματα (παρολο που το donkey ειχε απιστευτα γραφικα!).

Και κανω μια ρητορικη ερωτηση στον other_reality, δεν χρειαζεται να απαντησει αλλα θα το πιασει το νοημα:

ποσα χρωματα εχει το SWOS ?
 
Imgema είπε:
Στην χώρα μας το MS τα πήγε πολύ καλά αλλά βοήθησε και το γεγονός ότι η Nintendo δεν ήρθε επίσημα εδώ πριν το 1991... οπότε στην ουσία το MS ήταν σχεδόν μόνο του (κι εγώ MS είχα). Αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις είχαν μεγάλη διαφορά με το NES.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_million-selling_game_consoles

Γενικώς το θέμα με τα χρώματα ήταν κάτι που ενδιέφερε τους home computer users κυρίως. Θυμάμαι από τα περιοδικά, εποχές 8-bit homes μετρούσαν τα χρώματα ένα ένα και κάπως έχει μείναι αυτό στο μυαλό των home users. Οι κονσολάδες (και τα περιοδικά κονσολών) δεν είχαν τόσο πολύ έννοια τα χρώματα. Ακόμα και το Game Gear που διαφημιζόταν για τα χρώματά του έναντι στο Game Boy δεν έκανε τους κονσολάδες να νοιαστούν τόσο πολύ.

Καλά είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η Nintendo ήταν πάντα μπροστά στις πωλήσεις σε όλα της τα μηχανήματα. Επίσης είχαν μεγαλύτερο χρόνο ζωής ενώ τα άλλα πέθαιναν. Πάντως αντικειμενικά το MS δεν υπερέχει του NES? Ειδικά το 1ο μοντέλο με τις κάρτες και τη δυνατότητα των 3D γυαλιών (όχι κάτι φοβερό αλλά από το τίποτα κάτι είναι κι αυτό)?

Υπάρχει σχετικό thread NES ή Μaster System ποιο προτιμάτε?
 
mike είπε:
Aυτο το γνωστο ανιστοριτο βιντεο που δειχνει το virtua racing να εχει αρκετα χρωματα, αλλα ο ασχετος παρουσιαστης δεν εχει ακουσει ποτε για το SVP τσιπ που ειχε το cartidge και ειναι αυτο υπευθυνο για τα χρωματα, γιατι ο παρουσιαστης παιζει σε emulator. Και πραγματικα εχει σημασια εαν το NBA JAM εχει παραπανω χρωματα ή τελως παντων οποιοδηποτε παιχνιδι? τι να τα κανω τα "demo" σε στυλ φαντασμαγορια ? εαν ειναι να παιζεις παιχνιδαρες οπως το Donkey Kong, δεν κοιτας τα χρωματα (παρολο που το donkey ειχε απιστευτα γραφικα!).
Το video το είδα, δεν δείχνει ότι το VR έχει πολλά χρώματα, το αντίθετο μάλιστα, δείχνει ότι έχει λιγότερα από 64.

Mα κι εγώ ο ίδιος είπα ότι δεν έχουν σημασία τα χρώματα... ούτε που με νοιάζει πόσα χρώματα έχει το Super Metroid πχ και ασπρόμαυρο να ήταν πάλι το αγαπημένο μου 16bit game θα ήταν... η όλη συζήτηση με τα χρώματα έγινε γιατί ανέφερες πως η Amiga είχε καλύτερα παιχνίδια από ότι οι κονσόλες γιατί μπορεί να δείξει πιο πολλά χρώματα :p

mike είπε:
Υ.Γ. οταν λεμε η αμιγκα ειχε τα καλυτερα παιχνιδια, εννουμε για την εποχη της και τα 16μπιτ στανταρντς, εκτος και εαν καποιο παιχνιδι σε SNES/MD εδειχνε 4096 χρωματα και δεν το εχω δει.
Εκτός αν εννοούσες κάτι άλλο και δεν το έπιασα, οπότε γράψε λάθος :)

johnny19818 είπε:
Πάντως αντικειμενικά το MS δεν υπερέχει του NES?
Τεχνικά ναι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
εαν ειναι να παιζεις παιχνιδαρες οπως το Donkey Kong, δεν κοιτας τα χρωματα (παρολο που το donkey ειχε απιστευτα γραφικα!).

Imgema είπε:
ούτε που με νοιάζει πόσα χρώματα έχει το Super Metroid πχ και ασπρόμαυρο να ήταν πάλι το αγαπημένο μου 16bit game θα ήταν
Δεν λεμε ακριβως το ιδιο?
 
Ρε μαγκες διαβαζοντας ολα αυτα που εχετε γραψει με εχει καρφωθει η απορια στο μυαλο για το αν ημουνα εγω καπως ''καθυστερημενος'' Gamer 11-12 χρονων που πρωτοεπαιξα με το snes η αν ολοι εσεις ησασταν διανοιες και αινσταιν.Εχετε δικειο σε παρα πολλα απο αυτα που γραφεται αλλα μην τρελαθουμε κιολας δηλαδη που θα καθοταν καποιος εκεινα τα χρονια και σε ηλικειες απο 10 εως 15 χρονων να δει και να την μπει στον φιλο του για το αν το snes και το megadrive ειχαν τοσα χρωματα η αν η amiga ειχε περισσοτερα η αν ειχε πολλα sprites και εφε ταυτοχρονα στην οθονη αλλα και πολλαπλο scrolling.Καθεστε και μιλατε και συγκρινεται τα συστηματα αυτα με της γνωσεις που εχετε τωρα που ηστε η καλητερα ημαστε ολοι πανω απο 30 την στιγμη που εκεινα τα χρονια το μοναδικο κριτηριο ηταν αυτο που βλεπαμε στην οθονη μας.Ποιος δεν εμεινε με ανοιχτο το ως αφορα το snes οταν πρωτοειδε παιχνιδια οπως τα Zelda a link to the past,Donkey Kong,star fox,suoper castlevania IV,Yoshi's island,F-Zero,Mario kart,secret of mana,Actraiser,super mario rpg αλλα και ενα σωρο αλλα παιχνιδια οπως και απο την πλευρα του Mega Drive με παιχνιδια οπως τα Vectorman,Gunstar Heroes,Alien soldier,Beyond oasis και ενα σωρο αλλα.Για amiges και λοιπα Micro computers παρασιτα δεν μιλαω γιατι το θεμα εδω ειναι snes και megadrive και για ΚΟΝΣΟΛΕΣ.Γιαυτο λοιπον αφηστε τα χρωματα και της βαθυστοχαστες τεχνικες αναλυσεις και πητε την γνωμη σας καθαρα και αποκλειστικα με αυτο που βλεπατε πιτσιρικαδες οταν εμφανιζοταν το παιχνιδι στην τηλεοραση σας.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ολα τοτε μας φαινοντουσαν τελεια και ηταν τελεια για εκεινη την εποχη ..Οι αναλυσεις των specs εκεινων των μηχανηματων ειναι για τα σχολιαζουμε τωρα και να κοιταμε διαφορες απο μια κονσολα σε αλλη Αγαπημενες κονσολες και οι 2 .Πολυ ομορφα χρονια
 
Φυσικα και δεν μας φαινοντουσαν ολα τελεια και ουτε ηταν ολα τελεια εκεινη την εποχη γιατι στο snes μπορει να κυκλοφορησαν παιχνιδαρες οπως αυτα που εγραψα παραπανω αλλα κυκλοφορησαν και παιχνιδια οπως τα Bebe's kids,Captain novolin,Rave Drivin,Wayne's world,Obitus αλλα και ενα σωρο αλλα αστεια γελοια παιχνιδια.Τωρα αν ολα αυτα φαινοταν σε καποιους τελεια και τα εβαζαν διπλα διπλα με zelda a link to the past,Donkey kong,super metroid κλπ τοτε η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα.Το θεμα ειναι πιο προτιμαμε κυριως για τα παιχνιδια και οχι για το πιο ειχε πιο δυνατα specs που εκεινα τα χρονια δεν υπηρχε σχεδον κανενας μεσος gamer που να ασχολειται μαυτα.
 
mike είπε:
Και κανω μια ρητορικη ερωτηση στον other_reality, δεν χρειαζεται να απαντησει αλλα θα το πιασει το νοημα: ποσα χρωματα εχει το SWOS ?
Mε τρώει, αλλά το αφήνω γιατί ο johny έχει δίκιο, για MD vs Snes μιλάμε, απλώς όταν βλέπω Amiga vs X στα 16bits με πιάνει η γνωστή φαγούρα :p Βασικά γι'αυτό σου είπα πιο πάνω αμάν, γιατί αντί να υπερασπιστείς και εσύ τα αυτονόητα μου κατέβαζες παλέτες ! (ούτε στη λαχαναγορά να είμαστε !). Και ναί εννοείται και Walker, και Risky Woods, και Wolfchild (εκεί τρώγεται το MD port) και θα γράφαμε δυο μέρες τίτλους.

Και αυτό που λες metalcandyman με βρίσκει σύμφωνο, ακόμη και αν κατέβασα και εγώ παλέτες (!) αυτό προσπαθούσα να αποδείξω. Οτι φαίνονταν τα παιχνίδια καλύτερα στην Amiga ! Και όπως έχω ήδη απαντήσει σχετικά και με το Snes, και με το MD, καθένα έχει το δικό του χαρακτήρα και τα γουστάρω και τα δύο σαν μηχανάκια. Και ναι, όσοι φίλοι μου είχαν τότε Mega Drive, τους έφερνα σπίτι και τους έδειχνα το Shadow Of The Beast για να τους την πω !!! Snes είχα πάρει και εγώ, οπότε με αυτή την κονσόλα και δυο-τρία παιχνίδια με εντυπωσιακό τεχνικό τομέα για τότε (το World League Basketball και το Street Fighter II για παράδειγμα, που τα είχα), κατάφερα να δω κάτι περισσότερο αξιόλογο -τεχνικά- από την Amiga.
 
Μιας φέρατε την Amiga στο topic για συγκρίσεις, να πω κι εγώ πως όσα παιχνίδια είχα παίξει στην Amiga τότε δεν με είχαν εντυπωσιάσει αφού είχα ήδη παίξει στις 16bit κονσόλες... Τα παιχνίδια στο Megadrive και SNES μπορεί να μην είχαν καλύτερα στατικά γραφικά στην θολή τηλεόραση σε σχέση με το monitor της Amiga, αλλά σίγουρα είχαν καλύτερο animation, sprites, ταχύτητα κλπ στα μάτια μου. Ακόμα θυμάμαι το απαίσιο port του Mortal Kombat στην Amiga :p Αλλά και το ότι για να βγάλουν ένα Lion King της προκοπής, ήθελαν Amiga 1200 και AGA... Τα μόνα παιχνίδια που λάτρεψα (οπτικά) στην Amiga ήταν τα Jim Power και Turrican 3 αλλά ακόμα και τα ports του παιχνιδιών αυτών στο Mega Drive και SNES δεν είχαν μεγάλη διαφορά στα γραφικά, παρόλο που μιλάμε για ports. Πάντως to Turrican είχε εξαιρετικό soundtrack που το προτιμώ με τον ήχο της Amiga.

ΥΓ: Tο Lionheart έχει εντυπωσιακά γραφικά (αν και λίγο χάλια animation) αλλά το Flink στο MD έχει ακόμα καλύτερα και με πολύ καλύτερο animation. ;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βασικά το τι παιχνίδια έβγαζε ένα μηχάνημα πιο πολύ είχε σχέση με το πόσοι πλήρωναν για να το αγοράσουν, στο snes ένα παιχνίδι έκανε 15-20.000 δρχ μόνο να πω οτι εκείνη την εποχή το ημερομίσθιο ήταν 4.000 δρχ μπορεί και παρακάτω. Δηλαδή με σημερινά χρήματα ένα παιχνίδι έκανε 80-100 ευρώ το λιγότερο. Και πλήρωνες για να παίξεις εκτός και αν το νοίκιαζες. Το κέρδος ήταν τεράστιο γιαυτό είδαμε παιχνίδια τέτοιας ποιότητας στα μηχανήματα αυτά (secret of mana παράδειγμα, που έχει τα καλύτερα γραφικά που βγήκαν ποτέ σε 16μπιτο σύστημα). Σε Amiga έπαιρνες τηλέφωνο τη christos soft σου έστελνε μια 50αριά παιχνίδια με αυτά τα λεφτά. Γιαυτό ακόμα και στο περιορισμένων ικανοτήτων nes είδαμε παιχνιδάρες, είχαν το κίνητρο να ξεζουμίζουν τελείως το hardware.
 
Shinobi είπε:
στο snes ένα παιχνίδι έκανε 15-20.000 δρχ
Και παραπανω κανανε... 24.900δρχ ειχα παρει το Yoshi's Island!! (Το πιο ακριβο που εχω ακουσει ηταν ενως φιλου το Robocop Vs Terminator για το megadrive το οποιο ειχε παρει στις 32.900δρχ!!!! ) .

Γενικα τα παιχνιδια τοτε ηταν πανακριβα(οχι οτι τωρα δεν ειναι αλλα βρησκεις ευκαιριες) 2-3 παιχνιδια ειχαν οσο η κονσολα για αυτο περναμε 2-3 παιχνιδια το χρονο :p .
 
Ναι οι τιμες ηταν απαραδεκτες (οχι σε ολα ,αλλα στα πιο κορυφαια τοτε) ακομα και για εκεινες τις καλες (οικονομικα εποχες ) .Ευτυχως οι περισοτεροι φιλοι ειχαν διαφορα παιχνιδια σε διαφορες κονσολες οποτε καναμε ανταλλαγες δανειζαμε αγοραζαμε μεταχειρισμενα (γενικως την βγαζαμε φτηνα και δεν διναμε 25 και 30 χιλιαρικα !! 90 ε σημερινα δηλαδη μια collectors edition η special ας πουμε .Ηταν και η εποχη που τα κονσολαδικα εμφανιζονταν σαν τα μανιταρια οποτε μπορουσες να νοικιασεις κτλ ..Εγω προσωπικα ξεφυγα αργοτερα εποχη Ν64 οπου και εδωσα τα περισοτερρα φραγκα που εχω δωσει για παιχνιδι ever .Μace the dark age για το n64 27500 παρακαλω (ημουν αναμεσα σε extreme g 2 της acclaim και σε mace .Και τα 2 στην ιδια τιμη ηταν .Δεν το μεταωιωσα ομως γιατι το παιχνιδι το ελιωσα και το ευχαριστηθηκα στο φουλ :D :cool:
 
Ε ναι σοβαροί να μαστε, θα λέγομαι Μiyamoto η Kojima θα κάτσω να αφιερώσω 12-18 μήνες από τη ζωή μου να προγραμματίζω η να φτιάχνω γραφικά, να σχεδιάζω δεκάδες επίπεδα ή να πληρώσω 10 άτομα δουλειά ενός έτους καλοπληρωμένα, να πάω γύρω στα 300.000 ευρώ budget και μετά να πουλήσω 3.000 κόπιες ενώ υπάρχουν 7.000.000 χρήστες επειδή όλοι αγοράζουν από την takis software? Δε γίνονται αυτά ούτε στα έργα.

ΥΓ Για να είμαι δίκαιος θα προσθέσω οτι το ημερομίσθιο μπορεί να ήταν 4.000 η παρακάτω αλλά τόσα χρήματα έπαιρναν μόνο οι υπάλληλοι που δεν έκαναν κάτι άλλο, οι περισσότεροι έπαιρναν πολύ περισσότερα από άλλες δουλειές γιατί υπήρχε πάρα πολύ χρήμα τότε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Aυτο το γνωστο ανιστοριτο βιντεο που δειχνει το virtua racing να εχει αρκετα χρωματα, αλλα ο ασχετος παρουσιαστης δεν εχει ακουσει ποτε για το SVP τσιπ που ειχε το cartidge και ειναι αυτο υπευθυνο για τα χρωματα, γιατι ο παρουσιαστης παιζει σε emulator.
Πιθανοτατα αναφερεσε στο συγκριτικο του poa9s, και πιο συγκεκριμενα στο παρακατω:

Το video μονο ανιστορητο δεν ειναι, θα ελεγα μαλιστα πως ειναι ισως και το πιο αρτια δημιουργημενο, αναλυοντας και τεκμηριοντας τις αναλυσεις που εκανε.

Το SVP chip προσεφερε μεγαλυτερη ιπποδυναμη και καλυτερο ηχο στο ενα και μοναδικο παιχνιδι που κυκλοφορησε με αυτο, συγκεκριμενα το Virtua racing. Δεν ειχε καν 64 χρωματα, αλλα 45. Επισης ο εξομοιωτης δεν εχει καμια σχεση με το ποσοστο των χρωματων οπου εμφανιζονται, παρα μονο στην ευκρινεια και στη ποιοτητα της αποδοσης τους.

Ο Sega guru tmee απεδειξε πριν λιγα χρονια τις πραγματικες δυνατοτητες του Mega drive στα χρωματα και οχι μονο, με καποια προγραμματα οπου δημιουργησε ο ιδιος. Συγκεκριμενα το Mega drive μπορει να αποδωσει εως και 1536 χρωματα μαζι και με τις σκιες.

rTdx8be.png


Για περισσοτερες πληροφοριες, δειτε εδω:

http://segaretro.org/palette

Το υπεροχο Toy story εμφανιζει 66 χρωματα ταυτοχρονα στο παιχνιδι, και 171 σε στατικες εικονες. Το Mega drive ειχε τις δυνατοτητες για πλουσιοτερο χρωμα απο αυτο που ειδαμε κυριως, ασχετως εαν υλοποιηθηκε ποτε οπως θα επρεπε.

Επισης ρε παιδια ποτε κοστιζανε τα αυθεντικα παιχνιδια της Amiga προς 300-500 δρχ; Σε δυο καταστηματα που ειχα βρει, κοστιζαν 8000? οι προσφορες και πανω απο 20.000δρχ αυτα με πανω απο μια δισκετες. Μεσος ορος αν θυμαμαι πρεπει να ηταν 12.000/15.000δρχ.
 
Πίσω
Μπλουζα