Megadrive ή SNES; [και ολίγον από AMIGA πλέον]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας telonio
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
mike είπε:
Mου αρεσουν οι σελιδες σου, που ουτε καν δεν τις διαβαζω γιατι βαριεμαι, μετα τις πρωτες σειρες. Ειδικα κατι τρελες ανακριβες σε βαθμο αηδιας ή χειροτερα που γραφεις, οπως οτι μπορει να εχουμε απειρο μεγεθος παιχνιδιων σε cartidge (αραγε κανουμε cart swapping σε κονσολες, βγαλε το cartidge του DK2 και βαλε το DK3 εν ωρα λειτουργειας εαν το πιστευεις) και επισης οτι το μεγαλυτερο παιχνιδι ΣΝΕΣ σε κασετα ειναι μεγαλυτερο απο το μεγαλυτερο σε δισκετες της αμιγκα (που ειναι στην Α500 περιπου 12ΜΒ, 3 φορες το sitar ocean, ενω γενικα σε αμιγκα υπαρχει σε δισκετες παιχνιδι 27ΜΒ). Παιξε κανα master system και αλλαξε πλευρο, το joypad βραχυκυλωσε.
Περιμενα καποια απαντηση υψηλοτερου επιπεδου. Ενημερωτικα λοιπον προς γνωση και συζητηση με την κοινοτητα οπου ευτυχως εχει καποιο επιπεδο, το Snes καταφερε πολλα μεσω των chip οπου ειχαν διαφορα παιχνιδια, να επιτυχει βελτιοποιηση των δυνατοτητων του, κατι που υλοποιηθηκε σε πολλα παιχνιδια και πρακτικα το μηχανημα ξεπερασε τοσο με αυτα, οσο και με επαγγελματικο προγραμματισμο, τον εαυτο του πολλακις φορες. Ενω στην Amiga ακομα το μελετανε το ζητημα, βλεπεις δεν εχει αποφασιστει για πια υλοποιηση μιλανε συνηθως, ειναι και πολλες οι κυκλοφοριες της.

ΕΑΝ θυμαμαι καλα επισης, εαν εβγαζες επισης το παιχνιδι απο την Amiga σε στιγμη που δεν επρεπε μου κολλαγε... Το εβγαζες οταν επρεπε/στο ζητουσε. Αυτο δεν υπηρχε στο Snes, αλλα υπηρχε η δυνατοτητα των κωδικων, οπου πρακτικα μπορουσες να μεταφερεις τα παντα σε αλλο παιχνιδι. Οπως και εγινε με το Golden Sun πχ.

Φιλικα και ενημερωτικα παντα, το μεγαλυτερο "Nintendo" παιχνιδι σε μεγεθος κασετας ειναι το Resident Evil 2 για το Nintendo 64 προς 66mb περιπου. Πιθανοτατα δεν εχεις ακουσει για τον μικροεπεξεργαστη/τσιπακι S-DD1 οπου συμπιεζει το αληθινο του μεγεθος κατω περιπου απο το μισο. Δεν νομιζω να το αναφερει καποια συλλογη απο roms που ισως εχεις, γιαυτο θεωρησα καλο να το αναφερω εδω.

Για το υπογραμμισμενο κειμενο τωρα, μου θυμισε αυτη την εικονα και θεωρησα απαραιτητο να την αναφερω.

k-bigpic.jpg


Η Amiga μας ηταν τοσο μπροστα, που εκανε διαρκως βηματα προς τα πισω. Μετα βιας δυο κουμπια, εβαλε cd για να το αφαιρεσει, συνεχισε με φιλικη προς την πειρατια δισκετες για να την εξαφανισει απο τον χαρτη. Προφανως και ολες οι εταιριες κανανε κατι λαθος και δεν παραδειγματιστηκανε απο τις λαμπρες κινησεις της!

Υγ. Περιμενω απαντηση τωρα για το Agony το εγραψα και με μεγαλα γραμματα γιατι εχει αναφερθει λιγες φορες και προφανως δεν γνωριζω κατι που ξερουν ολοι οι υπολοιποι.
 
off topic Το απολαμβανω αυτο το thread εδω και μερικες μερες! (εχω παρει ποπ κορν , πατατακια κτλ κτλ :P ) Δεν μπαινω επιτηδες στην κουβεντα γιατι θα μπλεξουν χειροτερα τα πραγματα :P . Σε λιγο βλεπω τον τιτλο να μετατρεπεται σε AMIGA Vs All...

Συνεχιστε ετσι :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Shinobi είπε:
Risky Woods, Pang, Toki, Rainbow islands, Kick off, Project X, Turrican II, Arkanoid, Pacmania, Pinball Fantasies, Alien Breed, Battle Squadron, SWIV, Lionheart
Δεν τα έχω παίξει όλα αυτά τα παιχνίδια αλλά θα σου πω την άποψή μου για αυτά που έχω παίξει:

Risky Woods: Υπήρχε αυτό και στο Mega Drive. Βέβαια για τα επίπεδα του Mega Drive ήταν ένα μέτριο παιχνίδι που δεν έκανε ιδιαίτερη επιτυχία αν και δεν ξέρω τις διαφορές με την Amiga έκδοση.

Pang: Εχω παίξει την arcade έκδοση. Καλό παιχνίδι που όμως βγήκε και σε άλλα συστήματα και θα μπορούσε να βγει και σε Mega Drive άνετα. Δεν ξέρω αν είναι αντιπροσωπευτικό για τα καλά games της Amiga σε σχέση με SNES/MD.

Toki: H έκδοση του MD είναι κακή, οπότε εδώ θα συμφωνήσω.

Rainbow islands: Μιλάμε για ένα αρχαίο παιχνίδι τώρα που είναι επιπέδου 8-bit συστήματος. Είχε βγει και σε MD/Master System, δεν θα το σύγκρινα ούτε με μέτρια MD/SNES games.

Kick off: Κλασσικό παιχνίδι για όσους ασχολούνται με αυτά. Είχε βγει όμως σχεδόν σε όλες τις κονσόλες/homes. To ποιο ήταν καλύτερο τώρα δεν ξέρω.

Project X: Εντυπωσιακό Shootemup με πολύ ωραία γραφικά αλλά με χάλασε κάπως η έλλειψη parallax scrolling που στα 16bit θεωρούσα ως κάτι δεδομένο.

Turrican 2: Καλούτσικα γραφικά, υπέροχο design για πολλούς. Στο MD υπάρχει το Mega Turrican και στο SNES τα 2 Super.

Arkanoid: Παιχνίδι επιπέδου Master System (για να μην πω πιο κάτω).

Pacmania: Παρομοίως. Υπήρχε το παιχνίδι και στο Master System (αλλά και στο MD).

Alien Breed: Πολύ καλό παιχνίδι, αυτό μάλιστα, καλό παράδειγμα.

Battle Squadron: Υπήρχε και στο MD.

Lionheart: Αυτό το έχω δει μόνο. Ωραία μου φαίνονται τα γραφικά, μου θυμίζουν Flink στο MD.

Για το Agony έχω πει την άποψή μου.

Δεν ξέρω κατά πόσο όλα αυτά τα παιχνίδια θα κάνανε αίσθηση στις 16bit κονσολες. Τα λίγα που υπήρχαν δεν συγκρίνονταν με τα καλά/γνωστά/killer apps τους πάντως.

mike είπε:
δυο σελιδες πιο πισω οταν αναφερομαι στο pang, αναφερομουν στο pAng και οχι στο pΟng, το παιχνιδι που υπαρχει σε arcade, A500, SNES και σπας μπαλακια, οποτε οτιδηποτε εγραψες δεν ισχυει (περι ταχυτατης μεταφορας κτλ) οκ δεν το καταλαβες σωστα.
Λάθος κατάλαβα, sorry. Πάντως το Pang το παίζω στο Mame με σταυρό κατεύθυνσης και μπορώ να πω ότι παίζεται μια χαρά. Οχι τόσο καλά όσο με τον Arcade μοχλό, όμως ο arcade μοχλός είναι σταθερός και "βαρύς". Αν μιλάμε για μοχλό σε στιλ Atari 2600 ούτε να τον ακουμπήσω δεν θέλω :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
@ robbo :Ενημερωτικα το μεγαλυτερο παιχνιδι σε αμιγκα ειναι το darkseed CD32 που ειναι full image 560 MB (λογω των audio κομματιων).

Και παλι ασχετη ηταν η απαντηση σου, εγω σου ελεγα για το μεγαλυτερο παιχνιδι σε ΣΝΕΣ και εσυ μου ειπες το resident evil του Ν64, τι να σχολιασω?

Το μεγαλυτερο παιχνιδι σε Α500 ειναι μεγαλυτερο απο το μεγαλυτερο του ΣΝΕΣ και

το μεγαλυτερο παιχνιδι γενικα αμιγκα ειναι μεγαλυτερο απο του Ν64, να συγκρινουμε ιδια πραγματα.

Τωρα με το AGONΥ τι κολημα επαθες? εμενα δεν μου αρεσει προσωπικα, προτιμω αλλα shooter, αλλα τα γραφικα του και ο ηχος μοιαζουν σαν demo, τι κακο βλεπεις σε αυτο?


Και ουτε εχω συλλογη απο roms και παιζω τα παιχνιδια του MD, εχω ΟΛΑ τα shooters που εχουν ποτε κυκλοφορησει σε MD και συνολικα πανω απο 600 cartidges για MD, και δεν εχει καμια σημασια ειτε εαν ειχα μονο το sonic, γιατι τωρα ποια αυτα ειναι μονο για συλλογη. Εκεινη την εποχη δεν ειχα χρηματα ουτε μπορουσα να βρω ή ακομα και να ακουσω κατι για "eliminate down", οτι ειχαν τα μαγαζια περναμε, NBA Live και FIFA.


 


Η διαφορα μας ειναι οτι εγω συγκρινα ΤΟΤΕ και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ τα μηχανηματα, γιατι ειχα MD και SNES σχεδον ταυτοχρονα και μπορουσα να δω τις διαφορες, οχι emulator και τετοια οπως τωρα. Και το MD το ειχα παρει με NBA JAM, Sonic, και αλλο ενα που δεν θυμαμαι, ενω το SNES με Donkey Kong, SF2 και Zelda.


 


@imgema : οκ σε μερικα η γνωμη σου ειναι αντικειμενικη, αλλα θα σου πω οτι το Risky woods ειναι εξαιρετικο σε Α500 και επισης ειναι παρα πολυ καλο σε MD, εχει πολυ καλο gameplay, πολυ καλα γραφικα (ελαχιστα χειροτερα απο Α500), και πολυ καλη μουσικη. Μαλιστα εχει και ακριβως το ιδιο bug που εχει η Α500, και αυτο ειναι πολυ υποπτο.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κάθισα και διάβασα το όλο θέμα και εγώ και δεν έγραψα μέχρι τώρα διότι φοβήθηκα μην προκαλέσω χάος μια και είμαι αμιγκα fanboy και δεν έχω ΚΑΜΙΑ κονσόλα στην συλλογή μου!

-----------------------------

Πρώτα απ' όλα θεωρώ λάθος που βάλαμε την αμίγκα στο θέμα md vs snes αφού το θέμα είναι dedicated σε αυτά τα 2!

Είναι σαν να συγκρίνει κανείς σε αυτοκίνητα το άστρα με το γκολφ και κάποιοι να μπλέξουμε τα άουρις το σιβικ ή κάτι άλλο μικρομεσαίο!

Ειλικρινά πιστεύω ότι δεν έχει νόημα να συγκρίνουμε υπολογιστές με κονσόλες ακόμα και στα παιχνίδια αφού εκπροσωπούν διαφορετικές σχολές από τα ιαπωνικά δημιουργήματα! Ανοίγουμε κουβέντα που δεν θα οδηγήσει πουθενά! Μπορούμε μόνο να συγκρίνουμε τους κοινούς τίτλους και αυτό λαμβάνοντας υπ' όψιν την ιδιαιτερότητα μιας συγκεκριμένης πλατφόρμας σε σχέση με τα μεγαθήρια του gaming software και hardware όπως αυτά εκπροσωπούνταν τότε με τους 2 ιαπωνικούς κολοσσούς!

Επίσης δεν μπορώ να πείσω κανέναν κονσολά για το τι αντιπροσώπευσε η αμίγκα σε εμάς την γενιά των home υπολογιστών και δεν θα το επιχειρήσω αφού δεν θα με νιώσουν! Εκ των υστέρων δεν μπορώ λοιπόν να σας μεταδώσω το συναίσθημα και την όλη φάση με αυτό! Βασίλη metalcandyman στο έχω ξαναγράψει το παραπάνω και πάλι δεν συμφωνήσαμε!

Θεωρώ ότι όποιος δεν έζησε στην εποχή την κατάσταση με τα home 8-16bit computers δεν θα καταλάβει ποτέ και μάλιστα κρίνω ότι έχασε την πιο γλυκιά εποχή της πληροφορικής και ίσως του gaming! Οι κονσόλες στην Ελλάδα που δεν είδαμε το nes στην εποχή του ήταν ύστερο φρούτο! 90's κατάσταση και όχι 80'ς! Ακόμα και το μάστερ σύστεμ στην Ελλάδα το 90 ήρθε στην πράξη!

Θα κάνω μόνο μία παρατήρηση αναφορικά με τις πωλήσεις!

Σας ζητώ να περιοριστείτε στην Ελλάδα μια και για εκείνη μιλάμε και εκείνη ζήσαμε και μετά να δούμε τι πούλησε περισσότερο! Εγώ snes και megadrive στην πράξη είδα μετά το 1993 το πρώτο και μετά το 1991 το δεύτερο! Μόνο υπολογιστές ξέραμε μέχρι τότε!

Σε παγκόσμιο επίπεδο σαφέστατα και η αμίγκα πούλησε λιγότερο όμως οι λόγοι ήταν άλλοι και είχαν περισσότερο να κάνουν με τις ιαπωνικές εταιρείες και την δυναμική τους τόσο στην χώρα τους και την Ασία όσο και την Αμερική! Η κόμοντορ ήταν εταιρεία αυτοκαταστροφική με κάκιστη προώθηση των μηχανημάτων της κάτι που πλήρωσε ακριβά.

Το home computing ήταν μάλλον ευρωπαϊκή επιλογή και όχι παγκόσμια! Οι Αμερικανοί και οι υπόλοιποι πλην Ευρώπης στράφηκαν στο console gaming και παράλληλα αλλά αυξανόμενα τότε στα πισι!
 
spyros_s είπε:
Θεωρώ ότι όποιος δεν έζησε στην εποχή την κατάσταση με τα home 8-16bit computers δεν θα καταλάβει ποτέ και μάλιστα κρίνω ότι έχασε την πιο γλυκιά εποχή της πληροφορικής και ίσως του gaming!
Αυτό είναι πολύ σχετικό γιατί ο καθένας ροματζάρη την εποχή που έζησε
 
Risky Woods είναι αρκετά καλύτερο σε Α500

Pang είναι σχεδόν 1:1 με το ηλεκτρονικό, αν νομίζει κάποιος οτι είναι εύκολο για κανένα master system, ας δει και την Atari ST version κατά πόσο είναι ευκολο να κουνάς 2-3 sprite 64χ64.

Toki είναι η καλύτερη home έκδοση, αν και θα μπορούσε να έιναι 1:1

Rainbow islands αν μπορεί να βγάλει τέτοιο παιχνίδι με αυτό το ρυθμό, όλα τα sprites στο ίδιο μέγεθος στα 50 frames το master system θα φύγω στο Άγιο όρος μοναχός. Είναι χειρότερο και απο την έκδοση του 6128/c64 στο master system.

Arkanoid 1:1 ξανά με το ηλεκτρονικό, τα ίδια χρώματα, τα ίδια sprites, ήχος, 50 frames. Και το nes έχει αξιοπρεπή έκδοση αλλά δεν είναι δα και arcade perfect.

Pacmania όχι απλά 1:1 έχει ξεπεράσει το coin op, μεγαλύτερη play area, full screen, καλύτερος ήχος.

Προσθέτω

Rodland καλύτερα γραφικά απο το ηλεκτρονικό, καλύτερος ήχος, πιο playable

Snow bros τα ίδια με το Rodland, καλύτερο σε όλα απο το ηλεκτρονικό.

Chuck rock 50 frames, τοπ μουσική, μεγάλα sprites γενικά ποιότητα coin op

Super frog τεράστιος χάρτης, 50 frames ξανά, ταχύτατο

James Pond 2 μια απ'τα ίδια, 50 fps κλασικά, γρήγορο, πολλά χρώματα, θα μπορούσε να έχει λίγο καλύτερο level design.

Hybris τα γνωστά, 50 καρέ, ότι έχει ειπωθεί παραπάνω, γενικώς ένα παιχνίδι που θυμίζει ηλεκτρονικό.

Μπορώ να γράφω για μέρες εδώ αν θέλετε. :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
spyros_s είπε:
Θεωρώ ότι όποιος δεν έζησε στην εποχή την κατάσταση με τα home 8-16bit computers δεν θα καταλάβει ποτέ και μάλιστα κρίνω ότι έχασε την πιο γλυκιά εποχή της πληροφορικής και ίσως του gaming!
Συμφωνώ με αυτά που γράφεις γενικά αλλά θέλω να κάνω μία ένσταση σε αυτό. Εγώ προσωπικά ξεκίνησα να ασχολούμαι με games το 87-88 οπότε δεν πρόλαβα τα 8bit homes (ούτε και τις κονσόλες πριν από το master system). Ξεκίνησα όμως από τα arcades και δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίαζαν ούτε οι τότε υπολογιστές. Μάλιστα όλο αυτό το χάλι με τις κασέτες κασετοφώνου και τις δισκέτες, το swapping, τα loading, τις εντολες κλπ, μου δημιουργούσε πονοκέφαλο. Οπότε αυτή η γλυκιά αίσθηση νοσταλγίας που σου δημιουργεί όλο αυτό, εμένα προκαλεί μια μικρή κατάθλιψη να το πω :P

Εποχές Game Boy στο σχολείο στις εκδρομές και ανταλλαγές κασετών μεταξύ μας με το τσουβάλι. Αυτό εμένα προσωπικά μου φέρνει την αντίστοιχη γλυκιά γεύση.

Shinobi είπε:
Rainbow islands αν μπορεί να βγάλει τέτοιο παιχνίδι με αυτό το ρυθμό, όλα τα sprites στο ίδιο μέγεθος στα 50 frames το master system θα φύγω στο Άγιο όρος μοναχός. Είναι χειρότερο και απο την έκδοση του 6128/c64 στο master system.

Arkanoid 1:1 ξανά με το ηλεκτρονικό, τα ίδια χρώματα, τα ίδια sprites, ήχος, 50 frames. Και το nes έχει αξιοπρεπή έκδοση αλλά δεν είναι δα και arcade perfect.

Pacmania όχι απλά 1:1 έχει ξεπεράσει το coin op, μεγαλύτερη play area, full screen, καλύτερος ήχος.
Ναι αλλά για επίπεδα MD/SNES αυτά έστω τα παιχνίδια από την λίστα σου είναι απλά αδιάφορα/απαρχαιωμένα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλα το pang το επαιζα χθες συγκεκριμενα σε μια ρετρομαζωξη αρκετων ρετροτυπων, ειχε ταυτοχρονα μια Α600 και το επαιζα και διπλα μια καμπινα και το επαιζα και εκει. Στην αμιγκα λοιπον το παιχνιδι ειναι τοσο "βαρυ" που ακομα και με επεκταση μνημης +512ΚΒ, δεν εχει τα εχθρικα sprites ! Δηλαδη παιζει ΟΚ σε κανονικη Α500 (512ΚΒ), παιζει ΟΚ και καπως καλυτερα σε Α500 με επεκταση ή Α600 (και τα δυο με 1ΜΒ), αλλα για να βγουν τα επιπλεον εχθρικα sprites χρειαζεται ακομα παραπανω μνημη (Α1200). Αυτο συμβαινει γιατι ηδη το παιχνιδι σε Α500 εχει πολυ καλα γραφικα, πολυ καλη μουσικη, τελεια κινηση και collision detection και ακομα και η επεκταση μνημης δεν του φτανει. Η εκδοση για αταρι δυστυχως τα βρισκει σκουρα στον τεχνικο τομεα. Σε σχεση με το ηλεκτρονικο, η αμιγκα εκδοση ειναι πιο προβλεψιμη στο gameplay, το εχω τερματισει 4ψηφιο αριθμο φορών και μπορω και προβλεπω που θα πανε τα μπαλακια, οποτε για μεγαλυτερη προκληση προτιμω το ηλεκτρονικο.
 
Imgema είπε:
Ξεκίνησα όμως από τα arcades και δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίαζαν ούτε οι τότε υπολογιστές. Μάλιστα όλο αυτό το χάλι με τις κασέτες κασετοφώνου και τις δισκέτες, το swapping, τα loading, τις εντολες κλπ, μου δημιουργούσε πονοκέφαλο. Οπότε αυτή η γλυκιά αίσθηση νοσταλγίας που σου δημιουργεί όλο αυτό, εμένα προκαλεί μια μικρή κατάθλιψη να το πω :P .
Άντε τώρα να σου γράψω εγώ ότι απενεργοποίησα τις προάλλες στο spectaculator το fastloading για ν' ακούσω τον ήχο του φορτώματος στο manic miner...

Θα επιμείνω ότι χάσατε ηρωικές εποχές...νιώθω πολύ τυχερός που τις έζησα και ευχαριστώ το παρόν φόρουμ που με ξαναέβαλε στο χώρο!
 
mike είπε:
Καλα το pang το επαιζα χθες συγκεκριμενα σε μια ρετρομαζωξη αρκετων ρετροτυπων, ειχε ταυτοχρονα μια Α600 και το επαιζα και διπλα μια καμπινα και το επαιζα και εκει. Στην αμιγκα λοιπον το παιχνιδι ειναι τοσο "βαρυ" που ακομα και με επεκταση μνημης +512ΚΒ, δεν εχει τα εχθρικα sprites ! Δηλαδη παιζει ΟΚ σε κανονικη Α500 (512ΚΒ), παιζει ΟΚ και καπως καλυτερα σε Α500 με επεκταση ή Α600 (και τα δυο με 1ΜΒ), αλλα για να βγουν τα επιπλεον εχθρικα sprites χρειαζεται ακομα παραπανω μνημη (Α1200). Αυτο συμβαινει γιατι ηδη το παιχνιδι σε Α500 εχει πολυ καλα γραφικα, πολυ καλη μουσικη, τελεια κινηση και collision detection και ακομα και η επεκταση μνημης δεν του φτανει. Η εκδοση για αταρι δυστυχως τα βρισκει σκουρα στον τεχνικο τομεα. Σε σχεση με το ηλεκτρονικο, η αμιγκα εκδοση ειναι πιο προβλεψιμη στο gameplay, το εχω τερματισει 4ψηφιο αριθμο φορών και μπορω και προβλεπω που θα πανε τα μπαλακια, οποτε για μεγαλυτερη προκληση προτιμω το ηλεκτρονικο.

Μάλλον θα πρέπει να παίξεις άλλη έκδοση που βγαίνουν τα εχθρικά sprites, γιατί φίλος μου που το είχε original παίζαμε μαζί διπλό και έβγαιναν όλα τα sprites ενώ σε μια πειρατική που είχα εγώ δεν έβγαινε τίποτα.

το ηλεκτρονικό επίσης έπαιζε σε hard.
 
Ολοι ειχαμε την πειρατικη εκδοση που δεν ειχε τους εχθρους!

Προσωπικα εμαθα οτι το Pang στην Amiga ειχε εχθρους πριν λιγα χρονια στο φορουμ και εξεπλαγειν!!!
 
Shinobi είπε:
Rodland καλύτερα γραφικά απο το ηλεκτρονικό, καλύτερος ήχος, πιο playableSnow bros τα ίδια με το Rodland, καλύτερο σε όλα απο το ηλεκτρονικό.

Chuck rock 50 frames, τοπ μουσική, μεγάλα sprites γενικά ποιότητα coin op

Super frog τεράστιος χάρτης, 50 frames ξανά, ταχύτατο

James Pond 2 μια απ'τα ίδια, 50 fps κλασικά, γρήγορο, πολλά χρώματα, θα μπορούσε να έχει λίγο καλύτερο level design.

Hybris τα γνωστά, 50 καρέ, ότι έχει ειπωθεί παραπάνω, γενικώς ένα παιχνίδι που θυμίζει ηλεκτρονικό.

Μπορώ να γράφω για μέρες εδώ αν θέλετε. :P
Rodland: Ενα παλιό, ξεπερασμένο coin op, δεν νομίζω κανένας SNES user να ενδιαφερόταν. Αυτο που λεω είναι ότι στο MD/SNES ψάχναμε πιο advanced παιχνίδια. Οκ και το Space Invaders ήταν arcade perfect στο SNES και καλύτερο ακόμα στο MD αλλά ποιος νοιάστηκε?

Chuck Rock: Υπήρχε και σε SNES/MD.

Super frog: Ειδα ένα video στο Youtube. Δεν θα αμφισβητήσω το ότι μπορεί να είναι καλό παιχνίδι. Αλλά αν είναι τώρα να συγκρίνουμε τα γραφικά με κάτι σαν το Sonic ή ακόμα και με το SMW1 τότε να σκίσω τα πτυχία μου. Το παιχνίδι μετα βίας ξεπερνάει ένα καλό σε γραφικά παιχνίδι του Master System.

James Pond 2: Υπήρχε και στο MD/SNES.

Hybris: Μάλλον εδώ κάτι πάει στραβά. Για τι ηλεκτρονικό μιλάς? Του 84? Πολύ άσχημα γραφικά και σχεδιασμός. Και να υπήρχε στο MD ούτε καν θα το νοίκιαζα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Rodland: Ενα παλιό, ξεπερασμένο coin op, δεν νομίζω κανένας SNES user να ενδιαφερόταν. Αυτο που λεω είναι ότι στο MD/SNES ψάχναμε πιο advanced παιχνίδια. Οκ και το Space Invaders ήταν arcade perfect στο SNES και καλύτερο ακόμα στο MD αλλά ποιος νοιάστηκε?
Chuck Rock: Υπήρχε και σε SNES/MD.

Super frog: Ειδα ένα video στο Youtube. Δεν θα αμφισβητήσω αν είναι καλό παιχνίδι ή όχι. Αλλά αν είναι τώρα να συγκρίνουμε τα γραφικά με κάτι σαν το Sonic ή ακόμα και με το SMW1 τότε να σκίσω τα πτυχία μου. Το παιχνίδι μετα βίας ξεπερνάει ένα καλό σε γραφικά παιχνίδι του Master System.

James Pond 2: Υπήρχε και στο MD/SNES.

Hybris: Μάλλον εδώ κάτι πάει στραβά. Για τι ηλεκτρονικό μιλάς? Του 84? Πολύ άσχημα γραφικά και σχεδιασμός. Και να υπήρχε στο MD ούτε καν θα το νοίκιαζα.
Σιγά τα advanced, ο ένας έπαιζε το χοντράδι το kirby και ο άλλος έπαιζε altered beast. Θα νομίσει κανείς που δε ξέρει οτι το snes είναι κανένα low definition Playstation 2
 
Shinobi είπε:
Σιγά τα advanced, ο ένας έπαιζε το χοντράδι το kirby και ο άλλος έπαιζε altered beast. Θα νομίσει κανείς που δε ξέρει οτι το snes είναι κανένα low definition Playstation 2
Σύγκρινε τα games στις λίστες σου με αυτά τότε:

Super Metroid, Super Turrican 2 (γραφικά), Sonic 1-2-3-Knuckles, Zelda LTTP, EWJ 1-2, Donkey Kong Country 1-2-3, Comix Zone, Vectorman 1-2, Chrono Trigger, Castlevania 4-X, F-Zero, SF2 Turbo, Mortal Kombat 1-2-3, NBA Jam, Super Ghouls 'n' Ghosts, Yoshi's Island, TMNT 4 turtles in Time, Aladdin, World of Illusion, Dynamite Headdy, Alien Soldier, Streets of Rage 2, Gunstar Heroes....

Αυτά μου ήρθαν γρήγορα στο μυαλό. Μόνο και μόνο τον τεχνικό τομέα να δεις αρκεί. Altered Beast? Αυτό ήταν ένα μέτριο lauch game μόνο. Κακό παράδειγμα και καθόλου αντιπροσωπευτικό για το MD. Να συγκρίνουμε τα καλά games του ενός με τα καλά games του άλλου παρακαλώ. Οχι να διαλέγουμε το χειρότερο που μπορούμε να σκεφτούμε. Αμα είναι να αρχίσουμε κι εμείς να λέμε ότι και ο άλλος χοροπήδαγε με τον Baby Joe... Βλέπεις "it works both ways" που λένε.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To superfrog δεν ειναι καλυτερο απο το sonic επειδη ειχε καλυτερα γραφικα. Μαλιστα τα "στατικα" γραφικα του δεν ειναι τοσο καλα οσο του donkey ή του sonic. Η ταχυτητα και το scrolling ειναι πολυ καλα, αλλα το superfrog αξιζει για το gameplay του. Σε γραφικα υπηρχαν πιο πολυχρωμα και εντυπωσιακα παιχνιδια οπως το fire&ice, zool, oscar, MrNutz κτλ, αλλα το gameplay του superfrog ειναι πολυ ισορροπημενο, ουτε ευκολο, ουτε παλουκι.

Οσο για το pang υπαρχει μεγαλη συγχηση. Αλλες κοπιες ελεγαν οτι επαιζαν παντα χωρις εχθρους, αλλες ηταν κομπλε, εγω πηρα το 2007 μαζι με την Α1200 ενα που εγραφε "AGA version" και ειχε εχθρους, αλλα τελικα ειναι ιδιο με το απλο. Εγω νομιζω οτι ακομα και το πειρατικο που ολοι εχετε και δεν εχει εχθρους, εαν το βαλετε σε Α1200 με την εξτρα μνημη θα εμφανιστουν οι εχθροι.

@ imgema : Ποσοι ειχαν και επαιζαν gunstar heroes στην Ελλαδα? εγω δεν ηξερα ουτε εναν, αντιθετα turrican2 σε Α500 ολοι επαιζαν και ολοι το ειχαν, και εαν δεν το ειχαν τους το αντεγραφες. Παλι παμε σε λιστες Zelda, Metroid... Sonic, Gunstar... Agony, Lionheart.... ειπαμε καθε μηχανημα εχει τα δικα του.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
@ imgema : Ποσοι ειχαν και επαιζαν gunstar heroes στην Ελλαδα? εγω δεν ηξερα ουτε εναν, αντιθετα turrican2 σε Α500 ολοι επαιζαν και ολοι το ειχαν, και εαν δεν το ειχαν τους το αντεγραφες. Παλι παμε σε λιστες Zelda, Metroid... Sonic, Gunstar... Agony, Lionheart.... ειπαμε καθε μηχανημα εχει τα δικα του.
Εγώ είχα MD και το είχα παίξει. Υπήρχαν και τα clubs που νοίκιαζες παιχνίδια, αντάλλαζες και αγόραζες μεταχειρησμένα, οπότε μπορούσαμε κι εμείς να παίξουμε "500 games" χωρίς να χρειαστεί να πουλήσουμε το σπίτι μας... Εντάξει, για το θέμα με τις λίστες έχεις δίκιο απλά βγήκε μια λίστα για Amiga games και θα ήταν δίκαιο να δούμε με τι games τα συγκρίνουμε.

Edit: Το Zool τώρα τι το ανέφερες? Μετριότατο platform με κακό level design και πολύχρωμα γραφικά product placement. Αυτά τα παιχνίδια τώρα τα συγκρίνουμε με τα καλά των MD/SNES? Ασε που το Zool υπήρχε και στις κονσόλες έτσι κι αλλιώς... Αλλά ποιος να ενδιαφερθεί όταν έχει να παίξει Sonic, Mario και Earthworm Jim?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγω ηξερα οτι στα κονσολαδικα εφερναν καραβιές απο παιχνιδια που πουλουσαν και ηταν γνωστα οπως fifa, NBA live κτλ, το gunstar heroes δεν θυμαμαι να το ειχα δει. Αλλα και να το ειχα δει σε ραφι, δεν θα το αγοραζα, γιατι τοτε αυτο που μας πληροφορουσε για ολα ηταν "το ραδιο αρβυλα" ή αλλιως οι φιλοι. Ολοι ελεγαν τι φοβερο το sonic, το gunstar θα αγοραζα εγω, να βγει καμια πατατα να κλαιω τα λεφτα μου? αρα οι φημες και οι αποψεις κατευθυναν τον κοσμο, για αυτο και ολοι μετα ελεγαν Playstation το ενα, Playstation το αλλο, φοβερο το GT, τερματισα το RE2 και τετοια, πως να πας να παρεις Ν64 ή saturn, να σε κοροιδευουν οτι δεν παιζεις GT2 ? αυτη ηταν τοτε η "ενημερωση", ηταν μονοπλευρη, για αυτο και ολοι στην περιοχη μου ειχαν αμιγκα, για αυτο και ενας που ειχε αταρι τον κοροδευαμε, για αυτο κοροιδευαμε ακομα και την Αμιγκα600 που δεν ηταν συμβατη με μερικα παιχνιδια, αυτο εκανα και εγω, κοροιδευα τους αλλους οταν τους εδειχνα την αμιγκα και τα παιχνιδια της, αυτο ηταν παντα ο εγωισμος, "πηραμε πρωταθλημα", "εμεις ομως πηραμε τον Ντεταρι", "να αλλα εκτος γηπεδου στο ξυλο νικαει η ΑΕΚ", οπως επισης "Αντε με τους φλωρους τους maiden, metallica for ever" και "το nissan (datsun τοτε) του μπαμπα μου ειναι καλυτερο απο το ibiza του δικου σου" και τετοια.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Σύγκρινε τα games στις λίστες σου με αυτά τότε:
Super Metroid, Super Turrican 2 (γραφικά), Sonic 1-2-3-Knuckles, Zelda LTTP, EWJ 1-2, Donkey Kong Country 1-2-3, Comix Zone, Vectorman 1-2, Chrono Trigger, Castlevania 4-X, F-Zero, SF2 Turbo, Mortal Kombat 1-2-3, NBA Jam, Super Ghouls 'n' Ghosts, Yoshi's Island, TMNT 4 turtles in Time, Aladdin, World of Illusion, Dynamite Headdy, Alien Soldier, Streets of Rage 2, Gunstar Heroes....

Αυτά μου ήρθαν γρήγορα στο μυαλό. Μόνο και μόνο τον τεχνικό τομέα να δεις αρκεί. Altered Beast? Αυτό ήταν ένα μέτριο lauch game μόνο. Κακό παράδειγμα και καθόλου αντιπροσωπευτικό για το MD. Να συγκρίνουμε τα καλά games του ενός με τα καλά games του άλλου παρακαλώ. Οχι να διαλέγουμε το χειρότερο που μπορούμε να σκεφτούμε. Αμα είναι να αρχίσουμε κι εμείς να λέμε ότι και ο άλλος χοροπήδαγε με τον Baby Joe... Βλέπεις "it works both ways" που λένε.
Έχω αναφέρει σε άλλο ποστ οτι είχε αποκλειστικότητες η νιντέντο και η sega που πούλησαν μηχανήματα, όπως metroid-zelda-mario-sonic-gunstar heroes τα παιχνίδια αυτά δεν υπήρχαν σε άλλο φορμάτ ούτε κάτι ανάλογο. Μη νομίζεις όμως ότι ένα μηχάνημα που είναι αστακός στο hardware όπως η Amiga δε θα μπορούσε να βγάλει κάτι παρόμοιο. Απαιτεί πολύ χρόνο και χρήμα και λόγω πειρατείας δεν έγινε ποτέ κάτι ανάλογο και όποιος το επιχείρησε τον επόμενο χρόνο έκλεισε (Thalion).
 
Οπως είπα και πριν, υπήρχαν τα clubs. Στο Μαρούσι μόνο θυμάμαι είχε 2. Εκεί κυρίως νοικιάζανε παιχνίδια και πουλούσαν μεταχειρησμένα. Οπότε είχαν πάρα πολλά παιχνίδια, παλιά και νέα. Ασχετα αν ήταν γνωστά ή όχι. Δεν ήξερες αν σου αρέσει ένα παιχνίδι? Ε, το νοίκιαζες για 2-3 μέρες και αν σου άρεσε πολύ μπορούσες να το αγοράσεις. Εγώ έτσι απέκτησα τα περισσότερα games που είχα στο SNES/MD γιατί είχα και τις 2 κονσόλες μετά το 94 και δεν μπορούσα να τις ταΐζω και τις 2.

Shinobi είπε:
Έχω αναφέρει σε άλλο ποστ οτι είχε αποκλειστικότητες η νιντέντο και η sega που πούλησαν μηχανήματα, όπως metroid-zelda-mario-sonic-gunstar heroes τα παιχνίδια αυτά δεν υπήρχαν σε άλλο φορμάτ ούτε κάτι ανάλογο. Μη νομίζεις όμως ότι ένα μηχάνημα που είναι αστακός στο hardware όπως η Amiga δε θα μπορούσε να βγάλει κάτι ανάλογο. Απαιτεί πολύ χρόνο και χρήμα και λόγω πειρατείας δεν έγινε ποτέ κάτι ανάλογο και όποιος το επιχείρησε τον επόμενο χρόνο έκλεισε (Thalion).
Φυσικά και δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο, δεν είμαι προγραμματιστής. Αλλά όμως κάποια πράγματα είναι standard όπως πχ το ότι τα περισσότερα δεν θα μπορούσαν να βγουν λόγω controls. Οπότε θα χρειαζόταν κάποιο 3rd party controller με περισσότερα κουμπιά αν δεν θα ήθελες να παίζεις με το keyboard. Και θα ήθελαν και πολλές δισκέτες αλλιώς θα έπρεπε να θυσιάσουν γραφικά και animation frames.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα