Megadrive ή SNES; [και ολίγον από AMIGA πλέον]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας telonio
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Όσον αφορά το Rainbow islands ένα review απο αυτούς που ξέρουν καλύτερα, το "ONE magazine"

2dl9jzs.png


2dl9jzs.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
"Looks like coin op"

"coin op perfect"

Δεν είπα ποτέ το αντίθετο. Και πάλι όμως σε σχέση με τα γραφικά ενός MD αλλά και γενικά της Amiga είναι μέτρια/ξεπερασμένα.

Α και το ότι αυτοί "ξέρουν καλύτερα" δεν αξίζει σχολιασμού.

Other_Reality είπε:
Φυσικά αυτά δεν πρόκειται ποτέ να τα δείς απο το youtube.
Ευχαριστώ για την πληροφορία αλλά ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει smooth scrolling. Το να λές ότι ένα παιχνίδι στην Amiga τρέχει ομαλά στα 50hz και να το θεωρείς ατού δεν είναι υπέρ του μηχανήματος. Στις κονσόλες αυτό ήταν το standard. Τα λίγα παιχνίδια που είχαν σπασίματα και slowdowns ήταν αυτό που είπα. Λίγα. Και στο SNES που είχε πρόβλημα στην αρχή με κάποια shοotemups είχε πέσει πολύ κράξιμο. Γιατί το ομαλό frame rate ήταν STANDARD στις κονσόλες από πάντα (μέχρι που το 3D gaming έριξε τα standards).
Ακόμα και για τα 8-bit ΝΕS/Master System/Game Boy αυτό ήταν το standard. Τωρα στα homes αυτό είναι άλλη ιστορία.... λυπηρή.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
"Looks like coin op"
"coin op perfect"

Δεν είπα ποτέ το αντίθετο. Και πάλι όμως σε σχέση με τα γραφικά ενός MD αλλά και γενικά της Amiga είναι μέτρια/ξεπερασμένα.

Α και το ότι αυτοί "ξέρουν καλύτερα" δεν αξίζει σχολιασμού.

Ευχαριστώ για την πληροφορία αλλά ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει smooth scrolling. Το να λές ότι ένα παιχνίδι στην Amiga τρέχει ομαλά στα 50hz και να το θεωρείς ατού δεν είναι υπέρ του μηχανήματος. Στις κονσόλες αυτό ήταν το standard. Τα λίγα παιχνίδια που είχαν σπασίματα και slowdowns ήταν αυτό που είπα. Λίγα. Και στο SNES που είχε πρόβλημα στην αρχή με κάποια shοotemups είχε πέσει πολύ κράξιμο. Γιατί το ομαλό frame rate ήταν STANDARD στις κονσόλες από πάντα (μέχρι που το 3D gaming έριξε τα standards).

Ακόμα και για τα 8-bit ΝΕS/Master System/Game Boy αυτό ήταν το standard. Τωρα στα homes αυτό είναι άλλη ιστορία.... λυπηρή.
Ένα παιχνίδι δεν είναι μόνο γραφικά και εκρήξεις φωτιές και λάμψεις για εντυπωσιασμό.

Μετά με τίποτα δε παίζει το gameboy 50 fps. Τις πιο πολλές φορές 25 και αν.

Το νες και το master system έχουν sprites scrolling και βγάζουν σε 50 fps μερικές φορές τα (τραγικά) γραφικά τους.

Ούτε για ανέκδοτο δε μπορούν να αναφερθούν τα συστήματα αυτά με τεχνολογία 1982 σε σύγκριση με amiga. Σε καμιά κουβέντα για Commodore 64 μπορεί.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Shinobi είπε:
Μετά με τίποτα δε παίζει το gameboy 50 fps. Τις πιο πολλές φορές 25 και αν.
Υπάρχει κανένα link για του λόγου το αληθές? 25 μου φαίνονται πολύ λίγα.

Και δεν σύγκρινα ποτέ το Master System με την Amiga. Δεν ξέρω από που βγήκε αυτό το συμπέρασμα... εγώ απλά είπα ότι το θέμα fps ήταν λυμένο από πάντα και ακόμα και στα 8-bit κονσόλια δεν είχαμε θέμα, ενώ στα homes (γενικά) το θέμα fps ήταν λίγο πιο πονεμένο να το πω.

Edit: Παίζω τώρα λίγο Mario Land. Το παιχνίδι τρέχει στα 60fps. Ομως δεν τρέχουν τα περισσότερα παιχνίδια το ίδιο όπως στις TV κονσόλες, άρα ναι, δεν υπάρχει standard στο συγκεκριμένο μηχάνημα. Οπότε κάνουμε λάθος και οι δύο. Στις κονσόλες σαλονιού όμως ισχύει αυτό που λέω.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το gameboy βγάζει 59.7 fps display. Στο κινητό μου που είναι 4πυρηνο η στο pc (4πυρηνο) η κίνηση σπάει αρα δεν βγάζει 60 αλλά μάλλον 30. Μη ξεχνάμε ότι έχει 8080 cpu.
 
Shinobi είπε:
Το gameboy βγάζει 59.7 fps display. Στο κινητό μου που είναι 4πυρηνο η στο pc (4πυρηνο) η κίνηση σπάει αρα δεν βγάζει 60 αλλά μάλλον 30. Μη ξεχνάμε ότι έχει 8080 cpu.
Στο κινητό σου?

Με συγχωρείς, λες για μένα που κοιτάω στο youtube κι εσύ βγάζεις συμπεράσματα από emulators?

Λοιπόν, το Mario Land τρέχει στα 60fps σε πραγματικό hardware. Επίσης τρέχει στα 60 χωρίς σπασίματα στον BGB emulator στο PC. Δεν τρέχουν όλα στα 60, αλλά πολλά όντως τρέχουν τόσο.

Εdit: παιχνίδια που δοκίμασα και τρέχουν στα 60fps: Mario Land 1 - 2, Smurfs, Tiny Toons, Kirby, Metroid 2.

Δεν τρέχουν στα 60: ΤΜΝΤ 1-2,
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Στο κινητό σου?
Με συγχωρείς, λες για μένα που κοιτάω στο youtube κι εσύ βγάζεις συμπεράσματα από emulators?

Λοιπόν, το Mario Land τρέχει στα 60fps σε πραγματικό hardware. Επίσης τρέχει στα 60 χωρίς σπασίματα στον BGB emulator στο PC. Δεν τρέχουν όλα στα 60, αλλά πολλά όντως τρέχουν τόσο.
Δοκίμασε να φορτώσεις το nemesis η το nba jam στον emulator σου
 
Other_Reality είπε:
Έχω πεί και εγώ ο ίδιος ότι το Agony σαν gameplay δεν μετράει. Ακόμη και τότε κατηγορήθηκε η Psygnosis για το ότι παρήγαγε tech-demos και όχι παιχνίδια, και την κριτική αυτή δεν τη δέχτηκε απο "τρίτους" αλλα απο τα ιδια τα περιοδικά της Amiga τότε. Δεν θα φτάσω στο σημείο να το αποκαλέσω unplayable, όμως είναι κλασικό παιχνίδι για τους λόγους που έχουμε ήδη αναφέρει (εισαγωγική μουσική, γραφικά και ατμόσφαιρα)
Για το Samurai διαφωνώ. Μαγικό παιχνίδι, εκπληκτική μουσική απο τον Nick Jones και συνολικά εξαιρετική ατμόσφαιρα. Επίσης για το Lionheart. Το Legend που λές δεν κατάλαβα ποιό εννοείς, ενώ το Hagane ενώ δείχνει ΟΚ τεχνικά, δεν με αγγίζει κάτι στην ατμόσφαιρά του, δείχνει πιό striderίστικο και δεν έχει σχέση με την εξερεύνηση του Samurai ας πούμε. Υπάρχουν και άγνωστα amiga games στους περισσότερους που μιμήθηκαν το στύλ του Samurai/SBeat II όπως το Cedric, το οποίο είναι εξαιρετικό σε όλους τους τομείς, και αυτό δεν θα βρείς σε κονσόλα (Στο cd32 θα το βρείς όμως)

Σχετικά με το Hybris (ο πρόγονος του Battle Squadron για όσους δεν ξέρουν), δεν μπορώ να πώ περισσότερα. Είπαμε, πρέπει να αναλογιστείς την εποχή και το hardware setup της. Πολλά arcade shooters στα ουφάδικα τότε, ήταν πολύ χειρότερα απο αυτό, και μιλάμε για release του 88 σε home computer. Δεν είναι ανάξιο αναφοράς, ούτε αμελητέο κάτι τέτοιο.

Ευτυχώς συμφωνούμε για το Apidya. Πάλι καλά :P

Υπάρχουν ατελείωτα shooters για την Amiga όμως, και πολλά απο αυτά είναι υψηλού επιπέδου, όπως το Z-Out, Disposable Hero, Project-X Special Edition, το port του R-Type 1/2, SWIV (γελάω ακόμη με το Mega SWIV, είναι στο θέμα μας) και πολλά-πολλά άλλα...
Δεν γνωριζω για τα δρομενα της εποχης, αλλα δεν μου αφησε τοτε καλες εντυπωσεις ως παιχνιδι, ουτε με ξανακερδισε σε εξομοιωση που το εβαλα. Θα ελεγα πως ειναι διαχρονικο παραδειγμα τιτλου με ομορφα γραφικα, διχως ομως να ειναι και καλο παιχνιδι. Δεν ειναι ενα χειριστο παιχνιδι, αλλα δεδομενου πως η Amiga στη τελικη ρεσυ εχει και εικοσι κατα πολυ ανωτερα παιχνιδια, γιατι να ασχοληθει σε βαθος κανεις με το Agony;

Τα Samurai (first/second) ειναι απο αυτα τα παιχνιδια οπου συνηθως κυκλοφορησαν στην αρχη των 16bit, και δεν ανεπτυξαν την ταυτοτητα οπου υπηρξε και θριαμβευσαν με αυτην, τα τοσα μετεπειτα παιχνιδια. Επαναλαμβανομενα επιπεδα, λιγες ιδεες, βαρετοι και πανομοιοτυποι εχθροι, απλοικος σχεδιασμος θα ελεγα πως ειναι μια συντομη περιγραφη του. Βαλε τωρα το Actraiser 2 η το Shadow Dancer και εχεις δυο σαφως ανωτερα παιχνιδια. Και δεν μιλαω καν για ΑΑΑ τιτλους. Το Lionheart ενω ειναι καλος τιτλος, μαλλον ειναι "λιγος" μπροστα σε αλλα Θηρια των Snes/Mega Drive. Action/Platform με ελαχιστους εχθρους και γριφους που ξανακουστηκε; Το Cedric μοιαζει περισσοτερο σαν μη ολοκληρωμενη εκδοση του Lionheart, δεν νομιζω οτι αξιζει καν να συγκριθουν μεταξυ τους.. το hagane, αν και οντως εχει εντονη την δραση του, δεν του λειπει ουτε η εξερευνηση, ουτε η καλη σχεδιαση του! Το Legend ειναι αυτο εδω:


Battle Squadron, τωρα μαλιστα. Μαζι με το Apidya δικαιωματικα ειναι στο πανθεον των παιχνιδιων για Amiga. Των εξαιρετικων παιχνιδιων θα προσθεσω. Ισως οχι οτι δυνατοτερο τεχνικα, αλλα διασκεδαστικα και απολαυστικα οσο ελαχιστα.

Αντιστοιχως και τα Snes / Mega Drive εχουν ακομα εξαιρετικα shooters. Απο scrolling shooters μεχρι action shooters. Οποιος το αρνειται αυτο, μαλλον εχει υπερπεριορισμενες εκδοσεις. Και σαφως το Mega Swiv δεν αποτελει ενα απο τα καλα αυτα. Οπως αντιστοιχως το Agony για την Amiga. :)
 
Shinobi είπε:
Δοκίμασε να φορτώσεις το nemesis η το nba jam στον emulator σου
Απάντησα ήδη. Πολλά παιχνίδια τρέχουν τόσο. Κάποια άλλα δεν τρέχουν. Δοκίμασα τα παιχνίδια που έχω και σε κασέτες. Το θέμα είναι ότι το "με τίποτα δε παίζει το gameboy 50 fps" που είπες πριν δεν ισχύει. Η μάλλον ισχύει, δεν τρέχουν στα 50 αλλά στα 60, αν εννοούσες αυτό.

Ξεφύγαμε.
 
Imgema είπε:
Απάντησα ήδη. Πολλά παιχνίδια τρέχουν τόσο. Κάποια άλλα δεν τρέχουν. Δοκίμασα τα παιχνίδια που έχω και σε κασέτες. Το θέμα είναι ότι το "με τίποτα δε παίζει το gameboy 50 fps" που είπες πριν δεν ισχύει. Η μάλλον ισχύει, δεν τρέχουν στα 50 αλλά στα 60, αν εννοούσες αυτό.
Ξεφύγαμε.
Πως γίνεται αυτό. Αφού αυτό ήταν το στάνταρ της νιντεντο.
 
Shinobi είπε:
Πως γίνεται αυτό. Αφού αυτό ήταν το στάνταρ της νιντεντο.
Είπα ήδη ότι έκανα λάθος για το game boy. Δύο φορές κιόλας. Μάλλον αγνοείς ότι γράφω. Παρόλα αυτά δεν παραδέχτηκες ακόμα ότι έκανες λάθος όταν έκανες την βαρύγδουπη δήλωση "με τίποτα δε παίζει το gameboy 50 fps".

 


Eπισης κανένας δεν μίλησε για standard της Nintendo. Όλες οι κονσόλες (του σαλονιού έστω) είχαν σαν standard τα 60fps με κάποιες εξαιρέσεις που όμως έπεφτε κράξιμο. Atari, Nintendo, Sega, NEC.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
60 η 50 fps βγάζει ένα σύστημα που μπορεί να τα βγάλει ανάλογα το παιχνίδι. Στο mario land τα sprites ειναι 2 το πολύ 3, 4χρωμα διαστασεων 8χ8 η το πολύ 16χ16. ενδεικτικά το αταρι st βγάζει 150 πολύχρωμα sprites 16x16 στα 50 fps χωρίς scrolling.
 
Shinobi είπε:
60 η 50 fps βγάζει ένα σύστημα που μπορεί να τα βγάλει ανάλογα το παιχνίδι. Στο mario land τα sprites ειναι 2 το πολύ 3, 4χρωμα διαστασεων 8χ8 η το πολύ 16χ16. ενδεικτικά το αταρι st βγάζει 150 πολύχρωμα sprites 16x16 στα 50 fps χωρίς scrolling.
Kαι πάλι η δήλωσή σου ήταν λάθος. Το GB έχει πολλά παιχνίδια στα 60fps τελικά.

Δεν σύγκρινα το GB με το Atari ST ή με κανένα άλλο μηχάνημα. Μίλησα για το ότι τα 60fps ήταν το standard στις κονσόλες (οπότε και δεν θα δείς ποτέ κανέναν να λέει ότι το Sonic τρέχει στα 60fps γιατί δεν είναι καν άξιο αναφοράς για το Mega Drive) ενώ στα homes είναι κάτι που αξίζει να το αναφέρεις, όπως και γίνεται εδώ άλλωστε. Για τα homes, με λίγα λόγια, το smooth scrolling ήταν πολυτέλεια, ειδικά στα 8bit.

Kαι λανθασμένα έβαλα και το GB μέσα στις κονσόλες, έχει πολλά 60fps παιχνίδια αλλά το ratio δεν είναι το ίδιο με τις κονσόλες σαλονιού για να το πεις standard. Πρέπει να είναι και η 4η φορά που το λέω.

Εχω την εντύπωση πως δεν γίνονται κατανοητά αυτά που γράφω και δεν ξέρω αν φταίει ο τρόπος που τα γράφω. Τέλος πάντων ας αφήσουμε το Game Boy γιατί δεν ξέρω αν δεχτούν οι mods να προσθέσουν και άλλο μηχάνημα στον τίτλο του topic.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Θελω να τονισω μια παρανοηση που εγινε σε παλαιοτερη μου καταχωρηση. Μιλησα για ανωτεροτητα των τιτλων του snes / mega drive σε διαφορα ειδη παιχνιδιων, και μεταξυ αυτων ανεφερα και τα shooters. Επρεπε και ηθελα να τονισω οτι μιλαω γενικοτερα για παιχνιδια shooters, δηλαδη απο run and gun μεχρι bullet hell και action/shooters. Σαφως και η Amiga εχει φοβερες παιχνιδαρες scrolling shooters, αλλα μαλλον αδυναμη σε πολλες αλλες υποκατηγοριες!
 
Νομίζω ότι μπορούμε να καταλήξουμε όλοι σε κάτι σαν αυτό:

SNES - Platforms, JRPGs, Action Adventures, Fighting, Racing, Brawlers, Super Metroid (το SM δεν μπαίνει σε κανένα genre :P )

MD - Platforms, Sports, Shootemups, Fighting, Brawlers, Run & Gun.

Amiga - Shootemups, Adventures, WRPGs, Racing, Run & Gun, simulators.

Για τα racing δεν είμαι σίγουρος, δεν έχω ασχοληθεί και πολύ στα 16bit.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Παντως δεν εχω βρει ουτε ενα παιχνιδι του MD/SNES που να εχει τα "μεταλλικα χρωματα" του project-x. Και καποιοι που εχουν διαβασει δηλωσεις επαγγελματιων που δουλευαν σε γραφικα εκεινη την εποχη, θα ηξεραν οτι προτιμουσαν την αμιγκα απο οτιδηποτε αλλο, ακριβως για αυτο, την μεταλλικη υφη των χρωματων π.χ. babylon 5, seaquest κτλ.

Και δεν βλεπω καμια κατηγορια παιχνιδιων που να λειπει απο την Α500, αντιθετα με τις κονσολες που τα "simulators" ηταν λιγοτερα και απο τα πρωταθληματα του ΠΑΟΚ. Και δεν εφταιγαν τα μηχανηματα, πως θα παιξεις σοβαρο simulator των 30 πληκτρων σε κονσολα? Τουλαχιστον στην Α500 οτι ειδος και να επαιζες ειχες επιλογες, αλλα αυτο για εμενα δεν μετραει σαν πλεονεκτημα, τι με νοιαζουν τα RPG της Α500 οταν παιζω fighting και shooter ? Αρα εαν ηθελα να παιζω shooter δεν θα κοιταγα καθολου τα υπολοιπα ειδη της κονσολας/υπολογιστη μου, και επειδη παιζω shooter για αυτο διαλέξα και το καλυτερο μηχαμημα για αυτα.

AMIGA : shooters 10/10, platforms 10/10, fighting 9/10, racing 9/10, sports 6/10, simulators 4/10, adventures 3/10, RPGS 4/10

MD : shooters 10/10, platforms 10/10, fighting 8/10, racing 6/10, sports 8/10, simulators 1/10, adventures 1/10, RPGS 7/10

SNES : shooters 2/10, platforms 8/10, fighting 9/10, racing 7/10, sports 9/10, simulators 1/10, adventures 1/10, RPGS 9/10

Μην τα παρετε τις μετρητης, στο περιπου ειναι τα νουμερα, ειδικα στο θεμα platform ωφειλεται στα sonic και καποια ακομα, αλλα στο SNES μονο τα DK μου αρεσαν.

(Κριση αυτοκριτικης: ή μηπως τελικα τα καλα shooter της Α500 με εκαναν να γινω φανατικος των shooters? εαν δεν ειχα Α500 και ειχα μονο SNES με κανα zelda και κανα ακομα RPG, μηπως γινομουν φανατικος των RPG? o gamer κανει το μηχαμημα ή το μηχανημα τον gamer???)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Νομίζω ότι μπορούμε να καταλήξουμε όλοι σε κάτι σαν αυτό:
SNES - Platforms, JRPGs, Action Adventures, Fighting, Racing, Brawlers, Super Metroid (το SM δεν μπαίνει σε κανένα genre :P )

MD - Platforms, Sports, Shootemups, Fighting, Brawlers, Run & Gun.

Amiga - Shootemups, Adventures, WRPGs, Racing, Run & Gun, simulators.

Για τα racing δεν είμαι σίγουρος, δεν έχω ασχοληθεί και πολύ στα 16bit.
Για τα adventures της Amiga, φανταζομαι πως εννοουμε τα point & click, text / mud και rpg. Δεν νομιζω πως ειχε και τοσο καλα πχ platform/action adventures σε συγκριση με τα αλλα δυο συστηματα. Πολυ ωραια επισης τα alien breed, αλλα εχω επισης αμφιβολιες για την συνολικη βιβλιοθηκη του ειδους, επισης συγκριτικα με τα snes/mega drive. Ποσο μαλλον οταν υπαρχει το Alien Soldier και το Super Probotector.

Προς το τελος της ζωης της η Amiga ειχε οντως πολυ καλα τυπου racing, απλα προς το simulating αντι του arcade οπου ειδαμε κυριως στα δυο αλλα μηχανηματα.
 
Δηλαδή σαν να μας λες ότι η Amiga έχει καλύτερα platform από τα Donkey Kong 1-2-3, SMW και Yoshi's Island! Αμεεεεεε, πώς :P

A έχει και κορυφαία fighting βλέπω. Σαν τα MK 1-2-3 και Street Fighter 2-turbo κλπ. Αμφιβάλλω.

Όχι και τόσο αντικειμενική άποψη πρέπει να το παραδεχτείς τώρα... δηλαδή στις κονσόλες πόσο πρέπει να πάρουν? 20/10?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Getta Robo είπε:
Πολυ ωραια επισης τα alien breed, αλλα εχω επισης αμφιβολιες για την συνολικη βιβλιοθηκη του ειδους, επισης συγκριτικα με τα snes/mega drive. Ποσο μαλλον οταν υπαρχει το Alien Soldier και το Super Probotector.
Τωρα τι σχεση μπορει να εχουν αυτα τα παιχνιδια, περα απο την alien θεματολογια? Tα alien soldier/Super Probotector ειναι side shooter, με πολλα εφφε, εκρηξεις, οπλα κλτλ αλλα και πανδυσκολα, το alien breed ειναι ενα action adventure που ψαχνεις κλειδια, ενεργοποιεις διακοπες, μαζευεις χρηματα, αναβαθμιζεις το χαρακτηρα με ασπιδες και οπλα. Δεν ειναι μονο action, εχει πολυ περισσοτερο ψαξιμο σε λαβυριθνους παρα ατελειωτη δραση οπως τα αλλα δυο.

@imgema : Αυτη ειναι η γνωμη μου, εαν σου αρεσει, ετσι ειναι σωστο LOL

και για να σοβαρετουμε, στα fighting ποσα παιχνιδια ειχε το SNES που δεν ειχε η αμιγκα (εκτος του ultimate body blows, team17 power only to the best) ? και μιλανε ολοι για το ΜΚ2, στην Α500 που ετρεχε σε υψηλοτερη αναλυση γιατι θα πρεπει να ειναι και χειροτερο? το disk swapping σε χαλαγε?

Γιατι στα platform δεν ειχες επιλογες με fire&ice, superfrog, kid chaos, MrNutz (100 φορες καλυτερο απο του MD/SNES), chuck rock, yojoe, jim power, arabian nights, Beavers, Brian the lion, cool spot, elf, james pond 2, lion king, oscar, Zool, sleepwalker, soccer kid, trolls, titus, leander (τι ειπα τωρα!), toki, global gladiators? δεν φτανουν αυτα για να σε καλυψουν?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
mike είπε:
Τωρα τι σχεση μπορει να εχουν αυτα τα παιχνιδια, περα απο την alien θεματολογια? Tα alien soldier/Super Probotector ειναι side shooter, με πολλα εφφε, εκρηξεις, οπλα κλτλ αλλα και πανδυσκολα, το alien breed ειναι ενα action adventure που ψαχνεις κλειδια, ενεργοποιεις διακοπες, μαζευεις χρηματα, αναβαθμιζεις το χαρακτηρα με ασπιδες και οπλα. Δεν ειναι μονο action, εχει πολυ περισσοτερο ψαξιμο σε λαβυριθνους παρα ατελειωτη δραση οπως τα αλλα δυο.
Θα έλεγα ότι συγκρίνεται πιο πολύ με το Shadowrun του SNES.
 
Πίσω
Μπλουζα