Ευχαριστώ για την πληροφορία αλλά ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει smooth scrolling. Το να λές ότι ένα παιχνίδι στην Amiga τρέχει ομαλά στα 50hz και να το θεωρείς ατού δεν είναι υπέρ του μηχανήματος. Στις κονσόλες αυτό ήταν το standard. Τα λίγα παιχνίδια που είχαν σπασίματα και slowdowns ήταν αυτό που είπα. Λίγα. Και στο SNES που είχε πρόβλημα στην αρχή με κάποια shοotemups είχε πέσει πολύ κράξιμο. Γιατί το ομαλό frame rate ήταν STANDARD στις κονσόλες από πάντα (μέχρι που το 3D gaming έριξε τα standards).Other_Reality είπε:Φυσικά αυτά δεν πρόκειται ποτέ να τα δείς απο το youtube.
Ένα παιχνίδι δεν είναι μόνο γραφικά και εκρήξεις φωτιές και λάμψεις για εντυπωσιασμό.Imgema είπε:"Looks like coin op"
"coin op perfect"
Δεν είπα ποτέ το αντίθετο. Και πάλι όμως σε σχέση με τα γραφικά ενός MD αλλά και γενικά της Amiga είναι μέτρια/ξεπερασμένα.
Α και το ότι αυτοί "ξέρουν καλύτερα" δεν αξίζει σχολιασμού.
Ευχαριστώ για την πληροφορία αλλά ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει smooth scrolling. Το να λές ότι ένα παιχνίδι στην Amiga τρέχει ομαλά στα 50hz και να το θεωρείς ατού δεν είναι υπέρ του μηχανήματος. Στις κονσόλες αυτό ήταν το standard. Τα λίγα παιχνίδια που είχαν σπασίματα και slowdowns ήταν αυτό που είπα. Λίγα. Και στο SNES που είχε πρόβλημα στην αρχή με κάποια shοotemups είχε πέσει πολύ κράξιμο. Γιατί το ομαλό frame rate ήταν STANDARD στις κονσόλες από πάντα (μέχρι που το 3D gaming έριξε τα standards).
Ακόμα και για τα 8-bit ΝΕS/Master System/Game Boy αυτό ήταν το standard. Τωρα στα homes αυτό είναι άλλη ιστορία.... λυπηρή.
Υπάρχει κανένα link για του λόγου το αληθές? 25 μου φαίνονται πολύ λίγα.Shinobi είπε:Μετά με τίποτα δε παίζει το gameboy 50 fps. Τις πιο πολλές φορές 25 και αν.
Στο κινητό σου?Shinobi είπε:Το gameboy βγάζει 59.7 fps display. Στο κινητό μου που είναι 4πυρηνο η στο pc (4πυρηνο) η κίνηση σπάει αρα δεν βγάζει 60 αλλά μάλλον 30. Μη ξεχνάμε ότι έχει 8080 cpu.
Δοκίμασε να φορτώσεις το nemesis η το nba jam στον emulator σουImgema είπε:Στο κινητό σου?
Με συγχωρείς, λες για μένα που κοιτάω στο youtube κι εσύ βγάζεις συμπεράσματα από emulators?
Λοιπόν, το Mario Land τρέχει στα 60fps σε πραγματικό hardware. Επίσης τρέχει στα 60 χωρίς σπασίματα στον BGB emulator στο PC. Δεν τρέχουν όλα στα 60, αλλά πολλά όντως τρέχουν τόσο.
Δεν γνωριζω για τα δρομενα της εποχης, αλλα δεν μου αφησε τοτε καλες εντυπωσεις ως παιχνιδι, ουτε με ξανακερδισε σε εξομοιωση που το εβαλα. Θα ελεγα πως ειναι διαχρονικο παραδειγμα τιτλου με ομορφα γραφικα, διχως ομως να ειναι και καλο παιχνιδι. Δεν ειναι ενα χειριστο παιχνιδι, αλλα δεδομενου πως η Amiga στη τελικη ρεσυ εχει και εικοσι κατα πολυ ανωτερα παιχνιδια, γιατι να ασχοληθει σε βαθος κανεις με το Agony;Other_Reality είπε:Έχω πεί και εγώ ο ίδιος ότι το Agony σαν gameplay δεν μετράει. Ακόμη και τότε κατηγορήθηκε η Psygnosis για το ότι παρήγαγε tech-demos και όχι παιχνίδια, και την κριτική αυτή δεν τη δέχτηκε απο "τρίτους" αλλα απο τα ιδια τα περιοδικά της Amiga τότε. Δεν θα φτάσω στο σημείο να το αποκαλέσω unplayable, όμως είναι κλασικό παιχνίδι για τους λόγους που έχουμε ήδη αναφέρει (εισαγωγική μουσική, γραφικά και ατμόσφαιρα)
Για το Samurai διαφωνώ. Μαγικό παιχνίδι, εκπληκτική μουσική απο τον Nick Jones και συνολικά εξαιρετική ατμόσφαιρα. Επίσης για το Lionheart. Το Legend που λές δεν κατάλαβα ποιό εννοείς, ενώ το Hagane ενώ δείχνει ΟΚ τεχνικά, δεν με αγγίζει κάτι στην ατμόσφαιρά του, δείχνει πιό striderίστικο και δεν έχει σχέση με την εξερεύνηση του Samurai ας πούμε. Υπάρχουν και άγνωστα amiga games στους περισσότερους που μιμήθηκαν το στύλ του Samurai/SBeat II όπως το Cedric, το οποίο είναι εξαιρετικό σε όλους τους τομείς, και αυτό δεν θα βρείς σε κονσόλα (Στο cd32 θα το βρείς όμως)
Σχετικά με το Hybris (ο πρόγονος του Battle Squadron για όσους δεν ξέρουν), δεν μπορώ να πώ περισσότερα. Είπαμε, πρέπει να αναλογιστείς την εποχή και το hardware setup της. Πολλά arcade shooters στα ουφάδικα τότε, ήταν πολύ χειρότερα απο αυτό, και μιλάμε για release του 88 σε home computer. Δεν είναι ανάξιο αναφοράς, ούτε αμελητέο κάτι τέτοιο.
Ευτυχώς συμφωνούμε για το Apidya. Πάλι καλά
Υπάρχουν ατελείωτα shooters για την Amiga όμως, και πολλά απο αυτά είναι υψηλού επιπέδου, όπως το Z-Out, Disposable Hero, Project-X Special Edition, το port του R-Type 1/2, SWIV (γελάω ακόμη με το Mega SWIV, είναι στο θέμα μας) και πολλά-πολλά άλλα...
Απάντησα ήδη. Πολλά παιχνίδια τρέχουν τόσο. Κάποια άλλα δεν τρέχουν. Δοκίμασα τα παιχνίδια που έχω και σε κασέτες. Το θέμα είναι ότι το "με τίποτα δε παίζει το gameboy 50 fps" που είπες πριν δεν ισχύει. Η μάλλον ισχύει, δεν τρέχουν στα 50 αλλά στα 60, αν εννοούσες αυτό.Shinobi είπε:Δοκίμασε να φορτώσεις το nemesis η το nba jam στον emulator σου
Πως γίνεται αυτό. Αφού αυτό ήταν το στάνταρ της νιντεντο.Imgema είπε:Απάντησα ήδη. Πολλά παιχνίδια τρέχουν τόσο. Κάποια άλλα δεν τρέχουν. Δοκίμασα τα παιχνίδια που έχω και σε κασέτες. Το θέμα είναι ότι το "με τίποτα δε παίζει το gameboy 50 fps" που είπες πριν δεν ισχύει. Η μάλλον ισχύει, δεν τρέχουν στα 50 αλλά στα 60, αν εννοούσες αυτό.
Ξεφύγαμε.
Είπα ήδη ότι έκανα λάθος για το game boy. Δύο φορές κιόλας. Μάλλον αγνοείς ότι γράφω. Παρόλα αυτά δεν παραδέχτηκες ακόμα ότι έκανες λάθος όταν έκανες την βαρύγδουπη δήλωση "με τίποτα δε παίζει το gameboy 50 fps".Shinobi είπε:Πως γίνεται αυτό. Αφού αυτό ήταν το στάνταρ της νιντεντο.
Kαι πάλι η δήλωσή σου ήταν λάθος. Το GB έχει πολλά παιχνίδια στα 60fps τελικά.Shinobi είπε:60 η 50 fps βγάζει ένα σύστημα που μπορεί να τα βγάλει ανάλογα το παιχνίδι. Στο mario land τα sprites ειναι 2 το πολύ 3, 4χρωμα διαστασεων 8χ8 η το πολύ 16χ16. ενδεικτικά το αταρι st βγάζει 150 πολύχρωμα sprites 16x16 στα 50 fps χωρίς scrolling.
Για τα adventures της Amiga, φανταζομαι πως εννοουμε τα point & click, text / mud και rpg. Δεν νομιζω πως ειχε και τοσο καλα πχ platform/action adventures σε συγκριση με τα αλλα δυο συστηματα. Πολυ ωραια επισης τα alien breed, αλλα εχω επισης αμφιβολιες για την συνολικη βιβλιοθηκη του ειδους, επισης συγκριτικα με τα snes/mega drive. Ποσο μαλλον οταν υπαρχει το Alien Soldier και το Super Probotector.Imgema είπε:Νομίζω ότι μπορούμε να καταλήξουμε όλοι σε κάτι σαν αυτό:
SNES - Platforms, JRPGs, Action Adventures, Fighting, Racing, Brawlers, Super Metroid (το SM δεν μπαίνει σε κανένα genre )
MD - Platforms, Sports, Shootemups, Fighting, Brawlers, Run & Gun.
Amiga - Shootemups, Adventures, WRPGs, Racing, Run & Gun, simulators.
Για τα racing δεν είμαι σίγουρος, δεν έχω ασχοληθεί και πολύ στα 16bit.
Τωρα τι σχεση μπορει να εχουν αυτα τα παιχνιδια, περα απο την alien θεματολογια? Tα alien soldier/Super Probotector ειναι side shooter, με πολλα εφφε, εκρηξεις, οπλα κλτλ αλλα και πανδυσκολα, το alien breed ειναι ενα action adventure που ψαχνεις κλειδια, ενεργοποιεις διακοπες, μαζευεις χρηματα, αναβαθμιζεις το χαρακτηρα με ασπιδες και οπλα. Δεν ειναι μονο action, εχει πολυ περισσοτερο ψαξιμο σε λαβυριθνους παρα ατελειωτη δραση οπως τα αλλα δυο.Getta Robo είπε:Πολυ ωραια επισης τα alien breed, αλλα εχω επισης αμφιβολιες για την συνολικη βιβλιοθηκη του ειδους, επισης συγκριτικα με τα snes/mega drive. Ποσο μαλλον οταν υπαρχει το Alien Soldier και το Super Probotector.
Θα έλεγα ότι συγκρίνεται πιο πολύ με το Shadowrun του SNES.mike είπε:Τωρα τι σχεση μπορει να εχουν αυτα τα παιχνιδια, περα απο την alien θεματολογια? Tα alien soldier/Super Probotector ειναι side shooter, με πολλα εφφε, εκρηξεις, οπλα κλτλ αλλα και πανδυσκολα, το alien breed ειναι ενα action adventure που ψαχνεις κλειδια, ενεργοποιεις διακοπες, μαζευεις χρηματα, αναβαθμιζεις το χαρακτηρα με ασπιδες και οπλα. Δεν ειναι μονο action, εχει πολυ περισσοτερο ψαξιμο σε λαβυριθνους παρα ατελειωτη δραση οπως τα αλλα δυο.