Monkey Island Special Edition! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

Leon είπε:
Για λέγε, γιατί αυτό είναι ενδιαφέρον. Εμείς οι κ@@ογεροι μπορεί να έχουμε υπερβολική ανοχή σε αυτό το θέμα, ίσως από νοσταλγία ή επειδή έχουμε συνηθίσει, οπότε μια φρέσκια ματιά είναι μάλλον αντικειμενικότερη.
Είχα την εντύπωση ότι τα γραφικά των adventures της Lucasarts άντεξαν καλά στο χρόνο, αλλά προφανώς πέφτω έξω.
Δεν μιλώ αναγκαστικά για Adventures αλλά για παιχνίδια.Ειδικά τα πρώτα παραδείγματα πλήρους 3D δεν αντέχονται σήμερα(λέγε με Descent :p )ή το Daggerfall ας πούμε δεν αντέχω να παίξω πολύ ώρα :p

Φοβερά γραφικά για Adventure είχαν τα Broken Sword 1 και 2 και το Monkey Island 3.Φοβερά γραφικά λες και ήταν καρτούν!
 
Gryzor είπε:
Δεν ξέρω αν θα έχει σχέση, αλλά υποτίθεται ότι η LA σήμερα θα ανακοινώσει κάτι πολύ ενδιαφέρον... τα μάτια ανοιχτά!
Αν δεν μπορείτε να περιμένετε μπορείτε να ψάξετε τα μηνύματα στο Twitter. Κάποιος το βρήκε. Day of the Tentacle SE ίσως;
 
Αν ειναι αυτο, θα ειναι uber ξενερωτικο...

Πιστευω οτι ενα νεο Loom με πιο advanced και γουαου ηχητικες επιλογες θα ηταν οτι πρεπει.

Ή ενα Rescue on Fractalus 2... ;)
 
Wally είπε:
Αν ειναι αυτο, θα ειναι uber ξενερωτικο...Πιστευω οτι ενα νεο Loom με πιο advanced και γουαου ηχητικες επιλογες θα ηταν οτι πρεπει.

Ή ενα Rescue on Fractalus 2... ;)
Για Rescue on Fractalus/Korinis Rift/The Eidolon remake πολύ χλωμό το κόβω. Μιλάμε για full 3D "high end" τίτλους της εποχής τους που μόνο ένα retail παιχνίδι με υψηλό budget θα ήταν δυνατό να τα αποδόσει "σωστά" σήμερα. Φυσικά αποκλείεται, αφού η LA μόνο για Star Wars παιχνίδια θα έδινε τόσα λεφτά για ανάπτυξη. :p

Μόνο κανά Ballblazer για XBLA είναι δυνατό.
 
Από πού στο καλό φαίνεται το DotT?

Επίσης, γιατί ξενέρωμα το DotT? ΥΠΕΡΟΧΟ ήτανε...
 
Λοιπον το επαιξα για πολυ λιγο στο ΠιΤσι (ηταν 2 το πρωι και δεν την παλευα αλλο).

Μου φανηκε συμπαθεστατο. Φυσικα μικρο-ενστασεις υπαρχουν.

Π.χ ο Guybrush ηταν αλλιως πλασμενος οπτικα στο μυαλο μου, η διασκευη της μουσικης αν και ωραια με ξενισε ελαφρα, οι μαυρες μπαρες, το κονσολατο interface κτλ.

Επισης εχει λιγες εκουσιες (πιστευω) αδυναμιες. Π.χ το σπαστο animation (δεν νομιζω να ειχαν προβλημα να interpolαρουν μερικα καρε ακομα, απλα θεωρω οτι ηθελαν να φερνει σε old school).

Περισοτερα (ελεγχος,GUI, 360 version κτλ) το ΣουΚου.

Αναμενω τις δικες σας γνωμες.

<Ποιος θα περιμενε ποτε οτι εν ετει 2009 θα ειχαμε ανοιξει 2 ταυτοχρονα μετωπα παιζοντας 2 "φρεσκα" MI spin offs>
 
Χαχαχα, το εγκαθιστούσα όταν μου ήρθε η απάντησή σου :D

Δεν το έπαιξα ακόμα, αλλά η εισαγωγή, όταν αλλάζει από το παλιό στο καινούργιο... ανατρίχιασα, ειλικρινά, μόνο που δεν δάκρυσα. Το εννοώ. Σνιφ...

Για τη μουσική που λες, μετά το Curse of Monkey Island θεωρώ ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο! Ήταν η αποθέωση. Πάντως καλή είναι.

Συμφωνώ γι αυτό που λες για το σχεδιασμό του χαρακτήρα, αλλά είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα το εξελίσσαμε εμείς μέσα από λίγα pixel;

Χμμμμ, για ν'απαντήσω στην ερώτησή μου (θεός!), όπως στο Curse, υποθέτω. Πάντως είναι ΠΟΛΥ καλύτερος από το χαρακτήρα των επισοδείων!!!

Τώρα, πού μπορώ να το αγοράσω;
 
Στο Steam!

Διαθέσιμο από χτες, με κόστος 9 ευρώ: http://store.steampowered.com/search/?developer=LucasArts

Δείτε και τι άλλο είναι διαθέσιμο από την προηγούμενη εβδομάδα... ;)

Και αφού δείτε όλα αυτά, ρίξτε μια ματιά και στο τι έχει να πει ο Aaron Giles σχετικά, ειδικά την τελευταία παράγραφο...

Σε περίπτωση που σας φαίνεται γνωστό το όνομα, ναί είναι ο γνωστός και εξαιρετικά ταλαντούχος dev του ΜΑΜΕ. :)

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά νομίζω ένα 20ευρω θα το επενδύσω σε 2-3 πραγματάκια... :)
 
Ωχ, όχι Steam.. δεν είχαν πει ότι θα έβγαινε κι εκτός steam? Σιχαίνομαι τα DRM, και προπάντων τα online :6
 
Maddog είπε:
Και αφού δείτε όλα αυτά, ρίξτε μια ματιά και στο τι έχει να πει ο Aaron Giles σχετικά, ειδικά την τελευταία παράγραφο...Σε περίπτωση που σας φαίνεται γνωστό το όνομα, ναί είναι ο γνωστός και εξαιρετικά ταλαντούχος dev του ΜΑΜΕ. :)
Ελπίζω να πληρώθηκε για την δουλειά του. Άλλο πράγμα να κάνεις δουλειά για το ΜΑΜΕ δωρεάν και άλλο για μια εταιρία κολοσσό όπως η Lucas που θα βγάλει και ένα κάρο λεφτά από τις επανεκδόσεις.
 
Leon, ο Aaron Giles έχει δουλέψει για πολλές γνωστές εταιρίες του χώρου σαν κανονικός εργαζόμενος. Εκτός από την Lucas ξέρω για την Connectix (Virtual PC...) και τώρα είναι στην Microsoft (ωχ, ωχ, βλέπω να μην ξαναπαίζει ΜΑΜΕ ο Paspartoo)

Οπότε σαφώς και πληρώθηκε για την δουλειά του. Το ΜΑΜΕ το έχει για hobby. :)
 
(Ειναι αδυνατον να πω κατι κακο για τον Aaron - το ξερω οτι δουλευει στην m$, αλλα θα ειναι παντα ο αγαπημενος μου mamedev)
 
Λοιπόν το ξανατελείωσα μετά από τόσα χρόνια. Συμφωνώ με τις απόψεις του Wally. O σχεδιασμός του Guybrush, δεν μου άρεσε πολύ αλλά είναι καλύτερος από το Tales. Ίσως φταίει το γεγονός ότι στα γραφικά βρίσκονταν μεταξύ του MI που ήταν πιο "ρεαλιστικά" κρίνοντας από τις προσωπογραφίες, ιδίως, της 256 color έκδοσης και του Curse που είναι τελείως καρτουνίστικα. Πάντως το τελικό αποτέλεσμα δεν "ενοχλεί". Το πρόβλημα είναι στο animation, το οποίο έπρεπε να έχει βελτιωθεί γιατί με τα νέα sprites χτυπάει λίγο άσχημα. Πάντως το animation του Stan παραμένει αστείο! :)

Η φωνητική επένδυση δεν ήταν καθόλου κακή και η μουσική το ίδιο. Οι φωνές των κανιβάλων (παρά το ολίγον κλισέ) είχαν πλάκα.

Το σύστημα χειρισμού με ξένισε λίγο στην αρχή, και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν χρησιμοποίησαν το κλασσικό. Δε νομίζω ότι έχει σχέση το παίξιμο με joypad στο 360, αφού ούτως ή άλλως point and click είναι. Πάντως μετά από λίγο το συνηθίζεις.

Σε γενικές γραμμές είναι μάλλον ικανοποιητικό το SE και δίνει σίγουρα την αφορμή να ξαναπαίξετε το MI.
 
Με μία φράση,για μένα το SoMI:SE είναι ένα από τα τελειότερα adventure games ever (χαλαρά στο Top-5 μου),μ' ένα υπέροχο περιτύλιγμα οπτικής και ηχητικής πανδαισίας....

Θέλω και το #2 τώρα !
 
το ...αγόρασα και εγώ σήμερα! Μέσα στην εβδομάδα θα έχω άποψη! Αγόρασα από το ...ίδιο μαγαζί και το tales οπότε θα σας πω γνώμη!
 
Και εγώ μόλις το αγόρασα! Ομολογώ οτι μόλις είδα το ... "deep in the carribean... the island of melee...." και τη εικόνα να αλλάζει απο τη παλία καλή γνωστή μορφή της στη σύνχρονη ζωγραφία και με τη μουσική τόσο όμορφα φτιαγμένη ( νομίζω ακούγεται και ένα φλάουτο κάπου μέσα στα όργανα; Η εκτέλεση είναι καταπληκτική πάντως! ) με έπιασε ένα ελαφρύ ρίγος :)
 
Ωραια και γω σημερα το αγορασα :D και δε βλεπω την ωρα να κοιμηθει η μικρη και να λιωσω στο παιχνιδι
 
Χθές το πλήρωσα και το κατέβασα. Όλα καλά μέχρι που το έτρεξα. Αργό μέχρι θανάτου, σε laptop με Vista SP2, 1G RAM, Core 2 Duo 1.8G, ATI X200 128MB shared! Τι στα κομάτια χρειάζεται για να παίξει σωστά;

Πάλι καλά που το μαλί ήταν μόνο 9$!
 
nkarytia είπε:
Χθές το πλήρωσα και το κατέβασα. Όλα καλά μέχρι που το έτρεξα. Αργό μέχρι θανάτου, σε laptop με Vista SP2, 1G RAM, Core 2 Duo 1.8G, ATI X200 128MB shared! Τι στα κομάτια χρειάζεται για να παίξει σωστά;Πάλι καλά που το μαλί ήταν μόνο 9$!
Να βαλεις ΧΡ :D χωρις πλακα το ιδιο ειχε παθει ο φιλος μου με laptop με το medieval 2 ολα low και σερνωταν,εφτιαξε partision και περασε τα ΧΡ και η διαφορα τρελη σε ολα high και πηγαινει σφαιρα.
 
Θα το δοκιμάσω! Ελπίζω να δουλέψει, αλλιώς τα συγχαρητήριά μου στα σαϊνια που το έφτιαξαν...
 
Πίσω
Μπλουζα