στην ερώτησή μου γιατί δεν το πήρε αυθεντικό, αφού προφανώς 30 ευρώ δεν ήταν τίποτε για αυτόν, μου απάντησε ότι είναι μαγκειά να το έχεις αντίγραφο. Στην ερώτησή μου γιατί δεν το κατέβασε από το internet αλλάτα έσκασε στον πειρατή της γειτονιάς του μου άλλαξε τη κουβέντα. Προφανώς δεν ήξερε πώς να το κάνει.
Εκτός αν ο κόσμος παίρνει 4πύρηνους και ακριβές κάρτες για την πασιέντσα των windows
Εδώ ισχύει το ρητό του Brad Wardel, CEO της Stardock: Αυτοί που είναι διατεθημένοι, να κάνουν αναβαθμήσεις κάθε εξάμηνο, συνήθως δεν είναι διατεθημένοι να πληρώσουν για τα παιχνίδια τους. :xm: (Γι' αυτό και δεν φτιάχνει FPS, αλλά μόνο strategy).
Wally wrote:
Τωρα για τα FPS,αν σκεφτεις, με το pad εχεις μια σωστοτερη προσεγγιση σε αυτο που λεμε "φυσιλογικη κινηση".Η χρηση του mouse ειναι "ανωμαλια"(με την εννοια του αφυσικου εννοω) αν το εξετασεις.Απλα ηταν το input device της περιοδου οποτε και εγινε status quo...
Θα διαφωνίσω. Το Alien Breed 3D που έπαιζα στo CD32/SX1 με το gamepad το έπαιζα. (Αυτό ήταν το πρώτο FPS, πού έπαιξα). Και η Amiga από την μάνα της είχε mouse. Απλά ακόμα ψάχνονταν να βρουν ένα καλό interface, σε ένα καινούργιο τότε είδος παιχνιδιού. Και στρέφονταν προς δοκιμασμένες λύσεις.
Wally wrote:Χωρις να θελω να σε απογοητευσω,ολοι μας απο το 89-90 ειχαμε το mouse ως standard input device.Επισης δεν ειπα οτι δεν υπαρχουν FPS.Ειπα οτι η κινηση ειναι πιο νορμαλ στη φυσιολογια της,Ειναι πολλαπλο και "αναλογικο" πονημα.
Ναι αλλά, τα παιχνίδια τότε έκαναν "μετάφραση" των cursor keys, στο mouse. (Δηλαδή κίνηση σε οριζόντιο επίπεδο μόνο, με mouse ή cursor keys). Το 1996 νομίζω πρωτοχρησιμοποιήθηκε η τεχνική mouselook/WASD, στο Terminator:Future Shock), οπότε με το mouse ελέγχεις την προοπτική (κάθετο επίπεδο), και με τα πλήκτρα WASD ή τα cursor keys την κίνηση (οριζόντιο επίπεδο). Από τοτε το interface αυτό το χρησιμοποιούν, γιατί είναι εξαιρετικό για FPS. Εάν δεν βόλευε,θα το είχαν αλλάξει από τότε.
Wally wrote:Αλλα το καλο ειναι οτι στη κονσολα στο 99% δεν εχεις κοψιματα,hicups,ακανονιστο framerate και scaling.
Μάλλον δεν έχεις παίξει Mass Effect. :wait2:
Wally wrote:
Τωρα,μιας και το Shadowrun στο 360 και στο PC συνεργαζονται στο Live μπορουμε να δουμε ποσο πιο καλο ειναι το mouse κανονιζοντας ενα διαδικτυακο meeting.
Φυσικά. Αφού εχει απενεργοποιηθεί το auto tagetting στο 360.
Wally wrote:
Στο 360 που η πλειοψηφια ειναι modded υπαρχουν FPS τιτλοι με 8 και 9 εκατομυρια κομματια.
Που βρήκες τα στοιχεία ότι τα περισσότερα 360 είναι modded? :wait2:
Όσο για τις πωλήσεις, ας μην ξεχνάμε ότι οι μετρήσεις NPD, αφορούν στοιχεία που δίνουν οι retailers (brick & mortar sales). Δεν λαμβανουν υπ' όψιν digital downloads (όπως Steam, GamersGate, DirectDrive κλπ).
pitsunami wrote:
Το κόστος είναι το βασικό μειονέκτημα των pcs,αφού έχω ρίξει σχεδόν 3000 ευρω αλλά δύο χρόνια μετά παίζει τα πάντα στο φούλ!
Να υποθέσω ότι παίζεις σε μεγάλη τηλεόραση, και σε αναλύσεις πάνω από 1900χ1200. Αλλιώς με τα 2/3 των χρημμάτων που έδωσες μια χαρά θα ήσουνα. (Έτσι έκανα εγώ. Παίζω σε 1650Χ1080, και στα δύο χρόνια εχω φτάσει τα 2000 ευρώ πάνω κάτω. Αλλά άλλαξα μέχρι και τα ηχεία, ενώ μέσα σε αυτά τα χρήμματα είναι και η αναβάθμιση που έκανα πριν μια εβδομάδα).
Δεν έχει και μεγάλη διαφορά με το αντίστοιχο κόστος μιας κονσόλας, εάν αγοράζεις μόνο ένα παιχνίδι τον μήνα, το αντίστοιχο χρονικό διάστημα. (Επειδή έχω και τα δύο, και PC και 360, μπορώ να έχω ασφαλή συμπεράσματα

).
gtsamour wrote:Δεν υπάρχει χρήστης PC που να μην έχει παίξει πειρατικό, αντίθετα υπάρχουν άπειροι χρήστες 360 που παίζουν μόνο originals.
'Οχι απαραίτητα. Ανάλογα με την υπομονή που έχεις να πέσουν οι τιμές.
