Playstation 4

Θα ηταν πολυ ενδιαφερον να συγκριναμε τις νεες κονσολες την καθε μια ξεχωριστα συγκρητικα με pc αναλογων specs και θα βγαζαμε συμπερασματα .Στην φωτο πιο πανω στην συγκριση εχουν βαλει μια κορυφαια καρτα γραφικων η οποια ειναι πανακριβη οποτε η συγκριση δεν νομιζω πως ειναι δικαια .Γνωμη μου παντως πως τα pc εχουν ξεφυγει ηδη σε αυτη τη γενια με το μονο μηχανημα που θα μπορουσε να τα κοντραρει να ειναι το PS4 .Και δεν μιλαω για τα pc των 3000 ευρω αλλα γι αυτα που μπορει να αποκτησει ο μεσος χρηστης αντι να αγορασει μια νεα κονσολα η οποια με 3-4 παιχνιδια αυτη τη στιγμη θα του κοστισει οσο ενα δυνατο pc
 
Captain Kal είπε:
Ότι έχει διαφορά έχει, αλλά ας μην συγκρίνουμε, και GeForce Titan. Περισσότερο με μια midrange κάρτα, θα είχε νόημα.
Η σύγκριση δεν γίνεται με μία "αντίστοιχη" κάρτα της εποχή, αλλά με την κορυφαία, και τότε που δημοσιεύτηκε η εικόνα ήταν η Titan.

Υ.Γ.: Πχ στην σύγκριση του 360 με την 7800 το 2005, το 360 είχε 400$ αν θυμάμαι καλά (Και πρέπει να είχε 300$ το "απλό" - Core μοντέλο, αλλά ας κρατήσουμε το "μεγάλο" που είναι πιο συγκρίσιμο με το σήμερα.), και η 7800 τότε πρέπει να είχε πολύ πάνω από 600 ίσως και 700$.

Υ.Γ2: Και πριν πει κάποιος "μα τι Titan έχει 1.000?!", ακόμα και με μία GTX 780 να έκαναν την σύγκριση που είναι περίπου στα 600 με 700? που ήταν και το 360 vs 7800 το 2005, ξανά το PS4 χάνει αρκετά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια. Αλλο τα νουμερα και αλλο το efficiency μιας κλειστης αρχιτεκτονικης...
 
Αφήνω αυτό εδώ...


Τώρα νομίζω δεν είναι μόνο "νούμερα". ;)

Υ.Γ: Και πριν πει κάποιος "Νια, αλλά πόσο κοστίζει το PC που το τρέχει!", το 2005 και το πιο ακριβό PC να έφτιαχνες, αν δεν ήταν οι διαφορές αντίστροφες (Δηλαδή "το καλό" να ήταν το 360.), σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν τέτοιες.

Υ.Γ.2: Τα στοιχεία του βίντεο είναι αυτά..

Game: Battlefield 4

Platform: PC

Quality Settings: Ultra

Antialiasing: 4xMSAA

PC Render Resolution – Still Shots: 4K(2160p)

PC Render Resolution – Cutscenes: QHD(1440p)

PS4 Render Resolution: 1600Χ900

Capture Codec: Uncompressed

Upload Resolution: (1080p, 1440p)

Intel Core i7-3770K @ 4.8Ghz

ASUS P8Z77 WS

G.SKILL Ripjaws Z Series 16GB (4 x 4GB) DDR3 1600 7-8-8-24 1.5v F3-12800CL7Q-16GBZM

2x GIGABYTE GV-N680OC-4GD GTX 680 4GB

4x Kingston HyperX 3K SH103S3/120G 2.5″ 120GB SATA III SSD in RAID 0
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Προσωπικά, το μόνο που με νοιάζει πλέον είναι το νούμερο 60. Και το άλλο νούμερο που είναι σημαντικό, είναι το 2014. Με λίγα λόγια απαιτώ πλέον να παίζω στα 60fps. Έχουμε φτάσει στην 8η γενιά (και άλλο σημαντικό νούμερο) Δεν γίνεται να βλέπω arcades του 1995-96 ή παιχνίδια σε κονσόλες του 2000-2004 (και άλλα νούμερα) και να τα ζηλεύω την σήμερον ημέρα.

Καλή η κλειστή αρχιτεκτονική αλλά παίζει ρόλο και πως την χρησιμοποιείς. Αυτήν την στιγμή (για μένα) μόνο η Nintendo χρησιμοποιεί την δική της σωστά. Οι υπόλοιποι νοιάζονται μόνο για εντυπωσιακές φωτογραφίες και να φαίνονται τα παιχνίδια όσο το δυνατόν καλύτερα στο Youtube (το οποίο δεν υποστηρίζει ακόμα 60fps οπότε δεν έχουν λόγο να "θυσιάσουν" γραφικά για να τρέχει το παιχνίδι ΣΩΣΤΑ). Mε ένα ΜΕΣΟ PC σήμερα έχεις και τα γραφικά αυτά αλλά και το frame rate. Ενώ πιο πριν οι κονσόλες δεν είχαν τόση διαφορά, μάλιστα ξεπερνούσαν ένα μέσο PC κατά πολύ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Προσωπικά, το μόνο που με νοιάζει πλέον είναι το νούμερο 60. Και το άλλο νούμερο που είναι σημαντικό, είναι το 2014. Με λίγα λόγια απαιτώ πλέον να παίζω στα 60fps. Έχουμε φτάσει στην 8η γενιά (και άλλο σημαντικό νούμερο) Δεν γίνεται να βλέπω arcades του 1995-96 ή παιχνίδια σε κονσόλες του 2000-2004 (και άλλα νούμερα) και να τα ζηλεύω την σήμερον ημέρα.
Εμένα δεν με νοιάζουν ούτε καν αυτά... :p

Και όπως είχα πει και πριν (Εδώ αν δεν κάνω λάθος..), προτιμώ 720/30 με καλύτερα εφέ, υφές, μοντέλα, κλπ, παρά 1080/60 με γραφικά 360..

Imgema είπε:
Mε ένα ΜΕΣΟ PC σήμερα έχεις και τα γραφικά αυτά αλλά και το frame rate. Ενώ πιο πριν οι κονσόλες δεν είχαν τόση διαφορά, μάλιστα ξεπερνούσαν ένα μέσο PC κατά πολύ.
Εδώ είναι η ουσία!

Και αν λάβουμε υπόψιν ότι με τον όρο "ένα μέσο gaming PC" θα κοστίσει περίπου από 750 ως 1.000?, με αυτά τα λεφτά φτιάχνεις ένα PC που παίζει άνετα τα πάντα σε 1080/60, και με ποιότητα εικόνας καλύτερη από τις νέες κονσόλες, πράγμα που στο παρελθόν και για τουλάχιστον 1 χρόνο μετά την κυκλοφορία της νέα κονσόλας ήθελες πολύ πάνω από 1.000 με 1.500? για να το κάνεις αυτό.

Πχ για να φέρω ξανά το παράδειγμα του PS3, το 2006 ήθελες ΜΟΝΟ για την κάρτα γραφικών που θα "χτύπαγε" τον RSX του PS3 περίπου στα 600?..

Μετά για την CPU, ποια CPU το 2006 χτύπαγε τον Cell;

Και άσε μητρικές, κουτιά, σκληρούς, κλπ.. Δηλαδή μιλάμε για ένα ποσό ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1,200? για να κάνεις αυτό που κάνουν σήμερα με τα 400 με 450?, δηλαδή φτιάχνει κάτι όσο το δυνατόν πιο οικονομικό που απλά να πιάσει τα νούμερα του PS4...

Και φυσικά δεν συζητάμε καν τι θα γινόταν με ένα "Μέσο PC" των 800? που θα έχει και καλή Μ/Β, και καλό κουτί, και καλό τροφοδοτικού, κλπ, που θα τρώνε από τις επιδώσεις... Αν έτρεχες ένα παιχνίδι που στο PS3 έτρεχε στα 720/30, με τα πάντα στο Low και πάνω από 25 καρέ θα έπρεπε να κάνεις πανηγύρι!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
To Βattlefield γραφτηκε για PC και εγινε βεβιασμενο port στις κονσολες.

Eιναι η πρωτη υλοποιηση της FrostBite3 στα nextgen κονσολικα.

Το PS4 κανει 400 και το PC με τον i7 και τις διπλες Nvidia που παρουσιαζεις θα κανει πολυ πολυ πανω απο 1000ρικο.

Eπρεπε να περασουν 6 μηνες για να ειναι playable το Battlefield στο PC.
 
Πιτσαριες με γυραδικα,αν δεν μπορω να φαω διπλη πιττα γυρο ,τι δουλεια εχω στην πιτσαρια.




ku-xlarge.jpg
 
Η ιδεα να πανε οι κονσολες στην αρχιτεκτονικη του Χ86 ητανε κατι που με ξενερωσε πραγματικα!! Θα προτιμουσα κατι τελειος διαφορετικο και συναμα να ητανε ευκολο στο προγραμματισμο.

Cloud : Τα 60 καρε κανουν την διαφορα οπως και να χει!
 
Tα exclusives είναι αλλου παπά ευαγγέλιο. Το κάθε σύστημα έχει τα δικά του, ΟΚ. Το θέμα που συζητάμε στα τελευταία post είναι οι επιδόσεις και κατα πόσο άξιζε τον κόπο η διαφορά μεταξύ των συστημάτων της προηγούμενης γενιάς με την τωρινή, ακόμα και του PS4 το οποίο είναι το ισχυρότερο της γενιάς.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wally είπε:
To Βattlefield γραφτηκε για PC και εγινε βεβιασμενο port στις κονσολες. Eιναι η πρωτη υλοποιηση της FrostBite3 στα nextgen κονσολικα.

Το PS4 κανει 400 και το PC με τον i7 και τις διπλες Nvidia που παρουσιαζεις θα κανει πολυ πολυ πανω απο 1000ρικο.

Eπρεπε να περασουν 6 μηνες για να ειναι playable το Battlefield στο PC.
Όμως καλύτερα γραφικά και επιδώσεις έχουν πετύχει και με PC λίγο πάνω από την τιμή του PS4.. Απλά το παράδειγμα στο βίντεο ξεφεύγει αρκετά.

@Aardvark: Ακριβώς εκεί είναι η ουσία! Και γιαυτό ήμουν είμαι και θα είμαι πάντα κονσολάς!

Στην κονσόλα δεν θα κοιτάξεις τα νούμερα, τις επιδώσεις και το αν η τάδε γωνία κάνει "σκαλάκια" η όχι.. Η ουσία θα πρέπει να είναι πρώτα στα παιχνίδια, και μετά στα άλλα. Και στο θέμα "ΑΑΑ αποκλειστικότητες" καλώς η κακώς οι κονσόλες είναι πολύ μπροστά σε σχέση με τα PC.

Κατά τα άλλα, είναι όπως τα είπε ο Imgema..

Και μιλάμε και για το αν τα νέα συστήματα είναι "τέρατα" όπως στο παρελθόν, και αν σε ένα PC και ποιο PC μπορείς να δώσει καλύτερα γραφικά από το PS4 που είναι το πιο "δυνατό" από τα νέα συστήματα.

@DarkSynbios: Ναι, δεν διαφωνώ!

Όμως αυτό που λέω είναι ότι αν είναι να θυσιάσω τα γραφικά για κάποια καρέ, προτιμώ τα γραφικά.

Πχ σε ένα action τίτλο θεωρώ καλύτερο το να βλέπω τα πάντα να κινούνται, να έχω καλύτερα εφέ και περισσότερα αντικείμενα και ας τρέχει σε 30 καρέ, παρά να βλέπω πιο ομαλή κίνηση και τα πάντα να είναι ακίνητα και να λείπουν αντικείμενα, κλπ.

Υ.Γ.: Για την ιστορία, και μιάς και πολλές φορές είπα τι κάρτα γραφικών έπαιρνες με τα λεφτά τις κονσόλας παλιά και σήμερα, και τι επιδώσεις είχαν το καθένα, το PS3 που κόστιζε 600$ έφτανε τα 192 GFLOPS, και η GTX 7800 που ας πούμε ότι επάνω σε αυτή βασιζόταν ο RSX, έπιανε τα 165 GFLOPS περίπου.. Άρα πάμε σε μία ακόμα μεγαλύτερη.. Άρα περίπου στα 600$

Σήμερα που το PS4 έχει 1,8 MFLOPS, όμως κάποιοι λένε ότι συγκρίνεται με την 7870 με τα 2,560 GFLOPS, άρα ας κρατήσουμε αυτή, πάμε στα περίπου 240? μόνο σαν ποσό για κάρτα γραφικών.

Τώρα τι παίρνουμε με τα 400? του PS4; Στην τύχη να πω μία Radeon R9 290 4GB με τα 4,800 GFLOPS..

Συνοπτικά..

2006: PS3 = 600$ = μία ισοδύναμη κάρτα γραφικών.

2014: PS4 = 400$ = μία διπλάσια σε επιδώσεις κάρτα γραφικών.

Και το σενάριο το έχω έτσι ώστε να "συμφέρει" τις κονσόλες! Πχ δεν έκανα σύγκριση με το 360 που ήταν πιο φθηνό και το 2005 με τα 300$ έπαιρνες μία πολύ πιο αδύναμη κάρτα γραφικών.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επειδη ειμαι τεραστιος fan και εχω οτι υπαρχει απο Metal Gear σε ολες της κονσολες αυτο ειναι το μοναδικο παιχνιδι που θα με κανει να παρω ps4 οταν κυκλοφορησει και αν δεν εχω φραγκα να το παρω θα κανω ντου και θα κλεψω ενα μονο και μονο για να το παιξω :p

[h=1]MGSV: THE PHANTOM PAIN - E3 2014 Trailer (jp)[/h][video=youtube;MStzY-L4LzI]https://www.youtube.com/watch?v=MStzY-L4LzI
 
Επειδη ειμαι τεραστιος fan και εχω οτι υπαρχει απο Metal Gear σε ολες της κονσολες αυτο ειναι το μοναδικο παιχνιδι που θα με κανει να παρω ps4 οταν κυκλοφορησει και αν δεν εχω φραγκα να το παρω θα κανω ντου και θα κλεψω ενα μονο και μονο για να το παιξω :p

[h=1]MGSV: THE PHANTOM PAIN - E3 2014 Trailer[/h]

https://www.youtube.com/watch?v=BROY_XkCnaM
 
Γρασιδι, πολυ γρασιδι,ομορφο γρασιδι,το γρασιδι εχει περαση φετος.


Santa Monica και μυστηριο.


Everybody's Gone to the Rapture E3 2014 Trailer (PS4)

[video=youtube;Zj8Bn3A-TVo]http://www.youtube.com/watch?v=Zj8Bn3A-TVo
 
Αυτην την συνηθεια με τα launch day buy δεν ξερω αν θα την ξανακανω,κατι μηνες αργοτερα το παρακατω πακετο τα σπαει και απο bundle και απο τιμη.

http://www.amazon.fr/Console-PS4-Noire-Last-Remastered/dp/B00L32A7W0/

Θα μου πεις σε 5-6 χρονια ποιος ζει ποιος πεθαινει.
 
Kαραlol




"I'm not gonna lie. I remember exactly where I was," Rohde told Ars. "We were in press conference rehearsals last year. We had a feeling they were going to come in at $499, but we weren't sure. So yeah, we were dancing in the aisles and high-fiving. It was great. Anyone that came in on an interview, it didn't matter what the question was, I could always just answer it with $399. It was the answer to every question."
http://arstechnica.com/gaming/2014/06/sony-we-were-dancing-in-the-aisles-when-microsoft-announced-499-xbox-one/
 
face off του Digital Foundry για το Sniper Elite 3 αναμεσα σε PC-PS4,XBOX ONE

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-sniper-elite-3-face-off

Kορυφαια εκδοση αυτη του PC με την ps4 εκδοση να στεκεται καλα διπλα σε αυτη του PC και με την xbox one εκδοση να εχει ενα σωρο προβληματα.

Μεγαλη πτωση στα fps,αισχρο screen tearing που πραγματικα αν δει κανεις το βιντεο στη σελιδα του DF θα παθει πλακα και οχι και τοσο καλη αποκριση του gamepad.Το screen tearing ηταν αφορμη για day one patch με επιλογη V-sync που φτιαχνει καπως τα πραγματα αλλα κλειδωνει τα fps στα 30.

Κανενα απο τα παραπανω προβληματα δεν υπαρχει στην ps4 και PC εκδοση.

Δειτε ενα μικρο παραδειγμα παρακατω.

σσ.jpg

δδδ.jpg
 
Είναι απενεργοποιημένο το vertical sync :(
 
Πρριμενω να δω παιχνιδια με το SDK του Ιουνιου που δινει ολα τα GPU resources.
 
Πίσω
Μπλουζα