Retro "απαγορευμένες" ταινίες

Ας με συγχωρέσουν οι συνφορουμίτες που συνεχίζω το διάλογο (και κυρίως ο Πάνος και ο Μάνος),

αν και πιστεύω ότι το ύφος μου είναι πάντα τόσο κόσμιο όσο επιβάλει η υψηλή ποιότητα του φόρουμ.

Φίλε Leon, να σου πω την αλήθεια δεν μπήκα στον κόπο να κάνω τόσο εκτεταμένη έρευνα

για το ποιοί τηλεφώνησαν στο σταθμό. Άλλωστε δεν με "καίει" και τρομερά η είδηση.

Απλώς το διάβασα, μου έκανε εντύπωση, το συνέδεσα με το συγκεκριμένο thread,

και αφού το "απογύμνωσα" από "ενοχλητικούς" χαρακτηρισμούς, το πόσταρα.

Σημασία δεν έχει αν τηλεφώνησε ο Μάκης ή ο Τάκης, αλλά ότι λογοκρίθηκε.

Και πάλι δεν έχει σημασία το αν καλώς-ή-κακώς έκαναν (είναι εκτός θεματολογίας του φόρουμ).

Απλώς αναφέρω ότι μια ρετρό ταινία (του 1971) λογοκρίθηκε ξανά, εν έτει 2009 !

Νομίζω ότι οι περισσότεροι που το διάβασαν το ποστ μου, το βρήκαν από "ενδιαφέρον" ως "αδιάφορο".

Ουδείς -πλην εσού- θίχθηκε.

Σε κάθε περίπτωση, όλοι καταθέσαμε τις απόψεις μας, οπότε ο κάθε αναγνώστης κρατάει ότι νομίζει.

Leon είπε:
Πέραν τούτου, ένα έργο, όποιο και αν είναι αυτό, δεν μπορεί να αποκοπεί από το πολιτικό και κοινωνικό background που δημιουργήθηκε. Πόσο μάλλον όχι μια απλώς πολιτική ταινία, αλλά μια ταινία-όχημα προπαγάνδας της Χούντας. Δεν είναι μόνο η απίστευτη στρέβλωση της ιστορίας αλλά και οι σκοποί που υπηρέτησε που την καθιστούν κατάπτυστη,
Ο κινηματογράφος είναι γνωστό και επιτυχημένο μέσο κινηματογράφου.

Δεν αγαπάμε ή μισούμε τις ταινίες, αποκλειστικά για την πολιτική θέση τους.

Π.χ. το RAMBO είναι μια κλασσική "αμερικανιά" με στόχο να πρωθήσει τις αμερικάνικες απόψεις

και να δικαιολογήσει την αμερικάνικη πολιτική.

Αν και όλοι μας το γνωρίζουμε αυτό, δε μας εμποδίζει να αναπολούμε με θέρμη την τριλογία RAMBO,

χωρίς υποχρεωτικά να πρέπει να αναλύσουμε τα όποια πολιτικά μηνύματά του

και χωρίς η νοσταλγία για τα έργα RAMBO, να μας κάνει υποχρεωτικά μιλιταριστές ή αμερικανόφιλους.

Ομοίως, αν δεις τα φιλμάκια των Βαλκανικών Πολέμων, είναι καθαρά φιλοβασιλικά

(σε σημείο προσωπολατρείας) γιατί έτσι ήταν διαδεδομένο εκείνη την εποχή.

Αν κάποιος είναι αντιβασιλικός, θα πρέπει 90 χρόνια μετά να ζητήσει να μην προβάλονται πλέον αυτά ;

Ή αν κάποιος δε γουστάρει το καθεστώς Μεταξά, θα πρέπει να ζητήσει να καούν στην πυρά

όλα τα κινηματογραφικά αρχεία της περιόδου 1940-41 ;

Προφανώς γνωρίζεις ότι σχεδόν όλα τα πλάνα που δείχνουν κάθε 28 Οκτωβρίου είναι γυρισμένα

από το καθεστώς Μεταξά

και προβάλουν έντονα τη συμβολή του. Αλλάζει κάτι αυτό στην αξία τους ;

Η αξία του κινηματογραφικού υλικού, είναι ακριβώς η σύνδεσή του με το ευρύτερο κοινωνικοπολιτικό πλέγμα

της περιόδου κατά την οποία γυρίστηκε.

Και υπό αυτό το πρίσμα, όχι μόνο δεν πρέπει να απαγορεύονται και να λογοκρίνονται οι ταινίες,

αλλά αποτελούν πολύτιμο εργαλείο για τον μελλοντικό ιστορικό ερευνητή ή τον απλό περίεργο ή ιστοριοδίφη.

Leon είπε:
...να ξεκαθαρίσω ότι απάντησα σε πολιτική παρέμβαση του exetlaios, ίσως άθελά του, αλλά το έκανε ξεκάθαρα.
Αφού με "χρέωσες" με ρόλο "πολιτικού προπαγανδιστή",

τουλάχιστον να το ήξερα νωρίτερα, να έβαζα ξερά copy-paste την είδηση,

να γινόταν και μεγαλύτερος ντόρος ! :cool:

Leon είπε:
Δυστυχώς (πάλι) δεν μπορώ να παρευρεθώ (την τύχη μου) :( , οπότε δεν θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε από κοντά.
Θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω από κοντά σε μια μελλοντική συνάντηση, αν και νομίζω ότι θα έχουμε

πολύ σημαντικότερα και ωραιότερα πράγματα να πούμε, αντί για τις ταινίες που γυρίστηκαν το 1971 ! :)

Υ.Γ. Οι ταινίες που ανέφερα παραπάνω (ΘΩΡΗΚΤΟ ΠΟΤΕΜΚΙΝ και ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ)

δεν αποτελούν τυχαίο παράδειγμα.

Όντας λάτρης της ιστορίας, τις θεωρώ σταθμούς του κινηματογράφου,

όχι μόνο λόγω της εικαστικής τους αρτιότητας, αλλά κυρίως επειδή ακριβώς

δίνουν ενδεικτικές εικόνες του κοινονικοπολιτικού πλαισίου της εποχής.

Τις έχω και τις δύο στη συλλογή μου και τις θεωρώ ταινιάρες.

Θεωρώ τον ευατό μου τυχερό που έχω το δικαίωμα να τις βλέπω και τις δύο

και που κανείς δε μου το απαγόρευσε, χαρακτηρίζοντάς τες "μπολσεβίκικα σκουπίδια" ή "ναζιστικές αηδίες",

αναλόγως με την ιδεολογική άποψη του εκάστοτε (λογο)κριτή.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν είναι φίλε μου Exetlaios το ίδιο πράγμα το Ράμπο με τη συγκεκριμένη ταινία. Το Ράμπο, μπορείς να το κατακρίνεις για την αφελή προπαγάνδα του, για το ότι είναι πολιτιστικό σκουπίδι κτλ. (όχι τόσο πρώτο, κυρίως τα υπόλοιπα) αλλά μέχρι εκεί. Δεν θα πάρεις τηλέφωνο το σταθμό να διαμαρτυρηθείς για την προβολή του. Ακόμα και για ταινίες που άπτωνται τις Ελληνικής ιστορίας και είναι τελείως ανιστόρητες όπως το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλλι. Φυσικά θα τις κατακρίνω, θα διαφωνήσω και αισθητικά και πολιτικά, αλλά δεν θα ζητήσω τη διακοπή της ταινίας.

Για τις ταινίες της Ρίφενσταλ θα αναγνωρίσω ότι είναι άψογες αισθητικά, αλλά φυσικά θα διαφωνήσω πολιτικά αλλά και με το ίδιο το ύφος τους, χωρίς να μειώσω την καλλιτεχνική τους αξία, αφού και αυτό φέρει ιδεολογία.

Μπορώ να αναφέρω και άλλα παραδείγματα, όπως τη Γέννηση ενός Έθνους, του Γκρίφιθ, η οποία είναι άκρως ρατσιστική και εκθειάζει την Κου Κλουξ Κλαν. Αλλά έφερε φοβερές τομές στον κινηματογράφο.

Αλλά ας γυρίσουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση. Γράφεις

Και όμως ! Κάποιοι "τρελοί" αποφάσισαν να προβάλουν μια από τις "απαγορευμένες" ταινίες που αναφέρονται στο παρόν νημάτιο.

Το αποτέλεσμα ; Η λογοκρισία καλά κρατεί ακόμα.
Μιλάμε για ταινία η οποία από τη μία δεν έχει καμία καλλιτεχνική αξία, είναι γυρισμένη όχι απλά κατά τη διάρκεια της Χούντας, αλλά από τη Χούντα για προπαγανδιστικούς λόγους (όπως και κάτι άλλα εθνοπατριωτικά "ιστορικά" σκουπίδια με στόχο την εξύψωση του Εθνικού Φρονήματος). Την ίδια ώρα οι υπόλοιποι καλλιτέχνες λογοκρίνονταν, φυλακίζονταν και εξορίζονταν. Ο λαός υποχρεωνόταν να δει και να μάθει την ιστορία όπως την ήθελε η Χούντα, που φυσικά δεν είχε καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Ως γνωστόν η Χούντα χρησιμοποίησε τον δήθεν Κομμουνιστικό Κίνδυνο ως αφορμή για την κατάλυση του πολιτεύματος, και αυτές οι ταινίες ενίσχυαν τη θέση της για το ποιοι είναι πατριώτες και ποιοι προδότες του έθνους και ότι ο κίνδυνος φυσικά είναι υπαρκτός.

Όπως καταλαβαίνεις τα μεγέθη δεν είναι ίδια. Δεν είναι απλά μια οποιαδήποτε αντικομμουνιστική προπαγάνδα, φέρει βαριά και δυσάρεστη ιστορία. Είναι μια ταινία που επιβλήθηκε στον Ελληνικό Λαό την ίδια ώρα που αντίθετες φωνές πνίγονταν.

Είναι ακριβώς σαν να προβάλλεις σήμερα στη Γερμανική τηλεόραση, ταινία Ναζιστικής Προπαγάνδας. Και εσύ λες ότι είναι κολλημένος όποιος αντιδράσει.

Η επιλογή αυτών των "τρελών" στο κανάλι όπως τους λες είναι τουλάχιστον ατυχής αν είσαι καλοπροαίρετος-ή μάλλον αφελής (απαράδεκτο να μπει οποιαδήποτε στιγμή, πόσο μάλλον στην Εργατική Πρωτομαγιά). Μιλάμε στην πραγματικότητα για μια απίστευτα προκλητική και τουλάχιστον ύποπτη επιλογή που φυσικά δεν μπορώ να τη διαχωρίσω από το υπόλοιπο σύγχρονο πολιτικό πλαίσιο.

Η ταινία δεν παίχτηκε για "ιστορικούς" λόγους, όπως αναφέρεις, αλλά με ξεκάθαρη πολιτική σκοπιμότητα. Η αντίδραση σε τέτοιες απαράδεκτες συμπεριφορές είναι δεδομένη. Είναι αδιανόητο να βάζει κάποιος ταινία Χουντικής προπαγάνδας (και μέσα από δημοτικό σταθμό μάλιστα) και να μιλάμε για λογοκρισία και κολλημένους.

Αν θέλει ιδιωτικό κανάλι χουντικής ιδεολογίας να τα προβάλλει ε τι να κάνουμε. Θα διαμαρτυρηθούμε, θα το κατακρίνουμε, αλλά δεν πάει παρά πέρα. Αλλά εδώ το κρίμα είναι μεγάλο αφού μιλάμε για τη Δημοτική Τηλεόραση της Θεσσαλονίκης, που εκπροσωπεί και πληρώνεται από τους δημότες. Δεν μπορεί ο καθένας να βάζει ότι του καπνίσει, πόσο μάλλον κάτι τόσο κατάπτυστο.

Άρα, κατά τη γνώμη μου, φίλε Exetlaios το σχόλιο σου ήταν 100% πολιτικό και νομίζω ατυχέστατο.
 
Leon λες να εχουν να φοβηθουν οι δημοκρατικοι πολιτες και το τωρινο καθεστως απο μια ταινια? Μηπως θα ξυπνησει τα τανκς?

Τωρα ας μην κοπτομεθα και για τα δημοσιο χρημα. Το "Καπεταν Κεμαλ ο συντροφος" εγω, εσυ και ο exetlaios το χρηματοδοτησαμε επισης... :D

Ρε Leon σκασε μυτη σε καμια συναντηση να πλακωθουμε για κoνσολες και GPU...
 
Wally είπε:
Leon λες να εχουν να φοβηθουν οι δημοκρατικοι πολιτες και το τωρινο καθεστως απο μια ταινια? Μηπως θα ξυπνησει τα τανκς?
Τωρα ας μην κοπτομεθα και για τα δημοσιο χρημα. Το "Καπεταν Κεμαλ ο συντροφος" εγω, εσυ και ο exetlaios το χρηματοδοτησαμε επισης... :D

Ρε Leon σκασε μυτη σε καμια συναντηση να πλακωθουμε για κoνσολες και GPU...
Καλά γιατί να πλακωθούμε; Αφού νομίζω ότι στα συγκεκριμένα θέματα είμαστε σύμφωνοι (με εξαίρεση το μένος σου για τη Sony). :D

Για τα υπόλοιπα, καλύτερα ας το αφήσουμε, γιατί ήδη έχουμε παραβεί τους κανονισμούς του forum, αν και για κάτι τέτοια θέματα είναι αδύνατο να τα συζητήσεις χωρίς να μπεις στην πολιτική (μην ξεχνάμε ότι ΟΛΑ είναι πολιτική). Πάντως η επιλογή τηλεοπτικού προγράμματος είναι καθαρά πολιτική απόφαση και θα έχει φυσικά και την ανάλογη αντίδραση, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για τέτοιες χοντράδες.

Πάντως και αυτή η επιλογή, όπως και πολλές άλλες, μπαίνουν σε ένα γενικότερο πλαίσιο ιστορικού ρεβιζιονισμού που συναντάμε και στη χώρα μας αλλά και στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια. Δεν επεκτείνομαι βεβαίως, γιατί πάμε σε πολιτική καθαρά συζήτηση.

Πάντως για να μην παρεξηγηθώ, δεν πάω να βγάλω τον φίλο exetlaios...φιλοχουντικό, αλλά θεώρησα ότι το πολιτικό του σχόλιο ήταν ατυχές.
 
Παίδες,κατανοώ ότι μάλλον θέλατε να κάνετε μια....σχετικοάσχετη με το thread,συζήτηση,που τουλάχιστον έγινε σε κοσμιότατα πλαίσια βέβαια,κάτι που είναι εν μέρει παρήγορο για το ότι δεν εικακούστηκα -εκφράζοντας πάντα τη θέση και την επιθυμία και της διαχειριστικής ομάδας- στην αρχική παράκλησή μου να μη ξεφύγουμε από το θέμα του thread...

Eπιτρέψτε μου λοιπόν να πω ότι δε πρέπει να συνεχίσουμε να παρεκκλίνουμε του θέματος,διότι υπάρχει ο κίνδυνος κλειδώματος του thread,που θα είναι κρίμα.Για το αν θα παραμείνουν τα μέχρι τώρα posts ή όχι,θα αποφασίσει η διαχειριτική ομάδα.Επίσης,σπεύδω από τώρα να διευκρινίσω ότι,ακόμη κι αν τα μέχρι τώρα posts παραμείνουν,περαιτέρω μελλοντικά σχόλια τρίτων πάνω σ' όσα ειπώθηκαν,θα απομακρύνονται.

Ας προσπαθήσουμε όλοι να διατηρήσουμε το thread ανοικτό ! ;)
 
Πάντως οι περισσότερες προαναφερθείσες ταινίες δεν έχουν απαγορευτεί πραγματικά, αλλά περισσότερο "άτυπα" δεν προβάλλονται, για τον ένα ή τον άλλο λόγο. Πρόσφατο τέτοιο παράδειγμα είναι ο "Όμηρος" του Γιάνναρη που ενώ είναι πολύ καλή ταινία δέχθηκε δριμεία κριτική και μποϋκοτάζ. Στην τηλεόραση παίχτηκε μόνο μια φορά και εκεί "εξορίστηκε" στις βαθιές μεταμεσονύχτιες ώρες.

Ταινία που πραγματικά απαγορεύτηκε στη Μεταπολίτευση ήταν το Cannibal Holocaust του Deodato, κάτι που έγινε και σε άλλες χώρες. Οι σκηνές βίας έδειχαν τόσο αληθοφανείς που οι δημιουργοί σύρθηκαν στα δικαστήρια με την κατηγορία φόνου στην Ιταλία! Οι..."φονευθέντες" παρουσιάστηκαν στο δικαστήριο για να αποδειχθεί ότι δεν έγιναν πραγματικά οι φόνοι.

Η ταινία πραγματικά αξίζει, παρόλη τη σκληρότητά της-ή μάλλον λόγω αυτής, αλλά αμφιβάλλω αν θα τη βρείτε στα video club. Μάλλον κατά internet μεριά θα τη βρείτε. Πάντως αν περιμένετε ταινία "τρόμου" με την κλασσική έννοια του όρου, μάλλον θα απογοητευτείτε. Είναι περισσότερο ένα κοινωνικό σχόλιο για την αγριότητα της δικής μας μοντέρνας κοινωνίας.

Το κρυφό link για download της ταινίας θα το δείτε αν γράψετε μια έκθεση 2.000 λέξεων με θέμα "Γιατί αγαπώ την Κάντυ Κάντυ" και το ποστάρετε στο forum. :biglaugh:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
χωρις να θελω να παρεμβω πολιτικα συμφωνοντας ή διαφωνοντας με καποια απο τις 2 αποψεις που αναλυθηκαν παραπανω, αναρωτιεμαι αν θα δειχναμε το ιδιο φιλοκαλιτεχνικο ζηλο αν προβαλοταν στη χωρα μας καποια ταινια που θα εξυπηρετουσε τη τουρκικη ή τη σκοπιανη προπαγανδα και μαλιστα αν η επιλογη γινοταν απο δημοσιο φορεα....κρατικο ή δημοτικο....απλα αναρωτιεμαι
 
...πάντως ρε παιδιά (μιας και γέμισε το mail box μου με notifications :p ), δεν μπορώ και πολύ να καταλάβω προς τί "αρπαχτήκατε" ΕΣΤΩ και για μια ταινία "της Χούντας". Το να προβληθεί τα χρόνια εκείνα, σαφώς και ήταν χοντρή..."απόπειρα" προπαγάνδας (βασικά τέτοιου είδους "προπαγάνδες", για 'μενα, απλά το "γέλιο" φέρνουν, και μόνο μια "εσωτερική καθεστωτική κατανάλωση" μπορούν να εξυπηρετήσουν. Είναι σαν τη φάση στη Λούφα και Παραλλαγή, που αναρωτιούνται αν πρέπει να ρίξουν τη μακέτα με το..."πουλί", ή με τον βασιλιά..."Τί να φορέσουμε" είναι....). Το να προβάλλεται εν έτει 2009, έστω κι αν είναι "την ημέρα της Ιστορικής Εργατικής Πρωτομαγιάς", και μάλιστα από έναν σταθμό "τοπικής" εμβέλειας.......κλάιν. Αν τώρα τίποτε "εγκέφαλοι" στο σταθμό, τη βάλανε στο πρόγραμμα "για τους δικούς τους λόγους".......να μην πω τί θα πετύχουν (εκτός από ρεζιλίκι :p ).

Άρα, αναρωτιέμαι προς τί η τόση "ένταση" εδώ :) .

Eγώ πάντως, μιας κι αναφέρθηκε, θα...κάνω τον κόπο να την τσεκάρω, χωρίς να έχω "φιλοχουντικά αισθήματα", να δω τί....ψάρια έπιανε.

...Αν και είμαι σίγουρος ότι θα πρόκειται για...γενική πατάτα ολκής, που θα βγάζει "γέλιο".....ακόμα και "πικρό" (προπαγανδιστικό), έστω... :)
 
Παίδες,επειδή δε μου αρέσει,ούτε και θεωρώ σωστό να σβήνω έτσι ξερά,δίχως μια κουβέντα,μέρος των posts σας,υπενθυμίζω ότι παραπάνω και νωρίτερα,είχα αναφέρει το εξής:

manos426f είπε:
Για το αν θα παραμείνουν τα μέχρι τώρα posts ή όχι,θα αποφασίσει η διαχειριστική ομάδα.Επίσης,σπεύδω από τώρα να διευκρινίσω ότι,ακόμη κι αν τα μέχρι τώρα posts παραμείνουν,περαιτέρω μελλοντικά σχόλια τρίτων πάνω σ' όσα ειπώθηκαν,θα απομακρύνονται.
Η απόφαση λοιπόν ήταν αρνητική,και με τη σύμφωνη γνώμη και της διαχειριστικής ομάδος,τα σημερινά posts που επέφεραν την "αναστάσωση" στο thread αφαιρέθηκαν.

Δε πρόκειται για λογοκρισία σαφώς,οι θέσεις και οι τοποθετήσεις του καθενός είναι απολύτως σεβαστές,απλά απομακρύνθηκαν με μοναδικό γνώμονα τ' ότι ήταν εκτός θεματολογίας του retromaniax.

Είναι σίγουρα καλύτερο άλλωστε να διαγραφούν κάποια posts,από το να κλειδωθεί ολόκληρο το thread.

Μπορείτε να συνεχίσετε τη συζήτησή σας πάνω στο θέμα του thread.. ;)
 
Leon είπε:
Ταινία που πραγματικά απαγορεύτηκε στη Μεταπολίτευση ήταν το Cannibal Holocaust του Deodato, κάτι που έγινε και σε άλλες χώρες. Οι σκηνές βίας έδειχαν τόσο αληθοφανείς που οι δημιουργοί σύρθηκαν στα δικαστήρια με την κατηγορία φόνου στην Ιταλία! Οι..."φονευθέντες" παρουσιάστηκαν στο δικαστήριο για να αποδειχθεί ότι δεν έγιναν πραγματικά οι φόνοι.


Την είδα την ταινία πριν λίγα χρόνια σε uncut version σε dvd.

Όντως πολύ αποτρόπαιες σκηνές που σοκάρουν μέχρι και σήμερα.

Αν και οι ερμηνείες δεν είναι για Όσκαρ, η πλοκή, οι φρικιαστικές φάσεις και το σχετικά καλό soundtrack το κάνουν να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες splatter movies.

Η μοναδική μου ένσταση σε ό,τι αφορά την ταινία είναι μια: για τις ανάγκες της ταινίας σκότωσαν αληθινά ζώα, ανάμεσά τους και μια θαλάσσια χελώνα και μάλιστα με απαίσιο τρόπο on camera!

Είπαμε καλή η αληθοφάνεια, αλλά τα καημένα τα ζωάκια τι τους έφταιγαν;

:rant:
 
Yπάρχει σχετική συζήτηση για το Cannibal Holocaust κι εδώ
 
Δεν γνωριζω κατα ποσο ισχυει, αλλα πρεπει να ηταν απαγορευμενες για ενα πολυ μεγαλο διαστημα οι ταινιες Ο Δρακουλας των Εξαρχειων και το Μωρο της Ροζμαρυ.

Ειχα φαει ολα τα βιντεοκλαμπ να βρω αυτες τις ταινιες μικροτερος χωρις τυχη. Σε καποια φαση πετυχα τον υπευθυνο των videorama, και μου ειπε πως ειχανε απαγορευτει και αποσυρθει. Κατι αντιστοιχο ισως ειχε γινει και με το day of the living dead, το ειχα βρει μονο μια φορα για ενοικιαση, και μου ειχανε πει πως και αυτο ειχε λογοκριθει στη χωρα μας.
 
Το "μωρό της Ρόζμαρυ" όντως σε βιντεοκασσέτα,ούτε κι εγώ το είχα βρει...!
 
εμ,δεν πηγαινατε στο "σαλινα"

...θα το ξαναπω,χωρις να κανω διαφημιση.ολα αυτα τα ειχα δει απο κει.ακομα και σημερα διαθετει σπανιο αρχειο γιατι δεν πεταει και δεν επιστρεφει παλιες κασσετες..
 
"Το μωρό της Ρόζμαρυ" θυμάμαι πως το έβλεπα συχνά αλλά δεν είμαι σίγουρη για το αν ήταν από την κρατική ή από βιντεοκασσέτα. Δε νομίζω πως ήταν τόσο τρομαχτική ώστε να απαγορευτεί... Ο "Δαιμονισμένος Άγγελος" με "σκίαζε" περισσότερο... Ίσως επειδή ήταν αρκετά παλιά ταινία να μην την προτιμούσαν το συνοικιακά βιντεοκλάμπ.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι, και εγώ είμαι απόλυτα σίγουρος ότι είχα δει το "Μωρό της Ρόζμαρυ" σε βιντεοκλάμπ και μάλιστα παραπάνω από μια φορά.
 
πως η που μπορω να βρω την ταινια?
 
Juanita είπε:
"Το μωρό της Ρόζμαρυ" θυμάμαι πως το έβλεπα συχνά αλλά δεν είμαι σίγουρη για το αν ήταν από την κρατική ή από βιντεοκασσέτα. Δε νομίζω πως ήταν τόσο τρομαχτική ώστε να απαγορευτεί... Ο "Δαιμονισμένος Άγγελος" με "σκίαζε" περισσότερο... Ίσως επειδή ήταν αρκετά παλιά ταινία να μην την προτιμούσαν το συνοικιακά βιντεοκλάμπ.

η κρατική στην τρομαχτική (μια και μοναδική ήταν) σκηνή το μόνταρε.

Μία φορά το χω δει στη ζωή μου και γω. (τελικά τόσο χάλια αυτό το μωρό ε?) :D
 
Το μωρό της Ρόζμαρυ ήταν μία φοβερή ταινία (και, κάτι που έμεινε η κοπέλα μου όταν της το είπα, η Μία Φάρροου είχε απίθανο χτένισμα από τον Βιντάλ Σασούν) (ναι, είμαι στρέητ), αλλά αυτή η μία και μοναδική τρομαχτική σκηνή δεν προσέθετε τίποτα και έβγαινε τελείως από το κλίμα... καλά καναν και την κόψανε. Υποθέτω εννοείς τη σκηνή που δείχνει το μωρό;
 
Πίσω
Μπλουζα