RetroArch (PC)

Το ΜΑΜΕ δεν προτεινεται σε RetroArch. Καλυτερα μοναχο του. Εχει και μια χαρα shaders
 
Εσβησα τα παντα και περασα απο την αρχη την 1.7.1

Επελεξα Vulkan video driver και Slang Shaders. Σε πρωτη φαση o crt-slangtest-cubic μου φαινεται καλος για τα περισσοτερα συστηματα - εχω βαλει τα βασικα κονσολικα μεχρι στιγμης. Εχει εναν που εχει ομορφο αποτελεσμα στο Vectrex, τον vectror-glow

Φαινεται πως οντως με Vulkan η CPU ξεφορτωνεται πολυ πραμα στην καρτα γραφικων.

Μου σκαει το N64.
 
Δεν εχω χρησιμοποιησει το RetroArch αλλα ειναι οντως εντυπωσικακο το εφε τις οθονης του πρωτου game boy που εβαλε ο imgema.Παιδια αν μπορειτε βαλτε και καμια φωτο απο mame η κονσολες με crt εφε.  
 
Ενα καλό αποτέλεσμά είναι καπως έτσι:

maxresdefault.jpg


To συγκεκριμένο δεν είναι δικό μου αλλά έχω κάνει κάτι παρόμοιο και όντως φαίνεται έτσι ή και καλύτερο. Μέχρι και κάτι γυαλάδες, θολούρες και γρατσουνιές μπορείς να βάλεις για δίνει καλύτερα την αίσθηση του γυαλιού μιας πολυχρησιμοποιημένης CRT σε arcade.

Εδώ και το Game Boy αλλά με εξτρά overlay γύρω γύρω

1392968625057.png


Και λίγο από GBA:

AlSwXPW.png
 
To Ν64 είναι το δυσκολότερο σύστημα για να πετύχεις ένα καλό shader που να μοιάζει με το πραγματικό. Λόγω του ότι το πραγματικό είχε και antialiasing αλλά και πολύ δυνατό filtering.

Υπάρχουν δύο τρόποι να πετύχεις ένα καλό αποτέλεσμα. Το ένα είναι να δουλεύεις με ParaLLΕL + Angrylion μιας και το plugin αυτό τα κάνει emulate όλα αυτά. Μετά βάζεις από πάνω ένα απλό scanline και είσαι κομπλέ. Αλλά θες δυνατό μηχάνημα εφόσον τρέχεις Angrylion. Και πάλι δεν θα σου τρέχει όλα τα games full speed.

Ο δεύτερος τρόπος (με mupen+GlideN64) είναι πιο "ελαφρύς" αλλά πιο δύσκολος. Εγώ το καλύτερο που έχω πετύχει μετά από πολλούς πειραματισμούς είναι το εξής: Βάζεις το internal resolution από τα core options στο 640x480 (για να φύγουν τα jaggies) και μετά από πάνω κολλάς ένα blur filter (blur9x9, linear, 2x scale) για το εφέ της θολούρας και του ow resolution (ενώ τα γραφικά δεν θα έχουν σκαλοπατάκια, όπως και στο N64). Μετά βάζεις απο πάνω και ένα scanline. Οι ρυθμίσεις μπορεί να είναι λίγο διαφορετικές ανάλογα το σύστημα. Αλλά με το μάτι το φτιάχνεις. Βοηθάει αν έχεις ένα N64 να συγκρίνεις.

Aυτό είναι το αποτέλεσμα που έχω πετύχει με τον δευτερο τρόπο:

78d16181252941a6f4def6d66ee4d1bec8a7307f.jpg


991f17ef811339be0f75a867a64ad4ae462b2df7.jpg


(right click - view image)

Σπάνε ελάχιστα τα γραμματάκια αλλά σε αυτό φταίει το ότι δεν έχω integer scale λόγω του ότι η ανάλυση 640x480 δεν χωράει καλά μέσα στο 1080p οπότε ή θα έχω μικρή οθόνη με 2x ή θα κόβει πολύ πάνω κάτω με 3x. Κι έτσι παίζω με non-integer που προκαλεί αυτά τα μικροπροβλήματα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ενα καλό αποτέλεσμά είναι καπως έτσι:



To συγκεκριμένο δεν είναι δικό μου αλλά έχω κάνει κάτι παρόμοιο και όντως φαίνεται έτσι ή και καλύτερο. Μέχρι και κάτι γυαλάδες, θολούρες και γρατσουνιές μπορείς να βάλεις για δίνει καλύτερα την αίσθηση του γυαλιού μιας πολυχρησιμοποιημένης CRT σε arcade.

Εδώ και το Game Boy αλλά με εξτρά overlay γύρω γύρω



Και λίγο από GBA:

Πολυ καλο το αποτελεσμα φιλε imgema με τα crt εφε!!Δεν το περιμενα να δω τοσο ωραιες εικονες..Εντυπωσιακο το εφε με το arcade του final fight οπως και η καμπυλοτητα που εχει το crt μονιτορ πανω στο arcade!!Το αποτελεσμα στο game boy με το overlay και την τοσο πειστικη εικονα στο μονιτορ ειναι λες και το εβγαλες φωτογραφια!!αψογο φαινεται και το advance...Σου βγαζω το καπελο με το αποτελεσμα  που ειδα στο N64!!σαν να πηρες τις φωτο απο πραγματικη crt τηλεοραση!!δειχνει οντως οπως πρεπει να φαινεται η θολουρα σε crt!!
 
 
Σου βγαζω το καπελο με το αποτελεσμα  που ειδα στο N64!!σαν να πηρες τις φωτο απο πραγματικη crt τηλεοραση!!δειχνει οντως οπως πρεπει να φαινεται η θολουρα σε crt!!
Ευχαριστώ φίλε milntov, κι εγώ είμαι επιτέλους ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα μετά από τόσο καιρό που δοκίμαζα έτοιμα presets τα οποία είχαν διάφορα θέματα όπως πιο έντονα jaggies που το N64 δεν έχει τόσο πολύ ή πιο σπασμένα γράμματα με περίεργες θολούρες σε κάποια σημεία τους, κλπ. Γενικά το text πρέπει να είναι πιο καθαρό, το Angrylion είναι το μόνο που σου δίνει σωστό blur στα γραφικά αλλά κρατάει το text καθαρό.

Το μόνο που δεν μου αρέσει τόσο είναι τα scanlines, όπως βλέπεις τα κρατάω να φαίνονται ίσα ίσα. Στην κανονική CRT τηλεόραση φαίνονται πιο πολύ. Αλλά δεν τα αφήνω να φαίνονται πολύ γιατί δεν είναι όλες οι γραμμούλες το ίδιο ακριβώς μέγεθος λόγω του ότι δεν χρησιμοποιώ integer scale. Με ενοχλεί πολύ όταν τα scanlines δεν είναι ομοιόμορφα. Και είναι κάτι που το βλέπω συνέχεια και από άλλους.

Ισως όταν αποκτήσω οθόνη που να υποστηρίζει 1440p λογικά θα μπορώ να χωρέσω την εικόνα καλύτερα μέσα με integer scale χωρίς να καταλήγει πολύ μικρή με τεράστια borders ή υπερβολικά κομμένη πάνω και κάτω. Μέχρι ένα σημείο μπορείς να κόψεις αλλά όχι τόσο πολύ όσο σε μία 1080 ανάλυση.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Ομορφα τα overlay αλλα νομιζω οτι ειναι για 4K οθονες ανω των 55 ιντσων διοτι μικραινουν πολυ την play area.

Ενα αλλο προβλημα που αντιμετωπισα εχθες ηταν με τον bnes (για NES) οπου στο Karnov στο πανω και κατω μερος της οθονης εβλεπα μερος της οθονης. Σαν να ηταν 1.5 οθονη...

1@Imgema[/USER] εχεις ενεργοποιημενο το Hard GPU Sync? Επισης ποιο driver ηχου χρησιμοποιεις?

 
@Wally

Ναι, το GPU sync το έχω πάντα ενεργοποιημένο εκτός από το ParaLLEL core που δεν το υποστηρίζει λόγω Vulkan. Εφόσον μειώνει το input lag για μένα είναι must.

Audio έχω αφήσει το default (xaudio)
 

Λοιπον, το Hard GPU Sync δεν υπαρχει σαν επιλογη οταν εχεις Vulkan driver διοτι δεν χρειαζεται. Βοηθα στα swapchain να βαλεις 2 ή 3.

Eνα πραγμα που με εχει προβληματισει ειαι η υψηλη GPU usage στο GUI της RetroArch (70% με μια εργοστασιακα τσιταρισμενη 750Ti)

1@Imgema[/USER] ποια συστηματα εχεις βαλει? Με ενδιαφερει να βαλω οσα δεν χρειαζονται keyboard interaction (πχ δεν εχω βαλει emulator για Atari 5200 μαις και ειναι ο ιδιος που χρησιμοποιειται για τα A8 και θελει πληκτρολογιο για το παραμικρο)

Με χαρα ειδα οτι το Virtual Jaguar core δεν ειναι τοσο χαλια οσο το περιμενα. Mε FAST BLITTER το Tempest 2000 παιζει πολυ καλα.

To Volcanic Red preset στο GUI σκοτωνει btw

 

Λοιπον, το Hard GPU Sync δεν υπαρχει σαν επιλογη οταν εχεις Vulkan driver διοτι δεν χρειαζεται. Βοηθα στα swapchain να βαλεις 2 ή 3.

Eνα πραγμα που με εχει προβληματισει ειαι η υψηλη GPU usage στο GUI της RetroArch (70% με μια εργοστασιακα τσιταρισμενη 750Ti)

1@Imgema[/USER] ποια συστηματα εχεις βαλει? Με ενδιαφερει να βαλω οσα δεν χρειαζονται keyboard interaction (πχ δεν εχω βαλει emulator για Atari 5200 μαις και ειναι ο ιδιος που χρησιμοποιειται για τα A8 και θελει πληκτρολογιο για το παραμικρο)

Με χαρα ειδα οτι το Virtual Jaguar core δεν ειναι τοσο χαλια οσο το περιμενα. Mε FAST BLITTER το Tempest 2000 παιζει πολυ καλα.

To Volcanic Red preset στο GUI σκοτωνει btw
Υπερβολικό μου φαίνεται το 70% από GPU usage... Εγώ έχω την 1060 και μου λέει 10%. Δεν ξέρω βέβαια, υπάρχει και μια διαφορά στην υπολογιστική ισχύ των καρτών. Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις πράγματα από το GUI ή να επιλέξεις ένα που να μην έχει πολλά οπτικά εφέ.

Εχω βάλει καμια 30αριά συστήματα, κονσόλες κυρίως και MAME. Aπο Αtari 2600 μέχρι και N64. Για πιο νέα συστήματα βάζω standalones. Ολα βεβαια τα τρέχω μέσω frontend με boxart, videos κλπ.

Κι εγώ αποφευγω αυτά που θέλουν keyboard αλλά το 5200 κανονικά δεν θέλει. Εκτός και αν ο emulator το βλέπει σαν Atari 800 και όχι σαν 5200 κονσόλα.

Το Virtual Jaguar core είναι ΟΚ, κάποια θέματα που είχε σε σχέση με τον standalone τα διορθώσανε. Ο Phoenix όμως εξακολουθεί να είναι ο καλύτερος emulator για Jaguar αλλά είναι closed source οπότε δεν θα δούμε ποτέ κάποιο core.

 
Οταν παω στα cores και παιζω παιχνιδια ακομα και με τα slang shaders που χρησιμοποιω, δεν φτανει εκει που φτανει στο GUI!

Ισως καποιο memory leak στο GUI οταν τρεχει Vulkan? Ειδομεν
 
Να παω για Launchbox? Αν παω στην αρχη στη free εκδοση, μπορω μετα να παω στην Premium χωρις να χασω ρυθμισεις?
 
Η premium απλά σου προσθέτει το Big Box mode. Με την free έχεις ένα καλό frontend για desktop με mouse κλπ.

Δεν έχω την premium αλλά φαντάζομαι ότι τα settings τα κρατάει. Δηλαδή είμαι 100% σίγουρος για αυτό.
 
Ακολουθησα το tutorial για χρηση RetroArch μεσω Launchbox αλλα τζιφος!!

Για δοκιμη εκανα ROM Import MegaDrive/Genesis roms, διαλεξα RetroArch και το path, ως core το GX.

Εβαλε τα roms, κατεβασε metadata και screenshots αλλα με διπλο κλικ δεν κανει τιποτα.

ΑΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
 
Μπορείς να μου πεις λίγο την διαδικασία που κάνεις με πιο πολύ λεπτομέρεια? Μία μία τις κινήσεις δηλαδή.

Στο "manage emulators" πως ακριβώς το ρυθμίζεις?

Στο "emulator details" βάζεις το RetroArch.exe. Αλλά μετά πρέπει στο "associated platforms" να δώσεις ξεχωριστά για κάθε core το path. Πχ για Atari 2600 το path θα είναι "-L "cores\stella_libretro.dll"". Και το name στο associated platforms πρέπει να είναι το ίδιο που έδωσες και στο frοntend. Πχ αν έδωσες στο Game Boy την ονομασία "Nintendo Game Boy" στο associated platforms tab θα πρέπει να έχει αυτό το όνομα και όχι σκέτο "Game Boy" ή "Nintendo Gameboy" κλπ. Πρέπει να είναι το ίδιο.

Αν δεν βγαίνει άκρη, τηλεφωνικά θα μπορούσα να βρω το λάθος πιο εύκολα. Η με κανα teamviewer ξέρω γω αν και μου την σπάει το lag.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

1@Imgema[/USER] σορρυ αλλα το TeamViewer δεν βλεπω να το αποφευγεις χαχαχαχαχαχα

Καποια στιγμη τα λεμε μεσω PM. Το Σουκου αυτο ηταν γεματο videogaming αποτυχιες :)

 

1@Imgema[/USER] σορρυ αλλα το TeamViewer δεν βλεπω να το αποφευγεις χαχαχαχαχαχα

Καποια στιγμη τα λεμε μεσω PM. Το Σουκου αυτο ηταν γεματο videogaming αποτυχιες :)
Θα σε φτιάξω μια χαρά εγώ μην ανησυχείς :p

 
Να σαι καλα!

Ελυσα το ζητημα και δεν τολμαω να πω τι βλακεια ειχα κανει!
 
Φτηνά την γλύτωσες να το ανακαλύψω εγώ δηλαδή xD
 
Ειμαι αρκετα ενθουσιασμενος με το LaunchBox.

Εκτος απο την super μεφανιση, την εξαιρετικη βιβλιοθηκη metadata και την χρηστικοτητα, εχει και αυτο που λειπει απο το GUI της RetroArch: το δεσιμο Content με Core.

Αξιζει η Premium εκδοση μονο και μονο γιατι οι τυποι αξιζει να βγαλουν κανα φραγκο απο αυτο!
 
Πίσω
Μπλουζα