Bambinella
Extra Galactic RetroEntity!
- Joined
- 18 Mαϊ 2010
- Μηνύματα
- 17.730
- Αντιδράσεις
- 31.719
Η νυφη το' σκασε. Ειναι μια ταινια πολυαγαπημενη. Η Καρεζη ειναι ακριβως μεσα στο στοιχειο της σε μια κωμωδια κομμενη και ραμμενη στα μετρα της και η καλυτερη επιλογη πρωταγωνιστριας κατα τη γνωμη μου. Αλλα και οι υπολοιποι. Τι ερμηνειαρες ειναι αυτες! Ο Βεγγος καταπληκτικος και σε τελειο δεσιμο με τον Σακελλαριο. Βλεποντας τον Πολυτεχνιτη και το Θα σε κανω βασιλισσα διαπιστωνω πως αυτοι οι δυο ταιριαζαν αφανταστα.
Ο Κουλης Στολιγκας σκετη απολαυση στο ρολο του βλαχου αστυνομου, ο Κωστας Μεντης ιδανικος γαμπρος
αλλα αυτος που δινει ρεστα ειναι ο Γκιωνακης στην καλυτερη κατ' εμε κινηματογραφικη του εμφανιση στο ρολο του ομοφυλοφιλου ξενοδοχου.
Εχει μαλιστα και μια εξαιρετικη στιγμη μεσα στο εργο: Λιγο προτου αποχωρησουν οι "νεονυμφοι" ο Γκιωνακης σκουπιζει στο δρομο και σιγοτραγουδα "Φερτε μου ενα μαντολινο να σας δει..." Εκει τον κοβει ο Βεγγος που βγαινει φουριοζος και ο Γκιωνακης τον ρωτα πως περασε τη πρωτη γαμηλια νυχτα. "Αξεχαστα" του απαντα ο Βεγγος και απομακρυνεται με τον Γκιωνακη να συνεχιζει το τραγουδι ακριβως απο τη συλλαβη οπου ειχε σταματησει: "...ξω πως πονω".![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Ειναι μια κωμωδια που φτιαχτηκε με πολλη αγαπη και μερακι και νομιζω η μοναδικη ταινια δρομου του παλιου εγχωριου κινηματογραφου. 10.
Εξοδος κινδυνου. Απολαυστικοτατη ταινια των αρχων της δεκαετιας του '80 και μια απο τις απειροελαχιστες που εχω δει απο εκεινη την εποχη. Πολυ καλη η σκηνοθεσια του Φωσκολου, δειχνει πως εδωσε προσοχη και σημασια στη λεπτομερεια σε μια εποχη που η προχειροδουλεια ηταν ο κανονας. Ωραια περιπετεια που μου κραταει το ενδιαφερον και μου αρεσει που εχει και καποια κωμικα στοιχεια οπως η στιγμη που ο Τζεβελεκος βλεπει την ομορφη Καρλατου να περνα απο διπλα του και λεει "Στο τμημα ειμαστε η στο Χολυγουντ;" και την ιδια στιγμη σπρωχνεται κατα λαθος απο εναν συναδελφο και πεφτει κατω.![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Και τι απολαυση για μενα να βλεπω το τελος της φρικτης εβδομηντιλας και το υπεροχο γυναικειο ντυσιμο, χτενισμα και μακιγιαζ! Μα τι γυναικες ειναι αυτες που παιζουν εκει! Ολες κουκλες. Μεχρι και η Γκελυ Μαυροπουλου που ειναι καποιας ηλικιας, δειχνει κι αυτη πολυ ομορφη. Βεβαια, μερικα χρονια αργοτερα η αισθητικη με τις βατες και τα κεφαλια με την περμαναντ χαλασε και αυτη τη δεκαετια, αλλα εδω ηταν αρχες ακομα και δεν ειχε γινει το κακο. 9.
Ο μεθυστακας. Ενα διαμαντι τοσο πρωιμα κατεργασμενο! Μολις το 1949 τοτε που ο ελληνικος κινηματογραφος βρισκοταν ακομα σε νηπιακη ηλικια και ειχε ελαχιστα τεχνικα μεσα. Αυτο ομως που δεν του ελειπε ειναι το ταλεντο και ο Ορεστης Μακρης κανει εδω την ερμηνεια της ζωης του σε εναν ρολο που τον χαρακτηρισε για παντα. Ειναι ο καλυτερος μεθυσμενος που ειδα ποτε στο ελληνικο και ξενο σινεμα. Αλλα και ολοι οι ηθοποιοι ειναι σαν να το ζουν το εργο. Με ποση μαεστρια παιζουν ακομα και τον πιο μικρο ρολο, με ποση αληθοφανεια! Μεχρι και ο κλητηρας ο κυρ Φωτης σε ενα ρολακι μια σταλια, ειναι τοσο υπεροχος που βαζω τα κλαματα καθε φορα που τον βλεπω. Η Μπιλη Κωνσταντοπουλου πραγματικη αποκαλυψη! Ερμηνεια για Οσκαρ. Δεν υπαρχουν λογια...Ποση φροντιδα, ποση αγαπη εβαλε τελος παντων ο Γιωργος Τζαβελας και εφτιαξε αυτο το αριστουργημα; 10.
Το αγκιστρι. Εκ πρωτης οψεως ειναι ενα κοσμοπολιτικο αστυνομικο εργο με μπολικες τολμηρες σκηνες, πραγμα απολυτα συνηθες για το 1975 που γυριστηκε και το 1976 που προβληθηκε η ταινια. Τελικα ομως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι. Ειναι βεβαιως μια ταινια απολυτα καλοκαιρινη με τις ομορφιες της πατριδας μας σε πρωτο πλανο. Και ειναι τοσο εντονα καταγεγραμμενες αυτες οι ομορφιες που ενιοτε επισκιαζουν μεχρι και την αναμφισβητητη ομορφια της πρωταγωνιστριας. Περαν ολων αυτων, η ταινια ειναι αριστα δομημενη με τον Ερρικο Ανδρεου ξανα στο στοιχειο του και εχει υπεροχη μουσικη και τραγουδια του Γιωργου Χατζηνασιου. Ακομα κι αν η ταινια καποτε ξεχαστει, παντα θα θυμομαστε ολοι τις μοναδικες μουσικες συνθεσεις που κυριαρχουν και που μιλανε κατευθειαν μεσα στην καρδια. Το τραγουδι "Χαρε σαν ερθεις" ειναι τοσο ομορφα ντυμενο σκηνοθετικα που ανετα θα μπορουσε να θεωρηθει ενα απο τα πρωτα ελληνικα βιντεο κλιπ. Η σκηνη που η Μπουσε πινει κρασι μεσα απο ενα τεραστιο ποτηρι λιγο προτου ενδωσει για πρωτη φορα στον Νικ μου δινει ευχαριστες ανατριχιλες. Το ιδιο και το βλεμμα της Ρουμπου προς τον Νικ οταν αυτος χορευει το εν λογω τραγουδι αναδεικνυοντας τη λεβεντια και την ξανθη ομορφια του μεσα απο τους ρυθμους του ζεϊμπεκικου.
Και υστερα ερχεται μια απο τις πιο μοναδικες στιγμες της ταινιας: Ειναι η στιγμη που η Μπουσε σε ενα παιχνιδι γατας και ποντικιου ανοιγει το ταβλι για να παιξει με τον, κατα τα λεγομενα της, αγαπημενο της αντρουλη. Κι εμεις βλεπουμε το ταβλι σε πρωτο πλανο να ανοιγει οπως ενα πουλι τα φτερα του και αναρωτιομαστε: "Κοκκινο η μαυρο;" 10.
Ραντεβου με μια αγνωστη. Ειμαι πολυ χαρουμενη που μεχρι στιγμης μιλησα μονο για αξιολογες ταινιες και συνεχιζω να το κανω.
Ποια θα μπορουσε να ειναι καλυτερη και πιο πειστικη σε αυτον το ρολο απο την Ελενα Ναθαναηλ; Η Ελενα ειχε εναν αερα ευρωπαϊκο και αριστοκρατικο που την καθιστουσε την απολυτη επιλογη για το εργο. Ειναι ενα παγοβουνο που μεσα του κρυβει ενα ηφαιστειο ετοιμο να εκραγει. Και η εκρηξη δεν αργει με τον Γιαννη Βογλη να δινει κι αυτος με τη σειρα του μια αξιεπαινη ερμηνεια. Οσον αφορα τον Δημητρη Μυρατ παιζει βεβαιως με ενα καπως στομφωδες υφος, αλλα και ο χαρακτηρας που υποδυεται ειναι στομφωδης, απολυτος και απολυταρχικος. Ενας ανθρωπος που δε δεχεται ευκολα το οχι.
Η μουσικη επισης θαυμασια, δινει τον απαραιτητο τονο δραματικης εκφρασης και υποβοσκοντος ερωτισμου στις στιγμες που χρειαζεται. 10.
Το κοριτσι του λουνα παρκ. Ωπα, εδω ειμαστε! Για ποσο ακομα νομιζατε πως θα συνεχιζα να ειμαι καλη;![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Δεν θελω να πω πως η Αλικη ηταν αταλαντη. Καθε αλλο γιατι σε προηγουμενες ταινιες οπως το Ξυλο και το Κλωτσοσκουφι μας εδωσε εξαισιες ερμηνειες. Και ο Παπαμιχαηλ στον Παπαφλεσα τρια χρονια αργοτερα, θαυμασιος ηταν. Αλλα εδω μιλαμε για Καραγιαννεϊκη ταινια και μαλιστα κωμωδια που ειναι ενας απο τους χειροτερους συνδυασμους. Ειπαμε: Ο Καραγιαννης δεν το ειχε με αυτα και επαιρνε κοσμο και κοσμακη στο λαιμο του. Δεν ξερω πως, αλλα ηθοποιοι αστερια στα χερια του μετατρεπονταν σε παντελως αταλαντους και αυτο θελει "ταλεντο" για να το επιτυχεις. Με λιγα λογια, ενα τρισαθλιο κατασκευασμα με ηλιθιο σεναριο και γελοιες ερμηνειες. Χωρια που ολοι οι ηθοποιοι μιλανε μπροστα σε ενα παιδακι, τον γιο του Παπαμιχαηλ, για πραγματα που κανονικα δεν επιτρεπεται να ακουει, λες και ειναι διχρονο η κουφο, ενω εχει περασει τα 8 - 9 και μια χαρα τα καταλαβαινει ολα. 1.
Ο Κουλης Στολιγκας σκετη απολαυση στο ρολο του βλαχου αστυνομου, ο Κωστας Μεντης ιδανικος γαμπρος
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Εχει μαλιστα και μια εξαιρετικη στιγμη μεσα στο εργο: Λιγο προτου αποχωρησουν οι "νεονυμφοι" ο Γκιωνακης σκουπιζει στο δρομο και σιγοτραγουδα "Φερτε μου ενα μαντολινο να σας δει..." Εκει τον κοβει ο Βεγγος που βγαινει φουριοζος και ο Γκιωνακης τον ρωτα πως περασε τη πρωτη γαμηλια νυχτα. "Αξεχαστα" του απαντα ο Βεγγος και απομακρυνεται με τον Γκιωνακη να συνεχιζει το τραγουδι ακριβως απο τη συλλαβη οπου ειχε σταματησει: "...ξω πως πονω".
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Ειναι μια κωμωδια που φτιαχτηκε με πολλη αγαπη και μερακι και νομιζω η μοναδικη ταινια δρομου του παλιου εγχωριου κινηματογραφου. 10.
Εξοδος κινδυνου. Απολαυστικοτατη ταινια των αρχων της δεκαετιας του '80 και μια απο τις απειροελαχιστες που εχω δει απο εκεινη την εποχη. Πολυ καλη η σκηνοθεσια του Φωσκολου, δειχνει πως εδωσε προσοχη και σημασια στη λεπτομερεια σε μια εποχη που η προχειροδουλεια ηταν ο κανονας. Ωραια περιπετεια που μου κραταει το ενδιαφερον και μου αρεσει που εχει και καποια κωμικα στοιχεια οπως η στιγμη που ο Τζεβελεκος βλεπει την ομορφη Καρλατου να περνα απο διπλα του και λεει "Στο τμημα ειμαστε η στο Χολυγουντ;" και την ιδια στιγμη σπρωχνεται κατα λαθος απο εναν συναδελφο και πεφτει κατω.
![Big Grin :D :D](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Και τι απολαυση για μενα να βλεπω το τελος της φρικτης εβδομηντιλας και το υπεροχο γυναικειο ντυσιμο, χτενισμα και μακιγιαζ! Μα τι γυναικες ειναι αυτες που παιζουν εκει! Ολες κουκλες. Μεχρι και η Γκελυ Μαυροπουλου που ειναι καποιας ηλικιας, δειχνει κι αυτη πολυ ομορφη. Βεβαια, μερικα χρονια αργοτερα η αισθητικη με τις βατες και τα κεφαλια με την περμαναντ χαλασε και αυτη τη δεκαετια, αλλα εδω ηταν αρχες ακομα και δεν ειχε γινει το κακο. 9.
Ο μεθυστακας. Ενα διαμαντι τοσο πρωιμα κατεργασμενο! Μολις το 1949 τοτε που ο ελληνικος κινηματογραφος βρισκοταν ακομα σε νηπιακη ηλικια και ειχε ελαχιστα τεχνικα μεσα. Αυτο ομως που δεν του ελειπε ειναι το ταλεντο και ο Ορεστης Μακρης κανει εδω την ερμηνεια της ζωης του σε εναν ρολο που τον χαρακτηρισε για παντα. Ειναι ο καλυτερος μεθυσμενος που ειδα ποτε στο ελληνικο και ξενο σινεμα. Αλλα και ολοι οι ηθοποιοι ειναι σαν να το ζουν το εργο. Με ποση μαεστρια παιζουν ακομα και τον πιο μικρο ρολο, με ποση αληθοφανεια! Μεχρι και ο κλητηρας ο κυρ Φωτης σε ενα ρολακι μια σταλια, ειναι τοσο υπεροχος που βαζω τα κλαματα καθε φορα που τον βλεπω. Η Μπιλη Κωνσταντοπουλου πραγματικη αποκαλυψη! Ερμηνεια για Οσκαρ. Δεν υπαρχουν λογια...Ποση φροντιδα, ποση αγαπη εβαλε τελος παντων ο Γιωργος Τζαβελας και εφτιαξε αυτο το αριστουργημα; 10.
Το αγκιστρι. Εκ πρωτης οψεως ειναι ενα κοσμοπολιτικο αστυνομικο εργο με μπολικες τολμηρες σκηνες, πραγμα απολυτα συνηθες για το 1975 που γυριστηκε και το 1976 που προβληθηκε η ταινια. Τελικα ομως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι. Ειναι βεβαιως μια ταινια απολυτα καλοκαιρινη με τις ομορφιες της πατριδας μας σε πρωτο πλανο. Και ειναι τοσο εντονα καταγεγραμμενες αυτες οι ομορφιες που ενιοτε επισκιαζουν μεχρι και την αναμφισβητητη ομορφια της πρωταγωνιστριας. Περαν ολων αυτων, η ταινια ειναι αριστα δομημενη με τον Ερρικο Ανδρεου ξανα στο στοιχειο του και εχει υπεροχη μουσικη και τραγουδια του Γιωργου Χατζηνασιου. Ακομα κι αν η ταινια καποτε ξεχαστει, παντα θα θυμομαστε ολοι τις μοναδικες μουσικες συνθεσεις που κυριαρχουν και που μιλανε κατευθειαν μεσα στην καρδια. Το τραγουδι "Χαρε σαν ερθεις" ειναι τοσο ομορφα ντυμενο σκηνοθετικα που ανετα θα μπορουσε να θεωρηθει ενα απο τα πρωτα ελληνικα βιντεο κλιπ. Η σκηνη που η Μπουσε πινει κρασι μεσα απο ενα τεραστιο ποτηρι λιγο προτου ενδωσει για πρωτη φορα στον Νικ μου δινει ευχαριστες ανατριχιλες. Το ιδιο και το βλεμμα της Ρουμπου προς τον Νικ οταν αυτος χορευει το εν λογω τραγουδι αναδεικνυοντας τη λεβεντια και την ξανθη ομορφια του μεσα απο τους ρυθμους του ζεϊμπεκικου.
Και υστερα ερχεται μια απο τις πιο μοναδικες στιγμες της ταινιας: Ειναι η στιγμη που η Μπουσε σε ενα παιχνιδι γατας και ποντικιου ανοιγει το ταβλι για να παιξει με τον, κατα τα λεγομενα της, αγαπημενο της αντρουλη. Κι εμεις βλεπουμε το ταβλι σε πρωτο πλανο να ανοιγει οπως ενα πουλι τα φτερα του και αναρωτιομαστε: "Κοκκινο η μαυρο;" 10.
Ραντεβου με μια αγνωστη. Ειμαι πολυ χαρουμενη που μεχρι στιγμης μιλησα μονο για αξιολογες ταινιες και συνεχιζω να το κανω.
Ποια θα μπορουσε να ειναι καλυτερη και πιο πειστικη σε αυτον το ρολο απο την Ελενα Ναθαναηλ; Η Ελενα ειχε εναν αερα ευρωπαϊκο και αριστοκρατικο που την καθιστουσε την απολυτη επιλογη για το εργο. Ειναι ενα παγοβουνο που μεσα του κρυβει ενα ηφαιστειο ετοιμο να εκραγει. Και η εκρηξη δεν αργει με τον Γιαννη Βογλη να δινει κι αυτος με τη σειρα του μια αξιεπαινη ερμηνεια. Οσον αφορα τον Δημητρη Μυρατ παιζει βεβαιως με ενα καπως στομφωδες υφος, αλλα και ο χαρακτηρας που υποδυεται ειναι στομφωδης, απολυτος και απολυταρχικος. Ενας ανθρωπος που δε δεχεται ευκολα το οχι.
Η μουσικη επισης θαυμασια, δινει τον απαραιτητο τονο δραματικης εκφρασης και υποβοσκοντος ερωτισμου στις στιγμες που χρειαζεται. 10.
Το κοριτσι του λουνα παρκ. Ωπα, εδω ειμαστε! Για ποσο ακομα νομιζατε πως θα συνεχιζα να ειμαι καλη;
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Δεν θελω να πω πως η Αλικη ηταν αταλαντη. Καθε αλλο γιατι σε προηγουμενες ταινιες οπως το Ξυλο και το Κλωτσοσκουφι μας εδωσε εξαισιες ερμηνειες. Και ο Παπαμιχαηλ στον Παπαφλεσα τρια χρονια αργοτερα, θαυμασιος ηταν. Αλλα εδω μιλαμε για Καραγιαννεϊκη ταινια και μαλιστα κωμωδια που ειναι ενας απο τους χειροτερους συνδυασμους. Ειπαμε: Ο Καραγιαννης δεν το ειχε με αυτα και επαιρνε κοσμο και κοσμακη στο λαιμο του. Δεν ξερω πως, αλλα ηθοποιοι αστερια στα χερια του μετατρεπονταν σε παντελως αταλαντους και αυτο θελει "ταλεντο" για να το επιτυχεις. Με λιγα λογια, ενα τρισαθλιο κατασκευασμα με ηλιθιο σεναριο και γελοιες ερμηνειες. Χωρια που ολοι οι ηθοποιοι μιλανε μπροστα σε ενα παιδακι, τον γιο του Παπαμιχαηλ, για πραγματα που κανονικα δεν επιτρεπεται να ακουει, λες και ειναι διχρονο η κουφο, ενω εχει περασει τα 8 - 9 και μια χαρα τα καταλαβαινει ολα. 1.