Εξι ταινιες απο μενα. Βαθμολογηστε απο 0 εως αριστα 10 αναλογα με το ποσο σας αρεσουν:
Η σφραγιδα του Θεου
Το τρελοκοριτσο
Εγκλημα στο Κολωνακι
Ο Ηλιας του 16ου
Εραστες του ονειρου
Το ξυλο βγηκε απ' τον παραδεισο
Σφραγίδα του Θεού: Μου κινήσατε την περιέργεια και είδα την ταινία. Δεν ξέρω αλλά πιστεύω ότι ο Ξανθόπουλος σε όποια ταινία και αν έπαιζε νομίζω είχε ακριβώς το ίδιο βλέμμα. Όλα τόσο ίδια, μόνο η Μάρθα Βούρτση έλειπε. Η Κατερίνα Βασιλάκου και ο Κατράκης έκαναν ότι μπορούσαν. Σενάριο πάντως παραδόξως πιο συγκρατημενο αλλά μην νομίζετε ότι πέσατε και σε αριστούργημα. 1,5/10
Το τρελοκόριτσο: Ταινία γλυκιά ρομαντική ανάλαφρη δίχως προβληματισμούς. Όχι κάτι το ιδιαίτερο αλλά η Τζένη Καρέζη είναι σκέτη απόλαυση σε αυτό το νεανικό ατίθασο αφελές αλλά και σπιρτοζικο κορίτσι. Ο Κωνσταντάρας καμία σχέση με τους μετέπειτα ρόλους του ως τρελό πενηντάρης, ενώ ο Κακαβιάς εντελώς άχρωμος. Εδώ εκτίμησα τον Μπάρκουλη ως νευριασμένος ζεν πρεμιέ του ταίριαζε σε σχέση με κάτι γλυκαναλατους μπλαζε ρόλους. Ο Γκιωνάκης προβλέψιμος στην ερμηνεία του άρα και αδιάφορος. Παρακολουθήστε την ταινία μόνο για την Τζένη. 4/10
Έγκλημα στο Κολωνάκι: Ωραία ταινία με σκοτεινή ατμόσφαιρα και διάχυτο μυστήριο. Το δε φινάλε εντελώς ανατρεπτικό. Ο Μπάρκουλης έδωσε πραγματικά εδώ μια πολύ καλή ερμηνεια- ίσως την καλύτερη του- ενώ η Γκέλυ Μαυροπούλου πολύ γλυκιά για τον ρόλο αυτό περίμενα μια πιο δυναμική ερμηνεία διαβάζοντας έπειτα το βιβλίο. Ο Στέφανος Στρατηγός στο στοιχείο του αλλά σε καλή ταινία και όχι σε φρικαλεο μελό. Ο ρόλος του Μπέκα μάλλον διακοσμητικός, αφού ο Μπάρκουλης είναι μάλλον ο ντεντέκτιβ της υπόθεσης, όπως και ο χαρακτήρας του Δελιου, που τον ερμήνευσε παρακαλώ ο Παπαγιαννόπουλος μάλλον τυπικά. Η Μάρω Κοντού στις περισσότερες σκηνές ήταν ντουμπλαρισμένη αρα δεν μπορώ να κρίνω, πάντως το ύφος της ταιριάζει σε femme fatale ηρωιδα. Ο Νικολινάκος πάντα άψογος και ιδανικός σε τέτοιους ρόλους, ενώ η Ελένη Χατζηαργύρη βαθιά υποβλητική. Ταινία που την ευχαριστιεσαι. 7,5/10
Ο Ηλίας του 16ου: Ίσως η ταινία με το πιο έξυπνο σενάριο μακράν. Άριστοι όλοι οι ρόλοι και ιδανικά επιλεγμένοι οι ηθοποιοί που τους ενσάρκωσαν. Ο Χατζηχρήστος στην ερμηνεία της καριέρας του, πολύ καλύτερος ως Ηλίας εδώ παρά σαν Ζήκος, παίρνει σπουδαίο σεγκοντο από τον Ξενίδης, πάντοτε με μια έμφυτη αξιοπρέπεια στην ταινία, αλλά και τον Βέγγο, που έπεισε ως δυσμοιρος Θωμάς εξαιρετικά. Και ο Παπαγιαννόπουλος ως λωποδύτης Σκρουτζ υπέροχος. Νομίζω η καλύτερη ερμηνεία από τον Γιώργο Γαβριηλίδη αλλά και την Κυβέλη Θεοχάρη που ήταν υπέροχη στο ρόλο της σνομπ κυρίας. Και η Μαρίκα Κρεβάτια πολύ καλή όπως και ο ηθοποιός που παίζει πολύ πειστικά τον διοικητή της αστυνομίας. Πολλοί ηθοποιοί παρελαύνουν στην ταινία από την. Αλίκη Γεωργούλη σε ρόλο φτωχής πλην τιμίας υπηρέτριας, την Ζωή Φυτούση σε ρόλο μεγαλοκυριας θύματος κλοπής και τη Νίκη Λινάρδου, που αν δεν μου το έλεγαν δεν θα το πίστευα ως συμπαικτριας στα χαρτιά έβγαζε έναν δυναμισμό και τσαμπουκά που μου αρεσε. Γενικά μια άψογη ταινία. 9/10
Οι εραστές του ονείρου: Στην παρακμή του ελληνικού κινηματογράφου ήρθε αυτό το μιούζικαλ που πραγματικά δεν είχε λόγο ύπαρξης. Ο Παπαμιχαήλ σε φάση παρακμής δεν έπεισε σε ρόλο ζεν πρεμιέ, εδώ δεν έπειθε λίγα χρόνια πριν που ήταν πιο νέος, σε μια κάκιστη ερμηνεία. Το δε ταίριασμα με τη Λασκαρη ήταν αποτέλεσμα του πιο αποτυχημένου casting του παλιού σινεμά. Και η Λάσκαρη όμως δεν ξέρω αν και νεότατη δεν ήταν στα καλύτερα της τότε. Ο Βουρνάς μόνο ξεχώριζε παραπάνω ερμηνευτικά, ενώ η Ίλυα Λιβυκού χρειαζόταν ένα καλύτερο κύκνειο άσμα. Πάντως μου προκαλούσε μια συμπάθεια σε αυτή την ταινία. Από τις χειρότερες αν όχι η χειρότερη του Φίνου. 2/10
Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο: Γλυκιά ταινία, πολύ ευχάριστη που δημιουργεί μια ανάλαφρη και όμορφη ατμόσφαιρα. Ο Σακελλαριος σκηνοθέτησε με μεράκι αυτή την ταινία που παρελαύνουν όλοι οι μεγάλοι πρωταγωνιστές. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη καθιερώθηκε νομίζω με την ταινία αυτή. Ο ρόλος της Λίζας Παπασταύρου συνδέθηκε με την ίδια και η ηθοποιός έφερε την κατάλληλη ενέργεια που χρειάζεται για να απογειώσει την ταινία, να είναι πειστική και να σφραγίσει την κινηματογραφική της καριέρα. Ο Παπαμιχαήλ εξίσου καλός έδωσε μια πολύ ώριμη ερμηνεία και με έναν πολύ ωραίο μονόλογο κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις από την Αλίκη. Από κει και πέρα όλοι αρίστευσαν, από την συμπαθή και ταυτόχρονα επιβλητική φιγούρα του Τσαγανέα στον πιο αξιομνημόνευτο ρόλο του στον κινηματογράφο, τους σταθερά καλούς Γαβριηλίδη και ιδίως τον Παπαγιαννόπουλο και τον απολαυστικό Ορέστη Μακρή σε ρόλο γυμναστή. Και οι μαθήτριες πολύ καλές ξεχειλίζουν από νιάτα με καλύτερη την κακια Μέλπω Ζαροκωστα αλλά την σπιρτοζα Νίκη Λινάρδου, και με την πάντοτε αθώα Κατερίνα Γώγου αλλά και την Άννα Ματζουράνη αγνώριστη πραγματικά.
Η Μαρίκα Κρεβατά μου αρεσε πολύ σε ρόλο σνομπ μαμάς έκλεψε τις εντυπώσεις στις σκηνές στις οποίες εμφανιζόταν 8,5/10