Wally
Retired Admin
- Joined
- 19 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 25.845
- Αντιδράσεις
- 4.521
Στα δυο δεξια screenshots του Phil το παιχνιδι δεν ειναι το Rainbow Islands αλλα μαλλον το Stairs Islands ή το Lego Islands (δεν εβαλε φωτο με oυρανιο τοξο ο μπαγασακος ).
Η παλετα του Spectrum ειναι καλη. Το θεμα του ειναι οτι σε ενα sprite 8*8 Pixels μπορει να εμφανιζει 2 χρωματα. Eτσι τα ντεγκραντε και οι πολυχρωμιες θελουν τρυκς και κοπο. Ομως του δινουν το πλεονεκτημα των 6kk memory footprint!
Σχεδον ολοι οι home micros ειχαν clash σε αναλυσεις μεγαλυτερες του Atari 2600 . Οσοι 8bit δεν ειχαν, ειτε ηταν πανακριβοι (πχ τα τελευταια MSX) ειτε ηταν παναργες οι υλοποιησεις των παιχνιδιων ειτε κατεβαιναν σε αναλυση-τουβλακι.
Επειδη ασχολουμε συνεχως με Speccy απο το 1984 δεν με ενοχλει το clash και νομιζω οτι κανενας home δεν μπορει να ακουμπησει το παλμαρε τιτλων που διαθετει o Spectrum. Μια αποδειξη ειναι και η ενεργη σκηνη (πχ ποσα αξιολογα παιχνιδια βγαινουν καθε βδομαδα, ποσες νεες hardware λυσεις).
Η παλετα του Spectrum ειναι καλη. Το θεμα του ειναι οτι σε ενα sprite 8*8 Pixels μπορει να εμφανιζει 2 χρωματα. Eτσι τα ντεγκραντε και οι πολυχρωμιες θελουν τρυκς και κοπο. Ομως του δινουν το πλεονεκτημα των 6kk memory footprint!
Σχεδον ολοι οι home micros ειχαν clash σε αναλυσεις μεγαλυτερες του Atari 2600 . Οσοι 8bit δεν ειχαν, ειτε ηταν πανακριβοι (πχ τα τελευταια MSX) ειτε ηταν παναργες οι υλοποιησεις των παιχνιδιων ειτε κατεβαιναν σε αναλυση-τουβλακι.
Επειδη ασχολουμε συνεχως με Speccy απο το 1984 δεν με ενοχλει το clash και νομιζω οτι κανενας home δεν μπορει να ακουμπησει το παλμαρε τιτλων που διαθετει o Spectrum. Μια αποδειξη ειναι και η ενεργη σκηνη (πχ ποσα αξιολογα παιχνιδια βγαινουν καθε βδομαδα, ποσες νεες hardware λυσεις).