Καλύτερη κονσόλα 5ης Γενιάς

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας keeper7k
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Καλύτερη κονσόλα 5ης Γενιάς

  • Panasonic 3DO

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Amiga CD32

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Atari Jaguar

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Sega Saturn

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Sony Playstation

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Nintendo 64

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%

  • Συνολικοί ψηφοφόροι
    0
Παιδιά πάντως μου φαίνεται υπερβολικά χαζό και μικροπρεπές κάποιος επειδή για οποιοδήποτε λόγο δε χωνεύει μια κονσόλα ή εταιρία να μη παραδέχεται την ιστορία και τα γεγονότα ισοπεδώνοντας τα όλα και ρίχνοντας λάσπη ενώ θέλει συνάμα να λέγεται σοβαρός gamer!

Είτε αρέσει είτε όχι σε μερικούς μερικούς το brandname Playstation δε χτίστηκε μόνο με άπειρες πατάτες τίτλους της σειράς που έβγαιναν μόνο για αρπαχτές και δεν ήταν τίποτα παραπάνω από μια mainstream τρέλα/μόδα ή αποτελεί αποτέλεσμα δαιμόνιου marketing και πλύσης εγκεφάλου ανίδεων καταναλωτών. Αλλά είναι και μια κονσόλα με αμέτρητους τίτλους διαμάντια. Με αριστουργηματικά γραφικά,μουσική ή σενάριο/πλοκή. Μια παιχνιδομηχανή που αγαπήθηκε ίσως όσο καμιά άλλη απ΄το μέσο άνθρωπο παγκοσμίως και πρόσφερε εκτός από πραγματική επανάσταση στο χώρο, αμέτρητες ώρες διασκέδασης και ψυχαγωγίας για πολλούς από μας.

Και εγώ όταν "ανέβηκε" το Χ-Box και άρχιζε να βγάζει φοβερούς τίτλους κι ας είχα μόνο PS2 τότε, παραδέχτηκα τη μεγαλοπρεπειά του και δεν έσπευσα να το θάψω όπως έκαναν άλλοι κάτοχοι Playstation. Αφού είδα την υποστήριξη της SEGA και τα απίστευτα Ninja Gaiden και Otogi ή τα διάφορα First Person Shooters να τρέχουν άψογα και να μη ζηλεύουν τίποτα απ΄τις αντίστοιχες εκδόσεις του PC (Serious Sam 2, RTCW, Doom 3, FarCry, HL2 κ.α) ένω στο PS2 κυκλοφορούσαν για τα περισσότερα κουτσουρεμένες, κακοδουλεμένες εκδόσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δυστυχώς για εμένα που είμαι Sony-hater δεν χωράει καμία αμφιβολία πως το PS1 είναι με διαφορά το καλύτερο της γενιάς του. Κανονικά έπρεπε να είχαν βαρέσει κανόνι όλοι οι ανταγωνιστές με την ξεφτίλα που τους έκανε. Πάλι καλά να λέμε που βγήκαν και τα Pokemon και "επέζησε" η Nintendo γιατί αλλιώς...
 
@jumaru17:

συμφωνώ 100% για το PSX, είχα και saturn κιόλας τότε... όπως είχα και ps2 και xbox , πάντα το ps2 το έβλεπα σαν καλύτερο, διότι πολύ απλά τα παιχνίδια του δεν τα έβρισκες αλλού... τώρα συνυπάρχουν και τα 2 με 500αρηδες σκληρούς ΛΟΛ

για το Ν64 να προσθέσω ότι ναι μεν είχε πολύ καλούς και αποκλειστικούς τίτλους, αλλά η σχεδίαση του hardware και κακή ήταν (δεν είχε έξοδο RGB , και αν μπει με μόντα σε συγκεκριμένα μοντέλα και πάλι δείχνει χάλια - είχε όριο 4ΚΒ ανά texture !!!) και η Ν δεν υποστήριξε όσο έπρεπε τους προγραμματιστές (ποτέ δεν τους έδωσε το microcode της "gpu" για να την προγραμματίσουν καλύτερα και όλοι σχεδόν είχαν την έκδοση της Ν - εκτός από studios σαν την RARE που το κατέχανε και φτιάξανε παιχνίδια όπως το Conker's Bad Fur Day με δικό τους microcode)...
 
Πάλι καλά να λέμε που βγήκαν και τα Pokemon και "επέζησε" η Nintendo γιατί αλλιώς...
Γιατι αλλιως, με τα Super Mario64 , Zelda Ocarina of time, Super Smash Bros, GoldenEye, Zelda Majora's Mask, Donkey Kong64, Conkers Bad fur Day, Mario Kart64, Perfect Dark, Paper Mario, Banjo Kazooie, Starfox64, Banjo tooie, Tony hawks pro skater 2, tetrisphere, Ogre battle64, Turok 2, Resident Evil 2, pilotwings64 και αλλα τοσα, θα ειχε προβλημα λες ?

Η κονσολα πουλησε 33 εκατομμυρια κομματια - με αναλογες πωλησεις και στα παιχνιδια της (λογω ελλειψης πειρατειας), το SuperMario64 μονο, πουλησε 11 εκατομμυρια κομματια. Φυσικα και τα pokemon υπηρχαν και βοηθησαν την εταιρεια αλλα δεν ηταν αυτα που την κρατησαν.
 
mike είπε:
Πολλοι περιισοτεροι παιζουν ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ psx, (αρα psx) αυτη την στιγμη, απο αυτους που παιζουν saturn. Αλλα σε ποσοστο, ναι ειναι περισοοτεροι οι saturn χρηστες.

Τυχαια νουμερα:

Κατοχοι psx: 1000

παιζουν τωρα psx ή emulator του : 100 Αρα 10%

κατοχοι saturn: 30

παιζουν τωρα : 20 Αρα 66%

Ακριβώς γι'αυτό πιστεύω ότι η αξιολόγηση πρέπει να γίνει με τους τώρα παίχτες κάθε κονσόλας. Στην τελική ότι πει ο καθένας είναι υποκειμενικό (όπως και κάθε τι σε τέτοιες συζητήσεις :P ). Ο μόνος τρόπος να καταλάβεις πόση "αξία" είχε κάθε κονσόλα είναι να δείς τον αντίκτυπο αυτής της κονσόλας στους αγοραστές της 15 χρόνια μετά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Paspartoo είπε:
Γιατι αλλιως, με τα Super Mario64 , Zelda Ocarina of time, Super Smash Bros, GoldenEye, Zelda Majora's Mask, Donkey Kong64, Conkers Bad fur Day, Mario Kart64, Perfect Dark, Paper Mario, Banjo Kazooie, Starfox64, Banjo tooie, Tony hawks pro skater 2, tetrisphere, Ogre battle64, Turok 2, Resident Evil 2, pilotwings64 και αλλα τοσα, θα ειχε προβλημα λες ?
Η κονσολα πουλησε 33 εκατομμυρια κομματια - με αναλογες πωλησεις και στα παιχνιδια της (λογω ελλειψης πειρατειας), το SuperMario64 μονο, πουλησε 11 εκατομμυρια κομματια. Φυσικα και τα pokemon υπηρχαν και βοηθησαν την εταιρεια αλλα δεν ηταν αυτα που την κρατησαν.
Εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα! ;)
 
Ποσοι ανθρωποι ασχολουνται αναλογικα σημερα με Saturn και ποσοι με PSX? - ισως αποτελεσμα του γεγονοτος οτι τοτε το PSX δεν ειχε στοχευμενο κοινο οπως ειχε το Saturn?

Ποσοι emulators βρισκονται σε συνεχη αναπτυξη σημερα για το Saturn και ποσοι για το ευκολοτερο σε εξομειωση PSX?

Στα retro "respected" sites ποσα αφιερωματα γινονται σε παιχνιδια σταθμους του Saturn και σε ποσα του PSX?

Βρισκεται το PSX εστω στη δεκαδα κονσολων με βαση την αναλογια αριθμου τιτλων/ ΑΑ τιτλων?

Ειχε το PSX, Segata? :)
 
Αντιγράφω απο άρθρο στο ιντερνετ:

"Δυστυχώς πολλά απο τα RPG που έκαναν διάσημο το Saturn στην Ιαπωνία δεν ήρθαν στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Αυτό λόγω της πολιτικής της Sega of America που πίστευε οτί τα RPG αυτα δε θα είχαν καμία τύχη στις ΗΠΑ.

Το καλοκαίρι του 1996 το Saturn είχε ήδη αποτύχει σε ΗΠΑ-Ευρώπη, ενώ ήταν ακόμη ανταγωνιστικό στην Ιαπωνία. Όμως τα μυαλά στη Sega διέρευσαν ότι η εταιρεία ετοιμάζει νέα κονσόλα όνοματι "katana" (Dreamcast...) με αποτέλεσμα οι 3rd party developers να εγκαταλείψουν το μηχάνημα σταδιακά. Ενας απο αυτούς τους developers ήταν η Electronic Arts.

Ετσι πάρα πολλά παιχνίδια ακυρώθηκαν μια και η εταιρεία απο στιγμή σε στιγμή θα έβγαζε τη νέα κονσόλα, οδηγώντας στο πρόωρο θάνατο του Saturn."
 
Για την ευθυνη του Stolar εχουμε αναφερθει και εδω
 
Paspartoo είπε:
Γιατι αλλιως, με τα Super Mario64 , Zelda Ocarina of time, Super Smash Bros, GoldenEye, Zelda Majora's Mask, Donkey Kong64, Conkers Bad fur Day, Mario Kart64, Perfect Dark, Paper Mario, Banjo Kazooie, Starfox64, Banjo tooie, Tony hawks pro skater 2, tetrisphere, Ogre battle64, Turok 2, Resident Evil 2, pilotwings64 και αλλα τοσα, θα ειχε προβλημα λες ?
Η κονσολα πουλησε 33 εκατομμυρια κομματια - με αναλογες πωλησεις και στα παιχνιδια της (λογω ελλειψης πειρατειας), το SuperMario64 μονο, πουλησε 11 εκατομμυρια κομματια. Φυσικα και τα pokemon υπηρχαν και βοηθησαν την εταιρεια αλλα δεν ηταν αυτα που την κρατησαν.
Αντιθετα το Psx πάτησε στην ακύρωση της συμφωνίας την sony με την ninty για το cd-rom για το SNES.

Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα τα FF και τα RE να βγούν στο PSX λόγω όγκου δεδομένων, και η αποκλειστικότητα της σειρας MGS, και να μην ξεχναμε οτι αυτες οι τρείς σειρες κράτησαν το PSX.

Προσωπικά προτιμώ το cartrige απο οποιοδήποτε spinning format γιατι χαλάει πιο δύσκολα, και έχει λιγότερο loading time.

Αν και νομίζω οτι το κοινό χαρακτηριστικό αυτης της γενιάς κονσολών ηταν τα δύστροπα χειριστήρια.
 
Γιωργο τα χουμε ξαναγραψει αυτα.

Δεν υπηρξε συμφωνια μεταξυ της SONY και της Nintendo, ωστε να χαλασει.

Μια πετυχημενη προσπαθεια της SONY ηταν για να αποπροσανατολησει και να καθυστερησει τη Nintendo στην τοτε επερχομενη γενια κονσολων.

Τσεκαρε ποσες μερες μετα απο την "ακυρωση" της συμφωνιας - κυκλοφορησε το Playstation με πληρη marketing policy και υπογεγραμμενες συμφωνιες με τις μεγαλυτερες εταιρειες κατασκευης παιχνιδιων.

Ολα ηταν προμελετημενα. Κλασσικη επιχειρηματικη τρικλοποδια ωστε να βγει νοκ αουτ το αντιπαλο δεος. Τα χε κανει και η Nintendo παλιοτερα αυτα - τα ξανα ειδαμε και απο τη (μανουλα στο θεμα αυτο) M$ λιγα χρονια αργοτερα.

Παραταυτα, η Nintendo δεν χαθηκε. Υποστηριξε μεχρι τελους το cartridge - ειχε πωλησεις - που την κρατησαν μεσα στο παιχνιδι, αν και οχι πρωτη οπως στις προηγουμενες 2 γενιες - και ξαναπηρε τα πρωτεια και με χαοτικη διαφορα στην παρουσα αγορα.

Η ζωη μας κυκλους κανει..
 
ο άνθρωπος δολοφόνησε το Saturn και καυχιέται ότι άλλαξε τα μπαλάκια του γκολφ και οτι αυτός έβαλε modem στο dreamcast!

:rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=jPuu9xIO-54
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
.....και ζησαν αυτοι (και τα δαρμενα απο τον Σεγκατα,παιδακια) καλα ... και εμεις καλυτερα...RIP και καλη μας χωνεψη.
 
Saulot είπε:
Αν και νομίζω οτι το κοινό χαρακτηριστικό αυτης της γενιάς κονσολών ηταν τα δύστροπα χειριστήρια.
Ε όχι τέτοια ιεροσυλία δεν θα τη δεχτώ!

saturn_officialpad.JPG


Μακράν το καλύτερο μη-αναλογικό χειριστήριο ever!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα pads του Saturn ηταν χειρουργικα εργαλεια. Το καλυτερο dpad ever.

@Shinobi

Παιξε την εκδοση του Soukyugurentai (Otokuyo) που επιτρεπει τη χρηση του NightS pad!

Αξιζει παντως να συγκρινετε τις εκδοσεις Soukyugurentai για Saturn και PSX :)
 
Αξιζει παντως να συγκρινετε τις εκδοσεις Soukyugurentai για Saturn και PSX :)
Εισαι και εσυ σιγουρος οτι του PSX ειναι καλυτερη ε;

Οντως πολυ το λενε. ;)
 
Χαχαχαχαχαχα! Ρε ουστ!

Στο PSX σπαει λες και χορευει breakdance. Unplayable
 
Haros είπε:
Ε όχι τέτοια ιεροσυλία δεν θα τη δεχτώ!
saturn_officialpad.JPG


Μακράν το καλύτερο μη-αναλογικό χειριστήριο ever!
Επιασες την μοναδική εξαίρεση.

Του Ν64 ηταν για χέρια Γιαπωνέζας

του PSX ηταν άθλια η ιδέα με το σταυρό - 4 κουμπιά

του cd32 το πετουσες απο την τσαντίλα και σου γυρναγε πίσω σαν καλό μπουμερανγκ

του jaguar το πέρναγε η γιαγιά μου γα τηλέφωνο και προσπαθούσε να πάρει τη θεία τη Κική στην Χίο

και τέλος του 3do δεν το θυμάμαι...
 
(όχι δεν υπάρχει για νιάου νιάου ποκεμον κονσόλες)
Εντυπωσιακο το οτι το μονο που ξερετε για το Ν64 ειναι τα pokemon - επρεπε να γραψω αλλα 50 παιχνιδια πριν που σας παρεθεσα καποιους τιτλους που βρισκονται μεσα στα καλυτερα παιχνιδια ολων των εποχων ανεξαρτητως κονσολας.

Οσο για την (οντως) αδικια με τα καλα shootemups διορθωθηκε στην επομενη γενια - που παιξαμε τα καλυτερα απο αυτα στο gamecube.
 
Πίσω
Μπλουζα