Λεωφορεία από 80s!!!!

ΕΓΩ!!!


16.jpg

Γεμίσαμε πετρέλαιο, πάμε για Πέραμα!

17.jpg

Στα καζάνια του Περάματος, πίσω από το 843. Οταν το περάσαμε μας χαζευαν ολοι!

18.jpg

Θα ανεβάσω και φωτογραφίες από την 2η ημέρα (ημερήσιο δρομολόγιο) στο μέλλον :)
 
gvard είπε:
Στην Λ.Δημοκρατίας είμασταν 1/4 (απόγευμα) και 3/4 (πρωϊ προς μεσημεράκι), στο βραδυνό και ημερήσιο δρομολόγιο αντίστοιχα :) Οσο για το βίντεο πόσο εύκολο είναι να το ανεβάσεις σε ψηφιακή μορφή; Αν θες μπορούμε να συναντηθούμε να μου το δώσεις να το φτιάξω εγώ!
Υπ'όψιν, πρώτα ο Θεός, ο κ. Λαζαρόπουλος ετοιμάζει στις 31/12/2011 να κάνει επετειακό δρομολόγιο με δύο (ισως και τρία αν το τρίτο το έχει έτοιμο!) πράσινα λεωφορεία, στην επέτειο των 10 ετών από την κατάργηση τους από την ενεργό υπηρεσία! Ισως γίνει το δρομολόγιο 843 αλλά ισως γίνει και το 040 (πειραιάς-σύνταγμα) :)
Αν γίνει το δρομολόγιο 040 θα είμαι εκεί, βρέξει χιονίσει. Συγκινήθηκα πάρα πολύ με τις φωτογραφίες του πράσινου λεωφορείου. Θα ήθελα τόσο πολύ να ξαναταξιδέψω με αυτά τα παλιά λεωφορεία και τα Icarus βέβαια, που μέχρι και στον ύπνο μου το είχα δει μια φορά.

Αναρρωτιέμαι τόσο δύσκολο ήταν να είχαμε κρατήσει και συντηρήσει ακόμα τα παλιά λεωφορεία, αντί να έχουμε αυτα τα απαίσια και άβολα Solaris?

Άσχετο, αλλά παρεμφερές: ήμουνα στο Μόναχο πριν τρια χρόνια και εκεί έχουν τους παλιούς συρμούς μετρό/ηλεκτρικού που είχαμε εμεις στην δεκαετία του 80, αλλά εμείς φυσικά σπεύσαμε να τους αντικαταστησουμε. Είμαστε πάντα πολύ σύγχρονοι και πρωτοπόροι σε όλα τρομάρα μας, δεν καταδεχόμαστε να κρατησουμε τα παλιά τραίνα/λεωφορεία.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
μολις ειδα τι φωτο...πως το έχασα αυτό...αχ πρασινάκι ...εσύ μας μεγάλωσες!
 
@gvard επικες οι φωτογραφιες που ανεβασες!!
 
Μπράβο ρε gvard μεγάλε. Άπαιχτες οι φωτογραφίες. Ο ήχος της μηχανής του Volvo είναι μοναδικός. Όπως και οι αλλαγές ταχύτητας στο σασμάν!
 
Πολύ ωραίες οι φωτό gvard. Μόλις τις πήρα χαμπάρι με μια σχετική καθυστέρηση.
 
τις έδειξα στον πατέρα μου και χάρηκε...μάλλον είμαστε και γνωστοί με τον uploader!
 
35 χρόνια στον Πειραιά, εκεί μεγάλωσα, με τα ΠΡΑΣΙΝΑ, τα ΙΚΑΡΙΑ και τα τρόλλεϋ, τα Ιταλικά και τα Ρώσικα, στο 20 και στο 17, και πριν απο αυτό με το 848 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΣ και με το θρυλικό 21 ΑΓ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ-ΑΓ.ΣΟΦΙΑ...

Είναι ωραία να τα θυμάσαι όλα αυτά, μ'αυτά μεγαλώσαμε.

Έχω και κάτι λίγες φωτογραφίες, όχι πολύ παλιές, θα τις σκανάρω και θα τις ανεβάσω.

Η σύζυγος ήρθε στον Πειραιά το 2005 που παντρευτήκαμε, το νέο μας σπίτι ήταν στα Ταμπούρια, ένα μεσημέρι που επέστρεφα στο σπίτι απο το κέντρο με παίρνει τηλέφωνο και με ρωτάει που είμαι, της απαντώ "Πάω να πάρω το πράσινο και σε λίγο θα είμαι στο σπίτι", κι εκείνη έκλπηκτη μου λέει "Ποιό πράσινο παιδί μου, τι είναι αυτό;"......

Τα Ikarus ήταν πράγματι "σκυλιά", το μοναδικό μεγάλο λεωφορείο που ανέβαινε άνετα στο Βώκο, απ'όταν αποσύρθηκαν βάζουν μόνο τα μικρά της ΕΛΒΟ.

Έχει μήπως κανένας φωτογραφίες απο τα λεωφορεία του ΟΣΕ τα RENAULT-BERLIET τα Κυπριακά;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα Ikarus ανέβαιναν άνετα στο Βώκο, αλλά ήθελαν μισό ντεπόζιτο πετρέλαιο το ανέβασμα!!!!!!

Πλάκα, πλάκα τα θυμάμαι με τεράστια αγάπη τα άτιμα. Ο ήχος στις πόρτες που άνοιγαν, το καυσαέριο, τα στρογγυλά φώτα....... Και σήμερα έχουμε τα SOLARIS που ούτε 100.000 χιλιόμετρα δεν γράψαν και άρχισαν να διαλύονται!
 
pooky(1) είπε:
Τα Ikarus ανέβαιναν άνετα στο Βώκο, αλλά ήθελαν μισό ντεπόζιτο πετρέλαιο το ανέβασμα!!!!!!
Πλάκα, πλάκα τα θυμάμαι με τεράστια αγάπη τα άτιμα. Ο ήχος στις πόρτες που άνοιγαν, το καυσαέριο, τα στρογγυλά φώτα....... Και σήμερα έχουμε τα SOLARIS που ούτε 100.000 χιλιόμετρα δεν γράψαν και άρχισαν να διαλύονται!
Τα Ikarus που εξυπηρετούσαν τη περιοχή μου δε τα χώνευα. Τα αγαπημένα μου ήταν τα Volvo τα 18μετρα. Θυμάμαι το 450 στη Κηφισίας και η παρέα στη μέση όρθια. Τα Solaris τα πήρανε για να μην παραγγείλουνε στην ΕΛΒΟ και κουραστούν τα παιδιά πάλι απο τη προηγούμενη παραγγελία. :rofl:
 
Ποτέ μου πάντως, δεν κατάλαβα, με ποια λογική τα SOLARIS έχουν έρθει με αντηλιακές μεμβράνες τοποθετημένες σε όλα τα παράθυρα (πλην του παρμπριζ) ! Εχθές στο 418 "Σχολεία Χολαργού" που παίρνω 3 φορές την εβδομάδα μετά τη πεζοπορία στο βουνό (δεν τη παλεύω να περπατήσω μέχρι το σπίτι μετά από τόση ανάβαση) πάνω από 3 ηλικιωμένοι με ρώτησαν "που είναι η τάδε στάση εσύ που βλέπεις καλύτερα" και πράγματι, αν και είχε λιακάδα, μέσα στο λεωφορείο επικρατούσε σκοτάδι!

Ρώτησα τον οδηγό "καλά το σκέφτηκαν πολύ να βάλουν μεμβράνες στα παράθυρα" και μου απάντησε "φίλε να ήταν αυτό το μόνο πρόβλημα θα είμασταν μια χαρά. Μη ξεκινήσω να σου λέω τι μαύρο χάλι είναι τούτο.... " . Πάντως το ηλεκτρονικό πάνελ μου άρεσε πολύ!

Τώρα που τα λέμε, τα προηγούμενα "μικρά" λεωφορεία τι έγιναν; Αποσύρθηκαν κιόλας; Έλεος!
 
pooky(1) είπε:
Τα Ikarus ανέβαιναν άνετα στο Βώκο, αλλά ήθελαν μισό ντεπόζιτο πετρέλαιο το ανέβασμα!!!!!!
Πλάκα, πλάκα τα θυμάμαι με τεράστια αγάπη τα άτιμα. Ο ήχος στις πόρτες που άνοιγαν, το καυσαέριο, τα στρογγυλά φώτα....... Και σήμερα έχουμε τα SOLARIS που ούτε 100.000 χιλιόμετρα δεν γράψαν και άρχισαν να διαλύονται!
Μοιράζομαι μαζί σου την ίδια μεγάλη αγάπη για τα Ikarus και την ίδια απέχθεια για τα Solaris με τα σούπερ άβολα καθίσματα, και τα "μαφιόζικα" φιμέ τζάμια...τρομάρα τους
 
Τα Ikariα ήταν τίμια εργαλεία. Πραγματικά σκυλιά, όπως πρέπει να είναι τα μεταφορικά μέσα σε μια τριτοκοσμική πρωτεύουσα. Σήμερα μπαίνεις σε λεωφορείο 405 και τα (και καλά) πιασάρικα καθίσματα με την υφασμάτινη επένδυση ζέχνουν από τη μπίχλα και σιχαίνεσαι να τα κοιτάξεις. Άσε που βρωμάνε απίστευτα. Αντίθετα τα Ikarus και τα παλιά λεωφορεία με τα ξύλινα καθίσματα ήταν πιο άβολα μεν, αλλά δεν έζεχναν και καθαρίζονταν πανεύκολα.

Λες και κάνεις υπεραστικό ταξίδι και θες και αεροπορικού τύπου θέσεις. Έλεος.....

Αν δεν είχαμε μετρό, θα είχα το ΙΧ μου σε καθημερινή χρήση, για μετάβαση στο κέντρο.
 
Ναι ρε παιδιά...αλλά στα Ikarus,για να ανέβει ιλικιωμένος, ή άτομο με κινητικά προβλήματα, ήθελε γερανό!

Ήταν πανύψηλα...σαν τρακτέρ... Πολλές φορές έκαναν και τον ίδιο θόρυβο!

Από φίλο οδηγό, είχα μάθει πως επειδή είχαν έλλειψη σε ανταλλακτικά για το κιβώτιο ταχυτήτων, πολλές φορές έριχναν μέσα πριονίδι, για να γίνονται πιο ομαλά οι αλλαγές, επειδή τα γρανάζια είχαν καταστραφεί!!!

Για εμένα, τα καλύτερα ever λεοφορεία, ήταν τα παλιά "Πράσινα" του Σαρακάκη... πήγαιναν και σφαίρα τα άτιμα!

Αν ήσουν όρθιος, έκανες και μπράτσα "Σβαρτσενέγκερ"!!!

moukons είπε:
35 χρόνια στον Πειραιά, εκεί μεγάλωσα, με τα ΠΡΑΣΙΝΑ, τα ΙΚΑΡΙΑ και τα τρόλλεϋ, τα Ιταλικά και τα Ρώσικα, στο 20 και στο 17, και πριν απο αυτό με το 848 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΣ και με το θρυλικό 21 ΑΓ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ-ΑΓ.ΣΟΦΙΑ...Είναι ωραία να τα θυμάσαι όλα αυτά, μ'αυτά μεγαλώσαμε.

Έχω και κάτι λίγες φωτογραφίες, όχι πολύ παλιές, θα τις σκανάρω και θα τις ανεβάσω.

Η σύζυγος ήρθε στον Πειραιά το 2005 που παντρευτήκαμε, το νέο μας σπίτι ήταν στα Ταμπούρια, ένα μεσημέρι που επέστρεφα στο σπίτι απο το κέντρο με παίρνει τηλέφωνο και με ρωτάει που είμαι, της απαντώ "Πάω να πάρω το πράσινο και σε λίγο θα είμαι στο σπίτι", κι εκείνη έκλπηκτη μου λέει "Ποιό πράσινο παιδί μου, τι είναι αυτό;"......

Τα Ikarus ήταν πράγματι "σκυλιά", το μοναδικό μεγάλο λεωφορείο που ανέβαινε άνετα στο Βώκο, απ'όταν αποσύρθηκαν βάζουν μόνο τα μικρά της ΕΛΒΟ.

Έχει μήπως κανένας φωτογραφίες απο τα λεωφορεία του ΟΣΕ τα RENAULT-BERLIET τα Κυπριακά;
Το 21 το είχα πετύχει και εγώ...

38 χρονών ΑγιοΒασιλιώτης!

gvard είπε:
ΕΓΩ!!!
Προβολή συνημμένου 37649

Γεμίσαμε πετρέλαιο, πάμε για Πέραμα!

Προβολή συνημμένου 37650

Στα καζάνια του Περάματος, πίσω από το 843. Οταν το περάσαμε μας χαζευαν ολοι!

Προβολή συνημμένου 37651

Θα ανεβάσω και φωτογραφίες από την 2η ημέρα (ημερήσιο δρομολόγιο) στο μέλλον
tinysmile_grin_t.png
Ρε Gvard... εγώ σε είχα αφήσει Administrator στο Insigniaclub.gr... Από πότε έγινες οδηγός λεοφορείου;;;

ΑΜΑΑΑΝ... πάει το Insignia!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλά, για μένα που έφυγα από την Ελλάδα το 1980 τα Ikarus, που μόλις είχαν κάνει την εμφάνισή τους (όχι στις γραμμές που χρησιμοποιούσα) είναι ακόμη "καινούρια". Εδώ τα παλιά τρίθυρα σκούρα μπλε τα θεωρώ καινούρια σε σύγκριση με τα δίθυρα που έκαναν τη συνηθισμένη μου διαδρομή.

Συγγνώμην από τους Ικαρομανείς, αλλά δεν τα πολυχώνεψα από την αρχή. Ο βασικός λόγος είναι ότι ήταν ανάποδα από τα συνηθισμένα κι έτσι δεν ταίριαζαν στα στέγαστρα των στάσεων. Στα παλιά αυτοκίνητα με τον εισπράκτορα η είσοδος ήταν από πίσω και η έξοδος από μπροστά (η μεσαία πόρτα των τρίθυρων ήταν μόνο έξοδος). Η έξοδος στα στέγαστρα ήταν μπρος δεξιά. Οπότε το λεωφορείο ερχόταν και "πλάγιαζε" δίπλα στο στέγαστρο, η μουσούδα του στην αρχή του στέγαστρου και η πίσω πόρτα του κολλητά με την έξοδό του. Τα Icarus έπρεπε να σταματήσουν με την μπροστινή πόρτα τους στην έξοδο του στέγαστρου και το υπόλοιπο λεωφορείο από πίσω, φτάνοντας σχεδόν στο στέγαστρο της γειτονικής γραμμής (μιλάω για τις αφετηρίες στην Ακαδημίας). Αλλά έτσι δεν είχαν αρκετό χώρο για μανούβρα ώστε να έρθουν κολλητά και σταματούσαν σε αρκετή απόσταση από το στέγαστρο, με αποτέλεσμα περισσότερη βροχή (αν έβρεχε). Και ακόμη πιο δύσκολο το πρώτο σκαλοπάτι για τους ηλικιωμένους, αλλά δεν μ' ένοιαζε αυτό, στα 20 μου δεν ήταν εμπόδιο.

Για τον ίδιο γεωμετρικό λόγο, οι έξυπνοι που θεωρούσαν ότι ήταν πολύ μάγκες και δεν καταδέχονταν να καθήσουν στην ουρά με τους πληβείους και να μπουν όταν έρθει η σειρά τους είχαν ανεμπόδιστη την πρόσβαση στην αρχή της ουράς χωρίς να πρέπει να περάσουν από το στενό διάδρομο μεταξύ του λεωφορείου και των πλαϊνών της στάσης υφιστάμενοι την, ας πούμε, "έντονη κριτική" των νομιμοφρόνων επιβατών από τη μέσα μεριά, που κυμαινόταν από το αυστηρό "Στη σειρά σας κύριε!" μέχρι τις γενικότερες ζωολογικές παρατηρήσεις "Άμα ο άλλος είναι γαϊδούρι περιμένεις φιλότιμο?".

Επειδή εγώ ανήκα στους υπομονετικούς νομιμόφρονες, πολύ με τσάντιζαν αυτοί που χώνονταν από το πλάι, και κατηγορούσα τα καινούρια λεωφορεία που έκαναν την κατακριτέα συμπεριφορά ευκολότερη.

Είδα πριν ότι αναφέρθηκαν πορτοκαλιά κουτιά συλλογής αντιτίμου (κουμπιά, αγιοβασιλιάτικα νομίσματα, ό,τι έχετε ευχαρίστηση). Μα πορτοκαλιά ήταν τα πρώτα αυτόματα μηχανήματα εισιτηρίων. Τα κουτιά ήταν από διαφανές πλέξιγκλας, ώστε ο οδηγός να μπορεί να βλέπει τι έριχναν οι επιβάτες, διότι ένας οδηγός σε Αθηναϊκούς δρόμους όπου όλοι συμπεριφέρονταν σαν να είχαν τον ΚΟΚ για δεύτερο ευαγγέλιο κι αντί να μουτζώνουν χαιρετιούνταν ευγενικά δεν είχε κάτι σπουδαιότερο να κάνει από το να προσέχει τι ρίχνανε στο κουτί.

Τα πρώτα αστικά λεωφορεία που θυμάμαι ήταν όχι απλώς δίπορτα αλλά είχαν και τη μηχανή μέσα, ένα τέρας σε σχήμα και μέγεθος φερέτρου. Εϊχαν και μια περίεργη επένδυση σαν καπιτονέ, για μόνωση υποθέτω. Αλλά το καλοκαίρι έβγαζαν φωτιά και λαύρα, ενώ πάντα είχαν κι αναθυμιάσεις για να μαστουρώνουν οι επιβάτες και να μην προσέχουν την ευωδία που ανέδυαν οι άπλυτες μασχάλες των συνεπιβατών και τα τσιγάρα όσων αδιαφορούσαν για το "απαγορεύεται το κάπνισμα".
 
Πολυ ωραιο θεμα παιδια,ειναι καποιοι εδω μεσα σουπερ ειδικοι στα λεωφορεια,εγω οπως και ο elephadas λογω ηλικιας-48-θυμαμαι με μεγαλη συγκινηση την προ Ikarus εποχη και κυριως τα Scania-Vabis των δεκαετιων 60 και 70,οποιος εχει τετοιες φωτο αν μπορει ας τις ανεβασει,τελικα στη ζωη παντα θα βρισκεις ατομα με ενδιαφεροντα που για τον πολυ κοσμο ειναι ανουσια,για καποιους ομως ειναι πολυ σημαντικα
 
Stanfromgreece είπε:
Ναι ρε παιδιά...αλλά στα Ikarus,για να ανέβει ιλικιωμένος, ή άτομο με κινητικά προβλήματα, ήθελε γερανό!Ήταν πανύψηλα...σαν τρακτέρ... Πολλές φορές έκαναν και τον ίδιο θόρυβο!

Από φίλο οδηγό, είχα μάθει πως επειδή είχαν έλλειψη σε ανταλλακτικά για το κιβώτιο ταχυτήτων, πολλές φορές έριχναν μέσα πριονίδι, για να γίνονται πιο ομαλά οι αλλαγές, επειδή τα γρανάζια είχαν καταστραφεί!!!

Για εμένα, τα καλύτερα ever λεοφορεία, ήταν τα παλιά "Πράσινα" του Σαρακάκη... πήγαιναν και σφαίρα τα άτιμα!

Αν ήσουν όρθιος, έκανες και μπράτσα "Σβαρτσενέγκερ"!!!

Το 21 το είχα πετύχει και εγώ...

38 χρονών ΑγιοΒασιλιώτης!

Ρε Gvard... εγώ σε είχα αφήσει Administrator στο Insigniaclub.gr... Από πότε έγινες οδηγός λεοφορείου;;;

ΑΜΑΑΑΝ... πάει το Insignia!!!
φυσικά και τα πράσινα λεωφορεία ήταν τα καλύτερα ever...ακόμα και τώρα οι κατοικοι των περιοχών που περνούσε τα θυμούνται με νοσταλγία!(Το ίδιο και εγώ γιατί με μεγάλωσαν)
 
αυτο που θυμαμαι στο Δημοτικο ειναι καποιους καλλιτεχνες του δρομου που ειχανε ερθει για εκδηλωσεις.

Κλοουν, ταχυδακτυλουργοι, ζογκλερ.

Ειχαν ερθει με ενα παλιο λεωφορειο Mercedes δεκαετιας '60 βαμμενο με τρελα χρωματα και λουλουδια.

Νομιζω απο τοτε μου καρφωθηκε η ιδεα του motorhome.

Ηταν ιδιο με αυτο

ktel.jpg

Δειτε και αλλα εδω

http://busoldtimers.blogspot.gr/

LAEGE11+MBO315+BIAMAX2.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα παρακάτω στοιχεία που παρατίθενται προέρχονται από τη Wikipedia

Skoda 706 RTO

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:


1) Περίοδος Κατασκευής: 1959 - 1977

2) Αριθμός αξόνων: 2

3) Κινητήρας: Skoda 706 RTO

4) Μήκος: 9,810 μέτρα

5) Πλάτος: 2,500 μέτρα

6) Ύψος: 3,180 μέτρα

7) Μεταξόνιον: 5,450 μέτρα.

8) Τύπος λεωφορείου: Αστικόν, Υπεραστικόν, Ταξιδιωτικόν.

Plzeň,_Škoda,_autobus_Škoda_RTO_II[1].jpg

Πηγή φωτογραφίας: Wikipedia Commons

Skoda_706_RTO_Baujahr_1970_weel[1].jpg

Skoda_9tr_i_Bergen,_Norway.jpg

Denoudsten Alliance City 1994.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα