Ξέρατε ότι....;

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Δεν γνωρίζω αν είναι αληθές ή όχι.
Δεν ξέρω ούτε κι εγώ. Πάντως και με τη Μελίνα όταν ήταν, ανήλικη ήταν και αρκετά ανήλικη. Σχεδόν παιδί. Επίσης ο Γιώργος Παππάς φωτογραφίζεται από την ηθοποιό Αλίκη Γεωργούλη στη βιογραφία της ως ο καθηγητής του Εθνικού Θεάτρου που έπαιρνε σκληρά ναρκωτικά και έδινε μάλιστα και στους μαθητές του. Η ίδια περιγράφει πως τον ακολούθησε ένα βράδυ στο σπίτι του και την πότισαν κι αυτήν και κόντεψε να πεθάνει. Στις υπόλοιπες αναφορές για τον ηθοποιό που έχω, μιλάνε οι συνάδελφοί του για έναν "ευπατρίδη και γαλαντόμο κύριο". Τώρα τι σόι κύριος ήταν που έκανε τέτοια πράγματα δεν ξέρω. Αν δε βαρεθώ θα σας ανεβάσω το απόσπασμα.
 
Δεν ξέρω ούτε κι εγώ. Πάντως και με τη Μελίνα όταν ήταν, ανήλικη ήταν και αρκετά ανήλικη. Σχεδόν παιδί. Επίσης ο Γιώργος Παππάς φωτογραφίζεται από την ηθοποιό Αλίκη Γεωργούλη στη βιογραφία της ως ο καθηγητής του Εθνικού Θεάτρου που έπαιρνε σκληρά ναρκωτικά και έδινε μάλιστα και στους μαθητές του. Η ίδια περιγράφει πως τον ακολούθησε ένα βράδυ στο σπίτι του και την πότισαν κι αυτήν και κόντεψε να πεθάνει. Στις υπόλοιπες αναφορές για τον ηθοποιό που έχω, μιλάνε οι συνάδελφοί του για έναν "ευπατρίδη και γαλαντόμο κύριο". Τώρα τι σόι κύριος ήταν που έκανε τέτοια πράγματα δεν ξέρω. Αν δε βαρεθώ θα σας ανεβάσω το απόσπασμα.
Α! Τι θυμήθηκα. Στην βιογραφία* της Ε.Λαμπέτη αναφέρεται πως ένα βράδυ, μπήκε η Λαμπέτη στο καμαρίνι του κι τον βρήκε σε τέτοια κατάσταση αφασίας που τρόμαξε κι έφυγε τρέχοντας. Το βλέμμα του χαμένο στο κενό, δεν καταλάβαινε τίποτα, κυριολεκτικά βυθισμένος στον κόσμο του. Κι ότι τα ναρκωτικά τα είχε ξεκινήσει όταν διαγνώστηκε με καρκίνο, ως αναλγητικά-ανακουφιστικά για τους πόνους που δεν μπορούσε να υποφέρει. Αλλά ότι "πότιζε" κι τους μαθητές του, ομολογώ δεν το ηξερα.

Βέβαια είναι γνωστό ότι δεν άφηνε ούτε θηλυκό κουνούπι, πόσο μάλλον δε νεαρές υπάρξεις. Δεν αμφιβάλλω για το περιστατικό με την Καλογεροπούλου. Για τη χρονολογία που περιγράφει το άρθρο, έχω αντιρρήσεις.
Σκέψη-εικασία δική μου, τι θα μπορούσε να είχε συμβεί:
Ισως το περιστατικό με την Καλογεροπούλου να συνέβει γύρω στα 1950 (όταν εκείνη τότε ήταν περίπου 15). Μετά απο λίγο διάστημα, το διηγήθηκε στον Γιαννακόπουλο: "άκου τι έπαθα τις προάλλες με μια ξαδέρφη μου". Οπότε ο Γιαννακόπουλος με το Σακελλάριο, στο άκουσμα της ιστορίας, το έκαναν αμέσως σενάριο. Έτσι κολλάει χρονικά.
Αλλά αυτό που αναφέρει το site ότι το είπε μετά απο πάρα πολλά χρόνια, δεν κολλάει χρονικά με τίποτα.



*σ.σ. δεν θυμάμαι σε ποια απο τις δυο, ή της Φ.Μπιούμπη ή του Φ.Γερμανού...τις έχω και τις δυο, θα το τσεκάρω
 
Τελευταία επεξεργασία:
Α! Τι θυμήθηκα. Στην βιογραφία* της Ε.Λαμπέτη αναφέρεται πως ένα βράδυ, μπήκε η Λαμπέτη στο καμαρίνι του κι τον βρήκε σε τέτοια κατάσταση αφασίας που τρόμαξε κι έφυγε τρέχοντας. Το βλέμμα του χαμένο στο κενό, δεν καταλάβαινε τίποτα, κυριολεκτικά βυθισμένος στον κόσμο του. Κι ότι τα ναρκωτικά τα είχε ξεκινήσει όταν διαγνώστηκε με καρκίνο, ως αναλγητικά-ανακουφιστικά για τους πόνους που δεν μπορούσε να υποφέρει. Αλλά ότι "πότιζε" κι τους μαθητές του, ομολογώ δεν το ηξερα.

Βέβαια είναι γνωστό ότι δεν άφηνε ούτε θηλυκό κουνούπι, πόσο μάλλον δε νεαρές υπάρξεις. Δεν αμφιβάλλω για το περιστατικό με την Καλογεροπούλου. Για τη χρονολογία που περιγράφει το άρθρο, έχω αντιρρήσεις.
Σκέψη-εικασία δική μου, τι θα μπορούσε να είχε συμβεί:
Ισως το περιστατικό με την Καλογεροπούλου να συνέβει γύρω στα 1950 (όταν εκείνη τότε ήταν περίπου 15). Μετά απο λίγο διάστημα, το διηγήθηκε στον Γιαννακόπουλο: "άκου τι έπαθα τις προάλλες με μια ξαδέρφη μου". Οπότε ο Γιαννακόπουλος με το Σακελλάριο, στο άκουσμα της ιστορίας, το έκαναν αμέσως σενάριο. Έτσι κολλάει χρονικά.
Αλλά αυτό που αναφέρει το site ότι το είπε μετά απο πάρα πολλά χρόνια, δεν κολλάει χρονικά με τίποτα.



*σ.σ. δεν θυμάμαι σε ποια απο τις δυο, ή της Φ.Μπιούμπη ή του Φ.Γερμανού...τις έχω και τις δυο, θα το τσεκάρω
Πάντως σε αυτήν την συνέντευξη της η Ξένια Καλογεροπούλου ανάφερει ότι ο Γιώργος Παππάς ήταν θείος της. Αν το περιστατικό είναι όντως αληθινό τότε μάλλον θα πρόκειται για άλλη γυναίκα και μπερδεύτηκαν τα ονόματα....

 
Κι ότι τα ναρκωτικά τα είχε ξεκινήσει όταν διαγνώστηκε με καρκίνο, ως αναλγητικά-ανακουφιστικά για τους πόνους που δεν μπορούσε να υποφέρει.
Πάντως η ιστορία με τη Γεωργούλη είναι προτού διαγνωστεί με καρκίνο. Κι έχει και πολλές λεπτομέρειες.
 
*σ.σ. δεν θυμάμαι σε ποια απο τις δυο, ή της Φ.Μπιούμπη ή του Φ.Γερμανού...τις έχω και τις δυο, θα το τσεκάρω
Το τσέκαρα. Είναι από τη βιογραφία του Φ.Γερμανού. Αλλά δεν μπορώ να βάλω αυτούσιο το απόσπασμα όπως ακριβώς το περιγράφει, γιατί απαγορεύεται η αντιγραφή χωρίς την άδεια του εκδότη.
 
Πόσες Ελληνίδες έδωσαν τελικά χυλόπιτα στον Μάρλον μπαρντο;
 
Τα βαπόρι από την Περσία (γνωστό άσμα του Τσιτσάνη) ήταν στην πραγματικότητα από το Λίβανο και η κατάσχεση του παράνομου φορτίου του έγινε σαν σήμερα, 47 χρόνια πριν, στις 7 Ιανουαρίου 1977.

 
..... η Λίλιαν Μηνιάτη έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο στην ταινία του 1963 Island of Love ; Εδώ ένα δημοσίευμα από τον Ιούλιο του 1962 αναγγέλει την συμμετοχή της ηθοποιού στην εν λόγω ταινία που είχε αρχικό τίτλο Not on your Life! Η Λίλιαν Μηνιάτη εγκατέλειψε την καριέρα της μετά τον γάμο της με τον βιομήχανο Βασιλειάδη όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Μαϊου 1968....


IMG_20240109_172708.jpgIMG_20240109_165552.jpg
 
....Ο ηθοποιός Γιώργος Παππάς είχε έναν γιό ο οποίος γεννήθηκε στο Μονπελιέ της Γαλλίας και έκανε καριέρα στον δικαστικό κλάδο; Το όνομα του ήταν Jean Georges Pappas (1925-2007) και στις γαλλικές εκλογές του 1973 ήταν υποψήφιος βουλευτής. Εδώ βλέπουμε το εκλογικό του φυλλάδιο με ένα σύντομο βιογραφικό και τις πολιτικές του θέσεις....

EL066_L_1973_03_034_02_1_PF_04_000.jpgEL066_L_1973_03_034_02_1_PF_04_001.jpg
 
....Ο ηθοποιός Γιώργος Παππάς είχε έναν γιό ο οποίος γεννήθηκε στο Μονπελιέ της Γαλλίας και έκανε καριέρα στον δικαστικό κλάδο; Το όνομα του ήταν Jean Georges Pappas (1925-2007) και στις γαλλικές εκλογές του 1973 ήταν υποψήφιος βουλευτής. Εδώ βλέπουμε το εκλογικό του φυλλάδιο με ένα σύντομο βιογραφικό και τις πολιτικές του θέσεις....

Προβολή συνημμένου 271175Προβολή συνημμένου 271176
Και έμοιαζε στον πατέρα του πολύ νομίζω
 
Αν ο Μινωτησ έλεγε εδώ μεσα θα μιλάει μόνο ο Αισχύλος θα το δεχόμουν αλλά μπορεί κάποιος έστω και αν είναι ο Μινωτης να συγκρίνει εαυτόν με τον μεγα Αισχυλο; οποιοσδήποτε δηλ . Όσο ψηλά και να ναι ο Αισχύλος είναι ας πούμε αυθεντία δύσκολα αγγιζεται.
Ο Μινωτής όσο πάει πέφτει πολύ στην υπόληψή μου! Δεν μου κάνει εντύπωση όμως: πολύ καλάμι, πολύ κόμπλεξ και επιτέλους τέτοιοι άνθρωποι σαν κι αυτόν μπαίνουν στην θέση τους.
 
Ο Μινωτής όσο πάει πέφτει πολύ στην υπόληψή μου! Δεν μου κάνει εντύπωση όμως: πολύ καλάμι, πολύ κόμπλεξ και επιτέλους τέτοιοι άνθρωποι σαν κι αυτόν μπαίνουν στην θέση τους.
Gordon το έσβησα γιατί δεν ήξερα αν έκανε για εδω η για αλλο θρεντ. Ναι συμφωνώ μαζί σου, όποιος και αν είσαι η αυθεντία εδώ είναι ο Αισχύλος κάνεις άλλος, μόνο ο Αισχύλος έχει τον λόγο.
 
Για να μη μιλήσουμε για το Λευτέρη Βογιατζή!!! Δεν λέω, κατάφερνε και ανέβαζε εξαιρετικες παραστάσεις, αλλά προσωπικά δεν θα ξεχάσω την εικόνα της Πεγκυς Σταθακοπουλου λίγο πριν την παράσταση του Bella Venezia. Περίμενα στο ταμείο για το εισιτήριο μου, και είδα ξαφνικά την Πεγκυ να βγαίνει από το θέατρο για να πάει να αγοράσει κάτι (είχα πάει σχετικά νωρίς για να προλάβω καλή θέση- τότε θυμίζω γινόντουσαν μόνο τηλεφωνικες κρατήσεις). Φαινόταν απιστευτα στενοχωρημενη και ταραγμένη!!! Υποψιάζομαι ότι μάλλον δεν περνούσε καθόλου καλά στην παράσταση. Το χειρότερο δε απ' όλα ήταν ότι η κακοποιητικη συμπεριφορά του Βογιατζή ήταν ευρέως γνωστή (τη βάφτιζαν αυστηροτητα), αλλά όλα τα έντυπα την παρουσίαζαν ως κομμάτι του "μεγαλείου" του συγκεκριμενου σκηνοθέτη (γενικότερα απολάμβανε μιας ιδιότυπης "ασυλίας").
Να πω επίσης ότι με τις παχυλες επιχορηγησεις που έπαιρνε τότε ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης (την εποχή των μεγαλων επιχορηγησεων των δεκαετιών 90 και 2000, το θέατρο της Οδού Κυκλάδων ήταν πάντα σε αυτά που επιχορηγουνταν), πραγμα που του επέτρεπε να κάνει πρόβες 8 μήνες για μια παράσταση (σήμερα ούτε καν μπορεί να τα διανοηθεί η να τα ονειρευτεί αυτα ένας σκηνοθέτης), ε νομιζω δεν ήταν και τόσο δύσκολο να ανεβάσεις μια καλή παράσταση.
 
Δυστυχώς επικρατούσε η άποψη ότι επειδή είναι "παλιός ηθοποιός" "μεγάλος (ε; ) σκηνοθέτης" μπορούσε να γίνεται όσο γαϊδούρι ήθελε και να φέρεται $κ@τ€ñ@ σε συναδέλφους και συνεργάτες. Και το χειρότερο είναι ότι όλοι το αποδέχονταν σαν κάτι πολύ φυσικό αντί να τους πουν "τι λες ρε μπαγλαμά! Ποιος νομίζεις ότι είσαι;"
Ναι ήταν θέμα εξουσίας καθαρά, (δεν νομίζω ότι ήταν θέμα ταλέντου: εμείς τους θεοποιούμε) καβαλούσαν το καλάμι, την εψώνιζαν κανονικά και όποιον πάρει ο χάρος.
Άραγε σήμερα θα τολμήσει κάποιος να γράψει άρθρο με απαξιωτικά λόγια για ηθοποιούς από Θεοχάρη και Ανδρεάδη, μέχρι Βεάκη και Μινωτή και μέχρι Χορν και Λαμπέτη; Λέω βαρβάτα παλιά ονόματα που ειλικρινά δεν ξέρω γιατί έχουν τόσο πολύ θεοποιηθεί. Άραγε ήταν όντως τόσο καλοί ηθοποιοί; Αυτό κρίνεται. Φέρονταν σωστά σαν επαγγελματίες και συνάδελφοι; Αυτό θα το πουν ΑΝ τολμούν οι συνάδελφοί τους.
Με όλο αυτό το ακατανόητο παραλήρημα θέλω να πω ότι με ενοχλεί η θεοποίηση μερικών-μερικών και έχει έρθει η ώρα να προσγειωθούν και να μπουν στη θέση τους.
 
Δυστυχώς επικρατούσε η άποψη ότι επειδή είναι "παλιός ηθοποιός" "μεγάλος (ε; ) σκηνοθέτης" μπορούσε να γίνεται όσο γαϊδούρι ήθελε και να φέρεται $κ@τ€ñ@ σε συναδέλφους και συνεργάτες. Και το χειρότερο είναι ότι όλοι το αποδέχονταν σαν κάτι πολύ φυσικό αντί να τους πουν "τι λες ρε μπαγλαμά! Ποιος νομίζεις ότι είσαι;"
Ναι ήταν θέμα εξουσίας καθαρά, (δεν νομίζω ότι ήταν θέμα ταλέντου: εμείς τους θεοποιούμε) καβαλούσαν το καλάμι, την εψώνιζαν κανονικά και όποιον πάρει ο χάρος.
Άραγε σήμερα θα τολμήσει κάποιος να γράψει άρθρο με απαξιωτικά λόγια για ηθοποιούς από Θεοχάρη και Ανδρεάδη, μέχρι Βεάκη και Μινωτή και μέχρι Χορν και Λαμπέτη; Λέω βαρβάτα παλιά ονόματα που ειλικρινά δεν ξέρω γιατί έχουν τόσο πολύ θεοποιηθεί. Άραγε ήταν όντως τόσο καλοί ηθοποιοί; Αυτό κρίνεται. Φέρονταν σωστά σαν επαγγελματίες και συνάδελφοι; Αυτό θα το πουν ΑΝ τολμούν οι συνάδελφοί τους.
Με όλο αυτό το ακατανόητο παραλήρημα θέλω να πω ότι με ενοχλεί η θεοποίηση μερικών-μερικών και έχει έρθει η ώρα να προσγειωθούν και να μπουν στη θέση τους.
Ποιος θα τα πει και ίσως να μην έχουν σημασια τώρα πια για ανθρώπους που δεν ζουν. Το θέμα είναι να φύγουν αυτές οι συμπεριφορές από το ελληνικό θέατρο στο παρόν.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δυστυχώς επικρατούσε η άποψη ότι επειδή είναι "παλιός ηθοποιός" "μεγάλος (ε; ) σκηνοθέτης" μπορούσε να γίνεται όσο γαϊδούρι ήθελε και να φέρεται $κ@τ€ñ@ σε συναδέλφους και συνεργάτες. Και το χειρότερο είναι ότι όλοι το αποδέχονταν σαν κάτι πολύ φυσικό αντί να τους πουν "τι λες ρε μπαγλαμά! Ποιος νομίζεις ότι είσαι;"
Ναι ήταν θέμα εξουσίας καθαρά, (δεν νομίζω ότι ήταν θέμα ταλέντου: εμείς τους θεοποιούμε) καβαλούσαν το καλάμι, την εψώνιζαν κανονικά και όποιον πάρει ο χάρος.
Άραγε σήμερα θα τολμήσει κάποιος να γράψει άρθρο με απαξιωτικά λόγια για ηθοποιούς από Θεοχάρη και Ανδρεάδη, μέχρι Βεάκη και Μινωτή και μέχρι Χορν και Λαμπέτη; Λέω βαρβάτα παλιά ονόματα που ειλικρινά δεν ξέρω γιατί έχουν τόσο πολύ θεοποιηθεί. Άραγε ήταν όντως τόσο καλοί ηθοποιοί; Αυτό κρίνεται. Φέρονταν σωστά σαν επαγγελματίες και συνάδελφοι; Αυτό θα το πουν ΑΝ τολμούν οι συνάδελφοί τους.
Με όλο αυτό το ακατανόητο παραλήρημα θέλω να πω ότι με ενοχλεί η θεοποίηση μερικών-μερικών και έχει έρθει η ώρα να προσγειωθούν και να μπουν στη θέση τους.

Συμφωνω τοσο πολυ μαζι σου, που αυτο το σχολιο θα μπορουσε να γραφτει και απο εμενα χωρις να αλλαξω ουτε λεξη.
 
Πίσω
Μπλουζα