(μου αρέσει η συζήτηση αυτή και μου αρέσει που το κρατάμε πολιτισμένο)
pardalotzatziki είπε:
Ως χαρλεοχτυπημενος απο χρονια θα πω οτι δεν ειναι αχρηστες. Εχουν το σκοπο τους κι αυτες. Γι αυτο ειναι τοσα χρονια ιδιες(ετσι γουσταρουν οι Αμερικανοι και οι λοιποι ανα τον κοσμο).
Πες μου αυτό το σκοπό σε παρακαλώ.
Αν είναι ο σκοπός για να σε κάνει να νιώσεις easy rider (επειδή έτσι μας έμαθαν οι ταινίες). Ναι οκ το κάνουν.
pardalotzatziki είπε:
Το απορριπτεις γιατι καβαλας κατι αλλο. Δεν "βλεπεις" οτι οι επιδοσεις τους ειναι αυτες που χρειαζονται γαι την χρηση για την οποια προοριζονται. Το ιδιο σκεφτονται οι περισσοτεροι.
Όχι δεν το απορρίπτω γιατί καβαλάω κάτι άλλο.
Όταν πήρα την τωρινή μηχανή μου, έσκασα 18 χιλιάρικα (τώρα δεν θα μπορούσα, οπότε μην το πάρετε σαν κοκόρεμα).
Θα μπορούσα να έχω πάρει κάποια HD.
Επίσης δεν μπορεί να κολλάει αυτή η δικαιολογία όταν δεν απορρίπτω ένα σωρό άλλες μηχανές.
Πρόσεχε υποθέτω έχουν όλες τον "χώρο" τους. Όσες δεν τον έχουν η αγορά τις στέλνει αργά ή γρήγορα αδιάβαστες.
Όσο για τις επιδόσεις τους... χμμμ. Άστο μεγάλη συζήτηση (μπαίνουν θέματα όπως βάρος, πως τις χρησιμοποιούν οι χρήστες, ενεργητική ασφάλεια κλπ.).
pardalotzatziki είπε:
Προσωπικα τις γουσταρω, οπως και ολα τα δικυκλα(εκτος απο παπια, σκουτερ-μπλιαχ- και το Aprilia Moto 650, κακασχημο μοτορι).
Εγώ γουστάρω τον μοτοσυκλετισμό. Δεν γουστάρω τα δήθεν πράγματα (και στον μοτοσυκλετισμό και εκτός).
Η HD είναι από τους σούπερ εκφραστές του "δήθεν".
Πάντως διαπιστώνω ότι είναι αρκετά δίκυκλα που δεν γουστάρω, αλλά πολύ λίγα που... δεν καταλαβαίνω. Παραδείγματα:
- Παπί. Δεν το γουστάρω. Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερος δίτροχος μπαλαντέρ στον πλανήτη όμως. Είναι εκεί για να μας τρίβει στα μούτρα ότι υπάρχει και έχει λόγο που υπάρχει.
- Σκούτερ. Θεωρώ ότι δεν είναι μοτό.
- Mega Σκούτερ. Θεωρώ κωμωδία την ύπαρξη του. Ειδικά τις γελοιότητες με την Akrapovic κλπ.
- Varadero. Μόνο σε κάτι χώρες σαν την Ελλάδα προχώρησε. "Είμαι χοντρό δείτε με", στην Ελλάδα φυσικός διάδοχος του Transalp και του XT (αν και άλλη μάρκα) όταν ο πρώην νεαρός έπιανε πια λεφτά στα χέρια του. Τρομερά μέτρια μηχανή.
- Προηγούμενο Multistrada (1000). Ποτέ κανείς δεν κατάλαβε τι θέλει να πει ο ποιητής. Κακάσχημο. Άβολο. Άχρηστο. Γιατί να μη πάρει κανείς ένα κανονικό super motard; Ή ένα κανονικό on-off;
- Τωρινό Multistrada (1200). Ότι το τωρινό και το παλιό είναι ΑΣΧΕΤΑ μεταξύ τους, δείχνει πόσο δίκιο είχα για το παλιό. Τώρα έφτιαξαν ένα mega motard, δεν πάει χώμα (ας λέει - αν δεν το έλεγε θα τους παραδεχόμουν περισσότερο) με καμία αξίωση και δώσανε δύναμη άπλετη για να ικανοποιήσουν όσους το θεωρούν προέκταση... ξέρεις. Μπα.
- Virago. Ίσως η πιο χάλια προσπάθεια να φτιαχτεί μια φτηνότερη custom (που δεν γουστάρω και το είδος γενικότερα αλλά άλλο θέμα αυτό).
- Goldwing. Ναι οκ υπάρχουν και οι μηχανές που είναι κινητά σαλόνια (έχει και η BMW). Η Goldwing είναι μια δύσχρηστη υπερβολή του θέματος όμως. Είναι αυτοκίνητο με δυο ρόδες. Θα μπορούσε να έχει τρεις και να μη μας ξενίζει.
Για να μη λέτε ότι απορρίπτω πολλά, να μερικά που γουστάρω:
- KTM 950/990 Adventure. Η μόνη (άλλη) μηχανή που μπορεί να λέει ότι τα κάνει ΟΛΑ πάνω από τον μέσο όρο καλά. Για το 1190 Adventure το σκέφτομαι ακόμα (ήταν σαν παραδοχή "εντάξει ας φτιάξουμε κάτι πιο GS").
- V-Strom 650 (και ΟΧΙ 1000). Από τις πιο τίμιες μηχανές πάνω στον πλανήτη. Αν λόγω κρίσης έπαιρνα μια τέτοια, θα αισθανόμουν "οκ καλά τη βγάλαμε μη μιλάς".
- TDM. Δεν θα έπαιρνα ποτέ γιατί έχει βρομίσει ο τόπος (και ΟΛΑ με εξάτμηση), αλλά δεν μπορώ να μη παραδεχτώ ότι είναι μια μηχανή επίσης τίμια και πιο άνω του μετρίου από ότι παραδέχονται οι μη κάτοχοι.
- S1000RR (ή καλύτερα HP4 φέτος). Όταν η BMW αποφάσισε να πει ότι αν θέλει να φτιάξει supersport, μπορεί να φτιάξει την καλύτερη supersport. Επίσης δεν θα την έπαιρνα, λόγω του ότι θεωρώ αστείο και προκλητικό και άχρηστο τέτοιες μηχανές να κυκλοφορούν στο δρόμο και ΟΧΙ στην πίστα. Αναγκαστικά ο κάτοχος κάνει πίστα και τον δρόμο - και ο κόσμος δεν φταίει.
- MP3. Κουφό; Κι όμως. Είναι ένα τρίτροχο σκούτερ που θέλει δίπλωμα αυτοκινήτου. Δηλαδή η πιο τίμια παραδοχή του τι είναι ένα σκούτερ. Ένα μέσο που έχεις για να χωράς εκεί που δεν πάνε τα αυτοκίνητα (αλλιώς θα κυκλοφορούσες με το αυτοκίνητο σου) και τέλος. Με επηρεάζει θετικά και η ύπαρξη ηλεκτρικού μοντέλου.
pardalotzatziki είπε:
Δεκτον οτι στην Ελλαδα ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα και παρολο που γουσταρω τα χαρλεονια, οι χρηστες ειναι ΑΣΤΑΝΑΠΑΝΕ. Ειδικα οι λεφταδες(πλειοψηφια) ΩΡΕΔΙΚΕΜΟΥΔΕΝΤΡΩΓΟΝΤΑΙ!!!Εχω γνωρισει πολλα παιδια που το ζουνε, ειναι οριτζιναλ. Σ αυτους δεν σε χαλαει το καπελο, η μποτα κλπ.
Συμφωνούμε. Πάντως επειδή και στην Αμερική το είδα, μάλλον ο σημερινός κανόνας είναι οι γιάπηδες (μπλιαχ) και οι "ορίτζιναλ για το θεαθήναι" (οι "ορίτζιναλ επίδειξης").
Πάντως ήδη είπα ότι παραδέχομαι τους πραγματικούς original, που συνήθως δεν έχουν καν νεότερη HD πάντως. Αν και εν έτη 2014 μου κάνουν λίγο... χμ... Σαν να αφήνεις χαίτη και φράτζα και πουκάμισο ανοιχτό με τρίχα; Ε τέτοιο πράγμα μου κάνουν. Εκτός εποχής.
pardalotzatziki είπε:
Χρονια κολλημενος με την Fat boy.Ε, την οδηγησα και τρελαθηκα! Επισης και τα τουριστικα ειναι πολυ καλα. Να κανεις 2000χλμ και να μην καταλαβεις τιποτα.
Και εμένα μου άρεσε η FB. Την οδήγησα και είχε την ίδια αίσθηση με τα άλλα HD της κλάσης της. Καμία διαφορά.
Όσο για τα τουριστικά, οδήγησε πρώτα κάνα BMW τουριστικό ή καμιά FJR ή ακόμα και την αντιπαθέστατη Goldwing και ξανασυζητάμε.
pardalotzatziki είπε:
Τα περι στριψιματος, φρενων κλπ ειναι χαζομαρες. Οπως δεν παει το τανκερ εκει που παει η βαρκουλα ετσι δεν παει και χαρλευ εκει που παει ον-οφ, street κλπ κλπ.
Δηλαδή είναι μια μηχανή χαμηλής ταχύτητας για το highway. Πόσο ρεαλιστικό πράγμα είναι αυτό (για εκτός δια-πολιτειακούς δρόμους στην Αμερική);
Επίσης δεν δέχομαι ΚΑΜΙΑ δικαιολογία για ένα όχημα να είναι κάτω του μετρίου σε πράγματα όπως τα φρένα.
pardalotzatziki είπε:
Αλλα π.χ. εσυ μπορεις να ανεβεις με 5η βουνο και μαλιστα με δυο ατομα??? Μια χαρλευ μπορει(εχεις ολη τη ροπη σε χαμηλες στροφες). Ο κινητηρας απλα ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ(δοκιμασμενο)
Εγώ συγκεκριμένα μπορώ. Έπεσες στην περίπτωση. Έχεις δει τι ροπή έχει η GS;
pardalotzatziki είπε:
Πόνεσα.
Τουλάχιστον την έκανε πιο όμορφη. Πιο naked.
pardalotzatziki είπε:
Οντως, αν δεν το γουσταρεις δεν το παιρνεις.
Ισχύει.
pardalotzatziki είπε:
Οπως τη βρισκει ο καθενας, ετσι λεω παντα. Εγω ας πουμε βρισκω τα πολλα κυβικα εντελως αχρηστα. Μιλαω για ολα τα αλλα εκτος HD/ custom. Σε αυτα δεν εχεις επιλογη. Ετσι βγαινουν.1200 κ.εκ. για on-off;;;; Παλι καλα που περνανε τα χρονια και οι νεες τεχνολογιες κρατανε το βαρος χαμηλα.
Αν ειχα λεφτα θα ειχα γκαραζ με 100 μοτορια, ολα τα ειδη. Παλια, καινουρια, custom, cafe racer, HD, chopper, street, γυμνα, street fighter. Ουλαααααα!!! Τα θελω ουλα!
Εννοείται όπως την βρίσκει ο καθένας. Το ίδιο λέμε.
Δεν μπορεί να λες ότι τα πολλά κυβικά είναι άχρηστα ΕΚΤΟΣ από τα HD/custom "γιατί δεν έχεις επιλογή".
Πρώτα από όλα γιατί να μην έχεις επιλογή; Επειδή πρέπει να είναι και 300+ κιλά;
Δεύτερον ΕΧΕΙΣ επιλογή. Η sportster κλπ. είναι μικρότερα κυβικά, ενώ σε άλλες μάρκες custom έχει και κάτι κυβισμούς ακόμα και 250. Ή αυτά δεν σου αρέσουν; Και αν δεν σου αρέσουν, γιατί; Μήπως ΚΑΙ για τα λίγα κυβικά; Και αν έτσι είναι, γιατί δεν κατανοείς το ίδιο και για τα άλλα είδη μηχανών;
Τρίτον, σοβαρά μια ταξιδιάρα μηχανή δεν θέλει τα κυβικά; Μια supersport; Γιατί όχι;
Όσο για τα on-off μεγάλη συζήτηση. Εγώ πχ. πιστεύω ότι πάνω από 650 κυβικά για κάποιον που δεν θέλει να βγει εκτός Ελλάδος με το δίτροχο, είναι καταναλωτική υπερβολή (και εγώ μέσα).
Αλλά αν τα έχεις μια χαρά χρήσιμο είναι. (δες αυτό που λες με το βουνό και την πέμπτη...)
Και εγώ αν είχα λεφτά θα είχα από όλα τα είδη τους καλύτερους εκπροσώπους. Όμως επειδή δεν έχω, έχω μια μηχανή που να κάνει από αρκετά καλά μέχρι πάρα πολύ καλά, τα πάντα.
ntsmrtz είπε:
Γεια σου συνάδελφε.
Λοιπόν. Και εγώ θα προτιμούσα το 690 για χωμάτινο ξεπάτωμα.
Αλλά η 1200GS μια χαρά πάει εκεί που ο μέσος αναβάτης (ακόμα και ο μέσος αναβάτης ΤΗΣ), θεωρεί ότι δεν πάει.
Το παρακάτω είναι με ΣΤΟΚ 1200GS του 2013 (χωρίς μετατροπές κλπ.):