Ρετρό μοτοσυκλέτες που έχουμε στη κατοχή μας!

Είχα μέχρι πριν λίγα χρόνια ένα Town Mate Τ50 του 1987.
 
Ωραίο το 12βολτο! Να του βάλεις και τα καπάκια στην ποδιά, μια καλή περιποίηση σε εξειδικευμένο πλυντήριο και έτοιμο για σαλόνι!

Να και άλλη μία από εμένα - άρτι αφιχθέντα το εργαΛείδι εξ' Σαντορίνης με καινούρια αμορτισέρ - παραγγελιά πριν μας προλάβουν τα κάπιταλ κοντρολς! :animlaugh:

20150822_175549.jpg
 
Σε τέλεια κατάσταση το έχεις το GLX!

να σου πω την αλήθεια το χρησιμοποιώ το C50/12v για δουλειές μου μέσα στην Αθήνα οπότε προς το παρόν το θέμα "ακινητοποίησής του" αναβάλετε για το μέλλον όπως και λεπτομέρειες που χρειάζεται για να γίνει σε τέλεια κατάσταση
 
johnny19818 είπε:
Είχα μέχρι πριν λίγα χρόνια ένα Town Mate Τ50 του 1987.
Βρήκα και ένα βίντεο από το μηχανάκι που ένας φίλος καθάριζε το καρμπυρατέρ. Το screenshot είναι από το βίντεο.

Town Mate.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
nektarios1451 είπε:
motorsport ή zebring η εξατμιση?
Motorsport είχα αρχικά αλλά έκοψε η μεταλλική λάμα που την στήριζε στο ψαλίδι (ποιότητα όχι αστεία :p ) και έπειτα αγόρασα μία Sebring (αυτή φοράει στη φώτο). Επιπλέον το μηχανάκι στη φώτο φορούσε ένα Dell'Orto 20' καρμπυρατέρ και ήταν 79cc.

Υ.Γ. Για την ιστορία, τη Motorsport την είχα αγοράσει 14.000 δρχ το Σεπτέμβρη του 1999 και τη Sebring 100 ευρώ κάπου το 2002.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Johnny o καγκουρας χαχαχαχα.
 
[edit] Εκτός κανονισμών [edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σε συνταξη πλεον ημιδιαλυμενη στο υπογειο , αυτο το Kawasaki KLR 650 Tengai αφου εκπληρωσε με το παραπανω τις υποχρεωσεις του κινητηρα στα 289.000 χλμ του το 80% εξ αυτων εκτος πολης.Η αγορα νεου κινητηρα με κοστος 1500 ευρω χωρις την τοποθετηση και τα περιφερειακα που επρεπε να συνδεθουν επανω του, αγγιζε τις 3000 ευρω οσο δλδ το ειχα αγορασει τρο 1994 σχεδον καινουριο. Ετσι προτιμησα να μη βαλω νεα πραγματα επανω σε ενα παλαιο σκελετο , και να μη συνεχισει τα ταξιδια του.

sport-moto-kawasaki-tengai-650-1991-unica-joya_4dc88eaca_3.jpg

212935572702691.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Στην πενα και τσιλικο το KουLouRι.... :D .....Respect για την κατασταση του!!! :worship:
 
stayros είπε:
Στην πενα και τσιλικο το KουLouRι.... :D .....Respect για την κατασταση του!!! :worship:
Ετσι ηταν στις καλες του ημερες , σημερα μονο κομματια του υπαρχουν , το σκελετο και καποια αλλα τα εδωσα , ηταν σκυλι σωστο οπου και να το ειχα παει, συντροφια στις νοτιες ακτες της Κρητης 2 καλοκαιρια και σχεδον παντου στην υπολοιπη Ελλαδα.Αξιοπρεπεστατο στην ασφαλτο , αλλα εμενα μου αρεσαν απο μικρο, οι λασπες ! :D

Το NIVA το αντικατεστησε επαξια.

παρακατω οσες μοτοσυκλεττες περασαν απο τα χερια μου απο το 1986 εως το 2004 [φωτο απο το διαδυκτιο]

cooper04.JPG1986

Honda CB 700SC 84.jpg1986-1987

Honda XRV650 89.jpg1991-1992

1 1 1 dr_kit_on bike_klein.jpg1993-1994Προβολή συνημμένου 1487681994-2003

yamaha-crypton-t105-2009-804901-MLA20431653685_092015-F.jpg2004-...

του αδερφου μου τα διτροχα73-RF400-1-300.jpg

περασμενες μου αγαπες..

αυτες τις 3 γριες ειχε ο πατερας , αρα μαλλον ειμασταν οικογενεια μηχανοβιων απο κουνια.

DSCN1406.JPG

yamaha_rd50_dx.jpg

2008-12-30-bikepics-1524729-320.jpg

55d5be5fc48418fd7705c8b651cb38ae.jpg

image025.jpg

sport-moto-kawasaki-tengai-650-1991-unica-joya_4dc88eaca_3.jpg

31k5.jpg

GPX400R.jpg

gsxf.jpg

bmw__r_50_s_1962_1_lgw.jpg

9235703-jawa-250-typ-559-panelka-po-go-2.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Hardrockas θέλω εμπειρίες από το RD 350. Πως πήγαινε σαν δίχρονο;
 
johnny19818 είπε:
Hardrockas θέλω εμπειρίες από το RD 350. Πως πήγαινε σαν δίχρονο;
Μιλαμε για το LC 350 φιλε , τη "σκοτωστρα" εκεινης της εποχης , τιτλο που επισης κατειχε η suzuki 750 katana .

Το RD περασε απο τα χερια μου για μερικους μηνες, προς διευκολυνση φιλου που δεν ειχε το χρημα να το αγορασει αμεσα.

Ετσι το πηρα , και του το μεταπωλησα κανα 4μηνο αργοτερα διοτι ηταν ευκαιρια η τιμη του και δεν ηθελε να το χασει.

Γνωστος μηχανικος/μηχανοβιος εκεινα τα χρονια με το παρατσουκλι "υποπτος" και τρελλος με τις Yamaha RD κατειχε 2 , μια ασπρη και μια μαυρη , δλδ ακριβως το ιδιο διτροχο με τις φωτο που ανεβασα , και ειχε τρακαρει - παρ`οτι πολυ καλος οδηγος - αρκετες φορες , μεχρι 2 μεταλλικες πλακες ειχε κατω απο το δερμα του κρανιου του .

Εμενα που ειχα αγαπησει τις πιο βαριες και στρωτες στο γκαζι 4χρονες Honda με τρομοκρατησε η ροπη που ειχε το ρημαδι, ανεβαζε σαν τρελλο ταχυτητα , απο κρατηματα δεν μπορω να πω οτι ηταν τα καλιτερα , σκορτσαριζε αν εβρισκες καρουμπαλα στην ασφαλτο και πεταγε τιμονι [καθ`οτι ελαφρυς σκελετος ] και σιχαθηκα εκτοτε την καπνιλα απο τα καιγομενα λαδια της εξατμισης, που παρ`οτι ηταν λιγα βρωμαγες ολοκληρος σαν πετρελαιας μετα .. :eek:

Ενιωσα μεγαλη ανακουφιση οταν την ξεφορτωθηκα . Ειχα παραλληλα κι αλλη μοτοσυκλετα - ευτυχως.

Τα στεκια μηχανοβιων γενικα εκεινη την εποχη ηταν χαρμα οφθαλμων απ`εξω με τα μοτορια στη σειρα για φωτογραφιση.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια στα διχρονα μηχανακια. Αυτος ο ξερος διχρονος μακροσυρτος ηχος που βγαζει η after market εξατμιση με τρελαινει. Δυστυχως ενα παπακι διχρονο ειχα ολο κι ολο στη ζωη μου κι αυτο δεν το χαρηκα καθως μου το κλεψαν 2 φορες. Το RD παντως μαζι με το NSR της Honda πραγματικες σκοτωστρες...
 
Παρκαρισμενη πριν απο λιγο,κατω απο το σπιτι ηταν μια Royal Enfield.... :)

fetch
 
Η μαρκα μπορει να ειναι ειναι ρετρο, η συγκεκριμενη μηχανη οχι. Εχω δει κανα δυο στο δρομο. Εχει αντιπροσωπεία στην Αθηνα.
 
Κρατάει αυτο το ρετρό στυλ ακόμη και τώρα νομίζω.
 
Οι Royal Enfield είναι πλέον Ινδικής κατασκευής! Τα λίγα μοντέλα που παράγει είναι όλα ρετρό αισθητικής, αλλά με injection και δισκόφρενα!
 
Πίσω
Μπλουζα