Ρετρό οχήματα

140.jpg
140.jpg
 
Ωραίο αυτοκίνητο το Sunbeam Rapier. Φυσικά, όπως φαίνεται παραπάνω, δεν ήταν φθηνό αυτοκίνητο, οπότε λίγα κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. Επιπλέον επρόκειτο για ένα coupe αυτοκίνητο οπότε εκ των πραγμάτων δεν απευθυνόταν στο ευρύ αγοραστικό κοινό. Και για όσους δεν είχαν τη τύχη να το δουν ποτέ από κοντά, ιδού μερικές φωτογραφίες για πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Sunbeam Rapier Coupe 1967-76. 3jpeg.jpeg

Sunbeam Rapier Coupe 1967-76. 2jpeg.jpg

Sunbeam Rapier Coupe 1967-76.jpg
 
Διπλό καρμπυρατέρ και οικονομία στα καύσιμα... Ακούγεται ενδιαφέρον.
 
Είναι τρομερή η ελληνομανία στα κείμενα των διαφημίσεων της εποχής εκείνης. Το να γράφεις "ίππους ΝΤΙΝ", ή "Εμ-Τζι", πώς αλλιώς να το εκλάβω...

Επίσης δεν έχω καταλάβει την "υδρολαστική ανάρτηση", προφανώς πρέπει να εννοεί, εν κατακλείδι, ότι έχει πλέον αμορτισέρ και όχι σούστες...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ΦΖΠ1 είπε:
Είναι τρομερή η ελληνομανία στα κείμενα των διαφημίσεων της εποχής εκείνης. Το να γράφεις "ίππους ΝΤΙΝ", ή "Εμ-Τζι", πώς αλλιώς να το εκλάβω...
Μάλλον ότι ο περισσότερος κόσμος με δυσκολία διάβαζε ελληνικούς χαρακτήρες, πόσο μάλλον λατινικούς. Αν τα γράφανε με λατινικούς, πιθανόν ελάχιστοι θα μπορούσαν να το διαβάσουν και να το προφέρουν.

Εγώ έχω άλλη απορία. Όταν λένε "κατανάλωση δοχείου βενζίνης" τι ακριβώς εννοούν; Το "δοχείο" αντιστοιχεί σε μια συγκεκριμένη χωρητικότητα (πχ 40 l) ή αναφέρονται στο ντεπόζιτο που έχει το εκάστοτε αυτοκίνητο; Αν είναι το 1ο, ποια είναι η χωρητικότητα; Κι αν είναι το 2ο, είναι προφανώς τελείως άκυρος τρόπος να μετράς την κατανάλωση.
 
ΦΖΠ1 είπε:
Είναι τρομερή η ελληνομανία στα κείμενα των διαφημίσεων της εποχής εκείνης. Το να γράφεις "ίππους ΝΤΙΝ", ή "Εμ-Τζι", πώς αλλιώς να το εκλάβω...
Η αλήθεια είναι ότι διάβασα 3 φορές το Εν Ες Ου για να καταλάβω ότι πρόκειται για το NSU. :p
 
Το "δοχείο" προφανώς (επειδή το λίτρο είναι πολύ μικρό για δοχείο) είχε να κάνει με το βρετανικό γαλόνι, δηλαδή 4,5 λίτρα. Κάπως ταιριάζει κι από τις καταναλώσεις...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ΦΖΠ1 είπε:
Είναι τρομερή η ελληνομανία στα κείμενα των διαφημίσεων της εποχής εκείνης. Το να γράφεις "ίππους ΝΤΙΝ", ή "Εμ-Τζι", πώς αλλιώς να το εκλάβω...Επίσης δεν έχω καταλάβει την "υδρολαστική ανάρτηση", προφανώς πρέπει να εννοεί, εν κατακλείδι, ότι έχει πλέον αμορτισέρ και όχι σούστες...
Hydrolastic suspension : https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrolastic
 
ΦΖΠ1 είπε:
Το "δοχείο" προφανώς (επειδή το λίτρο είναι πολύ μικρό για δοχείο) είχε να κάνει με το βρετανικό γαλόνι, δηλαδή 4,5 λίτρα. Κάπως ταιριάζει κι από τις καταναλώσεις...
Τώρα το πρόσεξα, το λέει στο κείμενο του NSU. Δοχείο = 4 γαλόνια = 18.16 l. Ναι, έτσι βγαίνουν λογικά νούμερα. Πχ για το MG περίπου 8.64 l/100km, για το Mini 6.98 l/100km και για το Sunbeam περίπου 9.55 l/100km.
 
πολυ ωραια η παρουσιαση των παλιων διαφημισεων με τα αμαξια πριν 40 χρονια

καμια σχεση η αυτοκινητοβιομηχανια τοτε και τωρα.

παντως τοτε τα 50 60 80 αλογα ηταν πολλα για τους κατσικοδρομους που υπηρχαν τοτε, οχι οτι αλλαξαν πολλα στους δρομους της Ελλαδας μεχρι σημερα
 
Aυτό το ZASTAVA, όπως και άλλα μοντέλα της άλλωστε, έβγαινε ολόιδιο και σε FIAT. H για την ακρίβεια, ήταν αντιγραφή από FIAT.
 
Διαφήμιση Lancia Fulvia απο το περιοδικό AUTO ΕΞΠΡΕΣ - ΦΕΒ 1972
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα