miki-mik7 είπε:
Ναι, έχεις δίκιο. Παράλειψή μου η μη αναφορά του τόπου.
Οπως και να' χει, ευχαριστουμε πολυ miki-mik για την πληροφορια. Εγω παντως, δεν ηξερα οτι και στις δυο ταινιες ηταν το ιδιο ξενοδοχειο.
Αντιθετα με τις περισσοτερες κινηματογραφικες εταιριες, οι ταινιες του Φινου ηταν κατα 98 τοις εκατο και βαλε γυρισμενες σε στουντιο στα εσωτερικα τους γυρισματα, παρα σε φυσικους χωρους. Αυτο βεβαια, προϋπεθετε την οικονομικη ευχερεια μια εταιριας, κατι που ειχε η Φινος Φιλμ αφου ηταν η πρωτη στην Ελλαδα.
Ελαχιστες εσωτερικες σκηνες εχω δει λοιπον, γυρισμενες σε πραγματικους χωρους και εντελως προχειρα θυμαμαι δυο αυτη τη στιγμη:
Η μια ειναι στην Αμαρτια της Ομορφιας, οταν η Μπετυ Λιβανου επισκεπτεται στο δωματιο του νοσοκομειου ΚΑΤ το Λευτερη Βουρνα, υστερα απο το ατυχημα που εχει με τη μηχανη του.
Η αλλη ειναι στην ταινια Πολυ Αργα για Δακρυα, οταν η Μαιρη Χρονοπουλου τρεχει φορωντας το νυφικο της στο σπιτι του Ανδρεα Μπαρκουλη για να του ζητησει εξηγησεις που αυτος παντρευεται με αλλη.
Το σπιτι αυτο ειναι πραγματικος χωρος και αυτο φαινεται ευκολα οχι μονο με το ματι, αλλα και με το αυτι, μια που οι ταινιες του Φινου γυριζονταν σχεδον παντα με συγχρονο ηχο κι ετσι ακουμε τον αντιλαλο του σπιτιου.
Δεν ξερω γιατι στη σκηνη αυτη προτιμηθηκε φυσικος χωρος. Καθαρα δικη μου υποθεση ειναι οτι επειδη το σπιτι φαινεται μονο μια φορα μεσα στην ταινια και η σκηνη διαρκει πολυ λιγο, ο Φινος δε θελησε να φτιαχτουν σκηνικα για να γλιτωσει χρονο, κοπο και εξοδα.