1001 '80s Computer Games

151. Bombjack II (1987)

Ένα παιχνίδι που δεν είναι arcade conversion αλλά φτιαγμένο εξαρχής από την Elite για αρπαχτή εκμεταλλευόμενη την επιτυχία του πρώτου. Σε αυτό το παιχνίδι παρότι μαζεύετε πράγματα και αποφεύγετε τα αντίπαλα sprite δεν πετάτε όπως το πρώτο αλλά μεταπηδάτε από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. 

Ποια έκδοση να παίξετε: Παρότι δεν έχει την μαγεία του πρώτου η έκδοση για CPC είναι πολύ καλύτερη από το conversion του Bomb Jack σε αυτόν τον υπολογιστή και είναι αρκετά καλό παιχνίδι.

 
156. Feud (1987)

H ιστορία της έχθρας δύο αδερφών που ξεπερνάει τα όρια και προσπαθούν να σκοτώσουν ο ένας τον άλλον. Θα μπορούσε να είναι και αυτοβιογραφικό αλλά βλέποντας ότι η συνεργασία των αδερφών Pickford συνεχίζεται μέχρι σήμερα, τα πραγματικά αδέρφια μάλλον είναι πιο αγαπημένα από τα alter ego τους. Πολύ πρωτότυπο παιχνίδι που ελέγχετε τον ένα αδερφό μάγο που πρέπει να μαζέψει υλικά για ξόρκια ώστε να σκοτώσει τον άλλο. Παρότι budget τίτλος ήταν καλύτερος από πάρα πολλά full price παιχνίδια της εποχής. 

Ποια έκδοση να παίξετε: Αυτή για CPC. Παρότι υπάρχει και έκδοση για Amiga, έχει θέματα χειρισμού και ελλείψεις στο gameplay. 

157. Aliens (1986)

Υπάρχουν αρκετά παιχνίδια βασισμένα στην ταινία. Τα γνωστότερα είναι το Αμερικανικό της Activision που είναι πιο πιστό στην ταινία και είναι μία σειρά mini games και το Ευρωπαϊκό της Electric Dreams που είναι ένα πρώιμο FPS. Υπάρχει το arcade game της Konami, μία ανεπίσημη μεταφορά για ST που είναι turn based war game και το παιχνίδι της Square για MSX που είναι και το μοναδικό παιχνίδι που έχει κάνει η εταιρία βασισμένο σε ταινία. 

Ποια έκδοση να παίξετε: Προσωπικά προτιμώ το παιχνίδι της Activision αλλά είτε αυτό είτε το άλλο της Electric Dreams να διαλέξετε παίξτε και τα δύο στον C64. 

158. Captain S (1988)

Ένα ωραίο  καρτουνίστικο platformer από την Ισπανική Dinamic όπου ελέγχετε ένα τύπο ο οποίος όταν τρώει λουκάνικα (!) μεταμορφώνεται προσωρινά σε υπερήρωα τον Capitan Sevilla. 

Ποια έκδοση να παίξετε: Την έκδοση για CPC που η πολύχρωμη παλέτα του ταιριάζει με το ύφος του παιχνιδιού. 

 
161. Zap't'Balls (1992)

Ένα τεχνικό θαύμα για τον CPC που βγήκε στο τέλος της ζωής του υπολογιστή. Ίσως ο καλύτερος κλώνος του Pang που μπορείτε να παίξετε σε home συστήματα.

Ποια έκδοση να παίξετε: Την βελτιωμένη Advanced Edition

 
166. Equinox (1986)

Άλλο ένα παιχνίδι από τον Raphael Cecco. Πρόκειται για ένα puzzle shooter όπου ελέγχετε ένα droid που πρέπει να απαλλάξει τον αστεροειδή από τα ραδιενεργά απόβλητα. Πολύ όμορφο παιχνίδι, ως συνήθως, από αυτό τον δημιουργό.

Ποια έκδοση να παίξετε: Νομίζω η πιο πολύχρωμη έκδοση για CPC κερδίζει τις εντυπώσεις. 

 
171. The Addams Family (1992)

Άλλη μια ταινία, άλλο ένα platformer από την Ocean. Το παιχνίδι για Amiga/ST βασίζεται στην ορίτζιναλ έκδοση του SNES ενώ για τους οκτάμπιτους έχουμε άλλο παιχνίδι.

Ποια έκδοση να παίξετε: Αυτή για CPC. To τελευταίο παιχνίδι της Ocean για τον υπολογιστή και το μοναδικό της εταιρίας που εκμεταλλεύεται τα 128k. 

 
176. Split Personalities (1986)

Ένα puzzle game όπου πρέπει να δημιουργήσετε τις εικόνες διάφορων διάσημων προσωπικοτήτων της δεκαετίας του '80 και όχι μόνο σε ένα συγκεκριμένο χρόνο. Μεταξύ αυτών του Ρήγκαν της Θάτσερ, του Alan Sugar και του Sir Clive Sinclair, της λαίδης Ντι με τον Κάρολο κλπ. Πολύ πετυχημένες οι καρικατούρες. Μόνο για την ρετρίλα αξίζει να το παίξετε.

Ποια έκδοση να παίξετε: C64

 
Σήμερα έκαναν μεταφορά του παιχνιδιού από τον κώδικα του ST
Αγαπητέ μου Leon, Σου αξίζουν συγχαρητήρια για αυτή την σειρά των δημοσιευμάτων σου. Πρέπει να έπεσε πολύ μελέτη και ψάξιμο από μέρους σου. Έμαθα για την ύπαρξη πολλών παιχνιδιών που δεν γνώριζα μέσα από αυτά τα δημοσιεύματα. Να είσαι καλά! Παω τώρα να αξιολογήσω αυτό το Starquake για Amiga.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
1@Lord Vek[/USER] Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Βασικά το σκεπτικό μου ήταν το εξής: Τα σύγχρονα, πολύ όμορφα και πολύ βολικά front end είναι σχεδιασμένα για να παίζουν MAME και κονσόλες κυρίως. Αλλά εμείς που είμαστε μεγαλωμένοι με home computers και Pixel ε δεν αισθανόμαστε την ίδια νοσταλγία για το NES, το SNES και το Mega Drive, τι να κάνουμε; Παρόλα αυτά υπάρχουν εκατοντάδες αξιόλογοι τίτλοι, και μάλιστα πολλοί που είναι πολύ πρωτότυποι με πράγματα που δεν βρίσκεις στις κονσόλες, στους υπολογιστές με τους οποίους μεγαλώσαμε που παίζουν πολύ καλά με τέτοιου είδους setup (πχ σε ένα MAME cab ή μπροστά σε μια τηλεόραση με ένα joypad). Παιχνίδια που γνωρίζουμε και αγαπάμε περισσότερο γιατί έτσι γαλουχηθήκαμε ως gamers. E αυτά τα παιχνίδια θέλω να αναδείξω. Νομίζω ακόμα και όσοι μεγάλωσαν με κονσόλες κάτι έχουν να αποκομίσουν αφού πολλά από αυτά τα παιχνίδια αξίζει να τα παίξουν συμπληρωματικά με τα console games που παίζουν συνήθως γιατί προσφέρουν μια διαφορετική εμπειρία. 

 
Έχεις δίκιο σε αυτά που λες, και εγώ μεγάλωσα με το Pixel και με ένα Spectrum και σε καταλαβαίνω απόλυτα. Στα home computers υπήρχε πρωτοτυπία και όχι τόσο πολύ "δοκιμασμένες συνταγές" όπως στις κονσόλες. Τα δε arcades με κάποια  από τα οποία επίσης μεγάλωσα είχαν το σκεπτικό να ξοδεύεις δεκάρικα. 
 
Αγαπημενο το Starquake στον 6128 με υπεροχα γραφικα.
 
Το θεμα αυτο ειναι φοβερο μιλαμε για ολοκληρη εγκυκλοπαιδεια και χιλια μπραβο και απο μενα στον Leon για ολα οσα διαβαζουμε μεχρι τωρα και ολα οσα θα διαβασουμε μελοντικα.Εγω ειμαι κονσολας απο το 1987 εως και σημερα και καμια σχεση δεν ειχα με το pixel και με τους home computers ουτε και εχω αλλα πραγματικα καποια απο ολα αυτα τα παιχνιδια που αναφερει ο Leon με κεντρισαν το ενδιαφερον να ασχοληθω μαζι τους και ειμαι στη φαση να βρω τους καλητερους emulators για να τα παιξω.Περα απο αυτο ομως εμαθα και πραγματα που δεν ηξερα οπως για παραδειγμα το Bomb Jack II.Μπορει να εχω λιωσει οσο δεν παει το Bomb Jack στα ηλεκτρονικα να εχω φαει πανω απο  την καμπινα χιλιαδες ωρες και αργοτερα στο mame αλλα δεν ειχα ιδεα πως κυκλοφορησε και δευτερο παιχνιδι και με την πρωτη ευκαιρια θα το παιξω να δω τι πουλια πιανει.Οσο για τα παιχνιδια που κυκλοφορησαν και στης κονσολες που τα αναφερει ο leon τα γνωριζω και θα πω και γω την αποψη μου γιαυτα αλλα δεν ξερω απο πιο να αρχισω πρωτα γιατι εχω απορροφηθει στο να διαβαζω τα παιχνιδια που αναφερει για τα home computers και να ψαχνω να δω gameplay videos κλπ χαχαχαχαχα :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τρομερό θέμα, χίλια μπράβο και απο έμενα !

- Σημείωση, στο βίντεο για το Thanatos με τον Αναστασιάδη έλιωσα στο γέλιο λέμε ?
 
Είχα παίξει μανιωδώς kick off 2 και αργότερα sensible soccer και έχω να πω οτι το kick off ηταν σαφως το καλυτερο παιχνίδι. Ηθελες μηνες για να συνηθίσεις τον χειρισμό αλλά μετα δεν στεκόταν κανένα ποδοσφαιρακι μπροστά του. Το sensible ηταν παρωδία ποδοσφαίρου, είχε πλάκα πάντως έτσι ρηχό και αμπαλο που ηταν και τα μικροσκοπικα sprites. Γενικά τοσα χρόνια μετα τωρα βλέπουμε ποσο "λίγοι" ηταν οι άγγλοι developers σε σχέση με τους ιάπωνες.
 
181. Skweek (1989)

Ένα πολύ απλό αλλά πολύ καλό arcade game. Πρέπει να βάψετε τα πλακάκια ροζ. Φυσικά υπάρχουν εχθροί, παγίδες, power ups κλπ. Πολύ όμορφα cute γραφικά και καλή μουσική, το Skweek ήταν το πρώτο της σειράς και έκανε αρκετή επιτυχία ώστε να βγάλει 4 sequels. Δείτε και το Fury of the Furries που θυμίζει λίγο Lost Vikings. 

Ποια έκδοση να παίξετε: Amiga. Υπάρχει και μεταφορά για PC Engine αλλά χάνει στο θέμα μουσικής.

182. Deflektor (1987)

Ένα πολύ πρωτότυπο παιχνίδι όπου πρέπει να καθοδηγήσετε την ακτίνα laser με καθρέφτες ώστε να καταστρέψετε όλες τις σφαίρες στην πίστα και μετά να την οδηγήσετε στον δέκτη. Φυσικά υπάρχουν κίνδυνοι όπως νάρκες που μπορεί να υπερφορτώσουν την ακτίνα.

Ποια έκδοση να παίξετε: Περιέργως υπάρχει μια έκδοση για τον Sharp X68000. Από τα λίγα Ευρωπαϊκά παιχνίδια που κατάφεραν να μεταπηδήσουν σε ένα αμιγώς Ιαπωνικό σύστημα.

 
186. Bruce Lee (1984)

Ένα από τα καλύτερα παιχνίδια των οκτάμπιτων to Bruce Lee είναι ένα platformer beat'em up (το πρώτο που συνδυάζει αυτά τα δύο είδη) όπου πρέπει να καθοδηγήσετε τον Bruce Lee στον πύργο του κακού μάγου ενώ ένας νίντζα και ένας παλαιστής σούμο προσπαθούν να σας σταματήσουν. Το φοβερό είναι ότι στο διπλό ελέγχετε τον Σούμο και μπορείτε είτε να αποτρέψετε τον Bruce Lee από το να τα καταφέρει είτε να παίξετε coop και να το βοηθήσετε. 

Ποια έκδοση να παίξετε: Στo εκτενές συγκριτικό του FRGCB προτείνεται η έκδοση για C64.

187. Gunfright (1985)

Άλλο ένα ισομετρικό παιχνίδι της Ultimate που χρησιμοποιεί την Filmation Engine II. Αυτή τη φορά εξελίσσεται στην Άγρια δύση και σε αντίθεση με τους άλλους τίτλους δεν έχει γρίφους αλλά είναι όλο δράση. Πρέπει να κυνηγήσετε τους παρανόμους και κάποιοι κάτοικοι σας βοηθούν στην αναζήτηση σας. Όταν τους βρείτε γυρίζει σε προοπτική πρώτου προσώπου και αρχίζει το πιστολίδι.

Ποια έκδοση να παίξετε: Επιτέλους έγινε ανεπίσημη μεταφορά, όπως και άλλα παιχνίδια της Ultimate, στον Commodore. Παίξτε το σε C128 ή με SuperCPU για να έχετε την ταχύτητα του Spectrum. 


190. Mickey Mouse (1988)

Μιας και μιλάμε για μεταφορές κινουμένων σχεδίων ας δούμε και τον γνωστότερο χαρακτήρα της Disney. Ένα παιχνίδι που είχε δημιουργήσει αρκετό ντόρο πριν κυκλοφορήσει λόγω ονόματος και γραφικών. Αν και τα γραφικά και το animation ήταν πολύ καλά για την εποχή, ιδίως στην Amiga αλλά και στον CPC, το παιχνίδι ήταν καλούτσικο αλλά χωρίς να είναι κάτι εξαιρετικό. Δυστυχώς έπρεπε να περιμένουμε τις κονσόλες ώστε να δούμε πολύ καλούς τίτλους βασισμένους σε χαρακτήρες της Disney όπως το Duck Tales, το Castle of Illusion, το Aladdin, το Quackshot, κλπ. 

Ποια έκδοση να παίξετε: Amiga
 
Γενικά τοσα χρόνια μετα τωρα βλέπουμε ποσο "λίγοι" ηταν οι άγγλοι developers σε σχέση με τους ιάπωνες.
Δεν θα έλεγα ότι ήταν λιγότερο ταλαντούχοι απλά ήταν τελείως διαφορετικό το μοντέλο. Τα ιαπωνικά παιχνίδια ήταν πολύ καλογυαλισμένα, φτιαγμένα από μεγάλες ομάδες in-house σε εταιρίες κολοσσούς. Τα παιχνίδια αυτά έβγαιναν είτε στα arcades και έπρεπε να τραβήξουν κατευθείαν το μάτι του πελάτη και μετά να τον εθίσουν να ρίχνει και άλλα κέρματα είτε στις κονσόλες όπου η τιμή του κάθε cartridge ήταν πολλαπλάσια από τα computer games. Έτσι ο ποιοτικός έλεγχος ήταν πολύ αυστηρότερος γιατί και το κόστος παραγωγής (είτε του coin-op είτε του cartridge) ήταν πολύ υψηλότερο οπότε μια εμπορική αποτυχία θα ήταν σχεδόν καταστροφική. 

Αντίθετα οι Άγγλοι έβγαζαν τα παιχνίδια σε κασέτες ή δισκέτες με το κιλό. Τα παιχνίδια φτιάχνονταν από πιτσιρικάδες bedroom coders που τα έστελναν στις εταιρίες με την ελπίδα ότι θα εκδοθούν. Κάποιος τα έβλεπε και αν τους άρεσε το εξέδιδαν. Το ρίσκο ήταν πολύ μικρότερο αφού δεν έπρεπε να πληρώσουν δικαιώματα σε κάποιον κατασκευαστή κονσόλας και φυσικά οι κασέτες δεν κόστιζαν τίποτα σε σχέση με τα cartridges. Φτιαγμένα από ένα δύο άτομα με ελάχιστο ή καθόλου playtesting, γεμάτα bugs, πολύ φθηνά για τον καταναλωτή σε σχέση με τα console games είχαν σκοπό να σε διασκεδάσουν για ένα διάστημα και μετά πάμε στο επόμενο. Καμία σχέση με τα console games που ήταν τόσο ακριβά που αγόραζες το πολύ ένα τον μήνα και φυσικά περίμενες και την ανάλογη ποιότητα. 

Αλλά αυτός ο ερασιτεχνισμός μας έδωσε ωμό ταλέντο. Μπορεί να μην ήταν τόσο καλοφτιαγμένα (ένας άνθρωπος έκανε το προγραμματισμό, το game design, τα γραφικά, τον ήχο και το playtesting, ενώ στην Ιαπωνία ήταν ολόκληρη ομάδα) αλλά έβλεπες τρελές και μοναδικές ιδέες. Σήμερα θα τα λέγαμε indie games. Ε αυτή την εποχή του bedroom coder νοσταλγούμε όπου είδαμε πολλά ακατέργαστα διαμάντια. Την πρωτοτυπία, την punk DIY κουλτούρα που τόσο λείπει σήμερα από την mainstream βιομηχανία του gaming. 
 
191. Dynamite Dan (1985)

Ένα ωραίο platform game σε στυλ Jet Set Willy από την Mirrorsoft με εξίσου σουρεαλιστικούς εχθρούς. Αν και δεν είναι τόσο γνωστό όσο το JSW, τεχνικά είναι αρτιότερο (λογικό αφού βγήκε ένα χρόνο μετά). Πρέπει να μαζέψετε τους δυναμίτες που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της πίστας ώστε να ανατινάξετε το χρηματοκιβώτιο του κακού και να κλέψετε τα μυστικά σχέδια.

Ποια έκδοση να παίξετε: Η έκδοση για Spectrum είναι η καλύτερη. Του CPC είναι low res με λίγοτερη λεπτομέρεια ενώ αυτή του C64 έχει μουντά χρώματα και είναι απευθείας μεταφορά από τον Spectrum χωρίς να προσφέρει τίποτα παραπάνω. Δείτε το συγκριτικό.


193. Super Pipeline II (1985)

Ελέγχετε ένα επιστάτη που πρέπει να κρατήσει τον αγωγό σε λειτουργία ώστε να γεμίσει βαρέλια σε κάθε πίστα. Υπάρχουν εχθροί που κάνουν τρύπες στον αγωγό (όπως τρυπάνια) και άλλοι που σας σκοτώνουν (όπως αστακοί). Μόλις γίνει ζημιά δουλειά σας είναι να οδηγήσετε ένα εργάτη για να κλείσει την διαρροή. Άλλο ένα σουρεάλ παιχνίδι όπου δεν ελέγχετε κάποιον υπερήρωα αλλά ένα καθημερινό εργαζόμενο που πάει για το μεροκάματο του τρόμου. 

Ποια έκδοση να παίξετε: C64

194. Light Force (1986)

Ένα πολύ καλό vertical shooter από τον Greg Follis γνωστό από τα Dan Darach και το Heavy on the Magick για την Gargoyle Games. 

Ποια έκδοση να παίξετε: Η έκδοση για C64 μπορεί να μην έχει τα λεπτομερή γραφικά του Spectrum αλλά έχει ομαλό scrolling και soundtrack από Rob Hubbard. 

195. Hydrofool (1987)

Μένουμε στον Greg Follis και στο Hydrofool: Ένα ισομετρικό arcade adventure που διεξάγεται μέσα στο νερό. Ελέγχετε ένα ρομπότ μέσα σε ένα ενυδρείο και πρέπει να το αδειάσετε βγάζοντας τα πώματα με συγκεκριμένη σειρά. Ως συνήθως πρέπει να μαζέψετε αντικείμενα, να βρείτε διάφορα (περίεργα) όπλα και να λύσετε γρίφους.

Ποια έκδοση να παίξετε: CPC
 
Πάμε να δούμε μερικά ακόμα Ισπανικά παιχνίδια. Στην Ισπανία ο Amstrad ήταν αρκετά πετυχημένος και οι developers φρόντιζαν συνήθως τα παιχνίδια να εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες του σε αντίθεση με τους Άγγλους που συχνά έκαναν straight ports από Spectrum.

196. La Pulga (1983)

To παιχνίδι πρωτοφτιάχθηκε στον ZX81 αλλά δεν κυκλοφόρησε ποτέ. Σε σύντομο χρονικό διάστημα ο δημιουργός του Paco Suarez το μετέφερε στον Spectrum όπου ονομάστηκε Bugaboo the Flea, έκανε τεράστια επιτυχία και σηματοδότησε την αρχή της χρυσής εποχής του Ισπανικού game development. Στην συνέχεια μεταφέρθηκε στον CPC από τον ίδιο ως Roland in the Caves, μεταμορφωμένο σε παιχνίδι της μασκότ του Amstrad (το όνομα βασίζεται στο στέλεχος της Amsoft Roland Perry). Στο παιχνίδι ελέγχετε ένα ψύλλο που είναι στον πάτο μιας σπηλιάς και πρέπει να ξεφύγει προσέχοντας μην το φάει ο δράκος που κατοικοεδρεύει εκεί. Το μόνο που ελέγχετε είναι την κατεύθυνση και την δύναμη του άλματος. Απλό αλλά πολύ εθιστικό και πολύ δύσκολο. 

Ποια έκδοση να παίξετε: Στο FRGCB προτείνεται η έκδοση για CPC.

197. Astro Marine Corps (1989)

Ένα ωραίο φουτουριστικό run'n'gun με εντυπωσιακά γραφικά και ομαλό scrolling από την Dinamic. 

Ποια έκδοση να παίξετε: Αν και υπάρχει για Amiga καλύτερα να προτιμήσετε την έκδοση για Amstrad. Οι Ισπανοί έβγαλαν πολλά καλά παιχνίδια στους οκτάμπιτους αλλά ποτέ δεν κατάφεραν να περάσουν επιτυχώς στους δεκαεξάμπιτους και η βιομηχανία του Ισπανικού gaming στην ουσία πέθανε μαζί με τα 8-bits. 

198. Satan (1989)

Ένα πολύ εντυπωσιακός κλώνος του Black Tiger με όνομα που θέλει να προκαλέσει, κάτι που σίγουρα βοήθησε στις πωλήσεις. Το εξώφυλλο είναι από Luis Royo βασισμένο στις 10 εντολές με τον Charlton Heston. Αλλά προτιμώ το εναλλακτικό που δεν βγήκε από Alfonso Azpiri. Δείτε και τα δύο εδώ

Ποια έκδοση να παίξετε: Αυτή για CPC που είναι όντως πολύ εντυπωσιακή. Δείτε το official conversion του Black Tiger για σύγκριση. 


Αυτά προς το παρόν από Ισπανικό software, αλλά θα δούμε και πολλά ακόμα στην συνέχεια όταν πάμε σε παιχνίδια για Spectrum αλλά και MSX. Στην συνέχεια θα πάμε στην Γαλλία να δούμε μερικά παιχνίδια για CPC (έχουμε ήδη δει αρκετά) όπου εκεί μαζί με τον Atari ST ήταν οι πιο επιτυχημένοι home.
 
202. The 5th Axis (1985)

Ένα παιχνίδι της Loriciels που βγήκε πρώτα για τους Thomson. Μια χρονομηχανή εξερράγη και τα κομμάτια της διασκορπίστηκαν παντού στον χρόνο ενώ αντικείμενα από διάφορες χρονικές περιόδους βρέθηκαν στο εργαστήριο του επιστήμονα. Στην αρχή δημιουργείτε ένα χαρακτήρα βάζοντας πόντους σε τρία χαρακτηριστικά σαν RPG και η δουλειά σας είναι να αποκαταστήσετε το χωροχρονικό συνεχές (το δικό μας σωστό timeline, το 5th axis) μαζεύοντας τα αντικείμενα που είναι εκτός χρόνου και στη συνέχεια πρέπει να ταξιδέψετε σε διάφορες περιόδους της ιστορίας ώστε να ανακτήσετε τα κομμάτια της χρονομηχανής. Παρά τα στοιχεία RPG το παιχνίδι είναι ένα καθαρόαιμο platform game με ωραίο animation.

Ποια έκδοση να παίξετε: Υπάρχει και για C64 αλλά καλύτερα καλύτερα για Amstrad.

 
To Billy 2 το θυμάμαι πολύ καλά ... είναι απο τα παιχνίδια στον Amstrad που τα είχα αυθεντικά ( δεν ήταν και πάρα πολλά ομολογώ ), και ήταν Χριστουγεννιάτικο δώρο ... Πολυ καλό παιχνίδι. Και πολύ προχωρημένο - και εντυπωσιακό - για τη εποχή του να μπορείς να παίξεις mini παιχνίδια μέσα στο παιχνίδι.
 
Πίσω
Μπλουζα