Amiga vs Atari ST

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Shinobi
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Παντως για ΚΑΠΟΙΟ λογο, ολο τα πρωταθληματα KO γινονται σε Amiga...
 
Περιμένω δήλωση του τύπου:

Ο ST με σκέτο τον 68000 στα 8Mhz είναι πιο γρήγορος από την Amiga στα 7.09 (PAL) με copper+Blitter+hardware scrolling+hardware sprites.
 
απο γραφικά δεν βλέπετε στον st... όχι ότι είναι κάτι καινούργιο αυτό, και απο ταχύτητα δεν βλέπω καμία σοβαρή διαφορά.. που είσαι ρε MIDI να σώσεις και πάλι την κατάσταση? λολ

στην AMIGA δείχνει ολοκληρωμένο με όμορφα γραφικά σωστή ταχύτητα τα γρασίδι είναι σαν αληθινό τα τέρματα σωστά η διαφημιστικές ταμπέλες περιμετρικά του γηπέδου όμορφη μπάρα στο κάτω μέρος με ενημέρωση χρόνου του σκορ και τον αριθμό του παίχτη που έχει τι μπάλα , τη να λέμε τώρα.. στο αταρι βλέπω οριζόντιες γραμμές δυο τραγικών πράσινων χρωμάτων σε σημείο να μου θυμίζει αταρι 2600
 
Wally είπε:
Παντως για ΚΑΠΟΙΟ λογο, ολο τα πρωταθληματα KO γινονται σε Amiga...
To πιο glamorous αποτελεσμα της υλοποιησης του Kick Off στην Amiga οπως και η πιο ενεργη της κοινοτητα πρεπει να ειναι οι λογοι Wally. Οπως και να το κανεις σε συγκριση με την "αλανα" του ST δειχνει οτι ειναι τελειο στην Amiga ακομα και το πρωτο Kick Off με τις λεπτομερειες.

Shock είπε:
Περιμένω δήλωση του τύπου:Ο ST με σκέτο τον 68000 στα 8Mhz είναι πιο γρήγορος από την Amiga στα 7.09 (PAL) με copper+Blitter+hardware scrolling+hardware sprites.
Σαφως οχι, αν και κρατω μια επιφυλαξη για τα Vector παιχνιδια. Απλα τετοιες ιδιομορφιες σε παιχνιδια σε κανει να αναρωτιεσαι πως το παιχνιδι ειναι πολυ αργο σε ενα μηχανημα που τουλαχιστον στον τομεα των γραφικων εχει βοηθεια απο custom chips.

Amigos είπε:
απο γραφικά δεν βλέπετε στον st...
Tα γραφικα ειναι port απο ST μιας και εκει φτιαχτηκε πρωτα το παιχνιδι. Ολα τα υπολοιπα που βρισκονται στην Amiga ηταν απλα λεπτομερης δουλεια που καθησαν και ασχοληθηκαν για να τα φτιαξουν. Να σκεφτεις Amigos οτι τα αρχεια με τα graphics ειναι εκτεθειμενα στην δισκετα και με ενα απλο προγραμμα ζωγραφικης εβαλα τις τελιτσες στην μπαλα οπως μπορεις και να βαλεις ριγε στολες στους παιχτες κλπ. Λεει πολλα αυτο για το ποσο ασχοληθηκαν στην ST εκδοση που μαλιστα εκει δημιουργηθηκε κιολας.

Amigos είπε:
και απο ταχύτητα δεν βλέπω καμία σοβαρή διαφορά..
Oh yes there is.. και πολυ μεγαλη μαλιστα.. ποδοσφαιρακι ειναι και ΠΡΕΠΕΙ να εχει ταχυτητα, δεν ειναι strategy game! Oποιος εχει παιξει το Kick Off σε ST κυριολεκτικα βαριεται να παιξει το Kick Off στην Amiga. :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ώπα μισό λεπτά μάγκες γιατί τώρα μπαίνετε σε εντελώς δικά μου λημέρια.

Οι διαφορές μεταξύ των εκδόσεων του Kick Off 2 σε Atari και Amiga οδήγησαν πολλούς στο λανθασμένο συμπέρασμα ότι η πρώτη έχει ταχύτητα που δεν μπορεί να φτάσει η δεύτερη, επειδή οι default ομάδες τρέχουν πιο γρήγορα στο Atari. Αυτό φυσικά δεν ισχύει και μπορείτε να το δείτε και μόνοι σας πολύ εύκολα: Κατεβάστε την τελευταία έκδοση KO2CV, επιλέξτε από τις επιλογές την "Troiano team" τόσο ως Team A όσο και ως Team B και ξεκινήστε Single Game. Αν καταφέρετε να ακουμπήσετε την μπάλα πείτε μου και μένα... θα διαπιστώσετε ότι το παιχνίδι είναι ιλιγγιωδώς γρήγορο και με τα "σωστά" γραφικά.

Όσο για το ότι αποκάλεσες τους Dino Dini & Steve Screech άσχετους και μάλιστα δις :D :

you-dont-mean-that-take-it-back.jpg
 
Αρα ειμαστε ερμαιο των διαθεσεων των προγραμματιστων εκαστοτε παιχνιδιου και γνωση μηχανηματος ετσι? Αλλη μια αναφορα μιας και αναφερθηκε για scrolling καπου παραπανω, παρτε παραδειγμα το Exolon που το ανθρωπακι στον ST κινειται σαν νερο ενω στην Amiga κινειται σαν τον καραγκιοζη. Αυτο που συμπεραινω Αλκη ειναι οτι εχουμε δυο μηχανηματα που με σωστη και προσεγμενη δουλεια απο πλευρα προγραμματισμου και σχεδιασμου (δεν μιλαω για πουσαρισμα και στιψιμο - και εχω πει επανειλημενα για την γνωμη που εχω για την Amiga και την τεχνολογια της) μπορουν να αποδωσουν μια ΙΔΙΑ εκδοση. Και δεν μιλαω για το Kick Off αλλα γενικα για οτι παιχνιδι ζησαμε και αγαπησαμε. Και ναι μεν η Amiga βοηθηθηκε ΠΟΛΥ απο τα custom chip (και καλα εκανε δηλαδη μιας και επιασαν τοπο ξελασπωνοντας τον 68000), αλλα παραλληλα δεν υπηρχε κατι που ο ST δεν μπορουσε να εκπληρωσει.

Amiga


Αχρηστους τους ειπα και για εμενα ειναι αυτο ακριβως και πολλα χειροτερα, και προσθεσε στην λιστα και τον Gupta μεσα. Απο την στιγμη που εφτιαξαν το Kick Off και παρεδωσαν τετοια αθλια (εικαστικα) εκδοση για τον ST και ειχαν και την απαιτηση να ζητησουν και λεφτα απο τον κοσμο για αυτο..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
alkis21 είπε:
Όσο για το ότι αποκάλεσες τους Dino Dini & Steve Screech άσχετους και μάλιστα δις :D :
Όσοι έχουν προσπαθήσει να φτιάξουν τον κώδικα του Dini για διάφορα πραγματάκια έχουν προβεί σε πολύ χειρότερους χαρακτηρισμούς. Επίσης παιδιά, για bitmaps μιλάμε για τις γραμμές του γηπέδου, ενώ όσον αφορά στην ταχύτητα για να είναι αργό στην amiga πρέπει χαλαρά να τρέχει μόνο στον 68Κ ή/και να έχει κάνει καμιά βλακεία με το format των γραφικών και να τα κάνει conversion on the fly. Καταλήγουμε πάλι ότι ο Dini είναι ολίγον τι...

Με τον Dini το θέμα μου είναι με το GOAL! που ενώ είναι το καλύτερο ποδοσφαιράκι που έχω παίξει, είναι ένα γραμμένο σε C bugfest. Και επειδή είναι σε C δεν παίζει και να φτιάξεις και μερικά bugs έτσι.
 
phil_vr είπε:
Αρα ειμαστε ερμαιο των διαθεσεων των προγραμματιστων εκαστοτε παιχνιδιου και γνωση μηχανηματος ετσι?
Ανέκαθεν και εσαεί. Τώρα έφτασες στη συγκεκριμένη συνειδητοποίηση;

phil_vr είπε:
Για εμενα ειναι αυτο ακριβως που ειπα και πολλα χειροτερα, και προσθεσε στην λιστα και τον Gupta μεσα.
Τους νεκρούς μπορείς τουλάχιστον να τους εξαιρέσεις από τις προσβολές σου. Άλλωστε ούτε αυτός ούτε ο Steve είχαν καμία σχέση με τον κώδικα των πρώτων Kick Off games.

Ο Dino δίδαξε τον πλανήτη τι σημαίνει football simulation (βλέπε: δεν κολλάει η μπάλα στα πόδια), παρουσίασε multidirectional scrolling σε full frames per seconds τι στιγμή που δεν υπήρχε τίποτα που να το πλησιάζει το 1989, έδειξε στον 68000 εξομοίωση ροής μπάλας που για χρόνια κανείς δεν μπόρεσε να μιμηθεί παρά μόνο όταν οι επεξεργαστές έφτασαν τριψήφιο αριθμό GHz (στο Sensible Soccer για παράδειγμα η μπάλα συμπεριφέρεται 100% σαν μπαλάκι του γκολφ), χρησιμοποίησε πρώτος πραγματικό scaling και διαστάσεις γηπέδου, εισήγαγε έννοιες όπως το aftertouch, η δημιουργία custom συστημάτων, η αποθήκευση replays, τα διαφορετικά χαρακτηριστικά κάθε παίκτη, οι διαιτητές με διαφορετική συμπεριφορά και πάρα πολλά άλλα που δεν υπήρχαν κι έγιναν standards έκτοτε, συν βέβαια το γεγονός ότι έφτιαξε ένα παιχνίδι τόσο ελεύθερο που 20 χρόνια μετά ακόμα βλέπουμε στιγμιότυπα που δεν είχαμε ξαναδεί. Αν αυτός είναι άσχετος, ποιος είναι ο σχετικός; O Dan Walton;
 
Amigos είπε:
απο γραφικά δεν βλέπετε στον st... όχι ότι είναι κάτι καινούργιο αυτό, και απο ταχύτητα δεν βλέπω καμία σοβαρή διαφορά.. που είσαι ρε MIDI να σώσεις και πάλι την κατάσταση? λολ


(Μόνο 3 αλλά υποστηρίζει μέχρι 16)
 
alkis21 είπε:
Ανέκαθεν και εσαεί. Τώρα έφτασες στη συγκεκριμένη συνειδητοποίηση;
Οχι ιδιαιτερα απλα φαινεται οτι το ξεχνουν οι Amigaδες που παντα παραπονιουνται για τα λιιιγο καλυτερα γραφικα, λιιιιγο καλυτερο ηχο, λιιιιγο καλυτερο scrolling κλπ ενω η ουσια παραμενει οτι μπορουσαμε να εχουμε ιδιες εκδοσεις παιχνιδιων. :)

alkis21 είπε:
Τους νεκρούς μπορείς τουλάχιστον να τους εξαιρέσεις από τις προσβολές σου. Άλλωστε ούτε αυτός ούτε ο Steve είχαν καμία σχέση με τον κώδικα των πρώτων Kick Off games.
Ο Dino δίδαξε τον πλανήτη τι σημαίνει football simulation (βλέπε: δεν κολλάει η μπάλα στα πόδια), παρουσίασε multidirectional scrolling σε full frames per seconds τι στιγμή που δεν υπήρχε τίποτα που να το πλησιάζει το 1989, έδειξε στον 68000 εξομοίωση ροής μπάλας που για χρόνια κανείς δεν μπόρεσε να μιμηθεί παρά μόνο όταν οι επεξεργαστές έφτασαν τριψήφιο αριθμό GHz (στο Sensible Soccer για παράδειγμα η μπάλα συμπεριφέρεται 100% σαν μπαλάκι του γκολφ), χρησιμοποίησε πρώτος πραγματικό scaling και διαστάσεις γηπέδου, εισήγαγε έννοιες όπως το aftertouch, η δημιουργία custom συστημάτων, η αποθήκευση replays, τα διαφορετικά χαρακτηριστικά κάθε παίκτη, οι διαιτητές με διαφορετική συμπεριφορά και πάρα πολλά άλλα που δεν υπήρχαν κι έγιναν standards έκτοτε, συν βέβαια το γεγονός ότι έφτιαξε ένα παιχνίδι τόσο ελεύθερο που 20 χρόνια μετά ακόμα βλέπουμε στιγμιότυπα που δεν είχαμε ξαναδεί. Αν αυτός είναι άσχετος, ποιος είναι ο σχετικός; O Dan Walton;

To οτι εκδοσαν ενα παιχνιδι που θα μπορουσαν να εχουν καθησει να ασχοληθουν ενα σαββατοκυριακο και να το ολοκληρωσουν και θα μπορουσε να δειχνει ομορφο και σωστο, ενω επελεξαν την επιλογη "δεν γ.....". Εκει πανε οι χαρακτηρισμοι, και δεν ηξερα για τον Gupta οτι καπουτ, οποτε he's off the hook και εξακολουθω να "στολιζω" δυο ξανα. Μπορει να εχεις εφευρει τον τροχο και να εισαι η μεγαλοφυια αλλα αν εισαι λαθος και δεν εχεις σεβασμο ως προς τα ατομα που αγοραζουν την εφευρεση σου.. πιστευω οτι καταλαβαινεις μιας και αυτη ειναι η αποψη οσων ξερω που εχουν ST. :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Φίλιππε είσαι ειδικός σε πάρα πολλά πράγματα και σου βγάζω το καπέλο για αυτό, αλλά ΔΕΝ είσαι ειδικός στο Kick Off. Απόδειξη ότι κατηγορείς τον γραφίστα και τον ιδιοκτήτη της εταιρίας για τον προγραμματισμό. Όταν είχα πάει στην ANCO υπήρχε και μια κυριούλα που μου έφτιαξε καφέ, μήπως φταίει κι αυτή που δεν εκμεταλλεύτηκε στο 100% των δυνατοτήτων του ο ST; Τέλος πάντων, επειδή τους ανθρώπους τους γνωρίζω προσωπικά δεν θέλω να συνεχίσω τη συζήτηση, απλά αφήνω τους υπόλοιπους να επιλέξουν ποιανού τη γνώμη θα λάβουν περισσότερο υπόψη τους στο συγκεκριμένο θέμα. Πάρε μια φωτογραφία μου από τον Οκτώβριο με τον Steve και τον γιο του να με θυμάσαι :) :

Duesseldorf%20059.jpg
 
Bρε Αλκη.. βλεπεις οτι εχεις ενα προιον, ειτε εισαι διευθυνων η παραγοντας. Σου αρεσει αυτο το πραγμα σε σχεση με κατι αλλο που εκανες για αλλη εκδοση, οπως η εκδοση ST και Amiga? Εκει δεν κοροιδευεις κοσμο με το να το διωξεις ως ετοιμο προιον? Οποιος ειχε σχεση με το παιχνιδι στην δημιουργια του δεν ασχοληθηκε οσο θα επρεπε, και ειδικα η διευθυνση ΔΕΝ θα το εβγαζε εξω σαν ετοιμη εκδοση με την καμια. Και ξερεις οτι σεβομαι την αποψη σου μιας και εκτος απο τζαματο παιδι εισαι σε αυτο τον χωρο και εχεις δει και κανει πολλα. Βγηκαμε λιγο offtopic οποτε κλεινει εδω το θεματακι. :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ ένα έχω να πω. Δεν εχω πρακτικά ξαναπαίξει άλλο ποδοσφαιράκι μετά το Kick Off 2 στην Amiga 500 μου.

Άντε και λίγο Italy 1990 πάλι στην A500.
 
πάντως, είναι απορίας άξιον το γεγονός ότι το θέμα kick off σε Atari vs Amiga debate αναλύεται μετά από 86 σελίδες κουβέντα...

θυμάμαι τότε ήταν αιτία ¨πολέμου¨ και για τις δύο πλευρές.

όμως εδώ και 2 βδομάδες το drive του 520stfm διαβάζει και μπορώ πλέον να ξανασυγκρίνω τις 2 16μπιτες εκδόσεις.

και ναι... αν και αδαής -συγκριτικά με τους προλαλήσαντες- ακόμα και σήμερα προτιμώ την ¨γυμνή¨έκδοση του st.
 
απορω πως δε μιλαει κανεις για το sensible world of soccer,το τελειοτερο soccer game με τα περισσοτερα tournaments ακομα και σημερα και μιλατε για το unplayable kick off,τρομερο :)

μονο γιαυτο το παιχνιδι τη παραδεχομαι την amiga,εδωσε ρεστα
 
Chahn είπε:
με τα περισσοτερα tournaments
Μη βάζεις στοίχημα... Στην Kick Off Association έχουμε εκατοντάδες τουρνουά, σχεδόν 18,000 αγώνες σε 10 χώρες συν 10 παγκόσμιο κύπελλα και ακόμα μετράμε. Τον Μάρτιο θα κάνουμε το 1ο μας εκτός Ευρώπης (στο Ντουμπάι συγκεκριμένα). Οι Σενσιμπλάδες τα περισσότερα "τουρνουά" που κάνουν είναι online (μπλιαχ)... εμείς βγαίνουμε από το σπιτάκι μας που και που. ;)

(πέρα από την πλάκα, τα λατρεύω και τα δύο παιχνίδια).
 
Tournaments εννοει μαλλον τις in game διοργανωσεις απ'ολο το κοσμο που προσεφερε το SWOS. οπως και να εχει παντως το ΚΟ2 ηταν αρτιοτερο στην amiga τοσο απο αποψη gameplay οσο και απο γραφικα. Επισης το ο,τι η Atari version δεν ειχε γραμμες και αλλες λεπτομερειες δεν νομιζω οτι ηταν τυχαιο! Καποιος λογος θα υπηρχε ;) Και στη CPC εκδοση δεν υπηρχαν λεπτομερειες. Τυχαιο; Περα απο καθε πλακα παντως ειναι εντελλως ανουσιο να συγκρινουμε τα 2 μηχανηματα με βαση ενα μονο τεχνικο χαρακτηριστικο (βλεπε MIDI) ή ενα μονο τιτλο στον οποιο οι developers του software house μπορει να ηταν παντελλως αχρηστοι και τρομπες ωστε να μην εκμεταλλευτουν στο επακρο τις οποιες τεχνικες δυνατοτητες. Σκοπιμη θα ηταν μια καθαρη συγκριση σε συγκεκριμενους τομεις οπως: Απολυτα Τεχνικα Χαρακτηριστικα, Εμπορικη επιτυχια, Διαρκεια ζωης στο χρονο, Υποστηριξη σε 3rd party hardware, Υποστηριξη σε Software, Bιβλιοθηκη Τιτλων, Χρησεις κλπ.
 
Μεταξύ μας, το Kick Off δεν είναι εξομοιωτής ποδοσφαίρου αλλά φλιπεράκι... :)

/me hides
 
billy είπε:
Χαχαχα !! :D
Dino, θα προσπαθήσω να επανέλθω απο Τετάρτη, διότι αυτές τις μέρες μου είναι δύσκολο.

Προς το παρόν, θα πω μόνο ότι... σε πάω !! ;)
ΧΑΧΑΧΑ!!!! :thumb:

Αν βρεις χρόνο, (επειδή έχεις και ST, νομίζω), τσέκαρε το F29 Retaliator!

Είδα την Amiga έκδοση στο YT, και έκοψα φλέβα!!!!! (με την κακή έννοια)...

Maddog είπε:
Μεταξύ μας, το Kick Off δεν είναι εξομοιωτής ποδοσφαίρου αλλά φλιπεράκι... :) /me hides
Το'χω πει και γω, κάπου κάποτε, οτι είναι το πρώτο Pinball/soccer sim., αλλά σε ποιό thread, δε θυμάμαι... :thumb:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα