Amiga vs Atari ST

Εγώ πάντως όχι!!! :)

Αφου εκπέμπουμε στα ίδια κύματα εμείς... :D (ο καθένας απ'το "στρατόπεδό" του) :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
spyros_s είπε:
Μήπως κάποιοι αδυνατούν να ξεχωρίσουν την πλάκα και την καζούρα; Έτσι νιώθω...Ειλικρινά αν κάποιοι πειραχτήκατε ν' ανακαλέσω όλα τα ποστ μου...
Δεν παίζει, απλά γίνεται και η αντίστοιχη πλακίτσα από την άλλη πλευρά. If you can't take the heat... :p
 
Δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό μετά το post του falcon και είπα να απαντήσω.Φαίνεται η μνήμη σου σιγά σιγά εξασθενεί...H Amiga στα νιάτα της χρησιμοποιήθηκε σε εκατοντάδες ταινίες μεταξύ αυτών το Babylon,SeaQuest,Jurassic Park,Terminator και αντικαθιστούσε επάξια τα Silicon Graphics που μονοπωλούσαν τότε τα στούντιο.Και επαναλαμβάνω ήταν το μόνο μηχάνημα που τα κόντραρε στα ίσα.(αν διάβαζες το περιοδικό desktop video θα το γνώριζες).Falcon είπες;Δείξε μας κάτι το οποίο μια A4000/030(ή μια A1200 με accelerator) δεν μπορεί να κάνει.Να δώ το falcon να παίζει 60fps animation με 262144 colors on screen χωρίς έξτρα κάρτες γραφικών(υπήρχαν άραγε).Ρώτα και τους χιλιάδες επαγγελματίες στο χώρο του desktop video,multimedia να σου πουν για το Falcon.Μάλλον θα βάλουν τα γέλια.
 
Επειδή είμαι μεγάλος fan του B5. Την amiga την πέταξαν μετά τον πιλότο ενώ τη δεύτερη σεζόν όλα τα μοντέλα ξανασχεδιάστηκαν σε sgi.

Όσον αφορά στο animation.. ναι άνετα και ταυτόχρονα να παίζω και mp3 αλλά με 16-bit χρώματα. Βέβαια σε αντίθεση με την amiga η οθόνη είναι chunky και όχι planar.
 
ξεχάσατε την αγαπημένη ταινία επιστημονική φαντασίας του 1987 robocop...ναι ήταν τότε που ο st υπερτερούσε σε software και η αμίγκα ήταν άγνωστη...εκεί επίσης χρησιμοποιήθηκε η αμίγκα για πολλά από τα εφέ της ταινίας
 
DINO είπε:
Εγώ πάντως όχι!!! :) Αφου εκπέμπουμε στα ίδια κύματα εμείς... :D (ο καθένας απ'το "στρατόπεδό" του) :D
Δεν αναφέρομαι σε σένα...εσένα θα σε πειράζω μέχρι να με κάνουν ban! :p
 
Χαχαχαχαχα!!!!!! :biglaugh:

Το οτι χρησιμοποιούσαν Amiga σε κάποια κανάλια και γενικά σε κάποιες ταινίες για εφφέ, ήταν συχνά λόγω συνδεσμολογίας.

Γενικά η Amiga ήταν πιο φιλική στη συνδεσιμότητά της από τον Atari σε θέματα εικόνας.

Γι'αυτό και χρησιμοποίησαν Amiga στο Computer Show, για να παίξουν Kick Off... :p
 
Με την απάντηση στο στόμα είστε...Δλδ όταν κάτι δεν με συμφέρει προσπαθώ να το θάψω με φτηνές δικαιολογίες.Δηλαδή με λίγα λόγια εμείς είμαστε πιο σχετικοί από αυτούς που κατασκευάζαν ταινίες και μπορούμε να βρούμε τον λόγο για τον οποίο χρησιμοποιούσαν την Amiga.Την Amiga την παίταξαν;Τι είναι αυτά που ακούω πρωί-πρωί...Και πες μου ποιος χρησιμοποιούσε Atari;Ούτε οι υπάλληλοι της δεν είχαν...
 
macfan είπε:
Με την απάντηση στο στόμα είστε...Δλδ όταν κάτι δεν με συμφέρει προσπαθώ να το θάψω με φτηνές δικαιολογίες.Δηλαδή με λίγα λόγια εμείς είμαστε πιο σχετικοί από αυτούς που κατασκευάζαν ταινίες και μπορούμε να βρούμε τον λόγο για τον οποίο χρησιμοποιούσαν την Amiga.Την Amiga την παίταξαν;Τι είναι αυτά που ακούω πρωί-πρωί...Και πες μου ποιος χρησιμοποιούσε Atari;Ούτε οι υπάλληλοι της δεν είχαν...
Μπορώ να σου πω γιατί χρησιμοποιούσαν amiga. Η amiga δέχεται genlock σήμα, κάτι που δεν κάνει ο ST. Όσον αφορά στο την πέταξαν, δεν εννοώ στα σκουπίδια. Απλά την παράτησαν αν σου αρέσει καλύτερα. Και αυτό είναι γεγονός.
 
Ερώτηση:Μπορείτε να μου πείτε 10 games που η έκδοση στον ST ήταν σαφώς καλύτερη της αντίστοιχης στην Amiga,να τα βάλω στον emulator να τα δω ; :) :)
 
Εξαρτάται στο τι ψάχνεις. Γραφικά, ήχο, gameplay?
 
E,εντάξει,γραφικά-ήχο,στο gameplay άλλωστε πόση διαφορά να είχαν ; :xm:
 
Μπορούν αρκετή. Στον ήχο δεν θα βρεις αν και σε κάποια μπορώ να πω ότι προσωπικά μου αρέσουν καλύτερα οι chiptunes, anyway. Ας αρχίσουμε:

No second prize (είναι πιο smooth στον ST)

Interphase (καλύτερο framerate)

Wings of death

Lethal Xcess

Enchanted land (είναι λίγο καλύτερο από το SOTB σαν παιχνίδι, δεν αντέχεται πάνω από 5 λεπτά).

Defender of the crown (πολύ πιο ολοκληρωμένο)

Dungeon Master

International Karate +

F1 GP (καλύτερο framerate)

Vroom

Prince of Persia
 
Μου αρεσει που πριν 2-3 σελιδες ολοι παραδεχονταν οτι δεν υπαρχει πραγματικη κοντρα και χαβαλες να γινεται κλπ κλπ

Οσο για την SGI, δεν ξεπεραστηκε ποτε και απο κανεναν - απλα εσβησε οταν πηραν μπροστα οι linux servers στα studios.

Φιλε μου Σπυρο - δεν με λενε Paspartoo Animation Studio :D - ως home user μιλησα οταν ειπα οτι το 86 δεν υπηρχε amiga - για 2 1/2 χρονια (απο το 85) μονο ο ST υπηρχε στην αγορα.
 
ικ+, vroom που έχω άποψη απλά είναι καλύτερα την αμίγκα!
 
spyros_s είπε:
ικ+, vroom που έχω άποψη απλά είναι καλύτερα την αμίγκα!
Θα διαφωνήσω.. άλλωστε όταν παίζεις multiplayer vroom με amiga και ST, η amiga είναι πάντα πιο αργή. Το IK+ είναι πιο συζητήσιμο.
 
To Vroom ΑΝ θυμαμαι καλα ειχε αναπτυχθει σε QL. Μετα ο Daniel Macre αρχιζε να το σκαλιζει και τελικα βγηκε για ST. Στη συνεχεια, απλα εγινε ενα βιαστικο port σε Amiga εξου και οι διαφορες στη ταχυτητα...

ΕDIT

Τελικα το μνημονικο μου καλα κρατει! Δειτε εδω συνεντευξη του Macre που κανει εκτενη αναφορα
 
Μη ξεχνάτε οτι το Vroom, χρησιμοποιεί vector graphics και εκεί παίζει ρόλο και η διαφορά συχνότητας του επεξεργαστή...
 
DINO είπε:
Μη ξεχνάτε οτι το Vroom, χρησιμοποιεί vector graphics και εκεί παίζει ρόλο και η διαφορά συχνότητας του επεξεργαστή...
Sorry που θα σε απογοητεύσω, αλλά το vroom είναι κυρίως bitmaps.
 
Aπο την συνεντευξη που ποσταρα παραπανω:

What is so fantastic about Vroom is the feeling of speed? No other game has ever managed to pull that of for me? How did you do that? You can be a bit technical if you like, for the coding fans out there!
The speed comes from the over-optimization of display functions. The way the ST is addressing the video memory is very poor and you have to be very maniac to find optimization tricks. Take the scrolling background. I remember that I had optimized it a lot but afterwards, Jean-Luc managed to speed it up by a factor of 2, which I thought was not possible.
Eπεσε πολυ μαγειρεμα στη ST εκδοση. Δεν αναφερει κατι αντιστοιχο για την αντιστοιχη της Amiga...
 
Πίσω
Μπλουζα