Game of the Week: Εβδομαδα 26 [Frostbite - Atari2600 - Post 717]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Wally
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Χωρις να θελω να σε στεναχωρησω, προτιμουνται παιχνιδια συντομης διαρκειας :(
 
Πλάκα έκανα αλλά τα racing δεν είναι μεγάλης διαρκείας, ολα έχουν time trial, βάζεις μία πίστα και τελιώνει σε 2 λεπτά.
 
Στα υποψιν λοιπον (αν και για Racing εχω ενα αλλο υποψιν για αρχη, νομιζω οτι μπορεις να καταλαβεις ποιο ;)  )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σε racing παιχνιδι η αν τυχον μπει κανα fighting χλωμο να συμμετεχω γιατι δεν τα συμπαθω και ιδιαιτερα εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων αλλα αυτο που θα προτεινω ειναι το παιχνιδι που θα μπαινει καθε βδομαδα να μην εχει δυσκολο emulation γιατι αν ειναι απο της 7 μερες που θα εχουμε να ασχοληθουμε μαζι του της 3,4 να ψαχνουμε πως να το κανουμε να τρεξει ζησε μαι μου να φας τριφυλλι η ξενερα θα ειναι μεγαλητερη της διασκεδασης.
 
Βελτιωση της πλακας με μολις 35 ποντους παραπανω αλλα αφου ειναι κατι καλητερο απο το προηγουμενο το ποσταρω :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis:

 IMG_1033.JPG
 
Attack of the Timelord (USA)-180530-010106.png

Προσπαθώ να καταλάβω τα patterns των επιθέσεων.

Στο πρώτο wave, τα κουτιά επιτίθενται όταν έχεις αφήσει 3 ή 4 

Στο δεύτερο, είναι random το πότε θα σου επιτεθούν. Οι πορτοκαλί σφαίρες είναι αρκετά ενοχλητικές καθώς σε πλησιάζουν πολύ. Έχασα αρκετές φορές νομίζοντας ότι καθάρισα όλα τα κουτιά, αλλά με ξεγέλασαν οι σφαίρες που άφησαν .

Τρίτο και τέταρτο, δεν έχω καταλάβει πότε ρίχνουν τα πράσινα και μωβ ρόμβους αντίστοιχα. Τα πράσινα ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να τα αποφύγεις αν δεν τα πετύχεις, είναι να πας τέρμα αριστερά ή δεξιά.

Επίσης, πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το πληκτρολόγιο του μηχανήματος? Αρκετά πλήκτρα αντιστοιχούν με λειτουργίες του retroarch, και ενεργοποιώ εκείνες αντί να γράψω το nickname μου στο highscore.
 
Mε την εμπειρια μου αυτες της λιγες μερες που ασχολουμαι με το παιχνιδι εχω καταληξει πως το attack of the timelord ειναι ενα κλασσικο αρσενικο παντελονατο shooter που δεν αφηνει κανεναν περιθωριο στο λαθος και που δεν υπαρχει κανενα pattern που μπορει να ακολουθησει ο παικτης για να κανει καποιο υψηλο σκορ και το μονο πραγμα που χρειαζεται ειναι κολημενα τα ματια στην οθονη και πολυ καλα αντανακλαστικα.

Με πολυ εξυπνο τροπο εχουν απομωνοσει καποιες σταθερες που μπορει να νομιζαμε πως υπαρχουν για παραδειγμα στην πρωτη πιστα ισως να θεωρουσαμε πως οσο πιο πολλοι εχθροι βρισκονται στην οθονη τοσο περισσοτερα πυρα θα δεχτουμε αλλα συμβαινει το αντιθετο γιατι αν μεινει ενας μονο εχθρος πρωτον μπορει να ριχνει περισσοτερα πυρα και δευτερο και κυριοτερο οι χαμηλες του πτησεις ειναι πιο συχνες με αποτελεσμα και σε συνδιασμο με τα περισσοτερα πυρα ο κινδυνος να χασουμε να μεγαλωνει.Το ιδιο γινετε και στην δευτερη πιστα που τα πυρα ειναι οι μικρες πορτοκαλι σφαιρες που και εδω σημβαινει ακριβως το ιδιο πραγμα δηλαδη αν μεινει ενα η δυο ριχνουν περισσοτερες σφαιρες σε πολυ χαμηλες πτησεις με αποτελεσμα ακομα και καποια γωνια να πιασουμε ωστε να γλυτωσουμε να μην ειναι ικανη να μας σωσει γιατι ειναι ικανα να ρθουνε μεχρι εκει και να ριξουν ακομα και 3 σφαιρες.

Απο κει και περα απο την τεταρτη πιστα και μετα που πλεον οι εχθροι μας ριχνουν ολα τα ειδη απο τα πυρα που εχουν το pattern ειναι ενα και μοναδικο και ειναι το εξης.Σκοτωστε οτιδηποτε υπαρχει στην οθονη για να γλυτωσετε και προσπαθηστε να σκοτωσετε οσο το δυνατων περισσοτερα πρασινα πριν φτασουν στο εδαφος γιατι μπορει οι γωνιες να ειναι σωτηριες καποιες φορες αλλα μονο οταν πεσουν τα πρασινα στην μεση της πιστα η λιγο αριστερα η δεξια σε σημειο να μην μπορουν να φτασουν στη γωνια οποτε και θα εξαφανιστουν.Ειναι μεγαλο λαθος αν καποιος απο την αρχη κινητε κυριως στα πλαγια αριστερα η δεξια γιατι οι εχθροι θα αρχισουν να ριχνουν κατα σειρα πρασινα ξεκινωντας απο το κεντρο της οθονης που δεν θα μας φτανουν στην αρχη αλλα στο τελος θα ρθουν τοσο κοντα που θα μπορει να μας φτασει ανετα και αν ταυτοχρωνα πεσουν και οι μοβ ρομβοι η η πορτοκαλι σφαιρες στην αντιθετη πλευρα δεν θα μπορουμε να ξεφυγουμε με μια γρηγορη κινηση απο την μια πλευρα προς το κεντρο πχ γιατι θα βρεθουμε πανω σε αυτα τα πυρα και θα χασουμε.

Οσο πιο γρηγορα σκοτωσουμε τους εχθρους και οσο πιο γρηγορα διαλυουμε τα πυρα πριν πεσουν στο εδαφος τοσο μεγαλωνουν και η πιθανοτητες να προχωρησουμε περισσοτερο στο παιχνιδι.Οσο για τα pattern των εχθρων κυριως γιατι για της σφαιρες δεν υπαρχουν ειδικα απο την τεταρτη πιστα και μετα εχω δει πως σε καποιες φασεις μεσα στην πιστα οι εχθροι ακριβως στην μεση της πιστας για λιγα δευτερολεπτα κινουνται σε εναν κυκλικο σχηματισμο γυρω γυρω το ποτε θα γινει αυτο ειναι random η μπορει να μην γινει ποτε.Αν το παρετε χαμπαρι με κοφτες κινησεις αριστερα και δεξια σε συνδιασμο με το λειζερ μας μπορειτε να τους σκοτωσετε ολους μανι μανι προσεχοντας φυσικα και τα πυρα που μας ριχνουν και ειδικα στην μεση ειναι επικυνδηνα γιατι μπορει ετσι κυκλικα που θα γυρνανε να ριξουν 2 πρασινα ενα απο καθε κατευθηνση οποτε το game over ειναι δεδομενο.

IMG_1035.JPG
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Άψογο τεχνικά για τα δεδομένα του odyssey 2 και ό,τι πρέπει για σύντομα διαλείμματα. Πλέον δεν παίζω arcade games, οπότε δεν είμαι ο πιο κατάλληλος να το κρίνω, αλλά νομίζω ότι το παιχνίδι έχει πολύ μικρή αντοχή στον χρόνο. Πολύ καλό για 5 λεπτά αλλά μετά γίνεται μονότονο. Όμως για μια γρήγορη δόση αδρεναλίνης είναι πολύ κατάλληλο και δεδομένου του περιορισμένου χρόνου που έχουμε θεωρώ ότι ήταν σωστή επιλογή. 

Δεν θα με χάλαγε βέβαια κανά παιχνίδι με λίγο περισσότερο βάθος για το επόμενο game of the week. 
 
Συνηθως (οχι παντα) το βαθος σημαινει και χρονο. Ο χρονος ειναι λιγος και γι αυτο σκεφομαι να επικεντρωθουμε σε γρηγορα παιχνιδια με διακριτα σκορ και με εφεση στην επιδεξιοτητα και στο "dedication" (ακολουθωντας πιστα τις νουθεσιες του Segata Sanshiro :)  )

Those who do not immerse themselves to the extreme in gaming
will find their bodies beaten harshly
 
Κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση στο Odyssey² είναι η απουσία flickering στα sprites, τα fluorescent χρώματα που επιλέχθηκαν στην περιορισμένη -σε σχέση με το ATARI VCS- παλέτα, η γρήγορη κίνηση και το "The Voice" gimmick, που όμως τον καιρό που κυκλοφόρησε, το concept «το κομπιούτερ μιλάει!», ήταν μέγα talk of the day...

Στο Attack of the Timelord! μου άρεσαν κάποιες λεπτομέρειες, όπως η προοδευτική ταχύτητα του sprite, που ξαναείδαμε αργότερα στις home computer εκδόσεις του Arkanoid και το ότι οι αντίπαλοι δεν ξεφορτώνουν projectiles όταν είναι χαμηλά στην οθόνη, με αποτέλεσμα να αποφεύγεται έτσι ο εκνευρισμός από cheap deaths...

Α! και επίσης βελτίωσα και λίγο το προσωπικό μου σκορ:

odyssey2.png
 
Το μονο ατου του Odyssey2 εναντι του 2600 ηταν το flicker free display.
 
Το ειχα αφησει το παιχνιδακι 2 μερες και σημερα με καθαρο μυαλο σχεδον με την 1η ή 2η προσπαθεια εκανα νεο ανελπιστο ρεκορ  :D

timelord.png

ps. Βασιλη τρεμε σου ερχομαι :P χαχαχαχα
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Edit: Αφήστε, έχω χαζέψει.

Το στήνω τώρα το setup μου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γιαννη μπραβο φιλε.Λογο δουλειας μεχρι την κυριακη,δευτερα χλωμο να παιξω οποτε λογικα δυσκολα να βελτιωσω το ρεκορ μου γιατι δεν ασχολουμαι αλλο μαυτο απο την τριτη και μετα που θα μπει νεο παιχνιδι.
 
Θυμαται κανεις το arcade section που χαμε στο φορουμ,θυμαμαι τον Telonio Νο1 σε ολα ,lol.
 
Στο asteroids είχα κάνει μια φορά υψηλό σκορ. Ποτέ δεν τα κατάφερα δεύτερη φορά βέβαια.
 
Πριν ληξει θελω να δω καταταξη τελικη με ολους τους διαγωνιζομενους,τιμης ενεκεν.

Και επισης να δω τον Γουαλη τριτο. :P
 
new.JPG

Ωραίο παιχνιδάκι. Στα 15 λεπτάκια που ασχολήθηκα κάτι κατάφερα :)
 
ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2

Παιχνιδι: BeamRider

Manual

Review/Info: 1 2

Πλατφορμα: Intellivision

Emulators: Retroarch (οδηγιες - χρειαζεται τα bios), RetroPie(οδηγιες - χρειαζεται τα bios), MESS,  JzIntv

Το Intellivision δεν ξερω καν αν ηρθε ποτε Ελλαδα. Καλη πλατφορμα. Θεωρητικα η πρωτη 16bit.

To παιχνιδι ειναι απο τα κλασσικα του Intellivision. Αναπτυχθηκε πανω του και μετα κυκλοφορησε σχεδον παντου. Πολυ επιτυχημενη η αισθηση του βαθους. Δυο fire. Με τιτλο που σκοτωνει :)

beam-000.jpg


Καβαλαμε την ακτίνα και πάμε να σωσουμε τη Γη απο τους εξωγηινους! (ξανα). Ισως γινουμε Beamriders...εστω και ετεροχρονισμενα :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολυ ωραιο παιχνιδακι που φυσικα και δεν το ηξερα.Παρακατω ρεκορ απο το πρωτο μου playthrough αλλο δεν εχει γιατι ειναι ωρα για μεσημεριανη σιεστα το βραδυ παλι μετα της 12 παρεα με τα φαντασματα ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :fafoutis: :fafoutis: :fafoutis:

IMG_1044.JPG
 
Πίσω
Μπλουζα