Playstation 4

Βομβα αν τελικα κανει αυτη την κινηση η m$. Αλλα οτι εχει χασει απιστευτα χρηματα εδω και 10 χρονια, μονο βομβα δεν ειναι.

Αυτα λεω στον Wally που επιμενει οτι η m$ πουλαει με κερδος.....

Αν επαληθευτει παντως το αρθρο, θα αλλαξουν πολλα στο επερχομενο PS4.
 
Aυτα για την m$ ας τα βλεπει ο γνωστος admin.Ωσο για την $ony μαντηλι να κλαψει δεν θα εχει σιγα σιγα οχι και να αγορασει κατι τετοιο που λεει ο λογος.
 
Γνώμες ενός και μόνο ατόμου πάνω σε εικασίες με μόνο σκεπτικό τα νούμερα σε πωλήσεις (και εάν αυτές είναι βάσιμες και όχι φτιαχτές). Είναι κανένας ικανός να κουνήσει την microsoft που μεσουρανεί σε ότι καταπιάνεται απο τις αρχές του computing? Η οι πωλήσεις και το αντίκτυπο που έχουν στριμώξει τον ανταγωνισμό δεν της δίνουν το γόητρο που της αξίζει? Μια χαρά είναι η microsoft, ακόμα καλύτερα το xbox και το νέο μηχάνημα θα δώσει ακόμα περισσότερα με την αιχμή της τεχνολογίας που θα βάλει στα σαλόνια μας.
 
sonicman είπε:
Μια χαρά είναι η microsoft, ακόμα καλύτερα το xbox και το νέο μηχάνημα θα δώσει ακόμα περισσότερα με την αιχμή της τεχνολογίας που θα βάλει στα σαλόνια μας.
Εγώ προσωπικά σκοπεύω να το βάλω στο δωμάτιο μου, θα έχω θέμα?
 
sonicman είπε:
Είναι κανένας ικανός να κουνήσει την microsoft που μεσουρανεί σε ότι καταπιάνεται απο τις αρχές του computing?
Εχμ... Με τόσα "καντήλια" που έχει φάει από τους χρήστες, αυτή και ο Gates τόσα χρόνια, τελικά λογικό είναι να μεσουρανεί!
 
franz είπε:
Εγώ προσωπικά σκοπεύω να το βάλω στο δωμάτιο μου, θα έχω θέμα?
Οχι μια χαρα θα εχεις και οικονομικη θερμανση!! :p (πλακιτσα :D )

Μπορει η Microsoft να χανει απο το Xbox αλλα δεν εχει αναγκη απο χρηματα.Δεν νομιζω οτι θα γινει αυτο που λεει το αρθρο, ειδικα απο την Sony που βλεπουμε πως ειναι τα οικονομικα της!!!
 
Περιεργο, γιατι στην πρωτη γενια κονσολων που πηρε μερος τερματισε 2η - στην επομενη γενια τερματισε 3η (στους 3...) - Και στα κινητα αυτο το win mobile δεν το αγορασε ουτε ο ιδιος ο Βασιλακης - ενω τωρα που τα iτετοια και τα androiδη εχουν ολη την αγορα, απλα δεν χωρανε τα w8 phones. Επισης το συνεχως μικροτερο ποσοστο χρησης του ΙΕ, οι πωλησεις του office αλλα και των windows 8, μονο οτι μεσουρανει δεν δειχνουν.

Οσο για αυτο το απο τις "αρχες του computing" χωραει πολυ νερο. Εκει ημασταν και δεν ειδαμε κατι παραπανω απο την m$ basic. A ok γελασαμε αρκετα με τα windows 1 και 2 οπως και με το m$ Bob μερικα χρονια μετα...
 
Μα ΔΕΝ χανει απο το 360...τα components ειναι δικα της, κρατα το κοστος τους χαμηλα, δεν πληρωνει κανενα loyalty, εχει subscribers, πουλαει καλα.

Με αυτα παντως που εχω δει μεχρι στιγμης για το PS4, μου βγαζει οτι ειναι πιο πολυ PC απο οτι θα περιμενα. Αντιθετα βλεπω το "720" με τα DSP να ξεφευγει. Περιμενα το αντιθετο.

Μεγαλο στοιχημα για την Sony ειναι τα software tools που θα αναπτυξει, βασικα η ποιοτητα και η ωριμοτητα τους απο τη πρωτη μερα. Δεν εχει καποια βαση αφου σχεδιαστικα ειναι στην αλλη ακρη απο τη φιλοσοφια του PS3 και πρεπει να τα αναπτυξει απο την αρχη.

O μονοδρομος του OpenGL θα ειναι αλλο ενα θεμα που θα εχει να αντιμετωπισει...
 
herco είπε:
στην πρωτη γενια κονσολων που πηρε μερος τερματισε 2η - στην επομενη γενια τερματισε 3η (στους 3...)
Όπα, κάτσε γιατί εδώ κάτι λες λάθος...

Πρώτον, δεν είναι ακόμα τρίτη (Το ότι το PS3 πέρασε το 360 αφορά τις κονσόλες που έφτιαξε η SONY, και όχι αυτές που πουλήθηκαν..)! Όταν θα γίνει (Που θα γίνει 100%) το ξανασυζητάμε..

Και δεύτερον και σημαντικότερο, η θέση δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ (Πέρα από το ας πούμε "πρεστίζ".)!!!

Το πρώτο ΧΒΟΧ ήταν ένα σύστημα που πούλησε περίπου 24εκ., απλά άντεξε, και σε καμία περίπτωση δεν το λες και "επιτυχημένο"..

Το 360 από την άλλη είναι ένα απόλυτα πετυχημένο σύστημα! Και μάλιστα αν μετρίσουμε τις "νίκες" και τις "ήττες", ίσως να είναι και ο νικητής της γενιάς..

Υ.Γ.: Και πριν κάτι μέρες άκουσα ότι η SONY βρίσκετε στην ίδια η και χειρότερη θέση με την MS...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Όταν θα γίνει (Που θα γίνει 100%)

Και δεύτερον και σημαντικότερο, η θέση δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ (Πέρα από το ας πούμε "πρεστίζ".)


Δεν καταλαβαινω που διαφωνεις ακριβως. Αναφερθηκε το "μεσουρανει" - και σε αυτο απαντησα.

Παραλειπεις το γεγονος οτι η m$ εφτιαξε τα 2 πρωτα χρονια σχεδον τις διπλες κονσολες απο αυτες που πουλησε - για να καλυψει τα "καμμενα" μηχανακια. Αρα τωρα λοιπον που η παραγωγη του PS3 ξεπερασε αυτην του 360, οι πωλησεις ειναι σαφως περισσοτερες για τη SONY μιας και το PS3 δεν ειχε τετοιου ειδους και μεγεθους προβλημα.

Μια αλφα συνολικη εικονα πωλησεων ειναι αποτυπωμενη σε διαφορα σημεια στο διαδικτυο - με το 360 να καταλαμβανει την 3η θεση. Δεν ειναι θεμα πρεστιζ - οι πωλησεις και τα κερδη καθοριζουν το πετυχημενο προιον - και σε αυτη τη γενια το 360 ηρθε τριτο σε συνολικες πωλησεις με ζημιες τμηματος καποια δισεκατομμυρια δολαρια.

Οσο για τη SONY φυσικα και εχει προβλημα και υπαρχει παντα η πιθανοτητα να κλεισει (ή να πωληθει) πριν καν κυκλοφορησει νεα κονσολα. Επαναλαμβανω ομως οτι απαντησα σε αυτο το "μεσουρανει" και για το "απαρχες του computing".

Τωρα για τον "νικητη της γενιας" να το δεχτω αν επιμενεις ..... αλλα με την ιδια λογικη ο νικητης της προηγουμενης ηταν το gamecube ετσι ?
 
herco είπε:
Δεν καταλαβαινω που διαφωνεις ακριβως. Αναφερθηκε το "μεσουρανει" - και σε αυτο απαντησα.
Συγνώμη, αλλά δεν έκανες παράθεση, και δεν μπορούσα να ξέρω αν απαντάς σε κάποιον, σε ποιον, και σε τι...

Και ειδικά όταν το ποστ είναι το πρώτο σε νέα σελίδα..

herco είπε:
Παραλειπεις το γεγονος οτι η m$ εφτιαξε τα 2 πρωτα χρονια σχεδον τις διπλες κονσολες απο αυτες που πουλησε - για να καλυψει τα "καμμενα" μηχανακια. Αρα τωρα λοιπον που η παραγωγη του PS3 ξεπερασε αυτην του 360, οι πωλησεις ειναι σαφως περισσοτερες για τη SONY μιας και το PS3 δεν ειχε τετοιου ειδους και μεγεθους προβλημα.
Καθόλου! Και για το ποιος και πόσες είναι οι πραγματικές και οι "καθαρές" πωλήσεις στο hardware είναι δύσκολο να πει κάποιος..

Πχ το DS σε καμία περίπτωση δεν έφτασε σε 152+ εκατομμύρια διαφορετικά άτομα! Πολλοί πήραν πάνω από 1 είτε γιατί το πρώτο τους χάλασε, είτε γιατί πήραν διαφορετικά μοντέλα (Ειδικά DS + DSi.). Προσωπικά τους "καθαρούς" χρήστες DS δεν τους βλέπω πολύ πάνω από 110 με 120εκ.

Όμως και το PS3 είχε θέματα, όχι βέβαια σε τόσο μεγάλο βαθμό (YLOD; )..

herco είπε:
Μια αλφα συνολικη εικονα πωλησεων ειναι αποτυπωμενη σε διαφορα σημεια στο διαδικτυο - με το 360 να καταλαμβανει την 3η θεση. Δεν ειναι θεμα πρεστιζ - οι πωλησεις και τα κερδη καθοριζουν το πετυχημενο προιον - και σε αυτη τη γενια το 360 ηρθε τριτο σε συνολικες πωλησεις με ζημιες τμηματος καποια δισεκατομμυρια δολαρια.
Εδώ η SONY είναι καθαρά τρίτη και καταϊδρωμένη..

Τις πωλήσεις και τα κέρδη δεν τις κάνουν το hardware (Που συνήθως οι κονσόλες πουλιούνται και ελάχιστο η και καθόλου κέρδος.. Ειδικά στην αρχή.), αλλά το software.. Και εκεί η κατάσταση είναι ξεκάθαρη..

Το 360 έχει πουλήσει πολύ περισσότερα παιχνίδια από το PS3, συν τα κέρδη που έχει από το XBOX Live..

herco είπε:
Τωρα για τον "νικητη της γενιας" να το δεχτω αν επιμενεις ..... αλλα με την ιδια λογικη ο νικητης της προηγουμενης ηταν το gamecube ετσι ?
Άσε την προηγούμενη στην ησυχία της.. ούτε για αστείο η για ειρωνεία μην αναφέρεις την προηγούμενη γενιά..

Εδώ το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ήταν νικητής η SONY και το PS3..

Καθαρά, ψυχρά, οικονομικά, ένας ήταν ο κυρίαρχος... Wii και Nintendo.

Στα άλλα, σηκώνει πολύ κουβέντα.. Και με εξαίρεση την δεύτερη θέση που ΘΑ πάρει το PS3, άντε και τις "αποκλειστικότητες" του (Όταν ακούς SONY fan boys να μιλάνε για τις αποκλειστικότητες του PS3, και να βρίζουν μετά την Nintendo, είναι απλά για γέλια και για κλάματα! :p ), σε όλα τα άλλα μάλλον το 360 εύκολα η δύσκολα υπερέχει.. ;) ..

Α! Και αν μου πεις τίποτα για "δύναμη", στην προηγούμενη ήταν το XΒOX, και στην προπροηγούμενη το Ν64... ;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Συγνώμη, αλλά δεν έκανες παράθεση, και δεν μπορούσα να ξέρω αν απαντάς σε κάποιον, σε ποιον, και σε τι...Και ειδικά όταν το ποστ είναι το πρώτο σε νέα σελίδα..
Οντως - λαθος μου.

Τις πωλήσεις και τα κέρδη δεν τις κάνουν το hardware (Που συνήθως οι κονσόλες πουλιούνται και ελάχιστο η και καθόλου κέρδος.. Ειδικά στην αρχή.), αλλά το software.. Και εκεί η κατάσταση είναι ξεκάθαρη..Το 360 έχει πουλήσει πολύ περισσότερα παιχνίδια από το PS3, συν τα κέρδη που έχει από το XBOX Live..
Εσυ μιλας για την οικονομικη κατασταση του τμηματος entertainment της m$, που εχει μπει μεσα περιπου 5 δις δολαρια απο το 2003 και μετα. Το οτι η εταιρεια εχει 40-50 δις δολαρια ταμειο και μπορει να ειναι ακομα ανοιχτη δεν σημαινει οτι υπαρχει εστω και η παραμικρη κερδοφορια-επιτυχια ουτε σε αυτη τη γενια, ουτε στην προηγουμενη.

Καθαρά, ψυχρά, οικονομικά, ένας ήταν ο κυρίαρχος... Wii και Nintendo.
Λες να εχω αντιρρηση ? :)

Α! Και αν μου πεις τίποτα για "δύναμη", στην προηγούμενη ήταν το XΒOX, και στην προπροηγούμενη το Ν64... ;)
Και εδω φυσικα συμφωνουμε.

Και για να ερθω παλι (εστω ελαχιστα) ontopic. Με ολη αυτη τη φιλολογια "κλεισιματος/αποχωρησης" των SONY και m$ η γενια που ερχεται τεινει να ειναι πολυ ενδιαφερουσα πριν καν δουμε τα μηχανηματα.
 
Αν και συνεχίζουμε το off topic, δεν μπορώ να μην απαντήσω... :p

herco είπε:
Εσυ μιλας για την οικονομικη κατασταση του τμηματος entertainment της m$, που εχει μπει μεσα περιπου 5 δις δολαρια απο το 2003 και μετα. Το οτι η εταιρεια εχει 40-50 δις δολαρια ταμειο και μπορει να ειναι ακομα ανοιχτη δεν σημαινει οτι υπαρχει εστω και η παραμικρη κερδοφορια-επιτυχια ουτε σε αυτη τη γενια, ουτε στην προηγουμενη.
Κοίτα... Αν πάμε να κάνουμε οικονομική ανάλυση για την συνολική κατάσταση της κάθε εταιρίας, πρώτον δεν μπορούμε, δεύτερον δεν έχουμε όλα τα στοιχεία, τρίτον είναι πάρα πολύ μπερδεμένη και μεγάλη ιστορία.. ;)

Όμως αν δούμε "μπακαλίστικα" και επιφανειακά κάποια πράγματα, βγαίνει ένα συμπέρασμα για το τι έκανε ο καθένας στην αγορά.. Και έχουμε και λέμε..

Στις κονσόλες είναι περίπου στα ίδια.. Και στο φινάλε δεν πιστεύω να ξεφύγει και πολύ το PS3 (Τουλάχιστον όσο υπάρχει ακόμα στην αγορά το 360 και την παλεύει..).. Άντε να πουλήσει 2 με 3 εκατομμύρια περισσότερα..

Στο software είναι ξεκάθαρο ότι τα multiplatform παιχνίδια στο 360 πουλούσαν καλύτερα.. Όπως και συνολικά το 360 αυτή την στιγμή είναι 100εκ. μπροστά από το PS3 (Αν θυμάμαι καλά είναι κάπου στα 640 vs 740εκ.).

Και φυσικά δεν υπάρχει σύγκριση στα κέρδη από τις online υπηρεσίες!

Άρα έχουμε...

Hardware: Σχεδόν ισοπαλία, άντε οριακή νίκη του PS3..

Software: Καθαρά 360..

Online: Καθαρά 360..

Επιφανειακό συμπέρασμα: Εμπορικά (Όχι 100% και οικονομικά!) "νικητής" ήταν το 360.. ;)

Και για το "τμηματος entertainment της m$, που εχει μπει μεσα περιπου 5 δις δολαρια", είπα ότι πρόσφατα είδα ότι η SONY στο (Νομίζω..) ίδιο τμήμα είχε πολύ μεγαλύτερη χασούρα..

Αν βρω το άρθρο θα βάλω λινκ..

Υ.Γ.: Το βρήκα...

http://www.byteme.gr/column/bytes/o-logos-pou-tha-pethanoun-oi-konsoles

Υ.Γ.2: Επειδή ένας πίνακας που έχει είναι από την μία τα στοιχεία της MS σε δολάρια, και από την άλλη της SONY σε γεν, έκανα την μετατροπή.. Η χασούρα της SONY είναι 5,523δις$ έναντι 2,996δις$ της MS..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σου ξαναλεω οτι τα 4 δις ζημια του XBOX1 και τα 3 δις του XBOX360 (συνολο 7 δις ..) θα ειχαν κλεισει οποιαδηποτε εταιρεια - και το οτι η m$ εχει δεκαδες δις γενικο ταμειο (πραγματικα χρηματα οχι λογαριασμους λογιστικης) την κανει να υπαρχει ακομα στην αγορα κονσολων - αλλα ΧΩΡΙΣ κανενα κερδος καμια επιτυχια.

Ειναι το χαρακτηριστικο παραδειγμα εταιρειας που παει κοντρα στη λογικη της επιχειρηματικοτητας απλα και μονο γιατι μπορει και οχι γιατι πρεπει.

Μια απο τα ιδια και η SONY - και με ελαχιστα αποθεματικα - εξου και η ιστορια με τις τραπεζες προπερσι.

Ο κυριος Καζινς (απο το byteme link που μου εδωσες) εχει απολυτο δικιο σε αυτα που λεει. Η αγορα των κονσολων επιχειρηματικα τουλαχιστον ΔΕΝ αξιζει να υπαρχει. Και συντομα ολοι οι φαν ειναι πιθανον να βιωσουν την εξαφανιση της και τσαμπα ξενυχταμε συζητωντας ποιος διακριθηκε και ποιος οχι και σε ποια γενια.

Και καπου εδω παω να ξεραθω - τα λεμε αυριο παλι :)
 
herco είπε:
Σου ξαναλεω οτι τα 4 δις ζημια του XBOX1 και τα 3 δις του XBOX360 (συνολο 7 δις ..) θα ειχαν κλεισει οποιαδηποτε εταιρεια - και το οτι η m$ εχει δεκαδες δις γενικο ταμειο (πραγματικα χρηματα οχι λογαριασμους λογιστικης) την κανει να υπαρχει ακομα στην αγορα κονσολων - αλλα ΧΩΡΙΣ κανενα κερδος καμια επιτυχια.
Αυτά που λες μάλλον είναι από το ίδιο θέμα.. Και μάλλον τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι..

Το τμήμα Entertainment της MS είχε συνολική χασούρα από το 2003 ως σήμερα 2,996δις$... Όμως από το 2008 και μετά είχε κέρδη!

Αντίθετα η SONY είχε συνολική χασούρα 5,523δις$, και από την κυκλοφορία του PS3 και μετά, είχε οριακά κέρδη μόνο το 2010 και 11..

Υ.Γ.: Αν δεν είναι τα ίδια στοιχεία, θα ήθελα να τα δω.. ;)

herco είπε:
Και καπου εδω παω να ξεραθω - τα λεμε αυριο παλι :)
Και εγώ τα ίδια.. καληνύχτα.. :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Να τα ξαναπω μια φορα γιατι μαλλον εχει παρεξηγηθει το τι θελω να πω.

Δεν κανω αμεση συγκριση m$ και SONY. Δεν ειμαι υποστηρικτης της SONY. Εξαρχης ειπα οτι απαντω στο ποστ του μελους που εγραψε οτι η m$ μεσουρανει και οτι ηταν η κραταια εταιρεια απο τις απαρχες του computing.

Και λεω οτι δεν μεσουρανει - εχει χασει τα τελευταια χρονια εναν προυπολογισμο μικρου κρατους - και αν δεν ειχε την ασφαλεια των εσοδων απο τα windows και τον τεραστιο καδο μετρητων που διαθετει - θα ειχε βαλει λουκετο απο το 2005.

Οι αναφορες σχετικα με τα loses ειναι πολλες. Πχ οτι το project XBOX1 στη 4 ετια 2001 - 2004 ειχε ζημια 4 δις δολαρια και το 2005 ειχε κερδη 84 εκατομμυρια... Βαλε οποια νουμερα θες μετα απο αυτο - τη ζημια του 360 που ηδη ανεφερες - αλλα θυμησου και το μινι σκανδαλο με τη μεταφορα ζημιων απο το ενα τμημα στο αλλο - και τελος παντων οτι προκυψει θα δειχνει ακριβως αυτο που λεω, οτι η m$ επιχειρηματικα ειναι εξω απο την αγορα (κονσολων) και παιζει με το αποθεμα της και τα κερδη απο τα αλλα τμηματα. Αλλα και αυτο συχνα δεν ισχυει. (2) (3)

Συνολικα η παρουσια των ΧΒΟΧes - με τα τοσα χρηματα που ξοδευτηκαν - κρινεται ως αποτυχημενη.
 
Η κονσολα με το μεγαλυτερο tie-in ratio σε παιχνιδια, τη μεγαλυτερη ποικιλια τιτλων, που κατασκευαζεται με ιδιοκτητα components και το μεγαλυτερο αριθμο επι πληρωμη subscribers...δεν μπορει να θεωρηθει αποτυχημενη
 
Αν η εταιρεια που την λανσαρε δεν ειχε αμετρητα χρηματα απο αλλες δραστηριοτητες - θα την ειχε σταματησει εδω και χρονια και ισως και να ειχε κλεισει η ιδια. Αυτο ειναι ο ορισμος ενος αποτυχημενου προιοντος.
 
Πίσω
Μπλουζα