Επειδη διαβασα κι εγω τη συνεντευξη της Αλικης που κανει το πορτραιτο στη Τζενη απο τη σελιδα του Τονυ και ειναι 4 σελιδες αν τις διαβασετε ολες θα καταλαβαιτε οτι αυτες οι δυο γυναικες δεν ηταν ποτε αληθινες φιλες γιατι στη συνεντευξη αυτη λεει η Αλικη για τη Τζενη οτι "Εγω ειμαι πρωτη στις εισπραξεις και στο θεατρο και στον κινηματογραφο και αυτο συμβαινει εδω και 10 χρονια συνεχεια και πιστευω οτι ετσι θα συνεχιστει και απο δω και περα και αν ηταν να αλλαξει θα ειχε γινει ηδη, η Τζενη ειναι δευτερη στις εισπραξεις και στο θεατρο και στο σινεμα".
Επισης λεει η Αλικη στην ιδια συνεντευξη λεει " Εγω δεν εχω μιμηθει ποτε τη Τζενη, ενω η Τζενη στον κινηματογραφο στο ειδος των ταινιων που παιζουμε εχει επηρεαστει λιγο απο μενα".
Επισης οταν τη ρωταει ο δημοσιογραφος αν εχουν ψυχρανθει ποτε με τη Τζενη η Αλικη απαντα"Ετυχε μια -δυο φορες να ψυχρανθουμε στο παρελθον".
Συγνωμη αλλα εγω δεν μπορω να πιστεψω οτι μιλας ετσι για μια φιλη σου να λες οτι στις ταινιες της εχει επηρεαστει απο τις δικες μου και οτι θα ειναι παντα δευτερη στα εισιτηρια και εγω θα ειμαι παντα πρωτη, γιατι αυτα ειπε η Αλικη για τη Τζενη στη συνεντευξη της και μπορειτε να τα διαβασετε κι εσεις στο pathfinder.
Επισης σε ενα απο τα club που φτιαχτηκαν στο pathfinder για τη Τζενη Καρεζη εχουν δημοσιευσει μια συνεντευξη που εδωσε η Αλικη στον Ιασονα Τριανταφυλλιδη το 1995 και μιλαει για την Τζενη Καρεζη:
Πώς ήταν σαν άνθρωπος ηΤζένη;
Η Τζένη, παρ όλο που έδειχνε πιο δυναμική από μέ*να, πιστεύω πως ήταν παγιδευμένη, ότι δεν τόλμησε να κάνει τις μικρές επαναστάσειςπου έκανα εγώ, τό*σο στη δουλειά όσο και στη ζωήμου.
Νομίζω πως ήταν πιο ανασφαλήςαπό μένα. Πι*στεύω ότι πιέστηκε από κάποιο περιβάλλον γιανα κάνει αυτή τη στροφή στην καριέρα της. Δεν μιλώ για τη Βιρτζίνια Γουλφ, που καλώς την έκανε, όπως καλώς έκανα κι εγώ τη Φιλουμένα. Νομίζω, όμως, ότι κάποια στιγμή, ηΤζένη παραιτήθηκε από την Τζένη. Κάποτε μου είπε ότι ένιωθε σαν να μην είχε κάνει ποτέ αυτές τις ταινίες και ότι γεννήθηκε όταν γνώρι*σε τον Καζάκο. Εμένα, αυτά μου φάνηκαν απαράδεχτα και τρελά. Είπα πως η ίδια αρνιέται τον εαυτό της. Απώλεια ρόλου, λέγεται αυτό. Δηλαδή έκοψε έ*να κομμάτι της ζωής της και το πέταξε. Άλλωστε, η ί*δια μου είπε: «Έκοψα ένα κομμάτι τις ζωής μου και το χάρισα στον Καζάκο».
Είναι δύσκολο να ζήσεις κομμένος στη μέση. Δί*νεις ένα κομμάτι από τον εαυτό σου, όχι όμως ακρι*βώς το μισό.
Αυτά τα είπε πολλά χρόνια μετά;
Μετά το γάμο της μου τα είπε. Όταν άρχισε ο Καζάκος να είναι στην ίδια μοίρα με την Τζένη Καρέζη. Μην ξεχνάς ότι όταν γνώρισε τον Καζάκο, εκείνος έπαιζε δεύτερους ρόλους. Η Τζένη έκανε μεγάλη θυσία. Δεν θέλω να υποτιμήσω τον Καζάκο, αλλά μιλώ για τη δική μου φίλη, για τον άνθρωπο που γνώρισα από τα πρώ*τα μου βήματα.
Ήταν φιλόδοξη;
Η Τζένη ήταν κάποια και μετά έγινε κάποια άλλη. Η Τζένη ήταν η πρώτη γυναίκα που κάπνισε. Οδηγούσε αυτοκίνητο. Ήταν χειραφετημένη. Ήταν κοσμοπολί*τισσα. Της άρεσε πολύ να είναι σταρ και η πιο όμορφη γυναίκα. Και ήταν πολύ όμορφη. Μετά άλλαξε. Τα αρ*νήθηκε όλα αυτά, άφησε τον εαυτό της, δεν οδηγούσε αυτοκίνητο, δεν είχε αυτή την τάση φυγής που τόσο της άρεσε. Περιορίστηκεσ' ένα ορισμένο κύκλο αν*θρώπων και νομίζω πως κάπου κλείστηκε. Όλα τα κα*τάπινε μέσ της, βαθιά. Αν γραφόταν κάτι δυσάρεστο γι' αυτή στην εφημερίδα, μπορούσε να αρρωστήσει.
Δεν νομιζω πως μια πραγματικη φιλη μιλαει ετσι οταν δεν σεβεται τον ανθρωπο που εχει επιλεξει η φιλη της να ειναι στη ζωη της και τον θεωρει κατωτερο ενω η αλλη δηλωνε ευτυχισμενη πολυ μαζι του.
Και μαλιστα να λεει οτι την υποχρεωσε να αλλαξει ρεπερτοριο ενω ηταν δικη της επιλογη δεν την αναγκασε κανεις.