Η Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία

spyros_s είπε:
Τα σκέφτομαι και νιώθω ότι η Ελλάδα βρήκε χρυσή λίρα στο δρόμο και την πέταξε διότι νόμιζε ότι είναι ψεύτικη και ότι θα βρει και άλλες στο δρόμο της.
Πιο κοντα στην πραγματικότητα θα ηταν να ελεγες, οτι βρηκε η Ελλαδα χρυση λιρα και την αφησε γιατι βαριότανε να σκυψει να την μαζεψει. Και εξαλλου, δεν το επετρεπε η "αξιοπρεπεια" της να σκύβει.
 
Εγώ να ρωτήσω.. τώρα που δεν υπάρχει συνδικαλισμός, είναι καλύτερα τα πράγματα;
 
Που ακριβώς δεν υπάρχει συνδικαλισμός?

Γιατί για να το λες, μάλλον δεν έχεις καμία επαφή με εργοστάσια του χώρου. Είτε από τη χαλυβουργία να δεις (ότι για μερικούς ******* κάποιοι θα χάσουν μόνιμα τη δουλειά τους), είτε από τη ΔΕΗ, είτε απο οπουδήποτε, ο συνδικαλισμός είναι χωμένος παντού. Και ο σωστός συνδικαλισμός δεν είναι κακός. Να μπορούν οι εργαζόμενοι να δουλεύουν σε αξιοπρεπείς συνθήκες και χρόνους, αλλά αυτό που γίνεται είναι συνδικαλισμός της ρεμούλας. Αφού οι οργανωμένοι "συνδικαλιστές" το χουν κάνει επάγγελμα.
 
ChrisTOS είπε:
Εγώ να ρωτήσω.. τώρα που δεν υπάρχει συνδικαλισμός, είναι καλύτερα τα πράγματα;
Αφού σας παρακαλέσω να μην εξελιχθεί σε πολιτική αντιπαράθεση η άποψη μου θα συνεχίσω.

Η ερώτηση είναι πανέξυπνη και για μένα εύλογη οπότε θα επιχειρήσω να την απαντήσω:

Προφανώς και η ύπαρξη συνδικαλισμού είναι απαραίτητη ως μέτρο προφύλαξης των εργασιακών δικαιωμάτων σε μία ευνομούμενη κοινωνία. Ως τέτοια λοιπόν μόνο καλό κάνει στους εργαζόμενους ενώ αποτελεί και ασπίδα ανάσχεσης στις απαιτήσεις των εργοδοτών. Ο συνδικαλισμός όμως στην Ελλάδα περιορίστηκε απλά στην διεκδίκηση όσο το δυνατών καλύτερων μισθών αλλά και στο βόλεμα των ημέτερων συνδικαλιστών των οποίων η κεφαλή πολιτευόταν στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση. Αυτό δεν είναι συνδικαλισμός αλλά αλισβερίσι προς όφελος της αντιπαραγωγικότητας της παθητικότητας και της υπανάπτυξης. Τα όσα έγιναν την δεκαετία του 80 δεν βαραίνουν μόνο την τότε κυβέρνηση ή την αντιπολίτευση αλλά το πολιτικό σύστημα συνολικά που σκεφτόμενο στην βάση μικροπολιτικής έβαλε τον λαό στο "τρυπάκι" του εύκολου κέρδους δίχως κόπο, στο ωχαδερφισμό αανφορικά με το μέλλον και στην χάραξη πολιτικής με σκοπό όχι το καλό της χώρας αλλά την αύξηση των πιθανοτήτων επανεκλογής. Επαναλαμβάνω τον ισχυρισμό μου ότι δεν βρέθηκε κανένας από τους εκλεγμένους βουλευτές της εποχής που να βγει και να εξηγήσει τι σημαίνει να διώχνεις τις βιομηχανίες που θέλουν να επενδύσουν αποκλειστικά στη χώρα σου προβάλλοντας τα θετικά που θα ερχόταν. φοβήθηκαν όλοι χαρακτηρισμούς όπως, χαφιές της εργοδοσίας, χουντικός, αντισοσιαλιστής, αντιδημοκράτης, αντιλαικός και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Την ευκαιρία μας την είχαμε με την αυτοκινητοβιομηχανία και την πετάξαμε μόνοι μας διότι νομίζαμε ότι υπάρχει ευκολότερος δρόμος. Αυτή η πολιτική έχει συνολικές ευθύνες γι' αυτό με κρύα καρδιά υποστήριξα την γενικόλογη άποψη ότι "μαζί τα φάγαμε" στη χώρα. Όλοι μαζί πολιτικοί κάθε χρωματισμού και πολίτες...δυσανάλογα μεν αλλά συμμετείχαμε έστω και με την ανοχή μας.

-----------------------

Η δημοσίευση δεν είναι πολιτική και την συνδέω άμεσα με το θέμα που πραγματευόμαστε στο παρόν τοπικό!
 
ChrisTOS είπε:
Εγώ να ρωτήσω.. τώρα που δεν υπάρχει συνδικαλισμός, είναι καλύτερα τα πράγματα;
Αφού σας παρακαλέσω να μην εξελιχθεί σε πολιτική αντιπαράθεση η άποψη μου θα συνεχίσω.

Ξ ερώτηση είναι πανέξυπνη και για μένα εύλογη οπότε θα επιχειρήσω να την απαντήσω:

Προφανώς και η ύπαρξη συνδικαλισμού είναι απαραίτητη ως μέτρο προφύλαξης των εργασιακών δικαιωμάτων σε μία ευνομούμενη κοινωνία. Ως τέτοια λοιπόν μόνο καλό κάνει στους εργαζόμενους ενώ αποτελεί και ασπίδα ανάσχεσης στις απαιτήσεις των εργοδοτών. Ο συνδικαλισμός όμως στην Ελλάδα περιορίστηκε απλά στην διεκδίκηση όσο το δυνατών καλύτερων μισθών αλλά και στο βόλεμα των ημέτερων συνδικαλιστών των οποίων η κεφαλή πολιτευόταν στην επόμενη εκλογική αναμέτρηση. Αυτό δεν είναι συνδικαλισμός αλλά αλισβερίσι προς όφελος της αντιπαραγωγικότητας και της ανάπτυξης. Τα όσα έγιναν την δεκαετία του 80 δεν βαραίνουν μόνο την τότε κυβέρνηση αλλά το πολιτικό σύστημα συνολικά που σκεφτόμενο στην βάση μικροπολιτικής έβαλε τον λαό στο "τρυπάκι" του εύκολου κέρδους δίχως κόπο, στο ωχαδερφισμό αανφορικά με το μέλλον και στην χάραξη πολιτικής με σκοπό όχι το καλό της χώρας αλλά την αύξηση των πιθανοτήτων επανεκλογής. Επαναλαμβάνω τον ισχυρισμό μου ότι δεν βρέθηκε κανένας από τους εκλεγμένους βουλευτές της εποχής που να βγει και να εξηγήσει τι σημαίνει να διώχνεις τις βιομηχανίες που θέλουν να επενδύσουν αποκλειστικά στη χώρα σου προβάλλοντας τα θετικά που θα ερχόταν. φοβήθηκαν όλοι χαρακτηρισμούς όπως, χαφιές της εργοδοσίας, χουντικός, αντισοσιαλιστής, αντιδημοκράτης, αντιλαικός και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Την ευκαιρία μας την είχαμε με την αυτοκινητοβιομηχανία και την πετάξαμε μόνοι μας διότι νομίζαμε ότι υπάρχει ευκολότερος δρόμος. Αυτή η πολιτική έχει συνολικές ευθύνες γι' αυτό με κρύα καρδιά υποστήριξα την γενικόλογη άποψη ότι "μαζί τα φάγαμε" στη χώρα. Όλοι μαζί πολιτικοί κάθε χρωματισμού και πολίτες...δυσανάλογα μεν αλλά συμμετείχαμε έστω και με την ανοχή μας.

-----------------------

Η δημοσίευση δεν είναι πολιτική και την συνδέω άμεσα με το θέμα που πραγματευόμαστε στο παρόν τοπικό!
 
Nαι. Είναι άλλο ο συνδικαλισμός που πραγματικά προστατεύει τα δικαιώματα των εργαζομένων και άλλο ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός, με την ασύδοτη δράση.

Από την άλλη δε καταλαβαίνω πως μια χώρα δεν καταλαβαίνει την αξία των επενδύσεων, ειδικά των βιομηχανικών. Απλά στη δεκαετία του '80 ήταν καθαρά πολιτική επιλογή να ακολουθηθεί μια συγκεκριμένη οικονομική και "αναπτυξιακή" πορεία. Η δεκαετία του '80 ήταν η χαμένη δεκαετία. Η δεκαετία που ενώ υπήρχαν ήδη κάποιες βάσεις και υπήρχε ενδιαφέρον από μεγάλες εταιρίες για επενδύσεις (λόγω και γεωγραφικής θέσης) σε συνδυασμό με τα πρώτα πακέτα της ΕΟΚ, η χώρα μπορούσε να κάνει θαύματα. Αντί αυτού, μη πω τι έγινε, γιατί θα ξεχάσω τους τρόπους μου! Οι πιο πολλοί εδώ μέσα τα ξέρουμε anyway!

Βέβαια δεν αφορά μόνο την αυτοκινητοβιομηχανία αλλά αφορά και αυτήν. Είμαστε η μόνη χώρα που έχουμε διώξει τόσες επενδύσεις, ενώ άλλες χώρες κυριολεκτικά δίνουν γη και ύδωρ για να έρθουν επενδύσεις. Ό,τι άλλο και να πούμε είναι λίγο. :rant:
 
Και επαναλαμβάνω, πλέον δεν υπάρχει συνδικαλισμός και είναι εξαιρετικά απαξιωμένος. Στην πράξη δεν υπάρχει καν εργατική νομοθεσία. Που είναι οι επενδύσεις; Φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος που ξέρω ανθρώπους που πληρώνονται 4ωρο και δουλεύουν 12ωρο. Είναι πάρα πολύ εύκολο να τα ρίχνουμε στον κακό συνδικαλισμό, στο κακό κράτος και στον κακό καιρό αλλά δεν νομίζω ότι αυτό ήταν το κυρίως πρόβλημα. Θεωρώ ότι ήταν ένας συνδυασμός της καταπληκτικής αστικής τάξης μας, των καταπληκτικών πολιτικών μας και των καταπληκτικών συνδικαλιστών μας και με αυτή τη σειρά. Θεωρώ ότι κάποτε η αστική τάξη κατάλαβε ότι τα κέρδη δεν βρίσκονται στην παραγωγή γιατί υπήρχαν άλλοι στο εξωτερικό με καλύτερη παραγωγή και με διάθεση να επενδύσουν σε αυτή ώστε να βελτιωθεί και γιατί το να αγοραπουλάς αέρα είναι πολύ πιο κερδοφόρο. Και αυτό είναι παγκόσμιο φαινόμενο, μιας και μια εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων βγάζει πολύ μεγαλύτερα κέρδη από τα δάνεια που δίνει για να πουλάει αυτοκίνητα παρά από τα ίδια τα αυτοκίνητα και εμένα αυτό δεν μου φαίνεται σωστό. Οι πολιτικοί αποφάσισαν ότι είναι πολύ πιο εύκολο να δώσουν δανεικά χρήματα σε όλους (με φυσικά τους περισσότερους να παίρνουν το μικρότερο κομμάτι της πίτας) και τέλος οι συνδικαλιστές αποφάσισαν ότι είναι πιο εύκολο να μεταφέρουν τον κόσμο από την παραγωγή στις υπηρεσίες και ότι αυτό θα τους προωθούσε. Oh what a tangled web we weave...
 
Φαντάζομαι δεν είμαι ο μόνος που ξέρω ανθρώπους που πληρώνονται 4ωρο και δουλεύουν 12ωρο.
Και δυστυχώς δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Από τις αρχές του 2000, είχαν αρχίσει αυτές οι ιστορίες (ειδικά στις μικρο-μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις). Απλά τώρα γίνεται με νόμο. Και αυτός είναι ένας από τους λόγους που, ήθελαν όλοι να μπουν στο Δημόσιο.
 
Χρήστο θίγεις ένα πολύ σοβαρό θέμα τώρα για το οποίο δεν θα προχωρήσω σε διάλογο για να μην βγω εκτός θέματος. Αν ανοίξουμε ένα ανάλογο θέμα στο οποίο θα διατηρήσουμε τις ισορροπίες στις πολιτικές αναφορές και κρατήσουμε την συζήτηση σε υψηλό επίπεδο θα γράψω την γνώμη μου...

Είμαστε ήδη τόσο ...εντός αλλά εκτός θέματος
 
Παρουσίαση Scooter υδρογόνου στην Θέρμη Θεσσαλονίκης







Ο Δήμος Θέρμης, σε συνεργασία με το ΕΚΕΤΑ, διοργανώνει στα πλαίσια του έργου “HYDECON – Δημιουργία Δικτύου Συνεργασίας για την έρευνα, την ευαισθητοποίηση του κοινού και τη διερεύνηση επιχειρηματικών προοπτικών σχετικών με την οικονομία του υδρογόνου στην περιοχή των ελληνοβουλγαρικών συνόρων”, σειρά τριών εκδηλώσεων για τη δημόσια παρουσίαση του Scooter Υδρογόνου. Στόχος των εκδηλώσεων αποτελεί η ενημέρωση του κοινού της ευρύτερης περιοχής της Θέρμης σχετικά με τις νέες τεχνολογίες που σχετίζονται με το Υδρογόνο. Συντονιστής του έργου είναι το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ).

Το «μηχανάκι υδρογόνου» σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για τον Δήμο Θέρμης, από την Ελληνική εταιρεία ELFON LTD, Clean Energy Solutions για τις ανάγκες του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Ελλάδα-Βουλγαρία 2007-2013. Το σύστημα κίνησης του δικύκλου, βασίζεται σε υβριδική αρχιτεκτονική. Η φιλοσοφία με βάση την οποία έχει σχεδιαστεί το όχημα είναι η ηλεκτροκίνηση με παρατεταμένη αυτονομία μέσω της χρήσης κυψελών καυσίμου. Ο κινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρίες οι οποίες επαναφορτίζονται συνεχώς, αυτόματα, από το σύστημα της κυψέλης καυσίμου που χρησιμοποιεί υδρογόνο. Έτσι, με την χρήση του υδρογόνου αυξάνεται η αυτονομία του οχήματος.

Η τροφοδοσία του scooter θα γίνεται με υδρογόνο που παράγεται στο ΕΚΕΤΑ, σε ειδικά κατασκευασμένη μονάδα, με ανανεώσιμο τρόπο, από νερό και ήλιο. Οι τελικές δοκιμές και ο πρώτος ανεφοδιασμός του scooter με Η2 έγιναν στους χώρους του ΕΚΕΤΑ, την Πέμπτη 30/8/2012.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν:


και την Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου στην Πλατεία Παραμάνας στη Θέρμη και ώρα



19:00


 




Μαζί με το ΕΚΕΤΑ και τον Δήμο Θέρμης, συνεργάτες του έργου αποτελούν επίσης η Σχολή Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών του Πανεπιστημίου South West του Blagoevgrad στη Βουλγαρία και το Ίδρυμα Eco Energy επίσης από το Blagoevgrad, στη Βουλγαρία.
http://www.thermi.gov.gr/?p=6864
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εντάξει, πάει το θέμα... έλεος...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εξαιρετικα υποσχετικο

Με την ευκαιρία της προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Ελλάδα, το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου διοργανώνει από τις 6 μέχρι το τέλος του προσεχούς Ιουνίου την

έκθεση “Made By Hellas” με αντικείμενο αυτοκίνητα που σχεδιάσθηκαν, κατασκευάστηκαν ή

συναρμολογήθηκαν στην Ελλάδα, αλλά και εκείνα του διεθνούς χώρου για τα οποία

σημαντικοί Έλληνες συνετέλεσαν στη δημιουργία τους.
Πηγη
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μήπως το καύσιμο είναι η ρακή τελικά ;) ;
 
Πίσω
Μπλουζα