Η καλύτερη έκδοση οκτάμπιτων games

Alucard είπε:
Συμφωνώ με τον DINO θα μπορούσαν (αν ήθελαν όλοι) να μεταφερθούν σε ειδικά συγκριτικά thread. Η ιδέα του Leon ήταν πολύ καλή :)
Βασικά η αρχική μου ιδέα ήταν να βάζω links στο αρχικό post, ώστε να μην "χάνονται". Δυστυχώς είδα ότι πλέον δεν μπορούμε να κάνουμε διαρκώς edit τα posts μας, όπως παλιά. Από ένα σημείο και μετά (δεν γνωρίζω πως ή πότε) τα posts "κλειδώνουν" και δεν μπορείς να τους κάνεις πια edit.
 
Bomb Jack II - Elite Systems Ltd (1987)

Το Bomb Jack, είναι ένας από τους λίγους τίτλους της "αγνής" gaming era, που ξεκίνησε την καριέρα του στα coin ops, και αφού οι σπιτικές εκδόσεις του σάρωσαν τις πωλήσεις σε όλα τα ευρείας αποδοχής 8μπιτα, το sequel του, εμφανίστηκε αποκλειστικά σε αυτά. Οι ημερομηνίες κυκλοφορίας των Bomb Jack και Bomb Jack II, απέχουν μεταξύ τους μόλις ένα έτος και αν λάβουμε υπόψη τα copyrights της Commodore 64 version, τότε το Bomb Jack II ήταν ήδη έτοιμο από το 1986. Χμ...

attachment.php


Αααχ αυτά τα εξώφυλλα... Ρομαντικές εποχές!

Παρά την βιαστική κυκλοφορία του, για να προλάβουν πιθανότατα τη λήξη του license, κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει την Elite για φθηνή αντιγραφή. Το παιχνιδάκι ενώ διατήρησε κάποια από τα βασικά στοιχεία του πρωτότυπου, χάραξε τον δικό του δρόμο, προς έναν περισσότερο puzzle & maze oriented προορισμό. Η αλλαγή αυτή, ήταν και αιτία πολλής γκρίνιας από τους βετεράνους παίκτες, που έδειξαν, ότι θα προτιμούσαν ένα πιστό στο gameplay του προκατόχου του και βελτιωμένο στα σημεία Bomb Jack II, κάτι που δεν συνέβη μέχρι και την εμφάνιση του Bomb Jack Twin το 1993, στα "δεκάρικα"...

attachment.php


Απολαυστική η loading screen του Amstrad...

Στα θετικά συγκαταλέγεται, το γεγονός ότι διατηρήθηκε ο platform χαρακτήρας του πρώτου μέρους, άλλωστε για ένα παιχνίδι Bomb Jack, μιλάμε. Υπάρχουν οι πλατφόρμες, μαζί με τα τερατάκια τους βεβαίως, που βολτάρουν πάνω σε αυτές και μεταμορφώνονται σταδιακά σε ισχυρότερα και ικανότερα τέρατα και φυσικά ο Jack, που πηδά από πλατφόρμα σε πλατφόρμα για να μαζέψει τις... Επ! Που πήγαν οι βόμβες;

Χμ... Bomb Jack χωρίς Bombs λοιπόν, οι οποίες αντικαταστάθηκαν από σάκους με χρυσά νομίσματα, σε μια πρώτη απόπειρα διαφοροποίησης. Στόχος του παιχνιδιού παραμένει ο ίδιος: Αποφεύγοντας τα τέρατα, να μαζέψουμε όλους τους σάκους και να περάσουμε στο επόμενο επίπεδο. Οι ικανοί, μπορούν εδώ να δοκιμάσουν την τύχη τους, μαζεύοντας όλα τα σακούλια με συγκεκριμένη σειρά, για να ανταμειφθούν με bonus points και μία ζωή επιπλέον.

attachment.php


Τα background graphics θα μπορούσαν


να προσεχτούν περισσότερο


Κάπου εδώ, ξεκινούν και οι καίριες αλλαγές, με σημαντικότερη αυτή του Jack, ο οποίος έχει χάσει πλέον την ικανότητα ελεύθερης πτήσης -και πτώσης- και περιορίζεται σε άλματα, μόνο από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, με οριζόντιες ή κάθετες διευθύνσεις. Η πρόσβαση σε κάποια απομακρυσμένα σημεία όμως, ανεβαίνοντας σε επίπεδα, γίνεται όλο και δυσκολότερη και πρέπει να βάλουμε, πέρα από τα αντανακλαστικά μας, και λίγο το μυαλό μας να δουλέψει, ανακαλύπτοντας, ποια διαδρομή πρέπει να ακολουθήσουμε, ανάμεσα στο σύμπλεγμα των πλατφορμών. Όσον αφορά στους εχθρούς μας, αυτοί πλέον δεν έχουν την ικανότητα να μας αφαιρέσουν μια ζωή με ένα άγγιγμα, καθώς στο σύστημα ζωών προστέθηκε και μία μπάρα ενέργειας, που μειώνεται με κάθε χτύπημα που δεχόμαστε ή μηδενίζεται αν πέσουμε από κάποια πλατφόρμα αφού το... σπρώξιμο μέχρι τελικής πτώσεως είναι στην ημερήσια διάταξη. Με τη σειρά μας, μπορούμε τώρα και εμείς, να πουλήσουμε ακριβά το τομάρι μας, απαντώντας στα χτυπήματα με ένα μικρό σπαθί ή σπρώχνοντας αντίστοιχα μέχρι να ρίξουμε τον αντίπαλο στο κενό. Δυστυχώς όμως, δεν υπάρχουν πλέον τα power pills, που στο πρώτο μέρος, μας έβγαζαν πολλές φορές από τη δύσκολη θέση.

attachment.php


Η πιο πολύχρωμη έκδοση.

Τα γραφικά του Bomb Jack II, κάνουν απλώς τη δουλειά τους χωρίς να εντυπωσιάζουν. Τα sprites σε όλες τις εκδόσεις είναι αρκετά μικρά και τους λείπει η λεπτομέρεια, αλλά διαθέτουν καλό animation. Τα πρωτεία στον τομέα αυτό, λόγω hardware sprites, τα κατέχει ο Commodore, διατηρώντας ταυτόχρονα και τη μεγαλύτερη playing area, τα χρώματα όμως που χρησιμοποιήθηκαν εδώ δεν είναι πολλά και η επιλογή που έγινε, θα έπρεπε να είναι πιο προσεκτική. Ο Amstrad με τη σειρά του, όπως φαίνεται και στα screenshots, διαθέτει την πιο πολύχρωμη έκδοση και αν και υπήρχαν περιθώρια βελτίωσης, το αποτέλεσμα δεν απογοητεύει. Ο πιο αδικημένος, είναι ο Spectrum διότι χρησιμοποιεί μονόχρωμα και διάφανα sprites, που "μπλέκουν" με τα χρώματα των background graphics. Δεδομένης της απουσίας scrolling, θα μπορούσε επίσης να τα πάει πολύ καλύτερα, με τη χρήση μασκών και προσεκτικότερης τοποθέτησης των χρωμάτων.

attachment.php


Η λιγότερο πολύχρωμη έκδοση.

Τα ηχητικά εφέ είναι τα απαραίτητα, χωρίς να είναι ιδιαίτερα προσεγμένα. Ειδικά στον Amstrad μετά από λίγο, ψάχναμε να χαμηλώσουμε το volume, καθώς ο ήχος του είναι θορυβώδης και κάπως ενοχλητικός. Ο Spectrum ναι μεν δικαιολογείται, λόγω του μονοκάναλου ήχου του, αλλά θα μπορούσε να προσφέρει κάτι περισσότερο. Επιπλέον, δεν εκμεταλλεύεται καθόλου τις δυνατότητες, που προσφέρει το chip ήχου του μεγάλου αδελφού του, του Spectrum 128. Στα αδιάφορα εφέ του Commodore, προστέθηκε και ένα in game tune, το οποίο αν και καλοδεχούμενο αρχικά, καταντάει στο τέλος κουραστικό, αφού είναι αρκετά σύντομο και επαναλαμβάνεται συνέχεια. Στην ουσία, είναι αντιγραφή του soundtrack των κινουμένων σχεδίων Thundercats, γεγονός που ενισχύει την άποψή μας, ότι το παιχνίδι βγήκε βιαστικά στην αγορά, ίσως για να προλάβουν τη λήξη του license.

Η Elite, που αργότερα εξασφάλισε την άδεια για ένα Thundercats παιχνίδι, όλως περιέργως δεν χρησιμοποίησε πουθενά το αυθεντικό theme, αλλά μια πρωτότυπη -και πολύ καλή- σύνθεση του Rob Hubbard

Αυτό που σώζει τελικά, το Bomb Jack II από την αφάνεια, πέρα από το ένδοξο όνομά του, είναι το gameplay του, που αν και δυσκολούτσικο, διαθέτει αρκετό βάθος και μπορεί να μας κρατήσει για καιρό κολλημένους στην οθόνη. Η έλλειψη των power pills είναι κάτι που δεν μας άρεσε, αλλά με την προσθήκη του maze στοιχείου, κατάφεραν οι προγραμματιστές να διατηρήσουν το ενδιαφέρον, σε σχετικά υψηλά επίπεδα. Η απόκριση στις κινήσεις του joystick, είναι και στις τρεις εκδόσεις, υποδειγματική. Ο Spectrum, όμως, μένει ελαφρώς πίσω σε σχέση με τους αντίζηλους του, εξαιτίας της λίγο αργής κίνησης του Jack, που παρατηρείται κυρίως επάνω στις πλατφόρμες, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί πρόβλημα στην playability του παιχνιδιού. Ο Commodore κερδίζει τις εντυπώσεις με το απαλό του animation, ενώ ο Amstrad με τον πραγματικά αστραπιαίο τρόπο που μετακινεί τα sprites του, κερδίζοντας την πρωτιά του πιο νευρικού gameplay.

Η έκδοση για Commodore Plus/4
attachment.php


Αν και τα γραφικά και ο ήχος δεν είναι άσχημα, αλλά θα μπορούσαν να είναι και πολύ καλύτερα, η αργή κίνηση, το απότομο animation και ο κακός χειρισμός, αναιρούν το πλεονέκτημα του καλού gameplay. Ευτυχώς δηλαδή, που ο εδώ ο Jack είναι πιο ανθεκτικός στα χτυπήματα και η ενέργειά του, αδειάζει με πιο αργούς ρυθμούς, αλλιώς το παιχνίδι θα ήταν εντελώς unplayable. Δεν σας κρύβουμε όμως ότι θα θέλαμε παρόμοια ευκολία και στα υπόλοιπα μηχανήματα, γιατί το Bomb Jack II είναι δύσκολο.

Δυστυχώς, αποτελεί την πιο αδικημένη έκδοση του συγκριτικού και παράλληλα, μια χαμένη ευκαιρία εμπλουτισμού της ήδη μικρής βιβλιοθήκης του μηχανήματος με έναν καλό τίτλο. Κρίμα...
Δεν σας κρύβουμε, ότι μέχρι και τη σύνταξη της τελευταίας αυτής παραγράφου, δεν είχαμε καταλήξει σε ξεκάθαρο νικητή, μεταξύ των Amstrad και Commodore 64. Ενώ ο ένας έχει πιο απαλή κίνηση, ο άλλος έχει πιο γρήγορη. Ενώ ο Amstrad έχει περισσότερα και καλύτερα χρώματα, ο Commodore έχει πλεονέκτημα στον ήχο λόγω της μουσικής επένδυσης και ίσως των λίγο καλύτερων ηχητικών εφέ. Παίξαμε και ξαναπαίξαμε, αγαπητοί αναγνώστες, μέχρι να ανακηρύξουμε επιτέλους, έναν νικητή. Καταλήξαμε λοιπόν, όχι με ελαφρά την καρδία, ότι σε ένα παιχνίδι που στηρίζεται στο gameplay του, η playability είναι αυτή που μετράει περισσότερο και η φρενήρης δράση του Amstrad, είναι αυτή που τελικά κέρδισε εμάς, αλλά και το παρόν συγκριτικό.

Αφήστε μας τώρα μόνους μας, με τις τύψεις μας...
 
To request εκπληρώθηκε στο ακέραιο !! Ευχαριστώ πολύ Ace. :)

Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που "έκλεισε" το review (με τύψεις !! :D ), θυμίζοντάς μου παλιές, πιξελικές εποχές !!

Εγώ πάντως για να βοηθήσω να φύγουν οι όποιες τύψεις, θα συμφωνήσω για την ταχύτατη κίνηση στον amstrad. Η απουσία scrolling κάνει σίγουρα το παιχνίδι ταχύτατο, με αποτέλεσμα να κοντράρει στα ίσια τον commodore.

Στα graphics και πάλι είμαι 100% σύμφωνος (οι εικόνες μιλάνε απο μόνες τους - και ειδικά ένα background με ηλιοβασίλεμα στο Stonehenge σε μετέπειτα stage, αξίζει όσο χίλιες λέξεις).

Πάντως τα sfx στον amstrad, προσωπικά μου άρεσαν πιό πολύ απο τα αντίστοιχα του commodore !!

Επίσης θυμάμαι με είχε εντυπωσιάσει πολύ το "color cycling" εφφέ στην οθόνη των options, εκείνη την εποχή !! (ακόμα πιό πολύ και απο το πρώτο παιχνίδι BJ, το οποίο το λάτρευα).

Μακάρι να βάζανε και μία μουσικούλα να συνοδεύει το πανέμορφο αυτό οπτικό εφφέ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Συνημμένα

  • cpc2.jpg
    cpc2.jpg
    8,1 KB · Προβολές: 67
  • c642.png
    c642.png
    5,5 KB · Προβολές: 67
  • frankzx4.jpg
    frankzx4.jpg
    5,9 KB · Προβολές: 67
Ωραία παρουσίαση !! Νομίζω μαζί με το παιχνίδι υπήρχε και η σχετική κασσέτα με μουσική (το είχε αυθεντικό φίλος σπεκτρουμάς).

Πιστεύω είναι μία καλή αφορμή για να το ξαναπαίξω. :D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ρε παίδες πόσο όμορφα review κάνατε...δεν χορταίνω να τα διαβάζω...συγχαρητήρια σε όλους
 
Σπύρο, εγώ περιμένω και το Cauldron. ;)
 
Για να σας το κάνω θα πρέπει αφενός να βγάλω τα μηχανήματα από την ναφθαλίνη αφετέρου να με βοηθήσετε στο ανέβασμα φωτογραφιών στο φόρουμ που είμαι σκράπας...άλλωστε ξέρετε ότι έχω γνώσεις στα 8μπιτ και θα μπορούσα να προσφέρω!

Μετά πρέπει να βρω και τον χρόνο....

σας έχω 2 υπέροχα παιχνίδια ως ιδέα...το rastan και το ghostbusters!
 
Spyro, μπορείς να δοκιμάσεις και σε emulators !! (απο εκεί βγάζουμε τις φωτό οι περισσότεροι).

Το Rastan προέρχεται απο τα arcades οπότε το αποκλείουν οι "κανονισμοί" του thread - εκτός αν ο Leon το επιτρέψει.

Eίδα ότι υπάρχουν εκδόσεις για NES & Master System στο Ghostbusters. Δυστυχώς υπάρχει "θέμα" και εκεί !!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
billy είπε:
Spyro, μπορείς να δοκιμάσεις και σε emulators !! (απο εκεί βγάζουμε τις φωτό οι περισσότεροι).
Το Rastan προέρχεται απο τα arcades οπότε το αποκλείουν οι "κανονισμοί" του thread - εκτός αν ο Leon το επιτρέψει.

Eίδα ότι υπάρχουν εκδόσεις για NES & Master System στο Ghostbusters. Δυστυχώς υπάρχει "θέμα" και εκεί !!
Ακριβώς. Η έκδοση του Rastan στα coin-ops ΕΙΝΑΙ η καλύτερη έκδοση οπότε δεν έχει σημασία ποια home είναι καλύτερη (αφού τώρα μπορούμε να την παίξουμε σπίτι μας) και νομίζω ότι κάποια κονσολική έκδοση του Ghostbusters θα είναι καλύτερη από τις home (αν δεν είναι, και η καλύτερη έκδοση του παιχνιδιού είναι κάποια home, τότε ελεύθερα).

Το πνεύμα του thread είναι να βρούμε την ΚΑΛΥΤΕΡΗ έκδοση ενός παιχνιδιού ΑΝ αυτή η καλύτερη έκδοση είναι για κάποιον 8 bit home. Αν η καλύτερη έκδοση είναι για κάποιο άλλο format (πχ για το Sega Master System για το Ghostbusters) τότε δεν έχει νόημα. Απλά το παίζουμε στο SMS και ησυχάζουμε! :)
 
billy είπε:
Σπύρο, εγώ περιμένω και το Cauldron. ;)
OK, η επιθυμία σας διαταγή! :)

Τα format είναι: ZX Spectrum, Commodore 64 και Amstrad CPC.

Γραφικά

Η έκδοση του ZX Spectrum αν και έχει σχετικά λεπτομερή γραφικά, υποφέρει από το color clash αλλά κα από αρκετό flickering των sprite, κάνοντας την "επώδυνη". Επίσης το εναέριο παιχνίδι είναι flip screen και το animation "σπαστό". Το ίδιο ισχύει και για την έκδοση του CPC (που είναι το scrolling ωέω ;) αν και εδώ έχουμε σαφώς καλύτερα γραφικά και χρώματα. Η έκδοση του C64 είναι απλά σε "άλλο επίπεδο". Ομαλό scrolling και animation και όχι flip screen και πολύ καλοσχεδιασμένα γραφικά (πιο λεπτομερή από του CPC, μόνο στην παλέτα χάνουν λίγο). Στα "dungeons" η κατάσταση μάλλον εξισορροπείται, αλλά και εκεί ο C64 συνεχίζει να έχει προβάδισμα.

c64cauldron2.png

Commodore 64

zxcauldron1.jpg

ZX Spectrum

cpcamstard3.jpg

Amstrad CPC

Ήχος

Για άλλη μια φορά ο SID δείχνει τα δόντια του, αφού η έκδοση για C64 είναι η μόνη που έχει in-game μουσική μαζί με τα ηχητικά εφέ.

Χειρισμός

Στα dungeons δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές, αφού και στις τρεις εκδόσεις χρειάζονται τέλεια συγχρονισμένα pixel-perfect άλματα. Αλλά στο ενάεριο τμήμα του παιχνιδιού, η έκδοση του C64 σε σχέση με τις άλλες είναι η νύχτα με τη μέρα. Εδώ έχουμε ένα shmup στυλ Defender, όπου η μάγισσα "γκαζώνει" και "φρενάρει" (μέχρι και αδράνεια έχουμε) και τα πάντα κινούνται ομαλά και ταχύτατα. Αντίθετα στις άλλες δύο εκδόσεις έχουμε ένα μάλλον βαρετό flip screen, που αλλάζει και τελείως την στρατηγική αφού με το που αλλάξεις οθόνη δεν σε κυνηγούν οι προηγούμενοι εχθροί. Στον Spectrum το παιχνίδι "αργεί" ακόμα περισσότερο αφού κάθε φορά που αλλάζουμε οθόνη πρέπει να περιμένουμε να γίνει ένα scrolling animation, που το καθιστά ιδιαίτερα βαρετό. Άσε που δεν έχω βρει που είναι η "ενέργεια". Η έκδοση για CPC είναι η ευκολότερη αφού συναντάμε λιγότερους εχθρούς που κινούνται μάλλον αργά.

Γενικά

Η φρενήρης δράση του Cauldron στον αέρα κάνει την έκδοση του C64 την "must play" συν το γεγονός ότι υπερέχει στα γραφικά και στον ήχο.

Να και μερικά video

C64

http://www.youtube.com/watch?v=qApFkcbjmCQ

Spectrum

c64cauldron1.png

cpcamstard.jpg
 
Aχαχαχα !! Aπο αλλού το περίμενα, και απο αλλού μου ήρθε. :D

Mπράβο για την ωραία παρουσίαση. Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω: Στους CBM το παιχνίδι έχει πολλά "plus" που το φέρνουν στην πρώτη θέση.

Ευτυχώς, είναι απο τα games που έστω και με flip-screen, παραμένει playable (θα έσκαγα αν δεν έκανα το σχόλιο !! :D :D :D )
 
Και στον Amstrad καλό είναι, αλλά νομίζω ότι η έκδοση του CBM είναι μια "κλάση πάνω".

Επειδή έχω κάνει τρία συγκριτικά και στα τρία έχω βγάλει πρώτο τον C64 (το τρίτο με παραγγελιά βέβαια, άρα δεν φταίω εγώ :D ) δώστε καμιά παραγγελιά για συγκριτικό, για να μην βγω "προκατειλημμένος". :)
 
Απο παραγγελίες, άλλο τίποτα !! :D

Δίνω 2-3 πολύ πρόχειρα:

Dan Dare - o βρεττανός "ανταγωνιστής" των Φλας Γκόρντον & Μπακ Ρότζερς. Θα είναι ζόρικο συγκριτικό καθώς υπάρχουν μεγάλες διαφορές στο gameplay σε ορισμένες εκδόσεις. Θα πέσει αναγκάστικά μεγάλος παράγοντας personal preference !!

Firefly. Aν ζητούσα π.χ. το Hysteria, θα ήταν no-brainer: Ο CBM θα επικρατούσε, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του speccy στο parallax scrolling. Oμως το Firefly (εντελώς άλλου τύπου game) είναι εκπληκτικό και στον spectrum. Ποιός θα κερδίσει; :D

Sigma 7. Δύσκολο και αυτό. Ο ήχος στον cpc είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα σε μουσική, και τα εφφέ είναι απίστευτα. Η ταχύτητα "ανεβάζει" τον CBM, αλλά τα χρώματα τον κατεβάζουν. Συγκριτικό για πολλές τύψεις !! (προσέξτε με τι "τακτ" άφησα τον ακατανόμαστο απ' έξω :D )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
billy είπε:
Dan Dare - o βρεττανός "ανταγωνιστής" των Φλας Γκόρντον & Μπακ Ρότζερς. Θα είναι ζόρικο συγκριτικό καθώς υπάρχουν μεγάλες διαφορές στο gameplay σε ορισμένες εκδόσεις. Θα πέσει αναγκάστικά μεγάλος παράγοντας personal preference !!
Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει συγκριτικό στο Dan Dare, αφού στην ουσία είναι τρία διαφορετικά παιχνίδια με το ίδιο όνομα. Ιδίως η έκδοση του CBM δεν έχει καμία σχέση με τις άλλες δύο. Προσωπικά μου αρέσει πιο πολύ η έκδοση του Commodore, αλλά είναι σαν να λέω μου αρέσει πιο πολύ το παιχνίδι Χ από το Ψ. :)
 
κάντε ένα μάλλον αποτυχημένο παιχνίδι, το... friday the 13th

άλλα αξιόλογα παιχνίδια raid over moscow, beach head 1, taipan, match day II, basket master και η δική μου δεύτερη παράκληση το decathlon!
 
Leon είπε:
Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει συγκριτικό στο Dan Dare, αφού στην ουσία είναι τρία διαφορετικά παιχνίδια με το ίδιο όνομα. Ιδίως η έκδοση του CBM δεν έχει καμία σχέση με τις άλλες δύο. Προσωπικά μου αρέσει πιο πολύ η έκδοση του Commodore, αλλά είναι σαν να λέω μου αρέσει πιο πολύ το παιχνίδι Χ από το Ψ. :)
Ακριβώς έτσι.

Θα πήρχε τεράστιο θέμα "προσωπικής προτίμησης", πράγμα που θα έκανε το συγκριτικό πολύ δύσκολο σε θέμα πλήρους αντικειμενικότητας. Και εγώ δεν ξέρω αν θα μπορούσα τελικά να καταλήξω σε κάποια επιλογή !!

Στην θέση του δίνω κάτι πιό συμβατικό:

(πάμε το ποιηματάκι: )

...then one day a law man appeared


with powers of hawk, wolf, puma and bear



protector of peace



mystic man from afar



champion of justice, marshal
Bravestarr


:acoustic:

spyros_s είπε:
κάντε ένα μάλλον αποτυχημένο παιχνίδι, το... friday the 13thάλλα αξιόλογα παιχνίδια raid over moscow, beach head 1, taipan, match day II, basket master και η δική μου δεύτερη παράκληση το decathlon!
Ωραίες προτάσεις Σπύρο.

Το Friday the 13th υπάρχει και σε NES, αλλά απ'οτι φαίνεται πρόκειται για άλλο παιχνίδι.

Δυστυχώς, το Taipan υπάρχει σε ST (είχε γίνει και "ιστορικό" review στο Pixel σε αυτή την έκδοση :thumbup: ).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
spyros_s είπε:
κάντε ένα μάλλον αποτυχημένο παιχνίδι, το... friday the 13thάλλα αξιόλογα παιχνίδια raid over moscow, beach head 1, taipan, match day II, basket master και η δική μου δεύτερη παράκληση το decathlon!
E αυτά τα δύο θα είναι σαν να κλέβεις εκκλησία! :D (εκτός και αν καμιά έκδοση Atari έχει να πει κάτι και δεν το ξέρω)

Ποιο Decathlon εννοείς; το Activision ή το Daley Thompon's; Και τα δύο είναι πολύ καλά για συγκριτικό, αλλά δεν λυπάσαι το joystick του κακομοίρη του reviewer; ;)
 
ξέρω κομοντορ rules σε αυτά!

match day ii, basket master cpc rules...

στο δέκαθλο όμως;
 
spyros_s είπε:
match day ii, basket master cpc rules...
Πολύ σίγουρο σε βλέπω, αλλά μην κρίνεις μόνο από τα screenshots. Άλλη είναι η καλύτερη έκδοση. ;)
 
Πίσω
Μπλουζα